Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 411.52 Ft USD 394.94 Ft CHF 442.09 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

Milyen pótkocsit vegyek?

Létrehozta: Edem , 2008-07-15 19:26:33

Kedvencekhez Segítség

3259 hozzászólás
#3208 Büresz
2024-10-29 18:54:34

Válasz später77 #3207. hozzászólásáraTudom szépnek tűnik az ár, de mai világba ponyva nélkül nem lehet már dolgozni, az még rádob vagy 2 millát pódiummal.

Nincs profilkép
#3207 später77
2024-10-29 17:14:01

Válasz Büresz #3206. hozzászólásáraFutózott gumis, ponyva nélküli Fliegl meg 12,5. Tudom, hogy más kávéház, de régebben nem volt ekkora a difi.

Nincs profilkép
#3205 envagyok2
2024-10-28 21:09:00

Válasz _NB_ #3190. hozzászólásáraez kurva jó dolog, mikor a mérleg nincs lesülyesztve talajszontbe, és fel kell menni a tridemmel. olyankor vannak másodpercek, mikor csak 1 vagy 2 tengely viszi a súlyt, még a krampét is meggyötri, van is polcon féder...

Nincs profilkép
#3204 $HMP$
2024-10-28 21:06:03

Válasz später77 #3202. hozzászólására36000eutól indul kb aztan ezaz plusszba ....vastag 40000 ponyvaval széles gumikkal.....
Kell még huzato is stb össze birj kapcsolni kettőt.smile lol
Úgy se tud az ember elég új pótot venni 11t kukoricaban a hat soroshoz kellett két kamion meg egy 17t tandem.
Kombájnos szerint meg amugy is a legnagyobb faxsag uj potot venni...smile lol

#3203 mtz1221
2024-10-28 20:52:32

Válasz hashtag #3201. hozzászólásáraItt az nem szokás, a gázkar jobban lábra esik.smile lolsmile lolsmile lol Nem megyünk majdnem semmit lakott területen betonon, csak földről az átvevőig. 1.2 kmert meg lehet 15 km/h is menni.

Nincs profilkép
#3202 später77
2024-10-28 20:38:59

Válasz Büresz #3198. hozzászólásáraA DDK 2400-ra kaptad azt az árat?

Nincs profilkép
#3201 hashtag
2024-10-28 20:35:31

Válasz mtz1221 #3189. hozzászólásáraAz ismerősöd fékezni nem is szokott? Vagy ami a traktoron van az is elég? smile confused

#3199 fexco
2024-10-28 18:47:02

Válasz Gumóka #3194. hozzászólásáraEzek 25 tonnával jöttek kemény terepen,200+traktorok húzzák.bírják,semmi gond.

#3198 Büresz
2024-10-28 18:27:01

Van 2 éves 18 tonnás farmtechem, de mellé még egy nagyobb jó lenne, csak az új 18,5milkacsoki ami elég fájó évi 15 napra.

#3197 Büresz
2024-10-28 18:25:56

Köszönöm a válaszokat, nem sok választás van, mert java légrugós. Közúton biztos faszán muzsikál, gondolom üresen se zuhog.

#3195 Gumóka
2024-10-28 17:37:46

Válasz mtz1221 #3189. hozzászólására10+ éve a scaniára 300E volt az új lökhárító, én se sietnék.

Az a fél rugóköteg meg átmegy a híd alatt szerintem, a másik végén meg ül a légrugó.
A sima 2 rugó/hidas teherautók is ilyenek, nekünk a renault is.

#3194 Gumóka
2024-10-28 17:35:14

Válasz ..,-:) #3188. hozzászólásáraNem állítom, tudom.
Az tény, hogy nem kifejezetten mezőgazdasági pótkocsik, de ne menjek messzire, egy 3 tengelyes pót hivatalos raksúlya 16t körül van, elég csak 80-al végighúzni az 51-52-es főútnak nevezett valamin.

Millió km alatt mit kapnak azok...

Az más kérdés, hogy a kombájn púpra vágja 25+ tonnára, persze, hullik szét.

