Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 393.86 Ft CHF 436.68 Ft GBP 495.54 Ft

Fórum

Milyen pótkocsit vegyek?

Létrehozta: Edem , 2008-07-15 19:26:33

Kedvencekhez Segítség

3294 hozzászólás
#1644 bandigh
2018-07-19 11:47:51

Válasz .Feco. #1643. hozzászólásáraA billentéshez annyit h a kis flieglt pont oldalra döntötték mindig mert a hátulja le volt kötve spanival, mert rossz úton üresen hajlos volt kiakadni a helyétől smile sad Persze hátra kénylemesebb lett volna használni. Mondhuk itt jól jött volna a légrugó, annál nincs ilyen baj, nem pattog üresen

#1643 .Feco.
2018-07-19 11:40:39

Válasz Paulus #1642. hozzászólásáraa hidraulikus támasztóláb kényelmi célokat szolgál, nem arra van, hogy rakottan akasztgass. Ezt a Joskin külön kiemeli, hogy egyáltalán nem javasolják hogy vészhelyzet kivételével rakottan akaszd le. Ha elsüllyed vagy megmoccan és elborul sosem veszed vissza! A másikról annyit hogy a tandemek 99%-a hátrafelé (is vagy csak) billent, így mögé nem nagyon kell akasztani már mást. Ami billent hétra azt célszerű úgy használni, akkor is ha tudna oldalra is...

Nincs profilkép
#1642 Paulus
2018-07-19 11:26:06

Válasz .Feco. #1641. hozzászólásáraKis pontosítás:
1. Hidraulikus támasztólábbal akár rakottan is le tudsz akasztani. Több gyártónál is létezik ilyen.
2. Tudsz mögé akasztani egy ugyanilyen méretű forgózsámolyost, így megmarad az az előnye, hogy ráterhel a traktorra, így az nagyobb vonóerőt képes kifejteni.

#1641 .Feco.
2018-07-19 10:25:51

Válasz Drisa #1638. hozzászólásáraegyértelműen a tandem! két ellenérv van csupán: rakottan nem tudod leakasztani és nem tudsz belőle kettőt egymás után rakni. Ezen kívűl csak előnye van: sokkal jobb menettulajdonságok, ráterhel a gép hátuljára így az nagyobbat fog, irányíthatóbb, nem akad el olyan könnyen, ugyanaz a gép 30-40%-al nagyobb hasznos terhet képes elhúzni mint forgózsámoyos kocsiknál...

#1640 fexco
2018-07-19 10:23:54

Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraezt mongyuk észrevettem én is,nemkevesetkell kell várni.amikor vettük még a békebeli időkba a mtzket,akkor volt a jóvilág:készleten volt vagy10darab,oszt a 10ből kisasoltam amelyiket én akartam.AMÚGY MOST VAN ILYEN????smile confused

#1639 fexco
2018-07-19 10:16:30

Válasz szanberg #1631. hozzászólásáraakik aratnak nekünk,azok is erre a szezonra vettek egy ilyen kétttengelyeset.búzából ugy megpupizták,hogy ketten igazitottuk ki a sarkait,még egy kicsi folyott is le,amikor lassan belement egy kis godörbe,231mázsa.goodyear gumik,9,5báron.smile w00t

#1638 Drisa
2018-07-19 09:34:44

Milyen tengely kiosztás a jobb a tandem vagy a dupla tengely? 99% föld és aszfalt úton menne.

#1637 bandigh
2018-07-02 01:51:01

Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraJók ezek, ár/értékben mindenképp. A nagy m3 az sose baj, forgónál jó h lehet pakolni, ha sár van akkor meg nem muszáj telenyomatni kukoricával és annyi. Persze a nagygép kiviszi, ha meg van durrantva is. A kétoldalra billentö szerintem jobb, 3 munkahengerrel, trágyát is lehet vele hordani, lebillenti rendesen.
Annyi, hogy ezeknél érdemes a rúdcsapszegeket átnézni, nem e lóg, légrugó nem e érett, gumi állapotát megnézni, azért sok megy egy tengelyre nagyon. Jó kompresszor kell hogy ne lapuljon a kerék smile thumbupcool

#1636 *** HM ***
2018-07-01 23:12:19

Akkor tőletek jobb venni használtat?
Minden 3 5 7... tonnákkal többet ráqrtok arra amitek volt meg van.... smile lolsmile lol
24t ákkal megy 100as szaros mtzvel 2tengellyel mindenki ... smile drool

#1635 ermike
2018-07-01 23:00:52

Válasz szanberg #1633. hozzászólásáraJó lesz az!!!!

Grat hozzá!

#1634 Berkó_
2018-07-01 22:42:23

Válasz szanberg #1633. hozzászólásáraLehet egyszerűen beletrafált a "jóba" a cimboránk, de ahogy csferi is irja nem az első eset. Ettől függetlenül bízom benne, hogy Neked nagyon be fog vállni, és hibamentesen húzod még vagy 30 évig!

