Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #2989. hozzászólásárajah, és még egy kérdésem lenne, szar a kép, majd csinálok jobbat, de hátha. van ennek hátul is tá,asztólába, ez vajon hogy működik? biztos nem tekerős, mert a belső ami csúszik, annak a két oldala ki van fúrva,mintha csapszeget kéne átdugni, és van is ott valami, de az istennek nem jön ki. csak be lehet rohadva, vagy valami rugós izé tarthatja a helyén, vagy hogy?
Válasz Gumóka #2982. hozzászólásáraaz normális, hogy utazó helyzetben csak ennyire emel ki, vagy ettől jobban kellene?
és hogy ilyen szürke, mintha gumis lenne a köcsög fala, nem olyan fényes, mint a tiéd? vagy ez bekopik, vagy inkább menjek végig rajta valami polirózó cuccal?
Válasz fexco #2987. hozzászólásáraaz egyik megerősitő ok,amikor még ment a fejvakarás,hogy be-e válaljam ezt a légrugós történetet,amikor itt mondtátok,hogy amikor esetleg cserés lesz,azt minden sarki füszeresnél lehet kapni,és viszonylag gxorsan megy a cseréje,és nemnagyon zsebbenyulós.
most meg utólag,hogy itt kiderült,hogy nemigazán kell félni ettől az egésztől,meg is jöttünk.
Válasz envagyok2 #2986. hozzászólásáranincs kiépités.mivel nincs,ugyvagyok vele,hogy plusz sallang hiányzik a gyásznak.....
ha meg lenne,lehet még örülnék is neki.(mongyuk a fék az komoly rajta igy is)
ettől a légrugós sztoritól is óvakodtam,aztán akárhogy kerülgetem,meg bohockodok vele,egyre jobban teccik,már lassan úgyvagyok vele,hogy még jó,hogy ilyen lett....
Válasz fexco #2981. hozzászólásáraha traktoron nincs abs vezerlés kiépítés, akkor nem kell bedugjad, lóghat ott magába a kábel, nem kell kibarmolni, de ha ki van építve, akkor használnod kell. forrás: sokat emlegetett köhém rendelet.
Válasz fexco #2981. hozzászólására1 gonddal kevesebb, traktor után nem lényeges. Amúgy nem bajos, 1pótkocsin kellett itt is eddig cserélni a vezérlését, csak hát az a drága.
Válasz Gumóka #2979. hozzászólásáraazt tudom,(mert mondta az emberke)az ABS ki van iktatva---mondjuk az aztán már tényleg nemhiányzik.
haggyuk hadessen!
Válasz fexco #2978. hozzászólásáraPersze ezek már elektromosak, ABS/EBS.
De szerintem ABS már van a tieden is, a fékerőszabályzó meg automata, az lehet szelepes, vagy szenzoros.
Nem tudom, hogyan építették át a fékrendszerét.
Itt is esik és nincs is jobb mint az év első fuvarján egy esős januári napon a 4,5 óra alatt tisztára mosott kocsit, rendesen összemocskolni...
Na mindegy, inkább lemosom, ha kell, csak termésem hasznára váljon ez az eső
Válasz Gumóka #2971. hozzászólásáraok,köszi,erre voltam kiváncsi.(mongyuk annyi,hogy ez gondolom elektronikával is van spékelve,a potkocsink meg ugye sima mechanikus,de szerintem ez attól nem lehet másabb!!!
akkor jó pihenést!
itt esik baranyába rendesen!!!
ott a mezőföldön is????
Válasz ..,-:) #2975. hozzászólásáraJáró motorral nem szabad(na) se tölteni, se lefejteni, tiltja az ADR is, gyújtáson meg azért nincs, mert ezek nem rekeszes pótok, könnyebben leürül a vége. Mondjuk menetszinten is lejt hátra. De ha megnézed a kutakon is emelt húzóval fejtenek, ha épp adott rekeszt enged le. - fokban nem szoktam leállítani az adblue miatt, de rakottan is simán kiemelem olyankor.
Töltéskor szoktam gyújtáson hagyni, mert ha leül, a laprugójára gyűri rá a gumit, ott kikoptatja idővel.
