Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dvili #3232. hozzászólásáraNem értem mit vagytok úgy begazolva a légrugótól.
30e forint kb. 1 légrugó, teszel kettőt a polcra, ha eldurran, rakott pót alatt is fél óra cserélni.
Egyébként bakon is el lehet vele ballagni.
Van még hozzá egy szintezőszelep, aztán kb. Ennyi. 4-5 évet simán kibír a légrugó.
Törött laprugó, meg ha szerencsétlenül törik, azt Te nem húzod sehova, ha leküldi a gumit, főleg
Ha utángyártott laprugót veszel, se olcsóbb, aztán utána cserélgetheted majd, mert a gyári tizedét bírja, az eredeti árán meg ötször körbecseréled a gumilufikat
Nem akarok pótkocsi gyártót megnevezni, de egy kamion pót amibe millió kilóméter is lehet, nem tartom kizártnak hogy még tovább el fog menni, mint némelyik hányinger új.
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásárapár tik tok es youtube video van balcsi alatt nagy rt-k bevásároltak AP ből rendesen pedig ott nyúzzák őket, fliegl se rossz ár döntő nagyon meg felszereltség amikor végigkérdeztem ez a 2 márka volt a befutó, sajnos pronar kröger brantner, zdt stb mind horror , tandemest senkinek se ajánlok kinyírja a traktort gumi folyton csúszik, végigkérdeztem barcsiakat is anno nincs már normális alváz koruk miatt ami nem légrugós, ha van is mire kicseréled féket forgózsámolyt laprugókat stb munkahenger gumik átalakítás kb szinte ugyanott vagy mint az új legolcsóbb 3 tengelyes abban meg sok matek nincs, mivel alapvetően ha találnak is fixes pótból
lenne átalakítás, az se mindegy 1,5 es lemez vagy 2,5 es oldal stb 4 es min alja de spórolós 3 ast tesz……
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásáramár van 80-80 as oldal2 éve csak rendelésre volt ezen is változtattak, szerintem ap egyáltalán nem rossz, 2 éves patika, (80-60) de 20 t gabona kuki így sosem lesz nagyon túlterhelve nekem tetszik akkor nagyon jó áron volt most nem tudom köv év nem tudtunk megegyezni egy újra ismét, maradt regi schwarzmuller felújítás igaz arra lazán 30 at raksz
Vlm faxsag van mindig a magyar gyartmanyok körül...
Már régen is a festést mondták kidolgozast heggesztések plussz a tobbi elbaxott megoldas eleve ha ranezel....
Mostanaban volt vlm kiallitason korbe is jartuk... És biztos hogy nem egy kröger joskin farmtech érzet kapja el.az embert...
Nem csak 8060oldalakkal adják ki?
Ezt is 808080al kollene venni had nyelje legalebb a napraforgot .
Pár fuvart persze kismaszeknak elvisznek évente nemtagadjuk no ....arra meg nem adhatsz kröger árat...
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraami ér értékben jó az agrogép AP3018 és fliegl 3 tengelyes többit el kell engedni sajnos. ezeket újként érdemes megvenni, nem vagyok légrugós párti bármi történik légrendszerrel sehova se mész míg laprugóst akkor is el tudod húzni, 385 ös gumi kell közúton ez a stabil 3 tengelyesként. Táblára meg ugye nem megyünk fel akkor se ha keménynek tűnik a talaj. Tandemek stb életveszély robbannak szét úton gumik stb túl magas súlypont . Meg kell nézni agrogépes és fliegl árat amelyik a jobb felszereltséget is nézni kell gumikat pótkereket ponyvát
Válasz mtz1221 #3218. hozzászólásáraezt engedd el én is néztem őket volt leiras szerencse német oldalakon csomó garis javítás 3-4 billentés után újra meghirdetve mert rakás szr
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáraén biztos nem vennék egy új kocsi feléért egy ilyet. alapban a 385ös gumi egy halom fos, most nyáron egy 2 tengelyes első útja itt volt nálam, benent táblára, ott rakták meg, az rakottan többet ment lefelé, mint előre. 1 méter hosszon tengelyig merült. ősszel az földútra nem lehet kihúzni, nemhogy a táblára a kombájn alá.