#1633 szanberg
2018-07-01 22:36:43

Válasz Berkó_ #1629. hozzászólásáraMajd elválik, nem új ezt tudjuk azért kerül töredékébe, amúgy érdeklődtem több felé ahol ilyenek futnak, nemvolt egyikkel sem ilyen baj amit leírtál és mindenki púposra ereszti búzával is...
mintahogyan a kolléga is írja a 2 tengelyest is...

#1632 csferri
2018-07-01 22:36:21

Válasz Berkó_ #1629. hozzászólásáraAki itt újan vette annak is benne volt hagyva a vázba az elkorhadt lemez merevítő, meg beleszakadt keréktőcsavarral adták át.smile whistling

#1631 szanberg
2018-07-01 22:32:11

Válasz *** HM *** #1628. hozzászólására3 volt kész zöldsárga színben

Amúgy a meglévő HW is zöld csak nincs ponyva rajta de ezekután azon is lesz sárgasmile sweatdrop


de tudod miért van ez egy "tükör"

Mert a Ferga húzza a johndeert hehesmile devil

#1630 csferri
2018-07-01 22:31:10

Válasz szanberg #1626. hozzászólásáraAzért nézd át jól , mi is egyezkedtünk pár éve vele meg itt a faluba vett egyet egy ismerős, a felépítmény jól meg volt csinálva de az alváz futómű azért nincs felújítva,. meg a festés sem 2K-s. Még másik ismerősnek is van onnan való , használtan vette mástól 10-en éves már a felépítmény de jó az is. Ezek 2 tengelyes légrugósak 18T össztömegre vizsgáztatva, de le sem merem írni hogy búzából mennyi rá megy,smile sweatdrop itt nincs domb . Nekünk végül Cserkeszőlőn csináltak, ez szerintem igényesebb egy kicsit, félre ne értsd nem azt mondom hogy az árokszálási rossz csak amazzal akkor jobban jöttünk ki, persze ez függ az alváz évjárattól is attól meg viszont az ár.

#1629 Berkó_
2018-07-01 22:30:46

Válasz szanberg #1626. hozzászólásáraTavaly az egyik fórumos cimboránk is innen vett pótot, és egy napig volt használható, vagyis addig se. Félig volt terménnyel, billentették volna, és a platónál átszakadt vagyis elhajlott a lemez ahol a munkahenger volt... sokat eladnak az tény, de azért a gazda igencsak bosszankodott, ráadásul a javítást pár hónap múlva vállalták, addig ott állt kihasználatlanul az udvaron. Pedig én is agyaltam, hogy onnan veszek egy nagyobb pótot.

#1628 *** HM ***
2018-07-01 22:21:10

Válasz szanberg #1625. hozzászólásáraVégre jd colors a tanyán mi? smile lol
Majdcsak jön végre tr is majd mi? smile devil

Nemtom mi baja lehet ménem adták ezt oda komámnak csak sokára vállaltak neki zöldet...??smile confusedsmile confused

#1627 VMisi
2018-07-01 22:07:35

Válasz szanberg #1625. hozzászólásáraBecsületes! smile thumbupsmile thumbup Grat hozzá!
Naprával a kubu is elboldogul majd vele.
Jó, hogy hátrafelé is billent, így kis, szűkös portákra betolva is lehet melót vállalni! smile biggrinsmile biggrin

#1626 szanberg
2018-07-01 21:55:03

Válasz VMisi #1624. hozzászólásáraPersze intéznek mindent névre írva okmányokkal kapom meg, bevan ez ott járatva, mondta a főnök, hogy tavaly kb 50 ilyen pótot adtak el, ebből élnek már 90-es évektől.

#1625 szanberg
2018-07-01 21:53:45

Válasz VMisi #1622. hozzászólásáraAzt hiszem Krone. Képet nem készítettem, keress rá jászárokszállás pótkocsi aztán meglátod zöld cucc sárga ponyvával.

Hát azt sem tudom papíron hány tonnás megmondom őszintén, majd ha itt a forgalmi megmondom neked.
22 szokott lenni az ilyen 3 tengelyes azthiszem.

#1624 VMisi
2018-07-01 21:53:33

Válasz szanberg #1623. hozzászólásáraForgalmi, műszaki rendben? Hivatalosan átalakított, papírokkal?

#1623 szanberg
2018-07-01 21:50:49

Válasz *** HM *** #1620. hozzászólásáranemtudom, talán vas lehet az alváza nekismile devil

Nyugatról hoznak be ilyen 3 tengelyes kamion pótokat, hogy milyen volt passz, platót kap komplett újat, ponyvát, hidraulikát, tengelyek fékek átnézve ha szükséges javítva oszt itt van fogjad vigyed hehe

Ahogy írod belementem ebbe az egészbe és azt vettem észre, hogy flanc kérdésekről beszélünk.

