Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR416.32 FtUSD400.8 FtCHF443.07 FtGBP501.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
nekem IFA E5/2-esek vannak igaz hogy csak 5t-ásak de magasitózva 80q búzát viszek vele kőből hoztam már vele 110q-át és vitte az mtz mint az állat könnyen gurul meg kivállóak a fékei és ezek se mai gyerekek
Válasz #63. hozzászólásra
A HW, KBP ,BSS meg az MBP-5 és 9 kocsiknak kényszer vezérelt az oldala ezért csak ha a plató elkezd emelkedni akkor kezd nyílni az oldala .
Válasz #63. hozzászólásra
A HW és KBP 95% ugyan az csak a KBP-t a magyarok csinálták és sokan meg se tudják külömböztetni , de ha kicsit ismered mind a kettőt akkor megmondod róla első ránézésre melyik melyik .
Találkoztam már olyannal, aminél oda kellett figyelni nyitáskor. De mindenbe belelehet kötni, úgyhogy ennyi. A Te általad említett kocsival még nem dolgoztam, tehát nem tudom az mennyire egyszerű. Én csak a vélményemet mondtam el.
Válasz #61. hozzászólásra
Én legfőképpen a HW-8011-et és a KBP-8A vagy KBP-10A kocsikat favorizálom . Ezek kocsik voltak 20-30évvel ezelőtt és kocsik még ma is és 20-30 év múlva is kocsik lesznek .
Sziasztok!
Nekünk AP800 tandem pót van. Szerintem műszakilag és normál terheléssel tökéletes. Ami nekem tetszik a régi tipusú kocsikkal szemben, az a balesetmentesen használható oldalfalak. Ami viszont negatív, bár ez csak esztétikum, az a festés minősége. 2 éves korában márr pattogott néhány helyen a festék. Igaz "kék" garázsa van!
Sziasztok nálunk van 4 db 1 éves fligel 2 tengelyes pót össze vannak akasztva 2 sével ! De össze vannak hányva szinte még a kukorica is folyik belöle nem a repce hiába szivacsozod ki mozog az első fal mert le oldalazható és csak két tizenkettes csavar fogja és mozog elöre hátra és kirágja a szivacsot maga alol! Adtak hozzá pótkereket meg tartót de minek lekelett venni öket mert a jóbb oldalon van és ha balra öntessz mert ugye 2 össze van akasztva és beleér a munkahenger a potkerékbe vagy elgörbül a munkahenger vagy leszakad a potkerék tartó! Mér jó rajta a ponyva tömeg gyártásos biztos mert nem passzol egyátalán, beázik meg állandoan leesik ha szaruton mész a helyéröl ha össze van tekerve! ugy hogy én semmi jót nem tudok mondani a mezőgazdasági FLIGL pótrol!!!!!
Válasz #52. hozzászólásra
Csak remélni tudom hogy lesz ojan jó mint a régiek!!! Mert azok iszonyatos amit birnak és nagyon idötálóak!! A mieink már 30 évesek és egyre csak többet rakunk és egyre többet huzuk az évek meg csak telnek..
Válasz #53. hozzászólásra
Lehet kérni 2 oldalra billenősen, de jobbra akkor csak lengőajtó van, középen megosztva rakoncával. Egyébként úgy tudom, most nyáron van rá akció
Én huztam 8t Pronár tandemet U650-el de "először, utolyára és soha többet" simma terepen aszfalton jó de az emelkedőkön kezdődik a müvészet a kormányzást el lehet felejteni heljete a fékekel lehet istentugya hogy térülni. A másik nagy gond a tandemmel a lágy talaj ha egy kicsit is belesülyed a kerekei nem lehet szüköt fordulni. Ez a Pronár pót jó de nem az U650-es után való az bisztos.
Válasz #43. hozzászólásra
És akkor mit csinálsz ha a kpm 8-t helyett megmér 16 tonnával???????? Akkor vakarod a buksidat??????? Mert most akitől csak lehet lóvét húznak, nálunk szinte mindennap mérnek!!!!!!!!!
3294 hozzászólás
Válasz #93. hozzászólásra
nincs mert meggyőzöm ezzel is meg a billencs drága nekem őssz földem 20heki körül van
Válasz #92. hozzászólásra
ja értem , de nincs is bilencsed?
Válasz #91. hozzászólásra
mint a napon a vaj
Válasz #90. hozzászólásra
azér mondom mer az E-s pótok nem bilencsek!! kemény lehetsz!4
nem ezek fixesek és bizony kézzel túrom de láttam már billentősre átalakitottat is csak nem az én pénztárcámhoz valóak
Válasz #87. hozzászólásra
Igen. (gondolom)
Válasz #87. hozzászólásra
hát csak billent nem kézel turod!!??
Válasz #85. hozzászólásra
E/5 bilent amit mondasz??
Válasz #85. hozzászólásra
Azok is nagyon strapabíró kocsik.
nekem IFA E5/2-esek vannak igaz hogy csak 5t-ásak de magasitózva 80q búzát viszek vele kőből hoztam már vele 110q-át és vitte az mtz mint az állat könnyen gurul meg kivállóak a fékei és ezek se mai gyerekek
Válasz #59. hozzászólásra
Na akkor ilyen fajta Flieglt se veszünk...
Válasz #82. hozzászólásra
oksa !!!!
Válasz #79. hozzászólásra
Ki Pi Nem irom le !!! telon holnap
elalszom HÉ !!!!!:))
Válasz #78. hozzászólásra
paraméterei ?????????????????????????????????????,,
Válasz #78. hozzászólásra
kiét ??
Válasz #73. hozzászólásra
Bocs de C noltam !!!
Az ország legjobb buzáját ma vágtam le!!!!
.
.
.
