Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF437.83 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
amikor a kerékösszetartást állítottam 131 cm körűl volt a gumi belső falától mérve.
de a régebbi egyeneshidasoknál kevesebb mert keskenyebb a hid talán 2007estől régebbiek.
Az én gépem sem huhog már.Mondjuk a couler kivan szerelve belöle.Uj cseh turbo van rajta meg most csövet raktam fel igy egy kicsit huhog de nem ugy mint uj korába.Jazda adagolos verzio.
Válasz #505. hozzászólásra
nézd meg mi van a turbora ráírva cseh rebublic kis zöld adattábla meg mi a turbo száma C14-198-01 ha ez van rajta akkor tuti nem ruszki,ja meg cső van a kipufogó helyett,vagy a gyári kipufogódob,mert csővel jobban huhog.
Válasz #503. hozzászólásra
Cseh turbo van 892,2-n 1025.2 n 952.2 920.3 952.3 1025.3 mert a ruszki összevissza gyártotta öket ugyanigy az adagolókkal is ez van jazda motorpal utn mikor melyikkel van összepárosítva!
Nem a turbó miatt szokott huhogni. Nekem 2 "huhogós"-van. Az intercooler miatt huhog. Nézd meg a hűtő és a coler között nincs e tele piszokkal! Plussz a hűtőknek is állandóan tisztának kell lenni, mert különben a cooler elveszti a funkcióját. Fúvazsd ki minden indulás előtt a celláit kompresszorral! Plussz a levegőszürőre is kényes. Viszont ha ezeket rendszeresen karbantartod érezhető a különbség
ha szöghidasról beszélünk akkor a hidon kell széjjelebb venni ha nem elég akkor kikell forgatni a kereket.
az "egyeneshidasnál" csak a kerék kiforgatással lehet növelni a nyomtávot.gyárilag 130cm körűl van.
Olyan kérdésem lenne hogy mi az oka annak hogy mikor váltok vagy fordulatszám esésnél a turbó nem "huhog" vissza.Most volt porlasztócsúcs csere meg a turbó is jó rajta plusz savállócső kipuff van rajta, fordulatszám még nem volt állítva.
Ha valaki tud ebben segíteni előre is köszönöm!!
Itt egy videó hogy mire gondolok:http://www.youtube.com/watch?v=v7QtIUlDmxU
Válasz #490. hozzászólásra
pontosan nem tom az 1ik havernak nem akart indulni a garis mesterek be dobtak két alátétet és nem lehet ráismerni a trakira de pontosan nem tom miaz a szelep az enyémen nincs ojan
Kifele kell tekerni a menbránon akkor tudsz neki adni kakaot de csak fél fordulatokat és probálgatni kell!De amugy naftát is lehet neki adni az adagoló végén alul leveszed a kupakot inbuszkulcsal és ott lesz alatta egy 6-os csavar lekontrázva azt is kifelé tekerve adod neki az anyagot!De még tudsz a töltésen is állitani mi ahogy most belötük a töltést igen jo lett igaz kicsit durvább a járása hidegen de ha bemelegszik elhagya!De sokkal erösebb lett (nagyon bika)!
Common rail rendszert nem kapod szét pár villás kulccsal meg csavar húzóval én megállok .3 szériánál igy fogja el..szni az mtz ezzel sok elektronizálással
AZ ÉN MTZ-M IS JAZDA ADAGOLÓS.ÉS EGY ADAGOLÓS GURUTÓL AZT HALLOTTAM HOGY MÉG MINDIG A LEGJOBB VÁLASZTÁS AZ MTZ TRAKTOROKHOZ,DE MIVEL DRÁGÁBB MINT A MÁSIK KÉT LEHETŐSÉG IGY EGYRE KEVÉSBÉ ERŐLTETI SZERGEJ...
motorpal adagolós 1025.3nál is gondolom hasonlóan kell a membránt állitani.
azt szeretném kérdezni hogy merre kell tekerni neki hogy több anyagot adjon terhelésnél?vagy hogy erősebb legyen, de ezen már elektromosan vezérli a mebmránt szerintem,
Na megvan a hiba!Egyszerü de nem gondoltam volna hogy gyárilag szarul állitja be a köcsög ruszki a menbránt az adagoló tetején!Egy kicsit tekertünk ki rajta és olyan lett mint ujkorában!
