Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.69 FtUSD399.52 FtCHF438.21 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Tobszi #2842. hozzászólásáraTandem volt a régi munkahelyemen teherautó után, építőiparba, sokat ment terepen. Masszív egyébként, szerkezetileg nem volt vele baj.
Válasz Feri #2836. hozzászólásáraVan 3000-es, betyár monstrum, pariban van a szomszéd ugyanilyen Krampe-jával, ésszel kell használni, amire azt mondják hogy 34 tonna, arra 34 tonna mehet, hiába lenne hely 60-nak! kérdezz mi érdekel...
Válasz Feri #2837. hozzászólásáraén is 2oldalra billenőst vettem.még nem is hallottam erről a légcsővek széttugrásátról....
érdekes...az autópáján 90el nemugrik szétt???(valószinü ez nálad egyedi eset volt)
szotyatarlóra alapból nemmegyűnk csak és kizárolag mtzvel.
ez se volt olcsó.de amikor végigkérdeztem az árakat a 16t-ás,(ez kicsi lett volna,ezután kellett volna még egy hw, ami kb 3-4 milka....)
nem is volt kérdés,hogy melyik lesz a befutó....
Válasz fexco #2811. hozzászólásáraorgoványi Krone 7,2m-s légruggós zsir állapotú pótom volt,ami konténerszállitó alvázra épűlt.
Mivel mindkét oldalát nyithatóra kértem,ezért az alváz erősítésre szorult.Azt tapasztaltuk,hogy rakott állapotban szorultak az ajtók,alsó nyilásúak voltak.Tehát az egész alváz meghajolt,200q és az feletti rakomány esetén,nem napránál.Napraforgó táblára bemenni felejtős a csővezések miatt.Egyébként előnye az volt,hogy üresen nem pattogott ,és menetközben két lexion tartályt rá lehetett üriteni.Harmadik tartályt az úton.Nyáron nagy melegben aratáskor gyakran szétugrottak a műanyag gyorskapcsolású levegőcsövek,ebben az esetben levegőhiány miatt azonnal állj!
Mindig attól rettegni,hogy közúton ez előfordul elég kényelmetlen dolog.Végül kapott a pót egy 10m3-s nitrosol tartályt kiszolgálásra.Jó is volt ,de sajnáltam a Kronet szétmaratni,ezért eladtam.Horvátba vitték 12000euróért ,nem sajnáltam.Vettem helyette 16t-s Farmtech kéttengelyest,amit 10t-s tandem után húzok.3ilyen szerelvényem van,ezek valók a szántóföldre!
Válasz fexco #2832. hozzászólásáraNyergesbe a schmitzeket húztunk billencsbe, mikor itt épült a pálya, ütöttük, vágtuk, bírták. Krone ponyvás volt még, nem volt velük baj.
De elvileg ezek az átépítettek csereszekrényes alvázra épülnek rá, azért azok nem olyan erősek, mint a gyári billencs.
Esetleg ehez tudtok valamit szolni:
Kögel
Krone
Smitz
A három közül kinek milyen van?
A svarcmuüllert már olvastam itt,gumoka irását.más márka nemigen jött szòba.
Válasz fexco #2810. hozzászólásáraTavaly vettük a 7,2 méteres plató hosszúságút. Naprából fullra lehet rakni, de kukoricát búzát max 180q (én nem kísértem a sorsot)
A mai nagy teljesítményű kombájnokhoz kell a nagy pót
Nagyon pöpec masina, légrugó, féktárcsa, hosszú ponyva.
Bár nagyon sajnálnám lehet, hogy el kell adjam területfejlesztés miatt!
Nem ez húzza, ezzel csak hazahoztam Kiskunfélegyházáról.
