Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz N.. Tamás #673. hozzászólásáraNyugi a turbónak semmi köze a főtengelytöréshez, mint a kollégák írták lendkerék, főtengely vagy dugattyú-hajtókarcsoport kiegyensúlyozatlanság miatt lehet.
Válasz horesz01 #670. hozzászólásáraItt a faluban meg van egy 820-as ami 4x törte el 1000 óra alatt.A 2. után vonalba fúrták a blokkot és mégis.A 4.után jött rá egy mester hogy nézzék meg a lendkereket.7-8 tizeddel el volt fúrva a közepe.és érdekes módon nem remegett jobban a traktor tőle mint most az újjal.De most már 5000 van benne.
De akkor azért is törik el? Mert ugyanaz mint a sima 82-é?! Aztán a turbó mikor leadja a plusz lovat akkor már azt nem bírja??? hát nyílván ki mi fog ki! Mer lehet hallani hogy vannak akiknek bevállt és van aki kifogja a rossz konstrukciót és folyton elromlik.....
Válasz N.. Tamás #657. hozzászólásáraNyugodtan vedd meg a turbóst. Ugyan az a főtengely mint a 820-ban van. Sajnos azt tudomásul kell venni, hogy az újak minősége már nem az ami tízen éve volt, sőt a 20-25 éveshez képest még fasorban sincs.
Nekünk is van 892.2 nem tudom mennyi az üzemóra benne, mert 4500-nál megállt az óra kb 3 éve. Mindent dolgozik szántástól, vetésen át kaszálásig, báláz stb...
Hatalmas nagy dolgokat nem kell tőle várni, kb 10 lóval hosszabb mint a szívó. Ez a gép az első hidat és a sallangokat leszámítva lényegében egy 30 éves konstrukciójú 82-es MTZ kicsit erősebb motorral.
Azért fektetik ki őket, mert nem a neki való eszközöket aggatják utána. Az való neki mint egy sima 82-nek, esetleg kicsit nagyobb. Ezeket viszi szebben, jobb munkaminőségben, kevesebb üzemanyagból.
Van nálunk is olyan muki aki már 4 fejjel szánt vele, meg a munkagépek egy 110-120 lovas gépnek valók. Minden évben meg is van szellőztetve valamelyik része. Persze szidja milyen szar az MTZ...
Válasz Tomi81 #660. hozzászólásáraLáttam 14 üzemórás új 892est amelynek eltört a főtengelye pedig csak járatta a gazdája üresen. Több helyről hallottam hogy vagy a főtengelyt rosszul centírozzák ki vagy a blokkot rosszul fúrják vonalba. Az is lehet hogy a gyártó úgy van vele, hogy nem nyugatra megy, jó ez ide nekünk.
Válasz Tomi81 #666. hozzászólásáraÉs milyen munkafolyamat közben tört el? Mit nem bír ez a szerkezet? Ha nagyon eröltetik,ölik vagy inkább a folyamatos középgázas munkát. Azért is akarunk túrbóst mert ha majd 160q léalmát szállítunk oda elkél az erő aztán a későbbiekben kitudja még mire lesz használva ahova elfér a többlet erő.....
Válasz N.. Tamás #657. hozzászólásáraIsmeretségi körben kettő törte el a főtengely. Az egyik kétszer is.
De senki sem tudja miért.
Nekünk a 82 megturbozva már nem tudom hány éve megy gond nélkül (5 éve biztos), a 1025 meg a harmadik szezonját húzza nálunk szintén gond nélkül, illetve apró hibákkal. Most meg kinézőbe van egy 952 és.
A tanácsadók mivel magyarázzák hogy ne vegyétek turbóst?
Köszönöm a részletes magyarázatot, így már sokkal érthetőbb az, hogy miként is működik a kívülre helyezett lengéshatároló, s miért nincs különbség a kétfajta elhelyezés között!
Egyúttal a többieknek is köszönjük a tippeket, illetve javaslatokat a kiegészítők, munkagép-konzol kialakítások kapcsán, szinte válogathatunk az egyformán jó megoldások között!
