Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR402.25 FtUSD383.58 FtCHF426.62 FtGBP483.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz *** HM *** #5441. hozzászólásáraNem, mert az árak magasak. JD a befutó. Mondjuk eljutotunk odáig, hogy menyiért számitanák be a 11441 forterrát. Ha számomra is jó ajánlatot kapok, megy aláírásra a megrendelés.
Válasz Diesel Tibor #5436. hozzászólásáraEzt hivatalos teljesítmény mérés után tudod, mert nálunk axiál mért, egy 650 és egy 640-et mértek 157 és 160 volt a max teljesítmény.
Válasz raba.steiger.320 #5438. hozzászólásáraNem az éjjel nappalon van a hangsúly hanem az univerzalitason! Pont olyan ideális méret hogy a mutragyazastol a vetesen, szallitason Balazason át a talajmunkakig mindent csinált, gyakorlatilag februárban kezdett és minden hónapban dolgozott decemberig...
Manapság a kis traktorokat csak március május között használjuk a nagyokat meg csak július október között, csak a kozepesek dolgoznak egész évben... azok meg ugye sea nagyon nehéz se a nagyon könnyű részt nem csináljak
Válasz Mf-es? #5435. hozzászólásáraIlyet nem lehet mondani... mi 4 év alatt 9500 órát mentünk vele, a hasa alatt a kardankeresztet ette, meg az üzemanyag szűrő tetején az elektromos pumpat, de más nem volt vele sosem, de mind mondtam ez csak 4 éves volt mikor eladtuk... ugyanezzel a tempóval szerintem elment volna 20-ig, de sokkal kevesebb órával azért ugyanúgy megy felette az idő... én nem vennem meg használtan...
Válasz Mf-es? #5431. hozzászólásáraSemmi. A S emelt motor teljesítményt jelent, ami most minden gépben benne van powerboost néven azt a JD 16 éve az első VP44 adagolokkal probalgatta, és volt 6420 és 6420S, valamint 6920 és 6920S, ezek teljesen egyforma 120 és 150 LE-s gépek voltak, de az S jelű gépek szallitaskor és TLT-n fentebb vettek a teljesítményt +10 LE-vel, a többi viszont nem. A 30-asokban már ez mind alap.
A TLS a rugozott híd jelölése nincs köze a teljesítményhez, sem az S jelöléshez. (Viszont szerintem ami S volt az mind alapból rugozott volt).
Válasz határjáró #5428. hozzászólásáraMiért kellene? Auto módban 1870-et tart magának az összes... de kézzel is 1650-1850 sávban szoktuk dolgoztatni, meg tlt esetén is, könnyű munkáknál meg 1450-el (pl hidro hajtásos kukoricavetogepnel, mutragyaszoronal, ilyesminel)
Válasz Blnt123 #5412. hozzászólására7430-7530 valójában nagy 6000-es, felépítésben, mindenben, és Mannheimban készül mint a kicsik. 7430 Prémium plus van nekünk, full-full, mindennel felszerelt... annyi hogy sokat hisztizik az elektronika, véletlenszerűen tiltogat le scv-ket pl, és ilyesmi... Szervizes kijon laptopozik 20 percet és megy minden tovább.. q kabin rugózás nekem kemény kicsit, de amúgy szeretjük.. tényleg egyetlen negatívuma hogy mindig tele van hibakoddal...
7730-7830-7930 az a mostani 7R elődje, azok amerikai gépek, Waterloo-ban Iowa-ban készülnek, a 8000-ék kabinja (nagyoknál a motorja is) van rajta, jellemzően csuszotengelyesek, öntött felnikkel, tehát meg a legnagyobb is könnyebben belefér a kukorica sorba mint a 7430-7530, fordulekonyabbak, nehezebben, fogosabbak, de aránytalanul drágábbak is, a megkímélték 8000-es árba vannak bőven... amivel másabb mint a 8000-es hogy gyakoribb az 50 km-es, es létezik hozza mellső tlt pl. Kaszalashoz, a két kisebb létezik powerquad vagy autoquad váltóval, a nagy csak autopower-el.
