Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MrPoke #2235. hozzászólására Steyer nem az. Az maga a lapá t. Vannak olyan traktorok amibe ha bemászik az ember elkapja a hányinger. Rokonom anno az mtz váltokart szokta bemásszáskor szaros gumicsizmával beszarozni. El nem hiszem,hogy csak én nyultam bele mindig. Elég ingerszegény volt a helyzet.
Teljesen, mindegy, hogy MTZ vagy bármi más. Mind tökéletesen ellátja a feladatát. Van akinek elég egy MTZ tudása kényelme, van akinek nem.
Van aki meg tudja fizetni van aki nem.
Van aki meg akarja fizetni van aki nem.
Szerintem tök mindegy, hogy MTZ, Fendt, Styer, JD, Lapát, csákány.
Minddel dolgozni kell. És ha kellemes az idő én szivesebben lapátolok mint traktorozok. Utálom a traktort. Unalmas, ingerszegény környezet....
Válasz TeljesenMindegy #2229. hozzászólásáraCsak Norrisnak ne szójunk be!
Az nem sz@rral gurigázik, mint mi itt mindannyian!
Ő mindenre is képes, ilyenekből 12-en vagyunk neki egy tucat!
Megyek ásom a gödröt magamnak, pusztán az érintettség végett!
Válasz .Richard. #2227. hozzászólásáraHa ezt a hozzászólásod elolvassa az érintett, én nem lennék a helyedben. A saját szememmel láttam, amint kézzel lefogott egy dolgozó láncfűrészt.
Válasz Gabi 07 #2224. hozzászólásáraMTZ-t csak akkor szabad indítani, ha muszáj. 500 órát megy el csak, annyi az élettartam, jól be kell azt osztani héj
Válasz Gabi 07 #2222. hozzászólásáraMeg azé csuk Norisnak is vállig ért a motorháztető. Aztán hu bakker 22éve mekkora lehet ez. Azt odaálltam melleje az a derekamig ért. Azt nem mondták,hogy az ugy menő,hogy a Texasi kopo 120 centis. vagy az niva vot?
Válasz Bigyófelügyelő #2220. hozzászólásáraDehogynem.
Egy fullos Fendt mellett egy alap MTZ pont ilyen.
A Fendt full hidró hajtásos, mindent vezérel magán az optimális működés érdekében. MTZ-n meg neked kell keccsölni, gondolkodni.
Az, hogy kinek mi mit ér meg az másik dolog. Mert ugye 100méterre lehet menni biciklivel is meg Rangerrel is.
Válasz MrPoke #2219. hozzászólásáraEléggé rossz e az összehasonlítási alap...foltost a foltossal, csíkost a csíkossal...egy bicajt nem igazán lehet összevetni egy ford rangerrel, abban az esetben amikor 2 traktorról van szó...
Válasz vyckyss #2211. hozzászólásáraÉn is nagyon sokat jártam biciklivel. Szinte sosem volt semmi baja. Csak kenni kellet meg tekerni. De azért a Ford Ranger-ben csak nem fúj úgy a szél.
lehet, hogy ez most szentségtörésnek fog tűnni egyeseknek, de én 55/70 Ha-on a 1025-tel elvégeztem ugyanazokat a munkákat 8 éven át, mintha egy nagyon pöpec nagygépem lett volna.
Mire is gondolok:
28 centin szántott, majd elsimító-boronálta, műtrágyázta, kompaktorozta, hengerezte, permetezte, rövidtárcsázta, lazította, kaszálta és mindezt 3300 órán át szinte nulla szervízzel, folyadékok, szűrők, néhány cső, stb. most egy kuplung.
ha úgy viselkedett volna az én MTZ-m mint h.agro gépe, biztos nem lenne már meg és biztosan nem venném át holnap a 1221-et, de hát nálam nem úgy alakult, szerencsére
értek-é a traktorokhoz? nem, és nem kicsit nem
de annyira nem, hogy amikor első ősszel szántottam, 8-cal húztam a 3-as vf VN-t, mert azt hittem, hogy az 1-3 a terep, a 2-4 a közúti, pedig 2-ben 6,5-tel lett volna az akkori állapotban az ideális neki, de hát én úgy tudtam, szántani terepben kell
szóval kapta az ívet nálam, a 3-as lazítóról ne is beszéljek, az 1,7-8 tonnás függesztett eszközökről már szót sem ejtek
Válasz MrPoke #2209. hozzászólásáraTehát akkor 4ezer óra alatt 0-ra kijön egy nyugati. Akkor az visszadolgozza az árát és mikor eladod az már a színtiszta haszon marad?
