Válasz Isssti #3019. hozzászólására3,28 t a teherbírás, 4t össztömeg, 10,75, ha jól emlékszem, de holnap meglesem neked!
Amúgy visszább írtam már róla, keresd meg.
Itt a leírás róla, még akcióban van, én is ennyiért vettem!
https://www.novara.hu/termek/32-tonnas-egytengelyes-potkocsi-brt-228-bicchi-1606464146/
Válasz domine #3011. hozzászólásáraaz a mondás, ha dombok is vannak, ahány lóerő, annyi tonna tisztán. a pótos variok nem szoktak hosszú életűek lenni...
Válasz CirokMan #3002. hozzászólásáraAbból nekem is van egy példány. Jól működik, könnyű vele tolatni, alacsony és hátra tudok vele billenteni, nem üt bele a plafonba. A váza alatt szoktam kitámasztani, a támasztója csak üres állapotban használható. Egyszer elhagytam az egyik billentő csapját, ekkor rátette a munkahenger a kukoricával rakott platót az egyik kerékre. Így sem lett semmi baja, teleszkópos rakodóval emeltük vissza a félrement platót a helyére.
Válasz Jasika #3000. hozzászólásáraHello,
En a legnagyobb egytengelyes Bicchit hasznalom, 6,5t teherbirasu.
Vitt mar mindenfele magot, 6000l vizet permetezeshez, mutragyat, betont, sodert, sittet...
A tamaszto laba nagyon gyenge, azon kivul mindene frankon mukodik.
3 eve hasznaljuk, nem volt semmi gondja.
Sziasztok!
Használ valaki egytengelyes "Bicchi" pótkocsit? Mennyire strapabíró?
Erdőre kellene gally és tüzifa szállításhoz egy alacsony platójú, billenős egytengelyes kocsi, max. 4-5 tonna teherbírással MTZ uán.
Ha valakinek van erre a célra alkalmas eladó használt de műszakis pótkocsija vevő lennék rá!
Javaslatokat, tanácsokat is szívesen fogadok.
Válasz Attila_50906 #2998. hozzászólásáraMég annyit hozzátennék hogy egymásra rakva jönek hozzánk oldalak nélkül, az is benne van hogy összekeverik az oldalait, de nem hinném hogy rendes gyárban nem sablon után hegesztik fel őket.
Válasz envagyok2 #2989. hozzászólásárajah, és még egy kérdésem lenne, szar a kép, majd csinálok jobbat, de hátha. van ennek hátul is tá,asztólába, ez vajon hogy működik? biztos nem tekerős, mert a belső ami csúszik, annak a két oldala ki van fúrva,mintha csapszeget kéne átdugni, és van is ott valami, de az istennek nem jön ki. csak be lehet rohadva, vagy valami rugós izé tarthatja a helyén, vagy hogy?
Válasz Gumóka #2982. hozzászólásáraaz normális, hogy utazó helyzetben csak ennyire emel ki, vagy ettől jobban kellene?
és hogy ilyen szürke, mintha gumis lenne a köcsög fala, nem olyan fényes, mint a tiéd? vagy ez bekopik, vagy inkább menjek végig rajta valami polirózó cuccal?
Válasz fexco #2987. hozzászólásáraaz egyik megerősitő ok,amikor még ment a fejvakarás,hogy be-e válaljam ezt a légrugós történetet,amikor itt mondtátok,hogy amikor esetleg cserés lesz,azt minden sarki füszeresnél lehet kapni,és viszonylag gxorsan megy a cseréje,és nemnagyon zsebbenyulós.
most meg utólag,hogy itt kiderült,hogy nemigazán kell félni ettől az egésztől,meg is jöttünk.
Válasz envagyok2 #2986. hozzászólásáranincs kiépités.mivel nincs,ugyvagyok vele,hogy plusz sallang hiányzik a gyásznak.....
ha meg lenne,lehet még örülnék is neki.(mongyuk a fék az komoly rajta igy is)
ettől a légrugós sztoritól is óvakodtam,aztán akárhogy kerülgetem,meg bohockodok vele,egyre jobban teccik,már lassan úgyvagyok vele,hogy még jó,hogy ilyen lett....
Válasz fexco #2981. hozzászólásáraha traktoron nincs abs vezerlés kiépítés, akkor nem kell bedugjad, lóghat ott magába a kábel, nem kell kibarmolni, de ha ki van építve, akkor használnod kell. forrás: sokat emlegetett köhém rendelet.
Válasz fexco #2981. hozzászólására1 gonddal kevesebb, traktor után nem lényeges. Amúgy nem bajos, 1pótkocsin kellett itt is eddig cserélni a vezérlését, csak hát az a drága.
Válasz Gumóka #2979. hozzászólásáraazt tudom,(mert mondta az emberke)az ABS ki van iktatva---mondjuk az aztán már tényleg nemhiányzik.
haggyuk hadessen!
Válasz fexco #2978. hozzászólásáraPersze ezek már elektromosak, ABS/EBS.
De szerintem ABS már van a tieden is, a fékerőszabályzó meg automata, az lehet szelepes, vagy szenzoros.
Nem tudom, hogyan építették át a fékrendszerét.
Itt is esik és nincs is jobb mint az év első fuvarján egy esős januári napon a 4,5 óra alatt tisztára mosott kocsit, rendesen összemocskolni...
Na mindegy, inkább lemosom, ha kell, csak termésem hasznára váljon ez az eső
Válasz Gumóka #2971. hozzászólásáraok,köszi,erre voltam kiváncsi.(mongyuk annyi,hogy ez gondolom elektronikával is van spékelve,a potkocsink meg ugye sima mechanikus,de szerintem ez attól nem lehet másabb!!!
akkor jó pihenést!
itt esik baranyába rendesen!!!
ott a mezőföldön is????
Válasz ..,-:) #2975. hozzászólásáraJáró motorral nem szabad(na) se tölteni, se lefejteni, tiltja az ADR is, gyújtáson meg azért nincs, mert ezek nem rekeszes pótok, könnyebben leürül a vége. Mondjuk menetszinten is lejt hátra. De ha megnézed a kutakon is emelt húzóval fejtenek, ha épp adott rekeszt enged le. - fokban nem szoktam leállítani az adblue miatt, de rakottan is simán kiemelem olyankor.
Töltéskor szoktam gyújtáson hagyni, mert ha leül, a laprugójára gyűri rá a gumit, ott kikoptatja idővel.
Ezek 11 éve így vannak használva, 3 év körül van a rugók élettartama.
Kivéve az újat, az nyáron lesz 3 éves kocsi, de még a gyári rugók vannak alatta.
Semmi baja nem lesz.
3324 hozzászólás
Válasz Zetoros Gyerök #3023. hozzászólásáraKöszönöm, nem pattog egyébként, ha jól gondolom nincs rugózás alatta?
Válasz Isssti #3019. hozzászólásáraItt van:


