Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #1643. hozzászólásáraA billentéshez annyit h a kis flieglt pont oldalra döntötték mindig mert a hátulja le volt kötve spanival, mert rossz úton üresen hajlos volt kiakadni a helyétől Persze hátra kénylemesebb lett volna használni. Mondhuk itt jól jött volna a légrugó, annál nincs ilyen baj, nem pattog üresen
Válasz Paulus #1642. hozzászólásáraa hidraulikus támasztóláb kényelmi célokat szolgál, nem arra van, hogy rakottan akasztgass. Ezt a Joskin külön kiemeli, hogy egyáltalán nem javasolják hogy vészhelyzet kivételével rakottan akaszd le. Ha elsüllyed vagy megmoccan és elborul sosem veszed vissza! A másikról annyit hogy a tandemek 99%-a hátrafelé (is vagy csak) billent, így mögé nem nagyon kell akasztani már mást. Ami billent hétra azt célszerű úgy használni, akkor is ha tudna oldalra is...
Válasz .Feco. #1641. hozzászólásáraKis pontosítás:
1. Hidraulikus támasztólábbal akár rakottan is le tudsz akasztani. Több gyártónál is létezik ilyen.
2. Tudsz mögé akasztani egy ugyanilyen méretű forgózsámolyost, így megmarad az az előnye, hogy ráterhel a traktorra, így az nagyobb vonóerőt képes kifejteni.
Válasz Drisa #1638. hozzászólásáraegyértelműen a tandem! két ellenérv van csupán: rakottan nem tudod leakasztani és nem tudsz belőle kettőt egymás után rakni. Ezen kívűl csak előnye van: sokkal jobb menettulajdonságok, ráterhel a gép hátuljára így az nagyobbat fog, irányíthatóbb, nem akad el olyan könnyen, ugyanaz a gép 30-40%-al nagyobb hasznos terhet képes elhúzni mint forgózsámoyos kocsiknál...
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraezt mongyuk észrevettem én is,nemkevesetkell kell várni.amikor vettük még a békebeli időkba a mtzket,akkor volt a jóvilág:készleten volt vagy10darab,oszt a 10ből kisasoltam amelyiket én akartam.AMÚGY MOST VAN ILYEN????
Válasz szanberg #1631. hozzászólásáraakik aratnak nekünk,azok is erre a szezonra vettek egy ilyen kétttengelyeset.búzából ugy megpupizták,hogy ketten igazitottuk ki a sarkait,még egy kicsi folyott is le,amikor lassan belement egy kis godörbe,231mázsa.goodyear gumik,9,5báron.
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraJók ezek, ár/értékben mindenképp. A nagy m3 az sose baj, forgónál jó h lehet pakolni, ha sár van akkor meg nem muszáj telenyomatni kukoricával és annyi. Persze a nagygép kiviszi, ha meg van durrantva is. A kétoldalra billentö szerintem jobb, 3 munkahengerrel, trágyát is lehet vele hordani, lebillenti rendesen.
Annyi, hogy ezeknél érdemes a rúdcsapszegeket átnézni, nem e lóg, légrugó nem e érett, gumi állapotát megnézni, azért sok megy egy tengelyre nagyon. Jó kompresszor kell hogy ne lapuljon a kerék
Akkor tőletek jobb venni használtat?
Minden 3 5 7... tonnákkal többet ráqrtok arra amitek volt meg van....
24t ákkal megy 100as szaros mtzvel 2tengellyel mindenki ...
Válasz szanberg #1633. hozzászólásáraLehet egyszerűen beletrafált a "jóba" a cimboránk, de ahogy csferi is irja nem az első eset. Ettől függetlenül bízom benne, hogy Neked nagyon be fog vállni, és hibamentesen húzod még vagy 30 évig!
Válasz Berkó_ #1629. hozzászólásáraMajd elválik, nem új ezt tudjuk azért kerül töredékébe, amúgy érdeklődtem több felé ahol ilyenek futnak, nemvolt egyikkel sem ilyen baj amit leírtál és mindenki púposra ereszti búzával is...
mintahogyan a kolléga is írja a 2 tengelyest is...
