Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mindenkinek meg élni valahogy ,
a traktor eladónak
a szerelőnek
a beszerzőnek
a jó altékrészgyártónak
a rossz alkatrészgyártónak
a gyereknek elviszi az ócskavasat
az ócskavasasnak
az orvosnak, mert gyógyítja a derekunkat,
a termálfürdőnek mert néha elmegyünk kezelésre
meg persze nekem,(most épp egy 50-esbe) néha segítek szerelni, s vissza segítik .
Egyébként ezek a számok amiket itt írnak nekem is eléggé szemet ütnek. Drágálhatja bárki a nyugatikat, de 700-900 óránként azokhoz nagyon ritkán kell hozzá nyúlni. Így nem biztos hogy olcsóbbra jön ki mint egy nyugati.
Én kicsi hal vagyok így megfelel ,de a barátomnak Van Valtrája és szezonba mikor le pukkan valami benne ,míg meg jön az alkatrész mindig MTZ-t kér addig kölcsön
fater tz4k val kezdte aztán jött a ford 36 lovas és most az NH L85 a traktorok egymás árát keresték ki.....2 szer ültem mtz be 5 percig kb menni nem mentem vele ..... még megkockáztatom nem szereltünk annyit mint akinek mtz je van.....
Válasz #1645. hozzászólásra
Nekem sincs benne slip és nagyon finoman engedi le.Persze ha nem rángatom a kart ,mint a hülye gyerek Nekem is volt vele gondom ,de a szerelőm csinált vele valamit, most nagyon fasza!
Bénán? Nálunk nem tünt olyan bénának. Viszont előnyünk lett belőle mert nekünk nincs benn a slip szelep a gépen, néha sikerült egy két eszközt lehajítani a földre, most kicsit lassabban engedi le őket.
Válasz #1642. hozzászólásra
Igen ez is de elég gagyi nem jó "T" idomot adtak a nagy munkahenger tetejére meg ahol össze jön a két hidraulika cső a kis munkahengernél olyan bénán áll
Nagyon is elhiszem. Mi mondjuk épp egy 50-est tudtunk olcsón venni akkor, vagyis apám az üveggyártól. Nyilván össze sem hasonlítható a kettő, de akkor ez volt elérhető. Azóta mi is kívánkozunk a nyugatiba.
Ha elmondom,hogy kezdéskor még mtz-re se futotta.oszrákbol hoztam egy steyr 650-est kuplung és hidraulika hibával ,ekével, kombival,fillérekért,kapott egy kuplungtárcsát ,valami szoci stimmelt bele,meg a szivattyú egy szimereinget,és az mtz50-est lepipálta pedig valami huszonéves volt,ezzel alapoztuk meg a mezőgazdaságot
mezőgazdaságra hál isten kimaradt az Mtz az életemből,50 évesen nincs egy fehér hajszálam,és jó a derekam(csak el ne kiabáljam)van élet Mtz és csondér nélkül,
Nekünk a legelső egyenes hidas 892.2 esünk van eddig 4990 üó van benne 4800-nál az 1 hengernél elszakadt a hajtókar csavar és össze b.szot mindent na azt meg csináltuk és azóta jobb mint volt ... van egy pár elektromos hiba.... de azon kivül megy mint az álat két pótal 55 Km/h nekem bejött van pár hibája de HÁT MTZ OROSZ !!!!!!!
Van egy 920-asom nekem is 5500üó-nál jár még bontatlan minden fődarab egyszer már cseréltem kuplung tárcsát 6évig báláztam vele((50000db))) azóta homlokrakodó van rajta.A mikor megvettem akkor is voltak olyan emberek akik leszólták a váltóját ,ÉN meg rögtön vettem egy 100üó-s váltót bele,azóta itt kerülgetem,a trakesznek semmi baja.
Válasz #1610. hozzászólásra
azt nemértem,az elsőhajtás miért fos rajt,lehet te vagy fos a beéllitásához.ha normálisan be van állitva minden,hidd el,hogy nem fos.hidd el, ez tapasztalat.
Válasz #1610. hozzászólásra
hali
Én meg az ellenkezőjét tudom mondani nekűnk a 952.2nek jó volt a váltója mert 6000 órával adtuk el és váltóhoz csak kulissza kellett, igaz már hangos volt a váltó de ment.