Mi nagyjából ilyesmire használjuk!


Meg, hogy közúton sokat megyünk, legyen rendszáma.
Válasz Isssti #3019. hozzászólására3,28 t a teherbírás, 4t össztömeg, 10,75, ha jól emlékszem, de holnap meglesem neked!
Amúgy visszább írtam már róla, keresd meg.
Itt a leírás róla, még akcióban van, én is ennyiért vettem!
https://www.novara.hu/termek/32-tonnas-egytengelyes-potkocsi-brt-228-bicchi-1606464146/
Válasz Zetoros Gyerök #3018. hozzászólásáraNekem a 8 tonnás változat van, azon is ilyen a rendszámtábla és a világítás elhelyezése, már letörtem én is.
Válasz Zetoros Gyerök #3015. hozzászólásáraSzia, hány tonnás és milyen gumival van?
Válasz TeljesenMindegy #3017. hozzászólásáraTudom, de keveset megyünk vele, azért nem akartam drágábbat venni!
Ha letörik, meg a lámpa is, akkor átrakjuk máshová!
Válasz Zetoros Gyerök #3015. hozzászólásáraA rendszámtáblára vigyázz, a tartója ritka igénytelen.
Válasz Zetoros Gyerök #3015. hozzászólására


Válasz CirokMan #3010. hozzászólásáraSzia!


Úgy tűnik jó lesz!
Válasz envagyok2 #3012. hozzászólásáraSzia, inkább mázsa, nem? A tonna kicsit sok lenne..:)
Válasz envagyok2 #3012. hozzászólásáraHa a pilóta ismeri a fékpedált, akkor azért olyan nagy problémák nem adódhatnak…
Válasz domine #3011. hozzászólásáraaz a mondás, ha dombok is vannak, ahány lóerő, annyi tonna tisztán. a pótos variok nem szoktak hosszú életűek lenni...
Sziasztok. 100lóerős Fendt variohoz mekkora teknős pótkocsit érdemes /illik/ venni. Valós önsúly 5tonna körüli sulyozva.
Köszi.
Válasz Zetoros Gyerök #3009. hozzászólásáraGratulalok! Jol nez ki az erogeppel!
Válasz CirokMan #3008. hozzászólásáraMEGVAN!!!



