Válasz #bandi #2120. hozzászólására9140A, arról lecsúsztam tavaly, 4700 órás, patika állapotú volt itt a szomszédban 25 ezer eurós irányárral, forgalmazónál csere miatt visszaszámolt 2000-es évjáratról
ha arra a régire gondolsz, az tényleg megenné mindkettőt
Válasz .Richard. #2116. hozzászólásáraez a farokméregetés csak mtz-s körökben menő, mert kompenzálni akar valamit...
akinek valamire való gépe van tudja mire képes, nem kell bizonygasson semmit.
a kis 4 hengeresem 110 lóerő, pont párja a 1221 bármelyik szériájának, csak ez nem hullik szét..
vagy el tudok jutni vele egyik faluból a másikba, anélkül hogy ott aludjon....
Válasz Mötözö #2113. hozzászólásáraa kis 4 hengeressel addig húználak amíg szét nem szakad alattad a mötözöd....
feltöltött kerék nélkül...
és mielőtt beleéled magad a hülyeségedbe a 2 steyr fenntartása kerül annyiba mint 1 mtznek az elvégzett munka arányában...
ja és 16 millió most az új ruszki csoda pár év múlva meg 5ért elviszik tőled a kohóba...
nekem az eredeti ár 80%át éri most mindkét gépem 7 és 5 évesen...
Válasz dnsv #2104. hozzászólására7600 órás 820 van még gyári a kuplung csak szólók,igaz arra van használva amire való,csak én hajton ..2006 ban vettem ujonnan..
nevetgélek azon hogy mekkora nyugatitraktor imádat van..egyesek fel sem fogják hogyha az a 1221 es trakesz adagolóját a sipos j beállitja a kerekeibe közel 2 tonna kalcium kloridos folyadék belekerül bizony akkor 13 millio ft ért egy félelmetes ellenféllé válik az iván természetesen a saját lóerő kategóriájában és bizony nem kell belőle az első hónapokban azzal kezdeni hogy adblue kiirása,magasnyomásu rendszer folyamatos baszkurálása,esetlegesen 4-5 millio ft váltóbaszakodás,állandó random karácsonyfajellegü müszerfal kontakthibáinak orvoslása..bizony egy komoly 72ccm es erőgép ami odabasz,nem könyörög és igencsak kapaszkodnia kellene bármelyik 140 lovas konkurenciának..ezért bazsakszik az unio vele,holott suttyomban rengeteget eladnak akár francia-német-kanadai de még usa vonalon is...10 évre vetitve töredéke a fenntartása akármelyik konkurenciához képest..ez vagy bevallja valaki vagy nem,attól még igy van
..so sok millio ft ba kerülhet a nagymárkáknál a tervezett avulás termékének a tulajdonlása,ha nem veszel belőle 7-10 évente ujat ,gazdasági katasztrófa lehet a folyamatos fenntartása..uff,én beszéltem..a Horváth nevü agytröszt kolléga sirva zokogva menne haza a steyerrel egy huzóverseny után...
Válasz Tomi.. #2111. hozzászólásáraaz osztrákok azért szórják ki, mert ott a vizsgán egy rozsdapötty és küldik is vissza,
az olaszok viszont lízingelnek és 4-5 évesen megy vissza a lízingcéghez és viszik az újat, sajnos csak vitték, mert a Covid úgy betett nekik, hogy szinte nincs használtautó a piacon 1-2 éve.
Barátom bejáratos, nagyvásárló egy ilyen céghez, voltam vele autóért, vettem is, átlagban 5000 autó közül válogathatott, igaz 50-es csomagot kellett vennie, de rosszul még nem járt vele
Válasz Tomi.. #2108. hozzászólásárabiztos,hogy nem.azon is rajta van valami olasz kia forgalmazó matricája.az alváza alapján meg tuti nem.a kereskedő szerint 5évet ment itthon.---ami hihető,a rendszáma P-vel kezdődik.
egymás mellett állt a kettő, teljes áttnézésük után a fekete lett:a döntő oka az volt,hogy ennek az ajja ujszerű.
a másiknak az ajján látszódott az az 5év itthoni használat.amúgy jók.
Válasz fexco #2091. hozzászólásáraIgen de csak kerítésen kívülről mert zárva volt. A szürkét rendszám alapján ügyfélkapun meglestem, annak kék rendszáma volt. Szerintem osztrák.
Próbálok hozatni egyet olaszból. Egyébként jó?