Válasz Agronomus #2206. hozzászólásáraEz így van. Sajnos néha megesik, hogy bele kell nyúlni. De erre van a biztosítás. Valamint 4000 óra alatt kidolgozhatta magát, ha nem hozta vissza az érárt akkor baj van.
Szerinted akinek új BMW je, Ferrárija van, az nem tudna eljárni egy Suzuki val? Az hogy valaki milyen márkát választ nem azon múlik sok esetben hogy mennyibe kerül, hanem hogy megteheti.
Sok gazda sajnos azért vesz pl JD-t mert az tartja az árát.
Én ki merem jelenteni, azért vettem Fendt-et mert az a gazdaság ékköve. Szép, és mutatós. És nem fogom rá sajnálni a pénzt ha valami baja lesz.
Válasz Agronomus #2206. hozzászólásáraolyan érdekes hogy itt mindenki sokkal nagyobb gépek költségeit, alkatrészeit hasonlítja össze egy 80 lóerőssel...
egy kis 80 lovas szög egyszerű nyugatit pont annyiért szervizel az ember mint egy mtzt, csak nem annyiszor.
mekkore deutzon dolgozol? nekem a full full szervíz a nagy gépemen 370 ezer forint, ezt 3 évente kell rajta megcsinálni...
azt gondoljátok, hogy az új ruszki fillérekből lesz javítva majd???
illetve egy akkora lóerős mtz mint a deutz amivel dolgozol pontosan ugyan ennyibe került volna, ha javítani kell... csak az nem megy el 4000 órát enélkül.
Válasz Agronomus #2206. hozzászólásáraősszel kuplungot kellett cserélni a 1025-ben, nettó 100 ezer az alkatrész, mivel helyben kellett javítani, két kiszállással, 6 óra munkadíj felszámítással, számlával 100 ezer nettó, nem nagyon válogathattam, örültem, hogy valaki kijött a 0 fokban, nyitott színben széthúzni
Válasz Gandhy #2202. hozzászólásáraTavaly ősszel 4000 órás teljes olaj és szűrő csere történ a nagy Deutzon amivel dolgozom.....800 ezer.....a bal első bolygóműbe darabos volt az olaj....jöttek a szakik,belenéztek....lepattant egy zéger füle,aztán szépen megdarálta,fogaskerekekből lepattant itt-ott.....csere....küldték a forgalmazó az árajánlatot,a főnököm le is diferált hirtelen mikor meglátta,meg majdnem én is.....3.4 guriga nettó,+ a szerviz
Persze nem kellett kijönniük,más megoldotta kb fél áron ugyaneztŐsszel a kipuff teteje szédült le a helyéről,megette a hőszigetelés alatt a rozsda......kérnek rá árajánlatot,de a szerelő szerint olyan 1 guriga körül vesztegetik......akkor adjuk össze ezeket a számokat,amit leírtam,és kiderül hogy egy éven belül rá van feccelve erre a zöld konzervdobozra egy normális állapotú 820-as ára
Válasz TeljesenMindegy #2204. hozzászólásárafőként, hogy az 2 éve volt, na idén milyen árak lesznek?
Megtudom, mert megint ki kell hívnom a szervizt, kanyarban pulzál a spriccelő. Persze mondta a szervizes, hogy a szivattyúban a tengelyen lelazult valami, húzzak utána. Na persze, ha én azt szétszedem, már hozhatják is millióért az új szivattyút.
Öröm, az ürömben, hogy van már kolléga Zalaegerszegen, így fele sincs a távolság.
Válasz Gandhy #2193. hozzászólásáraAz új kuplungnak szerintem kell egy kis idő, mire összekopik. Akár a tárcsa, vagy a dobfék is, mikor a teherautókon csináltuk, beállás után meg kellett vasalni, másképp nem volt jó.
Oké, a kuplungot azért ne csúsztasd, de mikor a teherautóban nekem is komplett új lett betéve, először azt se tudtam, melyik bolygón evezek
Válasz Gumóka #2189. hozzászólásárama meghajtottam az új kuplungot a műtrágyaszállítással, kiválóan viselkedett, érdekes, hogy pénteken üresen mentem be Szombathelyre és nem volt olyan meggyőző. De rakottan meg magára talált.
Az vajon számít valamit, ha nem teszem vissza(nem direkt) a tanksapkát?
4091 hozzászólás
Válasz Mötözö #2240. hozzászólásáraszeretnél te ilyen lúzer lenni....