Nekem is jazda adagolos 1025.3-as van.Ha az adagoloval van egy kis probléma mindjárt elgyengül a gépezet.A porlasztot mi 200-240 közt probálgattuk nem tapasztaltunk külbséget jo adagoloval.Couler kivan iktatva.Ha a porlasztok szarakodnak akkor is gyengélkedik.2006-os évjárat 3 évig nem volt vele semmi baj.Azota évente kell adagolot javitani,fél évente porlaszto javitás.Gondolgodtam neme tenni kéne rá 1025-ös utn adagolot.Meg hagyományos turbos porlasztot.
A töltés jo!Állitgatud de nem lett jo a gép!A régi adagolónak megkopot a egyes hengernél a ház ezért kellet lecserélnem max alkatrésznek jo de az nekem is kell hátha valamit fel tudok használni!
a füst a tökéletlen égésre utal
vagy nem időben porlaszt..(töltés)
vagy a porlasztó...nem oké-s
adagoló nem okés...
esetleg szökik valahol a nyomás???
Régi adagolótok eladó...??Engem érdekelne!
Mert nem volt hézagolo alátétem aztán azt gondoltam jo lesz!De attol füstölhet meg gyengülhet hogy nagyobb nyomáson durran?Mert ha kevesebb a nyomás és hugyozik akkor igen!De ha magas?
Nem tudom mennyire kell beállitani ez a gond!Mert ugy állitod hogy a rugo alatt hézagolsz de mi betetük az uj csucsot azt kész!Levegött kap kompreszio holnap mérem de egyik pillanatrol a másikra nem kophat meg a motor szerintem szelephézag jo jazda adagolo volt rajta most is az van csak 1025-é de uj!turbo jo de lehet kikötjük a kulert hátha valahol lukas!
nem sok az a kettőnegyven egy kicsit???
levegőt kap az a motor....??
Turbó van e rajta és ha van működik e????
kompresszió lett mérve????
Biztos hogy jó az a jazda adagoló...??
Előtte milyen adagoló volt rajta...???
Mert a motorpál és a jazda között van némi különbség????
+a motor se egyforma(vezérműtengely)
Egy olyan gondom lenne egy 952.3-mas mtz-vel hogy elfogyott belöle az erö!Az adagolója szar!kicseréltük és raktunk rá egy 1025-ös adagolót de ugyan az maradt a jelenség!Teljes gázon forog a motor üresben és füstöl!Eddig terhelés alatt semmi füstje nem volt de most füstöl halvány feketésen!erö 30 le minusz kb!De ahogy észrevettem porlasztó csucs csere után jött a füst de az erö nem változot! A porlasztot menyire kel beállitani?Ebben 5 lukas van!240bar ott duran!Jazda adagoló van rajta a száma 773-4002 A gép 2007-es kiadású!Ha valaki tudna segiteni megköszöném!
Válasz #456. hozzászólásra
köszönöm az infókat már meg van a kiszemelt tárcsa egy metalwolf nvtb-3,4-es 610-es lapokkal és 25cm-es távtartós
esetleg ha valaki ismeri ezt a fajta metalwolf tárcsát annak naggyon megköszöném ha meg tudna dobni egy pár darab infóval,tapasztalattal,stb
előre is köszönöm
Válasz #458. hozzászólásra
terep 3.-ban húzom egy 10-es tempóval 1800-as fordulaton elég szépen viszi nem is melegíti a vizet füstölni sem füstől csak kéne egy nehezebb tárcsa
ha valaki tudja légyszi irja meg hogy kel a motorpál adagolon álitani a membránon hogy legyen ereje van ot 1gy bevágot végü 6os menet két kontra anyával mit mere köszönöm elöre is
Válasz #453. hozzászólásra
Ha leveszed az oldalát akkor a hütő mégtöbb szemetet tud beszivni,mivel az oldala takarja le a hütőt is,oldalról!Érted?