3,2t-ás (összt: 4t)
Válasz Zetoros Gyerök #3007. hozzászólásáraNovara Coop Kft.
Ki is hoztak 10 ezer forintert.
Válasz CirokMan #3005. hozzászólásáraMelyik cégtől vetted?
Válasz CirokMan #3005. hozzászólásáraAkkor nem csalódtál az olasz technikában!
Válasz Jasika #3004. hozzászólásáraAmelyik traktor epp szabad. ????
De altalaban 99 loeros New Holland. Konnyeden viszi.
Válasz CirokMan #3002. hozzászólásáraMivel húzod?
Válasz CirokMan #3002. hozzászólásáraAbból nekem is van egy példány. Jól működik, könnyű vele tolatni, alacsony és hátra tudok vele billenteni, nem üt bele a plafonba. A váza alatt szoktam kitámasztani, a támasztója csak üres állapotban használható. Egyszer elhagytam az egyik billentő csapját, ekkor rátette a munkahenger a kukoricával rakott platót az egyik kerékre. Így sem lett semmi baja, teleszkópos rakodóval emeltük vissza a félrement platót a helyére.
Válasz Jasika #3000. hozzászólásáraHello,
En a legnagyobb egytengelyes Bicchit hasznalom, 6,5t teherbirasu.
Vitt mar mindenfele magot, 6000l vizet permetezeshez, mutragyat, betont, sodert, sittet...
A tamaszto laba nagyon gyenge, azon kivul mindene frankon mukodik.
3 eve hasznaljuk, nem volt semmi gondja.
Válasz Jasika #3000. hozzászólásáraEz engem is érdekelne!
Nekem szőlőbe kellene!
Sziasztok!
Használ valaki egytengelyes "Bicchi" pótkocsit? Mennyire strapabíró?
Erdőre kellene gally és tüzifa szállításhoz egy alacsony platójú, billenős egytengelyes kocsi, max. 4-5 tonna teherbírással MTZ uán.
Ha valakinek van erre a célra alkalmas eladó használt de műszakis pótkocsija vevő lennék rá!
Javaslatokat, tanácsokat is szívesen fogadok.
Válasz Attila_50906 #2998. hozzászólásáraMég annyit hozzátennék hogy egymásra rakva jönek hozzánk oldalak nélkül, az is benne van hogy összekeverik az oldalait, de nem hinném hogy rendes gyárban nem sablon után hegesztik fel őket.
Válasz mtz1221 #2997. hozzászólásáraKöszönöm a segítséged!!
Válasz Attila_50906 #2996. hozzászólásáraSzerintem ugyanaz, de tömni kell búzának is a sarkokat, rosszabb a kidolgozása hegesztése mint a másik kettőnek .
Válasz mtz1221 #2995. hozzászólásáraGyenge az anyag a metal fach-nél?
Válasz Attila_50906 #2994. hozzászólásáraNekem 8 tonnás van, de inkább a pronart kellett volna vagy wieltont.
Metal Fach 14 tonnás T739A pótkocsiról szeretnék véleményt kérni!!
Válasz Babacsősz #2992. hozzászólására
Válasz Babacsősz #2991. hozzászólására
Segítségét szeretnék kérni egy kis dologban.
Milyen típusú a képen látható Osztrák pótkocsi?
KB:15 éve ottvan.
Fogasléces a billentése? [kep1][kep2]
Válasz envagyok2 #2989. hozzászólásárajah, és még egy kérdésem lenne, szar a kép, majd csinálok jobbat, de hátha. van ennek hátul is tá,asztólába, ez vajon hogy működik? biztos nem tekerős, mert a belső ami csúszik, annak a két oldala ki van fúrva,mintha csapszeget kéne átdugni, és van is ott valami, de az istennek nem jön ki. csak be lehet rohadva, vagy valami rugós izé tarthatja a helyén, vagy hogy?

Válasz Gumóka #2982. hozzászólásáraaz normális, hogy utazó helyzetben csak ennyire emel ki, vagy ettől jobban kellene?