Válasz Berkó_ #1629. hozzászólásáraAki itt újan vette annak is benne volt hagyva a vázba az elkorhadt lemez merevítő, meg beleszakadt keréktőcsavarral adták át.
Válasz szanberg #1626. hozzászólásáraAzért nézd át jól , mi is egyezkedtünk pár éve vele meg itt a faluba vett egyet egy ismerős, a felépítmény jól meg volt csinálva de az alváz futómű azért nincs felújítva,. meg a festés sem 2K-s. Még másik ismerősnek is van onnan való , használtan vette mástól 10-en éves már a felépítmény de jó az is. Ezek 2 tengelyes légrugósak 18T össztömegre vizsgáztatva, de le sem merem írni hogy búzából mennyi rá megy, itt nincs domb . Nekünk végül Cserkeszőlőn csináltak, ez szerintem igényesebb egy kicsit, félre ne értsd nem azt mondom hogy az árokszálási rossz csak amazzal akkor jobban jöttünk ki, persze ez függ az alváz évjárattól is attól meg viszont az ár.
Válasz szanberg #1626. hozzászólásáraTavaly az egyik fórumos cimboránk is innen vett pótot, és egy napig volt használható, vagyis addig se. Félig volt terménnyel, billentették volna, és a platónál átszakadt vagyis elhajlott a lemez ahol a munkahenger volt... sokat eladnak az tény, de azért a gazda igencsak bosszankodott, ráadásul a javítást pár hónap múlva vállalták, addig ott állt kihasználatlanul az udvaron. Pedig én is agyaltam, hogy onnan veszek egy nagyobb pótot.
Válasz szanberg #1625. hozzászólásáraBecsületes! Grat hozzá!
Naprával a kubu is elboldogul majd vele.
Jó, hogy hátrafelé is billent, így kis, szűkös portákra betolva is lehet melót vállalni!
Válasz VMisi #1624. hozzászólásáraPersze intéznek mindent névre írva okmányokkal kapom meg, bevan ez ott járatva, mondta a főnök, hogy tavaly kb 50 ilyen pótot adtak el, ebből élnek már 90-es évektől.
Válasz VMisi #1622. hozzászólásáraAzt hiszem Krone. Képet nem készítettem, keress rá jászárokszállás pótkocsi aztán meglátod zöld cucc sárga ponyvával.
Hát azt sem tudom papíron hány tonnás megmondom őszintén, majd ha itt a forgalmi megmondom neked.
22 szokott lenni az ilyen 3 tengelyes azthiszem.
Nyugatról hoznak be ilyen 3 tengelyes kamion pótokat, hogy milyen volt passz, platót kap komplett újat, ponyvát, hidraulikát, tengelyek fékek átnézve ha szükséges javítva oszt itt van fogjad vigyed hehe
Ahogy írod belementem ebbe az egészbe és azt vettem észre, hogy flanc kérdésekről beszélünk.
Nyilván meglesz ennek a hátránya, arra majd figyelünk, aki húzni fogja profi gépész nem kezdő gyerek majd odafigyel és akkor nem lesz baj, cserébe jó nagy, 36 köbméter a raktér és 3 tengely 6 kerék van alatta 40km/h-val ezt szétverni nem lehet, nyilván nem kell mindig telefújatni búzával sem majd de nem fogja megvetni ha nehezebb a meló.
Teknőset majd egyszer ha másra nemkell már költeni hahahaha
Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraRövidre zártam a témát. Sehol nem lehet semmit venni, nincs készlet de rendelésre is csak talán őszre lett volna valami, talán.... Egyedül a ZDT tandemből van most egy, az egy kuuva jó erős masszív kocsi, biztos vagyok benne, hogy piacvezető brutalitású technika, egyszer ha venni fogunk komolyabbat ez lesz a befutó az 100% a krampe is köszönhet neki...
Szóval elmentem jászárokszállásra és vettem egy 3 tengelyes kamion pótot, zsír új felépítménnyel, új munkahengerek alatta, megvan rendesen csinálva szépen zárnak az ajtók nincsenek hézagok korrekt munka, egy kis 12 tonnás lengyel tandem árától kevesebbért tokkal vonóval pár nap papírozási holtidővel névre írva oszt cső.