Sziasztok. 892 es vásárlás van betervezve, de ahogy beszélgetek ismerősökkel hallottam hogy több gazdának is eltört a főtengely a 892-ESÉBEN..... A túrbósban. Szerintetek ennek mi lehet az oka?? Igazából azt tanácsolják hogy mivel nekünk többnyire gyümölcsösben kell dolgozni meg pótkocsi húzásra nem nagyon ajánlják a túrbóst. Most egy közepes gázon történő talajmarózás ártana a gépnek vagy egy permetező húzgálása??? akinek van tapasztalata mit ajánlana?? Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz atisgyulai #628. hozzászólásáraMég csak 1x használtam ezt a gépet sorközművelésre, mert már csak ritkán szoktam csinálni, sajnos arra meg nem emlékszem, hogy akkor mekkora volt a növény.
Válasz anca #651. hozzászólásáraAz lesz a baj, a .3-asnak 55-ös nagyobb kamrája van az a csúcs nem lehet jó a 38-as kamrájú motorba, nekem is van kisporlasztós lemezes iván .2-es de az úgy megy mint a mese ,nem füstöl.Próbálj valami belevaló csúcsot keresni ,ne a legolcsóbbat inkább..AZPI vagy valami eredeti ruszkit.
Válasz anca #651. hozzászólásáraSok-sok éve sima 82-essel ugyanígy jártam.Akkor porlasztócsúcs csere volt ,utána jelentkezett a füstölés terheléskor.Hibakeresést ,adagoló és hengerfej felújítás követte,eredménytelenül.Végül egy volt TSZ szerelő szedette ki velem a porlasztókat és éstrevette a nem megfelő irányú befecskendezést,csúcsok cseréje után rendbejött.
Válasz csferri #650. hozzászólására.3-as porlasztok vannak benne,van 1025.3-as is ugyanolyan ez is.Nagyon rugalmas és füstmentes volt,csak szépen lassan kezdett ledögleni.Szinte egyszerre hányt be minden adagolo,porlaszto,turbo.Ugye fellet ujitva kicserélve és ezt produkálja.
Válasz anca #648. hozzászólásáraporlasztócsúcsok belevalók, nem lehet a .3-as csúcsai vannak benne, aminek más lehet a szöge? Már ha a 892.2-esről van szó.
Trakesz jol indul 24v-os hidegbe is.De nincs benne erö meg füstöl feketén minden üzemi helyzetbe.Turbos utn adagolos lapkás ujj tipusu porlasztoval.Elméletileg jonak kellene lennie tavaly tavasszal lett adagolo felujjitva porlasztok cserélve.Meg kapott ujj turbot is.Levegöszűrö tiszta.Kb 2000 ora van benne.
Válasz Büresz #633. hozzászólásáraItt az mtz boltos 20-as körül akart adni egy olyat a Zetorhoz... De inkább vettem egy legócskább fekete felső kitámasztó orsót...(vékonynak találtam zetorhoz) A krisztálhoz szinte passzol...
Válasz medikus #632. hozzászólásáraEz így jó de pl egy kühne ekénél már borul ez a fajta rendszer. Át kell alakítani úgy mint a nyugatiknál hogy menetes orsó össze felé nyomja a karokat.
Válasz fejestomi #615. hozzászólásáraEgyszerű a megoldás!!Az eszköz gyártók gondolnak erre,már amelyik használja a fejét!A munka eszközön olyan vonócsapot használnak,ami át lóg a másik oldalra!!Ez által a vonó(hordozó) kart,belülről is fel lehet akasztani,és kifelé feszíthető!
Kapás növényeknél, mikor màr nagyobbak, nem okoz kárt sorközművelésnél, vagy esetleg függesztett vegyszerező használatakor?
Ha jó gondolom, pont oda veszi be a növényt a lakat tövére.
777 hozzászólás
Válasz a.varga #676. hozzászólásáraMi a gond a Cseszkóval ?
