Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
1013 hozzászólás
Válasz Timar85 #862. hozzászólásáraHány csapágyat tettél a régi csigatengely helyére vissza?
Sziasztok!vadi uj orbitot kapott a ruszki...miert van az hogy neha nehezebb neha konyebb tekergetni a kormanyt??pedig mindenbol ujjat vettem...es 100bar nyomason dolgozik...
Válasz Dobos Attila_48440 #860. hozzászólásáraSzeretnèk az orbitnál lévő szűrő után èrdeklődni hol vetted ès fajta!?
Válasz Celtises #800. hozzászólásáraHelló!
Válasz ufo #858. hozzászólásáraEzt 1000 forintból is meg lehet csinálni!
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/14850/Olajcso_csatlakozo_hidraulika_szivattyu_3_as.html
Most ezzel lehet helyettesíteni és így ha erőszabályzós akkor meg marad a csatlakozás oda is.
Válasz envagyok2 #856. hozzászólásáraRégebben volt szó teflonos,széles tömítésről!
Csinálsz a szivattyúra egy csatlakozót,a közepébe meg behegesztesz egy közcsavart,olyat amilyet csatlakoztatni akarsz hozzá! akkor biztos nem feszül!
Válasz medikus #853. hozzászólásárahidr. szivattyú fém nyomócsövét érdemes kicserélni gumira? akkor könnyebb felrakni, és nem nyomja ki azt a kerek gumi tömítést alóla? ilyen méretre gyárott gumicsövet árul valaki, nem tudod?
Válasz dávidka234567 #854. hozzászólásáraHidegen,melegen!Meg 60 fokon,meg megfelelő viszkozitású olajjal!
Válasz medikus #853. hozzászólásáraHidegen
Válasz dávidka234567 #852. hozzászólásáraNehéz? Gyárilag be van állítva!
Válasz medikus #851. hozzászólásáraHánybára kell?
Válasz dávidka234567 #848. hozzászólásáraBe van állítva az orbitban a nyomás!
Válasz dávidka234567 #849. hozzászólásáraOtt egy O gyűrű szokott lenni!Az zárja az olajat!Ha új,vidd vissza!
itt fojik az olaj csak nemtudom mért nemtud elmenni a résolaj vagy ezekhez kell még valami szelep?
tudom nem ide tartozik de t25 traktora tettem mtz orbitot újat de fojat nemtudom mi lehet az oka kérdésem hol lehet nyomás állítani és mennyire kell?
Válasz mtz1221 #846. hozzászólásáraNem tudom hogy nálatok milyen gyakori ez a jelenség,de nálunk a környéken egyszer se történt még ilyen. A szerbektől vásárolt első generációs 52-es elsőhídamon pedig már fele akkora sincs az ütköző úgy szét van verődve. Az a pár mm azért nem egy egetrengető dolog. Egy homlokrakodó vagy tolólap hamarabb megrepeszti a kuplungharongot mint hogy a híd oda verődik a bölcsönek. A mi két mtz pedig párszor azért kapot azoktól az ütközöktől, de köszönik szépen jól vannak. Ha lesz időnk biztos növelünk rajta mert már láttam olyat is hogy nem irányítókar tört hanem a reduktorház ez miatt egy lengyel képen,de sajnos nem találom.
Válasz prütyi #844. hozzászólásáraSokan kiköszörülnek az ütközőkből hogy ne törje a kuplung harangot,te meg növelnéd az ütköző magasságát.
Válasz prütyi #844. hozzászólásáraIgen az lenne a megoldás, de 10 éve működik hibamentesen.
Válasz Büresz #843. hozzászólásáraSzerintem maximum csak úgy lehetne kiküszöbölni hogy ne érjen bele az összekötő a vázba, hogy a hídon vagy a bölcsön növelni az ütköző magasságát csak így a híd kevesebbet tud billenni,de legalább nem törné a összekötőt meg az irányítókarokat. A mi orbitosunk is beleér,de még nem volt időnk foglalkozni a proplémával.
Válasz laszlofeher95 #842. hozzászólásáraSehogy se, a vastag is beleér.
Válasz Büresz #841. hozzászólásáraKépet tudnál küldeni??
Esetleg ezt kilehet küszöbőlni valahogyan? Meg az orbit bekötésről valaki egy részletes képet,legyen kedves.
Válasz laszlofeher95 #840. hozzászólásáraKicsit hozzáér. Nálam pont 10 éve hogy így megy hiba nélkül. A másiknál cseréltem vastag hüvelyesre, ott is beleér.
Válasz fexco #839. hozzászólásáraNincs és nemis lesz rajta.
De ez tuti hogy bele ér a vázba?
Válasz laszlofeher95 #836. hozzászólásáranem véletlenűl kűldte a 2 összekötőt.a kardánba nem ér be,hanem az alvázba.ha van rajta komolyabb homlokrakodó,akkor meg alapból nem jó.üresen is meghajlik majd az 1es összekötő....
Válasz Büresz #837. hozzászólásáraKöszönőm előre is. Igen tudom hogy mind a két irányito kart cserélni kell. :) foglak keresni. :) köszöntettel Fehér Lászlo.
Válasz laszlofeher95 #836. hozzászólásáraA vékony peremes hüvelynek nem sok köze van a kardánhoz. 10 éve az egyik gépem úgy megy, semmibaja, de ahhoz hogy egy összekötős legyen, mindkét irányítókart cserélni kell. A számom a hirdetésnél ott van, 2 gépet alakítottam már át orbitosra, hívj nyugodtan.