Válasz Sk Laci #5416. hozzászólásáraBiztoshogy szarnak a nagy gépek futtatására mert több a nyűg körülöttük.
Kis cuccokkal kevesebb a gondjuk.... látják az évek alatt...
Válasz szanberg #5411. hozzászólásáraén volt kedden egy gazdaságban ahol közel két hónapja csak a fejüket vakarják a kubotások de a traktor még mindig üzemképtelen
Válasz bandigh #5417. hozzászólásáraHogy erted h kicsi vaz?
Elvileg felepitesre megegyezik 6930ekkal.
6530is ezzel a motorral volt szerelve .
Az nemlehet hogy autopoweres es azert buta?
Válasz bandigh #5417. hozzászólásáraEz nagyon érdekes mert nekünk is van 150R és mindent csinálunk vele és minden terén elégedettek vagyunk bitang erős.
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraNem az a baja a 150R-nek h a kis vázban le van butítva a 6.8-as motor, és ennek nagyon kéne egy optimalizálás? Mondjuk az ecopoweres. Nem azért hogy erősebb legyen, hanem hogy rugalmasabb.
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraNekunk van 120m.
Eco valtos, 1800 fole sosem engedem a fordulatot szerintem egyeltalan nem eszik sokat.
Annyi hogy tobbet kell kutyulni a csoportot benne mint a 20/20nal ez nem tetszik.
Amugy en nem vennek mast
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraFeco, tudnál esetleg pár szót szólni a 7430-7830 szériáról? Át olvastam a JD csoportot, de sokkal nem lettem okosabb.
Válasz Sk Laci #5409. hozzászólásáraMegsúgom lehet venni magyarból is, közel van hozzád a központ és szervízesek is laknak a térségedben magyar oldalt és akkor még áfát sem kell fizetned.
Válasz Tarrento #5396. hozzászólásáraMi is gondolkodtunk anno nagyobb Mc Cormik traktor vásárlásán. Nekünk egy MC100-as van, 2 volt, mára már csak egy maradt.
Aki szervizelte őket, hivatalos szervizese a márkának azt mondta MTX 155 a plafon amit meg szabad venni. Felette gyenge az erőátvitele, alul van méretezve.
A felnijei elég gyengék ezeknek a márkáknak. Nekünk a küllös állítható felnin rögtön reped egy egyszerü vetőgéppel is már. Akkor milyen lehet egy ilyen nagyobb gépnél ami nagyobb eszközt is vihet.
Válasz szanberg #5408. hozzászólásáraA Szlovákiai Kubota képviselet még arra is lump hogy árajánlatot adjom a telefonbeszélgetés után. Se személyes megbeszélés. Ezért a Kubi nálam kihúzva. Ha eladáskor ilyen a hozzáálásuk, milyen lesz a szervizeléskor, vagy ha szezonban meghibásodik a gép ???....
Válasz TDavid #5395. hozzászólásáraKöszi. Megpróbálom valahohyan ráveni őket, hogy az 50-es legyen. Vagy esetleg későb a szoftvert átírni. Csak ne legyen mechanikailag más a fogaskerékáttétel.
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraKöszi a választ, hát nem tudom, jobban futkosós traktor kelene, fuvarozás, permetezés, szórás, rakodás is, ha nem fogja emelgetni az elejét az 1000 kg big-bag 2m-re kinyúlva hátra, ha igen akor továbra is az NH fog rakodni nálam.
Ezen kívül vetés, fogasolás, esetleg szántás max 50 ha/év de kötöt talajon.
Néztem a nagyobakat is, de akciós ár nélkül már elégé magas az ára.
Válasz Sk Laci #5394. hozzászólásáraValahogy esetlen a motorja, 2450 a max fordulata, nem 2100 mint a nagyobbaknak, 1900-as fordulaton meg csak 34!!!-el megy mint egy Zetot... ha meg nyomos neki akkor is 40,5 a vége viszont akkor zabál! Óra szerint 25 l/h csak hogy megy az úton! A 8530-as a maga 16 tonna súlyával egy 8 tonnás tartását vontatva 22 l/h-t mutat ahhoz hogy 42-vel menjen, és csendesebb mint az a kis vakarcs!
