Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Köszi a gyors infókat!Rá mértem de nem ez lett a baja.Azt hittük,hogy porlasztós de másért gyengült el, üres IFA kocsival alig birkózik meg.Mondjuk,ha valakinek van ötlete!???
nem a fűlke hátúlján lévő adattáblát kell nézni hogy mikori az esetleg a fűlke gyártási ideje de lehet az se.
ami legpontosabb adat az az adagoló és az öninditó között a blokkon van , vagy a kuplungházon baloldalt.bár igaz ez konkrétan az adott alkatrész gyártási ideje de ezek párnap eltéréssel megeggyeznek.
Én az összes mtzémbe átalakitottam a fontosabb müszereket a bevált mevhanikusra.Én csak azt nem értem hogy a hülye ruszki repülöt ürhajot csinált elég jokat ezt a rohadt trakin meg nem bir elektromosságot tenni rá.
Áligattam minden felé nem huhog sehogy.Az igazsághoz hozzátartozik hogy turbo cserével a melegoldali öntvényház és a szelep maradt a régi és csak a kompresszor rész lett becsavarozva.Lehet hogy ezért nem huhog vissza??Amugy kopás sérülés nem látszott rajta.Nem birtuk kicsavarni a rögzitö csavarokat féltünk hogy beszakad aztán meg lehet kinlodni.
Válasz #518. hozzászólásra
azért akar állítani mert ez már nem a gyári turbó hanem levolt neki cserélve egy ugyan olyanra és a cseh turbót gyárilag nem éppen mtz beállítással állítsák.
nem fúj le olyan erőteljesen mint az előző ezért irtam neki hogy próbáljon rajta állítani.
egyébként amelyik turbón nincs ilyen rudazat azon se azon sincs teljesen összehangolva az adagoló a turbóval,mivel aki anyagot ad ahhoz nagyobb turbónyomás kell ha az arányosságot nézzük.
Nem értem miért akarsz állítani azon a rudazaton. Az a rudazat a turbó lapátok szögét állítja a vákum segítségével. Azt gyárilag be van állítva és utánna magától működik. Ja és annak összhangba kell lennie az adagolt üa.-al
Eltömödött hütöt kimosni nagyon nehéz a couler nem engedi át a mosot rendesen igy kivettem.Nem érezni a hiányát.De nem elado majd vissza rakom ha ugy tartja kedvem.
úttánna néztem és 198 külső BOV- van a c14-101 -126 abba pedig be épített van és azokon nem lehet állítani hogy milyen nyomáson nyissanak, szóval ezé hóhugnak
a c-14 198 turbó" húhog "csak mert azon van csak lefúvó szelep magyarul csak az a gép húhog améken 198 túrbó van mert a 198 van lefúvó szelep BOV az egy nyomás érzékeny szelep vákum rásegítéssel működik és rúdazaton kell állítani hogy mekkora nyomáson nyisson ki !
ha ugyanolyan turbó lett feltéve akkor talán azért nem huhog mert nem azonosan van beállitva a rudazat az új turbón mint a régin volt mivel a cseh turbót nem csak mtz kapja ezért gyárilag nem ahhoz állitják.
809 hozzászólás
Válasz #550. hozzászólásra
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Válasz #550. hozzászólásra
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Válasz #550. hozzászólásra
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Válasz #550. hozzászólásra
Ha a porlaszto jo és egyébb dolgok levegöszürö tiszta,turbo szállit levegöt,van kompresszio akkor adagolo kezd gyengélkedni.Jazda van rajta?A mienk is elgyengült a porlasztokkal kezdtük és adagolo lett a ludas.Ha fel kell ujitani az drága lessz meg sosem lessz a régi ideig oráig és megint lehet szegelni.
Mennyi üó. van benne?
A hangja nem változott?
Nem szokott terhelésnél le hebegni?
Üressen? Az enyém a 16 T-Bssst viszi 170-180q-val könnyedén.
Kap elég anyagot?
Köszi a gyors infókat!Rá mértem de nem ez lett a baja.Azt hittük,hogy porlasztós de másért gyengült el, üres IFA kocsival alig birkózik meg.Mondjuk,ha valakinek van ötlete!???
A gyári 240bar.A vezér gép
A 1025,3-é 200 bar felett van az tuti de nem emlékszem pontosan, aszt hiszem kb.:230
Helló szakikáim 1025.3 és 952.3 trakiknak a porlasztó nyitó nyomására vagyok kíváncsi?! Tudja valaki?
Eszt ki mondta Neked? A 350 Le-s MTZ is csak az idén jött be és már évekkel ezelőtt gyártják.
Válasz #544. hozzászólásra
akkor hogy lehet .3as?
2005be kezdték gyártani.
A fülkém 2001-es, kuplungház pedig 2002-es. Így megfelel?
Nem tudja valaki hogy cooler ccm-S ??
Válasz #541. hozzászólásra
nem a fűlke hátúlján lévő adattáblát kell nézni hogy mikori az esetleg a fűlke gyártási ideje de lehet az se.
ami legpontosabb adat az az adagoló és az öninditó között a blokkon van , vagy a kuplungházon baloldalt.bár igaz ez konkrétan az adott alkatrész gyártási ideje de ezek párnap eltéréssel megeggyeznek.
Akkor gyártották v. akkor vetted? Na mindegy holnap megnézem az adat tábláját.
Válasz #539. hozzászólásra
Az én 1025-ösöm 2002 évjárat.Akkor még nem volt .2 .3 meg .semmi , csak simán 1025
Vagy 2006 v. 2005 ben vettük, de ha jól emlékszem az adat táblájára 2001-ben gyártották 1025,3-as.