Válasz Gabi 07 #2216. hozzászólásáratipikus lúzer...
Válasz .Richard. #2234. hozzászólásáraA kételkedőknek:
https://www.youtube.com/watch?v=C2K_0avVvXQ
Szemmel láthatóan a háttérben lapító bagoly sem tudta feldolgozni ezt a jelenetet.
Válasz .Richard. #2237. hozzászólásáraMég egy ilyen beszólás, és a földön fetrengek!
Most se sok hílya volt neki, hogy lábon kihordjam!
Fáj a hasizmom a nevetéstől , vegyé vissza!
Válasz MrPoke #2235. hozzászólására Steyer nem az. Az maga a lapá t. Vannak olyan traktorok amibe ha bemászik az ember elkapja a hányinger. Rokonom anno az mtz váltokart szokta bemásszáskor szaros gumicsizmával beszarozni. El nem hiszem,hogy csak én nyultam bele mindig. Elég ingerszegény volt a helyzet.
Válasz MrPoke #2235. hozzászólására
De én szeretem a traktort, az visz előrébb!
Akkor lassan írom, hohy más is megértse.
Teljesen, mindegy, hogy MTZ vagy bármi más. Mind tökéletesen ellátja a feladatát. Van akinek elég egy MTZ tudása kényelme, van akinek nem.
Van aki meg tudja fizetni van aki nem.
Van aki meg akarja fizetni van aki nem.
Szerintem tök mindegy, hogy MTZ, Fendt, Styer, JD, Lapát, csákány.
Minddel dolgozni kell. És ha kellemes az idő én szivesebben lapátolok mint traktorozok. Utálom a traktort. Unalmas, ingerszegény környezet....
Válasz TeljesenMindegy #2229. hozzászólásáraFiam is. azt is kapott karácsonyra. Ő is lefogta!
Válasz Gabi 07 #2230. hozzászólásáraNe siess! Ha jön ugy is visszafordul ha a tükörben megismer. A forduláskor kirugja az a sirgödröt!
Válasz TeljesenMindegy #2229. hozzászólásáraAzt én is láttam!
Vihették a kohóba!
Válasz .Richard. #2227. hozzászólásáraAz övé facelift utáni kiadás!
Névre szóló. Kopóranger!
Válasz TeljesenMindegy #2229. hozzászólásáraCsak Norrisnak ne szójunk be!
Az nem sz@rral gurigázik, mint mi itt mindannyian!
Ő mindenre is képes, ilyenekből 12-en vagyunk neki egy tucat!
Megyek ásom a gödröt magamnak, pusztán az érintettség végett!
Válasz .Richard. #2227. hozzászólásáraHa ezt a hozzászólásod elolvassa az érintett, én nem lennék a helyedben. A saját szememmel láttam, amint kézzel lefogott egy dolgozó láncfűrészt.
Válasz Gabi 07 #2224. hozzászólásáraMTZ-t csak akkor szabad indítani, ha muszáj. 500 órát megy el csak, annyi az élettartam, jól be kell azt osztani héj
Válasz Gabi 07 #2222. hozzászólásáraMeg azé csuk Norisnak is vállig ért a motorháztető. Aztán hu bakker 22éve mekkora lehet ez. Azt odaálltam melleje az a derekamig ért. Azt nem mondták,hogy az ugy menő,hogy a Texasi kopo 120 centis. vagy az niva vot?
Válasz Gabi 07 #2225. hozzászólására
Válasz B.Bali #2223. hozzászólásáraTele aggatom fényfűzérrel, oszt az villog majd legjobban!
Csak előbb szerezni kell egyet, mert már a faluba sincs!
Válasz dnsv #2221. hozzászólásáraRangerre nem öljük a forintot!
Jó ide a bicikli!
Vagy megyek traktorral!
Válasz Gabi 07 #2222. hozzászólásáraMég abba nem tudsz villogni, hogy nekem jobb kocsim van mint neked!
Válasz MrPoke #2219. hozzászólásáraAz a polski fiatba sem fúj!
De azért az csak nem olyan menő!
Válasz Bigyófelügyelő #2220. hozzászólásáraDehogynem.
Egy fullos Fendt mellett egy alap MTZ pont ilyen.
A Fendt full hidró hajtásos, mindent vezérel magán az optimális működés érdekében. MTZ-n meg neked kell keccsölni, gondolkodni.
Az, hogy kinek mi mit ér meg az másik dolog. Mert ugye 100méterre lehet menni biciklivel is meg Rangerrel is.