másik, ezt mi fogja elhúzni? mese habbal, hogy 95 lovas kubota megmozdítja. jól mondja kolléga, 95es axionok cibálják, amerre bírják.
pár éve 40 ezer fölött voltak a nagy tandem, három oldalra billentő, 30+ köbös kocsik. nagy kerékkel, komrényzott híddal, rugóztatott rúddal. szeirntem azóta semmi nem drágult tovább, inkább várnék még egy évet, össze nem mérhető a két kocsi, használhatóságban, kihasználhatóságban, merülés biztonságban, és ha elúszik, akkor kihúzhatóasgban. wilton is ki tudja vágni az egyik oldalát a teknüsének, brantnernak is van nagy köbös, flieglnek is van nagy köbös, meg biztos a többinek is. számold ki ez a kocsi felépítmény nélkül nincs 3 tonna. amazok meg 7+ tonnásak. nyilván mindenki maga dönti el, 4,5ért érdekes, nyilván ott jelentps az árdiffi, de az új ár feléért már kurva sok. sehol nem lesz már az e kocsi, mikor az újról még a festék se pattant le.
Viszont, ha használt gyárit néznék, az kempf lenne. Nagyon stabilak.
Szlovák-Cseh vonalon van még a vs-mont, meg mcloch ( asszem' így írják), itthon nem elterjedt, talán nincs is, de gyártanak kimondottan teherautók után mezőgazdasági pótkocsikat, azok még jók, futólag láttam, mit művelnek arra ezekkel, aztán gurul, ahogy kell.
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáradehogy is.ha már évek óta kukoricahordáskor a 950axion,a 8r traktorok cibájják az alább emlitett sullyal,és sértetlenek....nekem a3.szezonja volt most még csak.de simán megmertem venni,mert márt az itteni kft-nél bizonyitottak---kögel és krone alvázak.
megjegyzem én csak a barcsi drávatrans-os pótkocsikról beszélek,a többit nem ismerem.
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraAttól függ milyen a kiindulási alap. Régi típusú, masszív vázú pótkocsival azért még simán szét lehetne verni némelyik vadiúj csodát, pedig már kb 20x megkerülték a Földet.
Válasz Büresz #3211. hozzászólására8,5 guriga egy ilyen lerohadt, átbuherált kohószökevény? akkor várni kell még egy évet, és dupla áron megvenni az örök élet plusz egy nagy új kocsit, ami arra való, amire használod.
Válasz Büresz #3211. hozzászólásáraJol folment áruk ezeknek is par eve mennyi volt 4alatt egy haromtengelyes nem?
Mi penzt nyernek ezeken atyaisten kihasználják hogy nem birunk uj nagyot venni....
Válasz später77 #3207. hozzászólásáraTudom szépnek tűnik az ár, de mai világba ponyva nélkül nem lehet már dolgozni, az még rádob vagy 2 millát pódiummal.
Válasz _NB_ #3190. hozzászólásáraez kurva jó dolog, mikor a mérleg nincs lesülyesztve talajszontbe, és fel kell menni a tridemmel. olyankor vannak másodpercek, mikor csak 1 vagy 2 tengely viszi a súlyt, még a krampét is meggyötri, van is polcon féder...
Válasz später77 #3202. hozzászólására36000eutól indul kb aztan ezaz plusszba ....vastag 40000 ponyvaval széles gumikkal.....
Kell még huzato is stb össze birj kapcsolni kettőt.
Úgy se tud az ember elég új pótot venni 11t kukoricaban a hat soroshoz kellett két kamion meg egy 17t tandem.
Kombájnos szerint meg amugy is a legnagyobb faxsag uj potot venni...
Válasz hashtag #3201. hozzászólásáraItt az nem szokás, a gázkar jobban lábra esik. Nem megyünk majdnem semmit lakott területen betonon, csak földről az átvevőig. 1.2 kmert meg lehet 15 km/h is menni.
3294 hozzászólás
Válasz fexco #3240. hozzászólásáraAnnyit azért nem, ha feszt' megy a kocsi 250km, csak az igénybevétel sok.
Ez a dilemma hogy 10-12 napra 15-20 millás pótokat luxus megvenni. Ha lenne 500 hektárom egy percig se gondolkoznék.
Válasz fexco #3240. hozzászólásáraAzt gondolom. De sokszor állásába megy valami tönkre.