Ezek 11 éve így vannak használva, 3 év körül van a rugók élettartama.
Kivéve az újat, az nyáron lesz 3 éves kocsi, de még a gyári rugók vannak alatta.
Semmi baja nem lesz.
Válasz fexco #2968. hozzászólásáraEz a full. Rakottan állt a kocsi, lefejtés után áll így, mikor üres.
Ha jól megnézed, az alsó baknak már látszik a felső pereme.
De kézzel se tudom tovább emelni, ha üres, ha rakott, a felső végállásra kiér, elveszi a levegőt, hiába nyomom a gombot, nem csinál semmit.
Válasz Gumóka #2967. hozzászólásáraaz kéne, hogy erre a kerékagyra rá tudom-e tenni valami közbetéttel...
érted, hogy ezek a csavarok beleférnek-e a nagy felninek a közepébe. meg tudnád mérni, hogy annak kb- mekkora átmérőjű lehet a közepén a kerékagy kivágás?
Válasz Gumóka #2966. hozzászólására
köszi!nemakarom keverni a szart,de akkor ez most melyik állapot?(hogy hoztad ebbe a pozicióba?,ez a vége,vagy ment volna még...---ilyenre gondolok---)
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraTengelyenként 8 t ról tudok.
Ha nem 385 ,hanem nagyobb ballonos gumi esetén 27-28 a 24 össztömeg helyett.
pl farmtech fliegl vastagabb ballonos gumival ugyanaz felépítmény több tonnára vizsgaztatható.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraBiztos így van. Akkor a vizsgabázison néztek el valamit. Szerencsémre. Bár mindegy, 6tonna körül van a pót max 20to megy rá tehát a 25be is belefér nagyjából általában. Igazi nagy előnye a 3 tengely. Ahol mind fel akar borulni, a kéttengelyeseket meg EB-ket meg se merik rakni, félig mennek ez 20tonnával jön mintha sínen lenne nem kell hátrafelé figyelni, hogy dől e? A traki előbb eldőlne előtte mint hogy ez a pót megbillenjen.
Válasz #bandi #2942. hozzászólásáraLap. Aszem 3lapos vagy 4. Érdekes kialakítású, 12 év alatt idén volt először rugótörés. Nincs tehermentesítőgumibak, illetve itt ott van de a legtöbb helyről már elhagyódott. Egy rugó tört ahogy a nagykönyvben megvan írva de még húztuk pár napot dömpingben. Mire jutott rá idő. A másikat meg úgy vettük észre, mikor átnéztük, hogy azt már valaki meghegesztette, átlapolta a szilent perselynél, így ment nálunk 12 évet mire eltört. Ha nem látom nem hiszem el. Még mindig az van benne majd aratásig rendbe lesz téve. Nagyobb gond hogy a törött rugó felett eltört a forgóváz is és dömpingbe nagy hirtelen csak össze lett gányolva. Azt melós lesz megcsinálni rendesen.
Válasz Sk Laci #2955. hozzászólásárasenmi, felejtsd el, nem talajra való. 300 le tövébe, és 10+ súly nélküli tonna, pláne neked, dombokra fölfelé. 830-as is halom van, de szerintem nem ide való. 870-es még nem sok van, pláne nem elérhető áron, azok már ott vannak.
Válasz Gumóka #2944. hozzászólásáraa légrugós pótoknál automatikus fékerőszabályzó nincs? nem leehtséges? ugye ami a rakott súly függvényében állítja a fékerőt, ilyen rudazatos geci, tudod mire gondolok. ilyen nincs? vagy ezek helyett van más? uye itt a plató magasságához nem tud viszsinítani, esetleg a rugó nyomásához? van valami, vagy semmi? érdemes lenne bálaszállítóra kézit csinálnom, vagy úgyse sose fékezem meg, vagy tutti le fogom kaparni reóla az összes gumit fél nap alatt?
meg még egy, a nagy, r22-es felnik osztóköre, meg a kerékagy kivágásának méretét nem tudod? a 17,5-es kerékagyra ha tennék fel betétet, nem lehet átfelnizni ezt? nagyon alacsonynak találom, ha valami betéttel át lehetne felnizni, megoldanám. tudom, felnit is lehet gyártatni, namost annyit a következő 10 évbe nem keresek összesen az állatokkal, szóval az csak b terv lenne.