Sziasztok. Most orbitozunk egy 552est. Az orbit az elejében lesz,a híd tok már az esztergálható fajta,szóval nemkell újjat vennünk.
Kérdésem a következö: A Habi két kormány összekötős szetett küldött de mi vissza küldtük,mondván hogy adunk a szarnak egy pofont, azaz ragaszkodunk az egy kormány összekötős rendszerhez.
Azt volna a fő kérdés..hogy egyesek szerint az egy kormányöszekötős rendszer összekötője bele ér e a kardánba, ugyanus nekünk a vékony peremes cső hüvely van a szöghajtáson. Erre szeretnék mi hamarabbi választ. Mellekelek egy olyan képet ami a mingépunkőn van.
Pluszban egy olyan embert keresnék egy telefonszámmal, aki szivesen tudna nekem segiteni az össze szerelés során ha el akadnák valamiben.
Nagyon szépen köszi mindenkinek.
https://www.youtube.com/watch?v=xB3bQyHErjE
Mtz orbitozás, gyári felfogatás nélkül.
Válasz mtz1221 #833. hozzászólásáraAz a baj,hogy nem feszült be sztem.
Teszek fel képet a bak anyagáról. Réteges öntvény. Hétvégén felemelem átmozgatom kézzel hátha mégis feszül.de csak jobbra töri el 2cm-rel a teljes behúzás előtt.
Válasz Celtises #832. hozzászólásáraMegette őket a fene ha képesek szűrkéből csinálni irányító kart.Azt hittem befeszült jobbra a nem oadavaló kar miatt és azért törte.
Válasz mtz1221 #831. hozzászólására2 fajtarol tudok eddig + a régifajta.
A tartóbak szürkeöntvény. Szerintem annak acelöntvénynek kéne lenni, mert akkor barázdapartnak kormányozva is törne.
Egy helyről vettem mindent, de az irányítökarok ive is érdekes.
Válasz Celtises #829. hozzászólásáraÍrányitó karból van 3 fajta.Szerintem ott a gond.
Akadt egy kis gondom...felszereltem a c50 munkahengert es 1,5cm bal felol rovidebb..probaltam szethuzni a balfeloli hidreszt de megindul balra kicsit es akad..meg befele is ugyanugy van...mi okozhatja?mitol szorul?
C50-es munkahengerből egyféle hosszú van?
80-as hídon jobbra tekerve amikor beért eltörte a munkahengertartó bakot.
sziasztok valaki ilyen tartót esetleg nem gyárt? itt a telefonszámom aki tudna segíthetne köszönöm!06303061380
Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólásáraEz a cső arra kell tudtommal,hogy ha még olajos a difizárad akkor működjön. Nekünk is átt van orbitosítva a 82-es és ilyen csövet mi nem raktunk bele, mégis tökéletesen működik. Az életbe nem dolgozik vissza a kormányra az orbit, vagyis nálunk már mindenhol járt a gép de fel se veszi ha egy tuskón vagy bármi máson kellet áttkelni.
25.oldal
Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólására Lapozz vissza a 206 os képeimre.
Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólásáraElvileg nem töri el a kezedet vagy az ujjadat a kormány ha véletlen neki fordítod valami partoldalnak vagy tuskonak vagy ilyesmi.Én így tudom hogy elengedi a szelep a hirtelen nyomást.
Helló! Az lenne a kérdésem, hogy ennek az alkatrésznek mi lenne a szerepe az MTZ orbitosítás során; érdemes beszerelni, vagy helyettesíthető hidraulika csővel?
Válasz gezapapp90 #821. hozzászólásáraEz igaz ahogy irtad egyikfelol a munka hengerben benne van a szara ezert picivel nehezebb a kormanjzasa ..kulomben nemanyira eszlelheto ez a jelenseg ha jo a szivatyu meg a munkahenger..
Válasz lovasnorbi #546. hozzászólásáraSzia! A kormány munkahenger egyik végállásában nagyobb az olajtérfogat, mert nincs benne a munkahenger szára, ha másik végállásban van benne van. Ezáltal több olaj kell bele, többet kell abba az irányba kormányozni! Pŕóbáld ki, végállásból balról-jobbra, jobbról-balra, ha jól emlékszem 1 körrel többet kell fordítani az egyik felé, és arra könnyeb is a kormány! Szerintem ezért mászik körbe a kormány!
Válasz Claastra. #819. hozzászólásáraEs jol mukodik ugy??
Válasz Timar85 #813. hozzászólásáraigen 2 rudas maradt ,megmaradt a kormánymű hosszú függőleges tengelye
Tokeletessen mukodik igy is hogy csak bal felol van uj iranjitokar
Válasz Timar85 #816. hozzászólásáraNem értem mit kínlódsz? Mondjuk azt sem vágon mi a bánat az a csaura
Az orbitozásbak pont az a lényege, hogy eltűnjön a rendszerből minél több hibaforrás. Egy összekötősre kell megcsinálni, kiherélni az oszlopot és viszlát. Az, hogy az orbit hova kerül már részletkérdés.
100-as orbit a vékonyabbik munkahengerhez való, a szöghajtásos hídhoz, a 160-as meg az egyenes hídhoz.
Válasz Timar85 #812. hozzászólásáraIgen bal felol raktam az uj iranyitokart es maradt ket rudas...
Szerintetek a kormanykockahoz milyen nagysagu csaura a legjob?2mm vagy 1,5mm hogy modernizaljuk...
Mi a kulombseg a 100-as orbit es a 160 kozott??