Válasz GREVEN #2814. hozzászólásáraA jászságival egyszer újra építettem egy elhajlított vonóháromszöget. Bár ne tettem volna, igazi szakbarbár munka volt! A góré hozzáállása meg a dologhoz, agyrém volt
Nagyon nem részletezem, de megvan a véleményem
Válasz medikus #2826. hozzászólásáraNem olyan vicces ez, mert alkalmazott sok mindenre hajlamos, a felelősség az enyém. Minden hiba lehetőséget el kell kerülni.
Válasz fexco #2822. hozzászólásáraNekünk az van 6,2-es még csak egy éves de rendben van. Szomszédban van 3 éves, az is okés. Mi nem akartunk hosszút, egyre többet nézelődik a kpm. Nem tudom a 7 méteres hogy viselkedik.
Köszi az infokat!elég eggyértelmű,hogy maxra +vagytok velük elégedve.csak mert tegnap este olvastam itt vissza,irtak mindenfélét.egyébbként itt van egyhelyen 3 kocsi,ők is csak dicsérik.
Nekem is elég eggyértelmű lesz.14 tonnás kocsi 8 felett kezdődik.határ a csillagos ég.
Válasz GREVEN #2813. hozzászólásáraMennyiért csinál most egy ilyen kocsit? Azt hiszem a miénk 15-ben 3 ,vagy kicsit több volt de meg nem mondom pontosan
Válasz VMisi #2816. hozzászólásáraHalovány lilám sincs. Egyforma hosszúságú a vonórúd. De azt kb egy tolásból oda teszem ahova szeretném. A legkisebb kormánymozdulatra olyan könnyen fordul, mozgékony.
Amit még nem mondtam, hogy a cserkei kocsi sokkal meredekebbre billenthető mint a másik kocsink. alacsonyabb magtárba figyelni kell, mert könnyen eléri a plafont.
Válasz fexco #2810. hozzászólásáraA cserkei azt mondja, hogy többször javította a mások felépítményeit. Van cserkei meg egy régebbi orgoványi is. Az orgoványin nem gyári a bogi, kicsit kókány, de a célnak tökéletesen megfelel. A cserkein egy pici szépséghiba az, hogy télire az oldalak alját kinyitva a lemez hajtásokban benne marad egy kevés víz, mivel 90 fokos hajtásokat tesz az oldal lemezekbe merevítésnek. Az orgoványi kb 45 fokosat.
Válasz fexco #2811. hozzászólásáraVan itt egy cég, aki csináltatott cserkébe meg a jászságból is rendelt 2-őt. Nem összehasonlitható a kettő a cserkei javára.
Válasz fexco #2810. hozzászólásáraIdén februárba rendeltük meg. Május végén lehetett elhozni. Döcögött neki a vizsgája kicsit meg mi se kapkodtunk, hogy elhozzuk.
Cserkeszőlőbe csinálták.
Hát az idei évbe nem sokat kellett vele fordulnom, úgyhogy nem nagyon lett kihasználva.
Ami a minőséget illeti.
Én nem találtam rajta semmi kifogásolni valót.Mindent tud amit kértünk és rajta van amit megbeszéltünk.
Mindent kicseréltek és pótoltak rajta amit kértünk és ki kellett.(Mi választottuk ki az alvázat)
Brutál erős, masszív, nincs kispórolva semmi. Hosszú ponyva, így nem folyik be a víz ha lefolyik az oldalán esőnél. 4 fiatal jó gumi alatt.
Alaposan takarítják le, nem a zsírra és olajsárra festenek mint máshol.(Láttunk ilyet)
Szép festés. Ilyen rugalmas sziló szerű festhető anyaggal vannak kihúzva az illesztések, így nem folyik be a víz és nem kezd el belőle folyni az a barna rozsdás lé.
Nagyon jó húzású, szépen szalad az úton, nem pattog, fék kegyetlen rajta.
De ami még durvább, az hogy kegyetlenül jó lehet tolni. Van másik 18 tonnás kamion kocsink,de ahhoz képest ezt egy álom tolni.
Február óta eléggé elszaladt az ára, de ha kellene én biztos, hogy tőlük vennék még egyszer. Szóval nem kérdés, hogy megvenném-e újra. Persze.
