Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Szakács Zoltán_77442 #2940. hozzászólásáraNem szabad félni tőle. Nem kell hozzá alkatrész. (fődarabokhoz) Egy-két gomba, vagy csatlakozó lehet kell majd, de az alsó szériákhoz is pont ez kell, így a bármely boltba kapható. Amúgy minden kapható hozzá a Belarus Traktor Kft.-nél is és a Habiban is.
Egyedül olaj kell bele, meg szűrő a motorhoz.
A váltón 2 szűrő van, azt pucolni kell előírt óránként és kész.
Előtöltés 7-8 fok között legyen és akkor örökös, mint a nyomorúság.
Első körbe az adagolót érdemes beállíttatni, mert csak össze van dobálva és nem adagol egyformán mint a 6 hengernek anyagot. Ha a porlasztó lapkás lesz azt akkor nem kell bántani.
Ha nincs az adagoló állítva akkor kicsit erőtlen alacsony fordulaton és eszi a kuplungot, mert csúsztatni kell elinduláskor. Ha be van állítva akkor meg csak leveszed a lábad a kuplungról és utána nyomod a gázt. 300q súllyal is pótkocsival. Nyilván 4m-es grúber elé nem ez való.
Váltóba csak UTTO vagy motorolaj mehet, hajtómű tilos.
Válasz JDfan90 #2939. hozzászólásáraNagyon köszönöm! Akkor nem kell félni egy 1221.2-től, alkatrész is van hozzájuk? Neked is 1221 van?
Köszi a választ
A régebbiekben a .2 és a .3 hathengeres közt az adagoló és a porlasztók voltak különbözőek. Más volt a hengerfej is valamivel. A .3-as intercooleres, így valamivel jobb hatásfoka van a motornak.
.2-es Motorpal adagolós, a .3-as általában Jazda adagolóval volt szerelve. De utóbbi időben már a .3-asokat is inkább Motorpallal adták ki. A Jazda adagolós valamivel erősebb, csak ahhoz eléggé kevés adagolós ért, így én attól tartanék, mert eléggé bajos dolgok tudnak vele történni. Reduktorház rendszeresen csattan szét rajtuk.
892-höz képest utcán jóval lassabb, ez 35km/h-val megy csak. Nem pattog, de nem is nagy sebességgel képes menni.
Minőségre és kialakításra a 1221, 1523 nem említhető egy lapon a 8xx és 9xx szériás MTZ-kkel. Ez totál más. Ha oda van rá figyelve nemigen lesz eladó sosem, mert amire kitalálták arra bőven képes ez a traktor. 130-160 lóerős kategóriában eléggé jó vétel. Kényelme hasonló a már ismert MTZ-khez, "keleties" maradt.
Sziasztok! Érdeklődnék, kinek mik a tapasztalatai, és mik a különbségek a 1221.2 és .3 között? Érdemes e a mostani áron (minőségen) ebben a típusban gondolkodni? 892-esünk van, azzal vegyesek a tapasztalatok, annak újra cserélésén is gondolkodok, mert országúton kényelmesnek találom, ilyen szempont szerint is érdekelne a 1221-es. Egy szöghajtásos 82-es is van, öreg gép, de eddig a legjobban bevált! Szántás részbeni elhagyását szeretném megoldani egy kissé nagyobb géppel. Köszönöm a válaszokat!
Válasz mtz1221 #2935. hozzászólásáraalkatrész meg van, ma jöttek volna, de átcsúszott a jövő hétre, egyelőre még minden a régi, majd jelzem, mire jutottak
Válasz levy1017 #2927. hozzászólásáraDirekt hajtásra kapcsolva vagy automatikus (mikor megkapar a hátsó kerék) hajtásra kapcsolva van a hiba jelenség? Vagy mindkettőben?
Igaz nekem 1523 van de megnéztem a katalógust, hasonló elven működik mindkét típus.
Nekem ősszel szántás közben automata állásba egyszer mintha talált volna valamit az eke, egy pillanat megakadás (gondoltam), de utána többször megismétlődött, néha gyors egymásutánba. Direktbe átkapcsolva ment tovább gond nélkül a munka.
