Gázolaj árak 637 Ft Benzin árak 617 Ft EUR 413.56 Ft USD 400.96 Ft CHF 441.31 Ft GBP 497.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91035 hozzászólás
#25035 mtz1221
2013-04-13 22:04:25

Válasz #25030. hozzászólásra
ezekben ugyanolyan 4hengeres blok van mint a tiédben,álitolag??122lóeröt tudnaksmile scared

#25032 Szeni
2013-04-13 22:01:23

Válasz #25032. hozzászólásra

smile confused mi ugyanaz mivel?

Nincs profilkép
#25031 kérdező
2013-04-13 22:00:27

Válasz #25031. hozzászólásra

Neked is van 1025öd?

#25030 PBandi
2013-04-13 21:59:15

Válasz #25027. hozzászólásra

A bolgárt vetted meg?Mennyi lett a vége?

Nincs profilkép
#25029 kérdező
2013-04-13 21:59:01

Válasz #25030. hozzászólásra

a motor lehet hogy el is bírná de a hátulja biztos nem ugyan az a hátulja kivéve a difi keresztje nem 28as hanem 32es azon kívül minden ugyan az.

#25028 Szeni
2013-04-13 21:58:16

Leveszem a 1025-ösről a túrbócsövet,és kipróbálom,mit csinál nyomás nélkül. Majd megírom,mi az eredmény.

#25027 Szeni
2013-04-13 21:56:17

Válasz #25028. hozzászólásra

Pont ez a bosszantó benne,h. nem hasznosítja rendesen a túrbónyomást, és ezért nincs ott teljesítményben sem, mint egy nyugati, bár ha meggondolom,h. így is melegszik,meg minden baja van,hét lehet h. nem is bírna nagyobb teljesítményt ez a motor

Nincs profilkép
#25026 Laca 77
2013-04-13 21:53:39

Válasz #25025. hozzászólásra

Komámék Nyuszi kombájnal jártak így./Cs 640/Meglazult a turbónál a bilincs.Azt mondta a gép saját magát nem akarta elbírni.

#25024 Szeni
2013-04-13 21:51:37

Válasz #25021. hozzászólásra

Hát, h. egyetemes-e vagy nem, azt nem tudom, de vettem egyet smile thumbup

#25023 decsi
2013-04-13 21:51:13

Válasz #25024. hozzászólásra

MÉRNI KELL!!!!!!!

#25022 Szeni
2013-04-13 21:50:03

Válasz #25018. hozzászólásra

A személykocsit ne hasonlítsd az MTZ-hez.A túrbós motornak teljesen más a vezérlése, azért nem bír menni túrbó nélkül, de a 1025-ösnek ugyanaz a vezérműtengelye,mint a túrbó nélkülinek smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop Ez Orosz járgány

Nincs profilkép
#25021 kérdező
2013-04-13 21:49:41

Úgyis kerültem vele egyet hogy le volt véve a szívócső a turbó ás a motor között de semmi különbséget nem vettem észre.

Nincs profilkép
#25020 Laca 77
2013-04-13 21:49:26

Válasz #25018. hozzászólásra

Teljesen igazad van.

Nincs profilkép
#25019 Laca 77
2013-04-13 21:48:42

Válasz #25017. hozzászólásra

Szerintem sem szökhet el a kompresszornál a turbónyomás de én is hallottam ilyenről.

#25018 PBandi
2013-04-13 21:48:24

Válasz #25019. hozzászólásra

Megvetted az egyetemes esztergát??

Nincs profilkép
#25017 kérdező
2013-04-13 21:48:17

Válasz #25017. hozzászólásra

Igen elég vékony csövön szív a kompresszor eltörül még a szívócsonk keresztmetszetén is, de egy próbát megér. Mert már ne mtudom hogy mit csináljak.

#25016 Szeni
2013-04-13 21:46:35

Válasz #25016. hozzászólásra

A túrbó nyomás hiánya ilyen tünetet nem tud produkálni.Nem az a baj.

#25015 decsi
2013-04-13 21:46:08

Válasz #25012. hozzászólásra

Ez nem igaz!Ha van turbós géped vagy személykocsid
vedd le a turbó csövet és rájössz hogy még menni se
lehet vele normálisan.