Nem ez volt a cél de baxus a világ pénzét el lehetne költeni, kár belekezdeni bármibe is amikor itt helyben a meglévő kocsikkal is megoldunk mindent mint eddig is, nyilván így kényelmesebb lesz a sztori illetve olyan bérmunkáimnál van rá szükség ahol valamennyivel messzibbre kell az árut elhordani, lényegében ezek végett kellett pótkocsit venni, hogy az aratás zökkenőmentesen le tudjon zajlani. Nyilván ésszel kell majd nem megfelelő körülmények között használni, jól megállni nem televágni reménytelen saras pályákon ésatöbbi, de nagy traki fogja vontatni nem 140 lóerő szóval rendben leszünk ezzel azt érzem.
Kis tandemeket még szeretnék majd hosszabb távon venni az EB kocsik helyett de majd egyet-egyet időnként mikor van rá kavics kényelmesen megmaradva.
Válasz .Feco. #1567. hozzászólásáraNekünk ilyen 710-es gumi van az asw 271-en. 18-20 tonnákat viszünk vele, szinte bármilyen terepen, a süllyedésel abszolút nincs probléma, egyik cimborám tavaly besegített egy 3 tengelyes kamion pottal, 12 tonnával kinlodva tudott csak kimenni az artérrol, mi meg vígan jártunk a miénkkel.
A mérlegek nagy részére valóban nem fér fel, ahova hordjuk ott le kellett veretni a mérlegre való felhajtó pilléréből.
De ennyi szóljon ellene egyébként...
Válasz envagyok2 #1609. hozzászólásáraOFF
Na igen aki már látott terepen fix platós teherautót az eltud csodálkozni a milyen hajlékony szerkezet, elvileg pont ezért szegecselik az alvázat, mert a hegesztés nem bírná ezt lekövetni, meg amúgy is a váz az majdnem rúgóacél minőségű.
Válasz Becő #1579. hozzászólásáraaz nem lehet, hogy a gyártó úgy tervezte, hogy kiflizzen a súly meg a magyar utak között? nem lehetséges, hogy éppen a kimerevítése okozza majd a megmaradó deformálódást, repedést, törést? mert ameddig elkiflizik, addig ugye minden kerék leér, minden sarok viseli a fölötte lévő súlyt, de aztán ha megmerevíted, akkor jönnek a problémák, hogy 1-2 kerék a levegőben lóg, namost akkor a többi meg a váz mennyi súlyt visel?
én nem merevítenék meg pótkocsit, nem véletlenül készülnek azok U szelvényből...
Válasz mtz1221 #1605. hozzászólásáraNagy különbségek nincsenek köztük kinézetre, inkább talán árban. Ha mindegyiket kipróbálhatnám igy aratáskor akkor könnyü lenne választani. Amúgy már megrendeltük a Pronart.
Válasz határjáró #1599. hozzászólásáraRáterhel a traktor farára és lesz húzóerő süppedős talajon. A másik esetben csak elé van kötve mint kuvasz az akácfának.
Tolatni is könnyebb.
Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraÉn dolgoztam ilyen Fligl tandemmel, nagyon fasza vele menni sárba, aszfalton, könnyen fordul, nem dúlöngél, a zárakat kellet javítani, meg többször előfordult, hogy a hidraulikus hátfal menet közben felemelkedett és közúton igen szar, mikor kifolyik pár tíz mázsa termény
Válasz ermike #1591. hozzászólásáraIgen, 16-18tonna azért már erős feladat egy 110-es gépnek, viszi az csak kicsit már a kellemetlen kategória tud lenni.
Majd lesz valami, igazából úgyis kellessz hosszabb távon a kisebb gépek után is nagyobbacska pót amit hegyen is elvisz, ez a 14tonna még szerintem ennek a határa, meg az is mert huzigáltuk a mi kéttengelyesünket is 5455-el is még jó neki, a Kubota meg tényleg lazábban viszi annak nagyobb is mehetne utána akár, de tudod lesz sár is meg fagy is amikor húzni kell őket szóval nem kell kicentizni feltétlen a dolgokat, de a lényeg hogy úgyis kellessz ezekre is kisebb-közepes pótkocsi, meg a nagy után is komolyabb kapacitású, most szűkösebb az esztendő lehet erről a végéről kezdem a bővítést.
