Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 395.26 Ft CHF 439.37 Ft GBP 495.29 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90889 hozzászólás
#33139 jaminka
2014-09-06 11:13:39

Sziasztok!Régifajta üléssel kapcsolatban lenne kérdésem!1.A torziós tengely az mit állít?2.vettem bele egy teleszkópot ilyet:http://www.mtz-traktor-alkatresz.hu/?mod=webshop_product&cla=webshop_product&fun=product&pid=546&wid=2807&flypage=flypage_default.html de kézzel összetudom nyomni,nézegettem őket a habinál és találtam egy ilyet:http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7964/vezetoules_gazteleszkop_24_5x230_UJ_TIP.html ez jó lehet bele?Mert amit rendeltem az üres ülést nem tartja meg!Ilyensmile hammer ülésről beszélek:http://webaruhaz.habi.hu/termekek/2087/vezetoules_szerkezet.html ilyenről!

Nincs profilkép
#33138 a2457
2014-09-06 01:39:25

Válasz #33172. hozzászólásra

tömböt felújítani nem éri meg.
úgyse fog sikerülni max ideiglenesen.

ha karok nem akadnak, tömb nem vérzik,
még annyit megtennék a helyedben hogy megnyomatnám a munikahengert a steyr ről, megnézni hogy biztosan jó lett e a karmantyúzás. szopatott már meg ilyen.

új tömböt -mán írtam tudom- ki kell pucolni, tényleg tele van forgáccsal.
csavarokat áthúzkodni, mert úgyis laza lessz a fele, a festék tartja.
ha nagyon precíz akarsz lenni kitekered egyessével aztán menetragasztót neki.

sajnos tömb alternatívát nem találtam még mindíg, olyat tudtam volna hogy úszó állás nélküli lett volna és 1:1 ben befért volna a az eredeti helyére. dehát az úgy karcsú.
ha esetleg tudsz valami más gépét ami belebarkácsolható akkor inkább azt ajánlanám, lehet hogy a hydrosila tömb csak 30-40 között van mindíg, de hogy jó nem lesz sokáig az is biztos ...

#33137 AtoZz
2014-09-05 23:22:17

Válasz #33174. hozzászólásra

tehát,ami megy a difizár közepébe,az a szelep,6drb m6os csavar fogja,az forog egyben az egész difizárral,a közepe,amire csatlakozika csö áll,azaz akörül forog az egész,abban van benne 2csapágy,szemering,a "hat lyuku lemezben" pedig van egy plasztik persely,ami axiálisan tartja az egész difizárt

#33136 rigás
2014-09-05 22:33:11

Válasz #33175. hozzászólásra
Az antislip karnak három állása van középen semleges felső állás lezárja a rendszert (rögzíti a függesztést), alsó állásban bekapcsolt antislip.
Ide másolok neked egy régebbi bejegyzést a fórumról amit anno elmentettem magamnak (a szerzőnek köszönet).


A /régebbi MTZ-ken/ vezérlőtömb karjai mellett lévő "tenyérnyi" gomb, az antiszlip állítócsavarja, csavargatása csak akkor ér valamit ha:
1/ van, és működik a gépen a hidroakkumulátor /a hátsótengely fölött a bal oldalon lévő henger/
2/ a szabályozó "erőszabályozás" helyzetbe van kapcsolva, vagyis a kar befelé van billentve /ilyenkor a rudazat vezérli a szabályozót/.
Akkor a gombot az óramutató járásával egyezően csavarva az alátámasztási nyomást csökkented, fordítva pedig növeled.
A fenti két feltétel megléte nélkül az antiszlip abszolut hatástalan, és nem is érzékelsz semmi változást.

Nekem van antislippes gépem, de csak a rögzítés funkciót szoktam rajt használni, mert talajmunkát nem végez.

