Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Valaki valami információt az NSN-10-2 pótkocsiról az kérem segítsen!
Olyan problémám van, hogy vettünk egyet és ez 1967-es kiadású ezen csak rögzítő fék lehetett, és így műszakízható-e?
Aratáskor most már csak 6011-est húz(arrais 10 tonna megy,aprómnál látható),de én javarészt szólóban trágyát hordok velük a Tg 10-be,az egyik van felmagasítva 4,80-as meiller plató ,és 10 tonna megy rá gabonábol kukoricábol
Akár egy olyan kisebb is elég lenne, csak olyat sem nagyon találni, terepes alig van a piacon. Meg ezek egyáltalán nincsenek gabonás felépítménnyel, gondolom egy felépítményért is rohadt sokat elkérnek. Na meg 200 lóhoz már csak HW vagy max kis BSS való.
én a kicsiket(200-220ló Mb 1722-1820AK)5 nokiásdobozért vettem 5 és 7 éve,ahová az ifa befér ők is, de 10 tonnásak,és egy rakott bss-el lejöttek a földről,
Még csak találgatok, ebből max jövőre lesz valami. De mindenképpen terepeset szeretnék, csak rohadt drága. A terepes szerelvény akkor 10 misiből állna föl, az országúti meg már lenne 5-6-ért is Vesztruck-nál is szokott lenni terepes, de most csak nyergesek vannak. Mindegy, még van 1-2 évem ezen gondolkodni, addig megoldjuk trakival. Köszi a segítséget!
Ja rámenni rá lehet a földre,a lejövetel a nehézkesa nyugati terepes nagyon drága (van kettő)de az utóbbi 3-4 évben nem volt gond az országuti scániával sem a földön,nekem ezért van a Fliegl
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
Csak az a bajom az ilyen autókkal, hogy nem lehet velük rámenni a földre, a terepes meg már a duplája lenne. Egyébként milyen költségei lennének egy ilyen autónak?? Miket kellene kiváltanom, hogy fuvarozhassak?? Ha jól tudom saját fuvar esetén 50 km-en belül nem kell tachográfot használni. Év közben ki szoktátok vonatni a forgalomból, aztán szezonban vissza??
96-97-es autókban még hagyományos adagoló van ,azt bármikor otthon kijavítom,páldául volt ehy 19362 MAN-em(1992-es) tavaly adtam el 14-évi haszmálat után 1,8 milcsiért.(6e juró) németek vitték el állítólag behajózzák viszik afrikába,egy kuplungtárcsáát és kinyomócsapágyat csseréltem ,igaz "csak" 500ezret hajtottunk bele,és találtam egy tachográfmatricát benne ami 1.7 millió km-t irt
Amit egy traktorral megcsinálsz, azt ezzel is... nem kell attól a km-től annyira félni (pláne, ha nem itthon veszed, mert azért ahol fenn van a mágnes, ott nem pörög az óra sem. az itthon másfél millió km-es autókban 2-2,5 millió is lehet.)
fillérekből felújítod, és megy mint az új. Főleg, hogy ha traktort helyettesíted nem is jársz el az atlanti óceánig, és ha baja van csak behúzod a telepre, és kijavítod magad...
Pont így gondolkodom én is. Ugyanúgy lehet átmenetileg tárolni gabonát a 20éves póton mint az újon. Csak olcsóban. És ebből kifolyólag többet. :) Ha évi 200napot menne a pót akkor biztosan más szemszögből nézném de akkor e valószínű, hogy újat vennék.
üdv!felénk,az egyik nagyobb kft teljesen ugyan ezt csinálja.itt is van olyan amikor akadozik a fogadokapacitása a száritonak.ja és erre felénk még mindig a hw-k a menők....ennek a kft-nek többnyire csak 6011-8011ese van(4-4db)
De ha egy 7-800e forintos pótra költök 1 millát akkor megint kibír nálunk 10-15 évet,úgy vagyok vele legyen 140-150 tonna platóm(ami új árban 50 nokiásdoboz) ,ami 30 hektár termés gabonábol 20 heki kukoricábol(sajnos)és ha szaul fogad a szárító vagy a malom a kombiné még akkor is mehet 1 napot
Fliegl pótót ne vegyetek mert itt a környékünkön (pedig it gyártják), senki nem vesz az alváza nem bírja a terhelést... az is igaz senki nem annyit tesz rá amit lehetne de általában ez már csak így megy... De a többi féle, Brantner, Ohner stb.. azok jók nagyon!
