Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csferri #990. hozzászólásáraejj, az nem jó, jelenleg mindenem 3 méteres, kompaktor, rt ezért lenne jó az 520-as 12 centi kicsit venne fel a 6 tonnából
Válasz Gandhy #989. hozzászólásáraCsak ikerkerékkel meg szélesebb lesz több mint 1 méterrel, legalább 3,5 méteres cucc kell utána hogy ne taposson. Én is csak tárcsához meg kombihoz használom, mondjuk ahhoz nagyon jó.
Válasz csferri #988. hozzászólásáranem szempont, csak egy ötlet volt, ha az importőr esetleg átgumizná árkülönbséggel, ha nem megy, mivel csak talajmunkára lesz ez a gép, ikerkerék megy rá, idén tesztelem a kifagyós zöldkeveréket, a szomszédomnak most nagyon bejött ezzel a fagyos tavasszal, átállok grúberre, le sem kell vennem
Válasz Gandhy #973. hozzászólásáraBeszélj valami nagyobb gumissal még új hátha becserélné, lehet kicsit buksz rajta de ha használod valameddig utána nem tudsz kiszálni belőle, már ha annyira szempont az 520.
Válasz Bigyófelügyelő #984. hozzászólásáraén is néztem 4 Milla körül van úgy emlékszem és az új precíziós gépfejlesztés pályázatba, ha be lehet ne tolni, ami júniusban jön ki, szerintem bele is nyúlnék, gondolom 50% támogatással jön ki, nincsenek részletek még
Volna egy 2006-os 1221.2-es,6200 üzemórával eladó.Gyári színében van,elől új gumikkal,hátul 50%-os gumival.Mindene működik.Mennyi lehet a reális piaci értéke kb.?Mennyiért lehetne meghirdetni?Köszönöm ha valaki tud segíteni.
Válasz dnsv #977. hozzászólásáracsak a kereskedő vérnyomását emeltem meg kicsit ezzel az ötletemmel de persze nem, amúgy azt vennék, ha el akarnám költeni 2,5x a 1221-es árát
Válasz Gandhy #973. hozzászólásáraCsodálkoztam is beígérte a 120-as gumizást. Nálunk megmondták ha 10 darabot akarok rendelni más akármivel, akkor áll a gyár szóba velük.
mai hír, hogy semmi hír, az enyém még nincs az országban, nem tudom más hogy van ezzel
és nem gumizza át 520-ra az importőr, az viszont biztos hír, ha lesz traktor, ha nem
Válasz Gandhy #966. hozzászólásáraJó sok "hülye" lehet akkor a világon, hogy nem győzik adni el ezt a sok "szar" traktort.
Megjegyzem én is ezt venném most is. Bár már 4x6-os váltóval szemezgetnék.
Válasz envagyok2 #954. hozzászólásáraMtz be is lehet venni szinter tárcsát meg normális kuplung szerkezetet. A forterrának is csak normál kuplungja van szinter tárcsával és kész.
Válasz mtz1221 #961. hozzászólásáraAttól a Szögi-től óvakodjatok nem jó a híre.
Ha tőle akartok venni valamit akkor olyan ember kell aki ismeri a kiszemelt gépet az orrától a hátuljáig. Különben úgy ad el szart neked,hogy még örülsz is neki.
Válasz mtz1221 #961. hozzászólásáraHa a 2022-re gondolsz akkor ott van még az mindig.
Már én is gondolkodtam rajta, hogy ha olcsó lenne akkor megveszem, ne árválkodjon ott. Itthon meg elfér
Szerintem az már az a kategória, hogy Magyar gazda nem veszi meg, mert inkább öreg (40<) JD-be ül, mint "fos" MTZ-be. Persze úgy véleményt mondani, hogy nem ismeri, nem túl magas intelligenciára vall.
Tavaly a forterraval jártunk úgy április elején vetés előtt lett meg kuplungozva, vetés után mentem erdőre zúzni 1 hét múlva csúszott a kuplungja, úgy kellett haza húzni. Szét is szedtük megint, alig tudtunk rá jönni mi is lehet a baj, aztán úgy mondták hogy a sok poral tele rakódik a villák körül és kitart a kuplung olyan mintha ki lenne félig nyomva.
