Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #3309. hozzászólásáraSegédváz ?
Ez nem az a kampós cserefelépítményes utánfutó, ez csak egy ziccer amit szinte minden 3 oldalra billentős pótkocsi kitudna használni, ha gyártó is akarná.
A kép azt mutatja, hogy a légrúgó és a hidraulikus csillapított vonórúddal tud felemelkedni, hogy elérje a bakon lévő felépítményt.
Sok opció elérhető hozzá, de az egyik, hogy a Rudik oldalában nincs középen vízszintes összekötő, se függőleges rakonca , így akár egybe is tud nyílni az egész oldala.
Válasz hashtag #3315. hozzászólásáraMég 4et se kb.
Sose tetszett ez a gumis ,van egy 40éves egytengelyesünk azon is rugók vannak és dolgozik csikorog rendesen.
Válasz $HMP$ #3313. hozzászólásáraMiből lehet ez hogy kibírjon több 10 évet ??? Mint a traktorok fülkegumibakja ? észre lehet egyáltalán venni hogy van rajta ilyen menet közben ? Mit tud ez mozdulni, hogy bírja is valameddig ?
Válasz mihaszna #3314. hozzászólásáraKöszönjük az értékes hozzászólást.
Olyan nem fordulhat elő, hogy valaki gondolkozik az eladáson, de nem hírdette még meg?
Meg nem kell ide beírni, mert akármilyen hihetetlen is számodra, létezik a privát üzenet is...
Úgyhogy ha segíteni nem tudsz, okoskodással meg kár tele szemetelni a fórumot.
Válasz Zsolesz100 #3312. hozzászólásáraCsak ha ide be írja , akkor rögtön megkapja , hogy ez nem az apróhirdetés rovat.
Illetve nem tudom elképzelni hogy valakinek van eladó pótkocsija és nem az apróba (apróhirdetésbe) rakja hanem a fórum egy hozzászólásába rejti el. Esetleg akkor van kivétel ha nem a fórumozó akarja eladni , hanem a szomszédja, az pedig mondjuk nem használja az internetet.
Na de ez körülbelül millió az egyhez
Üdv.
Saját részre keresnék 3 tengelyes 24T-ás erős pótkocsit.
Akinek lenne, vagy tud esetleg, vagy a közeljövőben eladná, írjon már. A hírdetéseket figyelem, olyan érdekelne ami nincs hírdetve. Köszönöm
Válasz _NB_ #3308. hozzászólásárakinek a pap, kinek a papné. ilyen van a zdtnek. amőgy biztós jó, csak ott a segédalváz plusz 1-2 tonnája, mikor egyébként is csisszre jársz, nem kell az neked...
Válasz envagyok2 #3305. hozzászólásáraEzé jobb mán egy pronar is mint a 25ös merevedett fosfligl
Hihetetlen minek gyártanak le ilyen szarokat 22800eu röhej
Válasz hashtag #3300. hozzászólásáraElhiszem amit mondasz, de viszont a saját szememmel láttam a gumibakos megoldást. 2db kocka alakú gumibak a vonórúd felett.
Válasz Sk Laci #3299. hozzászólásáraA gumibakos rugózás csak mese, egy rendes gödörbe ha belemész és meglódul a tömeg a rúd felé, akkor bizony kell a 10+ centi túlterhelés nélküli mozgástér, a többi az csak azért van, hogy elmondhassuk, hogy nem fix a rúd.
Válasz envagyok2 #3298. hozzászólásáraPronaron van. Gumibakos az olcsóbb, a hidroakumlátoros a drágább megoldás. 2019-2020-ban eléggé körbejártam a pótkocsikat, mert szerettem volna újat venni, majd másra esett a választás.
Akkoriban a Brantner lett volna a befutó a 10 éves alvázgarancia miatt.
Válasz Sk Laci #3296. hozzászólásáralátod ezt meg se néztem, mondjuk arról a széles kerék jobban hinyzik, mint a vonórúd rugózás. ha elérhető hozzá, akkor nem lehet több pár ezer eurónál, ha nem, akkor ez van. pronáron sincs, gondolom én.