Válasz Sk Laci #2950. hozzászólásáramikori? meg mekkora? 8as vagy 9es? a 8ast felejtsd el, ha talajozni akarsz.
ahogy mondtam, hétfő délután fél négykor hívtam, mondja mehetek, aztán viszahív kicsit később, hogy már lefoglalták. de mondom viszik, vagy csak nézésre? azt modnja, hogy proforma számlát kértek. mondom ha nem fizetik ki, szóljanak, nekem kell, de azóta se... aztán vettem egyet itthon, böszme alváza van, majd teszek fel képeket, két db. nem tudom 250es I gerenda, de az a békebeli... böszme...
és akkor kicsit visszakanyarodva a csomózáshoz, szóval ha egy pótkocsi 90nel viheti a 18 tonnát, akkor azt 28cal nem lehet megszakasztani. nem hiszem, hogy érdemes ellenben fele súlyú mg-i pótót keresni, mert az tényleg nem vihet többet. ebből, amit vettem, ebből 3 pronar bálaszállító kijönne, és még maradna is belőle valami kis maradék...
Válasz Dvili #2920. hozzászólásáraEgyik kéttengelyes forgózsámolyos kocsit se lehet legálisan terhelni 15 tonna felett. Nemtudom nem e csak 14 tonna a felső határ....
Válasz Dvili #2934 hozzászólásár
van itt egy nagy cég,sorba veszi ezeket a német autópályaszökevényeket évek ota hibátlanul mennek.van a környéken a legnagyobb,az meg nemjáccik,nyerges pótkocsi+kéttengelyes dolli.
egy bitzos:napra tarlóra nem kell bemenni vele a tyúkbelek miatt.de a traktorral se mész be vele.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraa két ünnep között én is végigolvastam az egészet mellékleteivel együtt, légrugóra is ad valami plusz súlyt, ha jól emlékszem. de tény, hogy a tengelyenkénti 9 tonna kb. a plafon + támaszsúly.
de had kérdezzem meg, letolókocsik mészkőport ki tudják szórni? szórtatok? nincs vele gond, nem akad meg? pár évig pihent, összeálltat tud szórni, vagy a friss, lisztszerűen terülőt?
Válasz envagyok2 #2937. hozzászólásáraAzt hittem, valami baj van, hogy nem hívtál vissza.
Sajnálom, hogy eladták amit szerettél volna.
Ha kijött volna, együtt átnéztünk volna egy Claas Axiont, ami ugyan abban az udvarban állt, ahol a pót. Legalább mondtál volna véleményt.
Válasz Dvili #2941. hozzászólásárakb azér nem vesz senki ilyet, amiket Fecó leírt. aki mennyiséget akar vinni kombájn alól, az tandem, tridem. aki meg közúton szállít, annak meg ott a felújított kamion pót negyed áron.
Válasz #bandi #2923. hozzászólásáraén is igy gondolom.a német autópályákon is van 1-2.nemigen van fennakadás.
túlsúllyal nemigen mentek ezek a konténeresek
a német autópálya meg nemigen arról hires,hogy 30centis kátyuk vannak rajta.
lehe igy is gondolni.
azt tudom,amit mi vettünk,az becsületesen fel van ujitva.nem összecsomozva.(láttuk azt is,milyen volt előtte a kocsi.
6/1990 Köhém rendelet, 2. § 3. pont:
A vontatott mezőgazdasági és ipari munkagépre - ha a rendelet eltérően nem rendelkezik - a pótkocsira vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A lassú járműnek nem minősülő, legfeljebb 40 km/óra tervezési sebességű önjáró munkagépre a mezőgazdasági vontatóra vonatkozó rendelkezéseket, valamint a 40 km/óra tervezési sebességet meghaladó önjáró munkagépre a gépjárműre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.