A légrugónak az az egy ellensége ha tengelyig megmerül a pótkocsi, aztán cibálják, mint a rongyot.

Egyébként fékvezérlésre is szintez, meg mozgásban kb. mindig, csak nem úgy kell gondolni, hogy 10-15 centiket játszik fel-le.

Itt van nekünk most ez a 20 éves szippantós bánat pótkocsi, salakoson járunk be Mezőfalvára, de olyan, mint a mosódeszka, meg jó gödrös is, simán húzom 30-40el rakottan is, a csőtartóról nem mászik el a vödör... Aztán 30 köbbe van 23 töltelék, tudja rángatni az autót.

Azt kell megnézni, olyan híd legyen alatta, ahol a rugó alsó bakja a híd vonalában, vagy felette legyen.

#3193 VMisi
2024-10-28 17:05:53

Válasz mtz1221 #3189. hozzászólásáraElég nagy légtartályok vannak ezeken, onnan tud táplálni.

#3192 VMisi
2024-10-28 17:01:17

Válasz Büresz #3180. hozzászólásáraHelyben forduláshoz fel szoktam emelni, vagy amikor nagyon radírozna, de ilyenkor nagyon lassan megyek.

Nincs profilkép
#3191 hashtag
2024-10-28 15:46:45

Válasz ..,-:) #3182. hozzászólásáraÉpp az ellenkezője a valóság. Ezeken elég lomha szintezőszelep van, tehát ha áthúzod valamin, annyi idő alatt kb meg se szusszan. Ha raksz rá terményt és összeül, akkor nyilvàn rátölt, vagy billentésnél, de úton haladva kb semmi levegőigénye nincsen. Viszont teljes terhelésnél is látod a hidat hogy a rossz úton fel/le játszik 10 centit, ezeket az erőket egy leterhelt laprugónál, vagy felbakkolt hídnál jobb híján a gumiabroncs vagy az alváz kénytelen elnyelni. Eszembe nem jutna laprugósat venni, ha választani lehet.

#3189 mtz1221
2024-10-28 14:33:06

Válasz Gumóka #3187. hozzászólásáraItt aki kimegy kamionnal a földre kombájnhoz, mind lépésben jön a betonig. Valami oka csak lehet. Vagy csak nem akarják mosogatni ??? Viszont van olyan ismerős akinek nincs levegő a traktorán, pár naponta megnyomassa a pótkocsit, és ő meg földton jár vele. Ott mivan olyankor a szintezéssel ??? Vannak rajta valami fél rugókötegek is, nem csak légpárna.

Nincs profilkép
#3188 ..,-:)
2024-10-28 14:12:15

Válasz Gumóka #3187. hozzászólásáraTe ezt állítod, én meg azt írom, amit körülöttem látok. Sokan félre tették vagy eladták az ilyen pórkocsikat és jöttek a Joskin, Farmtech, Zaslaw-ok.

#3185 mtz1221
2024-10-28 10:04:18

Válasz envagyok2 #3175. hozzászólásáraVolt valamikor nem e jéglovagok cimű sorozat, ott öntögették valamivel a csöveket felkapcsolás előtt mindig.

Nincs profilkép
#3184 ..,-:)
2024-10-28 09:59:13

Válasz Büresz #3183. hozzászólásáraVan rajta 2 állás is, ami 0 vagy stop-os feliratos de szerintem az veszélyes is lehet. Álltalában egy minimális(10-15 km/h körül/fölött) az elektronika felül ír minden beavatkozást, biztonsági okok miatt.

#3183 Büresz
2024-10-28 09:55:55

Válasz ..,-:) #3182. hozzászólásáraÉrtem, olyat nem lehet hogy rakottan kikapcsolni a szintezest?

Nincs profilkép
#3182 ..,-:)
2024-10-28 09:54:35

Válasz Büresz #3181. hozzászólásáraHa hibátlanok a földesutak, lehet rajtuk folyamat száguldozni, nincs lyuk, gödör, barázda, mélyedés, akkor akár még használható is lehet a légrugós de az előbbiek az óriási ellenségei. Nem ezekre találták ki, hogy feszt szintezzen, hirtelen, nagy egyenletességeket.

