Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 411.35 Ft USD 399.52 Ft CHF 437.83 Ft GBP 488.76 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
#20566 gazda001
2012-12-23 10:28:05

Válasz #20535. hozzászólásra

nem tudom, még soha nem használtam, az a kar előreállított helyzetben le van kötve 1 darab dróttal, már így vettem, a kar teljesen hűtrahúzható kb 30-40 cm-es úton és számozva vannak az állásai 0-6 ig talán??smile confused

#20565 ATIS78
2012-12-22 23:54:31

Válasz #20564. hozzászólásra

ok....
mikor beszéltünk..Laci mondta a melengetést és ezért mondtam én is neked hogy próbáld meg..mert neki volt ilyen és egy ideig neki működött

#20564 (Claastra)
2012-12-22 23:47:58

Válasz #20563. hozzászólásra

semmi gond,most indul,-10 alatt b@szaxik

#20563 ATIS78
2012-12-22 23:44:28

Válasz #20562. hozzászólásra

Képeket átküldtem..meg beszéltünk is..csak azóta rohanásba vagyok...Még most is
mert most értem haza egy melóból...smile sad

#20562 (Claastra)
2012-12-22 23:23:26

Válasz #20561. hozzászólásra

holnap előkeresem a Nikont talán jobb minőségű képeket tud mint a telefon

#20561 laci 300
2012-12-22 23:15:52

Válasz #20560. hozzászólásra

Nem is gondoltam volna de ha már igy mondod tényleg,de nem olyan fontos ám nekem ez a g mercike.

#20560 laci 300
2012-12-22 23:13:11

Válasz #20558. hozzászólásra

Meg a motort teljes tiszta képen.csak ennyit

#20559 (Claastra)
2012-12-22 23:11:23

Válasz #20558. hozzászólásra

ott van az,smile lolsmile lolsmile lolsmile lol a szívotorok alatt

#20558 laci 300
2012-12-22 23:08:30

Válasz #20557. hozzászólásra

Hát pl az adagoló elég nagy elöre lépés lenne.

#20556 laci 300
2012-12-22 23:05:42

Válasz #20554. hozzászólásra

Hát a képeken a lényeg ami nekem fontos volna nem nagyon látszogódnak!smile crying

#20555 laci 300
2012-12-22 23:03:10

Válasz #20433. hozzászólásra

Szerintem egyik sem rossz mindegyiknek megvan a maga keresztje de igazából a kettö közöt nincs olyan nagy különbség.A jazda sem rossz. De abból amennyi megfordúlt nálam ezekböl a tipúsokból azt tudom mondani az eredeti cseh birja talán a legtovább szerintem annak precizeb kidolgozásuak a vezérlö élei az elemeken.De a jó UTN a király az kell az mtznek de csak ha tényleg fajentos minden!!smile thumbupcool

#20554 (Claastra)
2012-12-22 22:58:06

Válasz #20553. hozzászólásra

Lac a G merciről semmi hír?

#20553 laci 300
2012-12-22 22:53:12

Válasz #20425. hozzászólásra

szia,szerintem 7.2-8.2 ccm akartál irni mert a 72 meg a 82 kicsit soklenne de minden féle képen lehet eröt növelni túlzott fogyasztás emelkedés nélkül.Állitgatást én sem ajánlom csak állitani szabad.smile thumbupcool

#20552 MTZ1025.3
2012-12-22 22:37:36

Válasz #20551. hozzászólásra

Köszi a segitséget, nekünk nincs multimeter ezért egyenlőre csak feltöltenénk az akkut hátha jo lesz.

Nincs profilkép
#20551 Mezítlábas
2012-12-22 21:28:11

Válasz #20549. hozzászólásra

Ha a led elalszik, akkor elvileg jó a 24-es töltésköre.
Holnap azért mérd meg, ez a legtisztább.
A folyadékszintet ellenőrizd le benne, hogy ez is meglegyen. Nyomott ki egy kicsit, vagy sok a lé benne vagy túltölt....
Majd számolj be mire jutottál.

Nincs profilkép
#20550 jocó22
2012-12-22 21:26:05

milyen hangszórót lehet gyárilag beszerelni mert nekem még nioncs benne honnan szerezhetnék be ilyen hangszórókat
új trktorról lévén szó MTZ892.2smile helpsmilie

#20549 MTZ1025.3
2012-12-22 21:20:01

Válasz #20548. hozzászólásra

igen elalszik a piros jelzés.
még azt vettem észre hogy inditás után a balos akksi túlfolyóján folyt ki egy kis desztilláltviz.