Aztán rá jöttünk, hogy az alsó kuplung munkahenger mellett van egy kibaszot nagy hely és ott be verte a sok port a szárzúzó.
Utána persze be szivacsoltuk faszául és után jó lett,utána mar birta.
Válasz mg_ attila_ #958. hozzászólásáraHa sok meló van rá, akkor én inkább egy 2022-es MTZ-t vennék. Használtan igaz nem sok van, de talán olcsóbb, mint egy öreg Valtra.
Válasz envagyok2 #954. hozzászólásáraHát tudsz mást csinálni? Vagy így vagy 30 millás valtra vagy fendt. Nem olcsó mulatság ez sehogy. A zetor is 1km/h val megy még az is gyors. Most kisebb kerék lesz alatta igy tudok lassitani kicsit.
Válasz mtz1221 #952. hozzászólásárafenyőfa, meg nyárfa, hahhaha, ezt még az éhes tehenek is megeszik, hahahah
a lóerő gond a 100 éves, üvegkeményre szikkadt akácnál kezdődik.
meg a váltógond is, mert ezeket a váltókat biztos meglassították, hogy ne kelljen folyamatosan kuplungolni, ebbe a bokrosba szép lassan azért tud haladni, de egy akácnál ez a tempó és ez a lóerős már biztos nem megy, tuskónként 50-100szor meglódítani, meg biztos kinyírja.
Válasz mg_ attila_ #942. hozzászólásárajujjjujjujjujj, kuplungolva tuskót marni. használt kocsiknál ezekre a szokták mondani, hogy orvosnő használta csak városba.
jah, hát ez a baj, nem 2,5 kmh, hanem 0,2 kmh, vagy ha a tuskó úgy kívánja, akkor 1 cm/perc. ismerős a téma, vario ezért jó, mert ott tudod lökködni a gépet piciket, 2000-es fordulaton, nyél gázon kuplungot baszkerálni, jujjj. de ha forterra kibírta, akkor azt kell venni, ameddig van eladó, mert ezt mtz 10 percig nem bírja, a harmadik tuskónál meggyuladna a kuplungja, hahahah
Válasz mg_ attila_ #943. hozzászólásáraSzomszéd tehenes birtokon 30 tonnán mixer kocsit hajtatnak napi 2X 4-5 órában. Egyiken 1221 volt a másikon 6630-as jd. A jd-on évente 2x eltört a tlt tengely, a 1221-esen meg 3X fék szalagot kellett cserélni. Vettek új 1221-et 2 éve az már lamellás tlt-vel jött. Azóta ahhoz nem volt még hozzányúlva.
Válasz dnsv #945. hozzászólásáraHát igen attól is függ mit zuzol vele, nem egyszerű. Meg jó lenne a hátra meneti kormányzaas is, egy jó valtra is 30 millió igy fel szerelve.
Válasz mg_ attila_ #943. hozzászólásáraNa szóval, hogy ilyen zúzó.
Ez elé 2022-est javasolnám. Az megy 2,6km/h-val is tolatva. Igaz az a leglassabb fokozat a következő 3,5km/h.
Az E.On alvállalkozóinak is voltak ilyen zúzók, de 200 lóerős gép se szívesen vitte. Inkább 300+-os gépek voltak náluk, igaz az már nagyobb zúzót vitt.
Válasz dnsv #940. hozzászólásáraZanon tl 2000 es zúzom vanfix késés, mindent visz nagyon bitang. 130 lóerőt irnak hozzá hivatalosan, deha tuskót is akarok vele darálni már pedig az erdőbe akad azért akkor oda kell még a 160 ló is. Ha csak ilyen 5-10 cemti ig darálsz az nem lenne nehéz, bár ha igen sűrű akkor abba is van hogy bele harap és meg is fult!
