Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #378. hozzászólásra
sztem 100 ló alatt jó az orbitos mtz is én 250 hekin évi 1 olajcserével meguszom a permetezést,vetőmagot visz ki meg disznókat hurcol.Minden mást az nh csinál.Füztek engem is a kertészetivel de én nem cserélem ki a 82.1 et. 1literrel lefujok a 3000 es permetezővel 1 hekit,ugyhogy bentről hordom ki vele a cuccot!
Válasz #379. hozzászólásra
IGY VAN AZZAL TE BÁRMIKOR MEHETSZ DE A CSODÁKKAL MEGKELL MINDENT GONDOLNI, MERT A JAVÍTÁS AZ HORROR. ÉN AZT VALLOM"ÖREG SZAR DE KIVAN FIZETVE" !!!!!!!!!!
Válasz #375. hozzászólásra
Jol látod!!16 miláért már lehet vari-álni hogy öszejöjön!!A haver 10ért vet egy futot412-öt alig mer kimeni a keménybe szántani meg a hozávaló ekét nem gyözi nyiró csavaral!!Én meg akár mikor mehetnék végülis A rábával.. töredék pénzböl..
Válasz #372. hozzászólásra
csak 1700 van benne de ujkorától kissé ugrik 4ből 5 be.
talajon főleg b3 ba tárcsáz meg lazít.A monosemmel b4,b5.fogasoláskor b6.ma huztam vele a tumét először,homokos laza talajon dombnak fölfelé nem pörgött rendesen ki!tele buzával eleven földbe ez tuti kipányvázza a trakit.
Az nagyon baráti ár fendt-éknél !!! Én amikor néztem a kertészetibe betehető legnagyobb 100 le-s fendt-et akkkor volt 24 misi 280 euronál, és ez nem vicc.
Válasz #373. hozzászólásra
AZ IS MARHA VAGY ÖKÖR AKI 100 PACIÉRT 16 MILLÁT AD!!!!!!!!!!! AZ SE BÁNOM HA ELITÉLTEK AMIT MONDTAM. A ZSOLTIKA MEG RÖHÖG A MARKÁBA TALÁLTAM EGY IDIÓTÁT!!!!!!!
Sajnos felénk a nagyobb NH ok váltoi nem sokáig birják!!Az a tulajdonos aki nagyon vigyázott rá azé el is vitte kb 3000igát! Töbség adig sem!! Lehet hogy nem ide tartozik de a napokban beszéltem egy emberel akinek az 4650 jd ében 32000üo van!! Persze lehet hogy aban kevésbé inteligens a váltó..
Hali
Hát én nem tudom én még mindig kicsit irtózok a Fendtől volt most nálam egy 105 lovas és elég érdekes hangokat ad ki innen onnan ez az egyik.A másik az ára hogy ez 105 lovas traktor 16 millió legyen annyit azért még nem ér egy Vario traktor
Hát ja, a fülke alatt nem szeretnék tartózkodni.
Mennyi ü.ó. van benne, hogy már szarul kalibrálja az 5.-ket ???? Melyiket használod sokszor, sebesség fokozatot ???
Válasz #366. hozzászólásra
énis kalibrálom de az 5 öt kissé nyersen veszi(ugrik)motorikusan szerintem jó ez a 155,a váltóba viszont van telj veszteség.Ha küldik neki akkor süt az alsó üveg hátul akkora hő keletkezik.
Az addig rendben van, hogy rugg. híd-fülke, varió váltó, 50 km sebesség, csak ezt előbb utóbb valami megsínyli is engedni fog, mert valahova el kell, hogy menjen a gödrök ütésének ereje is.
pedig manapság az a divat. 50-nel száguldozni, de minek. Mikor szedtük a búza végét, az osztrák 6930.as varioi hordták a szomszéd tábláról, olyan port csináltak, hogy volt anyázás rendesen, azonkívül még nekem kellett vigyázni, nehogy kidugjam eléjük az orrom, mert elvitték volna a motort a trakiról, mint a pécsi gyors a kóübor kutyát....
