Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hát igen ez benne a csapda így jó a tms mert munka közben is ott motorfordulat szabályzás ! Volt hogy a nagy a simba 5 késest 50cm mélyen húzva....1400/ford is volt ! A kicsivel a vetőképek..1100-1260/ford. De 1500 felett még nem dolgoztak a gépek.
Hát majd kiderül. Csak legyen pályázat. Keééene nagyon már egy 100 ló körüli kis mindenes traki. Még a deutz-fahr k410 tetszene. Homlok rakodóval lenne és ha mág az is rájön akkor a fedt lehet túl drága lesz nekünk. De majd kiderül. Azt nem tudom hogy csak a tms tudja a csökkentett motor fordulatszámnál a végsebességet vagy mind tudja?
Nem bánod meg az efendit. Volt szerencsém az őzikékhez nagyon frankók a nyuszik kicsiben is bizonyítottak ! De ez más, nem hittem . De cefetül meg tetszett s a kicsivel jobban szeretek melózni mint a naggyal !
Igen a profilom a 2. nh-k, és meg vagyunk vele elégedve. De kellene egy 100 ló körüli gép de csak akkor esélyes ha lesz pályázat. Ha már van pályázat akkor már érdekelne a fendt 310-es mert csak vario és lehet bele első és kabin rugózást kérni. De viszont évente max 300-400 üó-ra meg lehet felesleges lenne. A t5 105 meg jónak tűnik de egy teljesen új modell és e miatt félő lenne de viszont jóval olcsóbb is. És elvileg jön bele nemsokára a kabin rugózás és a 40 eco-s electro command váltó.
Válasz #1432. hozzászólásra
Mára mindegyik varios tehát ott a TMS.....csak nem a (megszokott )fel állás mint a nagyoknál. Tehát nincs gázpedál funkció+ 1-2 áttétel választás mint a nagynál ! Persze most az újakról beszélünk ? De a többi az dettó,még a két beprogramozható sebesség tartomány is.
Mivel az avatarodban van egy nyuszi, így 99%-ban biztos vagyok abban, hogy azt fogod venni. Ha nem lennél vele megelégedve, akkor nem lennél rá büszke sem, akkor pedig nem lenne az a profilképed. Ha meg vagy elégedve vele, miért ne azt valasztanad?
Ezzel a kérdéssel megerősítést vársz? Mert ha igen, akkor azt mondom, hogy ha az előzővel meg vagy elégedve, akkor vedd meg ezt is!
Logikusan a traktort levegőzni szerintem. Már csak azért is, mert ha veszel még egy pótkocsit, akkor azt is olajoztatni kellene, vagy éppen lecseréled a mostanit. Ellenben ha traktort cserélsz, akkor megint csak nagyobb az esélyes hogy levegőset veszel amihez a kocsit vissza kellene csinálni, vagy ha véletlen kölcsön traktort kell kérned ne adj isten, akkor kérned kellene a pótkocsit is. Jobban járnál, ha levegős traktort keresnél inkább szerintem, vagy ha hosszúra tervezel a géppel, akkor azt levegő rendszerrel ellátni.
Angliában, Franciában, Németben, stb. Nyugateurópátban nagyon sok a hidraulikus fékrendszerű mezőgazdasági pótkocsi.
Én személyesen utána jártam a dolognak mert engem is nagyon érdekel, az Osztrákoktól megtudtam, hogy ezeket a korabeli Fendeken csak külön opcióként volt rendelhető a levegő rendszer. Így sajnos a használtak között tízből egy ha rendelkezik levegő rendszerrel a nagyobb hathengeres típusoknál egy kicsit gyakoribb de ott sincs mindegyiken.
Utólagos felszerelése a kompresszornak meg a többi kacatoknak ugyan csak nem egyszerű. Egy IFA kompresszort én is méregettem de sajnos meg sem közelíti kevés a hely azonkívül a főtengely végén is nem igen van ahova plusz tárcsát tenni. Az eredetinek megvan a helye csak olyat eddig sehol nem találtam, újan meg valami 1500 eurót mondott az Axiálos.
Ha nincs rajta levegő rendszer, akkor nem húzhat légfékes pótkocsit hivatalosan. Amelyiken nincs légfék, arra nem kértek, vagy angliában jellemző az olajos fék, azok a gépek olyan kocsikat húznak, amik olajos fékkel működnek. Értelem szerűen ki kell rá építeni a légfék rendszert, ha légfékes kocsit akarsz vele húzni.
A pótkocsit húzzák ezek kompresszor nélkül is mert a fék az lapból hidraulikusan van megoldva az enyém is ilyen.
