Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gandhy #2407. hozzászólására220-230 körül a hátsó. De ne szélességet hanem nyomtávot adj meg nekik, mert úgy fog annyival nagyobb lenni az első köze, hogy pont jó legyen szántásnál ha ráfordítod kicsit a kormányt a barázdára. Benne van amúgy a kezelésiben méretekkel(képekkel). méltóztassanak elolvasni.
Válasz Gandhy #2400. hozzászólásáraHa nem akarsz vele sorban járni, akkor rakasd 1800 mm nyomtávra elsőt hátsót is. Így fog jól menni az eke előtt, meg ennyinél lehet minimumra összecsavarozni az ütközőket, hogy kis ívben forduljon, és a sárhányót sem törje le. Arról nem beszélve hogy 10x kényelmesebb mint 1550-es nyomtávval.
Válasz Gandhy #2403. hozzászólására Novemberben kifizettem karácsony előtt műszakizott két hete megjött a papírja de se nekem se nekik eddig nem sikerült átiratni,20 éve onnét vásárolunk sokadik Mtz úgyhogy várok türelemmel.Ennek lengyel forgalmia rendszáma van .2020 decemberében is vettünk egyet annak szerb papírjai voltak az ment zökkenőmentesen .
Válasz mtz1221 #2397. hozzászólásáraAzzal szoktam viccelődni,hogy fogorvoshoz könyvelőhöz azért nem szeretek járni mert mindig rossz híreket közölnek,mostmár ide tartozik az okmányiroda is!!!
Válasz Dvili #2393. hozzászólásárabetettem a flottába az alkuszomnál, jobb is így
holnap okmányiroda és gurul a tréler, vagy megy a kereskedő a pénzemmel Hawaii-ra
Válasz Gandhy #2391. hozzászólásáramost látom a "Jármú Műszaki Adatlapján", hogy ennek már meg van a műszakija, csak névre kell írni, legközelebb megnézem milyen papírokat nyomnak a kezembe
Válasz Garfield #2389. hozzászólásáraegy kicsit elbizonytalanítottál, ezért gyorsan felhívtam a kereskedőt, azt mondta, ha küldöm a biztosítást, már megy is az okmányirodába
ebben az volt az új infó, hogy nem is tudtam, hogy biztosítást kell kötnöm
Válasz Garfield #2387. hozzászólásáraegész konkrétan, én csütörtökön vettem át, pénteken számlázták, kifizettem, és ahogy a pénz a számlán, már viszik is műszakira, na a pénz ma már náluk van, eredetvizsgája már meg volt, azt láttam, tehát itt már nagyobb baj nem lehet, hacsak meg nem húzzák a vizsgán
Válasz dnsv #2373. hozzászólásáraa rövidtárcsám hasonló súlyú lehet, mint a tiéd, azt emeli, nem dobálja, de 6 órás futamban is gond nélkül megy a meló, teljesen más a súlypont, ez a crosskill nálam a monoblokk hattyúdala, 5 éve szívok vele, ha azt a hátsó simítót leveszem, 50 kg lehet, máris jobban emel
Válasz dnsv #2373. hozzászólására1250 kg a pálcáshengerrel, a crosskill + 4q, önmagában 6q a henger, éppen tegnap nézegettük a kereskedőnél a katalógust, akkor mondta a súlyát, szóval friss az élmény
Válasz Gandhy #2368. hozzászólásáraHuha. És akkor az hány kg? A katalógus szerint 1250kg. Létezik az? Vagy az csak alap csöves hengerrel? Mert nekem a rövidtárcsa 1700kg + mikor színig rakódik földdel a henger az is biztos van 100-200kg és még el lehet vele dolgozgatni.
Válasz Gabi 07 #2371. hozzászólásáraúgy értettem, mivel az enyém már meg van, ha több nem jön, pár év múlt a gyűjtők csillagászati összegeket kínálnak érte
Válasz Gandhy #2350. hozzászólásáraKép alapján eléggé bent van az agy a tengelyen, 1523 is így jött, beljebb futott a hátsókerék külső éle mint az elsőé.