Válasz Büresz #3238. hozzászólásáraNem szereti ha nincs benne levegő. Leül, nagyon megtörik, kirepedezik. Nekem van 8 éves is és hibátlan.
Válasz Büresz #3238. hozzászólásáraők 1nap alatt mennek annyit,mint temeg én egész évbe.
Válasz Büresz #3238. hozzászólásáraHasználatfüggő.
Nálunk a teherautókon kb. ennyit bírnak, de tartánykocsik, napi 20 alkalommal van összeültetve koppra, vagy épp kiemelve teljesen.
Válasz Gumóka #3237. hozzászólására4-5 évente szétmegy a légrugó? Vagy csak földút eszi?
Válasz Dvili #3232. hozzászólásáraNem értem mit vagytok úgy begazolva a légrugótól.
30e forint kb. 1 légrugó, teszel kettőt a polcra, ha eldurran, rakott pót alatt is fél óra cserélni.
Egyébként bakon is el lehet vele ballagni.
Van még hozzá egy szintezőszelep, aztán kb. Ennyi. 4-5 évet simán kibír a légrugó.
Törött laprugó, meg ha szerencsétlenül törik, azt Te nem húzod sehova, ha leküldi a gumit, főleg
Ha utángyártott laprugót veszel, se olcsóbb, aztán utána cserélgetheted majd, mert a gyári tizedét bírja, az eredeti árán meg ötször körbecseréled a gumilufikat
Nem akarok pótkocsi gyártót megnevezni, de egy kamion pót amibe millió kilóméter is lehet, nem tartom kizártnak hogy még tovább el fog menni, mint némelyik hányinger új.
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásárapár tik tok es youtube video van balcsi alatt nagy rt-k bevásároltak AP ből rendesen pedig ott nyúzzák őket, fliegl se rossz ár döntő nagyon meg felszereltség amikor végigkérdeztem ez a 2 márka volt a befutó, sajnos pronar kröger brantner, zdt stb mind horror , tandemest senkinek se ajánlok kinyírja a traktort gumi folyton csúszik, végigkérdeztem barcsiakat is anno nincs már normális alváz koruk miatt ami nem légrugós, ha van is mire kicseréled féket forgózsámolyt laprugókat stb munkahenger gumik átalakítás kb szinte ugyanott vagy mint az új legolcsóbb 3 tengelyes abban meg sok matek nincs, mivel alapvetően ha találnak is fixes pótból
lenne átalakítás, az se mindegy 1,5 es lemez vagy 2,5 es oldal stb 4 es min alja de spórolós 3 ast tesz……
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásáramár van 80-80 as oldal2 éve csak rendelésre volt ezen is változtattak, szerintem ap egyáltalán nem rossz, 2 éves patika, (80-60) de 20 t gabona kuki így sosem lesz nagyon túlterhelve nekem tetszik akkor nagyon jó áron volt most nem tudom köv év nem tudtunk megegyezni egy újra ismét, maradt regi schwarzmuller felújítás igaz arra lazán 30 at raksz
Válasz Dvili #3232. hozzászólásáraHany eve vetted 2 3?
Akkor hány %al volt olcsobb emezektől?
Vlm faxsag van mindig a magyar gyartmanyok körül...
Már régen is a festést mondták kidolgozast heggesztések plussz a tobbi elbaxott megoldas eleve ha ranezel....
Mostanaban volt vlm kiallitason korbe is jartuk... És biztos hogy nem egy kröger joskin farmtech érzet kapja el.az embert...
Nem csak 8060oldalakkal adják ki?
Ezt is 808080al kollene venni had nyelje legalebb a napraforgot .
Pár fuvart persze kismaszeknak elvisznek évente nemtagadjuk no ....arra meg nem adhatsz kröger árat...