Józsiék az biztos, hogy több tízezer tonnákat behordanak évente azokkal a lengyel kocsikkal, le a kalappal, bírják.
3294 hozzászólás
Válasz .Feco. #1643. hozzászólásáraA billentéshez annyit h a kis flieglt pont oldalra döntötték mindig mert a hátulja le volt kötve spanival, mert rossz úton üresen hajlos volt kiakadni a helyétől Persze hátra kénylemesebb lett volna használni. Mondhuk itt jól jött volna a légrugó, annál nincs ilyen baj, nem pattog üresen
Válasz Paulus #1642. hozzászólásáraa hidraulikus támasztóláb kényelmi célokat szolgál, nem arra van, hogy rakottan akasztgass. Ezt a Joskin külön kiemeli, hogy egyáltalán nem javasolják hogy vészhelyzet kivételével rakottan akaszd le. Ha elsüllyed vagy megmoccan és elborul sosem veszed vissza! A másikról annyit hogy a tandemek 99%-a hátrafelé (is vagy csak) billent, így mögé nem nagyon kell akasztani már mást. Ami billent hétra azt célszerű úgy használni, akkor is ha tudna oldalra is...
Válasz .Feco. #1641. hozzászólásáraKis pontosítás:
1. Hidraulikus támasztólábbal akár rakottan is le tudsz akasztani. Több gyártónál is létezik ilyen.
2. Tudsz mögé akasztani egy ugyanilyen méretű forgózsámolyost, így megmarad az az előnye, hogy ráterhel a traktorra, így az nagyobb vonóerőt képes kifejteni.
Válasz Drisa #1638. hozzászólásáraegyértelműen a tandem! két ellenérv van csupán: rakottan nem tudod leakasztani és nem tudsz belőle kettőt egymás után rakni. Ezen kívűl csak előnye van: sokkal jobb menettulajdonságok, ráterhel a gép hátuljára így az nagyobbat fog, irányíthatóbb, nem akad el olyan könnyen, ugyanaz a gép 30-40%-al nagyobb hasznos terhet képes elhúzni mint forgózsámoyos kocsiknál...
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraezt mongyuk észrevettem én is,nemkevesetkell kell várni.amikor vettük még a békebeli időkba a mtzket,akkor volt a jóvilág:készleten volt vagy10darab,oszt a 10ből kisasoltam amelyiket én akartam.AMÚGY MOST VAN ILYEN????
Válasz szanberg #1631. hozzászólásáraakik aratnak nekünk,azok is erre a szezonra vettek egy ilyen kétttengelyeset.búzából ugy megpupizták,hogy ketten igazitottuk ki a sarkait,még egy kicsi folyott is le,amikor lassan belement egy kis godörbe,231mázsa.goodyear gumik,9,5báron.
Milyen tengely kiosztás a jobb a tandem vagy a dupla tengely? 99% föld és aszfalt úton menne.
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraJók ezek, ár/értékben mindenképp. A nagy m3 az sose baj, forgónál jó h lehet pakolni, ha sár van akkor meg nem muszáj telenyomatni kukoricával és annyi. Persze a nagygép kiviszi, ha meg van durrantva is. A kétoldalra billentö szerintem jobb, 3 munkahengerrel, trágyát is lehet vele hordani, lebillenti rendesen.
Annyi, hogy ezeknél érdemes a rúdcsapszegeket átnézni, nem e lóg, légrugó nem e érett, gumi állapotát megnézni, azért sok megy egy tengelyre nagyon. Jó kompresszor kell hogy ne lapuljon a kerék
Akkor tőletek jobb venni használtat?
Minden 3 5 7... tonnákkal többet ráqrtok arra amitek volt meg van....
24t ákkal megy 100as szaros mtzvel 2tengellyel mindenki ...
Válasz szanberg #1633. hozzászólásáraJó lesz az!!!!
Grat hozzá!