Nincs profilkép
#33135 Osztro
2014-09-05 22:15:35

Válasz #33173. hozzászólásra

Helyzeterő szabályzó az már nincs... Az anti slip az bent van de sose használtam.. hogyan kell működni ha jó? valamerre tekerem el elzárja a tömb és a munkahenger közti olajat? Bocs a hülye kérdésekért ez az 1. mtz-m

Nincs profilkép
#33134 Richard.
2014-09-05 21:59:23

Azt nem értem,h. A hatluku lemez,rögzitve a tárcsához,akkor a bekötés,meg az olajcsövel együtt elforog abba a lemezben? V. Hol tod forogni a tárcsán a szelep? Ott nem jön ki az olaj? Abba karmantyú lesz v. Gumigyürü? Csak gyürü nem kevés bßle? Szerintem jó ötlet!

#33133 rigás
2014-09-05 21:51:31

Válasz #33172. hozzászólásra
Nem egy kategória a két traki!smile wink
Tömbön kívül mi van még, gondolok olyanra mint antislip illetve helyzet erő szabályzó.
Antislippel lehet rögzíteni van olyan állása feltéve, hogy van a gépedbe és működik is.
Tömböt felújítani, hát nem tudom... Venni szoktam újat, sok a selejt ritkán jön be elsőnek.
Ja ha újat veszel nem árt kipucolni tele szokott lenni forgáccsal.smile hammer

Nincs profilkép
#33132 Osztro
2014-09-05 21:29:08

Üdv!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni (mtz80 kiskabin), a vissza enged a hidraulikám vagyis nem tartja meg a súly se a kivezetett se a hátsó függesztő. Érdemes a vezértömböt felújítani vagy vegyek új vezértömböt rá?
Mennyire jók az új tömbök? Elég vicces h a 60 éves Steyr traktorom hidraulikája 2 hét után se enged vissza szinte egy centit se, a ruszkin meg 2 perc alatt nullára enged.... Vagy lelehet valahogy fixálni legalább a hátulját h menet közbe ne engedjen le?
(a munkahengert megkarmattyúztam, elméletileg az jó)
köszönöm a válaszokat.

#33131 AtoZz
2014-09-05 21:20:00

Válasz #33170. hozzászólásra

raktam énis mindent újat,de nemsokáig volt jó,aztán régit felujitottam,az sem lett valami tartós,igy elegem lett belöle,és kap egy forgószelepet,remélem ez majd segit a baján smile biggrin
igy már remélem érthetöbb lessz smile tonguep

Nincs profilkép
#33130 Richard.
2014-09-05 12:46:38

üdv! Difizárat mire alakitod át? Ugyanúgy a gyári csapon forog a tömszelence. Nem? Azt az esztergált részt mihez rögzited? Mindig folyt? V.miért alakitod? Szentem az árt neki,h. A fedél nem tartja központosan,meg tolatáskor ellenkezőleg forog,ez meg a tömszelencének nem a legjobb. Én beraktam az új cuccokat,membrán tárcsa szelep. Szelepbe meg nyomtam zsirt,azt úgy raktam föl a fedéllel. Tuti megoldás! smile thumbupsmile thumbupcoolazóta nem folyik. Ja ragasztott tárcsa van bent,szegecset letépi.

#33128 gjoni
2014-09-05 11:00:12

Válasz #33167. hozzászólásra

Igazad van még a másik adagolónál maradt fenn ,de ma ledobom rólasmile thumbup

#33127 fexco
2014-09-05 10:29:32

Válasz #33152. hozzászólásra

hali!1-et nemértek,hogy mi a pics.ának az a rugo,szerintem,titeket az is szopat!!!!!!!!!!!!!nem tud dolgozni az adagolo üresjárati fordulatszámba.az én 82-esem adagoloja 1x szer lett felujitva,(94-es,7000óra)azota semmi baja,asszem 5000 ora körül lett leszedve a adagolo.ha lepadlozól,hirtelen leveszed a gázrol a lábad,az adagolonak be kell álljon az üresjárati ford.ra.szóval ezt nemértem a tieden hogy van?smile confused

#33126 AtoZz
2014-09-04 23:58:37

Mit szóltok ehez?difizár átalakitás ,ma eddig jutottam,ha minden jólmegy holnap folytatás smile biggrin

