Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ne tegyek bele a belső osztókör környékére valahova két 14×1,5-es menetes furatot, ha rárohadna a dobra az egész, akkor letolatni? vagy inkább szakadna be a dob, minthogy leválassza?
Válasz Gumóka #3150. hozzászólásáraTehát úgy legyen, hogy a felni lemezbadtága már telibe üljön az osztókörmódosítón, kis kilógó rész, mondjuk 5 mm meg legyen letörve.
Tehát a tehermentesítő vastagsága felni lemezvastagság +5mm
Válasz envagyok2 #3146. hozzászólásáraHa megnézed a személyautó felniközepek is kúposak, tehernél meg ugye a tehermentesítő fülek.
Mindeképp csináltass élletörést.
Válasz mtz1221 #3131. hozzászólásáraNem is kell 90-el menjen, nem akkor törik, csak mivel tandem, minden forduláskor feszítve lesznek a hidak alatta.
Van a szippantós pótkocsinkra meló, a gyárban egy xar helyen, törni kell a szerelvényt becsülettel, látnád hogy állnak alatta olyankor a kerekek...
Válasz mtz1221 #3144. hozzászólásáranem, mer ezek kb ingyen vannak,, hahaha egy új felni meg 50-60-80? meg kamionon olyan fut, mai 120-as rt-s, nem találsz ettől kisebbet használtat, újonnan meg mondom halál bár kurva igaz, ez a vas se lesz olcsó, és fasz tudja összességében mi lehtt volna az olcsóbb. elehet ebenguba, csak közbe jól elfáradtunk-
Válasz envagyok2 #3140. hozzászólásáraIgen, az a tehermentesítő, viszont kúpos, tehát a pöcs vége le van törve, hogy ne úgy kelljen ráerőszakolni a kereket.
Válasz envagyok2 #3142. hozzászólásárarajzon nem ez volt, így már értem a bánatod. szerintem jó ez az ötlet, az biztos 10mm vállnak több is mint elég. De nem lenne sokkal olcsóbb másik Et-s felnit keresni ???
Válasz envagyok2 #3142. hozzászólásárade ha már itt tartunk, akkor mondom, nagyot 35ből. mi lenne, ha 30 lenne, és a válla amire fleni felül a 14 helyett lenne 10, és a vastagség, ahol a nagy felni hozzá van fogatva 20 lenne? 20 mm 40 cm vastányér el tud törni mondjuk tandem pót alatt, ha megtolatod rakottan drékszögbe?
Válasz mtz1221 #3138. hozzászólásáraígy spórolok-e, két darfabból csinálom meg, a nagyot kivágatom 35-ösből, hátuljára csinálok 5 mm falcot, és abba belerakom a kisebbet. aztán hátul körbehegesztem. de ha akarod, akkor rakok bele két ilelsztőstiftet is, ahahahah
Válasz mtz1221 #3138. hozzászólásárane mondj ilyet baszki, ugyan azt a szart sdzagolom mint te. ugyan azt csinálom, kivágatom +5mm tűréssel, aztán lefaragom méretre. cska a 30-as anyag az 60-as...
Válasz Gumóka #3139. hozzászólásáraezt arra mutatod, hogy a felni arra a kis pöcsre fekszik föl, és az tartja? mert akkor ha én 10 mm-t hagyok körbe, az tutti elég
Válasz envagyok2 #3136. hozzászólásáraEz nekem már nagyon nyugat, ne vedd figyelembe a beszédemet. Én plazmással kivágattam volna 420as köröket 150es lukkal, 30-as anyagból és az esztergályos méretre igazította volna őket. Túl sok a km közöttünk.
Válasz envagyok2 #3133. hozzászólásáraÉn arról a csavarról egy szét sem szóltam, de 10 milli biztos nem elég. Tud az a kerék tengely oldalra is mozogni annyit szerintem rossz Úton.
Válasz mtz1221 #3135. hozzászólásáramer az első kerék az agyra fekszik föl. ugyan így.
nah, akkor elmondom, 20 mm távolsággal számolva attól a feketével bejelölt csavartól, és 15 mm vállal 60as anyagbóül jön ki ez a körgyűrű, 48 kg... nah, hol faragsz belőle, mert ez kibaszott drága.
