Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 391.85 Ft CHF 431.03 Ft GBP 487.09 Ft

Fórum

MTZ 1221 traktor

Létrehozta: laci007 , 2008-05-08 22:29:54

Kedvencekhez Segítség

4091 hozzászólás
Nincs profilkép
#141 JD 4630
2011-03-18 07:13:59

Válasz #140. hozzászólásra

Pl: Nehéz bombázók, amivel a háborut a szövetségesek megnyerték.

#140 jedi
2011-03-17 23:16:50

Válasz #139. hozzászólásra
Semmi gond, szeretek olyan emberekkel beszélni akinek vannak érvei és meg is védi magát ,és elismeri ha nincs is igaza.A fegyvernemekhez visszatérhetünk ,mondj egyet ?Kiváncsi vagyok rá.

Nincs profilkép
#139 JD 4630
2011-03-17 23:09:41

Válasz #138. hozzászólásra

Természetesen nem a ledobáson nevettem.

#138 jedi
2011-03-17 23:06:56

Válasz #137. hozzászólásra

Igy van nem változtat , ők dobták le elősször én ezen nem nevetnék ,de nem vagyunk egyformák.A lényeg az ,hogy az ipari fejlődésük a 2-ik világháború után indult meg igazán,mert akkor hurcoltak észt is , nem csak a bibsik mentek.

Nincs profilkép
#137 JD 4630
2011-03-17 23:04:13

Válasz #135. hozzászólásra

Mond, de a tényen nem változtatsmile lol

Nincs profilkép
#136 JD 4630
2011-03-17 23:03:04

Válasz #133. hozzászólásra

De ha lehet ne menjünk végig az összes fegyvernemen, volt pár amien a jenkik voltak előrébb, volt amiben a németek.

Másfelöl a fejlettség, nem minden esetben párosul a megbizhatósággal és a minőséggel.

#135 jedi
2011-03-17 23:02:54

Válasz #134. hozzászólásra
Igen ,és kik kisérleteztek vele ? Nehézvíz mond neked valamit?

Nincs profilkép
#134 JD 4630
2011-03-17 22:59:56

Válasz #133. hozzászólásra

A-bomba a jenkiknél volt legelőször.

#133 jedi
2011-03-17 22:52:38

Válasz #132. hozzászólásra

Volt egy csúcskategóriás maybach motorjuk ami minden akkori motort fölülmúlt ,a harckocsiban a fogyasztással és az irgalmatlan súlyal volt gond amit nem bírta váltó.De igy is messzemenően megelőzte az amerikai fejlesztéseket mind harckocsi,mind repülő,mind kézifegyver szinten.Egyébként a sherman harckocsiban is benzin motor volt,nem dízel.

Nincs profilkép
#132 JD 4630
2011-03-17 22:47:28

Válasz #129. hozzászólásra

Na ez az, hogy nem volt értelmes diesel motorjuk, de még a teherautókba sem, és ezért könnyű belátni, hogy a jenkik ipari dieselben előrébb voltak, már akkor, mint európa(kivétel hajómotorok, de az más sztori).

#131 jedi
2011-03-17 22:45:07

Válasz #130. hozzászólásra

Igen igen , a kollégának igaza van !!Bocs az offért!!

Nincs profilkép
#130 JD 4630
2011-03-17 22:44:02

Bocs az smile offtopic-ért, eddig fel sem tűnt, hogy mennyire eltértünk a témától.

#129 jedi
2011-03-17 22:43:10

Válasz #128. hozzászólásra

Helyesen IS-2 már a háború végén lépett be , harckocsi ütközetben nem tünt föl.Tény ,hogy akkor a legjobbak egyike,de az amerikai harckocsik csak céllövöldébe valók voltak akár az m10-m26 semmilyen hadereje nem volt,és későn is jöttek.Ha a német diesel motort tesz a királytigrisbe ami 60 tonna ! , amerikában németül beszélnek.

Nincs profilkép
#128 JD 4630
2011-03-17 22:35:21

Válasz #126. hozzászólásra

m26
m10
A Tigis meg, szép nagy valami volt, szutyok benzines motorral és alulméretezett hajtáslánccal, jopár alkalommál hagyták ott Őket meghibásodás miatt.

ISZ–2/igaz ez kb mint az MTZ/

#127 jedi
2011-03-17 22:28:06

A 8 előre és 4 hátra-fokozattal ellátott OLVAR típusú félautomata-előválasztó rendszerű hidraulikus váltómű jól megválasztott áttételei tették lehetővé, hogy a harckocsi közúton elérhesse a 37 km/h-s sebességet. A motor azonban sem túl kis (1600/min alatti), sem túl nagy (3000/min feletti) fordulatszámon nem garantált kielégítő teljesítményt. A visszakapcsolást 1700/min, a felkapcsolást 2300/min fordulatszámnál ajánlotta a felhasználási szabályzat.