Válasz szanberg #1633. hozzászólásáraLehet egyszerűen beletrafált a "jóba" a cimboránk, de ahogy csferi is irja nem az első eset. Ettől függetlenül bízom benne, hogy Neked nagyon be fog vállni, és hibamentesen húzod még vagy 30 évig!
Válasz Berkó_ #1629. hozzászólásáraMajd elválik, nem új ezt tudjuk azért kerül töredékébe, amúgy érdeklődtem több felé ahol ilyenek futnak, nemvolt egyikkel sem ilyen baj amit leírtál és mindenki púposra ereszti búzával is...
mintahogyan a kolléga is írja a 2 tengelyest is...
Válasz Berkó_ #1629. hozzászólásáraAki itt újan vette annak is benne volt hagyva a vázba az elkorhadt lemez merevítő, meg beleszakadt keréktőcsavarral adták át.
Válasz *** HM *** #1628. hozzászólására3 volt kész zöldsárga színben
Amúgy a meglévő HW is zöld csak nincs ponyva rajta de ezekután azon is lesz sárga
de tudod miért van ez egy "tükör"
Mert a Ferga húzza a johndeert hehe
Válasz szanberg #1626. hozzászólásáraAzért nézd át jól , mi is egyezkedtünk pár éve vele meg itt a faluba vett egyet egy ismerős, a felépítmény jól meg volt csinálva de az alváz futómű azért nincs felújítva,. meg a festés sem 2K-s. Még másik ismerősnek is van onnan való , használtan vette mástól 10-en éves már a felépítmény de jó az is. Ezek 2 tengelyes légrugósak 18T össztömegre vizsgáztatva, de le sem merem írni hogy búzából mennyi rá megy, itt nincs domb . Nekünk végül Cserkeszőlőn csináltak, ez szerintem igényesebb egy kicsit, félre ne értsd nem azt mondom hogy az árokszálási rossz csak amazzal akkor jobban jöttünk ki, persze ez függ az alváz évjárattól is attól meg viszont az ár.
Válasz szanberg #1626. hozzászólásáraTavaly az egyik fórumos cimboránk is innen vett pótot, és egy napig volt használható, vagyis addig se. Félig volt terménnyel, billentették volna, és a platónál átszakadt vagyis elhajlott a lemez ahol a munkahenger volt... sokat eladnak az tény, de azért a gazda igencsak bosszankodott, ráadásul a javítást pár hónap múlva vállalták, addig ott állt kihasználatlanul az udvaron. Pedig én is agyaltam, hogy onnan veszek egy nagyobb pótot.
Válasz szanberg #1625. hozzászólásáraVégre jd colors a tanyán mi?
Majdcsak jön végre tr is majd mi?
Nemtom mi baja lehet ménem adták ezt oda komámnak csak sokára vállaltak neki zöldet...??
Válasz szanberg #1625. hozzászólásáraBecsületes! Grat hozzá!
Naprával a kubu is elboldogul majd vele.
Jó, hogy hátrafelé is billent, így kis, szűkös portákra betolva is lehet melót vállalni!
Válasz VMisi #1624. hozzászólásáraPersze intéznek mindent névre írva okmányokkal kapom meg, bevan ez ott járatva, mondta a főnök, hogy tavaly kb 50 ilyen pótot adtak el, ebből élnek már 90-es évektől.
Válasz VMisi #1622. hozzászólásáraAzt hiszem Krone. Képet nem készítettem, keress rá jászárokszállás pótkocsi aztán meglátod zöld cucc sárga ponyvával.
Hát azt sem tudom papíron hány tonnás megmondom őszintén, majd ha itt a forgalmi megmondom neked.
22 szokott lenni az ilyen 3 tengelyes azthiszem.
Válasz szanberg #1623. hozzászólásáraForgalmi, műszaki rendben? Hivatalosan átalakított, papírokkal?
Válasz *** HM *** #1620. hozzászólásáranemtudom, talán vas lehet az alváza neki
Nyugatról hoznak be ilyen 3 tengelyes kamion pótokat, hogy milyen volt passz, platót kap komplett újat, ponyvát, hidraulikát, tengelyek fékek átnézve ha szükséges javítva oszt itt van fogjad vigyed hehe
Ahogy írod belementem ebbe az egészbe és azt vettem észre, hogy flanc kérdésekről beszélünk.