Válasz envagyok2 #3134. hozzászólásáraHa enyém lenne és ragaszkodsz a 30-as anyaghoz, akkor 10-12-tőt tennék, inkább a másik felén a hagynám a többet. De ezt mind passzentos csavarral, és kúpos anyákkal. most jut eszembe a törökön sima anyák vannak alátéttel, és ott azért nincs festéknek hely az agy és kerék között. Másik meg az mtz-nek pár mm-er van az első kerekeknél és még egyet sem láttam hogy ott indult volna meg törni, akármilyen nagy homlokrakodóval.
Válasz mtz1221 #3132. hozzászólásárajah nem, nem kell az, hidd el. a kerékagynak kell fognia, azért van. azt monmdod 10 mm elgé attól a csavartól? nem fog belekalimpálni a gumi? lapos, kemény, rakott, üres, tudjatököm?
Válasz Gumóka #3128. hozzászólásáraNem töri az, ezek nem 90-el mennek. Ha törné, akkor telirakomány satú féknél, miért nem törnek ??? török tárcsán egy mm el kisebb a kerékagy mint a felni közepe, és bírta 6 kis vacak 14-es csavar a terhelést és a rossz utakat.
Válasz mtz1221 #3127. hozzászólásáraHA kúpos anya lesz, de akkor sem annak kell tartania, mindenképp a kerékagyon kell tehermentesíteni, mert el fogja tördelni a tőcsavarojákat idővel.
Válasz envagyok2 #3125. hozzászólásáraNem játszik szerepet, a kúposanyák fognak tartani. Én inkább a felnihez csavarozottat hagynám vastagabra. 10 mili elég oda.
Válasz envagyok2 #3124. hozzászólásáraés még egy kérdés, ugye erre a vállra fekszik föl a nagy felni. ez teljes körbe meg tud maradni, nem kell leszedni, elvileg elfér melletre minden csavar.
namost ennek a kiállása, vagy vastagséágára mi lehet a minimum? ugye ez tartja a súlyt, felnit, a kerékcsavar csak hozzászorítha ehhez a közdarabhoz, elvileg az nem visel súlyt, ugye ott több tized van. azért érdekes ez is, mert ez, meg az előző csavartól való távolság adja ennek a közdarabnak a vastgagságát, és a kilóját is...
a felni 14 mm vastag. ezt mennyire kéne minimum felültetni, hogy tartson ez a váll?
fiatalok, ugye átkekerekezem nagyobbra, és csak olyan flenit tudtam venni, ami nem nulla közeli ET-s, hanem mittomén.
lényeg, hogy valami vastag közdarabot kell csinálnom a nagy felni meg az fékdob közé.
namost ez a csavar lóg ki a váz oldalából függőbe, ehhez kerül legközelebb a nagy gumi, minden más ettől beljebb van síkba.
kérdés, ki milyen közel merné tenni ehhez a gumit? elvlilg se ez, se a gumi nem nem tekeredhet ugye síkba, milyen közel mernétek ehhez futtatni a kereket?
Válasz Gumóka #3114. hozzászólásáraMondtam már neki fél éve is, csak ő keményebb fejű tőlünk. Kérdez, aztán meg úgy is úgy csinálja ahogy ő először eltalálta. Ha jó, ha nem.
Válasz mtz1221 #3111. hozzászólásáraKúpos muterhez ki kell marni a felnit is, de akkor már inkább kúpos-rugós alátét oda, az tényleg megáll.
De a normál metrikus csavar akkor se jó oda.
Válasz envagyok2 #3109. hozzászólásáraA gyári kerékagy se vastagabb, 40-50mm-nél, sőt, tehát ha azt nézzük két csavarsorod lesz, egy, ami a gyári agyon a közbetétet fogja, meg 1 ami a közbetéten a felnit.
Amit fényképeztem, elég kell legyen, ott kilóg majd 1 anyamagasságnyi menet.