Nyilván meglesz ennek a hátránya, arra majd figyelünk, aki húzni fogja profi gépész nem kezdő gyerek majd odafigyel és akkor nem lesz baj, cserébe jó nagy, 36 köbméter a raktér és 3 tengely 6 kerék van alatta 40km/h-val ezt szétverni nem lehet, nyilván nem kell mindig telefújatni búzával sem majd de nem fogja megvetni ha nehezebb a meló.


Teknőset majd egyszer ha másra nemkell már költeni hahahaha

#1622 VMisi
2018-07-01 21:48:32

Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraMilyen fajta? Hány tonnás? Képek?

#1621 *** HM ***
2018-07-01 21:40:35

Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraZdt kkel teli van szorvs cseh ugye és ott is vannak ám lyukak meg világvége fax dombok. smile w00t

#1620 *** HM ***
2018-07-01 21:37:40

Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraKirály. smile aikido

Jo lesz az ha szerkezetileg épkézláb.
Minden retkes vasért nem adhatunk 3 10 millával többeket csakhogy menjen a flanc. smile cursingsmile cursing
Milyen alvázas?

#1619 szanberg
2018-07-01 20:24:59

Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraRövidre zártam a témát. Sehol nem lehet semmit venni, nincs készlet de rendelésre is csak talán őszre lett volna valami, talán.... Egyedül a ZDT tandemből van most egy, az egy kuuva jó erős masszív kocsi, biztos vagyok benne, hogy piacvezető brutalitású technika, egyszer ha venni fogunk komolyabbat ez lesz a befutó az 100% a krampe is köszönhet neki...

Szóval elmentem jászárokszállásra és vettem egy 3 tengelyes kamion pótot, zsír új felépítménnyel, új munkahengerek alatta, megvan rendesen csinálva szépen zárnak az ajtók nincsenek hézagok korrekt munka, egy kis 12 tonnás lengyel tandem árától kevesebbért tokkal vonóval pár nap papírozási holtidővel névre írva oszt cső.

Nem ez volt a cél de baxus a világ pénzét el lehetne költeni, kár belekezdeni bármibe is amikor itt helyben a meglévő kocsikkal is megoldunk mindent mint eddig is, nyilván így kényelmesebb lesz a sztori illetve olyan bérmunkáimnál van rá szükség ahol valamennyivel messzibbre kell az árut elhordani, lényegében ezek végett kellett pótkocsit venni, hogy az aratás zökkenőmentesen le tudjon zajlani. Nyilván ésszel kell majd nem megfelelő körülmények között használni, jól megállni nem televágni reménytelen saras pályákon ésatöbbi, de nagy traki fogja vontatni nem 140 lóerő szóval rendben leszünk ezzel azt érzem.

Kis tandemeket még szeretnék majd hosszabb távon venni az EB kocsik helyett de majd egyet-egyet időnként mikor van rá kavics kényelmesen megmaradva.

Nincs profilkép
#1617 Pippó89
2018-07-01 14:25:07

Válasz .Feco. #1567. hozzászólásáraNekünk ilyen 710-es gumi van az asw 271-en. 18-20 tonnákat viszünk vele, szinte bármilyen terepen, a süllyedésel abszolút nincs probléma, egyik cimborám tavaly besegített egy 3 tengelyes kamion pottal, 12 tonnával kinlodva tudott csak kimenni az artérrol, mi meg vígan jártunk a miénkkel.
A mérlegek nagy részére valóban nem fér fel, ahova hordjuk ott le kellett veretni a mérlegre való felhajtó pilléréből.
De ennyi szóljon ellene egyébként...

#1615 ermike
2018-07-01 13:27:31

Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraNekem van egy ilyen de nem vagyok hasra esve tőle

#1612 _NB_
2018-07-01 11:50:48

Válasz envagyok2 #1609. hozzászólásáraOFF
Na igen aki már látott terepen fix platós teherautót az eltud csodálkozni a milyen hajlékony szerkezet, elvileg pont ezért szegecselik az alvázat, mert a hegesztés nem bírná ezt lekövetni, meg amúgy is a váz az majdnem rúgóacél minőségű.

Nincs profilkép
#1611 határjáró
2018-07-01 11:25:10

Válasz *** HM *** #1608. hozzászólásáraTeljesen felszerelve, 13000-14000 euró között.

Nincs profilkép
#1610 határjáró
2018-07-01 11:18:13

Válasz lala #1607. hozzászólásáraNem volt készleten, csak augusztus közepére igérték.

