Micsoda gyönyörűségek hát nem?
Végre megtanulnánk termelni vennénk ilyet is párat ....
Aztán állnánk velük így sorban azonnal leadni bagóért mindent....
Na de majd idén megnyomja a napikuki.....
Válasz hashtag #3386. hozzászólásáraEzek nem átlag csávók.
Millio hektárosok meg millió hektáron szolgáltatók meg olyanok akinek milllió pótja van még a gazban mindenre.
Most hogy számolom 10 fölött is volt itt nemhogy 7.
Vannak kamionjaik is meg átrakók ezekkel meg bemennek szar helyekre.
Oszt ott is marad néha levan dokumentálva...
T7 esek hdk 7000jd 8000jdk viszik.
Talán 30km nél messzebb nem járnak velük el.
Válasz Koczka József #3374. hozzászólásáraNem a coopos boltban árulják.
Nemhallottál olyanról, hogy alku, vagy azonnali fizetés?
Hogy ő 7től kevesebbet adottérte az biztos.
Ponyvával, +pótkocsi vontatással, autómata vonószerkezet, pótkerék, pódium.
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraDe nagy traki kell elé, és pont a támaszsúly miatt. Biztos jó cucc, de átlag mezőgazdásznak kimondottan korlátozottan felhasználható, mert raklapos, bigbages ibc-s dolgokat sose tudsz vinni vele, jó persze ha arra van pár másik akkor nem lényeg.
Szerintem nagyon hátra van a futómű, gigantokon legalább tudod előrébb-hátrébb tenni ahova szeretnéd. Eddig amúgy a 4 tengelyes ami be lett téve, az vitte el itt prímet Asszem brantnerben is van, na azt biztos magosítózhatnád az égig, elbírná! 90 mázsa önsúly
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraennek tudnak vágni az egyik oldalára valaqi surrantó nyílást, és így egyik oldalra is tud billenteni. megfontolandó, ez egyébként egy fasza hosszú kocsi. pénzbe ez mennyi most?
Válasz Bzs2 #3375. hozzászólásáraNekem is onnan van a pótkocsim, azon kívül, hogy a ponyva kurbliját nincs hová tenni, még semmi hibát nem tapasztaltam.
Válasz $HMP$ #3364. hozzászólásáraHa onnan van, ahonnan gondolom, akkor az nem csak egyszerű "dobozgyártás". Én már 7 pótkocsit újítattam fel velük, amikor még vállaltak ilyen munkákat, azóta pedig már vettem tőlük 2 Furrier kocsit is.
Válasz rtamas1976 #3373. hozzászólásáraSzia Tamás a Pronár is 60km/H futóművel szerelt és azért az önsúlya is 4t . és 7,2 misi teljesen felszerelve.A 6,5 misi csak az alap mint ahogyan a hirdetésben is van.
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraA haver mostvett pronar pótot 12t felszerelve mindennel 6.5 vagy 6.8M
Azt megvenném!
Viszont egy teherautó pótkocsi túlvanméretezve az mg póthoz képest!
Dupla sebesség sokkalnagyobb erőt kell elviselnie!, és megállítania!
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraEgy közgazdászok által tervezett alulméretezett, fostalicska bilianyagból.
A cégnél nemtudom hanyadik fligl pótnak hegesztik a billentőgolyóját vissza.
Azt is közgazdászok tervezik bilianyagból.
Én bss akarok venni. Az elpusztíthatatlan és javítható!
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraSzia!
Nekem Wielton tandemes póttal voltak kisegíteni búzát behordeni földúton, az egyik 19-20 tonna közötti súlyal járt be a raktárba. Nem tudom az említett pótkocsi pontos tipusát, de a tandem futómü eléggé hátra van, a traktor hátulja rendesen le van terhelve.
Válasz rtamas1976 #3354. hozzászólásáraMi a gond, az agj ap pótkocsikkal?
Azért kérdezem, mert régebben nézegettem, szerettem volna belőle vásárolni, de Sk-ban nincsen egyenes forgalmazója /vagy abban az időben nem volt/.
Válasz envagyok2 #3367. hozzászólásáravégülis a lényeg kimaradt, 4*4,6=18,4+traktoron 5 tonna=23,5. hát ennyi meg se látszik rajta... igaz 65tel még soha nem gurult ez a kocsi.
Válasz hashtag #3366. hozzászólásáraazt senkise tudja, hogy mennyi volt rajta, mert megmérni nem lehet, hahah. mondjuk jó kérdés, hogy akkor mi a csöcsnek kell felmenni a mérlegre?
Válasz $HMP$ #3357. hozzászólására
amit kérdezel, az a kamion kerék? bálaszállító alá olyat raktam, arra nekem azt mondták, hogy annak a teherbírása kizárólag 8 bárra értendő, tehát nincs olyan, hogy laposabb, terülősebben járunk vele.