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraami ér értékben jó az agrogép AP3018 és fliegl 3 tengelyes többit el kell engedni sajnos. ezeket újként érdemes megvenni, nem vagyok légrugós párti bármi történik légrendszerrel sehova se mész míg laprugóst akkor is el tudod húzni, 385 ös gumi kell közúton ez a stabil 3 tengelyesként. Táblára meg ugye nem megyünk fel akkor se ha keménynek tűnik a talaj. Tandemek stb életveszély robbannak szét úton gumik stb túl magas súlypont . Meg kell nézni agrogépes és fliegl árat amelyik a jobb felszereltséget is nézni kell gumikat pótkereket ponyvát
Válasz mtz1221 #3218. hozzászólásáraezt engedd el én is néztem őket volt leiras szerencse német oldalakon csomó garis javítás 3-4 billentés után újra meghirdetve mert rakás szr
Válasz envagyok2 #3229. hozzászólásáraÉrtelek, de annyiért nem fogok venni még jövőre se az tuti, szerencsére nem nagyon kell földre bemennem.
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáraén biztos nem vennék egy új kocsi feléért egy ilyet. alapban a 385ös gumi egy halom fos, most nyáron egy 2 tengelyes első útja itt volt nálam, benent táblára, ott rakták meg, az rakottan többet ment lefelé, mint előre. 1 méter hosszon tengelyig merült. ősszel az földútra nem lehet kihúzni, nemhogy a táblára a kombájn alá.
másik, ezt mi fogja elhúzni? mese habbal, hogy 95 lovas kubota megmozdítja. jól mondja kolléga, 95es axionok cibálják, amerre bírják.
pár éve 40 ezer fölött voltak a nagy tandem, három oldalra billentő, 30+ köbös kocsik. nagy kerékkel, komrényzott híddal, rugóztatott rúddal. szeirntem azóta semmi nem drágult tovább, inkább várnék még egy évet, össze nem mérhető a két kocsi, használhatóságban, kihasználhatóságban, merülés biztonságban, és ha elúszik, akkor kihúzhatóasgban. wilton is ki tudja vágni az egyik oldalát a teknüsének, brantnernak is van nagy köbös, flieglnek is van nagy köbös, meg biztos a többinek is. számold ki ez a kocsi felépítmény nélkül nincs 3 tonna. amazok meg 7+ tonnásak. nyilván mindenki maga dönti el, 4,5ért érdekes, nyilván ott jelentps az árdiffi, de az új ár feléért már kurva sok. sehol nem lesz már az e kocsi, mikor az újról még a festék se pattant le.
Válasz fexco #3224. hozzászólásáraKöszi az infót, hamarosan meghirdetem a jelenlegit, ha elviszik mar gyártatom is az újat.
Válasz fexco #3226. hozzászólásáraMind csereszekrényes volt fénykorába, ha jól megépítették, áldás rá, meg fakereszt
Viszont, ha használt gyárit néznék, az kempf lenne. Nagyon stabilak.
Szlovák-Cseh vonalon van még a vs-mont, meg mcloch ( asszem' így írják), itthon nem elterjedt, talán nincs is, de gyártanak kimondottan teherautók után mezőgazdasági pótkocsikat, azok még jók, futólag láttam, mit művelnek arra ezekkel, aztán gurul, ahogy kell.
Válasz Gumóka #3225. hozzászólásáranemtudom.itt a drávatransos kocsik mennek,ezzel a kettő márkával.ezek megvannak csinálva ugy,ahogy kell.
Válasz fexco #3224. hozzászólásáraInkább a Krone, azok jól össze vannak rakva.
A schwarzért pénzt nem adnék, ha elém löknék se.
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáradehogy is.ha már évek óta kukoricahordáskor a 950axion,a 8r traktorok cibájják az alább emlitett sullyal,és sértetlenek....nekem a3.szezonja volt most még csak.de simán megmertem venni,mert márt az itteni kft-nél bizonyitottak---kögel és krone alvázak.
megjegyzem én csak a barcsi drávatrans-os pótkocsikról beszélek,a többit nem ismerem.
Válasz mtz1221 #3222. hozzászólásáraMindennek.
Válasz Büresz #3221. hozzászólásáraAkkor nem szóltam, jól felbacták annak is az árát.
Válasz mtz1221 #3220. hozzászólásáraAgroinformon a 14 tonnás 7,5 m, akkor a 24-se 9.
Válasz Büresz #3219. hozzászólásáraHívd fel, ezek itt nálunk majd fél árban vannak a pronar metalfachoz .
Válasz mtz1221 #3217. hozzászólásáraNem tudom, bármelyik új közt is kicsi a különbség.