Hozzáértőktől kérdezném,hogy a Motorpal helyett fel lehetne tenni egy ilyen UTN adagolót egyszerűen vagy a meghajtó kereket is cserélni kellene hozzá?
Válasz N.. Tamás #673. hozzászólásáraNyugi a turbónak semmi köze a főtengelytöréshez, mint a kollégák írták lendkerék, főtengely vagy dugattyú-hajtókarcsoport kiegyensúlyozatlanság miatt lehet.
Válasz horesz01 #670. hozzászólásáraItt a faluban meg van egy 820-as ami 4x törte el 1000 óra alatt.A 2. után vonalba fúrták a blokkot és mégis.A 4.után jött rá egy mester hogy nézzék meg a lendkereket.7-8 tizeddel el volt fúrva a közepe.és érdekes módon nem remegett jobban a traktor tőle mint most az újjal.De most már 5000 van benne.
De akkor azért is törik el? Mert ugyanaz mint a sima 82-é?! Aztán a turbó mikor leadja a plusz lovat akkor már azt nem bírja??? hát nyílván ki mi fog ki! Mer lehet hallani hogy vannak akiknek bevállt és van aki kifogja a rossz konstrukciót és folyton elromlik.....
Köszönöm a sok hasznos információt!
Válasz N.. Tamás #657. hozzászólásáraNyugodtan vedd meg a turbóst. Ugyan az a főtengely mint a 820-ban van. Sajnos azt tudomásul kell venni, hogy az újak minősége már nem az ami tízen éve volt, sőt a 20-25 éveshez képest még fasorban sincs.
Nekünk is van 892.2 nem tudom mennyi az üzemóra benne, mert 4500-nál megállt az óra kb 3 éve. Mindent dolgozik szántástól, vetésen át kaszálásig, báláz stb...
Hatalmas nagy dolgokat nem kell tőle várni, kb 10 lóval hosszabb mint a szívó. Ez a gép az első hidat és a sallangokat leszámítva lényegében egy 30 éves konstrukciójú 82-es MTZ kicsit erősebb motorral.
Azért fektetik ki őket, mert nem a neki való eszközöket aggatják utána. Az való neki mint egy sima 82-nek, esetleg kicsit nagyobb. Ezeket viszi szebben, jobb munkaminőségben, kevesebb üzemanyagból.
Van nálunk is olyan muki aki már 4 fejjel szánt vele, meg a munkagépek egy 110-120 lovas gépnek valók. Minden évben meg is van szellőztetve valamelyik része. Persze szidja milyen szar az MTZ...
Válasz Tomi81 #660. hozzászólásáraLáttam 14 üzemórás új 892est amelynek eltört a főtengelye pedig csak járatta a gazdája üresen. Több helyről hallottam hogy vagy a főtengelyt rosszul centírozzák ki vagy a blokkot rosszul fúrják vonalba. Az is lehet hogy a gyártó úgy van vele, hogy nem nyugatra megy, jó ez ide nekünk.
Válasz Dinnyés Laci #664. hozzászólásáraÉs mit, mennyit dolgoztok vele?? Más baja? Honnan vetted? Én a Debreceni agroroll kftnél néztem ki.
Válasz Tomi81 #666. hozzászólásáraÉs milyen munkafolyamat közben tört el? Mit nem bír ez a szerkezet? Ha nagyon eröltetik,ölik vagy inkább a folyamatos középgázas munkát. Azért is akarunk túrbóst mert ha majd 160q léalmát szállítunk oda elkél az erő aztán a későbbiekben kitudja még mire lesz használva ahova elfér a többlet erő.....
Válasz Dekalb #665. hozzászólásáraMármint abba amelyik eltörte?