Válasz MrPoke #2219. hozzászólásáraEléggé rossz e az összehasonlítási alap...foltost a foltossal, csíkost a csíkossal...egy bicajt nem igazán lehet összevetni egy ford rangerrel, abban az esetben amikor 2 traktorról van szó...
Válasz vyckyss #2211. hozzászólásáraÉn is nagyon sokat jártam biciklivel. Szinte sosem volt semmi baja. Csak kenni kellet meg tekerni. De azért a Ford Ranger-ben csak nem fúj úgy a szél.
Válasz Mötözö #2217. hozzászólásáratükörbe néztél?
Válasz Gabi 07 #2194 hozzászólásár öntelt ,idealista,nárcisztikus bohóc...
Válasz vyckyss #2213. hozzászólásáraMiért?
Priuszos lettél!
Válasz vyckyss #2211. hozzászólásáraAkinek ez szentségtörés, az rossz topikba van!
Válasz Gabi 07 #2212. hozzászólásáracsak újra összefoglaltam az infót, az új olvasók számára
Válasz Gabi 07 #2212. hozzászólásáraGandhy vagyok, csak tegnap kitiltottak
Válasz vyckyss #2211. hozzászólásáraAkkor üdv a 6 hengeres mtz klubban!
lehet, hogy ez most szentségtörésnek fog tűnni egyeseknek, de én 55/70 Ha-on a 1025-tel elvégeztem ugyanazokat a munkákat 8 éven át, mintha egy nagyon pöpec nagygépem lett volna.
Mire is gondolok:
28 centin szántott, majd elsimító-boronálta, műtrágyázta, kompaktorozta, hengerezte, permetezte, rövidtárcsázta, lazította, kaszálta és mindezt 3300 órán át szinte nulla szervízzel, folyadékok, szűrők, néhány cső, stb. most egy kuplung.
ha úgy viselkedett volna az én MTZ-m mint h.agro gépe, biztos nem lenne már meg és biztosan nem venném át holnap a 1221-et, de hát nálam nem úgy alakult, szerencsére
értek-é a traktorokhoz? nem, és nem kicsit nem
de annyira nem, hogy amikor első ősszel szántottam, 8-cal húztam a 3-as vf VN-t, mert azt hittem, hogy az 1-3 a terep, a 2-4 a közúti, pedig 2-ben 6,5-tel lett volna az akkori állapotban az ideális neki, de hát én úgy tudtam, szántani terepben kell
szóval kapta az ívet nálam, a 3-as lazítóról ne is beszéljek, az 1,7-8 tonnás függesztett eszközökről már szót sem ejtek
Válasz MrPoke #2209. hozzászólásáraTehát akkor 4ezer óra alatt 0-ra kijön egy nyugati. Akkor az visszadolgozza az árát és mikor eladod az már a színtiszta haszon marad?
Válasz Agronomus #2206. hozzászólásáraEz így van. Sajnos néha megesik, hogy bele kell nyúlni. De erre van a biztosítás. Valamint 4000 óra alatt kidolgozhatta magát, ha nem hozta vissza az érárt akkor baj van.
Szerinted akinek új BMW je, Ferrárija van, az nem tudna eljárni egy Suzuki val? Az hogy valaki milyen márkát választ nem azon múlik sok esetben hogy mennyibe kerül, hanem hogy megteheti.
Sok gazda sajnos azért vesz pl JD-t mert az tartja az árát.
Én ki merem jelenteni, azért vettem Fendt-et mert az a gazdaság ékköve. Szép, és mutatós. És nem fogom rá sajnálni a pénzt ha valami baja lesz.
Válasz Agronomus #2206. hozzászólásáraolyan érdekes hogy itt mindenki sokkal nagyobb gépek költségeit, alkatrészeit hasonlítja össze egy 80 lóerőssel...
egy kis 80 lovas szög egyszerű nyugatit pont annyiért szervizel az ember mint egy mtzt, csak nem annyiszor.
mekkore deutzon dolgozol? nekem a full full szervíz a nagy gépemen 370 ezer forint, ezt 3 évente kell rajta megcsinálni...
azt gondoljátok, hogy az új ruszki fillérekből lesz javítva majd???
illetve egy akkora lóerős mtz mint a deutz amivel dolgozol pontosan ugyan ennyibe került volna, ha javítani kell... csak az nem megy el 4000 órát enélkül.