A váltó oldalán van egy golyós kapcsoló (ugyan olyan van a váltófedélen is, hogy csak üresbe tudd indítani) na nálam az adta meg magát. Csere, kihézagol könyv szerint, és gó!
Ami rossz lehet, az a fülkében lévő kapcsoló, a linkelt váltókapcsoló, vagy a mágneskapcsoló ( de akkor direktben is van hiba) vagy vezeték szakadás, vagy kontakt hiba. A kapcsoló
Válasz Gandhy #2917. hozzászólásáraMegkérnélek kérdezd meg őket lehet e azon a vacak szelepek állítani a sülyesztesi sebességet, és az erőszabalyozás gyorsaságát. Ha okosabbak mint a mieink, akkor fényképezd le melyik lukon mit lehet .
Válasz uff #2930. hozzászólásáraDugd össze a váltónál a két vezetéket úgy indítani kellene neki üresben és sebességben is ,ha ennek is úgy van mint az újabb mtz- nek
Válasz uff #2930. hozzászólásáraprobléma lehet pl: indítás kapcsoló, üresállás kapcsoló, indító relé, vezeték szakadás vagy akár önindító, ki kéne mérni vagy átvizsgálni
Sziasztok!
1221.2 az indítással bajlódok, váltó üres állásában kellene induljon, indul, nem indul, nem indul, nem indul, indul,,,, aztán inkább nem indul, mi lehet a probléma? köszönöm
Válasz levy1017 #2927. hozzászólásáraHány üzemóra ??? Kis csőre lett olajnyomásmérő téve ami bemegy a váltóházba ??? Ha ott van nyomás, akkor a váltóban koptak el a lamellák.
Sziasztok!
1221.3 (2006) os mtz első hajtása ,hol megy hol nem..
Érdeklődni szeretnék , hogy vaalki találkozott e már ilyen gonddal , esetleg van ötlet ,hogy hol kezdjek hozzá a javításhoz?
Olajnyomás jó, vezetékeket is átnéztük..
Előre is köszömön,
Válasz mtz1221 #2922. hozzászólásáraJa, hát ez olyan, mint a hbr-es segédemelőm, a télen karmantyúztam a kicsit több, mint 1 éves munkahengert, nem gyári felújítókészletből, aztán ugyanúgy szivárog, csak nem annyira
Válasz mtz1221 #2922. hozzászólásáraAkkor az a hydrosila kell, amit lentebb linkeltél?
Rákérdek, bár errefelé a 1025-nél megálltak a parasztok, 1 hathengeres van itt nálunk, az se sokat megy. A környékbe meg nem is tudok.
Holnap úgy is beszélnem kell vele, még mindig a kocsimmal szívok
Egyébként hozott komplett motort is, meg lengyel fülkét. Egy 50- esre lett ráépítve a lengyel fülke, előre meg megkapta a 1025 motorját. Azt nem tudom új motort hozott e bele a gazdának, de videón láttam, brutál lett
Válasz Gumóka #2916. hozzászólásáraAz annál jobb ha nő rakja össze. Adagolósom mesélte a 80-as években volt tanulmány Úton a belgrádi ipm gyárban. Gyártósoron ahol a köradagolók alkatrészei készültek csak nők voltak. Kérdezik a tanárukat miért van ez. Ő mondta mert nem tudják mit csinálnak, és ha az mondják 1 és 2 mikron között kell hogy legyen a tűrésmező akkor az annyin lesz. Férfi az már tisztában lenne vele hogy 5 évet elmenne kicsit nehezebb reggeli indításokkal 5 mikron hézagnál is, és fájna a faca a minőségre.
Válasz Gandhy #2913. hozzászólásáraFeltéve ha kapsz, Ukrán cég.
Egyébként mtz-hez szerintem itthon nem is igen van gyári, minden hydrosila.
Legalábbis én bármit vettem hidraulikus rendszerhez, mindig hydrosilat kaptam.
Egyébként jó, függetlenül, hogy ukrán.
Válasz Gandhy #2911. hozzászólásáraEnyém 4 soros 4.5 hosszú, volt hogy tele rakta vizes földel a pálcás hengert akkor is felvette, csak nem lehetett vele elindulni, mert 2 kerékre állt.
