Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #3374. hozzászólásáraLàtom hogy nem csak új oda van akasztva, bírnia kell
Csak azt mondom, hogy a gyári helyen lévő 37-es csap is elgörbül meg elreped középen egy idő után, persze ahhoz el kell füstölni egy úszómedencényi dízelt
Válasz #bandi #3373. hozzászólásáraMióta megvettem ezt a lazítót nálam így üzemel, széles a kapcsolási pont távolsága az emtézének, igazából stabil, mint a forint
Mondjuk nem pont lazítónál, de más gépnél is láttam már ilyen "fordított" csapozást.
A mindkét fülben átmegy, az erőkar kicsi, mert a biztosításnak is úgy fúrtam lyukat, hogy a golyó +5mm vastag alátét épp elférjen, tehát nem tud nőni az erőkar. Meg még maga a csap is csavarral a helyén van rögzítve, igazából egy nagyobb traktornál is működhet.
Válasz Gumóka #3372. hozzászólásáraJó persze, de azért nem többszáz ló rángatja hetekig.
Meg aki vonópont két fülét méretezte, ő sem így számolt teljesen az erőkkel
Válasz fexco #3363. hozzászólásáraaz ttudod hogy cater -eredeti van benne?és azt hogy a huntraco munkatársai 1 éve betanitást végeznek a belarus hungária kft szervizescsapatának a cater motort illetően?
Válasz Gumóka #3366. hozzászólásáraFront Cambridge henger 3m lesz az egyik, oda teljes hosszban be kell tennem, mert ha leugrik és átvágtatok rajt a traktorral, azért nem lesz hálás. Ha hátul lenne nem gond, veszítettem már el ekét, kombinátort, boronát a szántón
Válasz endypapa_20120 #3359. hozzászólásáraGábornak a fiatal kora ellenére(2014-ben vettem) a kisujjában volt már akkor a szakma. Agro-Alfa szervize Szombathelyen szintén jó, de már MTZ-t rajtam kívűl talán nem is visznek be, hamarosan megkopik itt is a rutin.
Válasz endypapa_20120 #3357. hozzászólásáraTury Gábor? Tőle vettem a 1025-öt és tényleg ott volt akkor a legolcsóbb, de hidd el nagyságrenddel jobb árat kaptam a 1221 itt és a 1523-ra is, bár azt még nem is tudom mennyi.
Válasz Gandhy #3341. hozzászólásáraKérj ajánlatot a kiskorpádi kereskedőtől is! Mikor mi vettük, nála volt legolcsóbb az egész országban.
Kiskorpád Gépker Kft.
http://www.kiskorpadgepker.hu/
Válasz fexco #3353. hozzászólásáraAffene tudja. Tegnap körülnéztem a kereskedőnél, telerakta MTZ-vel a telepet, de .7-est nem tudott mutatni. Azokból csak rendelésre. Nincs mögé még szervizháttér.
Válasz fexco #3353. hozzászólásáranem egészen..mindegyik uj tipus 1 tonnával(-900kg)al nehezebb mint az előző széria..a 1025.7 pl 6.2 tonna,de a 952.7 is 5.8 körűl
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraÉn nem vagyok már képbe ezekkel a számozásokkal,meg pont---asokkal.agromasom kintvolt a 920.7 953.7 1222.7: ezek kb kuplungtol előre full ugyanazok.ami vitte a pálmát:a1221 az ugye ugyanolyan 3,4literes motorával ês a 130valamennyi lovával.
Válasz MTZ1221.3 #3350. hozzászólásáraKonkrétan ennyi, 1523-as köntösben a 1221. Jár hozzá a fronthidraulika és gyorskapcsolók a vonólapokon, sárvédőről vezérelhető függesztő, klíma alapból bent és az ülés úgy emlékszem levegős, mintha. Viszont simán hasonló árban lenne a nagyobbal valszeg. Na persze kiállítási darabot néztem, lehet, hogy csak felaggattak rá mindent, ami raktáron volt.
Válasz #bandi #3349. hozzászólásáraEgyszerű, avítt dolgokban is képes vagyok meglátni az értéket, a szépséget nem kellenek ehhez csillivilli gépszörnyek. Na persze azért van bennem egy másik véglet is, de azok az eszközök az agráriumban nem állják meg a helyüket.