Mert nekem nem volt ilyen bajom
Válasz Meggyespite #662. hozzászólásárahttps://webshop.keletagro.hu/268_mtz-utanfutoszerkezet/acv-40-vonoszerkezet-mtz-1025-hoz-1221-eshez_id22431?visit_source=itemlist
Válasz Tomi81 #660. hozzászólásárael van vetemedve a blokkod
Válasz N.. Tamás #657. hozzászólásáramiénkben már van vagy 7-8000 óra főtengelynek semmi baja
vegyed a turbóst jó lesz az
Válasz Meggyespite #662. hozzászólásáraLaci vegye már fel a telefont...hmmmmm :)
Válasz Tomi81 #638. hozzászólásáraRendbe van.Hol?
Válasz Tomi81 #660. hozzászólásáraVársz 3 évet tudok neked 1000párszáz órásat.
Válasz N.. Tamás #657. hozzászólásáraIsmeretségi körben kettő törte el a főtengely. Az egyik kétszer is.
De senki sem tudja miért.
Nekünk a 82 megturbozva már nem tudom hány éve megy gond nélkül (5 éve biztos), a 1025 meg a harmadik szezonját húzza nálunk szintén gond nélkül, illetve apró hibákkal. Most meg kinézőbe van egy 952 és.
A tanácsadók mivel magyarázzák hogy ne vegyétek turbóst?
Válasz Vadmalac #626. hozzászólásáraKedves Vadmalac!
Köszönöm a részletes magyarázatot, így már sokkal érthetőbb az, hogy miként is működik a kívülre helyezett lengéshatároló, s miért nincs különbség a kétfajta elhelyezés között!
Egyúttal a többieknek is köszönjük a tippeket, illetve javaslatokat a kiegészítők, munkagép-konzol kialakítások kapcsán, szinte válogathatunk az egyformán jó megoldások között!
További szép napot/estét mindenkinek!
Üdvözlettel:
Tamás
Válasz N.. Tamás #657. hozzászólásáraAkkor neked sima 820 kell hidd el!
Sziasztok. 892 es vásárlás van betervezve, de ahogy beszélgetek ismerősökkel hallottam hogy több gazdának is eltört a főtengely a 892-ESÉBEN..... A túrbósban. Szerintetek ennek mi lehet az oka?? Igazából azt tanácsolják hogy mivel nekünk többnyire gyümölcsösben kell dolgozni meg pótkocsi húzásra nem nagyon ajánlják a túrbóst. Most egy közepes gázon történő talajmarózás ártana a gépnek vagy egy permetező húzgálása??? akinek van tapasztalata mit ajánlana?? Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz csferri #653. hozzászólásáraLehet nem jó csúcs került bele?Szezon elött átlesz nézve meg müszakis is lesz.
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-01-17 11:22:29
Válasz atisgyulai #628. hozzászólásáraMég csak 1x használtam ezt a gépet sorközművelésre, mert már csak ritkán szoktam csinálni, sajnos arra meg nem emlékszem, hogy akkor mekkora volt a növény.
Válasz anca #651. hozzászólásáraAz lesz a baj, a .3-asnak 55-ös nagyobb kamrája van az a csúcs nem lehet jó a 38-as kamrájú motorba, nekem is van kisporlasztós lemezes iván .2-es de az úgy megy mint a mese ,nem füstöl.Próbálj valami belevaló csúcsot keresni ,ne a legolcsóbbat inkább..AZPI vagy valami eredeti ruszkit.
Válasz anca #651. hozzászólásáraSok-sok éve sima 82-essel ugyanígy jártam.Akkor porlasztócsúcs csere volt ,utána jelentkezett a füstölés terheléskor.Hibakeresést ,adagoló és hengerfej felújítás követte,eredménytelenül.Végül egy volt TSZ szerelő szedette ki velem a porlasztókat és éstrevette a nem megfelő irányú befecskendezést,csúcsok cseréje után rendbejött.
Válasz csferri #650. hozzászólására.3-as porlasztok vannak benne,van 1025.3-as is ugyanolyan ez is.Nagyon rugalmas és füstmentes volt,csak szépen lassan kezdett ledögleni.Szinte egyszerre hányt be minden adagolo,porlaszto,turbo.Ugye fellet ujitva kicserélve és ezt produkálja.