Na csak azt ne vegyél! Nekem 952-es egyeneshidas, szinkronos van. Már újkorában is szarozott a váltó, semmivel sem lehetett jobban váltani vele mint az asszinkronosokkal. 2 évesen már komplett szinkrongyűrű cserére szorult ( valami 2-300000 volt) majd két év múlva megint, de akkor vettem bele egy komplett hagyományos váltót, azóta azzal semmi baja. Ja az első hidat komplett cserélték garanciába még az elején. Talajmunkánál a motor hiába erős, első hajtás nélkül meghal a gép, az első hajtás rásegítés meg egy fos rajt!
Inkább a 1025-öst nézd, vagy ha van lóvé akkor az akciós lamborghinit vedd 9misiért! 10 év alatt az mtz is benne lesz abban az árban a sok javítással!
700óránál főtengely törés,1300nál megint ekkor kapott blokkot,hüvelyt,dugatyút mert repedt volt a teteje,hajtókarokat.Mindkétszer cseréltünk kuplungtárcsát.
De azóta is van vele mindig valami, nyáron cseréltünk elsőhidnál talpascsapágyakat,generátor szinte évente javitásra szořúl,kardankereszt is fogyóeszköz,hatúl a hidraulika függesztő csapszegek törnek ha nehezebb munkagép van rajta,féltengely tömités kifordúlt,müanyagtank folyik,behorpad.
A másik melegedett ennél hüvelysor és hengerfej sikba csiszolás,rakodó van rajta elsőhajtás és kereszt nagyon gyengéje,hidraulika enged, a többi majdenm megeggyezik a másik hibájával a motoron kivűl. Jah ezen hengerfej tömités 2. Demost az olajat engedi. Elektromosság katasztrófa a baloldali órán csak a töltésmérő jó.
én már lassan odáig jutok hogy nem szívesen engedek be mtzt a műhelybe mert isten igazi alkatrészt elvéve lehet találni ,és sokszor a gazdákkal emiatt kisebb vita alakul ki
Az a baj már az mtz-éknél hogy az anyag minóség már nem a régi.Meg kitudja hogy higult fel a gyári beszállitoi kör.Az alkatrész boltokba is csak selejtet lehet venni és hiába javitja az ember nem sokat bir ki és megint lehet szerelni.
nálam most van egy 820 mtz 930 üzem óránál eltört a főtengely,mint kiderült hogy selejt a blokk ,ja és ukrán szemét alkatrészekből van összerakva ,a kereskedőt nem érdekli hisz a garancia 3 hónapja lejárt
2401 hozzászólás
Válasz #1622. hozzászólásra
Mindenkinek meg élni valahogy ,
a traktor eladónak
a szerelőnek
a beszerzőnek
a jó altékrészgyártónak
a rossz alkatrészgyártónak
a gyereknek elviszi az ócskavasat
az ócskavasasnak
az orvosnak, mert gyógyítja a derekunkat,
a termálfürdőnek mert néha elmegyünk kezelésre
meg persze nekem,(most épp egy 50-esbe) néha segítek szerelni, s vissza segítik .
Válasz #1647. hozzászólásra
Egyébként ezek a számok amiket itt írnak nekem is eléggé szemet ütnek. Drágálhatja bárki a nyugatikat, de 700-900 óránként azokhoz nagyon ritkán kell hozzá nyúlni. Így nem biztos hogy olcsóbbra jön ki mint egy nyugati.
Válasz #1647. hozzászólásra
Én kicsi hal vagyok így megfelel ,de a barátomnak Van Valtrája és szezonba mikor le pukkan valami benne ,míg meg jön az alkatrész mindig MTZ-t kér addig kölcsön
Válasz #1645. hozzászólásra
Azért kértem a képeket mert olyan bénán van rajta hátha tanulok belőle
Válasz #1622. hozzászólásra
fater tz4k val kezdte aztán jött a ford 36 lovas és most az NH L85 a traktorok egymás árát keresték ki.....2 szer ültem mtz be 5 percig kb menni nem mentem vele ..... még megkockáztatom nem szereltünk annyit mint akinek mtz je van.....
Válasz #1645. hozzászólásra
Nekem sincs benne slip és nagyon finoman engedi le.Persze ha nem rángatom a kart ,mint a hülye gyerek Nekem is volt vele gondom ,de a szerelőm csinált vele valamit, most nagyon fasza!