Ráadásul nagyon esetlen a sebesség kiosztása, permeteznek közben van hogy tartományt kell váltani fogasban majd vissza a forduló előtt... legalább van kuplung gomb a váltó karon...
Mentségére szóljon viszont hogy keményebb mint a 6150R, vacak, sáros akados úton jobban küzd, nem adja olyan könnyen magát, sokszor elmegy ott, ahol a másik fullad, emiatt vissza kapcsol, csak közben szetszaladnak a lovak... meg indulni meg elfelejt... Akaratosabb a 6x30/7x30 gépek motorja mint az R-eseken szerintem...
Válasz Tarrento #5400. hozzászólására640 az nincs 160 LE még mi 650esünk sincs csak 157 LE mérés szerint.... és a max teljesítmény. Van egy H betű alakú alkatrész ami kardánt tartja annak a csapjai és maga a furat kopik ki. Egy kezelő van...
Válasz Drisa #5399. hozzászólásáraAz melyik alkatrèsz!? Ez a vezèrgèped amúgy? Hány kezelője van? Mert az sem mindegy ki hogy amortizálja
Amúgy Arion 640 akartam 5000 órával venni, de meggondoltam, mert nem használnám ki azzal az 1-200 órával,kár beleőlni ennyi pènzt. Csak MTZ helyett jó lenne valami Nyugati ès legalább 160Le
Válasz Drisa #5397. hozzászólásáraArion hanyasod van? Nem sokat bír ez a rúg.híd akkor. Mondjuk nekem csak 100-150órát menne èv alatt. kb. 50ha lazítás 100-120ha szántás, esetleg magágyk.+simító, kèsőbb tárcsa. Ennyibe talán nem szakadna meg.
Válasz Tarrento #5396. hozzászólásáraEz a rugózott híd már 2002-ben létezett? Egy nagy pénz temető. Arionunk alatt ilyen van, 5 év 5000 üzemóra kb 3-4 millát kellett csak a hídra költeni.
Válasz Sk Laci #5394. hozzászólásáraSzoftveresen lesz variálva a sebességlimit a traktoron talán? Mert gyárilag csak 40 km/h és 40km/h Eco elérhető az M-eshez, az 50-et csak az R-eshez lehet rendelni.
7044 hozzászólás
Válasz Sk Laci #5442. hozzászólására60000es árban mi van benne?![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
Mennyire van ez lekoppasztva?
Félárba beveszik a Zetort tisztára jól jársz majd....
Válasz Sk Laci #5442. hozzászólásáraNahàt erre kív vagyunk...
Válasz *** HM *** #5441. hozzászólásáraNem, mert az árak magasak. JD a befutó. Mondjuk eljutotunk odáig, hogy menyiért számitanák be a 11441 forterrát. Ha számomra is jó ajánlatot kapok, megy aláírásra a megrendelés.
Válasz Sk Laci #5416. hozzászólásáraNhal mi van azt nem nézed??
Válasz Diesel Tibor #5436. hozzászólásáraEzt hivatalos teljesítmény mérés után tudod, mert nálunk axiál mért, egy 650 és egy 640-et mértek 157 és 160 volt a max teljesítmény.
Válasz raba.steiger.320 #5438. hozzászólásáraNem az éjjel nappalon van a hangsúly hanem az univerzalitason! Pont olyan ideális méret hogy a mutragyazastol a vetesen, szallitason Balazason át a talajmunkakig mindent csinált, gyakorlatilag februárban kezdett és minden hónapban dolgozott decemberig...
Manapság a kis traktorokat csak március május között használjuk a nagyokat meg csak július október között, csak a kozepesek dolgoznak egész évben... azok meg ugye sea nagyon nehéz se a nagyon könnyű részt nem csináljak
Válasz .Feco. #5437. hozzászólásáraAkkor ment éjjel nappal nem semmi 4 év alatt 9500 óra
Válasz Mf-es? #5435. hozzászólásáraIlyet nem lehet mondani... mi 4 év alatt 9500 órát mentünk vele, a hasa alatt a kardankeresztet ette, meg az üzemanyag szűrő tetején az elektromos pumpat, de más nem volt vele sosem, de mind mondtam ez csak 4 éves volt mikor eladtuk... ugyanezzel a tempóval szerintem elment volna 20-ig, de sokkal kevesebb órával azért ugyanúgy megy felette az idő... én nem vennem meg használtan...