Válasz Gumóka #2103. hozzászólásáraa 94-es 550E-ben 15 éve elszakadt a spirál, mintha azt mondta volna a szerelő, azóta 3500 óra van benn minden mást mutat, de ez beégett neki
Válasz Gumóka #2103. hozzászólásáraÉrdekes. Biztos nem is igaz
Vagy az nem is MTZ. Az valószínűbb. Mert MTZ 1000 órát nem megy el, 1000 után már kohóba kell letolni.
Válasz TeljesenMindegy #2093. hozzászólásáraNekünk volt újonnan vett 1025.2 3000óráig kísrértem nagyjából, aztán kicsit szétesett a család, ma közel 8000 van benne, aztán nagybátyám még mindig nem jár templomba és mégis tud vele termelni
autóval mentem, cca. 1900km - 17óra, nem siettem, Róma környékén 3 sávos pályán, belsősávból karambol, rendőrök párperc alatt ott, terelés, trélerek, 15 perc múlva szabad a pálya, nem volt ott rajzolgatás, krétázás, kempingbicigli kerék tologatás, méricskélés, helyszínelés, félpályás útlezárás és egyéb nyalánkságok
Válasz fexco #2098. hozzászólásáradélen voltam Reggio(Calabria) városba vezető 2x2 sávos úton az autók 3-as oszlopban, útszélén füves rész ott még előzgettek 4-ik sávként használva, persze lépésben, kocc hátán kocc, de egy rossz szó sem esett, szóval ezért
Válasz Gandhy #2094. hozzászólásáraa végén már ugyvoltam,az első kérdésem az volt,amit kinéztem,és nem volt leirva,hogy honnan jött,hogy honnan jött?---ha német:akkor azonnal tárgytalan volt.
Válasz Gandhy #2094. hozzászólásáraerre most rájöttem.kb 7darabot néztem meg személyesen.ebből 3 német volt.szószerint rossz volt az ajjára ránézni.szerintem ha a hátsó difit megkocogtattam volna kalapáccsal,kifolyott volna belőle a olaj.szószerint széttmált.
az olasznak az ajja ujszerű.na de a kaszni,azok valami elmebetegek lehetnek.olyan olaszt nemláttam,amin ne lenne egy karcolás minimum.max megszanaszétt van húzva,törve,a műanyagelmek stb....
a németnek a teteje általába hibátlan.
Válasz Gandhy #2082. hozzászólásáraEgyik ismerős is vitte a szüretelő kádat futon ragasztatni. Pár nap Kész viszi haza. Utközben meg leröpült mert nem kötötte meg. ő rosszabbul járt.
Válasz Gandhy #2086. hozzászólásáraSzerintem nem éri meglepetés, pontosan tudja, hogy mit tudnak a belarusok. A tiéd még bejáratós, majd öt-hatezer üzemóra után indul a reggeli fohász, hogy csak ma ne essen szét.
Válasz Gandhy #2086. hozzászólásáraNem is értem h merted leírni Amúgy nem az mtz-re céloztam, bàrmivel mehetsz ha össze akar omlani a napod, össze fog. Bár egy fehér lovon azért ritkábban talál el a nyílvessző
Válasz Gabi 07 #2083. hozzászólásáraegyelőre nem foglalkoztam vele, megjön a másik, ezt beadom egy nagyszervizre, amit kell, majd akkor cserélek
a kuplungcsere óta ez volt az első útja, de szerintem nem olyan, mint előtte volt
Válasz Gandhy #2082. hozzászólására
Mert halogatod az aksi vételt!
Pedig azt nem úszod meg.
Én már megtanultam, ha már gyengélkedik csere!
Nem éri meg tovább kínlódni vele.
Válasz Gabi 07 #2081. hozzászólásáraannál prózaibb a helyzet, tegnap délben elindultam műtrágyáért Szombathelyre, félúton a semmi közepén elpattant egy gázolajcső, ezután visszastoppoltam a telepemre, cső kicserél, lelevegősödik, de a már avítos aksi lemerült, mire elkapta volna, kiszerel, töltőretesz másfél óra, utána a traktor indul is, ahogy kell, beértem Szombathelyre negyed 4-re, integrátor telepén kapu behúzva, nézem buddhista nyugalommal, ja nem, a nyitvatartást 15 óra a jó qrva anyátok
gumis barátaim telephelye párpercre, ott leraktam hétfőig
4125 hozzászólás
Válasz Gandhy #2121. hozzászólásáraAz mi is?
Válasz horvath.agro #2123. hozzászólásáranana. vüdd csak a rudat!

