Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.04 Ft USD 392.16 Ft CHF 430.11 Ft GBP 484.03 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#22289 Szűrke Barát!
2013-02-10 11:49:48

Válasz #22288. hozzászólásra

Van benne hidrolika olaj? Mert ha nincs benne elegendö szokot visitani hogy kevés van benne his kell a vilába hogy fel tudja emelni,ugy mint a pótkocsiba mikor emeleg és nem nyomja vissza az egész olaja!
Másik a hidrolika csövek nem e régi mert ha van rajta egy lyuk vagy több farcs levegöt sziv és visit,én ugy jártam szántáskor a fékpedál kikoptatta a hidrolika csövet és farcs levegöt szivott és még folyt el a z olajból és visit,nekem is ujj a vezérlötömb de könnyen emel és még nem engedi le a munkaezközt!
Nézz mindet meg hátha tudtam segiteni!
Meg ugy tudod ellenörizni a hidrolika nyomást ha járó motornál beakad a kar mind felemelésnél mind leengedésnél ha beakad akkor van olajnyomás a vezérlöben és a szivatyuban!

Nincs profilkép
#22288 kacsás
2013-02-10 10:56:24

Üdv
MTZ vel kapcsolatban volna 1 fogós kérdésem:homlokrakodó van raita trágyát akom vele gyengén emelt már a gép meg mintha lett volna neki hangja akkor is ha nem voltak a karok mozgatva kapott 1 uj szivatyút szüőt kimostam de a gond nem oldódott meg még hangosssbb lett a szivatyú de csak a trágyavillát emelte fel aztán kapott 1 uj vezértömböt is mostmár visít a szivatyúm de ugyanaz a gond csak avillát emeli fel de nagyon hangossmile confused
a tanácsokat előre is köszönöm

#22287 VTR-es
2013-02-10 09:18:48

Válasz #22285. hozzászólásra
Szia.Ezt ne csináld mert kidobott pénz lehet. A főtengelygörbülést nem úgy kell érteni hogy mm-ek vannak benne. Vidd el a blokkot , főtengelyt egy jó gépműhelybe a főtengelyt méretre köszörülik a blokkot meg vonalba fúrják ha kell és futni fog, még a hajtókarokat is kiderékszögelik, és összefűzik a blokkot.Ennek van értelme, és általában csak így vállalnak garanciát.Tapasztalatból mondom, én jártam úgy hogy főtengely köszörülés után az egyik nyugvócsapágy megszorította a főtengelyt, el kellet vinni a blokkot is vonalbafúrni, utána jó lettsmile thumbup, persze ők is fűzték össze.

Nincs profilkép
#22286 VDénes
2013-02-10 09:18:01

Válasz #22285. hozzászólásra

De ahol átnézik ott vonalba is tudják fúrni. Megér az annyit, mert ha törik a főtengely nehogy más bajt is csináljon.
Amúgy itt pont indiai tört el.
Meg az a sok szerelés is csak idő, mert csak ki kell venni a motort... Azért szezonba csak nyűgös lesz az ember.

Nincs profilkép
#22285 Tamás105
2013-02-10 09:00:07

Válasz #22283. hozzászólásra

blokkot harmincért vizsgálnák át de 80% HOGY főtengelyes most én tudok indiait 27eze -ért szerezni azt bele rakom és normálisan megyen vele mig megy útána meg hajó akkor 120 ezres túrbós bele rakom útána de most sajnálom belle rakni mert elne csesze hátha elcsesze az indiat meg ugyan úgy szorul akkor blook csere -- smile nonono

#22284 Szűrke Barát!
2013-02-10 08:48:33

Egy ilyen kéne,csak jobb minöségben!

Nincs profilkép
#22283 VDénes
2013-02-10 08:40:42

Válasz #22282. hozzászólásra

Én bele nem tenném traktorba. Itt az indiai eltört tárcsázás közben.
Meglett, hogy a főtengely volt görbe?

Nincs profilkép
#22282 Tamás105
2013-02-10 08:35:53

Hali ez az IMPORT 38eze forintos főtengely mennyit bír ?