Válasz Agronomus #2206. hozzászólásáraősszel kuplungot kellett cserélni a 1025-ben, nettó 100 ezer az alkatrész, mivel helyben kellett javítani, két kiszállással, 6 óra munkadíj felszámítással, számlával 100 ezer nettó, nem nagyon válogathattam, örültem, hogy valaki kijött a 0 fokban, nyitott színben széthúzni
Válasz Gandhy #2202. hozzászólásáraTavaly ősszel 4000 órás teljes olaj és szűrő csere történ a nagy Deutzon amivel dolgozom.....800 ezer.....a bal első bolygóműbe darabos volt az olaj....jöttek a szakik,belenéztek....lepattant egy zéger füle,aztán szépen megdarálta,fogaskerekekből lepattant itt-ott.....csere....küldték a forgalmazó az árajánlatot,a főnököm le is diferált hirtelen mikor meglátta,meg majdnem én is.....3.4 guriga nettó,+ a szerviz
Persze nem kellett kijönniük,más megoldotta kb fél áron ugyaneztŐsszel a kipuff teteje szédült le a helyéről,megette a hőszigetelés alatt a rozsda......kérnek rá árajánlatot,de a szerelő szerint olyan 1 guriga körül vesztegetik......akkor adjuk össze ezeket a számokat,amit leírtam,és kiderül hogy egy éven belül rá van feccelve erre a zöld konzervdobozra egy normális állapotú 820-as ára
Válasz TeljesenMindegy #2204. hozzászólásárafőként, hogy az 2 éve volt, na idén milyen árak lesznek?
Megtudom, mert megint ki kell hívnom a szervizt, kanyarban pulzál a spriccelő. Persze mondta a szervizes, hogy a szivattyúban a tengelyen lelazult valami, húzzak utána. Na persze, ha én azt szétszedem, már hozhatják is millióért az új szivattyút.
Öröm, az ürömben, hogy van már kolléga Zalaegerszegen, így fele sincs a távolság.
Válasz Gandhy #2202. hozzászólásáraAz kemény. Elképesztő árak vannak.
Válasz Gandhy #2202. hozzászólásáraCsepel-Bogyiszló
Kiszállás 50, diagnosztika 20 ezer.
A főnököm haja égnek állt, pedig kopasz
Válasz TeljesenMindegy #2201. hozzászólására2 éve kihívtam a szervizt a Hardi-hoz Bábolnáról, Szombathelyre 50 ezerért
kapott egy nagy átnézést, apróságokat, tényleg semmi extra, egy szabályozó motor, ami kicsit komolyabb, kicseréltek még 700 ezerért
Válasz Gumóka #2185. hozzászólásáraNem olyan rég fizettem 260 ezret tlt csapágy és szimering csere, hengerfej gyalulás, szelepek, hüvely, dugattyú, hajtókarcsapágy, gyűrűk és munkadíjért összesen. Nyugati géphez a kiszállás díja ennyi.
Válasz Gandhy #2193. hozzászólásáraAz új kuplungnak szerintem kell egy kis idő, mire összekopik. Akár a tárcsa, vagy a dobfék is, mikor a teherautókon csináltuk, beállás után meg kellett vasalni, másképp nem volt jó.
Oké, a kuplungot azért ne csúsztasd, de mikor a teherautóban nekem is komplett új lett betéve, először azt se tudtam, melyik bolygón evezek
Válasz Gumóka #2189. hozzászólásárane szívd mellre, Ő is csak a legjobbat szeretné nekünk, de mi nem adjuk olyan könnyen
Válasz Gandhy #2193. hozzászólásáraNa meg is oldottad a rejtélyt!
Válasz Gabi 07 #2190. hozzászólásáraez jó volt
keresek mtz 1221 vonófejet , akár felujításra szoruló is érdekel , 30-2-634-074
Válasz Gandhy #2193. hozzászólásáraSzámít. Van benne szivacsból porfogó, nekem 1x úgy berakodott sárral, hogy napokig kerestem mi miatt nincs ereje.
Válasz Gumóka #2189. hozzászólásáraNem tudom eldönteni, hogy ez a horvath.agro szadista vagy mazohista!
De hogy valami nem stimmel vele az is biztos!
Válasz Gumóka #2189. hozzászólásárama meghajtottam az új kuplungot a műtrágyaszállítással, kiválóan viselkedett, érdekes, hogy pénteken üresen mentem be Szombathelyre és nem volt olyan meggyőző. De rakottan meg magára talált.
Az vajon számít valamit, ha nem teszem vissza(nem direkt) a tanksapkát?
Válasz horvath.agro #2183. hozzászólásáraSzüleid tudják e hogy köcsög vagy ???