Az alját meg azért,ahol az akksi v,mert onnan is rengeteg szemetet tud fölszippantani(törek,szalma,POR)...
ÉRTED??????????????????
809 hozzászólás
Válasz #499. hozzászólásra
amikor a kerékösszetartást állítottam 131 cm körűl volt a gumi belső falától mérve.
de a régebbi egyeneshidasoknál kevesebb mert keskenyebb a hid talán 2007estől régebbiek.
Az én gépem sem huhog már.Mondjuk a couler kivan szerelve belöle.Uj cseh turbo van rajta meg most csövet raktam fel igy egy kicsit huhog de nem ugy mint uj korába.Jazda adagolos verzio.
Az előbb írtam,h csak ruszki nötűk vannak rajta
Válasz #505. hozzászólásra
nézd meg mi van a turbora ráírva cseh rebublic kis zöld adattábla meg mi a turbo száma C14-198-01 ha ez van rajta akkor tuti nem ruszki,ja meg cső van a kipufogó helyett,vagy a gyári kipufogódob,mert csővel jobban huhog.
Én nem vitázok biztos így van. Akkor csak a mi 2db 1025,3-unkon van ruszki. Vagyis BELARUS
Válasz #503. hozzászólásra
Cseh turbo van 892,2-n 1025.2 n 952.2 920.3 952.3 1025.3 mert a ruszki összevissza gyártotta öket ugyanigy az adagolókkal is ez van jazda motorpal utn mikor melyikkel van összepárosítva!
Persze a 1025,3-on cseh turbó van. Én akkár hogy néztem csak ruszki bötűket láttam rajta, de lehet rossz a szemem
Válasz #501. hozzászólásra
Szerintem meg a cseh turbo miatt huhog,az orosz turbok nem huhognak ennyi!
Akkor a régi 92-ek miért nem huhognak?
A Huhogást a lefúvószelep, blow off valve okozza !!
Válasz #497. hozzászólásra
Annyi nem lehet.
Én ezt a távolságot kérdeztem. Két kerék köze:
Nem a turbó miatt szokott huhogni. Nekem 2 "huhogós"-van. Az intercooler miatt huhog. Nézd meg a hűtő és a coler között nincs e tele piszokkal! Plussz a hűtőknek is állandóan tisztának kell lenni, mert különben a cooler elveszti a funkcióját. Fúvazsd ki minden indulás előtt a celláit kompresszorral! Plussz a levegőszürőre is kényes. Viszont ha ezeket rendszeresen karbantartod érezhető a különbség
Válasz #496. hozzászólásra
ha szöghidasról beszélünk akkor a hidon kell széjjelebb venni ha nem elég akkor kikell forgatni a kereket.
az "egyeneshidasnál" csak a kerék kiforgatással lehet növelni a nyomtávot.gyárilag 130cm körűl van.
1025-nek az első kerekek közepétől mért nyomtávolság mekkora?
A hátsó kerekek közepe 150 cm-re beállítható?
Olyan kérdésem lenne hogy mi az oka annak hogy mikor váltok vagy fordulatszám esésnél a turbó nem "huhog" vissza.Most volt porlasztócsúcs csere meg a turbó is jó rajta plusz savállócső kipuff van rajta, fordulatszám még nem volt állítva.
Ha valaki tud ebben segíteni előre is köszönöm!!
Itt egy videó hogy mire gondolok:http://www.youtube.com/watch?v=v7QtIUlDmxU
Válasz #493. hozzászólásra
a difi meg féltengej biztos nem birja
Válasz #492. hozzászólásra
a váltó ugyan az, talán a féltengely erősebb a 1221esen.
hali srácok
olyan kérdésem lenne hogy érdemes-e belepréselni a 1221-es blokkját az 1025-ös mtz-be????
bírni foglya-e a hátsó hajtás vagy egyből szét szakad???????