.
telón gyorsabb lenne
Válasz #72. hozzászólásra
most számolod ki a géppel :))
Válasz #72. hozzászólásra
nem lehetne gyorsabban válaszolni :DDDDD
Válasz #72. hozzászólásra
nem tudom holnap reggel nézzük meg
3-5 mm tippelem
bent a városban 20 mm volt
pistának hogy adta ???
minöség ??
Válasz #70. hozzászólásra
Ja! Mili mennyi??
Válasz #69. hozzászólásra
bennünket ma kivert nádudvarról a rohadék esö:((((
Válasz #69. hozzászólásra
JA !!
kis pistának te vágtad ???
Válasz #68. hozzászólásra
Szabó L
Válasz #67. hozzászólásra
HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:DDD
mizu ??
kinek vgtad a kötelesen ??
Válasz #66. hozzászólásra
Hóóól!!!!!
Válasz #64. hozzászólásra
van ott különbség huzásban rendesen !!!!
Válasz #63. hozzászólásra
A HW, KBP ,BSS meg az MBP-5 és 9 kocsiknak kényszer vezérelt az oldala ezért csak ha a plató elkezd emelkedni akkor kezd nyílni az oldala .
Válasz #63. hozzászólásra
A HW és KBP 95% ugyan az csak a KBP-t a magyarok csinálták és sokan meg se tudják külömböztetni , de ha kicsit ismered mind a kettőt akkor megmondod róla első ránézésre melyik melyik .
Válasz #61. hozzászólásra
Találkoztam már olyannal, aminél oda kellett figyelni nyitáskor. De mindenbe belelehet kötni, úgyhogy ennyi. A Te általad említett kocsival még nem dolgoztam, tehát nem tudom az mennyire egyszerű. Én csak a vélményemet mondtam el.
Válasz #61. hozzászólásra
Én legfőképpen a HW-8011-et és a KBP-8A vagy KBP-10A kocsikat favorizálom . Ezek kocsik voltak 20-30évvel ezelőtt és kocsik még ma is és 20-30 év múlva is kocsik lesznek .
Válasz #60. hozzászólásra
Mert régi kocsik oldalában mi ami balesetveszélyes .
Sziasztok!
Nekünk AP800 tandem pót van. Szerintem műszakilag és normál terheléssel tökéletes. Ami nekem tetszik a régi tipusú kocsikkal szemben, az a balesetmentesen használható oldalfalak. Ami viszont negatív, bár ez csak esztétikum, az a festés minősége. 2 éves korában márr pattogott néhány helyen a festék. Igaz "kék" garázsa van!
Sziasztok nálunk van 4 db 1 éves fligel 2 tengelyes pót össze vannak akasztva 2 sével ! De össze vannak hányva szinte még a kukorica is folyik belöle nem a repce hiába szivacsozod ki mozog az első fal mert le oldalazható és csak két tizenkettes csavar fogja és mozog elöre hátra és kirágja a szivacsot maga alol! Adtak hozzá pótkereket meg tartót de minek lekelett venni öket mert a jóbb oldalon van és ha balra öntessz mert ugye 2 össze van akasztva és beleér a munkahenger a potkerékbe vagy elgörbül a munkahenger vagy leszakad a potkerék tartó! Mér jó rajta a ponyva tömeg gyártásos biztos mert nem passzol egyátalán, beázik meg állandoan leesik ha szaruton mész a helyéröl ha össze van tekerve! ugy hogy én semmi jót nem tudok mondani a mezőgazdasági FLIGL pótrol!!!!!
Válasz #52. hozzászólásra
Csak remélni tudom hogy lesz ojan jó mint a régiek!!! Mert azok iszonyatos amit birnak és nagyon idötálóak!! A mieink már 30 évesek és egyre csak többet rakunk és egyre többet huzuk az évek meg csak telnek..
Válasz #56. hozzászólásra
ez jó volt koma.
Válasz #55. hozzászólásra
az enyémen 12 van az is gurul
Válasz #54. hozzászólásra
lehetőleg 4 kerekűt koma.
Válasz #53. hozzászólásra
Lehet kérni 2 oldalra billenősen, de jobbra akkor csak lengőajtó van, középen megosztva rakoncával. Egyébként úgy tudom, most nyáron van rá akció
Állítólag az alváz ua. mint a réginek.
Érdeklődtem az új HW80-ról. 11t-s csak bal oldalra billent, és 3,7 M.
Válasz #22. hozzászólásra
Én huztam 8t Pronár tandemet U650-el de "először, utolyára és soha többet" simma terepen aszfalton jó de az emelkedőkön kezdődik a müvészet a kormányzást el lehet felejteni heljete a fékekel lehet istentugya hogy térülni. A másik nagy gond a tandemmel a lágy talaj ha egy kicsit is belesülyed a kerekei nem lehet szüköt fordulni. Ez a Pronár pót jó de nem az U650-es után való az bisztos.
És ezekről az új HW-kről tudtok valamit? Csodálkozom, hogy nem olyan sokat látni belőlük
Válasz #38. hozzászólásra
Nekem 10 tonnás silós kocsim van, 16 köbös platóval, és rendes kerékkel.
HELÓSZTOK!!!
Ki ismeri a PTSZ-6T potot felénk van egy pár de nagyon dícsérik!!!!???
Válasz #46. hozzászólásra
A bss 12 tonnás és most is fosás van a 14-15 tonnával, nehogy megmérjenek!!!!!!!!!!
Válasz #45. hozzászólásra
Az neked pech.
Válasz #43. hozzászólásra
És akkor mit csinálsz ha a kpm 8-t helyett megmér 16 tonnával???????? Akkor vakarod a buksidat??????? Mert most akitől csak lehet lóvét húznak, nálunk szinte mindennap mérnek!!!!!!!!!