Nyilván meglesz ennek a hátránya, arra majd figyelünk, aki húzni fogja profi gépész nem kezdő gyerek majd odafigyel és akkor nem lesz baj, cserébe jó nagy, 36 köbméter a raktér és 3 tengely 6 kerék van alatta 40km/h-val ezt szétverni nem lehet, nyilván nem kell mindig telefújatni búzával sem majd de nem fogja megvetni ha nehezebb a meló.
Teknőset majd egyszer ha másra nemkell már költeni hahahaha
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraMilyen fajta? Hány tonnás? Képek?
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraZdt kkel teli van szorvs cseh ugye és ott is vannak ám lyukak meg világvége fax dombok.
Válasz szanberg #1619. hozzászólásáraKirály.
Jo lesz az ha szerkezetileg épkézláb.
Minden retkes vasért nem adhatunk 3 10 millával többeket csakhogy menjen a flanc.
Milyen alvázas?
Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraRövidre zártam a témát. Sehol nem lehet semmit venni, nincs készlet de rendelésre is csak talán őszre lett volna valami, talán.... Egyedül a ZDT tandemből van most egy, az egy kuuva jó erős masszív kocsi, biztos vagyok benne, hogy piacvezető brutalitású technika, egyszer ha venni fogunk komolyabbat ez lesz a befutó az 100% a krampe is köszönhet neki...
Szóval elmentem jászárokszállásra és vettem egy 3 tengelyes kamion pótot, zsír új felépítménnyel, új munkahengerek alatta, megvan rendesen csinálva szépen zárnak az ajtók nincsenek hézagok korrekt munka, egy kis 12 tonnás lengyel tandem árától kevesebbért tokkal vonóval pár nap papírozási holtidővel névre írva oszt cső.
Nem ez volt a cél de baxus a világ pénzét el lehetne költeni, kár belekezdeni bármibe is amikor itt helyben a meglévő kocsikkal is megoldunk mindent mint eddig is, nyilván így kényelmesebb lesz a sztori illetve olyan bérmunkáimnál van rá szükség ahol valamennyivel messzibbre kell az árut elhordani, lényegében ezek végett kellett pótkocsit venni, hogy az aratás zökkenőmentesen le tudjon zajlani. Nyilván ésszel kell majd nem megfelelő körülmények között használni, jól megállni nem televágni reménytelen saras pályákon ésatöbbi, de nagy traki fogja vontatni nem 140 lóerő szóval rendben leszünk ezzel azt érzem.
Kis tandemeket még szeretnék majd hosszabb távon venni az EB kocsik helyett de majd egyet-egyet időnként mikor van rá kavics kényelmesen megmaradva.
Válasz lala #1616. hozzászólásáraIgen :)
Válasz .Feco. #1567. hozzászólásáraNekünk ilyen 710-es gumi van az asw 271-en. 18-20 tonnákat viszünk vele, szinte bármilyen terepen, a süllyedésel abszolút nincs probléma, egyik cimborám tavaly besegített egy 3 tengelyes kamion pottal, 12 tonnával kinlodva tudott csak kimenni az artérrol, mi meg vígan jártunk a miénkkel.
A mérlegek nagy részére valóban nem fér fel, ahova hordjuk ott le kellett veretni a mérlegre való felhajtó pilléréből.
De ennyi szóljon ellene egyébként...
Válasz határjáró #1610. hozzászólásáraDorker?
Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraNekem van egy ilyen de nem vagyok hasra esve tőle
Válasz envagyok2 #1609. hozzászólásáraLehet mbp-hez van szokva...
Válasz határjáró #1611. hozzászólására
Válasz envagyok2 #1609. hozzászólásáraOFF
Na igen aki már látott terepen fix platós teherautót az eltud csodálkozni a milyen hajlékony szerkezet, elvileg pont ezért szegecselik az alvázat, mert a hegesztés nem bírná ezt lekövetni, meg amúgy is a váz az majdnem rúgóacél minőségű.