Válasz envagyok2 #3295. hozzászólásáraKár, hogy nem írják a 40 km/ó futómüves árát DK és DDK kiviteleknél.
A TDK 200 FOX pótnál mibe kerülhet a rugózott vonórúd?
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraNekem biztosan kínálhatják ennyiért a Kuhn-t, el nem adnák. Nem egészen 15 milláért kínálták a 6 m-es Pöettinger RT. Mostan ősszel akciózták nálunk.
Válasz Büresz #3281. hozzászólásáraNagyon helyes. Nekem egy gondom van ezekkel hogy vágják az udvart, és bazi nagy helyen fordulnak. Szokott itt ismerős kéttengelyese párban lenni, kisebb helyen megfordul abból a két 7.5 méteres mint a 3 tengelyesből az egy 8.3 méteres.
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraTörök biztos olcsóbb, de olyat úgy nézzetek hogy arra még 2-3 napot rákell otthon dolgozni hogy pótkocsi legyen belőle.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraide vezetett az 1 millió ftos havibér. nem hiába áll az ipari termelés,ilyen áron egyszerűen nem kell. nem lehet kigzdálkodni. jön helyette az olcsóbb török, ami még mindig horror, és brutális nyereséget tartalmaz a gyártó számára, de megy ki oda a pénz, ahelyett hogy itthonmaradna.
mikor versenyképességről beszélünk, erről is beszélni kéne...
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraMost kérdeztem a farmtechet 17milla. Egy kuhn 6 méteres rövidtárcsa 27milla. Ez annyira meglepő? Már évek óta brutál árak vannak.
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáraEz valami listaár?
Szerintem ez az ár túlságosan is sok.
Kb 13-16 közé saccolnám az új árat Brantner, Farmtech, Flig, Ohler,.....
Lehet a Pronar vagy más lengyel olcsóbb, de a török is.
Jobban a kereskedőn múlik, mennyit szeretne "szakítani".
3321 hozzászólás
Pótkocsi visszaminősítésének mi a menete, lassú járműre?
Ahány embert kérdezek, annyi fajtát mond.
Csinálta végig mostanában valaki?
Csak megyei nkh-nál vizsgázhat, vagy sima műszaki vizsga állomáson is?
Köszi aki segít.
Sziasztok. Mbp 3.5t pótkocsinak mekkora a platómérete? Venni akarok vagy bármi más tipus esetleg van ezen kívül 3 3.5t billenős kocsi?
Válasz envagyok2 #3309. hozzászólásáraSegédváz ?
Ez nem az a kampós cserefelépítményes utánfutó, ez csak egy ziccer amit szinte minden 3 oldalra billentős pótkocsi kitudna használni, ha gyártó is akarná.
A kép azt mutatja, hogy a légrúgó és a hidraulikus csillapított vonórúddal tud felemelkedni, hogy elérje a bakon lévő felépítményt.
Sok opció elérhető hozzá, de az egyik, hogy a Rudik oldalában nincs középen vízszintes összekötő, se függőleges rakonca , így akár egybe is tud nyílni az egész oldala.
Válasz hashtag #3315. hozzászólásáraMég 4et se kb.
Sose tetszett ez a gumis ,van egy 40éves egytengelyesünk azon is rugók vannak és dolgozik csikorog rendesen.
Válasz $HMP$ #3313. hozzászólásáraMiből lehet ez hogy kibírjon több 10 évet ??? Mint a traktorok fülkegumibakja ? észre lehet egyáltalán venni hogy van rajta ilyen menet közben ? Mit tud ez mozdulni, hogy bírja is valameddig ?
Válasz mihaszna #3314. hozzászólásáraKöszönjük az értékes hozzászólást.
Olyan nem fordulhat elő, hogy valaki gondolkozik az eladáson, de nem hírdette még meg?