Eredetileg csak azokon van kompresszor amelyeket kimondottan úgy rendelték opcióban. Nekem volt alkalmam a nyáron egy olyan 311-est megnézni amin gyárilag volt levegőrendszer. Alaposan végig stíröltem az egészet a kompresszort a fogaskerék hajtotta és nem ékszíj a kenés kényszerkenés.
hát ez még egy olyan 2-3 éves távlat ez a gép, de gondolom ha lehet minden Fendt 300 szériához kapni kompresszort akkor gyanítom, hogy a konzol is megvan rajta ahova fel kell fogatni.
minden gond nélkül meg lehet csinálni ha van annyi hely a kompresszornak,de kifelé oldalra biztos van sok.
csinálsz neki tartót ékszijal meghajtod és kész.
Nekünk is igy lett csinálva a jonira.
meg lényegében gyümölcsösben használnánk ahhoz meg elég egy 90-100Le gép könnyedén bírjon el 100-120q almát 2000l-es permetezőt talajmarót szárzúzót, meg a későbbiekben egy venyige bálázót. Mivel szántónk nincs ezért max csak bérmunkáról lehetne még szó vele de egy ilyen gép szerintem egy 6Ha-os gyümölcsöst egy életen át kiszolgálna.
Nekem van 310-es szinte ugyanaz minta 309. Én repedt blokkal vettem Osztrákban 2 milla+fuvar volt az ára. Van hozzá bontott blokk de amíg megy az eredetivel addig nem nyúlok hozzá.
6200 óra van benne soha sehol nem volt megbontva első gazdájától vettem.
Hármas Lemken ekét szépen viszi 22-24l/ha között fogyasztott.
Eddigi nagy hátránya, hogy Kompresszor nem igen van rajtuk és utólag sem lehet egykönnyen megoldani.
7044 hozzászólás
Igen he lesz rá lehetőség biztos ki lesz próbálva
Válasz #1442. hozzászólásra
Lényeg nem rá beszélni akarlak...de ha lesz demó vas a környéken akkor próbáld ki !
Igen. A motor fordulat szabályzással lehet ám gázolajat spórolni.
Válasz #1440. hozzászólásra
Hát igen ez benne a csapda így jó a tms mert munka közben is ott motorfordulat szabályzás ! Volt hogy a nagy a simba 5 késest 50cm mélyen húzva....1400/ford is volt ! A kicsivel a vetőképek..1100-1260/ford. De 1500 felett még nem dolgoztak a gépek.
Hát majd kiderül. Csak legyen pályázat. Keééene nagyon már egy 100 ló körüli kis mindenes traki. Még a deutz-fahr k410 tetszene. Homlok rakodóval lenne és ha mág az is rájön akkor a fedt lehet túl drága lesz nekünk. De majd kiderül. Azt nem tudom hogy csak a tms tudja a csökkentett motor fordulatszámnál a végsebességet vagy mind tudja?
Válasz #1438. hozzászólásra
Nem bánod meg az efendit. Volt szerencsém az őzikékhez nagyon frankók a nyuszik kicsiben is bizonyítottak ! De ez más, nem hittem . De cefetül meg tetszett s a kicsivel jobban szeretek melózni mint a naggyal !
Igen a profilom a 2. nh-k, és meg vagyunk vele elégedve. De kellene egy 100 ló körüli gép de csak akkor esélyes ha lesz pályázat. Ha már van pályázat akkor már érdekelne a fendt 310-es mert csak vario és lehet bele első és kabin rugózást kérni. De viszont évente max 300-400 üó-ra meg lehet felesleges lenne. A t5 105 meg jónak tűnik de egy teljesen új modell és e miatt félő lenne de viszont jóval olcsóbb is. És elvileg jön bele nemsokára a kabin rugózás és a 40 eco-s electro command váltó.
Válasz #1432. hozzászólásra
Mondjuk ha le van vetkőztetve ! Akkor igen....s így fel áras a tms !
Válasz #1435. hozzászólásra
Várjá először megkeressük a gógleba.......
Valaki vett már gépet Kömpöcön,vélemény?
Válasz #1432. hozzászólásra
Mára mindegyik varios tehát ott a TMS.....csak nem a (megszokott )fel állás mint a nagyoknál. Tehát nincs gázpedál funkció+ 1-2 áttétel választás mint a nagynál ! Persze most az újakról beszélünk ? De a többi az dettó,még a két beprogramozható sebesség tartomány is.
Válasz #1429. hozzászólásra
az mennyi 75000eu?