Válasz Drisa #5402. hozzászólásáraA mienk 640-es és 175ló van benne.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz .Feco. #5433. hozzászólásáraJó kezekbe,hány ezer órát bírnak?20-30 ezret??
Válasz határjáró #5432. hozzászólásáraSzerintem igen.. ezek már nem azok a régi motorok amik felkoptek az olajat ha 20 percig alapjáraton jártak...
Válasz Mf-es? #5431. hozzászólásáraSemmi. A S emelt motor teljesítményt jelent, ami most minden gépben benne van powerboost néven azt a JD 16 éve az első VP44 adagolokkal probalgatta, és volt 6420 és 6420S, valamint 6920 és 6920S, ezek teljesen egyforma 120 és 150 LE-s gépek voltak, de az S jelű gépek szallitaskor és TLT-n fentebb vettek a teljesítményt +10 LE-vel, a többi viszont nem. A 30-asokban már ez mind alap.
A TLS a rugozott híd jelölése nincs köze a teljesítményhez, sem az S jelöléshez. (Viszont szerintem ami S volt az mind alapból rugozott volt).
Válasz .Feco. #5430. hozzászólásáraNekunk 175M johny van, de azt mondtak h pl szantas, tarcsazasnal legyen meg a 2000 fordulat. Akkor ez hulyeseg?
Válasz .Feco. #5427. hozzászólásáraMilyen gép a 6920 ?Mi a különbség az S és TLS közt?
Válasz határjáró #5428. hozzászólásáraMiért kellene? Auto módban 1870-et tart magának az összes... de kézzel is 1650-1850 sávban szoktuk dolgoztatni, meg tlt esetén is, könnyű munkáknál meg 1450-el (pl hidro hajtásos kukoricavetogepnel, mutragyaszoronal, ilyesminel)
Válasz Blnt123 #5412. hozzászólására7430-7530 valójában nagy 6000-es, felépítésben, mindenben, és Mannheimban készül mint a kicsik. 7430 Prémium plus van nekünk, full-full, mindennel felszerelt... annyi hogy sokat hisztizik az elektronika, véletlenszerűen tiltogat le scv-ket pl, és ilyesmi... Szervizes kijon laptopozik 20 percet és megy minden tovább.. q kabin rugózás nekem kemény kicsit, de amúgy szeretjük.. tényleg egyetlen negatívuma hogy mindig tele van hibakoddal...
7730-7830-7930 az a mostani 7R elődje, azok amerikai gépek, Waterloo-ban Iowa-ban készülnek, a 8000-ék kabinja (nagyoknál a motorja is) van rajta, jellemzően csuszotengelyesek, öntött felnikkel, tehát meg a legnagyobb is könnyebben belefér a kukorica sorba mint a 7430-7530, fordulekonyabbak, nehezebben, fogosabbak, de aránytalanul drágábbak is, a megkímélték 8000-es árba vannak bőven... amivel másabb mint a 8000-es hogy gyakoribb az 50 km-es, es létezik hozza mellső tlt pl. Kaszalashoz, a két kisebb létezik powerquad vagy autoquad váltóval, a nagy csak autopower-el.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #5413. hozzászólásáraNem kellene meg legyen a 2000-2100 fordulat pl szantasnal?
Válasz bandigh #5417. hozzászólásáraPróbáltuk, nem lett jobb... a régi 6920S kiröhögte volna...
Válasz Sk Laci #5416. hozzászólásáraBiztoshogy szarnak a nagy gépek futtatására mert több a nyűg körülöttük.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Kis cuccokkal kevesebb a gondjuk.... látják az évek alatt...
Válasz Sk Laci #5416. hozzászólásáraEmatechosok de ezek alatt voltak biztos...