Egyébként a pumáknak is a váltó lehet a gyenge pontja, állítólag nem sokat variáltak a TM-ek váltóján, nem vagyok vario párti, de lehet, hogy akkor már vario hajtóművel kéne az árakat megnézni.
A tököm tudja, hogy van-e benne valami is. Még nem néztem bele. Kalibrálni kell a váltóját azt szoktam. Akkor azt mondták, hogy 5 kuplung(ABCDE) vagy mi a fax van benne és végig kell kalibrálni. Elektromos szarok ezek már.
Válasz #359. hozzászólásra
30
ezek még nem mentek sokat,a 6020 akkal volt gond,főleg váltógond.volt tm 165 többis azokat évente többször kuplungozták,Szabolcs a tiédbe van kupl. tárcsa? Ikr szervizes szerint a 155 be nincsen.
A fiat 180.90-esről meg annyit, hogy jobban járt volna a NH ha fejlesztés gyanánt csak átfesti kékre, és nem áll neki rajzolgatni, mert akkor a bizalmi indexe nem ott állna, ahol most áll.
Nekem az a véleményem, hogy nem! Mikor az IH-t vettük, akkor 22 misi volt a 7810-es, az IH pedig 13. Egyszerűen ekkora árkülönbséget nem hoz be a JD. De az biztos, hogy a 7x00-7x10 széria király volt a maga nemében. Egyetlen baja az volt, hogy kicsi volt az önsúlya, de a nyúzást azt bírta, az tény.
Az IH-n egy váltó lamellacsere volt, az is megelőző jelleggel, a motoron egy kartell-tömítés csere, ja meg idén kifeküdt a klímaszivattyú és cserélni kellett a hidraulika vezérlő egy emeletét, + néhány apróság, de az árkülönbségnek ez csak a töredéke. Persze feltéve, hogy normálisan van kezelve, a JD jobban bírja az abnormális kezelést. A rugózott híd az IH-nál sajna nem az ipari termelés csúcsa, a jd-t nem ismerem.
Válasz #357. hozzászólásra
jd 6000,7000 több
stx 380
bühler435
jd750a
jd 17akárhányas kukivető
ezek jelenleg vannak nekik de szinte minden volt nekik már amiket eladtak mert szétment vagy elégedetlenek voltak vele.
talajgép 1 terrano 6m,1 cousins 7 késes lazító 1 simba lexacon tárcsa.
Válasz #355. hozzászólásra
Az elmult napokba haveroméknak csináltam repceföldeket a 155 el,kifeküdt a tm 190 esük váltója 3000 körül volt benn.A 190 1 ótvar gyakorlatilag eladhatatlan,nem számítják be semmibe se.Megmondták nekik hogyha kisebb vagy nagyobb lenne akkor simán bevennék de 190 nemkell senkinek.Van itt 1 külf. cég fokozott használatban vannak náluk a trakik,itt lemérhető mi a jó meg mi nem.Ami 3 évnél többet kibir náluk az fasza gép,a jdk mind elmentek ennyit de már szakadnak meg azok közül is.
Szerintem az a rossz hírű az egy másik széria. Ezt itt gyártják a szomszédban az osztrák sógorok. A tm-et meg az mxm-et angolban nyomták egy szalagon a két trakit, azt még láttam is. Tm-em az van azt ismerem, ránézésre sokkal jobb a puma, minőségibb összeszerelés, ezt is volt szerencsém megnézni st. valentinban. A tm-től nem vagyok elájulva, pedig eléggé kelendőek még használtban is. Itt volt egy 18090-es fiat és lecserélték egy tm-190-esre, és állítólag az öreg fiat jobban húzott, mint a tm.
Ami a jd mellett szól így kapásból elsőnek az a rugg. hídja. Ha a case-nek a tm-es rugg. hídja van az akár ne is lenne, mert olyan semmitérő.
Akkor meg :PPPP Lesz...m , csak egy tipp volt valakinek ha már erről szól a topic... Inkább megyek holnap felétek strandolni és majd jól megnézem magamnak hogy termeltek arra!!!:)
7044 hozzászólás
Válasz #390. hozzászólásra
Valami adatvédelmi kis ablakocska, vagy mi, itt alul megjelenik egyből.
