Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Napraforgó vetőmag új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- Nádas árak eladásra új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
692 hozzászólás
Válasz decsi #287. hozzászólásáraOlyan problémád nem volt még hogy egyik pillanatrol a masikra kiakadt a tankórád? Nekem kiakadt mintha fullon lenne. Azt mondjak a szerelő hogy a tankban felakadt valahogy... Ha leveszem a gyujtást akkor lemegy az óra a 0ára.
Válasz kukaccsosz #290. hozzászólásáraJo allapotban van a behordo csiga. Meg nagyon nem mentem kukoricaban csak a forgoban jott elo
Ez a hang es azert szedtek szet nekem a lassitot. Most ha kijavul az ido majd kiprobalom hogy milyen igy. De ha nektek jó akkor nekem is jó lesz :)
Decsi a kombajnban lévő tengelybe kell ugye ékpályát vágni akkor azt kikell szedni ahhoz. Akkor az biztos ugy marad ebbe a szezonba
Válasz Pubi0308 #288. hozzászólásáraA veszteségjelző nem megy (nem jó a háromállású kapcsoló a fülkében). Az érzékelő rudat lejjebb lehet állítani próbáld meg. Ha nagyon töri a szemet akkor próbálj az alsó rostán nyitni egy kicsit amíg nem lesz nagyon szemetes. Akkor is törheti a szemet ha nagyon kopott a behordó csiga a magtartályban.
Válasz decsi #287. hozzászólásáraMajd ha lesz időd egy fotót feltöltesz?
Uh nem egyszerü de muszáj lesz megcsinálni ha nem lehet vele majd boldogulni.
Köszönöm a segitséget!
Válasz kukaccsosz #284. hozzászólásáraNeked mukodik a vesztesegmero? Nekem h tori picit allandoan jelez h fujja kifele a tort pici szemeket.
1400as széllel mész ? Rosták nekem 8-14-16on vannak. A hézag 26-30kozt .
Neked hogy vannak a rosták?
Válasz Pubi0308 #285. hozzászólásáraPár millimétert kell kiesztergálni az 516-os doblassító cső tengelyéből.Kell bele egy ékpálya és kész.Az ékpályát nem lehet simán belevésni mert nagyon kemény az anyaga.Szikraforgácsolóval lehet kialakítani benne.Alá kell hézagoló karika,hogy a szíj fusson.A kombájn vázára kell hegeszteni egy tenyérnyi kazánlemez darabot amihez odafogatod a lassító egyik felét mikor fordulatot akarsz csökkenteni.Így még lassabb lesz mert az 516 szíjtárcsa pár centivel kisebb mint a jd-jé.
Azt hiszem így 250-ig le lehet venni a fordulatot.
Válasz kukaccsosz #284. hozzászólásáraEzis igaz... 13-as kukoricat ritkan lehet vágni. De amugy a lassitóval 320al menne a dob kukiba igy meg megy 360at terhelve lehet lemegy 330 ig akkor most 10-20fordulat olyan sokat számitana? Vagy lehet semmit....
Az NH k allitolag jobban darálnak bár nem tudom ezt csak hallottam.
Válasz decsi #283. hozzászólására
Hiszek én neked. De nekem a forgót most szépen vágta nagyon . 2% szemetet vontak le.
Te felujitottad es megint szétment? Mitől?? Nekem picit morog olyan mintha bele bele érne valami a dobba de a dobhézagot felveszem 50re akkor is csinsálja és szétszedték a lassitót és ott a bibi :(
Engem iolyan 4-500.000ft al riogatnak.... Kicsit sok azert... 70-80eft/db a bolygókerekek x3db, 160eft a kapcsolós fogaskerék. Az agy amint a csapágyak vannak 160eft, plusz a csapágyak az gondolom 100eft .
Es hogy raktad ra az 516oset? Fotod van rola? Igy mennyire tudod levenni a fordulatot?
Válasz Pubi0308 #281. hozzászólásáraMi lassító nélkül vágunk mindent!
A száraz kukoricát tényleg töri egy kicsit, de nem vészes. Amúgy nem is normális dolog 13-14-es nedvességtartalmú kukoricát aratni, de ez nem rajtunk múlik..............
