Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.05 Ft USD 403.06 Ft CHF 439.56 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91215 hozzászólás
#22165 VTR-es
2013-02-07 20:53:33

Válasz #22164. hozzászólásra
Elvileg 200 bar-os de szerintem ugyanolyan mint a 160-as, nem látok külömbséget.

#22164 fexco
2013-02-07 20:50:15

Válasz #22161. hozzászólásra
üdv!M4-es szivattyu az milyen??

Nincs profilkép
#22163 tass ervin
2013-02-07 20:48:50

Válasz #22160. hozzászólásra

Nem vettem észre.hogy jelentősen lasabb lett volna viszont pontos és nem is enged. Egész nap szántás után a 3as előhántós 1050es osztású váltvaforgatós ekét alapjáraton a földből vidáman kiszakítja. Csapszegeket cserélni kell keményebb anyagúra. mindet

Nincs profilkép
#22162 tass ervin
2013-02-07 20:42:25

Válasz #22154. hozzászólásra

Nekem bohr van fenn aug. óta.
Ez valamivel vékonyabb száru a dakotánál.
Önmagában a 2 munkahenger max 1 big zsákkal emeli meg a szórót. a gyárival együtt viszont 2vel alapjáraton.

#22161 VTR-es
2013-02-07 20:42:15

Válasz #22159. hozzászólásra

Nekem is úgy igérték hogy akkorába jön. Segédemelő valószínű nekem is kell az ivánba, de én annyit nem adok értük. ,bár most kapott vadi új M4-es szivattyút

#22160 röfik
2013-02-07 20:41:47

Válasz #22159. hozzászólásra

Azt mondják hogy lasabb lesz a hidroaulika a segéd szettel.smile whistlingsmile whistling

#22159 .Man
2013-02-07 20:36:18

Válasz #22156. hozzászólásra

Helló!

Még nincs itt. Február második felére ígérték hogy hozzák, mert most volt a kiállítás és le vannak még foglalva, ez előre meg lett mondva smile biggrin Szóval majd jön, ráér igazából még, de majd rakok képet is ha itt lesz.
Pont ehhez kell majd a segédemelő, bízunk ivánban, de biztos ami tuti smile biggrin

#22158 VTR-es
2013-02-07 20:31:33

Válasz #22156. hozzászólásra

Hegesztve van a dakota is meg a Bohr is

#22157 VTR-es
2013-02-07 20:30:27

Válasz #22148. hozzászólásra
De ezt kb a feléből ki lehet hozni a habinál 22000 valamennyi darabja a munkahengernek, meg kell hozzá egy kis esztergálás meg hidr. cső, meg egy két fitting.Már annak akinek ilyen tömör hidraulikakaros a traktorja, mondjuk a régi könnyített hidraulikakarra nem tudom hogy kivitelezhető normálisan.

#22156 röfik
2013-02-07 20:24:23

Válasz #22154. hozzászólásra

Hali.Mizu felétek régen trécseltünk.Megjött már az uj vas???Majd beugrok s megnézem.smile thumbupsmile thumbupVissza térve a témához én nem tom kinézni hogy hegesztve vagy ugy van öntve az emelökar egybe a munkahenger bekötési ponttal???????smile confusedsmile confusedKéne eggyet beujitani nekünk is.

#22155 jozef19
2013-02-07 20:20:53

Válasz #22141. hozzászólásra

A múltkor irtam egy égön keresztül vigyél áramot oda a rózsaszin vezetékhez.Az égö elalszik ha felgerjed a generátor...

#22154 .Man
2013-02-07 20:16:51

Válasz #22151. hozzászólásra

Azt mondják itt lejjebb, hogy dakota jobb, de nem tudom eldönteni.

#22152 medikus
2013-02-07 19:28:41

Melyik típusú MTZ kormányán van 2 hidraulika munkahenger?

Nincs profilkép
#22150 .Szabi.
2013-02-07 19:06:21

Válasz #22148. hozzászólásra

http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2290003/Mtz-BOHR-segedmunkahenger-Valassza-a-biztonsagosabbat.html

#22149 mtz1221
2013-02-07 19:03:44

Válasz #22148. hozzászólásra
olvas vissza valaki pár hete,mutatott ilyen hasonlót csak más gyártótól meg olcsóbban

#22147 Gabesz2
2013-02-07 16:07:43

Válasz #22146. hozzászólásra

Igen, de jobb oldalt ott a kézifék is. A nagyon régieken jobb oldalt csak a lábfék van.

Nincs profilkép
#22146 dancsi011
2013-02-07 16:02:15

Szevasztok!!
Mtz80 féktárcsák mind 2 felén vannak jobb oldalt lehet látni bal oldalt a difizár alatt van??

#22145 Gabesz2
2013-02-07 15:35:24

Válasz #22142. hozzászólásra
A beépített feszültség szabályzós generátorra csak egy vezetéket a töltő szálat kötöttem és működik.