Válasz #392. hozzászólásra
Nekem is csak nem olyan jókat..
Nekem még mindig bemondja a híreket :D
Válasz #390. hozzászólásra
Vártam, de semmi.
Válasz #389. hozzászólásra
Napraforgó aratás topicba lépj be és várj! Legyen rajta a gépeden a hang.
Válasz #385. hozzászólásra
Hol beszélnek ???????
Válasz #384. hozzászólásra
Eröl van szó!Ez nem bajorország_Itt még sokáig....a helyzet!
Válasz #384. hozzászólásra
És a 1025-ös az még jó lehet? Vagy ezek az újak már gagyik?
Válasz #379. hozzászólásra
miért nem veszel egy 8400-at?
Válasz #380. hozzászólásra
:)Hirtelen az se tudtam mit nyomjak , mihez nyúljak ... Ráadásul már vagy harmadjára ijedek meg:)
Válasz #378. hozzászólásra
sztem 100 ló alatt jó az orbitos mtz is én 250 hekin évi 1 olajcserével meguszom a permetezést,vetőmagot visz ki meg disznókat hurcol.Minden mást az nh csinál.Füztek engem is a kertészetivel de én nem cserélem ki a 82.1 et. 1literrel lefujok a 3000 es permetezővel 1 hekit,ugyhogy bentről hordom ki vele a cuccot!
Válasz #376. hozzászólásra
Meg az anyjukat aki nameber!
Válasz #371. hozzászólásra
minden RC váltó ezt csinálja az 5. fokozatban,az enyém is,már 11 éve!
Válasz #379. hozzászólásra
IGY VAN AZZAL TE BÁRMIKOR MEHETSZ DE A CSODÁKKAL MEGKELL MINDENT GONDOLNI, MERT A JAVÍTÁS AZ HORROR. ÉN AZT VALLOM"ÖREG SZAR DE KIVAN FIZETVE" !!!!!!!!!!
Másnak is mondja a híreket amikor belemegy a napraforgó tompikba? :D Mert beleléptem és hallgatom hogy mi ez :D
Válasz #375. hozzászólásra
Jol látod!!16 miláért már lehet vari-álni hogy öszejöjön!!A haver 10ért vet egy futot412-öt alig mer kimeni a keménybe szántani meg a hozávaló ekét nem gyözi nyiró csavaral!!Én meg akár mikor mehetnék végülis A rábával.. töredék pénzböl..
Válasz #375. hozzászólásra
Hát én sem adnék annyit érte :)
Nekem is kertészetibe menne bele de nem ez az biztos!
Érdekes ez a Vario hajtás nekem kicsit :D
Válasz #372. hozzászólásra
csak 1700 van benne de ujkorától kissé ugrik 4ből 5 be.
talajon főleg b3 ba tárcsáz meg lazít.A monosemmel b4,b5.fogasoláskor b6.ma huztam vele a tumét először,homokos laza talajon dombnak fölfelé nem pörgött rendesen ki!tele buzával eleven földbe ez tuti kipányvázza a trakit.
Válasz #373. hozzászólásra
Az nagyon baráti ár fendt-éknél !!! Én amikor néztem a kertészetibe betehető legnagyobb 100 le-s fendt-et akkkor volt 24 misi 280 euronál, és ez nem vicc.
Válasz #373. hozzászólásra
AZ IS MARHA VAGY ÖKÖR AKI 100 PACIÉRT 16 MILLÁT AD!!!!!!!!!!! AZ SE BÁNOM HA ELITÉLTEK AMIT MONDTAM. A ZSOLTIKA MEG RÖHÖG A MARKÁBA TALÁLTAM EGY IDIÓTÁT!!!!!!!