Válasz Gandhy #2904. hozzászólásáraKi volt csípva abban a vacak szelepben az Ő gyűrű a grubernél meg ki lőtte rendesen. Addig cserélgessék még 100 X fel nem emeli egymás után. .
reggel ráakasztottam a rövidtárcsát, alapgázon épp csak megmozdította, pörgetnem kell, hogy felemelje, emeléskor először nagyon lassan emel, majd gyorsul, végül felemeli akár max magasságra is, de a szivattyú csak akkor áll le, ha visszatolom a kart, viszont ezt egésznap tudta
szóval a hidraulika dadog és a grúbernél adta meg magát, holnap hívom a szervizt
Válasz mtz1221 #2897. hozzászólásáraEnnek a traktornak a nagy tengelytávja és nagy motorja ellenére nem jó a 3 pont függesztési pontja szerintem. Vagy csak szimplán sokat várunk tőle
Válasz Gumóka #2893. hozzászólásáraEgyik ismerős 1021-es mtz-vel húz/visz dupla ékgyűrűs satexot már 5-6 éve. elején dupla sulyok, mégis ha nem figyel két kerekezik. Mérget vennék rá, ha minden rendben észre sem kell hogy vegye azt a grubert. Főleg hogy van első hidraulikája, oda rakhat rá 1000 kilós súlyt is.
Válasz Gandhy #2890. hozzászólásáraElvileg ez a lazító 900kg körül van, nem sok, de fele a henger ami jól kilóg hátra. Ez az ócskavas meg alapjáraton képes emelgetni egész nap, tehát ez alapján nálad nem a súly lesz a hiba, hanem amit mtz1221 írt.
4091 hozzászólás
Válasz Szakács Zoltán_77442 #2940. hozzászólásáraNem szabad félni tőle. Nem kell hozzá alkatrész. (fődarabokhoz) Egy-két gomba, vagy csatlakozó lehet kell majd, de az alsó szériákhoz is pont ez kell, így a bármely boltba kapható. Amúgy minden kapható hozzá a Belarus Traktor Kft.-nél is és a Habiban is.
Egyedül olaj kell bele, meg szűrő a motorhoz.
A váltón 2 szűrő van, azt pucolni kell előírt óránként és kész.
Előtöltés 7-8 fok között legyen és akkor örökös, mint a nyomorúság.
Első körbe az adagolót érdemes beállíttatni, mert csak össze van dobálva és nem adagol egyformán mint a 6 hengernek anyagot. Ha a porlasztó lapkás lesz azt akkor nem kell bántani.
Ha nincs az adagoló állítva akkor kicsit erőtlen alacsony fordulaton és eszi a kuplungot, mert csúsztatni kell elinduláskor. Ha be van állítva akkor meg csak leveszed a lábad a kuplungról és utána nyomod a gázt. 300q súllyal is pótkocsival. Nyilván 4m-es grúber elé nem ez való.
Váltóba csak UTTO vagy motorolaj mehet, hajtómű tilos.
Válasz JDfan90 #2939. hozzászólásáraNagyon köszönöm! Akkor nem kell félni egy 1221.2-től, alkatrész is van hozzájuk? Neked is 1221 van?
Köszi a választ
Válasz Szakács Zoltán_77442 #2938. hozzászólásáraHelló
A régebbiekben a .2 és a .3 hathengeres közt az adagoló és a porlasztók voltak különbözőek. Más volt a hengerfej is valamivel. A .3-as intercooleres, így valamivel jobb hatásfoka van a motornak.
.2-es Motorpal adagolós, a .3-as általában Jazda adagolóval volt szerelve. De utóbbi időben már a .3-asokat is inkább Motorpallal adták ki. A Jazda adagolós valamivel erősebb, csak ahhoz eléggé kevés adagolós ért, így én attól tartanék, mert eléggé bajos dolgok tudnak vele történni. Reduktorház rendszeresen csattan szét rajtuk.
892-höz képest utcán jóval lassabb, ez 35km/h-val megy csak. Nem pattog, de nem is nagy sebességgel képes menni.