Hátsó tengelyeken a kerékagyat kintebb raktam vagy 12 cm rel!
Válasz Gandhy #2349. hozzászólásáraŐsszel jártam Horton alkatrészért, akkor nagyon ki voltak fogyva a traktorokból! 1221.3 ast egyet láttam, pár darab 820.2 est meg vagy 20db 892.2 es volt a készlet!
Máskor meg tele szokott lenni a placc!
Válasz Gandhy #2363. hozzászólásáraMester
Neked Tolmet Neon 300 kompaktorod van?
Nincs kedved megmérni nekem a crosskill henger távolságát a függesztő ponttól? Egy vagy két soros a henger rajta? Ha két soros akkor a középvonalát elég ha méred a két tengelynek. Van mögötte simító lap is?
Azt még kényelmesen emelte a 1025? Vagy estére kellett zörgetni a motort?
Válasz Gandhy #2361. hozzászólásáraDe azt jónak mondják itten.
Az katmotoros meg élettartamtöltettel van ellátva, amíg elmegy, addig az olaj is kibírja
Válasz Gandhy #2362. hozzászólásáraezzel törnek be a klímavédelembe, itt már nem lesz károsanyag kibocsátás, nem lesz olajfolt a garázsban és nem kell leereszteni a fáradt olajat, mert cseréig azt is felhasználja
3960 hozzászólás
Válasz Gandhy #2407. hozzászólására220-230 körül a hátsó. De ne szélességet hanem nyomtávot adj meg nekik, mert úgy fog annyival nagyobb lenni az első köze, hogy pont jó legyen szántásnál ha ráfordítod kicsit a kormányt a barázdára. Benne van amúgy a kezelésiben méretekkel(képekkel). méltóztassanak elolvasni.
Válasz mtz1221 #2405. hozzászólásáraFőnök, te mekkora kombinátort húzol?
Én ezen gondolkodom, csak nem tudom bírná e emelni a traki
1560kg és 5m-es.
Válasz Garfield #2404. hozzászólásáraakkor most izguljak? ez is lengyel
Válasz mtz1221 #2405. hozzászólásáraakkor milyen széles lesz?
Válasz Gandhy #2400. hozzászólására225 a 4 sor, úgyhogy beférsz vele de oldalanként 7,5 centi azért nem sok. De gondolom nem ez lesz a permetezős stb.
Válasz Gandhy #2400. hozzászólásáraHa nem akarsz vele sorban járni, akkor rakasd 1800 mm nyomtávra elsőt hátsót is. Így fog jól menni az eke előtt, meg ennyinél lehet minimumra összecsavarozni az ütközőket, hogy kis ívben forduljon, és a sárhányót sem törje le. Arról nem beszélve hogy 10x kényelmesebb mint 1550-es nyomtávval.
Válasz Gandhy #2403. hozzászólására Novemberben kifizettem karácsony előtt műszakizott két hete megjött a papírja de se nekem se nekik eddig nem sikerült átiratni,20 éve onnét vásárolunk sokadik Mtz úgyhogy várok türelemmel.Ennek lengyel forgalmia rendszáma van .2020 decemberében is vettünk egyet annak szerb papírjai voltak az ment zökkenőmentesen .
Válasz Garfield #2401. hozzászólásáraNálad a traktor, kifizetted, leműszakizva és nem írják névre?
Válasz Gandhy #2399. hozzászólására"Esze, ereje mint a marhának", tartja a mondás...