#22281 Szűrke Barát!
2013-02-10 08:10:44

Válasz #22280. hozzászólásra

Álljatok be egy meleg garázsba és akkor már lehet szerelni betesztek egy spórt és begyujtottok és mehet a munka!

#22280 medikus
2013-02-10 06:44:30

Válasz #22275. hozzászólásra
Ha neked sürgős, most is mehetek, csak kinek van kedve a fagyban szerelni!!

#22279 Bucó
2013-02-09 22:16:12

Válasz #22250. hozzászólásra

Szia!
Legyél nyugodt az én fiam 1,5éves. Még ép hogy megy de már naponta kétszer nyíg, hogy vigyem ki és ültessem rá a traktorra. Mi lesz még később?smile confusedsmile lol

#22277 Szűrke Barát!
2013-02-09 20:53:03

Válasz #22276. hozzászólásra
Tudnál képet hogy miröl is van szó?

#22276 medikus
2013-02-09 20:28:59

Válasz #22274. hozzászólásra
Nem az adagoló takarja!!! A váznyúlvány!Lent van a blokk peremén, a mart felületen,közel a vezérmű dekni találkozásánál!

#22275 jozef19
2013-02-09 20:28:30

Válasz #22220. hozzászólásra

O.K. amelyik kutya ugat...

#22274 Szűrke Barát!
2013-02-09 20:18:50

Válasz #22272. hozzászólásra

Baloldalt ami az adagoló alatt van csak az adagoló takarja egy kicsit, holnap megnézem!

#22273 jamo
2013-02-09 20:11:55

Válasz #22266. hozzászólásra

Nem kell neveket helyeket írnod. Ott az avatarodon a rendszám, egy pillanat alatt merglehet nézni hol vizsgázott a traki. És hiába mnodanád, hogy nem arról a helyről beszéltél. Attól függetlenül sok kellemetlenséget okozol a vizsgáztatóknak. Tapasztalatból mondom. De ha nekem nem számít... majd legközelebb ne panaszkodjál, hogy milyen szigorú volt a vizsga.smile blink

#22272 Jakabjóska
2013-02-09 20:08:53

Válasz #22271. hozzászólásra

Az csak egy lemezdarab számmal. Az öntvénybe is bele van ütve, az adagoló alatt a perembe.

#22271 Szűrke Barát!
2013-02-09 20:07:09

Mtzben itt van 552 572 80-82es!

#22270 rigás
2013-02-09 19:28:00

Válasz #22258. hozzászólásra

Utólag beütött? Mert eredetileg a táblán van.

Nekünk van egy 50-es még a tsz-be a blokkba ütötték a számot 4 alkalommal elfogadták most legutóbb már nem.

Itt mifelénk úgy megy a lassú jármű vizsgáztatás, hogy fékpadra fel fotózás minden irányból és minden fellelhető tábláról és számról. azután arra jogosult személy a gépbe beül kamera bekapcs fékpad indul és ha gebasz van és nem tudod ott orvosolni de tüstént akkor majd legközelebb!

Ja és világítás prizma szín és megfelelő színfedettség, védőburkolatok kormány, meg amit még kitalálnak ellenőrzése.

#22269 medikus
2013-02-09 19:25:35

Válasz #22267. hozzászólásra
Vagy az adagoló alatt, a blokk és kartel találkozásánál a mart felületen.A váztól nem mindig látható.A beütővel az a probléma hogy általában nem az a méret!!!

#22268 mtz1221
2013-02-09 19:16:08

Válasz #22264. hozzászólásra
de az kis embereknek aranyat ér

#22267 decsi
2013-02-09 19:06:20

Válasz #22262. hozzászólásra

A 22258 válasz a helyes.