Meg nem kell ide beírni, mert akármilyen hihetetlen is számodra, létezik a privát üzenet is...
Úgyhogy ha segíteni nem tudsz, okoskodással meg kár tele szemetelni a fórumot.
Válasz $HMP$ #3313. hozzászólásáraSaját saccolás alapján, hány centit bír összemenni?
Válasz Zsolesz100 #3312. hozzászólásáraCsak ha ide be írja , akkor rögtön megkapja , hogy ez nem az apróhirdetés rovat.
Illetve nem tudom elképzelni hogy valakinek van eladó pótkocsija és nem az apróba (apróhirdetésbe) rakja hanem a fórum egy hozzászólásába rejti el. Esetleg akkor van kivétel ha nem a fórumozó akarja eladni , hanem a szomszédja, az pedig mondjuk nem használja az internetet.
Na de ez körülbelül millió az egyhez
Most is volt a pronaron ilyen.
Üdv.
Saját részre keresnék 3 tengelyes 24T-ás erős pótkocsit.
Akinek lenne, vagy tud esetleg, vagy a közeljövőben eladná, írjon már. A hírdetéseket figyelem, olyan érdekelne ami nincs hírdetve. Köszönöm
Válasz Dvili #3310. hozzászólásáraAz biztos.
Válasz Büresz #3307. hozzászólásárabiztos jó lesz nagyon erős alváz
Válasz _NB_ #3308. hozzászólásárakinek a pap, kinek a papné. ilyen van a zdtnek. amőgy biztós jó, csak ott a segédalváz plusz 1-2 tonnája, mikor egyébként is csisszre jársz, nem kell az neked...
Válasz $HMP$ #3306. hozzászólásáraÉn a rudiról szoktam álmodozni
Rudolph
https://rudolph-sohn.de/index.php?id=16&L=1
Válasz Dvili #3301. hozzászólásáraKöszi! Remélem jó lesz.
Válasz envagyok2 #3305. hozzászólásáraEzé jobb mán egy pronar is mint a 25ös merevedett fosfligl
Hihetetlen minek gyártanak le ilyen szarokat 22800eu röhej
Válasz $HMP$ #3304. hozzászólásáraha ott a vas a vason ülne fel, az jobb lenne? egy centi biztos van benne, üresen meg lehet 3 is, hát ennyi.
Válasz Sk Laci #3302. hozzászólásáraHát az egy rakás szar lehet szerintem lengyel kitaláció hogyan lehet elcsalni megint valamit .
Válasz hashtag #3300. hozzászólásáraElhiszem amit mondasz, de viszont a saját szememmel láttam a gumibakos megoldást. 2db kocka alakú gumibak a vonórúd felett.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáravégre egy rendes laprugós schwarzmüller sok sikert hozzá
Válasz Sk Laci #3299. hozzászólásáraA gumibakos rugózás csak mese, egy rendes gödörbe ha belemész és meglódul a tömeg a rúd felé, akkor bizony kell a 10+ centi túlterhelés nélküli mozgástér, a többi az csak azért van, hogy elmondhassuk, hogy nem fix a rúd.
Válasz envagyok2 #3298. hozzászólásáraPronaron van. Gumibakos az olcsóbb, a hidroakumlátoros a drágább megoldás. 2019-2020-ban eléggé körbejártam a pótkocsikat, mert szerettem volna újat venni, majd másra esett a választás.
Akkoriban a Brantner lett volna a befutó a 10 éves alvázgarancia miatt.
Válasz Sk Laci #3296. hozzászólásáralátod ezt meg se néztem, mondjuk arról a széles kerék jobban hinyzik, mint a vonórúd rugózás. ha elérhető hozzá, akkor nem lehet több pár ezer eurónál, ha nem, akkor ez van. pronáron sincs, gondolom én.
Válasz Sk Laci #3296. hozzászólásáraSzerintem annál nem elérhető a rugózott vonórúd, elég fapados típus. Más, drágább típusnál elérhető.