Válasz envagyok2 #941. hozzászólásáraBizony erdészeti, tuskó bokor minden lenne. Akkor ez gyenge nem neki való! Eddig egy zetor forterraavl csináltam de azt is nagyon fogja azért gondoltam mtz re 6 henger 130 ló másabb lenne a nyomaték. Merrt a zetorot is rá húzom egy vadkörtefa tuskó ra és mire le zúzná meg fullad. Le megy a fordulatom 1500 alá nem tudol vele micsinalni meg emelni már nem birja, rá kuplungolsz hiába, és lassan megful. Hát mászófokozat lenne az igazi de azt a traktort nem birod meg fizetni. A zetoral is kuplungolva csináltam meg 13 hektárt.
4091 hozzászólás
Válasz csferri #990. hozzászólásáraejj, az nem jó, jelenleg mindenem 3 méteres, kompaktor, rt ezért lenne jó az 520-as 12 centi kicsit venne fel a 6 tonnából
Válasz Gandhy #989. hozzászólásáraCsak ikerkerékkel meg szélesebb lesz több mint 1 méterrel, legalább 3,5 méteres cucc kell utána hogy ne taposson. Én is csak tárcsához meg kombihoz használom, mondjuk ahhoz nagyon jó.
Válasz csferri #988. hozzászólásáranem szempont, csak egy ötlet volt, ha az importőr esetleg átgumizná árkülönbséggel, ha nem megy, mivel csak talajmunkára lesz ez a gép, ikerkerék megy rá, idén tesztelem a kifagyós zöldkeveréket, a szomszédomnak most nagyon bejött ezzel a fagyos tavasszal, átállok grúberre, le sem kell vennem
Válasz Gandhy #973. hozzászólásáraBeszélj valami nagyobb gumissal még új hátha becserélné, lehet kicsit buksz rajta de ha használod valameddig utána nem tudsz kiszálni belőle, már ha annyira szempont az 520.
Válasz Bigyófelügyelő #984. hozzászólásáraén is néztem 4 Milla körül van úgy emlékszem és az új precíziós gépfejlesztés pályázatba, ha be lehet ne tolni, ami júniusban jön ki, szerintem bele is nyúlnék, gondolom 50% támogatással jön ki, nincsenek részletek még
Válasz mtz1221 #985. hozzászólásáraAkkor felejtős!
Válasz Bigyófelügyelő #984. hozzászólására 16800 euró kb nálunk 2 centis pontosággal.
Mtz be szerelhető GPS egyébként? Ha igen akkor hol? Illetve mennyibe fáj?
Válasz BB. #982. hozzászólásáraBruttó 15000 euró környéke.
Üdv.
Volna egy 2006-os 1221.2-es,6200 üzemórával eladó.Gyári színében van,elől új gumikkal,hátul 50%-os gumival.Mindene működik.Mennyi lehet a reális piaci értéke kb.?Mennyiért lehetne meghirdetni?Köszönöm ha valaki tud segíteni.
Válasz Gandhy #980. hozzászólásáraInkább egy nyaraló, mint luxus traktor évi pár órára
Válasz dnsv #977. hozzászólásáracsak a kereskedő vérnyomását emeltem meg kicsit ezzel az ötletemmel de persze nem, amúgy azt vennék, ha el akarnám költeni 2,5x a 1221-es árát
Válasz mtz1221 #978. hozzászólásáranem ígérte, csak tett egy kísérletet, hátha
Válasz Gandhy #973. hozzászólásáraCsodálkoztam is beígérte a 120-as gumizást. Nálunk megmondták ha 10 darabot akarok rendelni más akármivel, akkor áll a gyár szóba velük.
Válasz Gandhy #976. hozzászólásáraNa már ennyire itt tartasz? :D
Mondjuk lehet jobban jársz.
Válasz Gandhy #975. hozzászólásáraöröm az ürömben, ha május végén nem jön be, veszek egy Kubotát
Válasz Bigyófelügyelő #974. hozzászólásáraakkor te előbbre vagy a sorban
Válasz Gandhy #973. hozzászólásáraJövő héten itt van!
mai hír, hogy semmi hír, az enyém még nincs az országban, nem tudom más hogy van ezzel
és nem gumizza át 520-ra az importőr, az viszont biztos hír, ha lesz traktor, ha nem
Válasz Bigyófelügyelő #970. hozzászólásáraMelyik év május elejét ???