Nincs profilkép
#1609 envagyok2
2018-07-01 10:57:37

Válasz Becő #1579. hozzászólásáraaz nem lehet, hogy a gyártó úgy tervezte, hogy kiflizzen a súly meg a magyar utak között? nem lehetséges, hogy éppen a kimerevítése okozza majd a megmaradó deformálódást, repedést, törést? mert ameddig elkiflizik, addig ugye minden kerék leér, minden sarok viseli a fölötte lévő súlyt, de aztán ha megmerevíted, akkor jönnek a problémák, hogy 1-2 kerék a levegőben lóg, namost akkor a többi meg a váz mennyi súlyt visel?
én nem merevítenék meg pótkocsit, nem véletlenül készülnek azok U szelvényből...

Nincs profilkép
#1607 lala
2018-07-01 10:07:01

Válasz határjáró #1603. hozzászólásáraÉn is ezt nézegettem,de csak aug-szept tudnak szállítani:Melyik cégnél találtál készletes gépet?

Nincs profilkép
#1606 határjáró
2018-06-30 21:31:09

Válasz mtz1221 #1605. hozzászólásáraNagy különbségek nincsenek köztük kinézetre, inkább talán árban. Ha mindegyiket kipróbálhatnám igy aratáskor akkor könnyü lenne választani. Amúgy már megrendeltük a Pronart.

#1605 mtz1221
2018-06-30 21:14:06

Válasz határjáró #1601. hozzászólásáraHa forgózsámolyost nézegettek,akkor néz rá az ursusra is.

#1602 >>>>Cs.Gazda>>>>
2018-06-29 16:48:23

Válasz határjáró #1601. hozzászólásáraMelyik típust? Itt is az van. Jól bírják! Nem bántuk meg. Vedd meg nyugodtan.

Nincs profilkép
#1601 határjáró
2018-06-29 16:41:54

Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #1600. hozzászólásáraÉrtem :D Mi most nézegettünk egy 12 tonnás Pronar pótkocsit, újonnan.

#1600 >>>>Cs.Gazda>>>>
2018-06-29 16:38:53

Válasz határjáró #1599. hozzászólásáraRáterhel a traktor farára és lesz húzóerő süppedős talajon. A másik esetben csak elé van kötve mint kuvasz az akácfának.
Tolatni is könnyebb.

Nincs profilkép
#1599 határjáró
2018-06-29 16:34:22

Válasz szanberg #1589. hozzászólásáraMiért jobb egy 12-14 tonnás tandem mint egy normál? Milyen előnye van neki? Sosem használtam.

#1598 broll79
2018-06-29 12:08:57

Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraÉn dolgoztam ilyen Fligl tandemmel, nagyon fasza vele menni sárba, aszfalton, könnyen fordul, nem dúlöngél, a zárakat kellet javítani, meg többször előfordult, hogy a hidraulikus hátfal menet közben felemelkedett és közúton igen szar, mikor kifolyik pár tíz mázsa termény

#1597 bandigh
2018-06-29 11:29:21

Válasz szanberg #1595. hozzászólásáraEsetleg
Vágtuk ilyenre, kormányzott kerék stb, jól nézett ki.

#1596 *** HM ***
2018-06-29 09:05:50

Válasz szanberg #1589. hozzászólásáraRendes technikát vegyél wielton farmtech stb....

#1595 szanberg
2018-06-29 09:05:33

Válasz ermike #1591. hozzászólásáraIgen, 16-18tonna azért már erős feladat egy 110-es gépnek, viszi az csak kicsit már a kellemetlen kategória tud lenni.

Majd lesz valami, igazából úgyis kellessz hosszabb távon a kisebb gépek után is nagyobbacska pót amit hegyen is elvisz, ez a 14tonna még szerintem ennek a határa, meg az is mert huzigáltuk a mi kéttengelyesünket is 5455-el is még jó neki, a Kubota meg tényleg lazábban viszi annak nagyobb is mehetne utána akár, de tudod lesz sár is meg fagy is amikor húzni kell őket szóval nem kell kicentizni feltétlen a dolgokat, de a lényeg hogy úgyis kellessz ezekre is kisebb-közepes pótkocsi, meg a nagy után is komolyabb kapacitású, most szűkösebb az esztendő lehet erről a végéről kezdem a bővítést.

Józsiék az biztos, hogy több tízezer tonnákat behordanak évente azokkal a lengyel kocsikkal, le a kalappal, bírják.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Nagyot lép az agrártárca a toxinkérdés ügyében
Az agrárminiszter szerint a gazdák érdekei forognak kockán.
Hol talál magának piacot az orosz sertéshús?
Pellenc TSA 2009 előmetsző eladó
Pellenc TSA 2009 előmetsző eladó

2.990.000 Ft

Tartály
Tartály

200.000 Ft

Lada 2105
Lada 2105

600.000 Ft

Lucerna
Lucerna

13.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]