Minőségre és kialakításra a 1221, 1523 nem említhető egy lapon a 8xx és 9xx szériás MTZ-kkel. Ez totál más. Ha oda van rá figyelve nemigen lesz eladó sosem, mert amire kitalálták arra bőven képes ez a traktor. 130-160 lóerős kategóriában eléggé jó vétel. Kényelme hasonló a már ismert MTZ-khez, "keleties" maradt.
TLT-je is elég erős
Sziasztok! Érdeklődnék, kinek mik a tapasztalatai, és mik a különbségek a 1221.2 és .3 között? Érdemes e a mostani áron (minőségen) ebben a típusban gondolkodni? 892-esünk van, azzal vegyesek a tapasztalatok, annak újra cserélésén is gondolkodok, mert országúton kényelmesnek találom, ilyen szempont szerint is érdekelne a 1221-es. Egy szöghajtásos 82-es is van, öreg gép, de eddig a legjobban bevált! Szántás részbeni elhagyását szeretném megoldani egy kissé nagyobb géppel. Köszönöm a válaszokat!
Válasz mtz1221 #2935. hozzászólásáraKüldtem e-mailt, majdnem elfelejtettem...![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz mtz1221 #2935. hozzászólásáraalkatrész meg van, ma jöttek volna, de átcsúszott a jövő hétre, egyelőre még minden a régi, majd jelzem, mire jutottak
Válasz Gandhy #2911. hozzászólására.???.
Válasz levy1017 #2927. hozzászólásáraDirekt hajtásra kapcsolva vagy automatikus (mikor megkapar a hátsó kerék) hajtásra kapcsolva van a hiba jelenség? Vagy mindkettőben?
Igaz nekem 1523 van de megnéztem a katalógust, hasonló elven működik mindkét típus.
Nekem ősszel szántás közben automata állásba egyszer mintha talált volna valamit az eke, egy pillanat megakadás (gondoltam), de utána többször megismétlődött, néha gyors egymásutánba. Direktbe átkapcsolva ment tovább gond nélkül a munka.
A váltó oldalán van egy golyós kapcsoló (ugyan olyan van a váltófedélen is, hogy csak üresbe tudd indítani) na nálam az adta meg magát. Csere, kihézagol könyv szerint, és gó!
Ami rossz lehet, az a fülkében lévő kapcsoló, a linkelt váltókapcsoló, vagy a mágneskapcsoló ( de akkor direktben is van hiba) vagy vezeték szakadás, vagy kontakt hiba.
A kapcsoló
Válasz Gandhy #2917. hozzászólásáraMegkérnélek kérdezd meg őket lehet e azon a vacak szelepek állítani a sülyesztesi sebességet, és az erőszabalyozás gyorsaságát. Ha okosabbak mint a mieink, akkor fényképezd le melyik lukon mit lehet .
Válasz uff #2930. hozzászólásáraDugd össze a váltónál a két vezetéket úgy indítani kellene neki üresben és sebességben is ,ha ennek is úgy van mint az újabb mtz- nek
Válasz uff #2930. hozzászólásáraprobléma lehet pl: indítás kapcsoló, üresállás kapcsoló, indító relé, vezeték szakadás vagy akár önindító, ki kéne mérni vagy átvizsgálni
Sziasztok!
1221.2 az indítással bajlódok, váltó üres állásában kellene induljon, indul, nem indul, nem indul, nem indul, indul,,,, aztán inkább nem indul, mi lehet a probléma? köszönöm
Válasz levy1017 #2927. hozzászólásáraPróbálj kapcsolót cserélni
Válasz levy1017 #2927. hozzászólásáraHány üzemóra ??? Kis csőre lett olajnyomásmérő téve ami bemegy a váltóházba ??? Ha ott van nyomás, akkor a váltóban koptak el a lamellák.
Sziasztok!
1221.3 (2006) os mtz első hajtása ,hol megy hol nem..
Érdeklődni szeretnék , hogy vaalki találkozott e már ilyen gonddal , esetleg van ötlet ,hogy hol kezdjek hozzá a javításhoz?
Olajnyomás jó, vezetékeket is átnéztük..
Előre is köszömön,
Üdv!
