Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90909 hozzászólás
#90459 rtamas1976
2024-11-25 18:30:48

Válasz Gumóka #90454. hozzászólásáraCsöveket gépkereskedőtől nemveszek. Csak a spécit.
8kmre van a triász tömlő.
Amit tömlőből bilincsből elbírsz képzelni!
És egykicsit több.

#90458 mtz1221
2024-11-25 18:26:32

Válasz rtamas1976 #90456. hozzászólásárane szívas dolgoztál ditroit dieselel ??? Na most irígy lettem rád. Mennyire voltak strapa bíróak ?

#90457 mtz1221
2024-11-25 18:24:24

Válasz rtamas1976 #90455. hozzászólásáraNem láttál te még tenyérben elférő perkins olajpumpát. Szerintem nem hiába van itt több fogaskerék benne, ez is tartóságra készül, hogy dolgozni bírjanak vele a népük etetéséért. Ne pedig csak a gyártókat és kereskedőket éltessék vele. smile cursing

#90456 rtamas1976
2024-11-25 18:22:06

Válasz Gumóka #90454. hozzászólásáraHasonló kék szilkonos volt a classik ikarusban.
1.2báron volt a hűtőnyomás.
És 110c⁰ volt az üzemi hőmérséklet.(ditroit diesel)
Sosemvolt vele baj.
Énis ezért ragaszkodok hozzá!

#90455 rtamas1976
2024-11-25 18:17:35

Válasz mtz1221 #90452. hozzászólásáraPersze nekik elavult régi szar van. Nemaz az új aligbírjaki a garanciát.
Nade mikorvennél újjat?
Az a nyagy vasdarab a szivattyút fogja fel, és a többirésze valszeg a nàlunk megszokott külsőszürőház funkcióját tölti be.
Kívülről csak az olajszűrő lehet.

#90454 Gumóka
2024-11-25 18:10:16

Válasz rtamas1976 #90453. hozzászólásáraA szilikonos jó, nekem 5 év alatt semmi nem látszik rajta, a turbónál nem kaptam akkor szilikont, ott 1 év állásában, motorháztetővel, megrepedt az összes gumi, most, mielőtt munkába állt, cseréltem mindet szilikonosra.

#90453 rtamas1976
2024-11-25 18:06:28

Válasz mtz1221 #90452. hozzászólásáraTavaj nyáron durrant el a 80ason az alsó vízcső.
Csak megjegyzem 2023 volt.
Erdeti gyári volt! Gyári bontatlan bilincsével.(1993)
És mindég fagyálló volt benne.
Raktamfel már mtzre olyat ami eporladt a kezembe, és olyat is ami felfújódott mint a lufi.
Most szilikonos van mindkettőn. Kíváncsi leszek meddig fogja bírni!

#90452 mtz1221
2024-11-25 17:49:23

Válasz rtamas1976 #90449. hozzászólásáraAmi a videóban volt ? Én fogadni mernék hogy 10000 munkaórát bír, azért adják meg ennyire a módját. Ók még nem rég másztak/estek le a fáról, örülnek ha valaki egész nap tud vele tárcsázni. Nehogy még a motorra olajokra vízre is kelljen figyelni. 25 perc körül nézd meg mekkora olajpumpa van benne.

#90451 Gumóka
2024-11-25 17:12:24

Válasz mtz1221 #90446. hozzászólásáraEz a stomil jól bírja, hasonló ránézésre is, mint a régi gyári csövei voltak egykor.

Az, amit fényképeztem, igaza van Tominak, egy műanyagos hoki, nem rugalmas, hiába van benne szövet, az is kevés.
A stomilon meg kívülről is látszik a rétegrend.

#90449 rtamas1976
2024-11-25 16:53:30

Válasz mtz1221 #90448. hozzászólásáraCsoda,hogy nemtart semedig a gumicső mikor felrakod?
Cigánymunka!