Válasz .Richard. #2122. hozzászólására
úgy szégyenlem magam...
Válasz horvath.agro #2119. hozzászólására2115ös hozzászólás.
Válasz #bandi #2120. hozzászólására9140A, arról lecsúsztam tavaly, 4700 órás, patika állapotú volt itt a szomszédban 25 ezer eurós irányárral, forgalmazónál csere miatt visszaszámolt 2000-es évjáratról
ha arra a régire gondolsz, az tényleg megenné mindkettőt
Válasz .Richard. #2116. hozzászólásáraValójában a tömeg és a tengelytáv miatt a régebbi fajta 6140m lenne kb a párja, olyan videót megnéznék én is
Válasz .Richard. #2116. hozzászólásáraez a farokméregetés csak mtz-s körökben menő, mert kompenzálni akar valamit...

akinek valamire való gépe van tudja mire képes, nem kell bizonygasson semmit.
a kis 4 hengeresem 110 lóerő, pont párja a 1221 bármelyik szériájának, csak ez nem hullik szét..
vagy el tudok jutni vele egyik faluból a másikba, anélkül hogy ott aludjon....
Válasz Gandhy #2117. hozzászólására
hát elég magabiztos. Lehet van rá oka. De mi nem tudjuk. Videot kérünk!!!
Válasz .Richard. #2116. hozzászólásáraszerintem adjon neki még egy esélyt és csináljanak kettőt


Válasz horvath.agro #2115. hozzászólásáraCsináljatok egy videot!
Válasz Mötözö #2113. hozzászólásáraa kis 4 hengeressel addig húználak amíg szét nem szakad alattad a mötözöd....
feltöltött kerék nélkül...
és mielőtt beleéled magad a hülyeségedbe a 2 steyr fenntartása kerül annyiba mint 1 mtznek az elvégzett munka arányában...
ja és 16 millió most az új ruszki csoda pár év múlva meg 5ért elviszik tőled a kohóba...
nekem az eredeti ár 80%át éri most mindkét gépem 7 és 5 évesen...
Válasz dnsv #2104. hozzászólására7600 órás 820 van még gyári a kuplung csak szólók,igaz arra van használva amire való,csak én hajton ..2006 ban vettem ujonnan..
nevetgélek azon hogy mekkora nyugatitraktor imádat van..egyesek fel sem fogják hogyha az a 1221 es trakesz adagolóját a sipos j beállitja a kerekeibe közel 2 tonna kalcium kloridos folyadék belekerül bizony akkor 13 millio ft ért egy félelmetes ellenféllé válik az iván természetesen a saját lóerő kategóriájában és bizony nem kell belőle az első hónapokban azzal kezdeni hogy adblue kiirása,magasnyomásu rendszer folyamatos baszkurálása,esetlegesen 4-5 millio ft váltóbaszakodás,állandó random karácsonyfajellegü müszerfal kontakthibáinak orvoslása..bizony egy komoly 72ccm es erőgép ami odabasz,nem könyörög és igencsak kapaszkodnia kellene bármelyik 140 lovas konkurenciának..ezért bazsakszik az unio vele,holott suttyomban rengeteget eladnak akár francia-német-kanadai de még usa vonalon is...10 évre vetitve töredéke a fenntartása akármelyik konkurenciához képest..ez vagy bevallja valaki vagy nem,attól még igy van
..so sok millio ft ba kerülhet a nagymárkáknál a tervezett avulás termékének a tulajdonlása,ha nem veszel belőle 7-10 évente ujat ,gazdasági katasztrófa lehet a folyamatos fenntartása..uff,én beszéltem..a Horváth nevü agytröszt kolléga sirva zokogva menne haza a steyerrel egy huzóverseny után...
Válasz Tomi.. #2111. hozzászólásáraaz osztrákok azért szórják ki, mert ott a vizsgán egy rozsdapötty és küldik is vissza,
az olaszok viszont lízingelnek és 4-5 évesen megy vissza a lízingcéghez és viszik az újat, sajnos csak vitték, mert a Covid úgy betett nekik, hogy szinte nincs használtautó a piacon 1-2 éve.
Barátom bejáratos, nagyvásárló egy ilyen céghez, voltam vele autóért, vettem is, átlagban 5000 autó közül válogathatott, igaz 50-es csomagot kellett vennie, de rosszul még nem járt vele
Válasz fexco #2110. hozzászólásáraEl van mentve egy kép a szürkéről 2017 07 14 én eredetvizsga Oberwarti rendszám.
Válasz Tomi.. #2108. hozzászólásárabiztos,hogy nem.azon is rajta van valami olasz kia forgalmazó matricája.az alváza alapján meg tuti nem.a kereskedő szerint 5évet ment itthon.---ami hihető,a rendszáma P-vel kezdődik.
egymás mellett állt a kettő, teljes áttnézésük után a fekete lett:a döntő oka az volt,hogy ennek az ajja ujszerű.
a másiknak az ajján látszódott az az 5év itthoni használat.amúgy jók.
Válasz Gandhy #2107. hozzászólásáraAz öregembe 1502 van most, aztán '77-be rakta össze Georgij...