Nincs profilkép
#20548 Mezítlábas
2012-12-22 21:15:05

Válasz #20545. hozzászólásra

Üdv!

Fogj egy multimétert. Kapcsold be az áramtalanítót.
Mérd meg a menetiránynak balos, akkunak a feszültségét.
A pozitívot értelemszerűen, a negatív mérőkábelt a testre és ne a negatív pólusára! (24V körül kell mérjél)
Aztán indítsd be és megint mérd meg.

A feszültség mérőnél a kis piros led elalszik mikor beindul a gép?

Így kizárhatod azt, hogy tölti-e vagy sem, a "segéd" akkumulátort.
A 12 voltos rendszert a jobbos akksi látja el.
A balos csak indításkor van igénybe véve.

Nincs profilkép
#20547 geryke89
2012-12-22 20:25:13

Válasz #20546. hozzászólásra

Üdv! Az avataromon lévő gép 2010. 10. 22 én kapta az új aksit, most télen kifeküdt, ugyan így van a kis tetsvér gépbe abba se bírja 2 évnél nagyon tovább az aksi.
smile oops

#20546 röfik
2012-12-22 19:40:03

Válasz #20545. hozzászólásra

Itt a forumon már volt szo az ujabb tipusok akku töltéséreöl.Konkrétan hogy nem egyformán tölti mindkettöt.Lehet hogy itt is az ál elö hogy az eggyik akud gyengélkedik.Nálunk is jelentkezett ez a probléma 6 év alatt 3x cseréltünk akksit egy teljes csere 2x meg ugyanazt,aztszem szemböl a balost az lehet a segéd akku amit csak inditáskor kapcsol 24v-ra és nem töltödik rendesen fel és beadja a kulcsot hamarabb.Ilyenek a lemezes kasznisok is ha 24v-os indito van rajtuk.smile thumbdownsmile thumbdown

#20545 MTZ1025.3
2012-12-22 18:50:59

Válasz #20543. hozzászólásra

üdv.
ha minden igaz az aksival lesz gond mert mikor inditom hidegen nem birja elégé megtekerni és lemegy a mutató 10v-ra, melegen meg indúl.

#20544 röfik
2012-12-22 18:15:30

Válasz #20520. hozzászólásra

Ha nem izzitasz és egyböl inditozol akkor mit csinál?Akar indulni?Nekem 550-es nem szeret indulni,uj korába is szarul indult már +5 foktol lefele.Teljes motor generál,adagolo,porlaszto felujitás után is fosul indul.Pedig az elöbefecskendezés jo helyen van.Ugyhogy mindig ugyállok le vele hogy a villany közelbe legyen és programozhato vizmelegitö bedugva várhato inditás elött 2 orával elkezd füteni és pöccre indul.Ja és hamár egyszer elindult utána bármikor egyböl indithato.smile whistling

#20543 röfik
2012-12-22 18:06:26

Válasz #20520. hozzászólásra

Reggel -6 volt nálunk izzitás nélkül egy tekerés és már járt a motor.Nem tom mi lehet a baj.A .3-asok elég jol indulnak pedig.smile confused

Nincs profilkép
#20542 Tamás105
2012-12-22 16:11:54

Válasz #20520. hozzászólásra

Vagy kiment a biztosíték vagy a relé, vagy össze sült a relé és elcseppentek az izzók ... vagy esetleg izitást vezérlő kapcsoló.

Nincs profilkép
#20541 Kisslaci
2012-12-21 21:18:45

Válasz #20533. hozzászólásra
Az első tanácsom az ,volt hogy meg kell tanulni használni,lehet hogy semmi baja nincs a gépnek Ha 50-es tömböt akar rátenni azt így lehet,kidobni semmit nem kell.Mivel az Mtz-je 3karos így az 50-essel a csövezése nem egyezik meg.

Nincs profilkép
#20540 Kisslaci
2012-12-21 21:11:31

Válasz #20534. hozzászólásra

Az antiszlip működése két dologról szól.Van egy zárt helyzete,amikor felemelsz egy munkagépet az antiszlip karját zárt helyzetbe teszed. Ha a rendszerből szökne az olajnyomás,az olaj akkor a hidroakkumulátor utána tölti.Így képes reggelig levegőbe tartani a munkagépet.Ha szántok bekapcsolt helyzetbe teszem a kart a hidraulika karját pedig emelési helyzetbe.Addig tekerem az állitó csavarját,hogy az eke kereke épphogy érje a földet.Az állító csavarral 7-27 bár közötti nyomást lehet állítani a többit elengedi a tömb,ha a gáz adásával nőne a nyomás akkor nagyobb gázon kiemelné az ekét a földből.