#33125 gjoni
2014-09-04 22:02:48

Válasz #33163. hozzászólásra

Köszi ,azért ilyen mert garázsban állt új kora óta smile cowboyMég egy videó mikor kör adagoló volt rajtasmile cowboyhttps://www.youtube.com/watch?v=j45VU9DjGG8

#33123 Wilde
2014-09-04 21:36:45

Válasz #33160. hozzászólásra
Ez a gép olyan tiszta mintha soha ki sem gurult volna a szín alól.smile whistling

#33122 mtz1221
2014-09-04 21:33:56

Válasz #33158. hozzászólásra
De eddig az asszonyok felismerték messziről a dadogásáról ha te jössz vele, és az a jó mindkét esetben ha messziről felismeriksmile wink

#33120 decsi
2014-09-04 21:15:46

Válasz #33152. hozzászólásra

Jó nagy olajgombóc a motor.smile biggrin

#33118 gjoni
2014-09-04 21:08:27

Válasz #33156. hozzászólásra

Hát ez jó móka volt az biztos smile cursingAz első adagoló felújított volt és szar ,na azt is le beállítás sokkal jobb lett ,de nem az én fülemneksmile oopsMásodik adagoló ami most van rajta zsír új dobozban vévesmile thumbupcoolNa azt tavasszal vettem fölraktam és alacsony fordulaton rendetlenkedett ,most meguntam és beállította egy fasza szaki .Jó sokat szopatott az adagoló míg eljutottam ide ,hogy nekem is megfelelő a hanga a gépnek. Szomorú ez ,mert amit újan vettem azt is állítani kell .smile oopsÉs mind ez azért szopatott ,mert gyárilag köradagolós colt a gép és azzal kúrva gyenge volt smile oopsÜzemóra 1127 van benne ,de ki tudja igaz -e második tulaja vagyok remélem megnyugtató választ tudtam adni ,mert nem szórakozásból ba.ztattam eddig az adagolót
smile oops

#33117 mtz1221
2014-09-04 20:57:30

Válasz #33155 hozz
Az alsó

#33116 mtz1221
2014-09-04 20:55:50

Válasz #33152. hozzászólásra
Mióta van meg a traktorod?Hány munkaórát ment azóta?Mert ha nem tévedek kb5X volt állitva mert cserélgetve az adagolóksmile oops azóta,mi lesz vele ha valamikor egész évben dolgozni is kell neki?

#33115 gabika82
2014-09-04 20:41:02

kössz a tipet!!smile thumbup elviszem szakihoz

#33114 gjoni
2014-09-04 20:37:01

Válasz #33153. hozzászólásra
Hali szerintem ne tekergesd bízd szakemberre ,max az előtöltésen állítgass smile thumbupcool

#33113 gabika82
2014-09-04 20:26:41

mtz adagolóba (Unt) melyik a füstcsavar alsó vagy a felsősmile confused

#33112 gjoni
2014-09-04 19:33:11

Válasz #33150. hozzászólásra

Hali ma én is alkottam megint adagoló szerelés volt az újat is be kellett lőni padon ,most a tutismile thumbuphttps://www.youtube.com/watch?v=BP0eH-HYXFs

Nincs profilkép
#33111 a2457
2014-09-04 19:30:28

Válasz #33150. hozzászólásra

azért kérdeztem rá mert ha nem csak alacsony fordulaton remeg nagyon, hanem kicsit magasabban meg annak a többszörösein egyre jobban akkor valami a motorban szabadult el.
motortartó bak csavarok, alváznyúlvány csavarok, motortartó alatti összekötő cucc csavarjait nézzed meg azért.
attól is tud remegni annyira hogy törjön a kipuffogó.
kiraksz egy tuskót az egyik első kerék elé, legyen akkora hgyha rámész akkor a túloldali első kerék ne érjen a földre.
megcsinálod bal meg jobb oldallal is,
ha beleér valamibe hűtőventi amikor 3 keréken vagy akkor valami még laza az alváz/motortartó csavarjai közül.
járó motornál fogod hallani ha beleér mert darálni fog.
illetve ha 3 keréken van látni fogod ha valami repedt.