Válasz hashtag #3363. hozzászólásárahát azért ez nem harvester, legalábbis ez. az első ütköző lehet mondjuk 7 cm-re, tegyük fel a köteg közepénél van megfogva a tengely, akkor a tengely 3,5 cm-s elmozdulását tudja kikompenzálni, a hátsónál meg ennek a harmadát. nyilván a köteg is mozdul, minden, de az a tapasztalat, hogy a meredek hídmérleget megszenvedik ezek, akár olyan áron is, hogy törik a köteg. volt már rá példa.
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraha a szaros 16, akkor a 21 a krampéért nem sok. azt hiszem annyiért láttam tandemeet hirdetni. azt nyugodtan rakhatod agyig, big road runnereket látok minden nap mindennel agyig rakva, gabona, ganaj, cukorrépa. de igaz ez a tridemekre is, meg a 790-esekre is, de mindegyikre. soha egyik sem ment félig rakva. de lehet hogy a kettő között megáll a 10 éves alvázgaranciás, és azt is rakhatod, a 16hoz képest a +2 nem sok érte.
akkor van baj, ha hídmérlegre fel kell járni, ha nem síkban van. ott ugye egy tengelyen gurul. de azt is kibírja, gumi még nem reccsent el, szóval a gumi teherbírása szerintem nem lényeges.
farmtechet vbagy higy írják forgózsámolysot látok, nem tudom, lehet csak alap kocsi + 1 magasító van rajta, nem túl magas, legalábbis akinek a szeme 4 méteres kocsihoz szoktot, annak nem túl magas, az is agyig van rakva, és nagy géppel húzzák mint a rongyot. öhler tandem kocsit is látok, az is agyig rakva.
viszont szoktam látni szhely környékén egy pronar tandemet, égig magasítva, nekem kurva rövidnek tűnik, az viszont életveszély, ahogy az billeg, csapkod a trakrore mögött, csak addig fel ne nyekkenjen, míg megelőzöm... hosszú kocsit vegyél, tandemben is, inkéáb blegyen hosszú, mint magas, még akkor is, ha billenteni szarabb vele.
Ha164K 6 gumi van alatta akkor 40 45nél ez a gumi mit bír?
5000kiló 110nél elvileg ugyebár
Rányomnak 30 tonnát meg a szekér mennyi 7 fölött.....akkor hogy is állunk?
A következő a kérdés
Ami már volt téma
Ezek a felújított háromtengelyesek.... barcsit jónak mondtátok....
Melyik gyártó alváza a legkomolyabb?Hány tonnákat bírnak tényleg huzamosan gond nélkül?
Válasz $HMP$ #3348. hozzászólásáraBolgár gyártmány.
Utánanéztem mert gyanúsvolt a neve.
Valamikor a skoda mts teherautót gyártották a bulgárok madara néven.
Akkor nemvolt rosszabb mint az eredeti!
Csak az agj ap pótkocsitól mentsen meg a jóisten!
Válasz hashtag #3349. hozzászólásáraAkkor Ott tartunk hogy egy szaros fölgumizott kormányzott 18t jobb tandem 16 millio.
Aztàn vihetsz vele 13tonnát ami loszar.
Mert még mindig nem tudom rá e rakjak plusz 5 tonnát ami belefér.
Feco szerint nem kéne az újakra ezek ennyit tudnak slussz.
Én személy szerint a Furrier pótkocsikat ajánlom. Mezőtúron gyártják, újabban már a KITE forgalmazza. Ezen a környéken rengeteg van belőle, nekünk is van már belőle kettő.
Válasz $HMP$ #3348. hozzászólásáraEz már egy szép talicska. Egy 120m-esnek tökéletes Amúgy igen, a fékeknél azzal kéne kezdeni, hogy megnézni nem-e tolja a traktort.
Hát akkor marad a Madara.
Én lennék a falu madara ha nem szereznénk egy ilyet...
42köb 20.7milla hova jobbat.
Ez aztán berakna a szerpentinek legaljára megszórva műzlivel.
Válasz $HMP$ #3342. hozzászólásáraNemigazán poþkocsizikok vele csak ha nagyon nincsrá megoldás. Az mtzékkel húzzuk a 6011est. De a zetorral 2mbp kocsival szoktunk.
Válasz $HMP$ #3333. hozzászólásáraA tandemkocsi az egy igazi istenverése!
Egy előnye van, könnyű tolatni vele.
Viszont, zabálja gumit, nyírja futóművet, és tényleg nagyobbtraki kell elé az indokoltnál, főleg dombos, szerpentines, forgatós utanok.
Engnem egy 12t akart megölni.
Fáj fölötti szerpentinen, engedtem le rakottan, ahoz,hogy elfordízsd húznikell de a súj tol.
Lassanmentem a gép farát megtolta, ráfordított a rúdra, bebicskázott.
Szerencsénre a külső kerékről lefordította a gumit és beleált az aszfaltba.
Egyébként jó mert indokolatlanul rángat, lökdös, cserében szarvele fordulni.
A cégnél van 2 ap800 tandem.
Csak azért van mert szar a bejárója az 1ik magtárunknak. Évente gumizni. A gyári 12.5x18as
Vettünk 22.5" felnit alá mert a 18"os gumi rohadt drága és szar is. Így kamion használtgumi van alatta 20e/db
3440 hozzászólás
Micsoda gyönyörűségek hát nem?