#25014 Szeni
2013-04-13 21:44:39

Válasz #25010. hozzászólásra

Ez jó megállapítás smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool. Ráadásul ott sántít ez a történet, h. a kompresszor a túrbóhoz lépest igencsak kevés légmennyiséget szállít, úgyhogy egyáltalán nem tudja elnyelni a túrbó levegőjét.Legfeljebb, ha szétszakad a kompresszor szívó csöve, akkor csökkenhet a túrbónyomás

Nincs profilkép
#25013 Laca 77
2013-04-13 21:42:57

Válasz #25012. hozzászólásra

De pont ez az hogy ez meg okádja

#25012 PBandi
2013-04-13 21:40:53

Válasz #24974. hozzászólásra

Más egy egész traktorra szán ennyi időt.Hát van türelmed hozzá.

Nincs profilkép
#25011 Laca 77
2013-04-13 21:40:46

Válasz #25007. hozzászólásra

Ezt a dilemmát különben leírtam a 24990 hsz.-ban.

Nincs profilkép
#25010 Bertalan Péter
2013-04-13 21:40:11

Sziasztok.! olyan kérdésem lenne finom szűrőházba hogyan kell vissza rakni a szűrőket.? 550es mtzről van szó nem én vettem ki és nem tudom hogy volt. rugó volt ott.? mert három ilyen négyzet alaku vas van hozzá valaki segítene.?

#25009 Szeni
2013-04-13 21:40:10

Szerintem el kellene felejteni a túrbót ebben a témában,mivel ha nem megy a turbó,akkor is szív annyi levegőt a motor,mint egy régi 82-es,és annyi gázolajat is kap a motor,tehát úgy megy( közel úgy), mint egy túrbó nélküli...... és nem okádja a füstöt

Nincs profilkép
#25008 kérdező
2013-04-13 21:38:33

És az hogyan lehet hogy idáig míg nem állt fent ez a hiba addig is úgy üzemelt a motor, hogy a szívó cső sokkal többet szívott mint a turbó nyomott még sem volt sem füstölés sem erőlködés!?

Nincs profilkép
#25007 Laca 77
2013-04-13 21:37:30

Válasz #25007. hozzászólásra

Na erre írtam azt hogy 1 bar elazökik akkor ha megy a kompresszor akkor hogy termel min.5 bart a légféknek.

Nincs profilkép
#25005 Laca 77
2013-04-13 21:35:40

Válasz #25005. hozzászólásra

Mivel ahogy 1221 írja a régi turbósoknál a kompresszor a turbó utáni "térből" szív.Tehát ha nem megy a kompresszor és rosszak a gyűrűi ott el tudna szökni a turbónyomás.

#25004 Szeni
2013-04-13 21:35:02

Válasz #25006. hozzászólásra

Én nem gondolom h. ez lehetséges.

#25003 mtz1221
2013-04-13 21:31:38

Válasz #24998. hozzászólásra
nekös semit sehova,csak ha turbó utáni csöbe van bekötve csavard ki és fogd be kézell legalább egy próba kedvéért.mert ha nem járatod a kompresszort és ha rosszak a gyürüi elvezeti a turbónyomást mint a sicc

#25002 decsi
2013-04-13 21:31:19

Válasz #25002. hozzászólásra

Várjál már ott hogy szökne el mikor szívó oldal.

Nincs profilkép
#25001 Laca 77
2013-04-13 21:29:56

Válasz #25001. hozzászólásra

Az olajhűtő kilyukadt.Lehet anyaghiba v. természetes kopás.Ha régi a gép akkor utóbbi.

Nincs profilkép
#25000 kérdező
2013-04-13 21:25:24

Válasz #24999. hozzászólásra

Már régóta foglalkoztat a gondolat mivel nem szeretem ha egy traktor olajos vagy olaj tócsák vannak körülötte az mtznél ezt elég nehézkes megszüntetni de azért mindig próbálkozom. A kartergáz cső végénél mindig egy olaj minden egy hosszú nap után pláne nyáron bálázásnál meg még olajba rgadt poros is. Ezért szeretném a szívócsőbe beleépíteni és ha tényleg jobb hogy a kompresszor a kompresszor elöl szívjon akkor majd lehet hogy átalakítom de most először ezt az idegesítő hibát kell kideríteni.

Nincs profilkép
#24999 Laca 77
2013-04-13 21:24:58

Válasz #25000. hozzászólásra

Én azt írtam hogy a turbónyomás 1 bar és ez a kompresszornál elszökik akkor a kompresszor hogy termel min.5 bar-t a légfékhez.