Válasz #371. hozzászólásra
Sajnos felénk a nagyobb NH ok váltoi nem sokáig birják!!Az a tulajdonos aki nagyon vigyázott rá azé el is vitte kb 3000igát! Töbség adig sem!! Lehet hogy nem ide tartozik de a napokban beszéltem egy emberel akinek az 4650 jd ében 32000üo van!! Persze lehet hogy aban kevésbé inteligens a váltó..
Hali
Hát én nem tudom én még mindig kicsit irtózok a Fendtől volt most nálam egy 105 lovas és elég érdekes hangokat ad ki innen onnan ez az egyik.A másik az ára hogy ez 105 lovas traktor 16 millió legyen annyit azért még nem ér egy Vario traktor
Válasz #371. hozzászólásra
Hát ja, a fülke alatt nem szeretnék tartózkodni.
Mennyi ü.ó. van benne, hogy már szarul kalibrálja az 5.-ket ???? Melyiket használod sokszor, sebesség fokozatot ???
Válasz #366. hozzászólásra
énis kalibrálom de az 5 öt kissé nyersen veszi(ugrik)motorikusan szerintem jó ez a 155,a váltóba viszont van telj veszteség.Ha küldik neki akkor süt az alsó üveg hátul akkora hő keletkezik.
Válasz #369. hozzászólásra
Az addig rendben van, hogy rugg. híd-fülke, varió váltó, 50 km sebesség, csak ezt előbb utóbb valami megsínyli is engedni fog, mert valahova el kell, hogy menjen a gödrök ütésének ereje is.
Válasz #368. hozzászólásra
pedig manapság az a divat. 50-nel száguldozni, de minek. Mikor szedtük a búza végét, az osztrák 6930.as varioi hordták a szomszéd tábláról, olyan port csináltak, hogy volt anyázás rendesen, azonkívül még nekem kellett vigyázni, nehogy kidugjam eléjük az orrom, mert elvitték volna a motort a trakiról, mint a pécsi gyors a kóübor kutyát....
Válasz #367. hozzászólásra
Én meg a variótól írtózom.
Egyébként a pumáknak is a váltó lehet a gyenge pontja, állítólag nem sokat variáltak a TM-ek váltóján, nem vagyok vario párti, de lehet, hogy akkor már vario hajtóművel kéne az árakat megnézni.
Válasz #365. hozzászólásra
A tököm tudja, hogy van-e benne valami is. Még nem néztem bele. Kalibrálni kell a váltóját azt szoktam. Akkor azt mondták, hogy 5 kuplung(ABCDE) vagy mi a fax van benne és végig kell kalibrálni. Elektromos szarok ezek már.
Válasz #359. hozzászólásra
30
ezek még nem mentek sokat,a 6020 akkal volt gond,főleg váltógond.volt tm 165 többis azokat évente többször kuplungozták,Szabolcs a tiédbe van kupl. tárcsa? Ikr szervizes szerint a 155 be nincsen.
Válasz #362. hozzászólásra
:):):) 100% igazad van az a gép még mai nap is eladható volna úgy ahogy van...
Válasz #360. hozzászólásra
Akkor vehetted, mint én a bográcsot, csak én jobb árat kaptam volna a jd-re(ismeretségből), csak nem volt azonnal jd.
Válasz #355. hozzászólásra
A fiat 180.90-esről meg annyit, hogy jobban járt volna a NH ha fejlesztés gyanánt csak átfesti kékre, és nem áll neki rajzolgatni, mert akkor a bizalmi indexe nem ott állna, ahol most áll.
Válasz #353. hozzászólásra
A JD fanoknak biztosan , de amúgy nem... Persze a Fend sem... Sztem manapság az IH a legjobb ár érték arányú gép 150-től felfelé...
Válasz #353. hozzászólásra
Nekem az a véleményem, hogy nem! Mikor az IH-t vettük, akkor 22 misi volt a 7810-es, az IH pedig 13. Egyszerűen ekkora árkülönbséget nem hoz be a JD. De az biztos, hogy a 7x00-7x10 széria király volt a maga nemében. Egyetlen baja az volt, hogy kicsi volt az önsúlya, de a nyúzást azt bírta, az tény.