Na jó, ez nem tudom, hogy mér, mert első Őszön néztem, 11 és fél órát ment a gép, aztán volt benne ehhez képest +7 üóra...
Egyébként lehet én vagyok itt az egyetlen, aki mióta megvette a traktorját gépüzemnaplót vezet
Válasz fexco #2091. hozzászólásáraIgen de csak kerítésen kívülről mert zárva volt. A szürkét rendszám alapján ügyfélkapun meglestem, annak kék rendszáma volt. Szerintem osztrák.
Próbálok hozatni egyet olaszból. Egyébként jó?
Válasz Gumóka #2103. hozzászólásáraa 94-es 550E-ben 15 éve elszakadt a spirál, mintha azt mondta volna a szerelő, azóta 3500 óra van benn
minden mást mutat, de ez beégett neki

alapjáraton, csak a HD TwinCam tud hangban többet
Válasz Gumóka #2105. hozzászólásáraAz 500-at se
1000-nél már a kohóba se kell.
Mert még a bödöny is tönkremegy tőle. Nem fogja az ívkemence se 
Válasz dnsv #2104. hozzászólásáraBocs, arra már Belarus volt írva...

Válasz Gumóka #2103. hozzászólásáraÉrdekes. Biztos nem is igaz





Vagy az nem is MTZ. Az valószínűbb. Mert MTZ 1000 órát nem megy el, 1000 után már kohóba kell letolni.
Válasz TeljesenMindegy #2093. hozzászólásáraNekünk volt újonnan vett 1025.2 3000óráig kísrértem nagyjából, aztán kicsit szétesett a család, ma közel 8000 van benne, aztán nagybátyám még mindig nem jár templomba és mégis tud vele termelni
Válasz fexco #2101. hozzászólásáracsak ültem az autóban, mint a moziban, hogy ez talán nem is a valóság

autóval mentem, cca. 1900km - 17óra, nem siettem, Róma környékén 3 sávos pályán, belsősávból karambol, rendőrök párperc alatt ott, terelés, trélerek, 15 perc múlva szabad a pálya, nem volt ott rajzolgatás, krétázás, kempingbicigli kerék tologatás, méricskélés, helyszínelés, félpályás útlezárás és egyéb nyalánkságok
Válasz Gandhy #2100. hozzászólásáraazthittem a ruszkik ilyen elmeroggyantak,de akkor az olaszok is...
Válasz fexco #2098. hozzászólásáradélen voltam Reggio(Calabria) városba vezető 2x2 sávos úton az autók 3-as oszlopban, útszélén füves rész ott még előzgettek 4-ik sávként használva, persze lépésben, kocc hátán kocc, de egy rossz szó sem esett, szóval ezért
Válasz Gandhy #2094. hozzászólásáraa végén már ugyvoltam,az első kérdésem az volt,amit kinéztem,és nem volt leirva,hogy honnan jött,hogy honnan jött?---ha német:akkor azonnal tárgytalan volt.
Válasz Gandhy #2094. hozzászólásáraerre most rájöttem.kb 7darabot néztem meg személyesen.ebből 3 német volt.szószerint rossz volt az ajjára ránézni.szerintem ha a hátsó difit megkocogtattam volna kalapáccsal,kifolyott volna belőle a olaj.szószerint széttmált.
az olasznak az ajja ujszerű.na de a kaszni,azok valami elmebetegek lehetnek.olyan olaszt nemláttam,amin ne lenne egy karcolás minimum.max megszanaszétt van húzva,törve,a műanyagelmek stb....
a németnek a teteje általába hibátlan.
Válasz Gabi 07 #2096. hozzászólásáraNem fordulatmérőt appkikál?80asba? Talán sikerül kalibrálni appon keresztül egy drága mobilrol.
Válasz Gandhy #2086. hozzászólásáraBízzunk benne, hogy nem jár erre mostanság!
Nem mintha hiányozna!
Csak annyira mint mókusnak az erdőtűz!
Válasz Gandhy #2082. hozzászólásáraEgyik ismerős is vitte a szüretelő kádat futon ragasztatni. Pár nap Kész viszi haza. Utközben meg leröpült mert nem kötötte meg.
ő rosszabbul járt.
Válasz fexco #2091. hozzászólásáraolasznak van egy nagy előnye, ott nincs sózás, az osztrák ebben a korban szétmállik
Válasz Gumóka #2090. hozzászólásáraSzerintem ne vágyj rá. A régi kisfülkés örök élet meg egy nap.
Válasz TeljesenMindegy #2088. hozzászólásáraa jelenlegi 3300 órát figyelembe véve, ebben nincs az a hosszú élet, ami alatt belemegy a 6 ezer, ha csak Gumóka bele nem veri
Válasz Tomi.. #2080. hozzászólásáraazt vettem meg.olasz.a szürke is,csak az már 5éve magyar.személyesen nézted?
Válasz Gandhy #2082. hozzászólásáraEngem akar az a traktor, hajjakmeg'