és hogy ilyen szürke, mintha gumis lenne a köcsög fala, nem olyan fényes, mint a tiéd? vagy ez bekopik, vagy inkább menjek végig rajta valami polirózó cuccal?
Válasz fexco #2987. hozzászólásáraaz egyik megerősitő ok,amikor még ment a fejvakarás,hogy be-e válaljam ezt a légrugós történetet,amikor itt mondtátok,hogy amikor esetleg cserés lesz,azt minden sarki füszeresnél lehet kapni,és viszonylag gxorsan megy a cseréje,és nemnagyon zsebbenyulós.
most meg utólag,hogy itt kiderült,hogy nemigazán kell félni ettől az egésztől,meg is jöttünk.
Válasz envagyok2 #2986. hozzászólásáranincs kiépités.mivel nincs,ugyvagyok vele,hogy plusz sallang hiányzik a gyásznak.....
ha meg lenne,lehet még örülnék is neki.(mongyuk a fék az komoly rajta igy is)
ettől a légrugós sztoritól is óvakodtam,aztán akárhogy kerülgetem,meg bohockodok vele,egyre jobban teccik,már lassan úgyvagyok vele,hogy még jó,hogy ilyen lett....
Válasz fexco #2981. hozzászólásáraha traktoron nincs abs vezerlés kiépítés, akkor nem kell bedugjad, lóghat ott magába a kábel, nem kell kibarmolni, de ha ki van építve, akkor használnod kell. forrás: sokat emlegetett köhém rendelet.
Válasz ..,-:) #2973. hozzászólásáraizébizé, biztos így van, ha tudsz valami nagy lyukú, kis et számú megoldást, vevő lennék rája szerintem...
Válasz mtz1221 #2974. hozzászólásárafőzni tudsz? gyere, elveszlek. csókollak, hahahaha
Válasz fexco #2980. hozzászólására24 t
Válasz fexco #2981. hozzászólására1 gonddal kevesebb, traktor után nem lényeges. Amúgy nem bajos, 1pótkocsin kellett itt is eddig cserélni a vezérlését, csak hát az a drága.
Válasz Gumóka #2979. hozzászólásáraazt tudom,(mert mondta az emberke)az ABS ki van iktatva---mondjuk az aztán már tényleg nemhiányzik.
haggyuk hadessen!
Válasz Dvili #2969. hozzászólásáracsak nem meginfóztad a 14t+kocsik árait????
Válasz fexco #2978. hozzászólásáraPersze ezek már elektromosak, ABS/EBS.

De szerintem ABS már van a tieden is, a fékerőszabályzó meg automata, az lehet szelepes, vagy szenzoros.
Nem tudom, hogyan építették át a fékrendszerét.
Itt is esik és nincs is jobb mint az év első fuvarján egy esős januári napon a 4,5 óra alatt tisztára mosott kocsit, rendesen összemocskolni...
Na mindegy, inkább lemosom, ha kell, csak termésem hasznára váljon ez az eső
Válasz Gumóka #2971. hozzászólásáraok,köszi,erre voltam kiváncsi.(mongyuk annyi,hogy ez gondolom elektronikával is van spékelve,a potkocsink meg ugye sima mechanikus,de szerintem ez attól nem lehet másabb!!!
akkor jó pihenést!
itt esik baranyába rendesen!!!
ott a mezőföldön is????
Válasz ..,-:) #2973. hozzászólásáraNem, meg a híd gyártója/típusa se mindegy, de csak az ET szám miatt.
Válasz ..,-:) #2975. hozzászólásáraJáró motorral nem szabad(na) se tölteni, se lefejteni, tiltja az ADR is, gyújtáson meg azért nincs, mert ezek nem rekeszes pótok, könnyebben leürül a vége. Mondjuk menetszinten is lejt hátra. De ha megnézed a kutakon is emelt húzóval fejtenek, ha épp adott rekeszt enged le. - fokban nem szoktam leállítani az adblue miatt, de rakottan is simán kiemelem olyankor.
Töltéskor szoktam gyújtáson hagyni, mert ha leül, a laprugójára gyűri rá a gumit, ott kikoptatja idővel.
Ezek 11 éve így vannak használva, 3 év körül van a rugók élettartama.
Kivéve az újat, az nyáron lesz 3 éves kocsi, de még a gyári rugók vannak alatta.
Semmi baja nem lesz.
Válasz Gumóka #2966. hozzászólásáraÉn azért gyűjt adom hagynám, vagy járó motorral……