Másik fele ha lenne 4-5-6 millám akkor se pótot vennék a 2millás traktorom után... lenne sok egyéb beruházás ahol 1000x gazdaságosabb lenne befektetni ennyi pénzt.
Én is így vagyok vele. Igaz nekem egy szerelvény is sok lenne. Nálam egy egymillás 3tengelyes pirosrendszámos, billenős pót sincs igazán kihasználva. De ettől olcsóbbat nem találtam. És szezonba szükség van rá. De ez max 20 nap egy évben.
Pótkocsiért nem adnék 4-5-6 milliót az biztos amikor 3,5ért 40 tonnás szerelvényt lehet venni amire rámegy 30-40t terméy,arra a 3 -4 hónapra nem vészes a költség,kevesebb mint a traktorok gumikopás költsége
Enyém meg 30to 3 tenge lyes. 3 oldalra billenős. És valószínűleg töredék áráért vettem a tiednek. 25m3-es felépítmény van rajta takaróponyvával. És annyit próbálok rárakni amennyit még elbírok húzni a trakival, nem a pótkocsi a gyenge keresztmetszet. És nem a pótkocsi csúszkál az úton hanem a lemezelt platóján az üres IBC tartályok ha rossz úton megyek vele elpattognak.
hello nekünk metal tech 12t pótkocsi van szoktunk vele vinni 15t de állandó 13-14t és úgy siklik az úton ésa szántó földön mint a vaj nagyon jó pótkocs tudom ajánlani nem olcsó örök élet
Szerintem ha 40centinként van alatta kereszttartó akkor elég a hármas. Én is hordtam a 3 tengelyessel 1000lityis IBC tartályokat folyékony műtrágyával. Semmi probléma nem volt a teherbírással, csak csúszkál rajta üresen.
Üdv.!
Érdeklődni szeretnék, hogy tudja-e valaki, hogy a képen látható 2,5 tonnás jobb oldalra billenő pótkocsi milyen márkájú?
Esetleg érdekelne is ilyen.
Köszönöm a segítséget. 60.02-ket nem is néztem, de így már legalább körvonalazódik. Azt hittem, hogy az E5/2 van 240 széles belül, legjobb lesz, ha mindkettőt élőben körbenézném.
2,4 méter min. belső platószélesség.
Alacsony platómagasság. Nem kell, hogy billenőplatós legyen.
Forgózsámolyos, 20" kerekekkel.
Megbízható, alkatrészellátás van.
30km/h vontatás max., 5-6 tonnát is elbírjon.
A képen nagyjából látszik hogy a traktor nincs elülve, de a pót az már kezd.5 méterre a föld szélétől.
2010: A nagyobbik húzta a tandemet, mert a pici nem volt képes lemászni a földről(nyomokban), és inkább kint az úton állva töltöttük a forgózsámolyossan a háta mögött.936 meg a kék tengelyig elült.megpróbáltuk kihúzni a 9660i-vel a tsz ikerkerekes 4650-ével, meg a 716-tal.Semmi eredmény.Béreltünk egy agregátor, átcsigáztuk a felét a forgózsámolyos pótra.A kék kiszabadult, forgózsámolyos elült.És kezdtük előlről.Marha jó buli volt.Délben úgy néztünk ki hogy Édesapám megcsünt a 936-tal, sógór a 9660-al, én meg vittem be őket vigyorgó pofával,mert a földet az árok túloldaláról figyeltem.Másnap meg jött a folytatás.
Nekem egyszer a 20 tonnásra tettek fel 192q ati nevezetű búzát.nem tudtam olyan lassan menni hogy ne folyjon le itt-ott.Marha lassú egy út volt.A rekord az a tavalyi évben volt.Földel. 2 tagott nyomott ki a 4 tangos munkahenger.Utána elfogyott a kraft. megdícsértem a rakodóst.
Árpa aratásnál felénk nagy esök voltak az iker kocsikat a fiuk megültették a tarlon.Jot röhögtem rajtuk hogy kinlodnak.Én meg lefujtam szecskával öket hogy forogtam.Hehe.
3323 hozzászólás
Valaki valami információt az NSN-10-2 pótkocsiról az kérem segítsen!
Olyan problémám van, hogy vettünk egyet és ez 1967-es kiadású ezen csak rögzítő fék lehetett, és így műszakízható-e?
Válasz #921. hozzászólásra
Ezen is érdemes gondolkodni,az utolsó sorozat ZF váltó Rába futómű,Meiler(licens)plató
Válasz #920. hozzászólásra
Majd meglátom, ez még a jövő zenéje. Addig hátha lesz valami jó vétel. Ha aktuális lesz keresni foglak! Köszi a segítséget!