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraEz a verzio elvileg nem kaphato nalunk. Ezert vennek fel hitelt is olyan jo lehet. Persze nem egy Fendt, de ez mar brutal lehet. Persze nekem tok felesleges
Regebbi sem lehet rossz, de annak az eleje lehet nyugos. A 1222.3 miben jobb, hogy azt se hozzak ide? En azt hittem az a fulkeben mas, meg bosch a hidraulika vezerles. Van valami speci is amiben elter?
Válasz MTZ1221.3 #3346. hozzászólásáraDe nem ám, itt megállok. De azért kértem infót a 1222.3-ra is, hogy az vajon bekerül-e valaha az országba.
Bár az új 2022-es Cummins motorost azért elhoznám, de az már egy teljesen más dimenzió.
Válasz Gandhy #3338. hozzászólásáraÉrthetően: a 4x6-os váltóval 1700 euróval több, viszont az gyári klímás az árlistában és nem volt egyértelmű, hogy a klíma miatt drágább-e, vagy a váltó dob rajt. Na ezt pontosítja. Tehát egy barbár félórában megállapítottuk, hogy biztos a klíma miatt, de Lukasenkáéknál ki tudja.
Válasz mtz1221 #3340. hozzászólásáraFelteszem a 1221-re a napokban és ha elviszik ezzel, akkor veszek a másikra, ha nem kell átrakom, ha nem viszik el a 1221-et, akkor meg lesz MTZ arzenál. Egyikkel kimegyek, másikkal visszajövök.
2022-t megkérggyem? Rendben.
Válasz Gandhy #3337. hozzászólására1523-ra kértem ajánlatot, 2 váltótípus elméletben elérhető itthon, 4x4 és 4x6, a 4x6-os 1700 euróval drágább, de a lista szerint alapból klímás(gyári), vagy nem, ezt most pontosítják és utána lesznek összegek. Mondtam, hogy ne siessenek, csak óvatosan, jól rágják meg, mielőtt kimondják az összeget. Viszont lízing lesz, a tököm fizet mégegyszer kápé. 5%-on belül a lízingdíj. Lesz időm kiárulni a 1221-et.
Most MTZ-ből van itthon dögivel. Itt is volt vagy tíz, tizenöt 8x, 9x.
Válasz mtz1221 #3333. hozzászólásáraNekem mindkettőre a motorpalra mondta. De én leírva nem láttam, sehol. Motorpal van nekem rajta hála Istennek. Egy ismerősnek van rajta Jazda, de ők a lelkét kicsavarták, 220 lóra fel van tekerve. De az megy is mint a háborodás. 4500-nál lökte le a hengerfejet, újkora óta úgy ment. De elment a blokk is. Ez 3 év termése. Lesíkolták minden irányból, vonalfúrás és megy ugyanúgy tovább. Azért nálam 10 év alatt nem kap annyit, mint ott 1 év alatt.
Válasz Gandhy #3331. hozzászólásáraNem. A 1221-é 8 fok, a 1523-é 15 fok (annyi mint a nagyobbaknak). Azokban már más a főtengely. (Persze az előtöltések tól-ig értékek, de én a közepét jegyeztem meg mind a kettőnek.) Legalábbis az adagolós mondta, hogy erre figyeljek. Ha a pokol erőt ki akarom venni belőle, akkor nagyobbra tegyem az előtöltést, viszont akkor lehet, hogy idő előtt bukik ki a motor.
---------------
A 1523 ellen talán az szól, hogy annak a hűtése pont akkora, mint a 1221-nek, míg a 1822.3-nak már akkora hűtője van, mint a 2022-nek. Cikkszámok alapján néztem, persze keverheti is az orosz. De ha nincs tunningolva csak gyárira van belőve, szerintem még mindig jobb, mint a 1221.
Válasz Gandhy #3328. hozzászólásáraElotoltesre nagyon figyelj. Sokan elrakjak a nagyobb fele aztan jon a motorblokk szethullas. 1523 gyari ertekere kell beloni, az elotoltes meg maradjon. Nekem azt hiszem a 1822.3 ertekere lett allitva csak ugye az elotoltes maradt. Mert anno nagyon bazsajgott az adagolos, hogy jol sikerult a beallitas. Tobb munkanap utan is felhivott, na hogy megy?
De szerintem max a 1523 ereje ahol lehet ez. Mondjuk sose melegszik. Bar nincs is olve.