#22266 dárk
2013-02-09 19:05:37

Válasz #22263. hozzászólásra

Ez nem a szerencsén múlott hanem a tudatlanságon.
Még mikor apám a tesz be dolgozott akkor az volt a divat hogy nem a tulaj ment a trakival hanem a vizsgáztató.
Itt meg némelyik el se tudja indítani a gépet,de az meg tudja állapítani hogy nem felel meg a műszaki követelménynek,vagy hogy megfelel.
Ez kb olyan mint mikor a hentes beáll egy autó alkatrész bolt pultja mögé árulni.
Nem hozok senkit kellemetlen helyzetbe ezek miatt és nem is vágom a fát senki alatt mivel neveket helyeket nem írtam.
És nem az én irkálásom miatt fognak törvényeket módosítani szerintem.smile whistling

Nincs profilkép
#22265 papszi06
2013-02-09 19:05:20

Válasz #22240. hozzászólásra

csak nehogy ugy jarj mint mi,akkorat fogott az ekevel megserdült a hatso nagygumi a felnin szelepkiszakadva egy napoda +15e belső.smile surrender

#22264 papa maci
2013-02-09 18:59:54

Válasz #22250. hozzászólásra

smile thumbupsmile thumbup Apropó a háttérben csak nem egy ZMAJ ? Milyen a kis doxa ?smile rolleyes

#22263 jamo
2013-02-09 18:55:54

Válasz #22259. hozzászólásra

Ilyeneket nem illik reklámozni mert azokat hozod kellemetlen helyzetbe akik anno "segítettek" neked. Örülj neki hogy ilyen könnyedén ment és ha nem fűrészeled el a fát alattuk akkor talán legközelebb is szerencséd lesz. smile blink

#22262 Gabesz2
2013-02-09 18:55:48

Válasz #22260. hozzászólásra

Melyik részén a motornak?

#22261 mtz1221
2013-02-09 18:54:27

Válasz #22258. hozzászólásra
a régiekben a vizpumpa mellett balról

#22260 dárk
2013-02-09 18:51:36

Válasz #22258. hozzászólásra

A sok réteg festék alatt.smile lol

#22259 dárk
2013-02-09 18:51:00

Válasz #22257. hozzászólásra

Nálunk volt a faluba egy kék cristal ami hengerfej nélkül ment át a vizsgán.Kérdezték az ürgétől fék világítás jó?jó.Átment.volt ez 6 éve.
Nekem meg azon nyavalyogtak hogy a lassulásmérő mindig leesik a szélvédőről.Én meg mondtam nekik,én vettem traktort ti meg vegyetek egy normális mérőt ami nem potyog le az üvegről.
A super 50-es meg egy fékkel ment át a vizsgán rányomtuk a difit fékezés közbe csúszott mind a két kerék ahogy kell.smile biggrin

#22258 Gabesz2
2013-02-09 18:46:45

Válasz #22254. hozzászólásra

A beütött motorszám az hol van? Az alu tábla alatt?

#22257 papa maci
2013-02-09 18:42:57

Válasz #22255. hozzászólásra

A legdurvább mikor az ipse a hóna alatt be állított a vizsgabázisra nyulvánnyal smile lolsmile lol " Jöttem műszakira"

#22256 papa maci
2013-02-09 18:40:25

smile lolsmile lol volt egy renault megane szekerem...soha nem találták a motorszámot...legyintettek és átment !

#22255 dárk
2013-02-09 18:36:34

Válasz #22254. hozzászólásra

Persze ez nem autó,szarnak bele,csak az legyen rajta mint ami a papírjain azt ennyi.
Nem nézegetik hogy hogy van rajt.
Úgy ahogy az alváz szám is egy darab vas azt kész.

#22254 decsi
2013-02-09 18:33:15

Válasz #22249. hozzászólásra

Sose tudtam hogy az mtz-be van motorszám,adig míg egyszer motort kellet cserélnem.Vettem egy új motort és áttettem az alumínium motorszám táblát,utána láttam meg a beütött
motorszámot,voltam vele műszakin is nem volt probléma és úgy is került eladásra.

#22253 dárk
2013-02-09 18:30:17

Válasz #22249. hozzászólásra

Le kell csiszolni kell venni betűs számos beütőt és át kell ütni ennyi az egész.
Ez nem olyan komoly dolog mint egy autónál,itt a papír nélküli mtz t megveszik és vesznek hozzá papírokat azt már megy is műszakira.Nem foglalkoznak úgy vele mint az autóknál nem nézik hogy át van e ütve a szám vagy nincs.Autónál nézik ezt is van egy kis gép ami anyag sűrűséget néz és így látszik az előtte beleütött szám is.