Válasz mtz1221 #2925. hozzászólásáraJa, közben leesett, hogy nem csak a nagyok voltak monoblokkosak![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Gumóka #2923. hozzászólásáraIgen az. Minden monoblokkosban olyan van, nem csak a 1221-ben.
Válasz mtz1221 #2922. hozzászólásáraJa, hát ez olyan, mint a hbr-es segédemelőm, a télen karmantyúztam a kicsit több, mint 1 éves munkahengert, nem gyári felújítókészletből, aztán ugyanúgy szivárog, csak nem annyira![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz mtz1221 #2922. hozzászólásáraAkkor az a hydrosila kell, amit lentebb linkeltél?
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
Rákérdek, bár errefelé a 1025-nél megálltak a parasztok, 1 hathengeres van itt nálunk, az se sokat megy. A környékbe meg nem is tudok.
Holnap úgy is beszélnem kell vele, még mindig a kocsimmal szívok
Egyébként hozott komplett motort is, meg lengyel fülkét. Egy 50- esre lett ráépítve a lengyel fülke, előre meg megkapta a 1025 motorját. Azt nem tudom új motort hozott e bele a gazdának, de videón láttam, brutál lett
Válasz Gumóka #2919. hozzászólásáraAz a gond saleobol 4-ből 3-rom nem tökéletes, hydrosila meg bírja.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Gumóka #2919. hozzászólásáraKérdezz már rá mennyiért hozna egyet számla nélkül. Majd megáll érte valaki valamikor.![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Válasz mtz1221 #2918. hozzászólásáraNem baj az, én meg mennék minőségellenőrnek![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Egyébként én is szeretek nagyon precíz lenni, csak nem mindig jön össze...
Válasz Gandhy #2917. hozzászólásáraOtt a saleo ennyiért az gyári![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Csak látom a habinál, hogy miből mik lettek az árak pl. hydrosila, meg tudom azt, hogy nekem mennyiért hozza a boltosom számlával.
Aztán Ő egymaga egy kis boltból eltartja a családját
Válasz Gumóka #2916. hozzászólásáraAz annál jobb ha nő rakja össze. Adagolósom mesélte a 80-as években volt tanulmány Úton a belgrádi ipm gyárban. Gyártósoron ahol a köradagolók alkatrészei készültek csak nők voltak. Kérdezik a tanárukat miért van ez. Ő mondta mert nem tudják mit csinálnak, és ha az mondják 1 és 2 mikron között kell hogy legyen a tűrésmező akkor az annyin lesz. Férfi az már tisztában lenne vele hogy 5 évet elmenne kicsit nehezebb reggeli indításokkal 5 mikron hézagnál is, és fájna a faca a minőségre.
Válasz Gumóka #2916. hozzászólására50-ért?![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Válasz Gandhy #2915. hozzászólásáraLehet azért kapni hydrosilát, csak lehet Tanja rakja össze.
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Na meg ez nem hatósági áras, látszik is a habinál...
Válasz Gumóka #2914. hozzászólásáraez konkrétan raktáron van az egyik kereskedőnél
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
ha megjavul ezzel a cserével, mindenképp vennem kell még egyet, mert a 1025-nek is ua. a baja
Válasz Gandhy #2913. hozzászólásáraFeltéve ha kapsz, Ukrán cég.
Egyébként mtz-hez szerintem itthon nem is igen van gyári, minden hydrosila.
Legalábbis én bármit vettem hidraulikus rendszerhez, mindig hydrosilat kaptam.
Egyébként jó, függetlenül, hogy ukrán.
Válasz mtz1221 #2912. hozzászólásárana ez megnyugtat
ez a Hydrosila gyártmány gondolom stabilabb, mint amit garanciában hoznak helyett
Válasz Gandhy #2911. hozzászólásáraEnyém 4 soros 4.5 hosszú, volt hogy tele rakta vizes földel a pálcás hengert akkor is felvette, csak nem lehetett vele elindulni, mert 2 kerékre állt.
