Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sötét Paraszt #1069. hozzászólásáraNa a lengyel ipar sem erőltette meg magát illesztések területén. A metálos pótból még a kukorica is hullik kifelé, de szerencsére egy doboz purhab megtette a magáét, így már csak a repce potyog egy egy nagyobb gödörnél. Bár félek, hogyha majd egyszer oldalra kell billentenem vele, akkor oda lesz a varázs...
Válasz Berkó_ #1056. hozzászólásáraNekünk ilyen van bár a felépítménye kicsit más Gyakorlatilag "elpusztíthatatlan" 2-3 éve kapott kamion gumikat felnivel 5-6 tonna meg se kottyan neki de 1-2x volt rajta 7 körül is. Az eredeti gumija a gyengéje de úgy látom ezen se az van! Miénk is 21 éves!
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólásáraLehet, hogy a gumi kicsit drága rá, de ennyiért akkor is megéri... Itt egy tsz maradvány huzkodott ilyeneket még a közelmúltban...
Válasz gjoni #1062. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat! Nincs hirdetve, a szomszédé, és mondta hogy nem használja, nem-e megvenném, ennyit gondolna érte. Mivel nem ismeremem ezt a típust, ezért kértem Tőletek segítséget. Átmentem hozzá, körbenézegettem, tényleg brutál vasanyagból van, ja és hátra is tud billenteni!
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólásáraBocs csak oldalra billent , a kupec Pálinkó 900+áfáért hírdeti magasítóval úgy hogy ezt rögtön vedd meg amit írtál !
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólására500-ért hozd el amilyen gyorsan tudod!Az mtz egyenesen élvezi húzni terepen az mbp-hez képest!Mai napig gyártják szóval alkatrész utánpótlása is megoldható.
Van egy orosz pótkocsi, amit 500ért kínálnak. A pótkocsiról annyit tudok, hogy gyakorlatilag egész életében kb. 5-ször volt rajta 4-5 tonna termény, meg locsolócsövek évente kétszer a 20 év alatt. Állásában rozsdásodott, de használva nem volt. A kérdésem az hogy milyenek ezek a Rovnoszelmas PSZ 20-1 típusú orosz pótkocsik? A póton nincs magasító, de papírjai megvannak, csak műszakiztatni kellene, de a kérdés, hogy megér-e 500-at, plusz még a festés, magasító, új gumik stb, vagy inkább nézzek egy MBP-t vagy egy drágább HW-t?
Válasz 44claasgarantos #1054. hozzászólásáraÖttonnás Pronárt az ősszel húztam három nap répaszedéskor. Fendt 309 farmer traktorral a cimbora akinek segítettem egyeneshidas MTZ-vel egy hasonló Fligi kocsit húzott. Mind a két kocsi a sajátja szerinte a Pronár alváz meg a hid rugók stb. sokkal jobb és maszívab mind a Fligelé.
Az biztos hogy a Fliginek az alváz a bakoknál mind megvolt hegesztve és foltozva míg a pronáron nem volt MÉG hiba.
Válasz *** HM *** #1032. hozzászólásáraIgan zsákfalvi a számitogép tudásomon még van mitt javitani De az egyik főnőkőmet idézem Minél tanultab egy ember anál ......
Válasz gjoni #1028. hozzászólásáraigen igazadvan de nem kell kétt potkocsi van egy 7,5g utánfuto de akevés mütrágya plusz szoro nem nagy suly az 5t val meg malydmén a 82 es
Válasz gjoni #1024. hozzászólásáraAz Emt zében van megfelolo menyiségu olaj a bilen télentéshez a t25-ös csak azért húzná teroletre úresen vagy henger szálitása a hávés előt röszol motat.
Válasz gjoni #1024. hozzászólásárahát jam, pót tartályt mgé fel lehetne tenni, de nagy ez a t-25 nek.
elbírná a 25 ló, nincsen avval gond csak túl könnyű maga a traktor.
szigorúan közúton terep sebességekbe biztos elviszi, de szerintem több volna vele a kínlódás a kelleténél.
3323 hozzászólás
Válasz otis #1070. hozzászólásáraMetaltech vagy Metal fach?