Válasz Bigyófelügyelő #970. hozzászólásáranekem elvileg már mondták az április közepét, a végét, a május elejét még nem
Válasz Gandhy #966. hozzászólásáraElvileg május elején itt van azt mondták! Elvileg! Majd akkor hiszem ha benne ülök!
Válasz dnsv #967. hozzászólásáralehet, hogy most járatják, lábon jön Lengyelországból és negyedóránként megállnak visszahűteni
Válasz dnsv #967. hozzászólásárakérdeztem azt a váltót 3 kereskedőtől is, ide abból egyelőre nem hoznak, sajnos
Válasz Gandhy #966. hozzászólásáraJó sok "hülye" lehet akkor a világon, hogy nem győzik adni el ezt a sok "szar" traktort.
Megjegyzem én is ezt venném most is. Bár már 4x6-os váltóval szemezgetnék.
tegnap beszéltem a kereskedőmmel, még a kanyarban sincs a traktor az importőrnél, de utána 2 hét és meg lesz a műszakija
Válasz envagyok2 #954. hozzászólásáraMtz be is lehet venni szinter tárcsát meg normális kuplung szerkezetet. A forterrának is csak normál kuplungja van szinter tárcsával és kész.
Válasz mtz1221 #961. hozzászólásáraAttól a Szögi-től óvakodjatok nem jó a híre.
Ha tőle akartok venni valamit akkor olyan ember kell aki ismeri a kiszemelt gépet az orrától a hátuljáig. Különben úgy ad el szart neked,hogy még örülsz is neki.
Válasz dnsv #962. hozzászólásáraT-rakodógépek-nél volt egy 8millióért úgy egy éve
Válasz mtz1221 #961. hozzászólásáraHa a 2022-re gondolsz akkor ott van még az mindig.
Már én is gondolkodtam rajta, hogy ha olcsó lenne akkor megveszem, ne árválkodjon ott. Itthon meg elfér
Szerintem az már az a kategória, hogy Magyar gazda nem veszi meg, mert inkább öreg (40<) JD-be ül, mint "fos" MTZ-be. Persze úgy véleményt mondani, hogy nem ismeri, nem túl magas intelligenciára vall.
Válasz mg_ attila_ #958. hozzászólásáraŐszön volt 1 zákányszéken pár évesen 9 milláért. Valami Szögi nevű kupecnál, ha jól emlékszem a nevére.
Tavaly a forterraval jártunk úgy április elején vetés előtt lett meg kuplungozva, vetés után mentem erdőre zúzni 1 hét múlva csúszott a kuplungja, úgy kellett haza húzni. Szét is szedtük megint, alig tudtunk rá jönni mi is lehet a baj, aztán úgy mondták hogy a sok poral tele rakódik a villák körül és kitart a kuplung olyan mintha ki lenne félig nyomva.
Aztán rá jöttünk, hogy az alsó kuplung munkahenger mellett van egy kibaszot nagy hely és ott be verte a sok port a szárzúzó.
Utána persze be szivacsoltuk faszául és után jó lett,utána mar birta.
Válasz mg_ attila_ #958. hozzászólásáraHa sok meló van rá, akkor én inkább egy 2022-es MTZ-t vennék. Használtan igaz nem sok van, de talán olcsóbb, mint egy öreg Valtra.
Válasz mtz1221 #951. hozzászólásáraEz fasza lenne, de használtan ilyet se tudaz venni sehol.
Válasz envagyok2 #954. hozzászólásáraHát tudsz mást csinálni? Vagy így vagy 30 millás valtra vagy fendt. Nem olcsó mulatság ez sehogy. A zetor is 1km/h val megy még az is gyors. Most kisebb kerék lesz alatta igy tudok lassitani kicsit.
Válasz envagyok2 #954. hozzászólásárafelénk Valtra-val mennek az E-on-os zúzók
Válasz mtz1221 #952. hozzászólásárafenyőfa, meg nyárfa, hahhaha, ezt még az éhes tehenek is megeszik, hahahah
a lóerő gond a 100 éves, üvegkeményre szikkadt akácnál kezdődik.
meg a váltógond is, mert ezeket a váltókat biztos meglassították, hogy ne kelljen folyamatosan kuplungolni, ebbe a bokrosba szép lassan azért tud haladni, de egy akácnál ez a tempó és ez a lóerős már biztos nem megy, tuskónként 50-100szor meglódítani, meg biztos kinyírja.