Az IH-n egy váltó lamellacsere volt, az is megelőző jelleggel, a motoron egy kartell-tömítés csere, ja meg idén kifeküdt a klímaszivattyú és cserélni kellett a hidraulika vezérlő egy emeletét, + néhány apróság, de az árkülönbségnek ez csak a töredéke. Persze feltéve, hogy normálisan van kezelve, a JD jobban bírja az abnormális kezelést. A rugózott híd az IH-nál sajna nem az ipari termelés csúcsa, a jd-t nem ismerem.
Válasz #358. hozzászólásra
A 7000 jd-knek mi a vége ??? 10? 20? 30?
Válasz #357. hozzászólásra
jd 6000,7000 több
stx 380
bühler435
jd750a
jd 17akárhányas kukivető
ezek jelenleg vannak nekik de szinte minden volt nekik már amiket eladtak mert szétment vagy elégedetlenek voltak vele.
talajgép 1 terrano 6m,1 cousins 7 késes lazító 1 simba lexacon tárcsa.
Válasz #356. hozzászólásra
Akkor mik is vannak a szomszédban ??????
Válasz #355. hozzászólásra
Az elmult napokba haveroméknak csináltam repceföldeket a 155 el,kifeküdt a tm 190 esük váltója 3000 körül volt benn.A 190 1 ótvar gyakorlatilag eladhatatlan,nem számítják be semmibe se.Megmondták nekik hogyha kisebb vagy nagyobb lenne akkor simán bevennék de 190 nemkell senkinek.Van itt 1 külf. cég fokozott használatban vannak náluk a trakik,itt lemérhető mi a jó meg mi nem.Ami 3 évnél többet kibir náluk az fasza gép,a jdk mind elmentek ennyit de már szakadnak meg azok közül is.
Válasz #354. hozzászólásra
Szerintem az a rossz hírű az egy másik széria. Ezt itt gyártják a szomszédban az osztrák sógorok. A tm-et meg az mxm-et angolban nyomták egy szalagon a két trakit, azt még láttam is. Tm-em az van azt ismerem, ránézésre sokkal jobb a puma, minőségibb összeszerelés, ezt is volt szerencsém megnézni st. valentinban. A tm-től nem vagyok elájulva, pedig eléggé kelendőek még használtban is. Itt volt egy 18090-es fiat és lecserélték egy tm-190-esre, és állítólag az öreg fiat jobban húzott, mint a tm.
Ami a jd mellett szól így kapásból elsőnek az a rugg. hídja. Ha a case-nek a tm-es rugg. hídja van az akár ne is lenne, mert olyan semmitérő.
Válasz #353. hozzászólásra
nem gondoltam volna , hogy ekkora az árkülömbség köztük
a puma az nem a rosszhírü TM190 alapjaira épül?
Szerintetek egy mai Jd 7830 vagy 7930 megér-e 30.000 euróval többet(cca. 8,2 milla forint), mint egy case puma 195 vagy 210 ????????
(A ferga meg a jd egy árban van durván.)
Válasz #351. hozzászólásra
KI TUDJA HA FUTJA AKKOR MÉG UGY IS :dd
Válasz #349. hozzászólásra
de a felével már biztos nem lennél olyan imponáló
Válasz #347. hozzászólásra
PERSZE Ö DÖNTI EL UGYIS !!
Válasz #345. hozzászólásra
na ha ezen múlik a csaj akkó nem ke...
Válasz #347. hozzászólásra
OKÉS !!!!!!!
JÓ IDÖ LESZ RÁD .DDDDDD
Válasz #342. hozzászólásra
Akkor meg :PPPP Lesz...m , csak egy tipp volt valakinek ha már erről szól a topic... Inkább megyek holnap felétek strandolni és majd jól megnézem magamnak hogy termeltek arra!!!:)
Válasz #345. hozzászólásra
AZ NAGYON .DDDDDDDDDDDD
MÁST KELENE INKÁBB HEGYEZGETNI .
Válasz #344. hozzászólásra
Jah!
Szívás lenne, ha levágna 1 darabot az uborkából, és össze jönne a csajjal :)))