Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 400.48 Ft USD 366.7 Ft CHF 415.63 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92188 hozzászólás
#22638 zt tomi
2013-02-18 16:54:33

Válasz #22636. hozzászólásra

Hát ha ott látod,akkor grat, mert ott ugye a lefolyó kanyarodik.De nekem nyóc!smile tonguep

#22637 Szűrke Barát!
2013-02-18 16:53:28

Válasz #22635. hozzászólásra

Leengedem az olajt,és kicsavarom a csvarokat és leveszem a teknöt és megnézem hogy milyenkoszos még ott nem pucotam ki csak olaj volt lecserélve mikor megvettem!

#22636 ATIS78
2013-02-18 16:50:55

Válasz #22635. hozzászólásra

Bocsi hogy bele vau..de mtz-n olajcserénél illik szétszedni(darabokra)a centrifugál szűrőt és kitakarítani rendesen...Ha azon a nagy lukon nem tudja az illető meglátni,hogy van a főtengelyen súly vagy nincs ott már nem a lyuk méretével van probléma hanem a centrifugál szűrő tisztítójával..hm
+még az olajat is egyszerűbb azon visszatölteni...smile biggrin

#22635 zt tomi
2013-02-18 16:45:38

Válasz #22634. hozzászólásra

Olajcserénél,hogy nézed meg a fötengelyt.Benézel a leeresztö nyiláson??????smile lol

#22634 Szűrke Barát!
2013-02-18 16:43:26

Válasz #22629. hozzászólásra

értem az 552e D-244 es van 57 lovas
enyém D-242es 62 lovas adagoló az meg egy AD9K29 es csak azt nem tudom milyen származásu és hova van állitva 890726 kiadásu az adagoló,de mikor le lesz cserélve az olaj megmondom hogy van e fötengelyen suly,volt egy kék mtz 82es ami 50 ment meg volt piszkálva az adagolója,ajánlta csak mág nem akartam venni trakit 1.4 mila kb 5-7 éve!
azt tudom 1 gazdás és kb 3000-5000 óra volt benne!

#22633 zt tomi
2013-02-18 16:37:47

Válasz #22630. hozzászólásra

Lehet,hogy a fötengely olyan,de a d50 elökamrás,a d 240akárhanyas meg közvetlen befecskendezésü.smile smile

#22631 Bacsó
2013-02-18 16:31:54

A 80-as 82-re átalakítása Én úgy jártam hogy kihejezet vizsga volt és a vizsgabiztos kérdi mikor lett átalakítva mondom én így vettem. Ezt így nem lehet leműszakiztatni,de ők megtudják csinálni az átalakítási engedéjt is.csak többe kerül az első hajtott tengely miatt. Mondom neki oké A papírokért párnap múlva kelet bemenni a KPM-hez.A forgalmiba is beírták,nem kelet bemeni az okmányirodába , az összegre már nem emlékszem de hivatalosan ment velem korrektek voltak.Egy másik 82-es is így volt a fafejű gazdája mondja hogy ez nem elsöhajtásos mert nincs gardán hajtás rajta előtte levette közbensőtámaszostúl Értetlenketek egymásal végén a vizsgabiztos megunta és megadta rá a műszakit.Azóta már kétszer vizsgázott lesmile whistling

#22630 csoppika
2013-02-18 16:25:20

Válasz #22629. hozzászólásra
Az enyémben D-50-es motor volt, és mégis a sonkahelyes főtengő volt, 80-as lendkerék+kuplunggal...

#22629 zt tomi
2013-02-18 16:16:55

Válasz #22626. hozzászólásra

Ácsi.Az 550-ben D 50-es motor van.Az 550 E-ben pedig D240valahanyas,ugyanaz mint a 80-as,csak az adagoló 50 -es és igy 65 lovas.Ott lehet mahinálni az adagolóval.Vagy tegyél turbót rá.

#22628 Szűrke Barát!
2013-02-18 16:14:05

Válasz #22627. hozzászólásra

Még költsek rá vagy 200eft a turbóra akkor már vennék jobbat elég ami benne van!

#22627 csoppika
2013-02-18 15:58:00

Válasz #22626. hozzászólásra
Tegyél rá turbót, vagy vegyél 3-4 muraközit...aztán kösd elé...

#22626 Szűrke Barát!
2013-02-18 15:53:20

Lenne egy kérdésem?
Hogy 552es ami D-50 vagy D-244 motorja van és abból lehetne csinálni több lóeröt?
azzal hogy fötengelyt kicseréli+ kendkeréket + Kuplungtárcsát,és az adagoló felhuzza 2200 fordulatig ?
miben lehet egy kis + lovat tenni bele!

#22625 csoppika
2013-02-18 15:45:31

Srácok! A 82-es első kardánhoz a belső seeger gyűrűs megoldású helyett valaki nem talált ki valami tartósabbat? Már ha egyáltalán lehet mást beépíteni.