Válasz #490. hozzászólásra
pontosan nem tom az 1ik havernak nem akart indulni a garis mesterek be dobtak két alátétet és nem lehet ráismerni a trakira de pontosan nem tom miaz a szelep az enyémen nincs ojan
Válasz #489. hozzászólásra
miért kell a 2 alátét?
nem lekell venni a 4db imbúsz csavart a fedélel?
Válasz #480. hozzászólásra
a hármason két alátétet kel teni az aszelep alá ahova az áram csatlakozik rá
Válasz #485. hozzászólásra
kösz akor a csavarhuzovégel bevágot 6os meneten kel kifele tekerni és utána lekontrázni a két hatos anyával a membránál kérdem
Jazdával a legjobb az tuti de csak ha minden fasza!!!!!!!!!!
Válasz #485. hozzászólásra
Ez a technika működik a .2-nél is?
Kifele kell tekerni a menbránon akkor tudsz neki adni kakaot de csak fél fordulatokat és probálgatni kell!De amugy naftát is lehet neki adni az adagoló végén alul leveszed a kupakot inbuszkulcsal és ott lesz alatta egy 6-os csavar lekontrázva azt is kifelé tekerve adod neki az anyagot!De még tudsz a töltésen is állitani mi ahogy most belötük a töltést igen jo lett igaz kicsit durvább a járása hidegen de ha bemelegszik elhagya!De sokkal erösebb lett (nagyon bika)!
Common rail rendszert nem kapod szét pár villás kulccsal meg csavar húzóval én megállok .3 szériánál igy fogja el..szni az mtz ezzel sok elektronizálással
Válasz #481. hozzászólásra
AZ ÉN MTZ-M IS JAZDA ADAGOLÓS.ÉS EGY ADAGOLÓS GURUTÓL AZT HALLOTTAM HOGY MÉG MINDIG A LEGJOBB VÁLASZTÁS AZ MTZ TRAKTOROKHOZ,DE MIVEL DRÁGÁBB MINT A MÁSIK KÉT LEHETŐSÉG IGY EGYRE KEVÉSBÉ ERŐLTETI SZERGEJ...
Válasz #480. hozzászólásra
Ugyanugy mechanikus mint a jazdás verzio.A 1025.4 az már common rail rendszer Boosh.Nem tom mijen lehet??????
Válasz #480. hozzászólásra
ez sok elektronizálás ez idegtépő ha elromlik valami basszus már lassan az mtzhez is diagnosztikai program kell :D :D
Válasz #479. hozzászólásra
motorpal adagolós 1025.3nál is gondolom hasonlóan kell a membránt állitani.
azt szeretném kérdezni hogy merre kell tekerni neki hogy több anyagot adjon terhelésnél?vagy hogy erősebb legyen, de ezen már elektromosan vezérli a mebmránt szerintem,
Na megvan a hiba!Egyszerü de nem gondoltam volna hogy gyárilag szarul állitja be a köcsög ruszki a menbránt az adagoló tetején!Egy kicsit tekertünk ki rajta és olyan lett mint ujkorában!
Válasz #477. hozzászólásra
ugy lehet hogy menne rendesen :DDD
Nekem is jazda adagolos 1025.3-as van.Ha az adagoloval van egy kis probléma mindjárt elgyengül a gépezet.A porlasztot mi 200-240 közt probálgattuk nem tapasztaltunk külbséget jo adagoloval.Couler kivan iktatva.Ha a porlasztok szarakodnak akkor is gyengélkedik.2006-os évjárat 3 évig nem volt vele semmi baj.Azota évente kell adagolot javitani,fél évente porlaszto javitás.Gondolgodtam neme tenni kéne rá 1025-ös utn adagolot.Meg hagyományos turbos porlasztot.
A töltés jo!Állitgatud de nem lett jo a gép!A régi adagolónak megkopot a egyes hengernél a ház ezért kellet lecserélnem max alkatrésznek jo de az nekem is kell hátha valamit fel tudok használni!
