Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Massey Ferguson traktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Solis traktorok új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Agrárjog új
1039 hozzászólás
Válasz laszlofeher95 #836. hozzászólásáranem véletlenűl kűldte a 2 összekötőt.a kardánba nem ér be,hanem az alvázba.ha van rajta komolyabb homlokrakodó,akkor meg alapból nem jó.üresen is meghajlik majd az 1es összekötő....
Válasz Büresz #837. hozzászólásáraKöszönőm előre is. Igen tudom hogy mind a két irányito kart cserélni kell. :) foglak keresni. :) köszöntettel Fehér Lászlo.
Válasz laszlofeher95 #836. hozzászólásáraA vékony peremes hüvelynek nem sok köze van a kardánhoz. 10 éve az egyik gépem úgy megy, semmibaja, de ahhoz hogy egy összekötős legyen, mindkét irányítókart cserélni kell. A számom a hirdetésnél ott van, 2 gépet alakítottam már át orbitosra, hívj nyugodtan.
Sziasztok. Most orbitozunk egy 552est. Az orbit az elejében lesz,a híd tok már az esztergálható fajta,szóval nemkell újjat vennünk.
Kérdésem a következö: A Habi két kormány összekötős szetett küldött de mi vissza küldtük,mondván hogy adunk a szarnak egy pofont, azaz ragaszkodunk az egy kormány összekötős rendszerhez.
Azt volna a fő kérdés..hogy egyesek szerint az egy kormányöszekötős rendszer összekötője bele ér e a kardánba, ugyanus nekünk a vékony peremes cső hüvely van a szöghajtáson. Erre szeretnék mi hamarabbi választ. Mellekelek egy olyan képet ami a mingépunkőn van.
Pluszban egy olyan embert keresnék egy telefonszámmal, aki szivesen tudna nekem segiteni az össze szerelés során ha el akadnák valamiben.
Nagyon szépen köszi mindenkinek.
https://www.youtube.com/watch?v=xB3bQyHErjE
Mtz orbitozás, gyári felfogatás nélkül.
Válasz mtz1221 #833. hozzászólásáraAz a baj,hogy nem feszült be sztem.
Teszek fel képet a bak anyagáról. Réteges öntvény. Hétvégén felemelem átmozgatom kézzel hátha mégis feszül.de csak jobbra töri el 2cm-rel a teljes behúzás előtt.
Válasz Celtises #832. hozzászólásáraMegette őket a fene ha képesek szűrkéből csinálni irányító kart.Azt hittem befeszült jobbra a nem oadavaló kar miatt és azért törte.
Válasz mtz1221 #831. hozzászólására2 fajtarol tudok eddig + a régifajta.
A tartóbak szürkeöntvény. Szerintem annak acelöntvénynek kéne lenni, mert akkor barázdapartnak kormányozva is törne.
Egy helyről vettem mindent, de az irányítökarok ive is érdekes.
Válasz Celtises #829. hozzászólásáraÍrányitó karból van 3 fajta.Szerintem ott a gond.
Akadt egy kis gondom...felszereltem a c50 munkahengert es 1,5cm bal felol rovidebb..probaltam szethuzni a balfeloli hidreszt de megindul balra kicsit es akad..meg befele is ugyanugy van...mi okozhatja?mitol szorul?
C50-es munkahengerből egyféle hosszú van?
80-as hídon jobbra tekerve amikor beért eltörte a munkahengertartó bakot.
sziasztok valaki ilyen tartót esetleg nem gyárt? itt a telefonszámom aki tudna segíthetne köszönöm!06303061380
Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólásáraEz a cső arra kell tudtommal,hogy ha még olajos a difizárad akkor működjön. Nekünk is átt van orbitosítva a 82-es és ilyen csövet mi nem raktunk bele, mégis tökéletesen működik. Az életbe nem dolgozik vissza a kormányra az orbit, vagyis nálunk már mindenhol járt a gép de fel se veszi ha egy tuskón vagy bármi máson kellet áttkelni.
25.oldal
Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólására Lapozz vissza a 206 os képeimre.
Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólásáraElvileg nem töri el a kezedet vagy az ujjadat a kormány ha véletlen neki fordítod valami partoldalnak vagy tuskonak vagy ilyesmi.Én így tudom hogy elengedi a szelep a hirtelen nyomást.
Helló! Az lenne a kérdésem, hogy ennek az alkatrésznek mi lenne a szerepe az MTZ orbitosítás során; érdemes beszerelni, vagy helyettesíthető hidraulika csővel?
Válasz gezapapp90 #821. hozzászólásáraEz igaz ahogy irtad egyikfelol a munka hengerben benne van a szara ezert picivel nehezebb a kormanjzasa ..kulomben nemanyira eszlelheto ez a jelenseg ha jo a szivatyu meg a munkahenger..
Válasz lovasnorbi #546. hozzászólásáraSzia! A kormány munkahenger egyik végállásában nagyobb az olajtérfogat, mert nincs benne a munkahenger szára, ha másik végállásban van benne van. Ezáltal több olaj kell bele, többet kell abba az irányba kormányozni! Pŕóbáld ki, végállásból balról-jobbra, jobbról-balra, ha jól emlékszem 1 körrel többet kell fordítani az egyik felé, és arra könnyeb is a kormány! Szerintem ezért mászik körbe a kormány!
Válasz Claastra. #819. hozzászólásáraEs jol mukodik ugy??
Válasz Timar85 #813. hozzászólásáraigen 2 rudas maradt ,megmaradt a kormánymű hosszú függőleges tengelye
Tokeletessen mukodik igy is hogy csak bal felol van uj iranjitokar
Válasz Timar85 #816. hozzászólásáraNem értem mit kínlódsz? Mondjuk azt sem vágon mi a bánat az a csaura
Az orbitozásbak pont az a lényege, hogy eltűnjön a rendszerből minél több hibaforrás. Egy összekötősre kell megcsinálni, kiherélni az oszlopot és viszlát. Az, hogy az orbit hova kerül már részletkérdés.
100-as orbit a vékonyabbik munkahengerhez való, a szöghajtásos hídhoz, a 160-as meg az egyenes hídhoz.
Válasz Timar85 #812. hozzászólásáraIgen bal felol raktam az uj iranyitokart es maradt ket rudas...
Szerintetek a kormanykockahoz milyen nagysagu csaura a legjob?2mm vagy 1,5mm hogy modernizaljuk...
Mi a kulombseg a 100-as orbit es a 160 kozott??
Válasz Claastra. #760. hozzászólásáraEs bal felol tetted az uj iranjito kart?ket rudas maradt
Válasz Timar85 #811. hozzászólásáraKulomben az orbit elott kormanykocka volt es konyen ment a lenti munkahengerrel..miota felraktam az orbitot nemtetszik..
Válasz Celtises #810. hozzászólásáraTehat akkor nem szamit hogy alul milyen a munkahenger?mindegyik teszi a dolgat csak egyik hoszabb masik rovidebb...
Válasz Timar85 #809. hozzászólásáraAkkor neked bent van a függőleges tengely.
Az szorulhat, ha görbe.
Válasz prütyi #808. hozzászólásáraNem raktam bele a csapagyat az orbit felol..csak a szemeringnel mint ahogyan a katalogusban all.100as orbitom van es Ns16 szivatyum..es megmaradt a kozepket rudas oszekotom.lehetseges hogy az szorulna?
Válasz Timar85 #807. hozzászólásáraA kormány oszlopból az orbit felöli csapágyat kiszedted? Mert azt ki kell hogy ne feszengjen az orbitban a tengely.
Koszi az infot...at alakitottam mar lentire...es nem az igazi valamijert szorul mar mindent at kontroloztam..nemtalaltam sehol hibat..lehetseges hogy a lenti munkahenger nem megfelelo..mivel szilazs kombajnrol valo es nem original ruszki?
Válasz Timar85 #805. hozzászólásáraVan. Sz.r
Kormány könnyű de nem biztonságos.
Alsóra csináld vagy inkább akkor hagyd így.