Válasz mg_ attila_ #942. hozzászólásárajujjjujjujjujj, kuplungolva tuskót marni. használt kocsiknál ezekre a szokták mondani, hogy orvosnő használta csak városba.
jah, hát ez a baj, nem 2,5 kmh, hanem 0,2 kmh, vagy ha a tuskó úgy kívánja, akkor 1 cm/perc. ismerős a téma, vario ezért jó, mert ott tudod lökködni a gépet piciket, 2000-es fordulaton, nyél gázon kuplungot baszkerálni, jujjj. de ha forterra kibírta, akkor azt kell venni, ameddig van eladó, mert ezt mtz 10 percig nem bírja, a harmadik tuskónál meggyuladna a kuplungja, hahahah
Válasz mtz1221 #951. hozzászólásáraNemrossz
Mondjuk en inkabb a 2022-t venném ilyen melóra.
Válasz mtz1221 #950. hozzászólásáraEZT AKATAM.
Válasz dnsv #947. hozzászólására
Válasz mg_ attila_ #946. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/results?search_query=%D0%9C%D0%A2%D0%97+2022%D0%92.3+%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D1%80
Válasz mg_ attila_ #943. hozzászólásáraSzomszéd tehenes birtokon 30 tonnán mixer kocsit hajtatnak napi 2X 4-5 órában. Egyiken 1221 volt a másikon 6630-as jd. A jd-on évente 2x eltört a tlt tengely, a 1221-esen meg 3X fék szalagot kellett cserélni. Vettek új 1221-et 2 éve az már lamellás tlt-vel jött. Azóta ahhoz nem volt még hozzányúlva.
Válasz mg_ attila_ #946. hozzászólásáraEz 30 milliótól biztosan olcsóbb 30%-al.
Válasz mg_ attila_ #946. hozzászólásáraMTZ-ben is van ilyen megoldás. A 2022-ben láttam már.
Válasz dnsv #945. hozzászólásáraHát igen attól is függ mit zuzol vele, nem egyszerű. Meg jó lenne a hátra meneti kormányzaas is, egy jó valtra is 30 millió igy fel szerelve.
Válasz mg_ attila_ #943. hozzászólásáraNa szóval, hogy ilyen zúzó.
Ez elé 2022-est javasolnám. Az megy 2,6km/h-val is tolatva. Igaz az a leglassabb fokozat a következő 3,5km/h.
Az E.On alvállalkozóinak is voltak ilyen zúzók, de 200 lóerős gép se szívesen vitte. Inkább 300+-os gépek voltak náluk, igaz az már nagyobb zúzót vitt.
Válasz dnsv #940. hozzászólásáraZanon tl 2000 es zúzom vanfix késés, mindent visz nagyon bitang. 130 lóerőt irnak hozzá hivatalosan, deha tuskót is akarok vele darálni már pedig az erdőbe akad azért akkor oda kell még a 160 ló is. Ha csak ilyen 5-10 cemti ig darálsz az nem lenne nehéz, bár ha igen sűrű akkor abba is van hogy bele harap és meg is fult!
Válasz envagyok2 #941. hozzászólásáraBizony erdészeti, tuskó bokor minden lenne. Akkor ez gyenge nem neki való! Eddig egy zetor forterraavl csináltam de azt is nagyon fogja azért gondoltam mtz re 6 henger 130 ló másabb lenne a nyomaték. Merrt a zetorot is rá húzom egy vadkörtefa tuskó ra és mire le zúzná meg fullad. Le megy a fordulatom 1500 alá nem tudol vele micsinalni meg emelni már nem birja, rá kuplungolsz hiába, és lassan megful. Hát mászófokozat lenne az igazi de azt a traktort nem birod meg fizetni. A zetoral is kuplungolva csináltam meg 13 hektárt.