Válasz mtz1221 #2397. hozzászólásáraAzzal szoktam viccelődni,hogy fogorvoshoz könyvelőhöz azért nem szeretek járni mert mindig rossz híreket közölnek,mostmár ide tartozik az okmányiroda is!!!
kérdés:
210 centi külső szélesség a hátsókerekeknél, ez így jó?
mert azt mondta a szerviz rakja, ahova kérem, csak mondjam hova
Válasz Gumóka #2398. hozzászólásárakinek a lábában, kinek a fejében van az ereje, nem mindegy
Válasz mtz1221 #2396. hozzászólásáraKapott annyit, amit a 1025 ér, aztán más címre hozza a tréler, nekem erős lábam van...
Válasz Garfield #2389. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=ront%C3%A1s+lev%C3%A9tel&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiko9PN4pD2AhXKt6QKHdH3BB4Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1024&bih=486&dpr=1.88
Válasz Gandhy #2394. hozzászólására1 mtz-ért nem bacca el a becsületét. 100 darabra fel kéne venni a teljes összeget, utána Hawaii-ra.
Válasz Gandhy #2394. hozzászólásáraKíváncsian várom a fejleményeidet???
Válasz Dvili #2393. hozzászólásárabetettem a flottába az alkuszomnál, jobb is így
holnap okmányiroda és gurul a tréler, vagy megy a kereskedő a pénzemmel Hawaii-ra
Válasz Gandhy #2391. hozzászólásáraNormál kereskedő megcsinálja helyetted
Válasz Gandhy #2391. hozzászólásáramost látom a "Jármú Műszaki Adatlapján", hogy ennek már meg van a műszakija, csak névre kell írni, legközelebb megnézem milyen papírokat nyomnak a kezembe
Válasz Garfield #2389. hozzászólásáraegy kicsit elbizonytalanítottál, ezért gyorsan felhívtam a kereskedőt, azt mondta, ha küldöm a biztosítást, már megy is az okmányirodába
ebben az volt az új infó, hogy nem is tudtam, hogy biztosítást kell kötnöm
Válasz Garfield #2389. hozzászólásárade mi a baj, a traktor decemberben már bent volt és még nem vetted át, nem kaptad meg?
Válasz Gandhy #2388. hozzászólásáraAz már nekem decemberben megvolt,kiváncsi vagyok hogy megint hozom a szerencsétlen formámat
Válasz Garfield #2387. hozzászólásáraegész konkrétan, én csütörtökön vettem át, pénteken számlázták, kifizettem, és ahogy a pénz a számlán, már viszik is műszakira, na a pénz ma már náluk van, eredetvizsgája már meg volt, azt láttam, tehát itt már nagyobb baj nem lehet, hacsak meg nem húzzák a vizsgán
Válasz Gandhy #2386. hozzászólásáraNekem nem sikerült még a nevemre íratni!!!
Válasz mtz1221 #2385. hozzászólásáraén erre nem vállalkoznék azzal a kuplunggal
Válasz Gandhy #2384. hozzászólásáraÉn nem engedtem meg hogy hozzák, 100 km le nyomtam vele.
Válasz Garfield #2383. hozzászólásáramég nincs, de már kifizettem
a héten műszaki és hozzák
Válasz Gandhy #2374. hozzászólásáraSzia otthon van már a traktor ??
Válasz mtz1221 #2380. hozzászólásáraNem én írtam, csak megértem
Válasz mtz1221 #2380. hozzászólásáraEgyért nem. De többért igen.
Válasz Gumóka #2378. hozzászólásáraMert még fiatal vagy. Majd rájössz nincs az az arannyal körbe hímzett pina sem, ami miatt meg kell hülyülni.
Válasz Gumóka #2378. hozzászólásárapedig pont a nőnél nem kéne, utólag 10-ből kilencszer a fejét veri az ember a falba
Válasz Gandhy #2377. hozzászólásáraA nőnél még megértem...
Válasz Gumóka #2376. hozzászólásáravan az a helyzet, van az a pénz, van az a nő, amikor felrúgjuk a szabályokat
Válasz Gandhy #2347. hozzászólásáraKuplungot egyébként se csúsztatunk...