Válasz TeljesenMindegy #2088. hozzászólására


Válasz Gandhy #2086. hozzászólásáraSzerintem nem éri meglepetés, pontosan tudja, hogy mit tudnak a belarusok. A tiéd még bejáratós, majd öt-hatezer üzemóra után indul a reggeli fohász, hogy csak ma ne essen szét.
Válasz Gandhy #2086. hozzászólásáraNem is értem h merted leírni
Amúgy nem az mtz-re céloztam, bàrmivel mehetsz ha össze akar omlani a napod, össze fog. Bár egy fehér lovon azért ritkábban talál el a nyílvessző 
Válasz #bandi #2085. hozzászólásáraja, ez most jó tápanyag h.agro-nak
Válasz Gandhy #2082. hozzászólásáraFú, igazi tankönyvi sz@pás, de ilyen is van, meg még lesz is
Válasz Gabi 07 #2083. hozzászólásáraegyelőre nem foglalkoztam vele, megjön a másik, ezt beadom egy nagyszervizre, amit kell, majd akkor cserélek
a kuplungcsere óta ez volt az első útja, de szerintem nem olyan, mint előtte volt
Válasz Gandhy #2082. hozzászólására

Mert halogatod az aksi vételt!
Pedig azt nem úszod meg.
Én már megtanultam, ha már gyengélkedik csere!
Nem éri meg tovább kínlódni vele.
Válasz Gabi 07 #2081. hozzászólásáraannál prózaibb a helyzet, tegnap délben elindultam műtrágyáért Szombathelyre, félúton a semmi közepén elpattant egy gázolajcső, ezután visszastoppoltam a telepemre, cső kicserél, lelevegősödik, de a már avítos aksi lemerült, mire elkapta volna, kiszerel, töltőretesz másfél óra, utána a traktor indul is, ahogy kell, beértem Szombathelyre negyed 4-re, integrátor telepén kapu behúzva, nézem buddhista nyugalommal, ja nem, a nyitvatartást 15 óra
a jó qrva anyátok
gumis barátaim telephelye párpercre, ott leraktam hétfőig
Válasz Gandhy #2076. hozzászólásáraCsak nem az új traktort gumiztatod?
Válasz fexco #2079. hozzászólásáraÜdv! Jó állapotú a kocsi? A feketét kinéztem magamnak, csak velem volt az asszony és nem díjazta az ötletet.
Válasz Gandhy #2078. hozzászólásáraköszi!majd hétfőn elválik.... hivom,mert elfelejtett adni pótkerék leengedőt.
Válasz fexco #2077. hozzászólásárarákérdeztem, ismerik, hát olyan közepesen simlis, vagy csak kicsit jobban
Válasz Gandhy #2076. hozzászólásáraRákérdezhetnél!
Válasz fexco #2075. hozzászólásáraholnap megyek a gumisomhoz a traktorért, Ők mindent tudnak, hasonló szakma, mint a fodrász