Válasz fexco #1071. hozzászólásáraA kípen nem látszik, de az ajtó rendesen bé van csúkva hehe.
Válasz Sötét Paraszt #1067. hozzászólásáraAgrogép?
Válasz Sötét Paraszt #1067. hozzászólására
Válasz Sötét Paraszt #1069. hozzászólásáraNa a lengyel ipar sem erőltette meg magát illesztések területén. A metálos pótból még a kukorica is hullik kifelé, de szerencsére egy doboz purhab megtette a magáét, így már csak a repce potyog egy egy nagyobb gödörnél. Bár félek, hogyha majd egyszer oldalra kell billentenem vele, akkor oda lesz a varázs...
Válasz otis #1068. hozzászólásáraMagyar nyírségi ipar csúcstermíke hehe.
Az utsó magyar gíp amit megvettem hehe.
Válasz Sötét Paraszt #1067. hozzászólásáraMetal?
Ilyent neeeeee hehe.
Válasz Berkó_ #1056. hozzászólásáraNekünk ilyen van bár a felépítménye kicsit más Gyakorlatilag "elpusztíthatatlan" 2-3 éve kapott kamion gumikat felnivel 5-6 tonna meg se kottyan neki de 1-2x volt rajta 7 körül is. Az eredeti gumija a gyengéje de úgy látom ezen se az van! Miénk is 21 éves!
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólásáraLehet, hogy a gumi kicsit drága rá, de ennyiért akkor is megéri... Itt egy tsz maradvány huzkodott ilyeneket még a közelmúltban...
Válasz Berkó_ #1063. hozzászólásáraMegnéztem tényleg billent hátra!
Válasz gjoni #1062. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat! Nincs hirdetve, a szomszédé, és mondta hogy nem használja, nem-e megvenném, ennyit gondolna érte. Mivel nem ismeremem ezt a típust, ezért kértem Tőletek segítséget. Átmentem hozzá, körbenézegettem, tényleg brutál vasanyagból van, ja és hátra is tud billenteni!
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólásáraBocs csak oldalra billent , a kupec Pálinkó 900+áfáért hírdeti magasítóval úgy hogy ezt rögtön vedd meg amit írtál !
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólására500-ért hozd el amilyen gyorsan tudod!Az mtz egyenesen élvezi húzni terepen az mbp-hez képest!Mai napig gyártják szóval alkatrész utánpótlása is megoldható.
Válasz Berkó_ #1056. hozzászólásáraAz MBP ehhez képest smafu
Válasz Berkó_ #1058. hozzászólásáraEz egy jó pótkocsi brutális anyagból van és még hátra is billent
Válasz Berkó_ #1056. hozzászólásáraSenkinek nincs ilyen a környezetében? Véleményeket please!
Sziasztok! Esetleg ha érdekel valakit!
http://http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/potkocsi-utanfuto/hw-8011-potkocsi/h_6534140
Van egy orosz pótkocsi, amit 500ért kínálnak. A pótkocsiról annyit tudok, hogy gyakorlatilag egész életében kb. 5-ször volt rajta 4-5 tonna termény, meg locsolócsövek évente kétszer a 20 év alatt. Állásában rozsdásodott, de használva nem volt. A kérdésem az hogy milyenek ezek a Rovnoszelmas PSZ 20-1 típusú orosz pótkocsik? A póton nincs magasító, de papírjai megvannak, csak műszakiztatni kellene, de a kérdés, hogy megér-e 500-at, plusz még a festés, magasító, új gumik stb, vagy inkább nézzek egy MBP-t vagy egy drágább HW-t?
Válasz 44claasgarantos #1054. hozzászólásáraÖttonnás Pronárt az ősszel húztam három nap répaszedéskor. Fendt 309 farmer traktorral a cimbora akinek segítettem egyeneshidas MTZ-vel egy hasonló Fligi kocsit húzott. Mind a két kocsi a sajátja szerinte a Pronár alváz meg a hid rugók stb. sokkal jobb és maszívab mind a Fligelé.
Az biztos hogy a Fliginek az alváz a bakoknál mind megvolt hegesztve és foltozva míg a pronáron nem volt MÉG hiba.