Válasz #919. hozzászólásra
Aratáskor most már csak 6011-est húz(arrais 10 tonna megy,aprómnál látható),de én javarészt szólóban trágyát hordok velük a Tg 10-be,az egyik van felmagasítva 4,80-as meiller plató ,és 10 tonna megy rá gabonábol kukoricábol
Válasz #918. hozzászólásra
Akár egy olyan kisebb is elég lenne, csak olyat sem nagyon találni, terepes alig van a piacon. Meg ezek egyáltalán nincsenek gabonás felépítménnyel, gondolom egy felépítményért is rohadt sokat elkérnek. Na meg 200 lóhoz már csak HW vagy max kis BSS való.
Válasz #917. hozzászólásra
én a kicsiket(200-220ló Mb 1722-1820AK)5 nokiásdobozért vettem 5 és 7 éve,ahová az ifa befér ők is, de 10 tonnásak,és egy rakott bss-el lejöttek a földről,
Válasz #916. hozzászólásra
Vesztruck-nál is szokott lenni terepes, de most csak nyergesek vannak. Mindegy, még van 1-2 évem ezen gondolkodni, addig megoldjuk trakival. Köszi a segítséget!
Még csak találgatok, ebből max jövőre lesz valami. De mindenképpen terepeset szeretnék, csak rohadt drága. A terepes szerelvény akkor 10 misiből állna föl, az országúti meg már lenne 5-6-ért is
Válasz #915. hozzászólásra
A testvérek nagyon drágák,igaz elég jó állapotú gépeket árulnak,6-8-ig saccolom,ha ilyenben gondolkozol szólj tudok segíteni,pót az 2-től 5-6ig
Válasz #914. hozzászólásra
Ennek mennyi lehet a reális ára?? Ha valós a futott km, akkor még mennyit menne el gond nélkül?? Hozzávaló 3 tengelyest mennyiért lehet már kapni??
Válasz #913. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
a nyugati terepes nagyon drága (van kettő)de az utóbbi 3-4 évben nem volt gond az országuti scániával sem a földön,nekem ezért van a Fliegl
Ja rámenni rá lehet a földre,a lejövetel a nehézkes
Válasz #911. hozzászólásra
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
Válasz #911. hozzászólásra
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
Csak az a bajom az ilyen autókkal, hogy nem lehet velük rámenni a földre, a terepes meg már a duplája lenne. Egyébként milyen költségei lennének egy ilyen autónak?? Miket kellene kiváltanom, hogy fuvarozhassak?? Ha jól tudom saját fuvar esetén 50 km-en belül nem kell tachográfot használni. Év közben ki szoktátok vonatni a forgalomból, aztán szezonban vissza??
Válasz #908. hozzászólásra
96-97-es autókban még hagyományos adagoló van ,azt bármikor otthon kijavítom,páldául volt ehy 19362 MAN-em(1992-es) tavaly adtam el 14-évi haszmálat után 1,8 milcsiért.(6e juró) németek vitték el állítólag behajózzák viszik afrikába,egy kuplungtárcsáát és kinyomócsapágyat csseréltem ,igaz "csak" 500ezret hajtottunk bele,és találtam egy tachográfmatricát benne ami 1.7 millió km-t irt
Válasz #908. hozzászólásra
Amit egy traktorral megcsinálsz, azt ezzel is... nem kell attól a km-től annyira félni (pláne, ha nem itthon veszed, mert azért ahol fenn van a mágnes, ott nem pörög az óra sem. az itthon másfél millió km-es autókban 2-2,5 millió is lehet.)
fillérekből felújítod, és megy mint az új. Főleg, hogy ha traktort helyettesíted nem is jársz el az atlanti óceánig, és ha baja van csak behúzod a telepre, és kijavítod magad...
Válasz #907. hozzászólásra
Ja, hát 1,5 millió km-es autót gondoltam, hogy lehet venni ennyiért, azt hittem olyanra gondol amit még lehet is használni. Köszi a linket!
Válasz #906. hozzászólásra
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/man/man_26372-7543884
ennek nem írja a km-t ez egy kicsit drágább de újabb is
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/daf/daf_fa_95_xf_3-6619602
Válasz #896. hozzászólásra
3,5-ért 40 tonnás szerelvényt?? Ez érdekelne, linkelhetnél egy pár ilyet légy szíves!
Válasz #902. hozzászólásra
Ebben igazad van.