#3181 Büresz
2024-10-28 09:48:19

Válasz ..,-:) #3179. hozzászólásáraEttől félek én is, de 95%-ba aszfalt.

#3180 Büresz
2024-10-28 09:47:40

Válasz VMisi #3178. hozzászólásáraÉrtem, de rakottan os fel lehet emelni egy tengelyt?

Nincs profilkép
#3179 ..,-:)
2024-10-28 07:28:13

Válasz Büresz #3170. hozzászólásáraLégrugó köves útra való…….smile sweatdrop

#3178 VMisi
2024-10-28 07:26:41

Válasz Büresz #3170. hozzászólásáraKönnyebb húzni a 30 tonnával mint két összekapcsolt féderest a 22-vel. Mindenképp bogisat ajánlom, kis gép is vígan fordul teherrel. Kunszentmártonit tudom ajánlani.

#3177 Gumóka
2024-10-28 03:13:29

Válasz Büresz #3174. hozzászólásáraLégrugó, fékbetét, féktárcsa, meg egy két fékköcsög, de oda lehet külön kapni membránt, ha átszakad.

#3176 Gumóka
2024-10-28 03:12:12

Válasz envagyok2 #3175. hozzászólásáraNincs ezekbe sem, csak a tartány légrendszerében van automata adagoló.A fékre ott az autó légszárító patronja.

Egyébként kárt nem csinálsz vele, a wabconak pl. Van kimondott folyadéka erre, bele lehet önteni, átjáratni.Mi pld. Azt vesszük.
Mindenek előtt a tartályokat megnézni.

Nincs profilkép
#3175 envagyok2
2024-10-27 22:38:42

Válasz Gumóka #3173. hozzászólásárailyenkor téen nyilcán neked automatán ott vban az alkohol, de traktor ugye nem adja ki, nem szereltem föl dagolót, érdemes lenne felönteni kutyafejet, és beleküüldeni a légrendszerbe?

#3174 Büresz
2024-10-27 21:15:15

Válasz Gumóka #3173. hozzászólásáraÉs mik a kopók ezeken? Ott a légrugónál?

#3173 Gumóka
2024-10-27 21:11:00

Válasz Büresz #3172. hozzászólásáraEgy sima karos szintezőszelep van ezeken, általában, a kezedben elfér, nem egy nagy tétel, ha cserélni kell, amit most húzok nyerges félpótkocsi, 12 éves, de a kopókon kívül máshoz még nem kellett nyúlni.

Arra kell figyelni, a kutyafejekbe ne menjen kosz, legyenek meg a zárósapkák, meg használva is legyenek, mert a kézi fékvezérlőszelepet tönkre tudja tenni.

#3172 Büresz
2024-10-27 20:57:43

Válasz Gumóka #3171. hozzászólásáraNem értek hozzá azért kérdezem, és a szintezése? Alkatrészekkel nem szokott gond lenni?

#3171 Gumóka
2024-10-27 20:55:44

Válasz Büresz #3170. hozzászólásáraMiért félsz a légrugótól?
Halál egyszerű cserélni, sokkal stabilabb a kocsi, meg olcsóbb is, mint a laprugó.

Ahol dolgoztam, ott laprugós teherautóink voltak, építőipari billencsek, ott például az volt, ha törött egy lap, olcsóbb volt köteget venni, mint lapot. A maradékot meg utána nézegettük évekig, mondván, tartalékba jó lesz, a végén persze ment a kohóba...

#3170 Büresz
2024-10-27 20:42:10

Üdv! Tervbe van egy 3 tengelyes 24t-ás kocsi vásárlása. Milyet érdemes? Barcsiak jól lehetnek? Felépítményüket láttam az tetszik, de az alvázból melyik ami jobb melyik amelyik nem ajánlott. Félek a légrugótól. Valakinek tapasztalat?