Nekünk merci hidas pótok vannak, de van bpw eco meg saf is, mindegyiken ugyanaz a tőcsavar átmérő, azon nem is tudsz variálni, hosszot meg kiméred, a felni szetintem 6-os lemez, max 8, fejből passzolom.
3259 hozzászólás
Válasz mtz1221 #3158. hozzászólásáraA felni miatt lett szélesebb.
Válasz envagyok2 #3157. hozzászólásáraMilyen szélesek ezek, 385sek ??? Hogy lett ennyivel szélesebb a dupla 17.5sektôl ???
Válasz envagyok2 #3156. hozzászólására
ennyivel lett szélesebb
Válasz envagyok2 #3155. hozzászólására
Válasz Gumóka #3153. hozzászólásáraelfelejtettem...
Válasz envagyok2 #3149. hozzászólásáraVagy 1 ásványvizesüvegnyi vizet szétspriccelni, az is sokat segít.
Válasz envagyok2 #3152. hozzászólásáraTegyél, azon már nem múlik a történet
ne tegyek bele a belső osztókör környékére valahova két 14×1,5-es menetes furatot, ha rárohadna a dobra az egész, akkor letolatni? vagy inkább szakadna be a dob, minthogy leválassza?
ide fog felülni.
Válasz Gumóka #3150. hozzászólásáraTehát úgy legyen, hogy a felni lemezbadtága már telibe üljön az osztókörmódosítón, kis kilógó rész, mondjuk 5 mm meg legyen letörve.
Tehát a tehermentesítő vastagsága felni lemezvastagság +5mm
Válasz envagyok2 #3146. hozzászólásáraHa megnézed a személyautó felniközepek is kúposak, tehernél meg ugye a tehermentesítő fülek.
Mindeképp csináltass élletörést.
Válasz envagyok2 #3147. hozzászólásárajól föl köll pumpálni, akkor kevésbé fáj... meg alá kell rugdosni homokot
Válasz mtz1221 #3131. hozzászólásáraNem is kell 90-el menjen, nem akkor törik, csak mivel tandem, minden forduláskor feszítve lesznek a hidak alatta.
Van a szippantós pótkocsinkra meló, a gyárban egy xar helyen, törni kell a szerelvényt becsülettel, látnád hogy állnak alatta olyankor a kerekek...
Válasz mtz1221 #3144. hozzászólásáranem, mer ezek kb ingyen vannak,, hahaha egy új felni meg 50-60-80? meg kamionon olyan fut, mai 120-as rt-s, nem találsz ettől kisebbet használtat, újonnan meg mondom halál bár kurva igaz, ez a vas se lesz olcsó, és fasz tudja összességében mi lehtt volna az olcsóbb. elehet ebenguba, csak közbe jól elfáradtunk-
Válasz Gumóka #3145. hozzászólásáraez jó, ezt megjegyzem, mármint a letörést
Válasz envagyok2 #3140. hozzászólásáraIgen, az a tehermentesítő, viszont kúpos, tehát a pöcs vége le van törve, hogy ne úgy kelljen ráerőszakolni a kereket.
Válasz envagyok2 #3142. hozzászólásárarajzon nem ez volt, így már értem a bánatod. szerintem jó ez az ötlet, az biztos 10mm vállnak több is mint elég. De nem lenne sokkal olcsóbb másik Et-s felnit keresni ???
Válasz envagyok2 #3142. hozzászólásárade ha már itt tartunk, akkor mondom, nagyot 35ből. mi lenne, ha 30 lenne, és a válla amire fleni felül a 14 helyett lenne 10, és a vastagség, ahol a nagy felni hozzá van fogatva 20 lenne? 20 mm 40 cm vastányér el tud törni mondjuk tandem pót alatt, ha megtolatod rakottan drékszögbe?
Válasz mtz1221 #3138. hozzászólásáraígy spórolok-e, két darfabból csinálom meg, a nagyot kivágatom 35-ösből, hátuljára csinálok 5 mm falcot, és abba belerakom a kisebbet. aztán hátul körbehegesztem. de ha akarod, akkor rakok bele két ilelsztőstiftet is, ahahahah
Válasz mtz1221 #3138. hozzászólásárane mondj ilyet baszki, ugyan azt a szart sdzagolom mint te. ugyan azt csinálom, kivágatom +5mm tűréssel, aztán lefaragom méretre. cska a 30-as anyag az 60-as...