Válasz fexco #2811. hozzászólásáraA miénket Cserkeszőlőn csinálták jó 6 éve , teljesen rendbe van minőségi festés hegesztés és kivitelezés. Annyi hogy a magasítókat én összefogattam hogy ne csak az alsó oldalak tartsák mert úgy feszíti a termény és hajlamos ereszteni.
Kamion opotok érdekelnek,olvastam is itt,csak elvesztettem a fonalat,amikor grewen mestert várták a hangosbemondonál.grewen mester,ha van ilyen potod,érdekelne a tapasztalatod.kitöl vetted,(barcs,jszállás...)mi volt a dögtés oka,megvennéd mégegyszer?
Válasz szanberg #2803. hozzászólására17/5 18,3m3 két ürítés könnyedén belefér, tele se lessz. EB helyett lett. Így ha ketten aratunk kombájn + két traki póttal akkor se kell állni a kombinak. EBnél az volt a baj, hogy nem ért vissza a 3 tengelyes mire az EB meg a kombi tele lett.
Válasz jamo #2801. hozzászólásáraHa majd rájössz hogy ez kőre, földre törmelékre van és mégsem tetszik már annyira, vevő leszek rá, mert én is ilyesmire ácsingózok egy ideje...
Válasz mtz1221 #2798. hozzászólásáraVan Nyírtelek mellett egy ilyen,maszek gazdánál, teljesen strapás szerkezet,a kidolgozás,a hegesztések "szépsége" nem olyan mint amit robot várt, de tökéletesen szolgál funkcionálisan, lett a fickoval beszélve.
Habár kimentem ma határszemlére, tudtam mi vár de teljesen el tudtam vonatkoztatni mindennemű pénz költéstől, mert nem tudom aratunk e az őszön bármit is...
Válasz Selvin #2796. hozzászólásáraÁ az gyenge mint a harmat!
Mi vagy 100-120-as U-acélból csináltuk annó, az bírja.
Hármas fallal amúgy sem használunk sehová zártszelvenyeket, kerítésre futónak esetleg.
3294 hozzászólás
Válasz Gumóka #2843. hozzászólásáraGumóka írtam privátba nézz már majd rá! Köszönöm!
Válasz Tobszi #2842. hozzászólásáraTandem volt a régi munkahelyemen teherautó után, építőiparba, sokat ment terepen. Masszív egyébként, szerkezetileg nem volt vele baj.
Válasz Gumóka #2841. hozzászólásáraEzzel tisztában vagyok. Csak úgy kíváncsiságból kérdeztem hogy hova tegyem.
Válasz Tobszi #2840. hozzászólásáraBss utód.
Ezek milyen marha masszívnak tűnnek!
Nem tervezek vételt, de azért kíváncsi lennék milyen árkategória.
Válasz Feri #2836. hozzászólásáraVan 3000-es, betyár monstrum, pariban van a szomszéd ugyanilyen Krampe-jával, ésszel kell használni, amire azt mondják hogy 34 tonna, arra 34 tonna mehet, hiába lenne hely 60-nak! kérdezz mi érdekel...
Válasz Feri #2837. hozzászólásáraén is 2oldalra billenőst vettem.még nem is hallottam erről a légcsővek széttugrásátról....
érdekes...az autópáján 90el nemugrik szétt???(valószinü ez nálad egyedi eset volt)
szotyatarlóra alapból nemmegyűnk csak és kizárolag mtzvel.
ez se volt olcsó.de amikor végigkérdeztem az árakat a 16t-ás,(ez kicsi lett volna,ezután kellett volna még egy hw, ami kb 3-4 milka....)
nem is volt kérdés,hogy melyik lesz a befutó....
Válasz fexco #2811. hozzászólásáraorgoványi Krone 7,2m-s légruggós zsir állapotú pótom volt,ami konténerszállitó alvázra épűlt.