#22624 csoppika
2013-02-18 15:36:46

Válasz #22623. hozzászólásra
Hali! Nézd meg a postaládád, légyszíves.

#22623 ATIS78
2013-02-18 15:33:04

Válasz #22620. hozzászólásra

néha én is pihenhetek!!smile biggrin

#22622 zt tomi
2013-02-18 15:32:40

Válasz #22613. hozzászólásra

Aki ilyet fel mer adni,az beteg!smile nonono

#22621 ATIS78
2013-02-18 15:32:32

Válasz #22618. hozzászólásra

létezik ddr-es cucc mtz-hez(adagolóhoz is)
pl a fejszelep tömítése az sokkal jobb mint amiket mostanság lehet kapni

A csúcs viszont max az rs-o9-es ddr-es trakié vagy a robúré esetleg a régi 123-as mercié lehetsmile thumbupcool
(z45)

#22620 PBandi
2013-02-18 15:32:15

Válasz #22619. hozzászólásra

Cimbi te nem dolgozol?

#22619 ATIS78
2013-02-18 15:29:24

Válasz #22617. hozzászólásra

Ja biztos az volt kb 1973 körül.-...
katt a 4.képre látod a szemből a jobb oldali lámpa mögött az olajbeöntőt....
egy biztos abban nem tévedett a hirdető hogy ez tényleg egy 50-es motort!!!
max fel lett újítva....valamikorsmile biggrin

#22618 PBandi
2013-02-18 15:28:21

Válasz #22613. hozzászólásra

Német adagoló????????smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#22617 kutyalaci
2013-02-18 14:20:39

Válasz #22613. hozzászólásra
azt mondja:motor gyári UJ!smile biggrinsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#22616 Szűrke Barát!
2013-02-18 13:11:49

Válasz #22614. hozzászólásra

Ja és kérdez meg hogy mennyi be kerül az átirás meg ilyesmi,meg a KPM nél,mert biztos van vonzata Pénzben!

#22615 Szűrke Barát!
2013-02-18 13:10:25

Válasz #22614. hozzászólásra
Jobban jársz mint elötte hozzá kezdenél!

Nincs profilkép
#22614 Ferjol
2013-02-18 12:37:21

Köszönöm a válaszodat, megkérdezem majd az okmányirodában és a KPM- ben is.

#22612 Szűrke Barát!
2013-02-18 11:34:57

Válasz #22611. hozzászólásra

Mert az okmányban 80as van és 82est akarsz csinálni!
bocs nem trakiban elirtam!

#22611 Szűrke Barát!
2013-02-18 11:33:00

Válasz #22610. hozzászólásra

Ezt meg kell kérdezni az okmányirodában,meg a kpmnél!
Mert tipusmódositást végzel,mert a trakiban 80as van és te 82est akarsz csinálni,és az be kell jelenteni hisz ugy nem fognak szóba álli veled mikor megy müszakira!
Még akkor is ha kisfülkés van és nagyfülkét teszel rá,jobb megkérdezni mint ha meglepi ér ,vagy büntetés és elveszik a trakit!

Nincs profilkép
#22610 Ferjol
2013-02-18 11:04:07

Mi a helyzet, ha van még két év műszakim? Bármilyen vizsgahelyen be lehet jelenteni, vagy csak a KPM- ben? Hová kell először menni vizsgára majd a műszaki adatlappal az okmányirodába? Vagy vizsga nélkül is be lehet jelenteni az okmányirodába?

#22609 Szűrke Barát!
2013-02-18 10:36:35

Válasz #22608. hozzászólásra

Be kell jelenteni az okmályirodában hogy megváltoztatod a 80 ból 82esre,ez olyan mint ha szükét akarod pirosra festeni!
De még a müszaki helyen is be kell jelenteni hogy meg akarod változtatni hogy 80 ból 82es lesz mert nem fog átmenni a vizsgán,szaroznak mindennel,még azzal is hogy ha vizmelegitö van rajta,félnek hogy leég a traki!Ilyen hülyeséget,azt nem nézik hogy 552es motor és 82 es a papir!

Nincs profilkép
#22608 Ferjol
2013-02-18 10:10:58

Sziasztok! Egy 80-as alá szeretnék 82- es hidat tenni. Hogyan lehet ezt hivatalosan lepapírozni?

Nincs profilkép
#22607 VDénes
2013-02-17 22:16:09

Válasz #22605. hozzászólásra

Neked szépen a lehet vágatni a felnibe kazánlemezből. 82-esnél van baj az domború smile crying

#22606 röfik
2013-02-17 12:58:14

Válasz #22603. hozzászólásra

Annyi ora és gondok mik voltak vele ennyi idö alatt,a motor volt már javitva????????Felénk ennyi órás mtz már atomjaira szét van hullva.smile thumbdownsmile thumbdownsmile thumbdown

Nincs profilkép
#22605 dagadtmadar
2013-02-17 12:57:46

Válasz #22604. hozzászólásra

gondoltam rá h T4K keréksúly is mehetne az első kerékre, csak nem tudom hogy kellene megoldani.
jobb lenne mint az orrsúly nem terhelné a kormányszerkezetet annyira :)
Hát ha lesz valahol meghirdetve.smile rolleyes

Nincs profilkép
#22604 pangi
2013-02-17 12:32:03

Válasz #22599. hozzászólásra
Hi.Igen gyári, van vagy 30 éves.A kolléga jól írta 50-es keréksúly.Beszerezni?Nemigen lehet nagyon ritkán van eladó!