Válasz #526. hozzászólásra
a coolernek semmi köze nincs a huhogáshoz...
a turbók csinálják és azonbelűl a cseh mert nekünk a ruszki nem csinálja.
Válasz #536. hozzászólásra
Mikori évjárat volt?????
Az első 1025,3-unk jobb volt, mint a második. Az első szériásakat valamiért jobban összerakják
Válasz #531. hozzászólásra
Nem tom ha SU-27 cobra figura közbe mit mutatnak a müszerei,vagy szergely betöt votkával s nem számit
Ha a dutrákat még gyártanák szerintem inkább az lenne.
Ja de a hidraulikája is eléggé fos. Nekem azért van ez ,mert erre telik.
A BELARUS és az orosz nem ugyan az a nemzet. Az oroszok nem hülyék. A BELARUS az fehér orosz és Minszk-ben van a gyár
Válasz #530. hozzászólásra
de az is lehet hogy a repülöket is szemsacra kel hajtani
Én az összes mtzémbe átalakitottam a fontosabb müszereket a bevált mevhanikusra.Én csak azt nem értem hogy a hülye ruszki repülöt ürhajot csinált elég jokat ezt a rohadt trakin meg nem bir elektromosságot tenni rá.
A leg bisztosabb difik a régi 50-ben voltak ott nem volt vissza beszéd
csak plussz még egy hiba lehetőség, mivel a BELARUS nem a jó elektromosságáról híres, hanem az olcsóság és igénytelenség, egyszerűség
Válasz #526. hozzászólásra Kösz!!!
Mondtam,h a cooler miatt huhog, de ti nem hisztek nekem
Ja egyépk. a difije meg ugyan olan szar mit a sima olajosoké
Válasz #524. hozzászólásra Akkor ezek szerint a taposó pedál elektromos kapcsoló és a többi olyan mint a régebbieken?!
Válasz #522. hozzászólásra
elektromos kapcsolású ugy mint az elsőhajtás és ha jól tudom membrános difis.
Válasz #522. hozzászólásra
Ez már elektrohidroaulikus rendszer
Helló srácok ennek a traktornak taposós a difije.De amúgy a pedáltól tovább milyen (gondolok itt "mechanikus hidraulikus?)???
Válasz #520. hozzászólásra
akkor ha maradt a régi szelep azt hamarabb is mondhattad volna mert akkor az nem 100%os.
ameddig megy a turbó addig szerintem nem kell vele törődni.
Válasz #519. hozzászólásra
Áligattam minden felé nem huhog sehogy.Az igazsághoz hozzátartozik hogy turbo cserével a melegoldali öntvényház és a szelep maradt a régi és csak a kompresszor rész lett becsavarozva.Lehet hogy ezért nem huhog vissza??Amugy kopás sérülés nem látszott rajta.Nem birtuk kicsavarni a rögzitö csavarokat féltünk hogy beszakad aztán meg lehet kinlodni.
Válasz #518. hozzászólásra
azért akar állítani mert ez már nem a gyári turbó hanem levolt neki cserélve egy ugyan olyanra és a cseh turbót gyárilag nem éppen mtz beállítással állítsák.
nem fúj le olyan erőteljesen mint az előző ezért irtam neki hogy próbáljon rajta állítani.
egyébként amelyik turbón nincs ilyen rudazat azon se azon sincs teljesen összehangolva az adagoló a turbóval,mivel aki anyagot ad ahhoz nagyobb turbónyomás kell ha az arányosságot nézzük.
Nem értem miért akarsz állítani azon a rudazaton. Az a rudazat a turbó lapátok szögét állítja a vákum segítségével. Azt gyárilag be van állítva és utánna magától működik. Ja és annak összhangba kell lennie az adagolt üa.-al
Válasz #516. hozzászólásra
ha összefele tekersz a rudazaton akkor növeli a nyomást és gondolom ha nagyobb nyomást enged el akkor fúj le hangosabban.
Válasz #512. hozzászólásra
Merre állitsak rajta széjjel vagy összre fele???.Csak csö kipszi van rajt.
Válasz #511. hozzászólásra
Eltömödött hütöt kimosni nagyon nehéz a couler nem engedi át a mosot rendesen igy kivettem.Nem érezni a hiányát.De nem elado majd vissza rakom ha ugy tartja kedvem.
Válasz #513. hozzászólásra
úttánna néztem és 198 külső BOV- van a c14-101 -126 abba pedig be épített van és azokon nem lehet állítani hogy milyen nyomáson nyissanak, szóval ezé hóhugnak
Válasz #512. hozzászólásra
a 920.3 és 952.3ason is huhog a c14 101vagy 126 is és azon nincs ilyen szelep.
a c-14 198 turbó" húhog "csak mert azon van csak lefúvó szelep magyarul csak az a gép húhog améken 198 túrbó van mert a 198 van lefúvó szelep BOV az egy nyomás érzékeny szelep vákum rásegítéssel működik és rúdazaton kell állítani hogy mekkora nyomáson nyisson ki !
Válasz #508. hozzászólásra
szia!
A coulert miért szedtétek ki belőle? nem eladó véletlenül?
Válasz #508. hozzászólásra
ha ugyanolyan turbó lett feltéve akkor talán azért nem huhog mert nem azonosan van beállitva a rudazat az új turbón mint a régin volt mivel a cseh turbót nem csak mtz kapja ezért gyárilag nem ahhoz állitják.