#20539 vénkabi
2012-12-21 20:45:09

Válasz #20538. hozzászólásra
Csak a gazda001 gépe 80-as, de mint írja más mint a többi, azért firtatom.

#20538 Gabesz2
2012-12-21 20:32:02

Válasz #20535. hozzászólásra

A régi 50-en valszeg, hogy nincs helyzetszabályzó, csak antislip. Az antislipet semmi sem vezérli. Ha bekacsolod emel. Vagyis próbálja tartani a pozíciót.
Az ülés mellet a a helyzet kapcsoló karja van.

#20537 vénkabi
2012-12-21 20:28:07

Válasz #20522. hozzászólásra
A tömbök csak kinézetre egyformák, belül nagyon sok a dugattyún a különbség!

#20536 vénkabi
2012-12-21 20:20:49

Válasz #20534. hozzászólásra
Ez szabatos leírás!

#20535 vénkabi
2012-12-21 20:19:29

Válasz #20532. hozzászólásra
Hasonlítsd össze a két gépen a csövezést! Mert valószínűnek tűnik a leirásból, hogy az 50-esnek megfelelő a hidraulikája! Ha nincs különbség, akkor GO!
De még nem válaszoltál, hogy az ülés melleti kar micsoda ténylegesen.

#20534 Jakabjóska
2012-12-21 20:19:03

Válasz #20533. hozzászólásra

Az erőszabályzás a támasztórúdra eső nyomásra vezérel, a helyzetszabályzás az emelőkarok helyzetére.
Az antiszlip a hidroakkumulátorra ad nyomást, amit a műszerfal alatt lévő tekerőgombbal lehet állítani, ha csökken a motorfordulatszám, csökken vele az olajnyomás is, és a rugóerő a hidroakkumulátorból nyomást ad a munkahengernek, így emel a munkagépen. Ekkor emelkedik a motorfordulatszám, nyomás megnől, ami visszanyomja a hidroakkumulátor dugattyúját.

#20533 vénkabi
2012-12-21 20:13:15

Válasz #20516. hozzászólásra
Az erőszabályozó ugyanazt csinálja, érzékelve a túlterhelést, emel a munkaeszközön. De e-h szab nélküli antiszlipnek is kell valami jeladás a 3. ponttól, hogy emelje meg a munkaeszközt. Különben hogyan működik, illetve mi az értelme?
Az, hogy dobd ki belőle az e-h szabályzót, szerintem rossz tanács, illetve a sufnituningnak a buherátor módszere. Akkor dobd ki az izzitást, a generátort, az önindítót, meg mindent, amig el nem éred a HOFFER technikai szintjét, mögé meg akassz egy faekét! Egy beépített technikát életben kell tartani, nem kidobálni a gépből!

#20532 gazda001
2012-12-21 18:40:38

Válasz #20529. hozzászólásra

Probiren napokon belül, utána referáloksmile thumbupcool

Nincs profilkép
#20531 Kisslaci
2012-12-21 18:36:33

Válasz #20528. hozzászólásra

Ezt kell használni szántásnál,jobb mint az antiszlip ,mert nem melegíti fel az olajat A nyugati gépeknél is ez van,csak kicsit komolyabb a konstrukció

Nincs profilkép
#20530 Kisslaci
2012-12-21 18:31:36

Válasz #20527. hozzászólásra
Ezt innen nehéz elmagyarázni.Ha az enyém lenne én rátenném az 50-es tömböt a helyzetszabályzót pedig ledobnám róla.Akkor nem kell a vékony csövet se bekötni.Ami a szivattyú alól megyen cső hátra azt kiiktatni,Egyszerű mert a közcsavar helyett egy vakcsavart kell betenni.Az ülés alatti munkahengerhez két huszas gumicső egyből a vezértömbből. Egy visszafolyó ami a helyzetszabályzóból jön a tartályhoz azt kell elvakolni és tökéletes lesz,olyan mint az 50-esé

#20528 Gabesz2
2012-12-21 18:30:18

Válasz #20526. hozzászólásra

Az erőszabályzót hol mikor kellene használni? (milyen üzemmódban,munkagéphez stb... Azt gondoltam, hogy a helyzetszabályzót erőszabályzásra állítom és az ülés melletti karral tudom állítani az erőt , hogy milyen erővel emelje. ( hasonlóan az anitslip tekerő gomjához) Tehát akkor ez téves, hogy szántásnál ezt használom antislip helyett!