Mivel mindkét oldalát nyithatóra kértem,ezért az alváz erősítésre szorult.Azt tapasztaltuk,hogy rakott állapotban szorultak az ajtók,alsó nyilásúak voltak.Tehát az egész alváz meghajolt,200q és az feletti rakomány esetén,nem napránál.Napraforgó táblára bemenni felejtős a csővezések miatt.Egyébként előnye az volt,hogy üresen nem pattogott ,és menetközben két lexion tartályt rá lehetett üriteni.Harmadik tartályt az úton.Nyáron nagy melegben aratáskor gyakran szétugrottak a műanyag gyorskapcsolású levegőcsövek,ebben az esetben levegőhiány miatt azonnal állj!
Mindig attól rettegni,hogy közúton ez előfordul elég kényelmetlen dolog.Végül kapott a pót egy 10m3-s nitrosol tartályt kiszolgálásra.Jó is volt ,de sajnáltam a Kronet szétmaratni,ezért eladtam.Horvátba vitték 12000euróért ,nem sajnáltam.Vettem helyette 16t-s Farmtech kéttengelyest,amit 10t-s tandem után húzok.3ilyen szerelvényem van,ezek valók a szántóföldre!
Farmtech Durus pótokról van vélemény?Valakinek használói tapasztalata?
Hello Kollégák!
PTSZ-6 vagy PSZE 20-1 tipusú 6 tonnás orosz- ukrán kocsit keresnék dél- alföldön!
Válasz fexco #2832. hozzászólásáraNyergesbe a schmitzeket húztunk billencsbe, mikor itt épült a pálya, ütöttük, vágtuk, bírták. Krone ponyvás volt még, nem volt velük baj.
De elvileg ezek az átépítettek csereszekrényes alvázra épülnek rá, azért azok nem olyan erősek, mint a gyári billencs.
Válasz fexco #2832. hozzászólásáraNekem Krone van de szerintem tudja azt a gyártó hogy melyikkel érdemes foglalkozni.
Esetleg ehez tudtok valamit szolni:
Kögel
Krone
Smitz
A három közül kinek milyen van?
A svarcmuüllert már olvastam itt,gumoka irását.más márka nemigen jött szòba.
Válasz Gabi 07 #2829. hozzászólásáraNa,akkor az kilőve!
Köszi srácok az infokat!
Válasz fexco #2810. hozzászólásáraTavaly vettük a 7,2 méteres plató hosszúságút. Naprából fullra lehet rakni, de kukoricát búzát max 180q (én nem kísértem a sorsot)
A mai nagy teljesítményű kombájnokhoz kell a nagy pót
Nagyon pöpec masina, légrugó, féktárcsa, hosszú ponyva.
Bár nagyon sajnálnám lehet, hogy el kell adjam területfejlesztés miatt!
Nem ez húzza, ezzel csak hazahoztam Kiskunfélegyházáról.
Válasz GREVEN #2814. hozzászólásáraA jászságival egyszer újra építettem egy elhajlított vonóháromszöget. Bár ne tettem volna, igazi szakbarbár munka volt! A góré hozzáállása meg a dologhoz, agyrém volt
Nagyon nem részletezem, de megvan a véleményem
Válasz medikus #2826. hozzászólásáraNem olyan vicces ez, mert alkalmazott sok mindenre hajlamos, a felelősség az enyém. Minden hiba lehetőséget el kell kerülni.
Moderálási elveink miatt törölve: 2022-11-28 19:47:32
Válasz Drisa #2825. hozzászólásáraMuszáj telerakni?Ha tollat viszel,akkor meg jó!
Válasz VMisi #2824. hozzászólásáraArra nagyon sok megy fel és mivel kpm nézelődik így nincs értelme olyan nagyot venni. Így értettem
Válasz Drisa #2823. hozzászólásáraMi baja a kpm-nek a hosszabbal?