Válasz Pubi0308 #281. hozzászólásáraÉn már javítottam kb 500e-800e ft bele az alkatrészek.Igy a 2. törés után E516-os kombájnét raktam rá.Amit kb még most is komplett 20-30 ezerért meg lehet szerezni.Amúgy töri a száraz kukoricát is.Bár nekem nem hiszel,sok éve nekem+két barátomnak ez a széria van.Nagyon megbízható gépek de nagyon durván csépelnek.
Válasz Pubi0308 #281. hozzászólásáraNe aggódj én így vágtam évekig..Gond nélkül!!
Van itt olyan aki doblassitó nélkül szokta vágni a kukoricát? Én lassito nélkül 360ig tudom levenni a dobfordulatot. Persze ezen a termény ugyis lassit picit.
Csak nem tudom hogy fogja e törni vagy sem. Tudom hogy a 96előttieken nincs is lassito es ugy aratnak vele mindent... Az enyim 97es.
Van aki igy vágja vele?
Csak azért mert a doblassitómba állitólag kikellene cserélni a 3bolygókereket 2csapágyat 2szimeringet meg a tolófogaskereket ami állit 1-es 2-es állásba. Van aki javitott már ilyet? Ha igen kb mennyi?
Koszonom a segitseget !
Válasz Pubi0308 #272. hozzászólására7T/H-nál nincs semmi alatta...
Válasz Pubi0308 #278. hozzászólásáraJobb láb a gázon,bal láb a jobb lábon...
Válasz decsi #276. hozzászólására
Válasz VTR-es #269. hozzászólására500 óra
Válasz Pubi0308 #275. hozzászólásáraOk főnök nyomjad neki!
Válasz decsi #274. hozzászólásáraMutatsd már hol irtam a 30ról 32re a dobhézagot? szemüveget tedd fel ember magadon kacaghatsz az tuti
Válasz Pubi0308 #271. hozzászólásáraA dobhézagon legyen a szemed!!!!! 32
Válasz VTR-es #269. hozzászólásáraÉn 2 évente szoktam.
Válasz jozef19 #270. hozzászólásáraMajd mindjárt megmondja nem jól látod a tarlót :) a tudós decsi LOL
Válasz decsi #265. hozzászólásárakomoly egy pali lehetsz ha a moderátornak módosítania kell..., van min nevetni az biztos ! :) LOL , lehet nem kellene annyira szaladni benne meg lehet lekellene desszikálni a naprát nem ? LOL
Gyere nézd meg a tarlót utána magyarázhatsz
Válasz decsi #268. hozzászólásáraNálam a dob 11,5 m/s ,a lépcsős rosta 12,a felső rosta 12,a kalász rosta 12,az alsó rosta 10.20-25q anyagban 7-8km/h-nál nincs alatta semmi szórás...
decsi, kukaccsosz, ti Z kombájnba milyen üó. intervallumokban szoktatok hidrosztatika és hidraulika olajat/szűrőt cserélni, ill. a könyv hány órát ír?
Válasz kukaccsosz #267. hozzászólásáraKimondtad a lényeget! Évjárat függő!Minden z kombájn tulajdonos tudja,hogy ennek a szeriának a napraforgó cséplés nem az erőssége.
Válasz decsi #265. hozzászólásáraMost nekünk is gyönyörű tisztán dolgozott. Korábban voltak olyan évek amikor küszködtünk a beállítással.
Válasz kukaccsosz #264. hozzászólásáraKöszi szépen a tippeket! :) mágnesszelepet bontott már szét valaki??
Válasz Pubi0308 #263. hozzászólásáraNyugtával a napot! Ne csak a tartályt nézd hanem a tarlót is! 10 éve van 2056 a portán. Lehet anyi baja van az enyémnek is,hogy a dobhézag harmincason van nem harminckettesenekkora .... már rég hallottam,de jót nevettem rajta
Moderátor által módosítva: 2015-09-22 14:32:24
Válasz Zetorka #262. hozzászólásáraJobboldalon az agyánál a relé és biztosító táblán és alatta megnézni nincs-e rágás, szakadás előfordul, hogy az egér bejut. Szintén a ezen a részen van egy csomó soklábú elektromos csatlakozó mindet átnézni nem e ázott be. Ugyan ezt meg kell csinálni a baloldalon az elektromos szelepeknél is.