#22144 Gabesz2
2013-02-07 15:30:17

Válasz #22143. hozzászólásra

Az Mtz 550E. Ebben a modellben a D-244-es típusjelzésű 57 LE-s, 263 Nm-es motor van. Ezt nevezi a köznyelv 80-as motornak. Mivel ez már a korszerűbb motor. Nem a kamrás dugattyús. ( közvetlen befecskendezésű)
A névleges fordulatszám kb. 1850 ford/perc lehet. A főtengelyt lehet súlyozni, adagolót átállítani, esetleg a szeleprugókat erősíteni. Igy lehet növelni a fordulatszámot( valahol olvastam, hogy a nagyobb erősebb szelep rugók kellenek bele, valszeg az úgynevezett prellezés miatt.)
Tehát ebből a motorból, kis ráfordítással lehet 75-80 lóerőt kihozni.

#22143 Szűrke Barát!
2013-02-07 13:37:00

Helló fórumozók!
Hogy lehet az hogy MTZ-550 ben 80as motor van?
én ugy tudom,hogy 550esben D-50 vagy D-55 esetleg D-244 es
és a 82esben meg D-240-D-243 vagy esetleg D-242!
Várom válaszotokat?
Hirdetésben olvastam 550est 80 motorral

#22142 mtz1221
2013-02-07 13:20:50

Válasz #22141. hozzászólásra
de miért nem lehet még egy próba lámpát beteni,a lá
mpa egyik felére menne +a biztositéktól valamelyektöl,a másik fele menne a generátora és készsmile confused

#22141 dracke
2013-02-07 12:22:37

Válasz #22136. hozzászólásra

odáig eljutottam hogy indul a traktor a ventillátor nem megy, de töltés sincs. ha egy pillanatra adok neki gerjesztést behúz a relé, és benn is marad, megy a ventillátor.

ezt meg lehetne oldani egy nyomógombal hogy elindítom a gépet, megadom a nyomógombal az impulzust és minden jó, van töltés és megy a ventillátor.

de nyomógombot nem akarok beletenni mert hát az nem esztétikus, meg nagyon emlékeztet egy szerelőre aki mifelénk minden jármű elektromos gondját egy pótszállal, nyomógombal old meg :):):)

azon gondolkoztam hogy gyujtáskapcsolót kéne beletenni csak nemtudom hogy milyen járművét lehetne beletenni.

#22140 Gabesz2
2013-02-07 07:26:05

Válasz #22135. hozzászólásra
A hengerfejen, a 3-as és 4-es henger izzítógyertya között.

#22139 medikus
2013-02-07 06:33:58

Válasz #22137. hozzászólásra

Nem lehet hogy azon a kábelvégen két vezeték van ami a relére megy?Az a relé a fűtő motorokat kapcsolja,amikor nem tölt a generátor,vagy áll a motor, a fűtőmotorok nem mehetnek!De a generátornak kell kapni előgerjesztést.Számold meg, hány vezeték végződés van a relén, persze a kábelvégekben!

#22138 medikus
2013-02-07 06:27:09

Válasz #22135. hozzászólásra
Vagy a hűtőben, vagy a hengerfej bal hátsó sarkán felül vagy oldalt,kellene lenni.

#22137 dracke
2013-02-07 02:05:50

Válasz #22136. hozzászólásra

Hát évente csereltem a generator ezért tettem fel másikat.nálam a gerjesztosőszá(rózsaszín)l utja generátor és onnét a relé tekercse.nincs égő

#22136 jozef19
2013-02-07 00:09:49

Válasz #22133. hozzászólásra

Ha igy haladsz csak a festék marad orosz.A generátor az elögerjesztést egy 1,2-2 Wattos égön keresztül kapja.Az áram útja:biztositéktábla,égö,generátor "B+" vagy "61" jelü pontja.Ha jól van kötve közepes fordulaton az égönek teljesen ell kell sötétülnie.Az akkun mért feszültség 14-14,4 Volt között kell lennie...

Nincs profilkép
#22135 Bzsr
2013-02-06 23:05:55

Üdv!

50-es MTZ-n hol található a vízóra hőfokjeladó helye?
Illetve hova kellene bekötnöm?

Előre is köszönöm

Nincs profilkép
#22134 VDénes
2013-02-06 22:28:26

Válasz #22131. hozzászólásra

Úgy hogy van test alapállapotban, de a világításnak nem jó. A műszerfal környékén kell kereskedni. Mert a világításnak külön test van, mármint a műszerfal világításnak.
Nekem is így van (MTZ 892) én mértem műszerrel is és az a pontos ami világítás nélkül van. smile lol

#22133 dracke
2013-02-06 22:23:48

Válasz #22132. hozzászólásra

Igen saját a kék villámsmile biggrin
hát azt nem tudom h bosch felé e. A generatorom az vw generator és ennek kell az előterjesztés. Az orosznak meg nem kellet

#22132 jozef19
2013-02-06 20:55:04

Válasz #22124. hozzászólásra

Ezek bosch számok,ez a kék villám a tied?