50-100 napos használatra egy évben.
Válasz #902. hozzászólásra
Ugyanúgy lehet átmenetileg tárolni gabonát a 20éves póton mint az újon. Csak olcsóban. És ebből kifolyólag többet. :) Ha évi 200napot menne a pót akkor biztosan más szemszögből nézném de akkor e valószínű, hogy újat vennék.
Pont így gondolkodom én is.
Válasz #902. hozzászólásra
üdv!felénk,az egyik nagyobb kft teljesen ugyan ezt csinálja.itt is van olyan amikor akadozik a fogadokapacitása a száritonak.ja és erre felénk még mindig a hw-k a menők....ennek a kft-nek többnyire csak 6011-8011ese van(4-4db)
Válasz #899. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
) ,ami 30 hektár termés gabonábol 20 heki kukoricábol(sajnos)és ha szaul fogad a szárító vagy a malom a kombiné még akkor is mehet 1 napot
De ha egy 7-800e forintos pótra költök 1 millát akkor megint kibír nálunk 10-15 évet,úgy vagyok vele legyen 140-150 tonna platóm(ami új árban 50 nokiásdoboz
Fliegl pótót ne vegyetek mert itt a környékünkön (pedig it gyártják), senki nem vesz az alváza nem bírja a terhelést... az is igaz senki nem annyit tesz rá amit lehetne de általában ez már csak így megy... De a többi féle, Brantner, Ohner stb.. azok jók nagyon!
Válasz #899. hozzászólásra
Mi az ami elromolhat egy tengelyen? Csapágy-fék. 'x kell rendbetenni ha úgy adódik és utána örök élet.
Válasz #896. hozzászólásra
Azért újonnan egy pótkocsi elég sokáig kiszolgál egy gazdaságot. Csak menni kell vele, meg nem 500 ezer km-es tengely van alatta.
Válasz #896. hozzászólásra
Másik fele ha lenne 4-5-6 millám akkor se pótot vennék a 2millás traktorom után... lenne sok egyéb beruházás ahol 1000x gazdaságosabb lenne befektetni ennyi pénzt.
Válasz #896. hozzászólásra
Én is így vagyok vele. Igaz nekem egy szerelvény is sok lenne. Nálam egy egymillás 3tengelyes pirosrendszámos, billenős pót sincs igazán kihasználva. De ettől olcsóbbat nem találtam. És szezonba szükség van rá. De ez max 20 nap egy évben.
Válasz #895. hozzászólásra
Pótkocsiért nem adnék 4-5-6 milliót az biztos amikor 3,5ért 40 tonnás szerelvényt lehet venni amire rámegy 30-40t terméy,arra a 3 -4 hónapra nem vészes a költség,kevesebb mint a traktorok gumikopás költsége
Válasz #894. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Enyém meg 30to 3 tenge lyes. 3 oldalra billenős. És valószínűleg töredék áráért vettem a tiednek. 25m3-es felépítmény van rajta takaróponyvával. És annyit próbálok rárakni amennyit még elbírok húzni a trakival, nem a pótkocsi a gyenge keresztmetszet. És nem a pótkocsi csúszkál az úton hanem a lemezelt platóján az üres IBC tartályok ha rossz úton megyek vele elpattognak.
Válasz #892. hozzászólásra
hello nekünk metal tech 12t pótkocsi van szoktunk vele vinni 15t de állandó 13-14t és úgy siklik az úton ésa szántó földön mint a vaj nagyon jó pótkocs tudom ajánlani nem olcsó örök élet
1 négyzetméter 3-as lemez durván 24kg X 200 Ft + áfa = 4800 + Áfa
1 négyzetméter 4-es lemez kb. 32 kg X 200 Ft + Áfa = 6400 + Áfa
A vastagabb lemez drágább, de ha egy 3-as lemezből lekopik, elrozsdál 1mm, akkor már sz.rt sem ér. A 4-es lemez dupla annyi időt bír mint a 3-as.
Válasz #891. hozzászólásra
Szerintem ha 40centinként van alatta kereszttartó akkor elég a hármas. Én is hordtam a 3 tengelyessel 1000lityis IBC tartályokat folyékony műtrágyával. Semmi probléma nem volt a teherbírással, csak csúszkál rajta üresen.
Válasz #890. hozzászólásra
Raklapos árunál, aminél a sarkok nyomhatnak szerinted elég még a 3-as lemez vagy inkább 4-est?
Válasz #889. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Nekem a billencs 3 tengelyesen 3mm vastag van. Gabonára jó de kőnél egy napig se bírná.