Válasz mtz1221 #2910. hozzászólásáraa szervizes is mondta, hogy azt átrakja, ha beteszi az új bizbaszt
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220906165142_1662475765019.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220906165224_1662475765022.jpg)
más:
lemértem a grúber hosszát, 410 centi, míg a nem túl rövid rövidtárcsám csak 270 centi
Válasz Gandhy #2908. hozzászólásáraRakd azért át a függőleges orsókat is a leghátsó lukba, garantálom hogy bírni fogja hosszú távon is a jó vezértömbbel.![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Legrosszabb esetben hozatsz egy hydrosilat bele, azt jobbnak tartja mindenki, mások az O gyűrűk bene.
Válasz Wilde #2906. hozzászólásáraEgyébként jogos 820kg papír szerint hengerrel, -1kés legyen akkor 780.
Válasz mtz1221 #2905. hozzászólásáraaz lesz
Válasz Wilde #2906. hozzászólására3x50 kettőre bontva.
Válasz Gumóka #2893. hozzászólásáraha jól látom 2 késes.erre a gyártó sem ír 610 kg -nál többet hengerestűl.tehát elvileg sem lehet 900kg
Válasz Gandhy #2904. hozzászólásáraKi volt csípva abban a vacak szelepben az Ő gyűrű a grubernél meg ki lőtte rendesen. Addig cserélgessék még 100 X fel nem emeli egymás után.
.
Válasz mtz1221 #2903. hozzászólásáraközel annyiba kerül ha függesztettből, félig függesztettre alakítom
viszont ma már teljesen más volt a helyzet:
reggel ráakasztottam a rövidtárcsát, alapgázon épp csak megmozdította, pörgetnem kell, hogy felemelje, emeléskor először nagyon lassan emel, majd gyorsul, végül felemeli akár max magasságra is, de a szivattyú csak akkor áll le, ha visszatolom a kart, viszont ezt egésznap tudta
szóval a hidraulika dadog és a grúbernél adta meg magát, holnap hívom a szervizt
Válasz Gandhy #2890. hozzászólására ?????
Válasz csferri #2901. hozzászólására1,5-1,6 körül, viszont jóval rövidebbek
Válasz Gandhy #2900. hozzászólásáraA kompaktor meg a rövidtárcsa mekkora?
Válasz csferri #2891. hozzászólására1,7+ tonna nettó és hátrabillen a hengerre, szóval ott van az aranymetszés a végén
Válasz csferri #2898. hozzászólásáraNem jó egyik orosznak sem, de olyan nincs hogy 4x felveszi alapgázon, 5.-ikre meg nem bírja.
Válasz mtz1221 #2897. hozzászólásáraEnnek a traktornak a nagy tengelytávja és nagy motorja ellenére nem jó a 3 pont függesztési pontja szerintem. Vagy csak szimplán sokat várunk tőle![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz csferri #2891. hozzászólásáraLáttam a noranét Újvidéken, nem vagyok biztos hogy a rolmakóban több súly lenne attól hogy szélesebb.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz t.romsics #2895. hozzászólásáraValamelyik orosz oldalon láttam hogy a 1221 is hozza opcióként.
Válasz mtz1221 #2894. hozzászólására1000 kg egy kicsit sok lenne annak az első hídnak, szerintem. Gyári frontsúly készlet, maximum.
Válasz Gumóka #2893. hozzászólásáraEgyik ismerős 1021-es mtz-vel húz/visz dupla ékgyűrűs satexot már 5-6 éve. elején dupla sulyok, mégis ha nem figyel két kerekezik. Mérget vennék rá, ha minden rendben észre sem kell hogy vegye azt a grubert. Főleg hogy van első hidraulikája, oda rakhat rá 1000 kilós súlyt is.
Válasz Gandhy #2890. hozzászólásáraElvileg ez a lazító 900kg körül van, nem sok, de fele a henger ami jól kilóg hátra. Ez az ócskavas meg alapjáraton képes emelgetni egész nap, tehát ez alapján nálad nem a súly lesz a hiba, hanem amit mtz1221 írt.
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220902205332_img_20210819_130715_300.jpg)
Bezzeg ha steyert veszel....
Válasz Gandhy #2882. hozzászólásáraHa nagyon összehúzod a dolgokat, nem fog betömődni?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)