Válasz joc #261. hozzászólásáraFullos lett
Én vittem a legtisztábbat
Méghogy az 514es szebben vágja
Üdv mindenkiken érdeklődni szeretnék, lenne egy pár problémám a 2056 kombájnal: 1: nem kapcsol a cséplő csak ha az adaptert emelem fel közben, miután bekapcsoltam a cséplőkapcsolót, 2: ha felkapcsolom a közúti világítást feljebb muzdul a hőfokjeladó és leáll az asztal, 3: hihetetlen gyorsan enged le a ferde tipp mit kéne megnézni?? előre is köszi a válaszokat ha találkozott már valaki hasonlókal. :)
Válasz jozef19 #255. hozzászólásáraIgazad van,a könyv 320 ir de ha sok a zöld kóró jobb a 400 a dobkosár hézag 30-ról 32-re igy nem töri a szemet,tapasztalatból irom.
Válasz decsi #254. hozzászólásáraBeállitás kérdése!
Válasz Pubi0308 #258. hozzászólásáraNe fedd le a dobot!!!
Válasz 1025 #257. hozzászólásáraTe mit mondasz ?
Válasz joc #252. hozzászólására
Válasz Pubi0308 #251. hozzászólására
Válasz joc #252. hozzászólásáraHa a 514 600-as dobbal 400-as fordulaton megy,akkor a 660-as dobnak sok a 400-450...
Válasz joc #252. hozzászólásáraMennyiségre 2x annyit levág a jd,de a minőséget össze sem lehet hasonlítani.
Válasz joc #252. hozzászólásáraNa jó persze sok naprát le lehet vele vágni én egyszer egy teljes üzemanyag tankot ki hajtotam vele a maradék pár literel gurultam hazáig.. de pl a WTS az klasszisokkal szebben le vágja és kevesebb fejtöréssel
Válasz Pubi0308 #245. hozzászólásáraA rosta állást hagyd ahogy a buzát vágtad dobfordulat 400-450,szél 900,dobkosár hézag 30,azért a 14-es elbujhat,elégé riogatnak,hülyeség!
Válasz VTR-es #249. hozzászólásáraNem is volt sokkal
Magasabb idén a búza...
Na hat remelem sikerul
Levagni vele az olajforgót.
Válasz VTR-es #249. hozzászólásáraHa térdig ér a szalma akkor még elmegy...
Válasz Pubi0308 #247. hozzászólásáraNem sok az a tempo 7-8t-s gabonában
Válasz Pubi0308 #247. hozzászólásáraA 14-es szebben levágta.A napraforgó vágás mindig is szenvedés volt
a z szériával.Szór,koszos,hántolja,és van ugy,hogy hiába álligatod nem reagál semmire.
Válasz 2266 #246. hozzászólásáraKöszi :) azért gondolom ugy levágja mint egy 514 es. csak egy kiindulópontra lettem volna kiváncsi
Na majd kukiban bár nekem a 70-80q buzában is szépen ment 7,5-8km/h val
Válasz Pubi0308 #245. hozzászólásáraEz nagyon egyedi be álitást igényel ezért hiába irunk mi ide le neked bár mit is..Egyébként túl sok jóra ne számits a Z kombájnnak nem a Napraforgó az erössége!!!
Sziasztok!
Nem tudna nekem valaki esetleg napraforgóaratáshoz szükséges paramétereket megadni?
Dobfordulat,szél,rés,rosták.
Nekem meghalt az a része ami átállítja magától sajnos.
Ha valaki dolgozik naprában vele és van bevált paramétere amivel szépen dolgozik a kombájn azt megköszönném ha leírja :) ezaz első szezonja napraforgóban!
Válasz Batka #243. hozzászólásáraköszi, megtaláltam
Válasz Mézga #242. hozzászólásáraITTkeresgélj!