Végre megtanulnánk termelni vennénk ilyet is párat ....
Aztán állnánk velük így sorban azonnal leadni bagóért mindent....
Na de majd idén megnyomja a napikuki.....
Válasz hashtag #3386. hozzászólásáraEzek nem átlag csávók.



Millio hektárosok meg millió hektáron szolgáltatók meg olyanok akinek milllió pótja van még a gazban mindenre.
Most hogy számolom 10 fölött is volt itt nemhogy 7.
Vannak kamionjaik is meg átrakók ezekkel meg bemennek szar helyekre.
Oszt ott is marad néha levan dokumentálva...
T7 esek hdk 7000jd 8000jdk viszik.
Talán 30km nél messzebb nem járnak velük el.
Válasz rtamas1976 #3387. hozzászólásáraAratás után szuper akciók vannak

6.7 ert hirdetik bolond aki nem vett.
Válasz Koczka József #3374. hozzászólásáraNem a coopos boltban árulják.
Nemhallottál olyanról, hogy alku, vagy azonnali fizetés?
Hogy ő 7től kevesebbet adottérte az biztos.
Ponyvával, +pótkocsi vontatással, autómata vonószerkezet, pótkerék, pódium.
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraDe nagy traki kell elé, és pont a támaszsúly miatt. Biztos jó cucc, de átlag mezőgazdásznak kimondottan korlátozottan felhasználható, mert raklapos, bigbages ibc-s dolgokat sose tudsz vinni vele, jó persze ha arra van pár másik akkor nem lényeg.
Asszem brantnerben is van, na azt biztos magosítózhatnád az égig, elbírná! 90 mázsa önsúly 
Szerintem nagyon hátra van a futómű, gigantokon legalább tudod előrébb-hátrébb tenni ahova szeretnéd. Eddig amúgy a 4 tengelyes ami be lett téve, az vitte el itt prímet
Válasz envagyok2 #3382. hozzászólására45000eu ami konkrét vétel árat tudtam régebben.
Válasz envagyok2 #3382. hozzászólásáraVan 2 oldalra billentős kivitel /hátra és arra az oldalra, ahová a megrendelő kéri/.
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraIgen, ilyen
Válasz $HMP$ #3380. hozzászólásáraennek tudnak vágni az egyik oldalára valaqi surrantó nyílást, és így egyik oldalra is tud billenteni. megfontolandó, ez egyébként egy fasza hosszú kocsi. pénzbe ez mennyi most?
Válasz Bzs2 #3375. hozzászólásáraNa király akkor ez jó pont.
Válasz Sk Laci #3371. hozzászólásáraEzek a 18 asok ebből adnak el sokat mindenhova.

Itt is van legalább 7 ami most mozog.
Válasz hashtag #3377. hozzászólásáraAzok már kivannak próbálva általatok
Válasz envagyok2 #3367. hozzászólásáraKamion hát felújított nagyokon csak az van .
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraMiért ne tennéd rá? A 40 éves 8 tonnásra meg ráraknád a 14-et
Válasz Bzs2 #3375. hozzászólásáraNekem is onnan van a pótkocsim, azon kívül, hogy a ponyva kurbliját nincs hová tenni, még semmi hibát nem tapasztaltam.