Válasz anca #648. hozzászólásáraporlasztócsúcsok belevalók, nem lehet a .3-as csúcsai vannak benne, aminek más lehet a szöge? Már ha a 892.2-esről van szó.
Válasz horesz01 #647. hozzászólásáraŐk ?
Trakesz jol indul 24v-os hidegbe is.De nincs benne erö meg füstöl feketén minden üzemi helyzetbe.Turbos utn adagolos lapkás ujj tipusu porlasztoval.Elméletileg jonak kellene lennie tavaly tavasszal lett adagolo felujjitva porlasztok cserélve.Meg kapott ujj turbot is.Levegöszűrö tiszta.Kb 2000 ora van benne.
Válasz mtz1221 #646. hozzászólásáraKösz! Az axiálét ismerem, tőlük nem kell mert után gyártott szart árulnak ami meg nem passzolt egyik gépünkre se!
Válasz mtz1221 #645. hozzászólásáraCsak megvan.
Válasz mtz1221 #644. hozzászólásáraBocs elnéztem,te vonófejet keresel.
Válasz horesz01 #641. hozzászólásárahttp://webaruhaz.habi.hu/termekek/8497/vonorud_kpl_jobb_822_922_923.html
Válasz Büresz #635. hozzászólásáraNem mert nem gondoltak csak 1 fajta felfogatásra!De azt is át lehetne alakítani ilyenre!
Válasz Tomi81 #639. hozzászólásáraGranit katalogban CBM ből van golyó nélkül...
Válasz Tomi81 #638. hozzászólásáraMegtudnád írni hogy hol? Én még sehol nem láttam ilyet hogy árulnának külön.
Válasz Tomi81 #639. hozzászólásáraAha tényleg, ezt észre sem vettem. flexxel levágni a golót!
Válasz Büresz #629. hozzászólásáraEzen is rajta a golyó.
Olyan kellene amit csoppika tett be
Válasz Meggyespite #637. hozzászólásáraA monoblokkos gyárilag ilyen.
De lehet kapni külön is olyan 150 ezer körül van...
Válasz Sanyee #618. hozzászólásáraHelló
Honnan szereztél ilyen potkocsivonórészt?
Válasz Büresz #633. hozzászólásáraItt az mtz boltos 20-as körül akart adni egy olyat a Zetorhoz... De inkább vettem egy legócskább fekete felső kitámasztó orsót...(vékonynak találtam zetorhoz) A krisztálhoz szinte passzol...
Válasz medikus #634. hozzászólásáraÉrtem én de pl kühne ekénél ez nem játszik.
Válasz Büresz #633. hozzászólásáraHa összefelé kell nyomatni,akkor kívülre akasztod,ha húzatod a kis lakattal,akkor meg belülre.Ennyi!
Válasz medikus #632. hozzászólásáraEz így jó de pl egy kühne ekénél már borul ez a fajta rendszer. Át kell alakítani úgy mint a nyugatiknál hogy menetes orsó össze felé nyomja a karokat.
Válasz medikus #630. hozzászólásáraErre a megoldásra gondolok,pl!
Válasz Tomi81 #627. hozzászólásáraCívis Mezőgép KFt.
Debrecen
Különböző méretekben van nekik
Válasz fejestomi #615. hozzászólásáraEgyszerű a megoldás!!Az eszköz gyártók gondolnak erre,már amelyik használja a fejét!A munka eszközön olyan vonócsapot használnak,ami át lóg a másik oldalra!!Ez által a vonó(hordozó) kart,belülről is fel lehet akasztani,és kifelé feszíthető!
Válasz Tomi81 #627. hozzászólásáraPl:
https://webshop.keletagro.hu/index.php?search_group=1&search_word=cat3
Válasz Vadmalac #626. hozzászólásáraÜdv!
Kapás növényeknél, mikor màr nagyobbak, nem okoz kárt sorközművelésnél, vagy esetleg függesztett vegyszerező használatakor?
Ha jó gondolom, pont oda veszi be a növényt a lakat tövére.