Válasz #474. hozzászólásra
a füst a tökéletlen égésre utal
vagy nem időben porlaszt..(töltés)
vagy a porlasztó...nem oké-s
adagoló nem okés...
esetleg szökik valahol a nyomás???
Régi adagolótok eladó...??Engem érdekelne!
Mert nem volt hézagolo alátétem aztán azt gondoltam jo lesz!De attol füstölhet meg gyengülhet hogy nagyobb nyomáson durran?Mert ha kevesebb a nyomás és hugyozik akkor igen!De ha magas?
Válasz #472. hozzászólásra
de akkor miért 240 ha elég a 210 is?
Válasz #471. hozzászólásra
ezt már nem tekergetni kell mint a régit
Válasz #469. hozzászólásra
betettétek az új csúcsot...de...előtte be is lett állítva?
Válasz #469. hozzászólásra
210
Nem tudom mennyire kell beállitani ez a gond!Mert ugy állitod hogy a rugo alatt hézagolsz de mi betetük az uj csucsot azt kész!Levegött kap kompreszio holnap mérem de egyik pillanatrol a másikra nem kophat meg a motor szerintem szelephézag jo jazda adagolo volt rajta most is az van csak 1025-é de uj!turbo jo de lehet kikötjük a kulert hátha valahol lukas!
Válasz #466. hozzászólásra
210 már jó érték...
Válasz #466. hozzászólásra
nem sok az a kettőnegyven egy kicsit???
levegőt kap az a motor....??
Turbó van e rajta és ha van működik e????
kompresszió lett mérve????
Biztos hogy jó az a jazda adagoló...??
Előtte milyen adagoló volt rajta...???
Mert a motorpál és a jazda között van némi különbség????
+a motor se egyforma(vezérműtengely)
Üdv!
Egy olyan gondom lenne egy 952.3-mas mtz-vel hogy elfogyott belöle az erö!Az adagolója szar!kicseréltük és raktunk rá egy 1025-ös adagolót de ugyan az maradt a jelenség!Teljes gázon forog a motor üresben és füstöl!Eddig terhelés alatt semmi füstje nem volt de most füstöl halvány feketésen!erö 30 le minusz kb!De ahogy észrevettem porlasztó csucs csere után jött a füst de az erö nem változot! A porlasztot menyire kel beállitani?Ebben 5 lukas van!240bar ott duran!Jazda adagoló van rajta a száma 773-4002 A gép 2007-es kiadású!Ha valaki tudna segiteni megköszöném!
Üdv:Pista
Válasz #456. hozzászólásra
köszönöm az infókat már meg van a kiszemelt tárcsa egy metalwolf nvtb-3,4-es 610-es lapokkal és 25cm-es távtartós
esetleg ha valaki ismeri ezt a fajta metalwolf tárcsát annak naggyon megköszöném ha meg tudna dobni egy pár darab infóval,tapasztalattal,stb
előre is köszönöm
Válasz #458. hozzászólásra
terep 3.-ban húzom egy 10-es tempóval 1800-as fordulaton elég szépen viszi nem is melegíti a vizet füstölni sem füstől csak kéne egy nehezebb tárcsa
ha valaki tudja légyszi irja meg hogy kel a motorpál adagolon álitani a membránon hogy legyen ereje van ot 1gy bevágot végü 6os menet két kontra anyával mit mere köszönöm elöre is
1025 = dupla élvezet(összetóóóni) hehehehehehehehe.
Válasz #453. hozzászólásra
Ha leveszed az oldalát akkor a hütő mégtöbb szemetet tud beszivni,mivel az oldala takarja le a hütőt is,oldalról!Érted?
Az alját meg azért,ahol az akksi v,mert onnan is rengeteg szemetet tud fölszippantani(törek,szalma,POR)...
ÉRTED??????????????????
Válasz #455. hozzászólásra
persze mit nevezünk nehéztárcsának,ha 660-as lappal,akkor 3m elég neki