Válasz $HMP$ #3364. hozzászólásáraHa onnan van, ahonnan gondolom, akkor az nem csak egyszerű "dobozgyártás". Én már 7 pótkocsit újítattam fel velük, amikor még vállaltak ilyen munkákat, azóta pedig már vettem tőlük 2 Furrier kocsit is.
Válasz rtamas1976 #3373. hozzászólásáraSzia Tamás a Pronár is 60km/H futóművel szerelt és azért az önsúlya is 4t . és 7,2 misi teljesen felszerelve.A 6,5 misi csak az alap mint ahogyan a hirdetésben is van.
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraA haver mostvett pronar pótot 12t felszerelve mindennel 6.5 vagy 6.8M
Azt megvenném!
Viszont egy teherautó pótkocsi túlvanméretezve az mg póthoz képest!
Dupla sebesség sokkalnagyobb erőt kell elviselnie!, és megállítania!
Válasz Sk Laci #3370. hozzászólásáraEgy közgazdászok által tervezett alulméretezett, fostalicska bilianyagból.
A cégnél nemtudom hanyadik fligl pótnak hegesztik a billentőgolyóját vissza.
Azt is közgazdászok tervezik bilianyagból.
Én bss akarok venni. Az elpusztíthatatlan és javítható!
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraSzia!
Nekem Wielton tandemes póttal voltak kisegíteni búzát behordeni földúton, az egyik 19-20 tonna közötti súlyal járt be a raktárba. Nem tudom az említett pótkocsi pontos tipusát, de a tandem futómü eléggé hátra van, a traktor hátulja rendesen le van terhelve.
Válasz rtamas1976 #3354. hozzászólásáraMi a gond, az agj ap pótkocsikkal?
Azért kérdezem, mert régebben nézegettem, szerettem volna belőle vásárolni, de Sk-ban nincsen egyenes forgalmazója /vagy abban az időben nem volt/.
Válasz envagyok2 #3367. hozzászólásáravégülis a lényeg kimaradt, 4*4,6=18,4+traktoron 5 tonna=23,5. hát ennyi meg se látszik rajta... igaz 65tel még soha nem gurult ez a kocsi.
Válasz hashtag #3366. hozzászólásáraazt senkise tudja, hogy mennyi volt rajta, mert megmérni nem lehet, hahah. mondjuk jó kérdés, hogy akkor mi a csöcsnek kell felmenni a mérlegre?
Válasz $HMP$ #3357. hozzászólására
amit kérdezel, az a kamion kerék? bálaszállító alá olyat raktam, arra nekem azt mondták, hogy annak a teherbírása kizárólag 8 bárra értendő, tehát nincs olyan, hogy laposabb, terülősebben járunk vele.
Válasz envagyok2 #3365. hozzászólásáraIlyenből azért létezik jobban átgondolt verzió. Meg ugye a 400-adik mázsa már lehet nem kellett volna rá
Válasz hashtag #3363. hozzászólásárahát azért ez nem harvester, legalábbis ez. az első ütköző lehet mondjuk 7 cm-re, tegyük fel a köteg közepénél van megfogva a tengely, akkor a tengely 3,5 cm-s elmozdulását tudja kikompenzálni, a hátsónál meg ennek a harmadát. nyilván a köteg is mozdul, minden, de az a tapasztalat, hogy a meredek hídmérleget megszenvedik ezek, akár olyan áron is, hogy törik a köteg. volt már rá példa.