Válasz Gumóka #3139. hozzászólásáraezt arra mutatod, hogy a felni arra a kis pöcsre fekszik föl, és az tartja? mert akkor ha én 10 mm-t hagyok körbe, az tutti elég
Válasz envagyok2 #3136. hozzászólására
Válasz envagyok2 #3136. hozzászólásáraEz nekem már nagyon nyugat, ne vedd figyelembe a beszédemet. Én plazmással kivágattam volna 420as köröket 150es lukkal, 30-as anyagból és az esztergályos méretre igazította volna őket. Túl sok a km közöttünk.
Válasz envagyok2 #3133. hozzászólásáraÉn arról a csavarról egy szét sem szóltam, de 10 milli biztos nem elég. Tud az a kerék tengely oldalra is mozogni annyit szerintem rossz Úton.
Válasz mtz1221 #3135. hozzászólásáramer az első kerék az agyra fekszik föl. ugyan így.
nah, akkor elmondom, 20 mm távolsággal számolva attól a feketével bejelölt csavartól, és 15 mm vállal 60as anyagbóül jön ki ez a körgyűrű, 48 kg... nah, hol faragsz belőle, mert ez kibaszott drága.
Válasz envagyok2 #3134. hozzászólásáraHa enyém lenne és ragaszkodsz a 30-as anyaghoz, akkor 10-12-tőt tennék, inkább a másik felén a hagynám a többet. De ezt mind passzentos csavarral, és kúpos anyákkal. most jut eszembe a törökön sima anyák vannak alátéttel, és ott azért nincs festéknek hely az agy és kerék között. Másik meg az mtz-nek pár mm-er van az első kerekeknél és még egyet sem láttam hogy ott indult volna meg törni, akármilyen nagy homlokrakodóval.
Válasz mtz1221 #3132. hozzászólásáraés mondom, 14 mm a fleni széelssége, abból mennyit kéne felültetni arra a vállra? fele? 10?
Válasz mtz1221 #3132. hozzászólásárajah nem, nem kell az, hidd el. a kerékagynak kell fognia, azért van. azt monmdod 10 mm elgé attól a csavartól? nem fog belekalimpálni a gumi? lapos, kemény, rakott, üres, tudjatököm?
Válasz envagyok2 #3130. hozzászólásáraDe lehetnek még.
Válasz Gumóka #3128. hozzászólásáraNem töri az, ezek nem 90-el mennek. Ha törné, akkor telirakomány satú féknél, miért nem törnek ??? török tárcsán egy mm el kisebb a kerékagy mint a felni közepe, és bírta 6 kis vacak 14-es csavar a terhelést és a rossz utakat.
Válasz mtz1221 #3127. hozzászólására
Válasz mtz1221 #3127. hozzászólásáraszerintem ezek nem kúposak
Válasz mtz1221 #3127. hozzászólásáraHA kúpos anya lesz, de akkor sem annak kell tartania, mindenképp a kerékagyon kell tehermentesíteni, mert el fogja tördelni a tőcsavarojákat idővel.
Válasz envagyok2 #3125. hozzászólásáraNem játszik szerepet, a kúposanyák fognak tartani. Én inkább a felnihez csavarozottat hagynám vastagabra. 10 mili elég oda.
Válasz envagyok2 #3125. hozzászólásáramajd mondok méreteket meg kilókat, ha írtok valamit, addig nem akarok.