6.§ A fúvott gumiabronccsal felszerelt kerekű jármű megengedett legnagyobb össztömege
a) kéttengelyes jármű a 18 tonnát
ac) alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt
aca) mezőgazdasági vontató,
acb) lassú jármű és
acc) mezőgazdasági pótkocsi esetében
a 26,0 tonnát nem haladhatja meg.
erre gondolsz, gondolom, de ez kifejezetten az alacsony nyomású tandemekre vonatkozik, ugyanez van amúgy 3 tengelyessel is:
25 tonna az alap, és 32 tonna az alacsony nyomású gumival szerelt mezőgazdasági jármű
3294 hozzászólás
Metal Fach 14 tonnás T739A pótkocsiról szeretnék véleményt kérni!!
Válasz Babacsősz #2992. hozzászólására
Válasz Babacsősz #2991. hozzászólására
Segítségét szeretnék kérni egy kis dologban.
Milyen típusú a képen látható Osztrák pótkocsi?
KB:15 éve ottvan.
Fogasléces a billentése? [kep1][kep2]
Válasz envagyok2 #2989. hozzászólásárajah, és még egy kérdésem lenne, szar a kép, majd csinálok jobbat, de hátha. van ennek hátul is tá,asztólába, ez vajon hogy működik? biztos nem tekerős, mert a belső ami csúszik, annak a két oldala ki van fúrva,mintha csapszeget kéne átdugni, és van is ott valami, de az istennek nem jön ki. csak be lehet rohadva, vagy valami rugós izé tarthatja a helyén, vagy hogy?
Válasz Gumóka #2982. hozzászólásáraaz normális, hogy utazó helyzetben csak ennyire emel ki, vagy ettől jobban kellene?
és hogy ilyen szürke, mintha gumis lenne a köcsög fala, nem olyan fényes, mint a tiéd? vagy ez bekopik, vagy inkább menjek végig rajta valami polirózó cuccal?
Válasz fexco #2987. hozzászólásáraaz egyik megerősitő ok,amikor még ment a fejvakarás,hogy be-e válaljam ezt a légrugós történetet,amikor itt mondtátok,hogy amikor esetleg cserés lesz,azt minden sarki füszeresnél lehet kapni,és viszonylag gxorsan megy a cseréje,és nemnagyon zsebbenyulós.
most meg utólag,hogy itt kiderült,hogy nemigazán kell félni ettől az egésztől,meg is jöttünk.
Válasz envagyok2 #2986. hozzászólásáranincs kiépités.mivel nincs,ugyvagyok vele,hogy plusz sallang hiányzik a gyásznak.....
ha meg lenne,lehet még örülnék is neki.(mongyuk a fék az komoly rajta igy is)
ettől a légrugós sztoritól is óvakodtam,aztán akárhogy kerülgetem,meg bohockodok vele,egyre jobban teccik,már lassan úgyvagyok vele,hogy még jó,hogy ilyen lett....
Válasz fexco #2981. hozzászólásáraha traktoron nincs abs vezerlés kiépítés, akkor nem kell bedugjad, lóghat ott magába a kábel, nem kell kibarmolni, de ha ki van építve, akkor használnod kell. forrás: sokat emlegetett köhém rendelet.
Válasz ..,-:) #2973. hozzászólásáraizébizé, biztos így van, ha tudsz valami nagy lyukú, kis et számú megoldást, vevő lennék rája szerintem...
Válasz mtz1221 #2974. hozzászólásárafőzni tudsz? gyere, elveszlek. csókollak, hahahaha
Válasz fexco #2980. hozzászólására24 t
Válasz fexco #2981. hozzászólására1 gonddal kevesebb, traktor után nem lényeges. Amúgy nem bajos, 1pótkocsin kellett itt is eddig cserélni a vezérlését, csak hát az a drága.
Válasz Gumóka #2979. hozzászólásáraazt tudom,(mert mondta az emberke)az ABS ki van iktatva---mondjuk az aztán már tényleg nemhiányzik.
haggyuk hadessen!
Válasz Dvili #2969. hozzászólásáracsak nem meginfóztad a 14t+kocsik árait????
Válasz fexco #2978. hozzászólásáraPersze ezek már elektromosak, ABS/EBS.