Válasz MTZ1221.3 #3326. hozzászólásáraAz enyémet még meg kell pimpelni, most jár le a garancia, meg nem használtam eddig, meg lusta is voltam elvinni, de érzem, hogy ki kell simítani az adagolót. Gondolom a nyarat még nálam tölti, hacsak meg nem lepnek egy raktári darabbal, nagyon kétlem.
4076 hozzászólás
Válasz #bandi #3375. hozzászólásáraAhhoz azért pár lóra szükség is van.
Válasz Gumóka #3374. hozzászólásáraLàtom hogy nem csak új oda van akasztva, bírnia kell
Csak azt mondom, hogy a gyári helyen lévő 37-es csap is elgörbül meg elreped középen egy idő után, persze ahhoz el kell füstölni egy úszómedencényi dízelt
Válasz #bandi #3373. hozzászólásáraMióta megvettem ezt a lazítót nálam így üzemel, széles a kapcsolási pont távolsága az emtézének, igazából stabil, mint a forint
Mondjuk nem pont lazítónál, de más gépnél is láttam már ilyen "fordított" csapozást.
A mindkét fülben átmegy, az erőkar kicsi, mert a biztosításnak is úgy fúrtam lyukat, hogy a golyó +5mm vastag alátét épp elférjen, tehát nem tud nőni az erőkar. Meg még maga a csap is csavarral a helyén van rögzítve, igazából egy nagyobb traktornál is működhet.
Válasz Gumóka #3372. hozzászólásáraJó persze, de azért nem többszáz ló rángatja hetekig.
Meg aki vonópont két fülét méretezte, ő sem így számolt teljesen az erőkkel
Válasz #bandi #3368. hozzászólására28-as acélcsavar ha elhajlik, megeszem vacsorára!
Válasz fexco #3363. hozzászólásáraaz ttudod hogy cater -eredeti van benne?és azt hogy a huntraco munkatársai 1 éve betanitást végeznek a belarus hungária kft szervizescsapatának a cater motort illetően?
Válasz #bandi #3368. hozzászólásáraVan erre egy most divatos kifejezés is(miniramszeszhurrátorpedótól), unortodox függesztő szerkezetielemek.
Válasz #bandi #3368. hozzászólásáraCsak az ördögtű, de attól is kizárólag sötétben.
Vannak ám művész megoldások, ti aztán semmitű se féltek
Válasz Gumóka #3366. hozzászólásáraFront Cambridge henger 3m lesz az egyik, oda teljes hosszban be kell tennem, mert ha leugrik és átvágtatok rajt a traktorral, azért nem lesz hálás. Ha hátul lenne nem gond, veszítettem már el ekét, kombinátort, boronát a szántón
Válasz Gandhy #3365. hozzászólásáraSokat nem szotyiztam ezen én se.
Válasz Gandhy #3364. hozzászólásáraa lakatosomnak is meg kell élni vmiből
Válasz MTZ1221.3 #3362. hozzászólásáraNem, viszont megoldom, csak kell hozzá némi reszelés.
A grúbernél szűkíteni kellett, itt meg nyújtani.
Válasz Mötözö #3354. hozzászólásáraa ,7-es -ekről beszélek,a legkisebbtől,egész az 1222.7ig.
Válasz Gandhy #3361. hozzászólásáraA karokon nem lehet alakitani kicsit? Nem roviditheto ugy, hogy pont jo szelesseg legyen?
elsőre kicsit zavaró ez a 80 centis fesztáv a fronthidraulikán, így semmit sem tudok felakasztani, csak valami kiegészítővel
Válasz endypapa_20120 #3359. hozzászólásáraGábornak a fiatal kora ellenére(2014-ben vettem) a kisujjában volt már akkor a szakma. Agro-Alfa szervize Szombathelyen szintén jó, de már MTZ-t rajtam kívűl talán nem is visznek be, hamarosan megkopik itt is a rutin.
Válasz Gandhy #3358. hozzászólására
Válasz endypapa_20120 #3357. hozzászólásáraTury Gábor? Tőle vettem a 1025-öt és tényleg ott volt akkor a legolcsóbb, de hidd el nagyságrenddel jobb árat kaptam a 1221 itt és a 1523-ra is, bár azt még nem is tudom mennyi.
Válasz Gandhy #3341. hozzászólásáraKérj ajánlatot a kiskorpádi kereskedőtől is! Mikor mi vettük, nála volt legolcsóbb az egész országban.