Válasz #1431. hozzászólásra
Ez nekem is furcsa.2002 ben még nem tms nélküliek voltak,valamikor utána került bele a plusz elektronika.
Válasz #1429. hozzászólásra
Nem TMS ?
Válasz #1429. hozzászólásra
Legyek őszinte?
Mivel az avatarodban van egy nyuszi, így 99%-ban biztos vagyok abban, hogy azt fogod venni. Ha nem lennél vele megelégedve, akkor nem lennél rá büszke sem, akkor pedig nem lenne az a profilképed. Ha meg vagy elégedve vele, miért ne azt valasztanad?
Ezzel a kérdéssel megerősítést vársz? Mert ha igen, akkor azt mondom, hogy ha az előzővel meg vagy elégedve, akkor vedd meg ezt is!
NH t5.105 vagy fendt vario 310? A fendt majdnem duplája árba. és nem tms
Üdv a fórumozóknak érdeklődnék hogy nem tud valaki eladó K-700A vagy K-701 traktort valahol köszönöm.
Válasz #1420. hozzászólásra
úgy látom az 1990-es évjárattól felfelé elég gyakori a légfék rendszer de az az előttieken nem nagyon van szóval lehet találni... :)
Válasz #1425. hozzászólásra
Logikusan a traktort levegőzni szerintem. Már csak azért is, mert ha veszel még egy pótkocsit, akkor azt is olajoztatni kellene, vagy éppen lecseréled a mostanit. Ellenben ha traktort cserélsz, akkor megint csak nagyobb az esélyes hogy levegőset veszel amihez a kocsit vissza kellene csinálni, vagy ha véletlen kölcsön traktort kell kérned ne adj isten, akkor kérned kellene a pótkocsit is. Jobban járnál, ha levegős traktort keresnél inkább szerintem, vagy ha hosszúra tervezel a géppel, akkor azt levegő rendszerrel ellátni.
Válasz #1420. hozzászólásra
és melyik az olcsóbb egy légfékes pótot átalakítani hidraulikusra (már ha lehetséges), vagy a traktorba levegő rendszert rakni?
Válasz #1423. hozzászólásra
a traktort drágálod?
Válasz #1422. hozzászólásra
nem szúlt visza a csávó,bercit nem hivtad?,de ha megyek becsére beugrok megnézem
Válasz #1421. hozzászólásra
szeva! motor van már?
mindenkinek ajánlom ha kompreszort keres,kamionbontóból mercedes om352-es motorét,sima kétékszij meghajtátos meg nagy kapacitásu
Válasz #1418. hozzászólásra
Angliában, Franciában, Németben, stb. Nyugateurópátban nagyon sok a hidraulikus fékrendszerű mezőgazdasági pótkocsi.
Én személyesen utána jártam a dolognak mert engem is nagyon érdekel, az Osztrákoktól megtudtam, hogy ezeket a korabeli Fendeken csak külön opcióként volt rendelhető a levegő rendszer. Így sajnos a használtak között tízből egy ha rendelkezik levegő rendszerrel a nagyobb hathengeres típusoknál egy kicsit gyakoribb de ott sincs mindegyiken.
Utólagos felszerelése a kompresszornak meg a többi kacatoknak ugyan csak nem egyszerű. Egy IFA kompresszort én is méregettem de sajnos meg sem közelíti kevés a hely azonkívül a főtengely végén is nem igen van ahova plusz tárcsát tenni. Az eredetinek megvan a helye csak olyat eddig sehol nem találtam, újan meg valami 1500 eurót mondott az Axiálos.
Válasz #1418. hozzászólásra
Ha nincs rajta levegő rendszer, akkor nem húzhat légfékes pótkocsit hivatalosan. Amelyiken nincs légfék, arra nem kértek, vagy angliában jellemző az olajos fék, azok a gépek olyan kocsikat húznak, amik olajos fékkel működnek. Értelem szerűen ki kell rá építeni a légfék rendszert, ha légfékes kocsit akarsz vele húzni.
Válasz #1417. hozzászólásra
Akkor ezek után milyen pótkocsit lehet tenni? vagy ha lehet légfékes pótkocsit azt hogy üzemeltetni? nem vagyok otthon ebben a témában :/
Válasz #1415. hozzászólásra
A pótkocsit húzzák ezek kompresszor nélkül is mert a fék az lapból hidraulikusan van megoldva az enyém is ilyen.