#24998 vénkabi
2013-04-13 21:23:28

Fordult-e már elő valakinél a következő hiba, mire tippeltek?
Még decemberben történt, elég hűvös havas reggelen 82-es beindult, közúton ment 5 km-t, földúton 1500 m-t. Megálltunk fát rakodni, de a motor járt. Kb 30 perc múlva vettük észre, hogy a hűtő alatt fekete olaj tócsa. Az egész elejét tele verte a ventilátor olajjal. A motorolaj nívó minimumra csökkent, kb 2 km-t mentünk a faluig, ott feltöltöttük olajjal, és haza kb 4 km. Egész mostanáig állt. A vízhűtő eleje is olajos meg az egész motor. A főtengely ékszíj tárcsa alatt mintha kevésbé lenne az.
Leeresztettem az olajhűtőből az olajat, kb 2deci volt benne.
Lehet az hogy az olajhűtő a hidegben, vagy terheléstől, vagy franc tudja miért, megrepedt? Vagy annak ellenére, hogy a vízhűtő eleje is olajos, mégis főtengely szimmering?

#24997 decsi
2013-04-13 21:21:23

Válasz #24996. hozzászólásra

Az mtz motorja olyat szív hogy kettőt slukkolna
és a légtartályban nem lenne semmi.Az a kis kompresszor
hogy csinálna 1-2 bár túlnyomást?

Nincs profilkép
#24996 Laca 77
2013-04-13 21:20:48

Válasz #24998. hozzászólásra

Miért is?A kompresszor ha lehet a levegőszűrőből szívjon.

Nincs profilkép
#24995 kérdező
2013-04-13 21:19:08

Válasz #24995. hozzászólásra

Egy kicsit eltérve a problémámtól a kartergáz csövét ami gyárilag a szabadba megy beleköthetem a szívócsőbe mondjuk a kompresszor szívócsöve helyére?

#24994 decsi
2013-04-13 21:17:25

Válasz #24993. hozzászólásra

Egy nyomás méréssel rengeteg pluszmunkától
szabadulsz meg. És sok kérdésre választ kapsz.

Nincs profilkép
#24993 Laca 77
2013-04-13 21:17:12

Válasz #24994. hozzászólásra

Ezt pontosítanád,nem értem.

#24992 mtz1221
2013-04-13 21:14:29

Válasz #24990. hozzászólásra
gondolkodhatunk,de áteték pár év alatt a gyárban a turbó elé a csatlakozót,talán nem véletlenül

Nincs profilkép
#24991 kérdező
2013-04-13 21:14:15

Válasz #24990. hozzászólásra

Nekem mechanikus fékes a kompresszort csak pótkocsi húzáskor kapcsolom be. Eléggé folyik már szegény kompresszorból az olaj orrán száján lehet hogy ott lesz a hiba? Minden esetre holnap reggel azt még megnézem.

#24990 decsi
2013-04-13 21:14:15

Válasz #24990. hozzászólásra

Egy pici egyhengeres kompresszor hogy töltene
fel egy nagy négyhengeres motort?Sehogy!

Nincs profilkép
#24989 Laca 77
2013-04-13 21:14:13

Válasz #24991. hozzászólásra

Csak ahhoz kell eszergályos hogy az órát és a porlasztót összekösd.Természetesen ha van közcsavarod nem kell esztergályos.

#24988 decsi
2013-04-13 21:10:07

Válasz #24982. hozzászólásra

porlasztó csak azért kell hogy tudd mire kötni a
kompresszió mérőt,de esztergályos nem kell hozzá
csak ki kell belezni.

Nincs profilkép
#24987 Laca 77
2013-04-13 21:09:50

Válasz #24983. hozzászólásra

Ezt én is hallottam már hogy a kompresszornál elszökik a nyomás.De gondoljunk bele.1 bar turbónyomás elszökik akkor hogy termel min.5bar-t a légfékhez.

Nincs profilkép
#24986 kérdező
2013-04-13 21:09:29

Válasz #24983. hozzászólásra

Nem tudom vagy 2003 vagy 2005 fogalmam sincsen. a kompresszor a Szívótorokból szív, de ez hogy függhet össze?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


6 éve állt át forgatás nélküli talajművelésre: most elmondja, megérte-e
6 éve állt át forgatás nélküli talajművelésre: most elmondja, megérte-e
Hargitai Sándor, Békés vármegyei gazdálkodó a forgatás nélküli talajművelési...
Már csak két heted maradt ennek a támogatási kérelemnek a benyújtására
Már csak két heted maradt ennek a támogatási kérelemnek a benyújtására
Eddig közel 21 ezer háztartás támogatásáról született döntés.
Massey Ferguson 7274 Cerea
Massey Ferguson 7274 Cerea

12.000.000 Ft

Vetőmagtöltő csiga
Vetőmagtöltő csiga

650.000 Ft

Sorközművelő
Sorközművelő

2.000.000 Ft

MTZ 820-as eladó
MTZ 820-as eladó

6.800.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]