Kiskorpád Gépker Kft.
http://www.kiskorpadgepker.hu/
Válasz Mötözö #3354. hozzászólásáraa 1025.7 - 5,9 tonna, a 1523.3 is kábé annyi
Válasz fexco #3353. hozzászólásáraAffene tudja. Tegnap körülnéztem a kereskedőnél, telerakta MTZ-vel a telepet, de .7-est nem tudott mutatni. Azokból csak rendelésre. Nincs mögé még szervizháttér.
Válasz fexco #3353. hozzászólásáranem egészen..mindegyik uj tipus 1 tonnával(-900kg)al nehezebb mint az előző széria..a 1025.7 pl 6.2 tonna,de a 952.7 is 5.8 körűl
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraÉn nem vagyok már képbe ezekkel a számozásokkal,meg pont---asokkal.agromasom kintvolt a 920.7 953.7 1222.7: ezek kb kuplungtol előre full ugyanazok.ami vitte a pálmát:a1221 az ugye ugyanolyan 3,4literes motorával ês a 130valamennyi lovával.
Válasz MTZ1221.3 #3350. hozzászólásáraKonkrétan ennyi, 1523-as köntösben a 1221. Jár hozzá a fronthidraulika és gyorskapcsolók a vonólapokon, sárvédőről vezérelhető függesztő, klíma alapból bent és az ülés úgy emlékszem levegős, mintha. Viszont simán hasonló árban lenne a nagyobbal valszeg. Na persze kiállítási darabot néztem, lehet, hogy csak felaggattak rá mindent, ami raktáron volt.
Válasz #bandi #3349. hozzászólásáraEgyszerű, avítt dolgokban is képes vagyok meglátni az értéket, a szépséget nem kellenek ehhez csillivilli gépszörnyek. Na persze azért van bennem egy másik véglet is, de azok az eszközök az agráriumban nem állják meg a helyüket.
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraEz a verzio elvileg nem kaphato nalunk. Ezert vennek fel hitelt is olyan jo lehet. Persze nem egy Fendt, de ez mar brutal lehet. Persze nekem tok felesleges
Regebbi sem lehet rossz, de annak az eleje lehet nyugos. A 1222.3 miben jobb, hogy azt se hozzak ide? En azt hittem az a fulkeben mas, meg bosch a hidraulika vezerles. Van valami speci is amiben elter?
Válasz mtz1221 #3348. hozzászólásáraKétségtelen, egyre ügyesebben koppintják le a 10-20 évvel ezelőtti johndeere megoldásokat.
Válasz Gandhy #3347. hozzászólásáraÚgy reklámozzák, a "john deere gyilkos".
Válasz MTZ1221.3 #3346. hozzászólásáraDe nem ám, itt megállok. De azért kértem infót a 1222.3-ra is, hogy az vajon bekerül-e valaha az országba.
Bár az új 2022-es Cummins motorost azért elhoznám, de az már egy teljesen más dimenzió.
Válasz Gandhy #3345. hozzászólásáraNehogy a vegen 2022.3 legyen belole
Arra azt hiszem a 650/65R42 megy fel. Az mar brutalisat fog.
Válasz Gandhy #3338. hozzászólásáraÉrthetően: a 4x6-os váltóval 1700 euróval több, viszont az gyári klímás az árlistában és nem volt egyértelmű, hogy a klíma miatt drágább-e, vagy a váltó dob rajt. Na ezt pontosítja. Tehát egy barbár félórában megállapítottuk, hogy biztos a klíma miatt, de Lukasenkáéknál ki tudja.
Ok, rámozdulok az ügyre
Válasz Gandhy #3342. hozzászólásáraA 2022 árára én is kiváncsi lennék.
Válasz mtz1221 #3340. hozzászólásáraFelteszem a 1221-re a napokban és ha elviszik ezzel, akkor veszek a másikra, ha nem kell átrakom, ha nem viszik el a 1221-et, akkor meg lesz MTZ arzenál. Egyikkel kimegyek, másikkal visszajövök.
2022-t megkérggyem? Rendben.
Válasz Zsolty 79 #3339. hozzászólásáraGyőri Agroker
Válasz Gandhy #3337. hozzászólásáraMeghagyod remélem az 1523-ra ??? 2022.3-é mennyit kérnek ???