Válasz mtz1221 #3217. hozzászólásáraVagy a 3 tengelyes ??? 1-2 napot rájuk kell dolgozni, de csak új.
https://royaltraktor.hu/termek/palazoglu-haromtengelyes-potkocsi--108716
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáraTeknős palazuglu mennyi ???
Válasz Praetor #3209. hozzászólásáraEzek közt mi angyalnak érezzük itt magunkat.
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraA felépítmény új, az alváz annyira fos??? 6 méteres platóval 2 tengelyes 3 éve 4,5 volt.
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraAttól függ milyen a kiindulási alap. Régi típusú, masszív vázú pótkocsival azért még simán szét lehetne verni némelyik vadiúj csodát, pedig már kb 20x megkerülték a Földet.
Válasz Büresz #3211. hozzászólására8,5 guriga egy ilyen lerohadt, átbuherált kohószökevény? akkor várni kell még egy évet, és dupla áron megvenni az örök élet plusz egy nagy új kocsit, ami arra való, amire használod.
Válasz Büresz #3211. hozzászólásáraJol folment áruk ezeknek is par eve mennyi volt 4alatt egy haromtengelyes nem?
Mi penzt nyernek ezeken atyaisten kihasználják hogy nem birunk uj nagyot venni....
Válasz Gumóka #3210. hozzászólásáraÉrtek én mindent, de az is sok. Barcsi 8,5 fullosan.
Válasz Büresz #3208. hozzászólásáraPódiumot megoldod otthon is, ponyvát meg töredékéből raknak rá, nem hiszem, hogy utólagosan 1 millánál többe lenne.
Válasz mtz1221 #3203. hozzászólásárahttps://coub.com/view/3n9ej4
Válasz später77 #3207. hozzászólásáraTudom szépnek tűnik az ár, de mai világba ponyva nélkül nem lehet már dolgozni, az még rádob vagy 2 millát pódiummal.
Válasz Büresz #3206. hozzászólásáraFutózott gumis, ponyva nélküli Fliegl meg 12,5. Tudom, hogy más kávéház, de régebben nem volt ekkora a difi.
Válasz später77 #3202. hozzászólásáraIgen.
Válasz _NB_ #3190. hozzászólásáraez kurva jó dolog, mikor a mérleg nincs lesülyesztve talajszontbe, és fel kell menni a tridemmel. olyankor vannak másodpercek, mikor csak 1 vagy 2 tengely viszi a súlyt, még a krampét is meggyötri, van is polcon féder...
Válasz später77 #3202. hozzászólására36000eutól indul kb aztan ezaz plusszba ....vastag 40000 ponyvaval széles gumikkal.....
Kell még huzato is stb össze birj kapcsolni kettőt.
Úgy se tud az ember elég új pótot venni 11t kukoricaban a hat soroshoz kellett két kamion meg egy 17t tandem.
Kombájnos szerint meg amugy is a legnagyobb faxsag uj potot venni...
Válasz hashtag #3201. hozzászólásáraItt az nem szokás, a gázkar jobban lábra esik. Nem megyünk majdnem semmit lakott területen betonon, csak földről az átvevőig. 1.2 kmert meg lehet 15 km/h is menni.
Válasz Büresz #3198. hozzászólásáraA DDK 2400-ra kaptad azt az árat?
Válasz mtz1221 #3189. hozzászólásáraAz ismerősöd fékezni nem is szokott? Vagy ami a traktoron van az is elég?
Válasz fexco #3199. hozzászólásáraSzoktam látni
Válasz Gumóka #3194. hozzászólásáraEzek 25 tonnával jöttek kemény terepen,200+traktorok húzzák.bírják,semmi gond.
Van 2 éves 18 tonnás farmtechem, de mellé még egy nagyobb jó lenne, csak az új 18,5milkacsoki ami elég fájó évi 15 napra.
Köszönöm a válaszokat, nem sok választás van, mert java légrugós. Közúton biztos faszán muzsikál, gondolom üresen se zuhog.
Válasz mtz1221 #3185. hozzászólásáraDenaturált szesszel
Válasz mtz1221 #3189. hozzászólására10+ éve a scaniára 300E volt az új lökhárító, én se sietnék.
Az a fél rugóköteg meg átmegy a híd alatt szerintem, a másik végén meg ül a légrugó.
A sima 2 rugó/hidas teherautók is ilyenek, nekünk a renault is.