#22252 Szűrke Barát!
2013-02-09 18:27:55

Válasz #22246. hozzászólásra

Ha vesz egy használt motort,akkor áteszi a régi motor számot ami rajta volt ha le tudja szedni és vissza tudja teni ha nem akkor ki kell valakivel nyomtatni egy azta számot vagy azt beirni ami volt de akkor már be kell jelenteni hogy a motor szétfagyott!

Nincs profilkép
#22251 dagadtmadar
2013-02-09 18:25:05

Válasz #22250. hozzászólásra

Jobb mint a játszótér, bár nekem lett volna ilyen gyerekkorom, hogy traktorozok esti mese helyett :D
smile thumbup

#22250 mtz1221
2013-02-09 18:23:00

nem tudok mot csinálni a gyerekel,az annya smile lolsmile lolrászoktatta a mindenapi traktorozásra,mostmár el se akkar aludni ha nincs meg a napi 15percsmile scaredsmile nononosmile nonono

Nincs profilkép
#22249 VDénes
2013-02-09 18:22:21

Válasz #22248. hozzászólásra

Én úgy tudom, hogy a forgalmiba is be van írva. Azt az okmányirodába kell átíratni még indokolni is kell miért. Nem kevésbe van egy ilyen... Sajnos
De lehet változott a törvény. Itt mikor szétfagyasztották a motort akkor ez volt még.

#22248 dárk
2013-02-09 18:18:34

Válasz #22246. hozzászólásra

Dehogynem,egy adásvételit viszel a motorról mikor megy vizsgára azt kész.
Vagy valahogy így van,de át is lehet ütni.

#22247 Gabesz2
2013-02-09 18:16:36

Válasz #22240. hozzászólásra

Az első keréknél 2 bár.
Belshina Talajmunkánál 1.5 bár mind a két kerék.

Szántásnál 1,2 bar mind két kerék. Ha nagy sár a bal oldalin lehet még engedni. 1 barig.

Nincs profilkép
#22246 VDénes
2013-02-09 18:16:04

Válasz #22245. hozzászólásra

A motorszámot nem kell a forgalmiba átírni? smile confused

#22245 dárk
2013-02-09 18:12:47

Válasz #22244. hozzászólásra

És még nem is biztos hogy jó.
Idő és pénz megtakarítás lenne szerintem.smile cowboy

#22244 papa maci
2013-02-09 18:10:28

Válasz #22241. hozzászólásra

Hát igen az nyilván, olcsóbb !!! Nézegettem az alkatrész árakat mivel be vállaltam én is egy 50-es javítását...hát jó árban mérik a fő darabokat !

Nincs profilkép
#22243 dagadtmadar
2013-02-09 18:08:49

Válasz #22242. hozzászólásra

szerintem első hátsó kerekekre gondolt...
Bocs ha tévedtem.

#22242 zt tomi
2013-02-09 18:07:55

Válasz #22240. hozzászólásra

Csak a bal oldalit!smile lol

#22241 dárk
2013-02-09 18:06:10

Válasz #22237. hozzászólásra

Van itt egy fórum társ,aki 100%-ig tökéletesen felújított motorokat árul,lehet jobban járnál vele.

#22240 Szűrke Barát!
2013-02-09 18:04:12

Válasz #22238. hozzászólásra

Köszi az infót megfogadom!
Mind a ketött 1.5 engedjem le?
És szántásnál is mind a 2 1,2 re?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tovább emelkedett a búza ára!
Tovább emelkedett a búza ára!
Európában hol a túl sok, hol a túl kevés csapadék kínozza az őszi búzát.
Hirdetés
A napraforgó termésbiztonsága a talajban kezdődik
A napraforgó termésbiztonsága a talajban kezdődik
Kiemelt fontosságú a talajminőség javítása.
Potkocsi 5 év műszaki vizsgával
Potkocsi 5 év műszaki vizsgával

600.000 Ft

1600R20 Michelin XZL 16.00R20
1600R20 Michelin XZL 16.00R20

99.000 Ft

24R21 Michelin XZL
24R21 Michelin XZL

299.000 Ft

JCB 531-70 teleszkópos rakodógép
JCB 531-70 teleszkópos rakodógép

15.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]