De szerintem ABS már van a tieden is, a fékerőszabályzó meg automata, az lehet szelepes, vagy szenzoros.
Nem tudom, hogyan építették át a fékrendszerét.
Itt is esik és nincs is jobb mint az év első fuvarján egy esős januári napon a 4,5 óra alatt tisztára mosott kocsit, rendesen összemocskolni...
Na mindegy, inkább lemosom, ha kell, csak termésem hasznára váljon ez az eső
Válasz Gumóka #2971. hozzászólásáraok,köszi,erre voltam kiváncsi.(mongyuk annyi,hogy ez gondolom elektronikával is van spékelve,a potkocsink meg ugye sima mechanikus,de szerintem ez attól nem lehet másabb!!!
akkor jó pihenést!
itt esik baranyába rendesen!!!
ott a mezőföldön is????
Válasz ..,-:) #2973. hozzászólásáraNem, meg a híd gyártója/típusa se mindegy, de csak az ET szám miatt.
Válasz ..,-:) #2975. hozzászólásáraJáró motorral nem szabad(na) se tölteni, se lefejteni, tiltja az ADR is, gyújtáson meg azért nincs, mert ezek nem rekeszes pótok, könnyebben leürül a vége. Mondjuk menetszinten is lejt hátra. De ha megnézed a kutakon is emelt húzóval fejtenek, ha épp adott rekeszt enged le. - fokban nem szoktam leállítani az adblue miatt, de rakottan is simán kiemelem olyankor.
Töltéskor szoktam gyújtáson hagyni, mert ha leül, a laprugójára gyűri rá a gumit, ott kikoptatja idővel.
Ezek 11 éve így vannak használva, 3 év körül van a rugók élettartama.
Kivéve az újat, az nyáron lesz 3 éves kocsi, de még a gyári rugók vannak alatta.
Semmi baja nem lesz.
Válasz Gumóka #2966. hozzászólásáraÉn azért gyűjt adom hagynám, vagy járó motorral……
Válasz envagyok2 #2970. hozzászólásáraMennyivel könnyebb valakit ugráltatni, mint rákeresni. Qrva jó feleség lenne belőled.
http://m.hu.poloneztyresandwheels.com/wheels/steel-wheel/truck-rims.html
Válasz envagyok2 #2970. hozzászólásáraMegkockáztatom, hogy az sem mindegy, hogy dobfékes vagy tárcsafékes.
Válasz envagyok2 #2970. hozzászólásáraHolnap este megmérem, épp most értem haza.
Válasz fexco #2968. hozzászólásáraEz a full. Rakottan állt a kocsi, lefejtés után áll így, mikor üres.
Ha jól megnézed, az alsó baknak már látszik a felső pereme.
De kézzel se tudom tovább emelni, ha üres, ha rakott, a felső végállásra kiér, elveszi a levegőt, hiába nyomom a gombot, nem csinál semmit.
Válasz Gumóka #2967. hozzászólásáraaz kéne, hogy erre a kerékagyra rá tudom-e tenni valami közbetéttel...
érted, hogy ezek a csavarok beleférnek-e a nagy felninek a közepébe. meg tudnád mérni, hogy annak kb- mekkora átmérőjű lehet a közepén a kerékagy kivágás?
Hát most nekem is fixes pótot átalakítanának 3 oldalasra dilemma
Válasz Gumóka #2966. hozzászólására
köszi!nemakarom keverni a szart,de akkor ez most melyik állapot?(hogy hoztad ebbe a pozicióba?,ez a vége,vagy ment volna még...---ilyenre gondolok---)
Válasz envagyok2 #2962. hozzászólására
Válasz fexco #2965. hozzászólására
Válasz toth.agr2 #2963. hozzászólásáranem jók.megtekerednek,kettétörnek,a pneumatika rendszerük meg egyenesen életveszélyes.....
autópályakohosalakszökevények....
Én is szeretnék egyet a nyárra.
Két tengelyes 18 tonnás pótkocsit szeretnék venni. Mi a véleményetek a konténervázas felújított kocsikról? Kitől érdemes venni, kit ajánlotok? Köszi!