Válasz #1643. hozzászólásra
Bénán? Nálunk nem tünt olyan bénának. Viszont előnyünk lett belőle mert nekünk nincs benn a slip szelep a gépen, néha sikerült egy két eszközt lehajítani a földre, most kicsit lassabban engedi le őket.
Válasz #1642. hozzászólásra
Ja köszi a képeket megjelöltelek a fecebokon
Válasz #1642. hozzászólásra
Igen ez is de elég gagyi nem jó "T" idomot adtak a nagy munkahenger tetejére meg ahol össze jön a két hidraulika cső a kis munkahengernél olyan bénán áll
Válasz #1640. hozzászólásra
Fúh, a készről nincs képem, de holnap fényképezek neked egyet. Tietek is Bhor?
Válasz #1638. hozzászólásra
Nagyon is elhiszem. Mi mondjuk épp egy 50-est tudtunk olcsón venni akkor, vagyis apám az üveggyártól. Nyilván össze sem hasonlítható a kettő, de akkor ez volt elérhető. Azóta mi is kívánkozunk a nyugatiba.
Válasz #1639. hozzászólásra
Van fotód róla hogy raktad fel???Ha van nem raknád ide ki mert kíváncsi vagyok rá ,mi is raktunk és azért!!
Válasz #1637. hozzászólásra
Helló! Bhor-t raktunk rá.
Válasz #1635. hozzászólásra
Ha elmondom,hogy kezdéskor még mtz-re se futotta.oszrákbol hoztam egy steyr 650-est kuplung és hidraulika hibával ,ekével, kombival,fillérekért,kapott egy kuplungtárcsát ,valami szoci stimmelt bele,meg a szivattyú egy szimereinget,és az mtz50-est lepipálta pedig valami huszonéves volt,ezzel alapoztuk meg a mezőgazdaságot
Válasz #1635. hozzászólásra
Szia Man!!Te melyik fajta munkahengert vetted az MTZ-re DAKOTA vagy BOHR???
Válasz #1634. hozzászólásra
Akkor az nem derék ,,,csak toldalék.
Válasz #1634. hozzászólásra
Apám sem ült még Valtrában
Bár az tény, hogy az ő életéből nem maradt ki az MTZ és fájó lába is van legalább kettő...
Válasz #1622. hozzászólásra
mezőgazdaságra hál isten kimaradt az Mtz az életemből,50 évesen nincs egy fehér hajszálam,és jó a derekam(csak el ne kiabáljam)van élet Mtz és csondér nélkül,
Válasz #1630. hozzászólásra
az tuti
Válasz #1625. hozzászólásra
Egy itteni nagyobb ember mondta, hogy ott szakadjon az ég az összesre, de fasorban sem lennénk nélkülük.
Válasz #1629. hozzászólásra
úgyúgy
Válasz #1628. hozzászólásra
10 miller körüli árat emlitettek rá de ez még nem valos.Elgondolkdtato akkor már azt a pluszt elötermti az ember valahogy és komolyabb vasat néz.
Válasz #1626. hozzászólásra
Na ugye....de azért lesz mindig a portán.
Válasz #1624. hozzászólásra
szerintem te se vennéd meg??!!
Válasz #1624. hozzászólásra
mondjuk én már annyi pénzér nem vennék mtz-t.
Válasz #1625. hozzászólásra
szevasz BARÁTOM!én is sokmindent eltudnék képzelni...
Válasz #1622. hozzászólásra
ÉN eltudnám képzelni,
Válasz #1623. hozzászólásra
Egy uj tipusu fülkés 1025.5 én beujitanék szivesen ha beválna.Tankolnám bele az AdBlu-t.
Válasz #1622. hozzászólásra
El is adnak Mo-on 1000 párszáz db. belöle évente.
a magyar mezőgazdaság ELKÉPZELHETETLEN mtz-k nélkül.se kicsi,se nagy gazdaságba.aki megtudja ezt cáfolni,hajrá!
Nekünk a legelső egyenes hidas 892.2 esünk van eddig 4990 üó van benne 4800-nál az 1 hengernél elszakadt a hajtókar csavar és össze b.szot mindent na azt meg csináltuk és azóta jobb mint volt ... van egy pár elektromos hiba.... de azon kivül megy mint az álat két pótal 55 Km/h nekem bejött van pár hibája de HÁT MTZ OROSZ !!!!!!!