Szeretnem tudni hogy valakinek van e fenti munkahengeres takija...orbitosra atalakitva..es hogy jo e az ugy.
Sziasztok, ezeket a képeket én is lestem. Ezt már elég stabilnak tartom, patent munka.
Válasz verokmate #802. hozzászólásáraHát ha sok sok deákot nyomkodsz a vizsgabiztosok zsebébe, akkor előfordulhat hogy átengedik a géped. Én kokec megoldásnak tartom, és ha ilyen miatt vasalsz ki valakit le is csuknak.
sziasztok kellene egy tanács mtz 82 est átakarom alkatini orbitosra de nem akarok egy 150 ezer forintos első híd közepet venni amiben benne van az orrit munkahenger tarto csavar helye. https://www.youtube.com/watch?v=xB3bQyHErjE
itt a link ezen a videóban amit csinál munkahenger tartót azt el fogadják műszakin???
Válasz ..MZ/X.. #799. hozzászólásáraMeg ne legyen görbe a függőleges tengely, mert én azt is érzem vele amikor odaér.
Válasz dagadtmadar #798. hozzászólásáraMeg legyen jó az irányítókar, meg az összekötők,
Nem sok értelme van a felső munkahengeresnek, annyira a gyárit is meg lehet csinálni. O-gyűrűket ki kell dobni belőle, karmantyú a helyére és megy.
Válasz Plútó #797. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod!
Közben utána olvastam mivel a diffit még nem akarom levegősre alakítani (tervben van) ezért a szelepes csövekre szükségem van.
Elvileg az orbit amit felteszek benne van minden ezek szerint nem fog kelleni (remélem) az általad használt megoldás.
Indexen utánaolvasva volt aki dícsérte a felső munkahengeres megoldást elvégre kb ugyan azt csinálja mint az alsó munkahengeres csak legyen jó a munkahenger
Válasz dagadtmadar #787. hozzászólásáraHelló.
Ezek a képek amiket beraktál az én trakimról készültek.A nyomásszabályzóra azért van szükség,mert az orbitban amit felraktam nincs.Úgy állítottam be a megfelelő nyomást,hogy teljesen kitekertem a szabályzót,majd addig tekertem vissza,emelve a nyomást,amíg alapjáraton könnyen lehet fordítani a kormányt.Az áramlás szabályzó meg azért van,mert nélküle fél kormány fordulattal koppon volt jobbra
is,balra is.Most egy fordulat.Ilyen szelepes cső amiről írtál olyan nekem nincs benne.De nem is hiányzik.
Válasz dagadtmadar #795. hozzászólásáraBeviszed valahova és csináltatsz. Bármelyik hidraulikásnal.
Válasz Celtises #793. hozzászólásáraX gyűrűt vagy esetleg a piros szilikon O gyűrűt honnan tudok rendelni?
Válasz Celtises #793. hozzászólásárameglátjuk mit doba gép ha nagyon nagy szopás akkor vissazszerelem kockára...
Válasz dagadtmadar #792. hozzászólásáraAzért jó az úttartása, mert a csigatengely fogja.Amikor kiiktatod egyből megy majd össze vissza. Megpróbalhatsz a munkhengerre az O gyűrű helyett X gyűrűt tenni. Azt lehet én is megpróbálom.
Válasz Celtises #791. hozzászólásáraSajnos nem tudok jobbat kitalálni hál a gép úttartása kifogástalan azt leszámítva h ha nem halad tempósan nem lehet kormányozni.
3 éve újítottam fel és eddig bírta.
ha márszétszedem akkor felteszem az orbitot télen meg a hidat cserélem és meg lesz csinálva normálisan.
Vagy ha megy az erdőre így marad...
Válasz dagadtmadar #790. hozzászólásáraAz összes úthibat visszaadja a kormányra és nagy a holtjáték. Nekem ns10-es szivattyú van bolgár targonca orbittal.
A kormány egy újjas de nagyon érzékeny.
Válasz Celtises #788. hozzászólásárasajnos addig halogattam h nem tudok vele jobbra fordulni...