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #5421. hozzászólásáraUgy értem h 105 től 210-ig 3 vázméret van, a középső már 6 hengeres de kisebb lóerőkkel. Egyébként lehet h az autoquad erősebbnek érződne, nemtudom.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #5421. hozzászólásáraHát pedig igy van az R es egy furogép a 6 os vagy 7 es régebbi sorozathoz képest tök mindegy milyen váltó van alapja föleg e23
Válasz szanberg #5411. hozzászólásáraén volt kedden egy gazdaságban ahol közel két hónapja csak a fejüket vakarják a kubotások de a traktor még mindig üzemképtelen
Válasz bandigh #5417. hozzászólásáraHogy erted h kicsi vaz?![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Elvileg felepitesre megegyezik 6930ekkal.
6530is ezzel a motorral volt szerelve .
Az nemlehet hogy autopoweres es azert buta?
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraEz teljesen igy van.
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraEz teljesen igy van.
Válasz bandigh #5417. hozzászólásáraEz nagyon érdekes mert nekünk is van 150R és mindent csinálunk vele és minden terén elégedettek vagyunk bitang erős.
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraNem az a baja a 150R-nek h a kis vázban le van butítva a 6.8-as motor, és ennek nagyon kéne egy optimalizálás? Mondjuk az ecopoweres. Nem azért hogy erősebb legyen, hanem hogy rugalmasabb.
Válasz *** HM *** #5414. hozzászólásáraKik árulnak Nyitrán?
Én Šupáékat hívtam a központban, de fura volt a hozzáállásuk....
Válasz szanberg #5411. hozzászólásáraMegírhatnád részleteseben privátban.
Válasz Sk Laci #5409. hozzászólásáraNyitraiak nem árulják?
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraNekunk van 120m.
Eco valtos, 1800 fole sosem engedem a fordulatot szerintem egyeltalan nem eszik sokat.
Annyi hogy tobbet kell kutyulni a csoportot benne mint a 20/20nal ez nem tetszik.
Amugy en nem vennek mast
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraFeco, tudnál esetleg pár szót szólni a 7430-7830 szériáról? Át olvastam a JD csoportot, de sokkal nem lettem okosabb.
Válasz Sk Laci #5409. hozzászólásáraMegsúgom lehet venni magyarból is, közel van hozzád a központ és szervízesek is laknak a térségedben magyar oldalt és akkor még áfát sem kell fizetned.
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
A gép pedig nem hibásodhat meg hehe
Válasz Tarrento #5396. hozzászólásáraMi is gondolkodtunk anno nagyobb Mc Cormik traktor vásárlásán. Nekünk egy MC100-as van, 2 volt, mára már csak egy maradt.
Aki szervizelte őket, hivatalos szervizese a márkának azt mondta MTX 155 a plafon amit meg szabad venni. Felette gyenge az erőátvitele, alul van méretezve.
A felnijei elég gyengék ezeknek a márkáknak. Nekünk a küllös állítható felnin rögtön reped egy egyszerü vetőgéppel is már. Akkor milyen lehet egy ilyen nagyobb gépnél ami nagyobb eszközt is vihet.
Válasz szanberg #5408. hozzászólásáraA Szlovákiai Kubota képviselet még arra is lump hogy árajánlatot adjom a telefonbeszélgetés után. Se személyes megbeszélés. Ezért a Kubi nálam kihúzva. Ha eladáskor ilyen a hozzáálásuk, milyen lesz a szervizeléskor, vagy ha szezonban meghibásodik a gép ???....
Válasz Sk Laci #5404. hozzászólásáraM135GX és az orrát sem fogja emelgetni.
Válasz Sk Laci #5404. hozzászólásáraM135GX és az orrát sem fogja emelgetni.
Válasz Sk Laci #5405. hozzászólásáraSajnos erre nem nagyon van letoseg.
Válasz TDavid #5395. hozzászólásáraKöszi. Megpróbálom valahohyan ráveni őket, hogy az 50-es legyen. Vagy esetleg későb a szoftvert átírni. Csak ne legyen mechanikailag más a fogaskerékáttétel.