Válasz envagyok2 #3124. hozzászólásáraés még egy kérdés, ugye erre a vállra fekszik föl a nagy felni. ez teljes körbe meg tud maradni, nem kell leszedni, elvileg elfér melletre minden csavar.
namost ennek a kiállása, vagy vastagséágára mi lehet a minimum? ugye ez tartja a súlyt, felnit, a kerékcsavar csak hozzászorítha ehhez a közdarabhoz, elvileg az nem visel súlyt, ugye ott több tized van. azért érdekes ez is, mert ez, meg az előző csavartól való távolság adja ennek a közdarabnak a vastgagságát, és a kilóját is...
a felni 14 mm vastag. ezt mennyire kéne minimum felültetni, hogy tartson ez a váll?
fiatalok, ugye átkekerekezem nagyobbra, és csak olyan flenit tudtam venni, ami nem nulla közeli ET-s, hanem mittomén.
lényeg, hogy valami vastag közdarabot kell csinálnom a nagy felni meg az fékdob közé.
namost ez a csavar lóg ki a váz oldalából függőbe, ehhez kerül legközelebb a nagy gumi, minden más ettől beljebb van síkba.
kérdés, ki milyen közel merné tenni ehhez a gumit? elvlilg se ez, se a gumi nem nem tekeredhet ugye síkba, milyen közel mernétek ehhez futtatni a kereket?
Válasz envagyok2 #3122. hozzászólásáraNem azt mondtam újat kell venni
Megás pótokon van ez a méret, csak épp ma láttam gumisműhelybe.
Válasz Gumóka #3121. hozzászólásáraösszesen nem adtam ennyi pénzt 4 nagy fleni + gumi, + 1 nagy gumi + 2 nagy felni + 2 újszerű 295r22,5-es felni + gumi + 1 315-ös gumiért, hhahahahaah
Válasz envagyok2 #3119. hozzászólásáraMondjuk már vettél felni meg gumit, de...:
435/50R 19,5
Válasz envagyok2 #3117. hozzászólásáraVissza ne keressek. Mikor azt a fekete kerékcsavar képet rajtad be, akkor mondtam az mtzét.
Válasz mtz1221 #3116. hozzászólásáraúgy hogy veszünk egy gyári bálaszállítót, ezt meg lesegessük az udvarba, hahaha
Válasz Gumóka #3112. hozzászólásáraminden úgy lesz, mint a gyári. közbe bpw főmérnöke két fröccs között elárulta, 22 h7es furat van a kerékagyakba, ezt kell megcsinálni a közdarabra. még nem tudom hogyan, mer a iszkanderkinzsál légvédelmi ütegen kívül semmim nincs, hahahahah
Válasz mtz1221 #3115. hozzászólásáradehogy mondrtad, nem mondtál semmi ilyesmit. fél éve még ötlet se volt, nemhogy kerékcsavar.
Válasz mtz1221 #3115. hozzászólásáraNem sokára eljutunk az indiai vagy orosz szintre, hogy fogtok ilyen csináld magad, kerekekkel közlekedni ???
Válasz Gumóka #3114. hozzászólásáraMondtam már neki fél éve is, csak ő keményebb fejű tőlünk. Kérdez, aztán meg úgy is úgy csinálja ahogy ő először eltalálta. Ha jó, ha nem.
Válasz mtz1221 #3113. hozzászólásáraOtt az okosság
Annak jónak kell lennie és abból van hosszú is
Válasz Gumóka #3112. hozzászólásáraMtz hátsó kerékcsavar mi ??? Aprómenetest kell venni, meg passzentosra fúrni a lukat.
Válasz mtz1221 #3111. hozzászólásáraKúpos muterhez ki kell marni a felnit is, de akkor már inkább kúpos-rugós alátét oda, az tényleg megáll.
De a normál metrikus csavar akkor se jó oda.
Válasz envagyok2 #3104. hozzászólásáraOda kell a hatlapfejnek két szemben lévő részét varrni, a másik felére meg kúpos anyát, és nem megy az sehová.
Válasz envagyok2 #3109. hozzászólásáraA gyári kerékagy se vastagabb, 40-50mm-nél, sőt, tehát ha azt nézzük két csavarsorod lesz, egy, ami a gyári agyon a közbetétet fogja, meg 1 ami a közbetéten a felnit.
Amit fényképeztem, elég kell legyen, ott kilóg majd 1 anyamagasságnyi menet.
Nekünk merci hidas pótok vannak, de van bpw eco meg saf is, mindegyiken ugyanaz a tőcsavar átmérő, azon nem is tudsz variálni, hosszot meg kiméred, a felni szetintem 6-os lemez, max 8, fejből passzolom.