Válasz #1610. hozzászólásra
Van egy 920-asom nekem is 5500üó-nál jár még bontatlan minden fődarab egyszer már cseréltem kuplung tárcsát 6évig báláztam vele((50000db))) azóta homlokrakodó van rajta.A mikor megvettem akkor is voltak olyan emberek akik leszólták a váltóját ,ÉN meg rögtön vettem egy 100üó-s váltót bele,azóta itt kerülgetem,a trakesznek semmi baja.
szerintem idögéporosz agytevékenység
Válasz #1617. hozzászólásra
Elég bizarr.Azthittem valami Csernobili nukleáris Mtz piper.
klima
Válasz #1613. hozzászólásra
Mik vannak ráépitve ivánra???????????
Válasz #1610. hozzászólásra
azt nemértem,az elsőhajtás miért fos rajt,lehet te vagy fos a beéllitásához.ha normálisan be van állitva minden,hidd el,hogy nem fos.hidd el, ez tapasztalat.
Válasz #1610. hozzászólásra
hali
Én meg az ellenkezőjét tudom mondani nekűnk a 952.2nek jó volt a váltója mert 6000 órával adtuk el és váltóhoz csak kulissza kellett, igaz már hangos volt a váltó de ment.
vissza a jövöbe fluxus generator
Válasz #1603. hozzászólásra
Fődarabra 3 év a szavatosság.Motor,váltó,stb.
Válasz #1607. hozzászólásra
Válasz #1558. hozzászólásra
Na csak azt ne vegyél! Nekem 952-es egyeneshidas, szinkronos van. Már újkorában is szarozott a váltó, semmivel sem lehetett jobban váltani vele mint az asszinkronosokkal. 2 évesen már komplett szinkrongyűrű cserére szorult ( valami 2-300000 volt) majd két év múlva megint, de akkor vettem bele egy komplett hagyományos váltót, azóta azzal semmi baja. Ja az első hidat komplett cserélték garanciába még az elején. Talajmunkánál a motor hiába erős, első hajtás nélkül meghal a gép, az első hajtás rásegítés meg egy fos rajt!
Inkább a 1025-öst nézd, vagy ha van lóvé akkor az akciós lamborghinit vedd 9misiért! 10 év alatt az mtz is benne lesz abban az árban a sok javítással!
Válasz #1581. hozzászólásra
700óránál főtengely törés,1300nál megint ekkor kapott blokkot,hüvelyt,dugatyút mert repedt volt a teteje,hajtókarokat.Mindkétszer cseréltünk kuplungtárcsát.
De azóta is van vele mindig valami, nyáron cseréltünk elsőhidnál talpascsapágyakat,generátor szinte évente javitásra szořúl,kardankereszt is fogyóeszköz,hatúl a hidraulika függesztő csapszegek törnek ha nehezebb munkagép van rajta,féltengely tömités kifordúlt,müanyagtank folyik,behorpad.
A másik melegedett ennél hüvelysor és hengerfej sikba csiszolás,rakodó van rajta elsőhajtás és kereszt nagyon gyengéje,hidraulika enged, a többi majdenm megeggyezik a másik hibájával a motoron kivűl. Jah ezen hengerfej tömités 2. Demost az olajat engedi. Elektromosság katasztrófa a baloldali órán csak a töltésmérő jó.
Válasz #1606. hozzászólásra
Ok.
én már lassan odáig jutok hogy nem szívesen engedek be mtzt a műhelybe mert isten igazi alkatrészt elvéve lehet találni ,és sokszor a gazdákkal emiatt kisebb vita alakul ki
Válasz #1605. hozzászólásra
ha rendes alkatréssz kell,irj privátba majd mesélek meg adok egy tel számot
Válasz #1603. hozzászólásra
Az a baj már az mtz-éknél hogy az anyag minóség már nem a régi.Meg kitudja hogy higult fel a gyári beszállitoi kör.Az alkatrész boltokba is csak selejtet lehet venni és hiába javitja az ember nem sokat bir ki és megint lehet szerelni.
Válasz #1603. hozzászólásra
nekem 1000ora a garancia.
nálam most van egy 820 mtz 930 üzem óránál eltört a főtengely,mint kiderült hogy selejt a blokk ,ja és ukrán szemét alkatrészekből van összerakva ,a kereskedőt nem érdekli hisz a garancia 3 hónapja lejárt
Válasz #1598. hozzászólásra
Igen.igen,de nem vetünk spenótot