Eredetileg csak azokon van kompresszor amelyeket kimondottan úgy rendelték opcióban. Nekem volt alkalmam a nyáron egy olyan 311-est megnézni amin gyárilag volt levegőrendszer. Alaposan végig stíröltem az egészet a kompresszort a fogaskerék hajtotta és nem ékszíj a kenés kényszerkenés.
Válasz #1415. hozzászólásra
ha nincs meg csinálsz hozzá nem nagy ügy.
Válasz #1414. hozzászólásra
hát ez még egy olyan 2-3 éves távlat ez a gép, de gondolom ha lehet minden Fendt 300 szériához kapni kompresszort akkor gyanítom, hogy a konzol is megvan rajta ahova fel kell fogatni.
Válasz #1413. hozzászólásra
minden gond nélkül meg lehet csinálni ha van annyi hely a kompresszornak,de kifelé oldalra biztos van sok.
csinálsz neki tartót ékszijal meghajtod és kész.
Nekünk is igy lett csinálva a jonira.
Válasz #1410. hozzászólásra
most kerestem rá az lehetséges h utólag lehet rászerelni és csak ékszíj hajtásosan?
http://www.kramp.com/shop-hu/hu/11101/59896/569627/0/S%C5%B1r%C3%ADtett+leveg%C5%91s+p%C3%B3tkocsif%C3%A9k+Fendt+Farmer+309+Turbomatik+t%C3%ADpushoz#
Válasz #1411. hozzászólásra
meg lényegében gyümölcsösben használnánk ahhoz meg elég egy 90-100Le gép könnyedén bírjon el 100-120q almát 2000l-es permetezőt talajmarót szárzúzót, meg a későbbiekben egy venyige bálázót. Mivel szántónk nincs ezért max csak bérmunkáról lehetne még szó vele de egy ilyen gép szerintem egy 6Ha-os gyümölcsöst egy életen át kiszolgálna.
Válasz #1410. hozzászólásra
A videó alapján úgy néz ki h van rajtuk, mivel pótkocsit is vontat meg milyen traktor az amin nincs kompresszor?
https://www.youtube.com/watch?v=PZ4p4L7Z-4Y
Válasz #1409. hozzászólásra
Nekem van 310-es szinte ugyanaz minta 309. Én repedt blokkal vettem Osztrákban 2 milla+fuvar volt az ára. Van hozzá bontott blokk de amíg megy az eredetivel addig nem nyúlok hozzá.
6200 óra van benne soha sehol nem volt megbontva első gazdájától vettem.
Hármas Lemken ekét szépen viszi 22-24l/ha között fogyasztott.
Eddigi nagy hátránya, hogy Kompresszor nem igen van rajtuk és utólag sem lehet egykönnyen megoldani.
Mi a véleményetek a fendt 309 ls típusú traktorról németből behozatva egy 91-es évjáratú megéri a 3,5-4M pénzt?
https://www.youtube.com/watch?v=ZDGEA2qtZxU
Válasz #1375. hozzászólásra
Mf 5470 63 800 Euro, MF 7618-as 85 000 Euro!! De ez még nem a vége!!
Válasz #1406. hozzászólásra
másnak meg más a becsületbeli ügy.
hova szarjak?
Válasz #1399. hozzászólásra
nem is szidta senki a gépeket de neki becsületbeli ügy az MF. élmény olvasni bár mostanában nincsenek oldalas szómenései mint régebben.
Válasz #1404. hozzászólásra
az más én még a régebbiekre gondoltam.
itt nincs ilynekre lóvé.
Válasz #1395. hozzászólásra
Dyna 6. Csak ebben nem így hívják. ;)
Válasz #1400. hozzászólásra
nem tudom,de a szomszédba van egy ilyen pár éve,szerintem semmi nincs vele.
bár azokban is a régebbiek a jobbak.
Válasz #1391. hozzászólásra
Te bulvársajtónak hiszel????
Így veszel traktort ezek alapján?
Válasz #1399. hozzászólásra
Szerinted ez számít? Eretnekek vagyunk mind!
Válasz #1397. hozzászólásra
Ki volt az aki tavaly vett egy 260-as dajcsot? Innen a fórumról... szívesen hallanék róla élménybeszámolót.
Válasz #1392. hozzászólásra
Na itt seki nem szídta az Mf-t,csak megvédtünk más márkákat,csak enyyi
Válasz #1397. hozzászólásra
az is jó de én nem csak azt látom.
Válasz #1389. hozzászólásra
Multkor még a dájcsért voltál oda
Válasz #1392. hozzászólásra
Már most félek
Válasz #1393. hozzászólásra
attól függ melyik váltó? Dyna?