Válasz envagyok2 #3295. hozzászólásáraKár, hogy nem írják a 40 km/ó futómüves árát DK és DDK kiviteleknél.
A TDK 200 FOX pótnál mibe kerülhet a rugózott vonórúd?
https://fliegl.hu/wp-content/uploads/2024/12/teli_akcio_web.pdf?
Akinek van ponyvás pótja az így tárolja vagy összetekerve? Én a másikat összetekerve a pára miatt.
Válasz Bobo77 #3292. hozzászólásáraKöszi. 250essel.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraGratula! Mekkora géppel fogod ezt cibálni?
Válasz RARGAkèny #3286. hozzászólására23-25 körül
Válasz mtz1221 #3287. hozzászólására Félúton találkoztunk és itt volt egy kpm leálló ahol át akasztottunk.
Válasz RARGAkèny #3286. hozzászólásáraSzomszéd telephely, de el kell vinnem 20 km-re, azért is kellett a nagy kocsi.
Válasz mtz1221 #3287. hozzászólásáraMost esett le, Angliából hoztad ???
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraVicces kedvedben vagy ??? Ez mindenre.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraKomoly 1 pót, gratula 30 tonnát rá lehet pakolni? Amúgy mennyiért szárítasz a háttérben látott telepeden
Meghoztam a kicsikét. Meg látom mire lesz elég.
Válasz Dvili #3245. hozzászólására"...nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi..."
Meg van saját szervíz ami ha nagy ritkán ki tudják venni a pótotkocsit munkából akkor rögtön átnézik á-tol cetig és cserélik amit kell.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraNekem biztosan kínálhatják ennyiért a Kuhn-t, el nem adnák. Nem egészen 15 milláért kínálták a 6 m-es Pöettinger RT. Mostan ősszel akciózták nálunk.
Válasz Büresz #3281. hozzászólásáraNagyon helyes. Nekem egy gondom van ezekkel hogy vágják az udvart, és bazi nagy helyen fordulnak. Szokott itt ismerős kéttengelyese párban lenni, kisebb helyen megfordul abból a két 7.5 méteres mint a 3 tengelyesből az egy 8.3 méteres.
Válasz mtz1221 #3280. hozzászólásáraLehetséges. Sokat agyaltam rajt, de délután megegyeztünk.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraArról ne is beszéljünk, ha nincs szétbarmolva több mint valószínű hogy kibírja a mai újakat is életartamban.
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraTörök biztos olcsóbb, de olyat úgy nézzetek hogy arra még 2-3 napot rákell otthon dolgozni hogy pótkocsi legyen belőle.
Válasz envagyok2 #3277. hozzászólásáraPersze pontosan. Termény árak 10-20 éves szinten. Gépek meg x1,5-2.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraide vezetett az 1 millió ftos havibér. nem hiába áll az ipari termelés,ilyen áron egyszerűen nem kell. nem lehet kigzdálkodni. jön helyette az olcsóbb török, ami még mindig horror, és brutális nyereséget tartalmaz a gyártó számára, de megy ki oda a pénz, ahelyett hogy itthonmaradna.
mikor versenyképességről beszélünk, erről is beszélni kéne...
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraMost kérdeztem a farmtechet 17milla. Egy kuhn 6 méteres rövidtárcsa 27milla. Ez annyira meglepő? Már évek óta brutál árak vannak.
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáraEz valami listaár?
Szerintem ez az ár túlságosan is sok.
Kb 13-16 közé saccolnám az új árat Brantner, Farmtech, Flig, Ohler,.....
Lehet a Pronar vagy más lengyel olcsóbb, de a török is.
Jobban a kereskedőn múlik, mennyit szeretne "szakítani".
Válasz Büresz #3273. hozzászólásáraAkkor nem lesz azzal baj.
Válasz Hús Futár #3272. hozzászólásáraSzerintem is, meg csak 50 centibe ilyen kb.
Válasz Büresz #3270. hozzászólásáraSzerintem az megbírja gond nélkül