Ezt is néztem múlt héten aratáskor kettőt vitt 150essel 1414t.

5.5 millio...
Hmhmmm...
Nagy biznisz lett a dobozgyártás...
Válasz envagyok2 #3360. hozzászólásáraMiért gurulna egy tengelyen? Középen billen a futómű.
Válasz rtamas1976 #3359. hozzászólásáraAzért az a buszos, mintha nem lenne teljesen átgondolt tervezés.
Válasz rtamas1976 #3345. hozzászólásáraG és F1 közötti különbség ? Miért nem csöcsökről csinálsz inkább most képeket, az itt lógás helyett ?
Válasz $HMP$ #3353. hozzászólásáraha a szaros 16, akkor a 21 a krampéért nem sok. azt hiszem annyiért láttam tandemeet hirdetni. azt nyugodtan rakhatod agyig, big road runnereket látok minden nap mindennel agyig rakva, gabona, ganaj, cukorrépa. de igaz ez a tridemekre is, meg a 790-esekre is, de mindegyikre. soha egyik sem ment félig rakva. de lehet hogy a kettő között megáll a 10 éves alvázgaranciás, és azt is rakhatod, a 16hoz képest a +2 nem sok érte.
akkor van baj, ha hídmérlegre fel kell járni, ha nem síkban van. ott ugye egy tengelyen gurul. de azt is kibírja, gumi még nem reccsent el, szóval a gumi teherbírása szerintem nem lényeges.
farmtechet vbagy higy írják forgózsámolysot látok, nem tudom, lehet csak alap kocsi + 1 magasító van rajta, nem túl magas, legalábbis akinek a szeme 4 méteres kocsihoz szoktot, annak nem túl magas, az is agyig van rakva, és nagy géppel húzzák mint a rongyot. öhler tandem kocsit is látok, az is agyig rakva.
viszont szoktam látni szhely környékén egy pronar tandemet, égig magasítva, nekem kurva rövidnek tűnik, az viszont életveszély, ahogy az billeg, csapkod a trakrore mögött, csak addig fel ne nyekkenjen, míg megelőzöm... hosszú kocsit vegyél, tandemben is, inkéáb blegyen hosszú, mint magas, még akkor is, ha billenteni szarabb vele.
Válasz $HMP$ #3355. hozzászólásáraHÚÚÚ!



Na ilyen kellene a sok híres hivatásos söfőrnek! Megtudnák milyenvolt régen és most sofőrnek lenni!
Válasz $HMP$ #3356. hozzászólásáraamelyikből a legkevesebb vas rohadt le a 10 év alatt az autópályákon. az a legjobb. azt keresd meg.
Ismét egy kérdés
Ha164K 6 gumi van alatta akkor 40 45nél ez a gumi mit bír?
5000kiló 110nél elvileg ugyebár
Rányomnak 30 tonnát meg a szekér mennyi 7 fölött.....akkor hogy is állunk?
A következő a kérdés