Válasz dnsv #2373. hozzászólásáraa rövidtárcsám hasonló súlyú lehet, mint a tiéd, azt emeli, nem dobálja, de 6 órás futamban is gond nélkül megy a meló, teljesen más a súlypont, ez a crosskill nálam a monoblokk hattyúdala, 5 éve szívok vele, ha azt a hátsó simítót leveszem, 50 kg lehet, máris jobban emel
Válasz dnsv #2373. hozzászólására1250 kg a pálcáshengerrel, a crosskill + 4q, önmagában 6q a henger, éppen tegnap nézegettük a kereskedőnél a katalógust, akkor mondta a súlyát, szóval friss az élmény
Válasz Gandhy #2368. hozzászólásáraHuha. És akkor az hány kg? A katalógus szerint 1250kg. Létezik az? Vagy az csak alap csöves hengerrel? Mert nekem a rövidtárcsa 1700kg + mikor színig rakódik földdel a henger az is biztos van 100-200kg és még el lehet vele dolgozgatni.
Válasz Gabi 07 #2371. hozzászólásáraúgy értettem, mivel az enyém már meg van, ha több nem jön, pár év múlt a gyűjtők csillagászati összegeket kínálnak érte
Válasz Gandhy #2369. hozzászólásáraHát persze, meglesz a kubota még élsz kiszolgál.
De ha mégsem, többet úgysem ülsz mtzbe!
Válasz Gandhy #2350. hozzászólásáraKép alapján eléggé bent van az agy a tengelyen, 1523 is így jött, beljebb futott a hátsókerék külső éle mint az elsőé.
Hátsó tengelyeken a kerékagyat kintebb raktam vagy 12 cm rel!
Válasz Gabi 07 #2367. hozzászólásáraengem már az sem zavarna, ha többet nem is hoznának, sőt, amúgy sem traktor, ne szívassák már a népet vele
Válasz dnsv #2365. hozzászólásáraa Rolmako-nál 220-225 centire van a hátsóhenger tengelye
Válasz Gandhy #2349. hozzászólásáraŐsszel jártam Horton alkatrészért, akkor nagyon ki voltak fogyva a traktorokból! 1221.3 ast egyet láttam, pár darab 820.2 est meg vagy 20db 892.2 es volt a készlet!
Máskor meg tele szokott lenni a placc!
Válasz dnsv #2365. hozzászólásáraRolmako a kompaktor, az RT a Tolmet
hogy kényelmesen emelte-e, egy óra munka után teljes gázon, talaj fölött, hogy éppen el tudjak fordulni
én azért ezt nem csúfolnám emelésnek, amúgy az egysoros crosskill 6q és van mögötte simítólap
Válasz Gandhy #2363. hozzászólásáraMester
Neked Tolmet Neon 300 kompaktorod van?
Nincs kedved megmérni nekem a crosskill henger távolságát a függesztő ponttól? Egy vagy két soros a henger rajta? Ha két soros akkor a középvonalát elég ha méred a két tengelynek. Van mögötte simító lap is?
Azt még kényelmesen emelte a 1025? Vagy estére kellett zörgetni a motort?
Válasz Gandhy #2361. hozzászólásáraDe azt jónak mondják itten.
Az katmotoros meg élettartamtöltettel van ellátva, amíg elmegy, addig az olaj is kibírja
Válasz Gandhy #2362. hozzászólásáraezzel törnek be a klímavédelembe, itt már nem lesz károsanyag kibocsátás, nem lesz olajfolt a garázsban és nem kell leereszteni a fáradt olajat, mert cseréig azt is felhasználja
Válasz #bandi #2360. hozzászólásárarendben, de ezt a Cat motoros öszvért főként a német piacra szánják
Válasz #bandi #2358. hozzászólásáraa mechanikus rész csak annyira lesz stabil, mint most, mert az marad a régi