#90447 rtamas1976
2024-11-25 16:38:55

Válasz Gumóka #90445. hozzászólásáraAz a baj aligvan bennük gumi.
Tiszta kátrányból csinálják.
Mikor megfogod hidegen, mint a fagyottkutyalába olyan kemény.
Semmi rugalmasság.
Persze törik ,reped.

#90446 mtz1221
2024-11-25 16:36:21

Válasz Gumóka #90442. hozzászólásáraMondtam már 100x hidraulikástól 100-120báros nem fémszállas csövet rá. Nekem is volt mentem ki leváltani az öreget csőtörőzéskor, tele volt a kocsik körül féltenyérnyi olaj foltokkal. Majd agybajt kaptam, mert 6 liter olaj belement. És ez már 10+ éve volt, akkor lett elegem a habis gumi cucokból.

#90445 Gumóka
2024-11-25 16:30:20

Válasz rtamas1976 #90444. hozzászólásáraNem durrant még el, de ahogy megmozdítottan a csonkon, épp elég volt neki, tehát percek voltak hátra...smile sweatdrop

Amúgy az alsó volt a tettes, láttam már, hogy nem oké, csak szar helyen van ugye, de már nem mertem tovább húzni.

A többit már cseréltem, ebből a stomilból, a felsőt, meg az alsó toldását is a hűtő előtt 3, vagy 4 éve, az patent, de ami alul volt ránézésre is silányabb.

#90444 rtamas1976
2024-11-25 16:23:49

Válasz Gumóka #90442. hozzászólásáraNem a felső durrant el?
Csahogy a szűrő nincs-e eldugulva?
Amúgy ritkaszar csöveket lehet kapni.
A 45ös ön 30éves oljálló csövek vannak.
De10et bizros kibírmég.
Na amostani biztos nem!
Amúgy olajnyomáscsőnek nekem 10báros üzemanyagcső van berakva bilincsel.

#90443 Gumóka
2024-11-25 16:12:52

Válasz medikus #90441. hozzászólásáraKöszi, majd lehet még kérdezek, ha odajutok.smile rolleyes

#90442 Gumóka
2024-11-25 16:12:14

Válasz rtamas1976 #90440. hozzászólásáraKöszi!
Csak a boltban vett méretre szabott olajcső a hűtőnél 1 évet bírt, épp nem pattant el, aztán a boktosom adott stomilt méterbe, de egy kicsit nagyobb belső átmérő, végülis fogja a bilincs, majd megmutatja magát smile smile

#90441 medikus
2024-11-25 14:41:49

Válasz Gumóka #90439. hozzászólásáraVegyél nagműszerfalas indító relét!30A min.Abekötés ugyan az,mint egy kürt,vagy fényszóró relé!85 test,86 az indító kapcsolótól a relé működtető szála! 30 jön az indítóról,gyrilag másik vezetéken onnan megy tovább az ampermérőre.A maradék meg 2 kábel megy az indító behúzómágnes,és az izzító fáklya mágnesszelepére! M4 csavar!smile thumbup

#90440 rtamas1976
2024-11-25 14:32:56

Válasz Gumóka #90438. hozzászólásáraAz elmélet szerint nem.
Az olajhütését a nyomástartószelep által elengedett résolaja biztosíja.
Ezért van az egy kopott motornál hamar kinyírja a motort az olaj túlmelegedése miatt.
A vizes hőcserélőmél a szűrt olajjal oldották meg.
(Szerintem jobb)

#90439 Gumóka
2024-11-25 14:24:17

Válasz medikus #90417. hozzászólásáraHa én ki akarom dobni az RB1-et a gyári indítórelével együtt, oda milyen relé kell, annyi lábas, mint a gyári, meg mit hova kötözzek Mester?

#90438 Gumóka
2024-11-25 14:22:07

Az olajhűtő áramlási körében akkora nyomás lehet, amit az óra mutat, tehát amennyit nyom a szivattyú?