Nincs profilkép
#22603 földbérlő
2013-02-17 12:30:15

Válasz #22601. hozzászólásra

Motor generál(hüvely,dugó,hengerfej stb) 8000üó ment. elfáradt smile rolleyes

#22602 medikus
2013-02-17 12:27:50

Válasz #22600. hozzászólásra
A régi kis fülkés 50 első kerekén voltak ilyenek.

#22601 röfik
2013-02-17 12:18:44

Válasz #22598. hozzászólásra

A 1025.nél amikor javitottuk a hajtokart 180nm hengerfej csavarokat 200nm huztuk.Szelep hézag 0.35-0.45-re állitottuk.De pontosan mik a gyári paraméterek én sem tudom.Kb ilyesmi.Mi volt a problem????????smile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#22600 dagadtmadar
2013-02-17 12:10:47

Válasz #22599. hozzászólásra

erre én is kíváncsi lennék :)

Nincs profilkép
#22599 VDénes
2013-02-17 11:31:15

Válasz #22587. hozzászólásra

Az első keréksúly az gyári? Honnan lehet olyat beszerezni?

Nincs profilkép
#22598 földbérlő
2013-02-17 10:51:12

üdv mindenkinek!!!
egy kis segítséget kérnék. olyan érdekelne engem, hogy MTZ 952.2 meghúzási nyomatékok (hajtókar, hengerfej) , és hogy a szelephézagot mennyire kell állítani

Nincs profilkép
#22597 pangi
2013-02-16 21:47:01

Válasz #22595. hozzászólásra
Ba......k meg ha te nem vagy defektes.!Pöcs fej.

#22596 PBandi
2013-02-16 20:39:12

Válasz #22595. hozzászólásra

A te lábadra kellene vagy 400 kg súlyt kötni aztán bedobni a Dunába.

#22595 Szűrke Barát!
2013-02-16 20:33:20

Válasz #22587. hozzászólásra

750kg elöl,már csak hátulra kell,ved le a 20+20kg keréksuly és tegyél fel 40+40kg kerenként!

#22594 PBandi
2013-02-16 20:14:41

Válasz #22582. hozzászólásra

Ha kilágyítva munkálja meg több sikerrel jár.smile lol

#22593 Gabesz2
2013-02-16 18:43:55

Válasz #22589. hozzászólásra

Nekem az egyik MTZ-én nincs súly és jóval könnyebb a kormányzás. Persze ezt okozhatja más is.

Nincs profilkép
#22592 pangi
2013-02-16 18:43:10

Válasz #22590. hozzászólásra
Igazad van.Utólag apelláltunk mi is erre a problémára,de majd vmit kitalálunk.

Nincs profilkép
#22591 pangi
2013-02-16 18:41:16

Válasz #22589. hozzászólásra
Orbitos,úgy hogy könnyű.Meg ha rajt lesz a hátulján 2t fölött ,akkor meg főleg.

Nincs profilkép
#22590 tass ervin
2013-02-16 18:39:52

Válasz #22587. hozzászólásra

Nekem is van fenn egy +garnitúra súly csak az kicsit lejjebb lett engedve, hogy rá lehessen akasztani az elejére. Nálad ez már kissé bonyolultabb művelet lesz annak idején.
Amúgy hibátlan!!!

#22589 VTR-es
2013-02-16 18:36:40

Válasz #22587. hozzászólásra

Szia. Ha nincs rá akasztva munkagép nem nehéz így kormányozni?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Magas terméspotenciál, kimagasló aszálytűrő-képesség, gyors kezdeti fejlődés
Magas terméspotenciál, kimagasló aszálytűrő-képesség, gyors kezdeti fejlődés
Ezek a nagyon fontos tulajdonságok jellemzik az Alta Seeds by Advanta napraforgó...
Valóban lehetséges esőt generálni? Ha igen, hogyan?
Case IH Puma 140 - 0%Áfa-Leszállítva
Case IH Puma 140 - 0%Áfa-Leszállítva

26.000.000 Ft

Mén,  szamár,  csikók eladók
Mén, szamár, csikók eladók

95.000 Ft

Amazone D7-30 Special
Amazone D7-30 Special

850.000 Ft

Núbiai keverék gidák Gödöllőn eladók
Núbiai keverék gidák Gödöllőn eladók

15.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]