Válasz fexco #2822. hozzászólásáraNekünk az van 6,2-es még csak egy éves de rendben van. Szomszédban van 3 éves, az is okés. Mi nem akartunk hosszút, egyre többet nézelődik a kpm. Nem tudom a 7 méteres hogy viselkedik.
Válasz VMisi #2815. hozzászólásáraÉn meg pont a a barcsira lennék kiváncsi.arrol mithallani.
Köszi az infokat!elég eggyértelmű,hogy maxra +vagytok velük elégedve.csak mert tegnap este olvastam itt vissza,irtak mindenfélét.egyébbként itt van egyhelyen 3 kocsi,ők is csak dicsérik.
Nekem is elég eggyértelmű lesz.14 tonnás kocsi 8 felett kezdődik.határ a csillagos ég.
Válasz GREVEN #2819. hozzászólásáraDrága a vas!800ft/kg?
Válasz csferri #2818. hozzászólására4,8 volt februárban. Májusban már 5,3 vagy 5,5 azt hiszem.
Válasz GREVEN #2813. hozzászólásáraMennyiért csinál most egy ilyen kocsit? Azt hiszem a miénk 15-ben 3 ,vagy kicsit több volt de meg nem mondom pontosan
Válasz VMisi #2816. hozzászólásáraHalovány lilám sincs. Egyforma hosszúságú a vonórúd. De azt kb egy tolásból oda teszem ahova szeretném. A legkisebb kormánymozdulatra olyan könnyen fordul, mozgékony.
Amit még nem mondtam, hogy a cserkei kocsi sokkal meredekebbre billenthető mint a másik kocsink. alacsonyabb magtárba figyelni kell, mert könnyen eléri a plafont.
Válasz GREVEN #2813. hozzászólásáraMiért másabb az egyiket tolni? A vonórúd hossza különbözik?
Válasz fexco #2810. hozzászólásáraA cserkei azt mondja, hogy többször javította a mások felépítményeit. Van cserkei meg egy régebbi orgoványi is. Az orgoványin nem gyári a bogi, kicsit kókány, de a célnak tökéletesen megfelel. A cserkein egy pici szépséghiba az, hogy télire az oldalak alját kinyitva a lemez hajtásokban benne marad egy kevés víz, mivel 90 fokos hajtásokat tesz az oldal lemezekbe merevítésnek. Az orgoványi kb 45 fokosat.
Válasz fexco #2811. hozzászólásáraVan itt egy cég, aki csináltatott cserkébe meg a jászságból is rendelt 2-őt. Nem összehasonlitható a kettő a cserkei javára.
Válasz fexco #2810. hozzászólásáraIdén februárba rendeltük meg. Május végén lehetett elhozni. Döcögött neki a vizsgája kicsit meg mi se kapkodtunk, hogy elhozzuk.
Cserkeszőlőbe csinálták.
Hát az idei évbe nem sokat kellett vele fordulnom, úgyhogy nem nagyon lett kihasználva.
Ami a minőséget illeti.
Én nem találtam rajta semmi kifogásolni valót.Mindent tud amit kértünk és rajta van amit megbeszéltünk.
Mindent kicseréltek és pótoltak rajta amit kértünk és ki kellett.(Mi választottuk ki az alvázat)
Brutál erős, masszív, nincs kispórolva semmi. Hosszú ponyva, így nem folyik be a víz ha lefolyik az oldalán esőnél. 4 fiatal jó gumi alatt.
Alaposan takarítják le, nem a zsírra és olajsárra festenek mint máshol.(Láttunk ilyet)
Szép festés. Ilyen rugalmas sziló szerű festhető anyaggal vannak kihúzva az illesztések, így nem folyik be a víz és nem kezd el belőle folyni az a barna rozsdás lé.
Nagyon jó húzású, szépen szalad az úton, nem pattog, fék kegyetlen rajta.
De ami még durvább, az hogy kegyetlenül jó lehet tolni. Van másik 18 tonnás kamion kocsink,de ahhoz képest ezt egy álom tolni.