Válasz Gumóka #2958. hozzászólásáraés hogy működik a fékerőszabályzó? honnan tudja, hogy rakott?
Válasz jamo #2940. hozzászólásáraTengelyenként 8 t ról tudok.
Ha nem 385 ,hanem nagyobb ballonos gumi esetén 27-28 a 24 össztömeg helyett.
pl farmtech fliegl vastagabb ballonos gumival ugyanaz felépítmény több tonnára vizsgaztatható.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraBiztos így van. Akkor a vizsgabázison néztek el valamit. Szerencsémre. Bár mindegy, 6tonna körül van a pót max 20to megy rá tehát a 25be is belefér nagyjából általában. Igazi nagy előnye a 3 tengely. Ahol mind fel akar borulni, a kéttengelyeseket meg EB-ket meg se merik rakni, félig mennek ez 20tonnával jön mintha sínen lenne nem kell hátrafelé figyelni, hogy dől e? A traki előbb eldőlne előtte mint hogy ez a pót megbillenjen.
Válasz #bandi #2942. hozzászólásáraLap. Aszem 3lapos vagy 4. Érdekes kialakítású, 12 év alatt idén volt először rugótörés. Nincs tehermentesítőgumibak, illetve itt ott van de a legtöbb helyről már elhagyódott. Egy rugó tört ahogy a nagykönyvben megvan írva de még húztuk pár napot dömpingben. Mire jutott rá idő. A másikat meg úgy vettük észre, mikor átnéztük, hogy azt már valaki meghegesztette, átlapolta a szilent perselynél, így ment nálunk 12 évet mire eltört. Ha nem látom nem hiszem el. Még mindig az van benne majd aratásig rendbe lesz téve. Nagyobb gond hogy a törött rugó felett eltört a forgóváz is és dömpingbe nagy hirtelen csak össze lett gányolva. Azt melós lesz megcsinálni rendesen.
Válasz envagyok2 #2956. hozzászólásáraMind automata fékerőszabályzós már, a 22,5" felnit lefényképezem holnap neked
Válasz Sk Laci #2955. hozzászólásárasenmi, felejtsd el, nem talajra való. 300 le tövébe, és 10+ súly nélküli tonna, pláne neked, dombokra fölfelé. 830-as is halom van, de szerintem nem ide való. 870-es még nem sok van, pláne nem elérhető áron, azok már ott vannak.
Válasz Gumóka #2944. hozzászólásáraa légrugós pótoknál automatikus fékerőszabályzó nincs? nem leehtséges? ugye ami a rakott súly függvényében állítja a fékerőt, ilyen rudazatos geci, tudod mire gondolok. ilyen nincs? vagy ezek helyett van más? uye itt a plató magasságához nem tud viszsinítani, esetleg a rugó nyomásához? van valami, vagy semmi? érdemes lenne bálaszállítóra kézit csinálnom, vagy úgyse sose fékezem meg, vagy tutti le fogom kaparni reóla az összes gumit fél nap alatt?
meg még egy, a nagy, r22-es felnik osztóköre, meg a kerékagy kivágásának méretét nem tudod? a 17,5-es kerékagyra ha tennék fel betétet, nem lehet átfelnizni ezt? nagyon alacsonynak találom, ha valami betéttel át lehetne felnizni, megoldanám. tudom, felnit is lehet gyártatni, namost annyit a következő 10 évbe nem keresek összesen az állatokkal, szóval az csak b terv lenne.
Válasz envagyok2 #2954. hozzászólására820 axion
Válasz Sk Laci #2950. hozzászólásáramikori? meg mekkora? 8as vagy 9es? a 8ast felejtsd el, ha talajozni akarsz.
ahogy mondtam, hétfő délután fél négykor hívtam, mondja mehetek, aztán viszahív kicsit később, hogy már lefoglalták. de mondom viszik, vagy csak nézésre? azt modnja, hogy proforma számlát kértek. mondom ha nem fizetik ki, szóljanak, nekem kell, de azóta se... aztán vettem egyet itthon, böszme alváza van, majd teszek fel képeket, két db. nem tudom 250es I gerenda, de az a békebeli... böszme...