#90437 Gumóka
2024-11-24 20:00:37

Válasz Maszek Zs #90435. hozzászólásáraAz csak tölcsért csinál, csak ezt a rajzot nem találtam, amit NB tett be.smile laugh

#90435 Maszek Zs
2024-11-24 19:47:48

Válasz Gumóka #90433. hozzászólásáraAzthiszem a felső van nekem is de nem tudtam vele ilyet csinálni. Azért kértem, hogy mutasd.smile sweatdropsmile blush

Régebben elöntötte a fos az agyam. Elkezdtem itt kérdezösködni és ajánlott valaki azthiszem Claasra, hogy van ez a helyszíni. Pont ez a méret.

#90434 Gumóka
2024-11-24 12:20:16

Válasz _NB_ #90432. hozzászólásáraNa ezt nem találtamsmile sweatdrop
Itt jól látszik.smile thumbup

#90433 Gumóka
2024-11-24 12:18:58

Válasz Maszek Zs #90429. hozzászólásáraNa, most nekem 2 féle peremezőm van.
Az egyikhez, ami csak simán tágítja a cső végét, metrikus satu van. Azt vettem elsőnek, aztán rájöttem, nem az kell.
A másik zömít, lencsefejet képez, mint a lencsefejű csavar, de ott collméret a satu.
Fékcsőhöz collméret kell, tehát a rézcső 4,75mm.
Mondjuk én a skodánál megoldottam összefűzve a két készletből 5mm csővel.
Mások a peremező pofák is.

Az mtzhez is 4,75mm cső kell, meg hozzá a hollander.
A fekete dobozos a normál, a klímások használják, a piros meg az, ami lencsefejet csinál. Meg kell nézni a fogadót, de járműiparban lencsefejű kell leginkább.

#90432 _NB_
2024-11-24 12:14:31

Válasz Gumóka #90423. hozzászólására"Amit linkeltem, lencsefejet peremez."

Lencsefejet is peremez.
Amikor kész a lencse utána a szerszámmal rányomsz és lesz belőle "dupla falú tölcsér".


Kis jóindulattal elvileg a négyféle fejet tud, a két lencse fejet, és sima tölcsért és dupla falú tölcsért

#90431 Gumóka
2024-11-24 11:56:10

Válasz Maszek Zs #90429. hozzászólásáraA videózés nem az erősségem, így elég vállalhatatlan lett, de nem hinném, hogy nélkülem Te nem oldanád megsmile cool

#90430 mtz1221
2024-11-24 11:49:05

Válasz Maszek Zs #90429. hozzászólásáraJól van ez így, mindent nem kell a világ orrára kötni. Te meg úgy is ismered személyesen. smile thumbup

#90429 Maszek Zs
2024-11-24 11:47:45

Válasz Gumóka #90427. hozzászólásáraIde rakd ki had tanuljunk!!
MESTER!!!!!

#90427 Gumóka
2024-11-24 11:45:24

Válasz mtz1221 #90426. hozzászólásáraViberen elküldtem, csak nem vagyok profi benne

#90426 mtz1221
2024-11-24 11:39:26

Válasz Gumóka #90423. hozzászólásáraműanyag csövet hol lehet hozzávalót venni és milyen néven ? Anyák azok egyformák mennek mindkét peremhez ? Mit kell nézni hogy lencse alakú legyen a peremező betétjein, ha valami indiai stb nem olvashatót találok ?

#90425 mtz1221
2024-11-24 11:36:15

Válasz Rabó001 #90424. hozzászólásáraÉn 1x vettem flexibilisből motorolajnak, pár év múlva meg elkezdett könnyezni. De lehet szar gumiból volt, és azért. Réz meg a rakovicán 34 éve mindenhol a gyári még.

Nincs profilkép
#90424 Rabó001
2024-11-24 11:09:58

Válasz mtz1221 #90422. hozzászólásáraJobb a gumi vagy műanyag cső, jobban bírja a razkodast. Lehet gyártani méretre, de csináltunk pl. IFA flexibilis fekcsobol is motorolaj nyomasmeronek. Kozcsavarokat kellett esztergaltatni hozzá.