Ami már volt téma
Ezek a felújított háromtengelyesek.... barcsit jónak mondtátok....
Melyik gyártó alváza a legkomolyabb?Hány tonnákat bírnak tényleg huzamosan gond nélkül?
Emez légrugók jobbak mint a hengeresek?
Válasz rtamas1976 #3354. hozzászólására

Majd keresek arrol is kepet ijesztgetni
Válasz $HMP$ #3348. hozzászólásáraBolgár gyártmány.
Utánanéztem mert gyanúsvolt a neve.
Valamikor a skoda mts teherautót gyártották a bulgárok madara néven.
Akkor nemvolt rosszabb mint az eredeti!
Csak az agj ap pótkocsitól mentsen meg a jóisten!
Válasz hashtag #3349. hozzászólásáraAkkor Ott tartunk hogy egy szaros fölgumizott kormányzott 18t jobb tandem 16 millio.

Aztàn vihetsz vele 13tonnát ami loszar.
Mert még mindig nem tudom rá e rakjak plusz 5 tonnát ami belefér.
Feco szerint nem kéne az újakra ezek ennyit tudnak slussz.
Válasz $HMP$ #3348. hozzászólásáraAz szekér!
Én személy szerint a Furrier pótkocsikat ajánlom. Mezőtúron gyártják, újabban már a KITE forgalmazza. Ezen a környéken rengeteg van belőle, nekünk is van már belőle kettő.
Válasz $HMP$ #3348. hozzászólásáraEz már egy szép talicska. Egy 120m-esnek tökéletes
Amúgy igen, a fékeknél azzal kéne kezdeni, hogy megnézni nem-e tolja a traktort.
Válasz rtamas1976 #3344. hozzászólásáraÍrtam mik a jellemzői egy rendes tandemnek. Használjuk ki az előnyeit is, ne csak a hátrànyait.
Hát akkor marad a Madara.
Én lennék a falu madara ha nem szereznénk egy ilyet...
42köb 20.7milla hova jobbat.
Ez aztán berakna a szerpentinek legaljára megszórva műzlivel.
Válasz $HMP$ #3342. hozzászólásáraNemigazán poþkocsizikok vele csak ha nagyon nincsrá megoldás. Az mtzékkel húzzuk a 6011est. De a zetorral 2mbp kocsival szoktunk.
Válasz $HMP$ #3343. hozzászólásáraÉs nekem szerencsém van mert piros rendszámmal 100le felett meghagyták a vontatást! Borsodban ilyen nincs!
Válasz $HMP$ #3343. hozzászólására
Válasz $HMP$ #3333. hozzászólásáraA tandemkocsi az egy igazi istenverése!
Egy előnye van, könnyű tolatni vele.
Viszont, zabálja gumit, nyírja futóművet, és tényleg nagyobbtraki kell elé az indokoltnál, főleg dombos, szerpentines, forgatós utanok.
Engnem egy 12t akart megölni.
Fáj fölötti szerpentinen, engedtem le rakottan, ahoz,hogy elfordízsd húznikell de a súj tol.
Lassanmentem a gép farát megtolta, ráfordított a rúdra, bebicskázott.
Szerencsénre a külső kerékről lefordította a gumit és beleált az aszfaltba.
Egyébként jó mert indokolatlanul rángat, lökdös, cserében szarvele fordulni.
A cégnél van 2 ap800 tandem.
Csak azért van mert szar a bejárója az 1ik magtárunknak. Évente gumizni. A gyári 12.5x18as
Vettünk 22.5" felnit alá mert a 18"os gumi rohadt drága és szar is. Így kamion használtgumi van alatta 20e/db
Válasz rtamas1976 #3341. hozzászólásáraPapirjaiban mennyi van szuper hunhatóság felülbírálta a cseszkóit 32re?
Válasz rtamas1976 #3341. hozzászólásáraNo ezaz.

Kerestem....162 es 9260 kiloval 15600kg.
Még egy bsst se vihetne.
Ellenben mennyivel jártok két póttal?
Válasz $HMP$ #3340. hozzászólására