Nincs profilkép
#22131 Zsolti20
2013-02-06 20:51:52

Válasz #22130. hozzászólásra

Azt hogy érted hogy megemelkedik a potenciál és többet fog mutatni? Akkor van rendes test?
Akkor mér pontosan akkor?

Nincs profilkép
#22130 VDénes
2013-02-06 20:47:45

Válasz #22129. hozzászólásra

Akkor mér többet, mikor felkapcsolod. Írtad is hogy testhiba. Na mikor felkapcsolod a világítást akkor megemelkedik a potenciál és többet fog mutatni az óra.

Nincs profilkép
#22129 Zsolti20
2013-02-06 20:14:53

Hali!
A múltkorában mondtam hogy a vízhőfokmérő órám világítás felkapcsolásra feljebb ugrik a mutató valószínű hogy test hiba van és olyankor az égéről kap testet!

Akkor világítás nélkül mindig kevesebbet mér mint amennyi a motor hőmérséklete valójában?

#22128 dárk
2013-02-06 17:51:22

Válasz #22127. hozzászólásra

Én úgy emlékszem hogy a reléről megy a gerjesztés a generátorra akkor mikor már a generátor áramot termel,kell hogy legyen egy töltés visszajelző lámpa is ami meg ha jól emlékszem úgy van bekötve hogy akkor világít mikor a relé nem ad gerjesztő áramot a generátornak és ahogy a generátor elkezd forogni áramot termelni a relé kinyit(zárja az áramkört)így gerjesztő áramot ad a generátornak.
Nekem mikor ilyen gondom volt Jozef felhasználó segített sokat,ő vágja témát.
Az enyémen rettenetesen el volt kötözgetve ez a téma.

#22127 dracke
2013-02-06 17:40:35

Válasz #22126. hozzászólásra

1 ről beszlünk
de hogy töltés legyen a gerjesztőszálba 12 v ot kéne adni a generátornak ha jól tudom, de most a relé tekercsére van ez kötve, vagy akkor honnan kéne kapnia ?

#22126 dárk
2013-02-06 17:32:37

Válasz #22124. hozzászólásra

Ha egy relére gondolunk akkor az a töltéstől húz be,és miután van töltés akkor adja a gerjesztést a generátornak.Nincs töltés nincs gerjesztés se így nem megy szét semmi.

#22125 dárk
2013-02-06 17:30:11

Válasz #22123. hozzászólásra

Csak nehogy eltévedj a kábel rengetegben.smile lol
Én se a gyári vezetékelésben tévedtem el hanem a méterenként változó színű tákolt maszek zsinegek közt tévedtem el,de egy harapó fogó segítségével meg pár méter új zsineggel megoldottam a koszt.smile biggrin

#22124 dracke
2013-02-06 17:27:48

tudja valaki hogy ami a műszerfalban van relé (amire a gerjesztőszál, a ventilátor és a váltóból kijövő szál van rákötve és 85,86,87,88 és 30 as szám van a saruk mellet )azt hogy kell bekötni? illetve mitől húz be az a relé.

#22123 dracke
2013-02-06 17:25:28

Válasz #22121. hozzászólásra

mert nagy benne a káosz :Dsmile lolsmile lolsmile lol

#22122 dárk
2013-02-06 17:14:22

Válasz #22117. hozzászólásra

Mert a rázkódástól már elrepedt a tartója és biztos lecsukott állapotban is bírod mozgatni az egész műszerfalat.
Ha felnyitod akkor majd meglátod hol van eltörve a tartó.

#22121 PBandi
2013-02-06 15:48:11

Válasz #22117. hozzászólásra

Minek nyitogatod?smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#22120 Zsolti20
2013-02-06 06:42:39

Válasz #22118. hozzászólásra

Agip Diesel sigma multigrade 15w-40-s!

#22119 medikus
2013-02-06 06:24:51

Válasz #22117. hozzászólásra
Szinte mind olyan!

#22118 röfik
2013-02-05 23:52:43

Válasz #22115. hozzászólásra

Az nem vészes annyira.Milyen olajat használsz bele??

#22117 dracke
2013-02-05 22:05:45

tudja azt valaki hogy a 82 es műszerfalánál miért van az hogy alig bírom már felnyitni mert a kormány teljesen a jobb oldalán van és hozzáér a kormány állító rúdjához ahogy nyitnám fel. és csak feszegetve tudom felnyitni.

#22116 Tobszi
2013-02-05 20:22:43

Helló!!
Érdeklődnék hogy teljesen működésképtelen központi műszer javítása lehetséges vagy csak a csere marad??
Esetleg valami jó megoldás??
Kösz!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
Juhász , állatgondozó állást keresek!
Juhász , állatgondozó állást keresek!

380.000 Ft

MB Unimog 406 első híd
MB Unimog 406 első híd

250.000 Ft

GÖRGŐS VÁLOGATÓASZTAL
GÖRGŐS VÁLOGATÓASZTAL

420.000 Ft

KAWECO 300 / 90 VÍZTURBINÁS ÖNTÖZŐDOB
KAWECO 300 / 90 VÍZTURBINÁS ÖNTÖZŐDOB

1.400.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]