#90423 Gumóka
2024-11-24 11:03:54

Válasz mtz1221 #90422. hozzászólására6 éve fent van a műanyag, semmi baja.
De teherautóknál is, már minden üzemanyagcső műanyag például, 20 évet biztos kibírnak.

Amit linkeltem, lencsefejet peremez.
A foglalat, jelen esetben az óra és mondjuk a szűrőház foglalata határozza meg, milyen peremező kell oda, ha gyártasz rá csövet. Ruszkihoz lencse kell. Azt a klímások használják.
De ha találok maradék rézcsövet, mindjárt mutatom.

Olyan, mint a csecsbimbó, majdnem! Hogy értsd issmile laugh
Mert van olyan ami csak sima peremet csinál, mint pl a gyári kompresszor nyomócső csatlakozás a ruszkinál a kompresszoron. Na nem olyan kell.

#90422 mtz1221
2024-11-24 10:27:26

Válasz Gumóka #90421. hozzászólásáraNA MOST AZ EGÉSZBŐL NEM ÉRTETTEM SEMMIT SEM. Nekem réz cső kell, műanyagot nem szeretem. Ahhoz hol lehet cuccot és fejeket venni, aminek kúpos lesz a vége ha rányomom. Mi az a lencsefej, nem lencsefej ???

#90420 Gumóka
2024-11-24 09:27:27

Válasz mtz1221 #90419. hozzászólásáraMűanyag van nekem is, lehet kapni "gyáriba" is, meg csináltam is, kapni a végeire hollandert hüvellyel meg roppantógyűrűvel. 6-os cső kell hozzá.
Meg kiiktattam az átmenetet a műszerfalban is, tehát már nem 2 darabból van a cső, mint gyárilag, a hidraulika tartály tetején toldva, hanem 1 darab cső az egész.
A gyári préselt:
Meg amit már én csináltam:

#90419 mtz1221
2024-11-24 09:15:03

Válasz Gumóka #90418. hozzászólásáraHogy tudjak réz csöveket gyártani a mechanikus órákhoz. smile sweatdrop

#90416 mtz1221
2024-11-23 20:32:41

Válasz mtz1221 #90415. hozzászólásáraLinkelhetsz is olcsó peremezőt.smile innocent

#90415 mtz1221
2024-11-23 20:31:32

Válasz Gumóka #90414. hozzászólásáraGondoltam már én is rá, hogy a víznek motornak váltónak befúrok 3 mechanikust.

#90414 Gumóka
2024-11-23 20:16:58

Válasz mtz1221 #90413. hozzászólásáraHa meg az óra hervadt le, én átépíteném a hagyományos 6 órásra.
Lehet nálunk kapni műszerfal betétet is, nem kell faragni a régit, a kábelköteget meg elvileg szét lehet bontani.

#90413 mtz1221
2024-11-23 20:08:13

Válasz medikus #90412. hozzászólásáraMost már megértettem. smile flowerssmile thumbupcool Akkor vegyem le a gombáról a vezetéket, és nyomjam testre. Ha akkor visszamegy 0ra akkor örüljek és vegyek új gombát ?

#90412 medikus
2024-11-23 19:41:22

Válasz mtz1221 #90405. hozzászólásáraA lényeg hogy áram alá helyezve egy irányba kifekszik a mutató,ha nincs az adón a kábel!A kábelt ha testre nyomod,ellenkező irányba kell kifeküdni az órának! Ha nem,akkor kábel vagy óra baj van!smile sweatdrop

#90411 medikus
2024-11-23 19:33:39

Válasz mtz1221 #90405. hozzászólásáraA gombába egy változó ellenállás van,mint az üzemanyag óra adóban! Csak kicsiben! A gombák ellenállása nem biztos hogy egyforma!Az órát nem tudod javítani,tiszta elektronika!!!!
Láthatod,tele van integrált áramkörrel,ahol eleve elvesztél!smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]