Február óta eléggé elszaladt az ára, de ha kellene én biztos, hogy tőlük vennék még egyszer. Szóval nem kérdés, hogy megvenném-e újra. Persze.
Válasz fexco #2811. hozzászólásáraA miénket Cserkeszőlőn csinálták jó 6 éve , teljesen rendbe van minőségi festés hegesztés és kivitelezés. Annyi hogy a magasítókat én összefogattam hogy ne csak az alsó oldalak tartsák mert úgy feszíti a termény és hajlamos ereszteni.
Természwtesen más tulajoknak,kezelőknek is várom a tapasztalatait.
Horvátagro?Csferi?
Kamion opotok érdekelnek,olvastam is itt,csak elvesztettem a fonalat,amikor grewen mestert várták a hangosbemondonál.grewen mester,ha van ilyen potod,érdekelne a tapasztalatod.kitöl vetted,(barcs,jszállás...)mi volt a dögtés oka,megvennéd mégegyszer?
Válasz jamo #2808. hozzászólásáraCsak félreértettem. Azt hittem, hogy egy eb4 a puffertartály ameddig megfordul a nagy kocsi.
Válasz VMisi #2807. hozzászólásáraNem átbillentős. EB7 volt, az helyett lett. Az se volt átbillentős. Valakivel keversz.
Válasz jamo #2806. hozzászólásáraEz átbillentős mint az eb4? Bele tudtatok az eb-vel billenteni a 3 tengelyesbe? Emelt olyan magasra?
Válasz szanberg #2803. hozzászólására17/5 18,3m3 két ürítés könnyedén belefér, tele se lessz. EB helyett lett. Így ha ketten aratunk kombájn + két traki póttal akkor se kell állni a kombinak. EBnél az volt a baj, hogy nem ért vissza a 3 tengelyes mire az EB meg a kombi tele lett.
Válasz .Feco. #2804. hozzászólásáraTartozás rendezésére kellene inkább ácsingóznod…….de gondolom ez téged cseppent sem zavar……
Válasz jamo #2801. hozzászólásáraHa majd rájössz hogy ez kőre, földre törmelékre van és mégsem tetszik már annyira, vevő leszek rá, mert én is ilyesmire ácsingózok egy ideje...
Válasz jamo #2801. hozzászólásáraMennyi a megengedett össz, és nettó súlya?
Válasz Selvin #2796. hozzászólásáraEz 60x40x2esbol van. Semmi gond nincs vele.
Bevasaroltam.
Válasz szanberg #2797. hozzászólásáraKöszi! Akkor nézek valami komolyabb anyagot hozzá.
Válasz mtz1221 #2798. hozzászólásáraVan Nyírtelek mellett egy ilyen,maszek gazdánál, teljesen strapás szerkezet,a kidolgozás,a hegesztések "szépsége" nem olyan mint amit robot várt, de tökéletesen szolgál funkcionálisan, lett a fickoval beszélve.
Habár kimentem ma határszemlére, tudtam mi vár de teljesen el tudtam vonatkoztatni mindennemű pénz költéstől, mert nem tudom aratunk e az őszön bármit is...
Válasz szanberg #2794. hozzászólásáraAkkor meg igazad van. 4 millióból meg lehet szögelni a törököt, elejétől a végéig párszor.
Válasz Selvin #2796. hozzászólásáraÁ az gyenge mint a harmat!
Mi vagy 100-120-as U-acélból csináltuk annó, az bírja.
Hármas fallal amúgy sem használunk sehová zártszelvenyeket, kerítésre futónak esetleg.
Fixes pótkocsira csinálok bálaszállító keretet. Milyen anyagból kellene összerakni? 60x40x3 zártszelvény elég lehet? A lelógás nem sok, kb 70 centi elől-hátul.
Válasz später77 #2793. hozzászólásáraPalazoglu alatt ADR híd van. Sarkon fordulva persze radiroz,de van itt hely, nem kell annyira tekerni.