Válasz .Feco. #5403. hozzászólásáraKöszi a választ, hát nem tudom, jobban futkosós traktor kelene, fuvarozás, permetezés, szórás, rakodás is, ha nem fogja emelgetni az elejét az 1000 kg big-bag 2m-re kinyúlva hátra, ha igen akor továbra is az NH fog rakodni nálam.
Ezen kívül vetés, fogasolás, esetleg szántás max 50 ha/év de kötöt talajon.
Néztem a nagyobakat is, de akciós ár nélkül már elégé magas az ára.
Válasz Sk Laci #5394. hozzászólásáraValahogy esetlen a motorja, 2450 a max fordulata, nem 2100 mint a nagyobbaknak, 1900-as fordulaton meg csak 34!!!-el megy mint egy Zetot... ha meg nyomos neki akkor is 40,5 a vége viszont akkor zabál! Óra szerint 25 l/h csak hogy megy az úton! A 8530-as a maga 16 tonna súlyával egy 8 tonnás tartását vontatva 22 l/h-t mutat ahhoz hogy 42-vel menjen, és csendesebb mint az a kis vakarcs!
Ráadásul nagyon esetlen a sebesség kiosztása, permeteznek közben van hogy tartományt kell váltani fogasban majd vissza a forduló előtt... legalább van kuplung gomb a váltó karon...
Mentségére szóljon viszont hogy keményebb mint a 6150R, vacak, sáros akados úton jobban küzd, nem adja olyan könnyen magát, sokszor elmegy ott, ahol a másik fullad, emiatt vissza kapcsol, csak közben szetszaladnak a lovak... meg indulni meg elfelejt... Akaratosabb a 6x30/7x30 gépek motorja mint az R-eseken szerintem...
Válasz Tarrento #5400. hozzászólására640 az nincs 160 LE még mi 650esünk sincs csak 157 LE mérés szerint.... és a max teljesítmény. Van egy H betű alakú alkatrész ami kardánt tartja annak a csapjai és maga a furat kopik ki. Egy kezelő van...
Válasz Tarrento #5396. hozzászólásáraIsmerősnek van ilyen, azon is asszem már harmadszor kell a hidat újítani mert valami szétkopott benne.![smile unsure](/oldforum/images/smiles/unsure.gif)
Válasz Drisa #5399. hozzászólásáraAz melyik alkatrèsz!? Ez a vezèrgèped amúgy? Hány kezelője van? Mert az sem mindegy ki hogy amortizálja![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Amúgy Arion 640 akartam 5000 órával venni, de meggondoltam, mert nem használnám ki azzal az 1-200 órával,kár beleőlni ennyi pènzt. Csak MTZ helyett jó lenne valami Nyugati ès legalább 160Le
Válasz Tarrento #5398. hozzászólására650-es. Van olyan alkatrész benne amit évente kell cserélni és 300 ezer az alkatrész...
Válasz Drisa #5397. hozzászólásáraArion hanyasod van? Nem sokat bír ez a rúg.híd akkor. Mondjuk nekem csak 100-150órát menne èv alatt. kb. 50ha lazítás 100-120ha szántás, esetleg magágyk.+simító, kèsőbb tárcsa. Ennyibe talán nem szakadna meg.
Válasz Tarrento #5396. hozzászólásáraEz a rugózott híd már 2002-ben létezett? Egy nagy pénz temető. Arionunk alatt ilyen van, 5 év 5000 üzemóra kb 3-4 millát kellett csak a hídra költeni.
Jó estét mindenkinek...Ki mit mond erre a trakira?? Ennyi órával még érdemes fogl. vele?? Mibe van 1 váltó, motor,hídjavítás STB. ezeknek?? Mennyi millát számoljon az ember plusszba ha megvenném? Valaki konkrétan??https://www.agropark.hu/Adatlap-Perkins_motoros_rugozott_hidas_klima_legfek_jo_gumik-McCormick_MTX_175_11435_uzemoras-7039
Válasz Sk Laci #5394. hozzászólásáraSzoftveresen lesz variálva a sebességlimit a traktoron talán? Mert gyárilag csak 40 km/h és 40km/h Eco elérhető az M-eshez, az 50-et csak az R-eshez lehet rendelni.