#33110 kevesa
2014-09-04 19:15:04

Válasz #33140. hozzászólásra
Ma volt időm megnézni úgy alacsonyon mint mondtad is remegés azért mindig lesz.

De olyan hogy nagyon remegjen kipróbáltam azokat a sebességeket amit leginkább használok azokon a fordulatokon annyira nagy remegést nem tapasztaltam.

17-19 találkoztam kicsit nagyobb remegéssel.

Nem tudom mi lesz megcsinálom a saválló csövet és azt visszarakom rá.

Valaki javasolta a laposvasat is itt a fórumon :D
Szép látvány lehet, de az biztos az tartana egy darabig.

#33109 mtz1221
2014-09-04 14:51:20

Válasz #33144. hozzászólásra
Sőt nem is fog telifolyni gabonávalsmile bansmile blinksmile confusedsmile confused

#33108 ..MZ/X..
2014-09-04 13:56:10

Válasz #33146. hozzászólásra

Igen, valamivel könnyebb lett és nem kattan már. Még a szervót kell összeraknom aztán meglátjuk milyen. Jobb lesz mint volt, legalábbis ez szerepel a tervekben.smile biggrin

Nincs profilkép
#33107 Richard.
2014-09-04 12:36:14

üdv! nem bántok én senkit. smile smile csak szkeptikus a saját értelmezése meg a valós körülmények miatt.dehát,illen az élet! küzdelem a létért. kipufit bevasalni laposvassal azt ok. De nem szép!smile thumbup

#33106 Szeni
2014-09-04 12:12:15

Válasz #33143. hozzászólásra

Kicserélted ezt a csapágyat, és könnyen lehet tekerni a kereket?

Nincs profilkép
#33105 kérdező
2014-09-04 10:20:26

Válasz #33126. hozzászólásra

Ne bántsd fejlődő gazda! Idáig csak 9 holdja volt már 10 van neki. smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#33104 kérdező
2014-09-04 10:18:28

Szerintem mindegyik kipufogó beremeg alacsony fordulaton. Előbb utóbb mindegyik eltörik, letörik. Ha sokszor meghegeszted akkor a hegesztés mellett törik el. Kell rá egy új és mehet még pár évig. Télen tervezem hogy kihozom közvetlenül a fülke elé ahogyan a nyugatiakon van. Csak a hőszigetelést nem tudom hogy hogyan oldjam még meg. Na az majd nem fog beremegni. Sőt nem is fog telifolyni gabonával.

#33103 ..MZ/X..
2014-09-04 10:06:07

A múltkori nehéz fordulás és kattanás oka ez volt. Fél év alatt ilyen lett a csapágy az új rugóval.

#33102 ..MZ/X..
2014-09-04 10:03:34

Válasz #33124. hozzászólásra

Te szürke! Hogyan akarod eladni anyádék gépét? A fater megküld aztán várhatod mikor szállnak le újból... smile lol
Arról nem is beszélve, hogy a piros csak a színével lesz jobb mint a mostani.

#33101 Jakabjóska
2014-09-04 08:06:21

Válasz #33140. hozzászólásra

Én ránéznék az első motortartó gumibakra is.

Nincs profilkép
#33100 a2457
2014-09-03 23:02:27

Válasz #33134. hozzászólásra

hümmm,, 1K fordulat körül normál hogy beremeg,
úgyhogy megfogtál.
marad a csináltatott s nem gyári kipuffancs :(

ha amúgy minden rendben van s semmi nem lötyög, akkor nekem sincsen lövésem se...

Nincs profilkép
#33099 a2457
2014-09-03 23:00:31

Válasz #33138. hozzászólásra

az spec lehet megmunkálási hiba,
s feszülő csapágy. ha tényleg folyton cserélni kell akkor ez volna a legjobb tippem.

#33098 Mtz-s Kölök
2014-09-03 21:50:40

Válasz #33131. hozzászólásra

Nekem meg állandóan kimegy a bal alsó híd csapágyam 820.4-ben.
Kiakar esni a kerék állandóan. Ez miért lehet?