Nincs profilkép
#3169 ..,-:)
2024-08-19 12:49:34

Válasz Gumóka #3166. hozzászólásáraBálaszállítóból talán az első kettő(vakon), hozzám jött.

#3166 Gumóka
2024-08-19 11:15:13

Válasz ..,-:) #3165. hozzászólásáraWielton, sokat fejlődtek, nekünk nyerges billencs van, használtan jött, de semmi baja.

Aztán mezőgazdasági pótkocsikban is elég széles a kínálatuk már

Nincs profilkép
#3165 ..,-:)
2024-08-19 09:03:06

Pályázatra melyik gyártótól/forgalmazótól vennétek tandem, ès 2-3 tengelyes, forgózsámolyos pótkocsit !?

#3164 Gumóka
2024-06-14 13:05:27

Válasz envagyok2 #3163. hozzászólásáraAttól, hogy az alsó talpa ennyit látszik ki, még többet tud rugózni lefelé is, meg menetben úgy is dolgozik a szintező is, nagyjából szerintem most van középen.

Légrúgónak ez is előnye, hogy jobban tudja magát szabályozni, ezért nem is billeg úgy mint egy laprugós futómű.

Nincs profilkép
#3163 envagyok2
2024-06-14 12:51:53

Válasz Gumóka #3162. hozzászólásárade szeirnted ennyi rugóút elég, vagy ezt jobban ki kellene emeltetni? nem ér bele a kerékbe így sem, azzal nincs baj, de nem is sokat tud így rugózni. harmadik sort szerintem nem tudom már ráraknií gy, az már 4 m fölött lenne szemre.

#3162 Gumóka
2024-06-14 01:01:32

Válasz envagyok2 #3161. hozzászólásáraA rudazat nem állítódik el, mivel a szintezőszelep a vázon, a rúd vége a hídon van, nagyobb kerékkel csak a hídmagasságot változtattad, a váz és a tengelyek között nem változott semmi .
Ha akarsz állítasz rajta, ha így is jó, akkor hagyod így.
Ha koppra leengedve nem ér bele a vázba a kerék, akkor menetbe rugózáskor sem fog.

Nincs profilkép
#3161 envagyok2
2024-06-13 22:45:31

Válasz Gumóka #3159. hozzászólásáralecseréltem az első tengelyt is, és ha utazóba rakom, akkor ennyire emeli most ki.

vázba nem ér bele a kerék akkor se, ha koppra leül, de ennyi elég rugózásnak, vagy jobban ki kellene emelni? az a rudazat az a tengely és a váz között van, azzal, hogy nagyobb kereket rakok alá, az elállítódik, vagy nem? tehát a kisebb kerékkel jobban kiemelte, csak most a nagy kerék miatt elállítódott, és rá kéne állítsak?
ha emelésre rakom, akkor persze kiemeli, nincs vele gond. de még így kiemelve is fasza magasan van a földtől, kis kerékkel így kb 7 cm volt.

Nincs profilkép
#3160 envagyok2
2024-06-13 22:38:22

Válasz mtz1221 #3158. hozzászólásáraígy van, mert ki van fordítva, mert belül ott van a vázba egy csavar, ami miatt sokkal vastagabb közdarabot kellett volna csnálnom, ha befelé akarnám foprdítani.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Vége a trükközésnek: december elsejétől elindul a továbbfejlesztett tengelysúlymérő rendszer
Hazánk eddigi legnagyobb energiatárolója épül Szolnokon
Hazánk eddigi legnagyobb energiatárolója épül Szolnokon
A mostani pályázatokban 260 milliárd forinttal támogatják az energiatárolók...
Fóliasátor
Fóliasátor

1.600.000 Ft

Antonio Carraro Tigrone 11
Antonio Carraro Tigrone 11

6.990.000 Ft

Kuhn rövidtárcsa
Kuhn rövidtárcsa

7.990.000 Ft

John Deere 8R410 - 0%Áfa-Leszállítva
John Deere 8R410 - 0%Áfa-Leszállítva

95.990.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]