Válasz Gandhy #3338. hozzászólásáraszia ha nem titok melyik kereskedőnél voltál?
Válasz Gandhy #3337. hozzászólására1523-ra kértem ajánlatot, 2 váltótípus elméletben elérhető itthon, 4x4 és 4x6, a 4x6-os 1700 euróval drágább, de a lista szerint alapból klímás(gyári), vagy nem, ezt most pontosítják és utána lesznek összegek. Mondtam, hogy ne siessenek, csak óvatosan, jól rágják meg, mielőtt kimondják az összeget. Viszont lízing lesz, a tököm fizet mégegyszer kápé. 5%-on belül a lízingdíj. Lesz időm kiárulni a 1221-et.
Most MTZ-ből van itthon dögivel. Itt is volt vagy tíz, tizenöt 8x, 9x.
kis lépés az emberiségnek, de nagy lépés az MTZ-nek, hazahoztam végre a fronthidraulikát
Válasz mtz1221 #3335. hozzászólásáraAkkor ezek szerint nekem 180-ra van huzva. Vegulis jol megy, majd lesz valami
Válasz MTZ1221.3 #3334. hozzászólására179-oldalon megtalálod.
Válasz mtz1221 #3333. hozzászólásáraNekem mindkettőre a motorpalra mondta. De én leírva nem láttam, sehol. Motorpal van nekem rajta hála Istennek. Egy ismerősnek van rajta Jazda, de ők a lelkét kicsavarták, 220 lóra fel van tekerve. De az megy is mint a háborodás. 4500-nál lökte le a hengerfejet, újkora óta úgy ment. De elment a blokk is. Ez 3 év termése. Lesíkolták minden irányból, vonalfúrás és megy ugyanúgy tovább. Azért nálam 10 év alatt nem kap annyit, mint ott 1 év alatt.
Válasz MTZ1221.3 #3332. hozzászólásáraAttól függ mindkettőnél milyen adagoló van rajta. Motorpal 6 fok, yzda meg 16 fok.
Válasz Gandhy #3331. hozzászólásáraNem. A 1221-é 8 fok, a 1523-é 15 fok (annyi mint a nagyobbaknak). Azokban már más a főtengely. (Persze az előtöltések tól-ig értékek, de én a közepét jegyeztem meg mind a kettőnek.) Legalábbis az adagolós mondta, hogy erre figyeljek. Ha a pokol erőt ki akarom venni belőle, akkor nagyobbra tegyem az előtöltést, viszont akkor lehet, hogy idő előtt bukik ki a motor.
---------------
A 1523 ellen talán az szól, hogy annak a hűtése pont akkora, mint a 1221-nek, míg a 1822.3-nak már akkora hűtője van, mint a 2022-nek. Cikkszámok alapján néztem, persze keverheti is az orosz. De ha nincs tunningolva csak gyárira van belőve, szerintem még mindig jobb, mint a 1221.
Válasz MTZ1221.3 #3330. hozzászólásáraA 1221 és a 1523 előtöltés gyári értéke nem egyezik meg, ezek szerint?
Válasz Gandhy #3328. hozzászólásáraElotoltesre nagyon figyelj. Sokan elrakjak a nagyobb fele aztan jon a motorblokk szethullas. 1523 gyari ertekere kell beloni, az elotoltes meg maradjon. Nekem azt hiszem a 1822.3 ertekere lett allitva csak ugye az elotoltes maradt. Mert anno nagyon bazsajgott az adagolos, hogy jol sikerult a beallitas. Tobb munkanap utan is felhivott, na hogy megy?
De szerintem max a 1523 ereje ahol lehet ez. Mondjuk sose melegszik. Bar nincs is olve.
Válasz mtz1221 #3327. hozzászólásáramásfél éve bemutatták, nem jön ez ide sajnos, attól tartok
Válasz MTZ1221.3 #3326. hozzászólásáraAz enyémet még meg kell pimpelni, most jár le a garancia, meg nem használtam eddig, meg lusta is voltam elvinni, de érzem, hogy ki kell simítani az adagolót. Gondolom a nyarat még nálam tölti, hacsak meg nem lepnek egy raktári darabbal, nagyon kétlem.
Válasz Gandhy #3325. hozzászólásáraLáttam valahol ide lengyel videóban, csak azért tettem be. Hamár felénk soha nem lesz, hátha neked sikerül.