EB7 alját nekem is át kellene lemezelni. Azon milyen vastag lehet gyárilag?
T6os trágyaszóróra 5mm vastagot tettünk vagy 10 éve. Mert akkor olcsón hozzájutottunk bontásból, naaz már faxa!
Pótkocsi aljára milyen vastag lemezt szoktak tenni?
(Fix, 40cm-ként kereszttartók.)
Üdv.!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20131224085215_2_5t_billenos_potkocsi_4861857671.jpg)
Érdeklődni szeretnék, hogy tudja-e valaki, hogy a képen látható 2,5 tonnás jobb oldalra billenő pótkocsi milyen márkájú?
Esetleg érdekelne is ilyen.
Válasz #886. hozzászólásra
Hali!
Szentendrei Erdőgép P6N esetleg?
Válasz #885. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget. 60.02-ket nem is néztem, de így már legalább körvonalazódik. Azt hittem, hogy az E5/2 van 240 széles belül, legjobb lesz, ha mindkettőt élőben körbenézném.
Válasz #884. hozzászólásra
Keskenyebb és magasabb,amúgy az se rossz ,csak írtál pár igényt,de lehet a 6002 sincs 240 belül
Válasz #883. hozzászólásra
E5/2 miben lenne rosszabb választás?
Válasz #882. hozzászólásra
HL 60-02 de nem alacsony,végülis 20-as kerekekkel egyik se lesz alacsony
Milyen pótkocsi ami a következőknek megfelel.
2,4 méter min. belső platószélesség.
Alacsony platómagasság. Nem kell, hogy billenőplatós legyen.
Forgózsámolyos, 20" kerekekkel.
Megbízható, alkatrészellátás van.
30km/h vontatás max., 5-6 tonnát is elbírjon.
A képen nagyjából látszik hogy a traktor nincs elülve, de a pót az már kezd.5 méterre a föld szélétől.![1](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20131003215135_12112007_002_.jpg)
A nagyobbik húzta a tandemet, mert a pici nem volt képes lemászni a földről(nyomokban), és inkább kint az úton állva töltöttük a forgózsámolyossan a háta mögött.936 meg a kék tengelyig elült.megpróbáltuk kihúzni a 9660i-vel a tsz ikerkerekes 4650-ével, meg a 716-tal.Semmi eredmény.Béreltünk egy agregátor, átcsigáztuk a felét a forgózsámolyos pótra.A kék kiszabadult, forgózsámolyos elült.És kezdtük előlről.Marha jó buli volt.Délben úgy néztünk ki hogy Édesapám megcsünt a 936-tal, sógór a 9660-al, én meg vittem be őket vigyorgó pofával,mert a földet az árok túloldaláról figyeltem.Másnap meg jött a folytatás.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20131003215921_image_966_.jpg)
2010:
Válasz #878. hozzászólásra
Kár hogy nem lett fellöve a yutubra![smile scared](/oldforum/images/smiles/scared.gif)
3 tengelyes pot platoig beleülve a dágványba és 3 nyuszi elötte,akkor hogy paráznál.
Fajsulyok!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20131003214007_big_0008616293_1_.jpg)
Árpa=6,5q/m3
tengeri=7,3q/m3
buza=7,6q/m3
Krumpli=6.5q/m3
cukorrépa=6,3q/m3
Nem szeretem, mikor túl van pakolva, mert mindig parázok, nehogy szétszakadjon a pót. Mondjuk ez általában búzánál van.![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
Válasz #870. hozzászólásra
én ugy számoltam 15cm magas akkor 10mázsa!
Mindenki anyit rak rá amit el bir huzni a gép!
Válasz #873. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Nehezebb ha jo a fajsuly,de általába hasonlok a sulyok.A szotyi mag szinte fele.Árpa is könnyeb.
Válasz #871. hozzászólásra
megdícsértem a rakodóst.
Nekem egyszer a 20 tonnásra tettek fel 192q ati nevezetű búzát.nem tudtam olyan lassan menni hogy ne folyjon le itt-ott.Marha lassú egy út volt.A rekord az a tavalyi évben volt.Földel. 2 tagott nyomott ki a 4 tangos munkahenger.Utána elfogyott a kraft.
Válasz #872. hozzászólásra
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Árpa aratásnál felénk nagy esök voltak az iker kocsikat a fiuk megültették a tarlon.Jot röhögtem rajtuk hogy kinlodnak.Én meg lefujtam szecskával öket hogy forogtam.Hehe.