#126 jedi
2011-03-17 22:24:14

Válasz #123. hozzászólásra
Öngólt?? Egyetlen harckocsi volt ami teljesítmény arányban jobb volt mint a tigris a t-34.Lövege páncélzata jóval gyengébb.A tigris 2000 méterről pontlövésre volt képes a t-34 100 méterről nem tudta kilőni a 85-s löveggel.Az angol ,meg amerikai harckocsik sehol nem voltak halomra lettek lőve.

Nincs profilkép
#125 JD 4630
2011-03-17 22:23:38

Válasz #122. hozzászólásra

Eddig nem sokat találtam róla, mindenhol a motorját részletezik csak.

#124 kisssteve
2011-03-17 22:23:25

Egyébként én akarok venni egy nagyobb gépet /160-200 Le/
hát ahogy gyüjtöm az infókat egyre nehezebb e választás és egyre jobban szűkül a kör.

Nincs profilkép
#123 JD 4630
2011-03-17 22:20:19

Válasz #118. hozzászólásra

Amúgy öngólt lőttél, ha a németeknek fele olyan jó nagy dieselei lettek volna akkoriban, mint a jenkiknek(és szövetségeseiknek), lehet máshogy alakul a történet.

#122 jedi
2011-03-17 22:17:23

Válasz #120. hozzászólásra
Nem akarok kötekedni ,távol áll tőlem ,végül is mindenki azt hisz amit akar ,csak vannak kész tények,amit illik megemlíteni.

#121 jedi
2011-03-17 22:15:19

Válasz #117. hozzászólásra

Igy igaz ahogy mondod , hozzám jöhetsz körbemehetsz a gépen elmondom mi jó mi rossz,csak azért hogy tanulj belőle,de nem fikázok másokat,és elismerem a dolgokat.

Nincs profilkép
#119 JD 4630
2011-03-17 22:13:24

Válasz #117. hozzászólásra

Ez tők igaz, de momentán ráérünk nem?smile lol

#118 jedi
2011-03-17 22:13:16

Válasz #115. hozzászólásra
Olvass utána panzerkampfwagen VI (félautómata váltó)második világháború, ami ötletük volt az mind az elhurcolt német haditudósok ötletei voltak ,mai napi abból élnek ,és még nagyon sokan.Létrehoztak egy gyárat ahol ......ek meg indiánok dolgoztak éhbérérért a 40-es évek előtt.


Moderálta: (3932) 2013-11-19 08:49:43

#117 kisssteve
2011-03-17 22:11:55

Szerintem egyébként ez egy rohadt meddő vita. Én még itt a fórumokon legyen az bármelyik soha nem találkoztam olyannal aki ne a saját gépét védené. Lehet hogy otthon leszidja a csillagos eget de itt név és arc nélkül sem tud objektív lenni. Tisztelet a kivételnek. Két gépet még azonos márkában sem igen lehet összehasonlítani. Más a területméret, talaj, gazda, szakértelem,gépszeretet, tulajdonviszony, csak néhány objektivitást befolyásoló tényező. Egyben megállapodhatunk viszont: Amit használnak az romlik, Ha tetszik ha nem

Nincs profilkép
#116 .grün
2011-03-17 22:09:38

Válasz #112. hozzászólásra

ha jól tudom az mtz is egy amerikai ford traktor koppintása smile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#115 JD 4630
2011-03-17 22:06:50

Válasz #112. hozzászólásra

Egyébbként 1 nagy tévedés, hogy a sok felfedezés/inováció és a minőség szoros összefüggésben lenne.

Nincs profilkép
#114 JD 4630
2011-03-17 22:02:31

Válasz #112. hozzászólásra

Jó közepest írtam, és igen.

Nincs profilkép
#113 JD 4630
2011-03-17 22:00:47

Válasz #112. hozzászólásra

Power váltó pl.

#112 jedi
2011-03-17 21:55:31

Válasz #110. hozzászólásra
Szerinted a deutz egy közepes minőségű motor ?? Mondjál már egy olyan dolgot amit a z amerikaiak találtak föl a gépgyártásban ?

Nincs profilkép
#111 JD 4630
2011-03-17 21:51:59

Válasz #109. hozzászólásra

Az a kinai csapágy amit engenek beszerelni a jdbe(vagy bármely más minőségi gépbe), nem az a kakegória mint, amit itthon 4-500 forintért utánad dobnak, ezzel legyél képben.

Nincs profilkép
#110 JD 4630
2011-03-17 21:48:47

Válasz #105. hozzászólásra

És attól, hogy van benne 1 jó közepes minőségű motor, a hidraulikával, váltóval, lehajtásokkal, diffivel már nemis kell foglalkozni?

#109 kisssteve
2011-03-17 21:47:04

De a traktor vételnél nincs ráírva hogy eu-s szerelés miatt kedvezményes árú, ugye?

Nincs profilkép
#108 JD 4630
2011-03-17 21:46:25

Válasz #106. hozzászólásra

smile lolsmile lolsmile lol

Ezt ugye csak viccnek szántad?