és akkor kicsit visszakanyarodva a csomózáshoz, szóval ha egy pótkocsi 90nel viheti a 18 tonnát, akkor azt 28cal nem lehet megszakasztani. nem hiszem, hogy érdemes ellenben fele súlyú mg-i pótót keresni, mert az tényleg nem vihet többet. ebből, amit vettem, ebből 3 pronar bálaszállító kijönne, és még maradna is belőle valami kis maradék...
Válasz Dvili #2920. hozzászólásáraEgyik kéttengelyes forgózsámolyos kocsit se lehet legálisan terhelni 15 tonna felett. Nemtudom nem e csak 14 tonna a felső határ....
Válasz Dvili #2934 hozzászólásár
van itt egy nagy cég,sorba veszi ezeket a német autópályaszökevényeket évek ota hibátlanul mennek.van a környéken a legnagyobb,az meg nemjáccik,nyerges pótkocsi+kéttengelyes dolli.
egy bitzos:napra tarlóra nem kell bemenni vele a tyúkbelek miatt.de a traktorral se mész be vele.
Válasz .Feco. #2946. hozzászólásáraa két ünnep között én is végigolvastam az egészet mellékleteivel együtt, légrugóra is ad valami plusz súlyt, ha jól emlékszem. de tény, hogy a tengelyenkénti 9 tonna kb. a plafon + támaszsúly.
de had kérdezzem meg, letolókocsik mészkőport ki tudják szórni? szórtatok? nincs vele gond, nem akad meg? pár évig pihent, összeálltat tud szórni, vagy a friss, lisztszerűen terülőt?
Válasz envagyok2 #2937. hozzászólásáraAzt hittem, valami baj van, hogy nem hívtál vissza.
Sajnálom, hogy eladták amit szerettél volna.
Ha kijött volna, együtt átnéztünk volna egy Claas Axiont, ami ugyan abban az udvarban állt, ahol a pót. Legalább mondtál volna véleményt.
Válasz Dvili #2941. hozzászólásárakb azér nem vesz senki ilyet, amiket Fecó leírt. aki mennyiséget akar vinni kombájn alól, az tandem, tridem. aki meg közúton szállít, annak meg ott a felújított kamion pót negyed áron.
Válasz Tanonc #2945. hozzászólásáraesetleg, de ára elszállt
Válasz #bandi #2923. hozzászólásáraén is igy gondolom.a német autópályákon is van 1-2.nemigen van fennakadás.
túlsúllyal nemigen mentek ezek a konténeresek
a német autópálya meg nemigen arról hires,hogy 30centis kátyuk vannak rajta.
lehe igy is gondolni.
azt tudom,amit mi vettünk,az becsületesen fel van ujitva.nem összecsomozva.(láttuk azt is,milyen volt előtte a kocsi.
Válasz jamo #2940. hozzászólásáravalamit keversz:
6/1990 Köhém rendelet, 2. § 3. pont:
A vontatott mezőgazdasági és ipari munkagépre - ha a rendelet eltérően nem rendelkezik - a pótkocsira vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A lassú járműnek nem minősülő, legfeljebb 40 km/óra tervezési sebességű önjáró munkagépre a mezőgazdasági vontatóra vonatkozó rendelkezéseket, valamint a 40 km/óra tervezési sebességet meghaladó önjáró munkagépre a gépjárműre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni.
6.§ A fúvott gumiabronccsal felszerelt kerekű jármű megengedett legnagyobb össztömege
a) kéttengelyes jármű a 18 tonnát
ac) alacsonynyomású mezőgazdasági gumiabronccsal felszerelt
aca) mezőgazdasági vontató,
acb) lassú jármű és
acc) mezőgazdasági pótkocsi esetében
a 26,0 tonnát nem haladhatja meg.
erre gondolsz, gondolom, de ez kifejezetten az alacsony nyomású tandemekre vonatkozik, ugyanez van amúgy 3 tengelyessel is:
25 tonna az alap, és 32 tonna az alacsony nyomású gumival szerelt mezőgazdasági jármű
Válasz Dvili #2936. hozzászólására2db Furrier esetleg?