Kinek van tulajdonában farmtchedk800 illetve polák 1 tengelyes pótkocsi milyen könnyű húzni ? mennyire terheli a traktor hátsó tengelyét?
Válasz oprita #1049. hozzászólására Isten hallja meg kérésed
Válasz 44claasgarantos #1051. hozzászólásárapótkocirol beszélún,vesszen trianon típusúról
Válasz oprita #1049. hozzászólásárapótkocirol beszélún vagy politizálunk nem mindegy
Válasz oprita #1049. hozzászólásárapótkoci tipus
Válasz 44claasgarantos #1048. hozzászólásáravesszen trianon
Válasz oprita #1047. hozzászólásáramilyen pótkocsit vegyek? nem ez a téma akor miről beszélunk a számitogépen irni még nem megy olyan jol mint neked
Válasz oprita #1046. hozzászólásárabór az ín tójszólósommel eggyazhat.
Válasz *** HM *** #1032. hozzászólásáragabesz tójszólós...
Válasz oprita #1044. hozzászólásáraÉn is ezt néztem ki belölo ha bár mind a kettő egy kaptafára készol de a farmtech 8 erőseb lene.
Válasz 44claasgarantos #1042. hozzászólásáraAz eb8 viszont középkategóriában verhetetlen ezidáig,ez a véleményem.
Válasz 44claasgarantos #1042. hozzászólásáraÁrban jó,homokon,aszfaltra kiváló is lehet,de iszaphajlamos feketeföldön,erdei agyagokon biztos kudarc.
Válasz oprita #1041. hozzászólásáraKedves kollega mi a véleményed a pronár t671-es pótkocsiról
Válasz 44claasgarantos #1035. hozzászólásáraÖkörpörkölt,marhakaksi,anális banális...nem semmi.
Válasz *** HM *** #1039. hozzászólására"anál".
besza.-behu.
Válasz 44claasgarantos #1035. hozzászólásáraNo milyen a tanult?
Válasz Kisvuk #1037. hozzászólására
Válasz 44claasgarantos #1036. hozzászólásáraMagasnak magas de nincs annyira középen a tengely.
Válasz Kisvuk #1034. hozzászólásárakőszőnőm az ajánlatodat de az EB 8 -ast magasnak találom a tengelye nagyon kőzéput van
Válasz *** HM *** #1032. hozzászólásáraIgan zsákfalvi a számitogép tudásomon még van mitt javitani De az egyik főnőkőmet idézem Minél tanultab egy ember anál ......
Válasz 44claasgarantos #1031. hozzászólásáraEgy jó EB 8-as kell neked mondjuk az enyém,én meg megbarátkoznék az egyik Hw kocsiddal.
Válasz a2457 #1030. hozzászólásáramásodik nekifutásra nekem is megy...amugy nemrosszak ezek a hávés kocsik.....
Válasz a2457 #1030. hozzászólására
Lehet zsákfalvi a majsztró és már saját nyelvük alakul kifele.....
Válasz gjoni #1028. hozzászólásáraigen igazadvan de nem kell kétt potkocsi van egy 7,5g utánfuto de akevés mütrágya plusz szoro nem nagy suly az 5t val meg malydmén a 82 es
Válasz 44claasgarantos #1027. hozzászólásáraesküszöm el tudom minden szavadat olvasni, csak nem értem őket.
Válasz 44claasgarantos #1027. hozzászólásáraÚgy igen.
Válasz 44claasgarantos #1022. hozzászólásáraEzek a neki valók
Válasz gjoni #1024. hozzászólásáraAz Emt zében van megfelolo menyiségu olaj a bilen télentéshez a t25-ös csak azért húzná teroletre úresen vagy henger szálitása a hávés előt röszol motat.
Válasz a2457 #1025. hozzászólásáraBizony sok farmer három tonnás a max!
Válasz gjoni #1024. hozzászólásárahát jam, pót tartályt mgé fel lehetne tenni, de nagy ez a t-25 nek.
elbírná a 25 ló, nincsen avval gond csak túl könnyű maga a traktor.
szigorúan közúton terep sebességekbe biztos elviszi, de szerintem több volna vele a kínlódás a kelleténél.