Nincs profilkép
#107 JD 4630
2011-03-17 21:44:20

Válasz #103. hozzászólásra

Azért erre ne vegyél mérget, én vettem originál csapágy, és hüvely készletet, az igenis penge minőség most is, és biz 30-ashoz vagy 50-eshez való méreten kinai csapágyatt még nem láttam, az inkább az eus szerelésű és a kombájnokhoz fordulhat elő.

#106 kisssteve
2011-03-17 21:43:42

De ezek szerint valószínű,hogy a váltó ritkán hibásodik meg mert akkor biztos lenne alkatrész. Persze lehet egy alkatrész rejtett hibás vagy csak egyszerűen kifogtad

#105 jedi
2011-03-17 21:39:17

Válasz #104. hozzászólásra

Utána néztem egy kicsit ,a motorja deutz ez nekem már elég.Olyan biztos van mint a new holland ,landíni meg a többi fiat ritmó olasz csoda ,aki élt a 80évek közepén meg a kilencvenes évek elején az tudja mire gondolok.

Nincs profilkép
#104 .grün
2011-03-17 21:33:05

Válasz #102. hozzászólásra

olyat tudok, hogy 1025-öshöz is hónapokat vártak valami váltó alkatrészre pedig abból azért elég sok van

#103 kisssteve
2011-03-17 21:32:18

Én 5 éve vettem. Eddig még a forgalmazónál minden volt ami kellett. A minőséget tekintve melyik gép vagy akár autóalkatrész minősége közelíti-csak mondjuk 3 napi járásra-a régi gépek eszközök alkatrészminőségét. Most a gépgyárak nagy része az alkatrészből él igy nem érdeke a jó minőség. Egyébként láttam én már JD is kínai csapággyal.

#102 jedi
2011-03-17 21:29:17

Válasz #101. hozzászólásra

Akadozik??Hát itt mindenki azt mondja , hogy ugyanaz mind.Akkor mindenki összevissza beszél.Te ismered ezt a típust?Én nem utána nézek és majd akkor mondok véleményt.

Nincs profilkép
#101 .grün
2011-03-17 21:23:03

Válasz #100. hozzászólásra

valószínü, de ezekhez a ritka példányokhoz eléggé akadozik az alkatrész ellátás, az alkatrész minőségéröl meg ne is beszéljünk

#100 jedi
2011-03-17 21:20:46

Válasz #98. hozzászólásra
Szerintem akkor is a felébe kerül mint a hasonszőrű nyugati.

#99 kisssteve
2011-03-17 21:19:55

Hát igen mások az elvárások egy komoly nyugati géptől, de mondjuk 5-6 szoros árért talán érthető is.

Nincs profilkép
#98 .grün
2011-03-17 21:18:31

Válasz #97. hozzászólásra

megnézném én , hogy javítja meg a paraszt a föld végén ezt a 1523.4et

#97 jedi
2011-03-17 21:14:57

Válasz #96. hozzászólásra
Nincs mtz - m de ültem benne dolgoztam vele,ergonómia tényleg kevés , de teljesítményben meglepett.Ha hozzávesszük azt hogy igénytelen és a föld végén megjavítod , tűri a nemtőrődömséget ,akkor már más fényben villan meg.Próbáld megjátszani ugyanezt egy fendt-el,vagy akármivel.

#96 kisssteve
2011-03-17 21:10:53

Én élvezője és szenvedője is vagyok a márkának. Az egyéb általános MTZ hibákat /olajfolyás,stb/ leszámítva engem leginkább a fülkében tapasztalható zaj /főleg sebváltó/ zavar a legjobban

#95 jedi
2011-03-17 21:04:07

Válasz #94. hozzászólásra
Szántott, még mielőtt valaki megsértődne, nem mondom 120 le nyugati verte magát a földhöz mögötte.

#94 kisssteve
2011-03-17 21:01:27

Olyan jól dolgozott?

#93 kisssteve
2011-03-17 21:00:43

Hát igen sajnos a minőség és az ár erősen eltávolodni látszik egymástól

#92 jedi
2011-03-17 20:57:39

Válasz #90. hozzászólásra

Láttam a multkor egy 130 lovasat dolgozni ,hát a kategóriájában letörné sok ember szarvát az biztos.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Ne a körülmények tegyenek minket tönkre, az alkalmazkodás tegyen minket sikeressé!
Hirdetés
Alacsony termelési költség mellett hoz jó termést ez a kukoricahibrid
Alacsony termelési költség mellett hoz jó termést ez a kukoricahibrid
9,5 tonnás hektáronkénti hozam Szolnok térségében, szárítási költség nélkül....
Műtrágyaszóró
Műtrágyaszóró

550.000 Ft

MBP 6.5 pótkocsi eladó
MBP 6.5 pótkocsi eladó

2.590.000 Ft

Pótkocsi 3.5 T fixes
Pótkocsi 3.5 T fixes

840.000 Ft

BC Kukoricavetőmag
BC Kukoricavetőmag

50.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]