Válasz *** HM *** #1608. hozzászólásáraTeljesen felszerelve, 13000-14000 euró között.
Válasz lala #1607. hozzászólásáraNem volt készleten, csak augusztus közepére igérték.
Válasz Becő #1579. hozzászólásáraaz nem lehet, hogy a gyártó úgy tervezte, hogy kiflizzen a súly meg a magyar utak között? nem lehetséges, hogy éppen a kimerevítése okozza majd a megmaradó deformálódást, repedést, törést? mert ameddig elkiflizik, addig ugye minden kerék leér, minden sarok viseli a fölötte lévő súlyt, de aztán ha megmerevíted, akkor jönnek a problémák, hogy 1-2 kerék a levegőben lóg, namost akkor a többi meg a váz mennyi súlyt visel?
én nem merevítenék meg pótkocsit, nem véletlenül készülnek azok U szelvényből...
Válasz határjáró #1606. hozzászólásáraEzt hogyé adják ponyvaval?
Válasz határjáró #1603. hozzászólásáraÉn is ezt nézegettem,de csak aug-szept tudnak szállítani:Melyik cégnél találtál készletes gépet?
Válasz mtz1221 #1605. hozzászólásáraNagy különbségek nincsenek köztük kinézetre, inkább talán árban. Ha mindegyiket kipróbálhatnám igy aratáskor akkor könnyü lenne választani. Amúgy már megrendeltük a Pronart.
Válasz határjáró #1601. hozzászólásáraHa forgózsámolyost nézegettek,akkor néz rá az ursusra is.
Válasz .Feco. #1590. hozzászólásáraFeco, dobtam egy mailt
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #1602. hozzászólásáraPRONAR PT612.
Válasz határjáró #1601. hozzászólásáraMelyik típust? Itt is az van. Jól bírják! Nem bántuk meg. Vedd meg nyugodtan.
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #1600. hozzászólásáraÉrtem :D Mi most nézegettünk egy 12 tonnás Pronar pótkocsit, újonnan.
Válasz határjáró #1599. hozzászólásáraRáterhel a traktor farára és lesz húzóerő süppedős talajon. A másik esetben csak elé van kötve mint kuvasz az akácfának.
Tolatni is könnyebb.
Válasz szanberg #1589. hozzászólásáraMiért jobb egy 12-14 tonnás tandem mint egy normál? Milyen előnye van neki? Sosem használtam.
Válasz bandigh #1597. hozzászólásáraÉn dolgoztam ilyen Fligl tandemmel, nagyon fasza vele menni sárba, aszfalton, könnyen fordul, nem dúlöngél, a zárakat kellet javítani, meg többször előfordult, hogy a hidraulikus hátfal menet közben felemelkedett és közúton igen szar, mikor kifolyik pár tíz mázsa termény
Válasz szanberg #1595. hozzászólásáraEsetleg
Vágtuk ilyenre, kormányzott kerék stb, jól nézett ki.
Válasz szanberg #1589. hozzászólásáraRendes technikát vegyél wielton farmtech stb....
Válasz ermike #1591. hozzászólásáraIgen, 16-18tonna azért már erős feladat egy 110-es gépnek, viszi az csak kicsit már a kellemetlen kategória tud lenni.
Majd lesz valami, igazából úgyis kellessz hosszabb távon a kisebb gépek után is nagyobbacska pót amit hegyen is elvisz, ez a 14tonna még szerintem ennek a határa, meg az is mert huzigáltuk a mi kéttengelyesünket is 5455-el is még jó neki, a Kubota meg tényleg lazábban viszi annak nagyobb is mehetne utána akár, de tudod lesz sár is meg fagy is amikor húzni kell őket szóval nem kell kicentizni feltétlen a dolgokat, de a lényeg hogy úgyis kellessz ezekre is kisebb-közepes pótkocsi, meg a nagy után is komolyabb kapacitású, most szűkösebb az esztendő lehet erről a végéről kezdem a bővítést.
Józsiék az biztos, hogy több tízezer tonnákat behordanak évente azokkal a lengyel kocsikkal, le a kalappal, bírják.