#33097 PBandi
2014-09-03 21:14:18

Válasz #33126. hozzászólásra

Nagy mókamester a gyerek olvass csak visszasmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#33096 Gergely Péter
2014-09-03 21:06:13

Sziasztok.Nem éppen ide illő de hátha tud valaki segíteni.Milyen kamerát lenne érdemes vásárolni trakiba videó készítéséhez ami jó minőségű és elfogadható áron van még?smile smile

Nincs profilkép
#33095 Richard.
2014-09-03 20:53:35

Üdv!smile thumbupsmile thumbupkomoly szakember aki szelephézaggal magyarázza a kemény járást! Ezekre a tipusuakra sokan panaszkodnak,h. Keményen jár meg ráz. Dehát,lóerő az lóerő! Eleve,nemlhet ugyanaz a motorjárás,ha más adagoló,nagyobb porlasztó nyitónyomás,más előtöltés stb. Ez lhet a hiba oka. Gondolom a lendkerék csak nem üt,ovális,kiegyensújozatlan,meg a rajta lévő cullangok sem ütnek. V.naiv vok? Esetleg a főtengely sem rázhat? Arra lennék kiváncsi,h.hagyományos adagoló,porlasztó,tehát a csúcs,meg a nyitónyomás lenne rajt,akkor is ráznae. Aztán meg a kolléga előtöltést is irt. Az is mennyi lhet rajt? Itt lhet,h. Nagy előtöltéssel hozza ki a több lóerőt,nagyobb fordulaton. A legnagyobb nyomatékot,mekkora motorfordulaton adja le? Ha a legnagyobbon,akkor lhet,h. Azért utál 1000körül menni. Ezek szerintem mind a motor ujrababrálásának a hátulütői. Eszébe nem jutott volna,előtöltés állitást rakni rá. Lhet,h. Segitene. V. Valamelyiken létezik ollan? Tegyélrá rövid kipufit,azt jóvan. Nem lafog annyira mint a méteres.

#33094 kevesa
2014-09-03 20:44:02

Válasz #33133. hozzászólásra

Ma pl. pótkocsit húztam és 1000 fordulton és e környékén már igen észrevehető volt a rezgés, de holnap megfigyelem és leírom pontosabban.

#33093 kevesa
2014-09-03 20:42:00

Válasz #33132. hozzászólásra

holnap akkor megnézem mikor rezeg legjobban.

Változó de átlagba olyan 17-1800 fordulaton szoktam használni.

Nincs profilkép
#33092 a2457
2014-09-03 16:42:33

Válasz #33131. hozzászólásra

motorban semmi nincsen kifeküdve, nem ráz ?
mekkora az a fordulat amikor a fülkéből nézve látod hogy rezeg a kipuffogó mint az állat ?
kellesz elnni valahon az alacsonyak közt olyan fordulatnak amikor sokkal jobban látni hogy rezeg a kipuffogó.
nézd meg az mennyi.
meg mondjad meg mekkora forudlaton szoktad legtöbbet használni a paripát.

#33091 kevesa
2014-09-03 16:04:41

Válasz #33130. hozzászólásra

Fogalmam sincs mi okozza, de valami csak van nem rendeltetés szerű hogy nekem állandóan eltörik.

Én csak azt mondtam amit nekem mondott a csávó a boltba.

#33090 Gabesz2
2014-09-03 15:54:22

Válasz #33129. hozzászólásra
A túl nagy előtöltéstől jár keményen , kopogósan... , dehogy ez eltörné a kipufogót?
A szelephézag miatt biztos , hogy nem törik el.smile thumbup

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
Így alakulhat át az EU agrártámogatási rendszere
Így alakulhat át az EU agrártámogatási rendszere
Valószínűsíthetően ez lesz a "befutó" változat, mert már több alkalommal is...
1000 literes műanyag tartály
1000 literes műanyag tartály

25.000 Ft

Epple burgonyaszedő
Epple burgonyaszedő

850.000 Ft

GOOD YEAR
GOOD YEAR

65 Ft

420/70 R28 Alliance Agristar II 1 pár
420/70 R28 Alliance Agristar II 1 pár

310.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]