#20527 gazda001
2012-12-21 18:13:42

Válasz #20522. hozzászólásra

Na akkor most mit is csináljak? Vegyem le mindkét tömböt, ami a 80-ason volt azt dobjam el, ami az 50-esről lejött azon meg cseráljem a jobb oldali vakcsvart a 80-ból kivett olajviszavezető csavarra osz gooooo?????

Nincs profilkép
#20526 Kisslaci
2012-12-21 18:09:29

Válasz #20525. hozzászólásra
Hát nem egészen.Az antiszlipet állítani kellett.volt egy tekerő a jobb térded előtt a műszerfal alatt.Annak az volt a lényege,hogy az ekét állandóan emelési helyzetbe tartotta,éppen annyira,hogy ne jöjjön ki a földből,Így súlyozta a hátsó kereket. Az erőszabályzónál,van egy mechanikus rész .Azt hiszem 6 rugó és annak a helyzetét érzékeli rudazaton keresztül az erőszabályzó.

#20525 Gabesz2
2012-12-21 17:57:25

Válasz #20524. hozzászólásra

Az erőszabályozás az tulajdonképpen olyan mint az anitslip, csak szélesebb a tartományban?
Régóta van MTZ traktorom, de ezeket nem szoktam használni. Most van egy újszerű, majd kipróbálom rajta.

Nincs profilkép
#20524 Kisslaci
2012-12-21 17:52:14

Válasz #20521. hozzászólásra

Befelé a helyzetszabályzás,kifelé kapcsolva az erőszabályzás van bekapcsolva. Én a helyzetszabályzót szoktam használni.

#20523 Gabesz2
2012-12-21 17:49:54

Válasz #20522. hozzászólásra
Ha egy formák akkor miért kell az olajat visszavezetni. Miért nem elég a vakdugó.

Nincs profilkép
#20522 Kisslaci
2012-12-21 17:45:54

Válasz #20519. hozzászólásra

Igen teljesen egyforma a két vezérlőtömb,össze is szokták keverni.Ez viszont nem jelenti azt,hogy ne lehetne bárhol használni őket .Ha fel van szerelve,akkor a tömb jobb oldalán van egy azt hiszem 12-es menettel ellátott furat.Ez megvan az 50-es és 80-as tömbön is.Az 50-esnél vakcsavar a 80-asnál egy csatlakozó van benne.Ezért a 80-as tömbből kell a résolajat visszavezetni a tartályba.Úgy szoktuk csinálni,hogy kifurjuk a leeresztő csavart,bemeneteljük és ide kötjük be a vékony csövet.

#20521 Gabesz2
2012-12-21 17:41:56

Válasz #20518. hozzászólásra
helyzet vagy erőszabályzásra van állítva ?

#20520 MTZ1025.3
2012-12-21 17:33:45

üdv.
olyan gondom van , hogy ma inditani akartam a 1025.3at izzitok majd inditom és nem indúl csak tekeri meg füstölget ezután megpumpáltam a tápszivattyút utána inditás és ugyse ment,aztán behúztuk ugy meg egyből indúlt majd leállitottam utána már indúlt .tegnapi inditásnál izzitással még pöcre indúlt hidegen. mi lehet a probléma?smile cursing

#20519 Gabesz2
2012-12-21 17:31:03

Válasz #20516. hozzászólásra

Ha egy forma az 50-es és 80-a vezértömb.Akkor miért van, hogy állítólag az 50-es vezértömbből vissza kell vezetni az olajat a tartályba egy külön csövön. ( eredetileg ez a cső az ülés alatti helyzetszabályzóhoz csatlakozik.smile confused

Nincs profilkép
#20518 Kisslaci
2012-12-21 17:00:43

Válasz #20517. hozzászólásra

Az úgy normális .Leengeded előretolva,majd visszahúzod a 4-5 állás közzé Így majdnem egy sebességgel gyorsabban tudsz menni,csak így kell az ekét hozzá állítani.

#20517 Antesz
2012-12-21 16:53:58

hali,
csatlakozva a hidraulikás témához az nem baj ha nekem a 820-mtz szántásnál az oldalsó kart a tolom a 4-5 számhoz
s az ekét elkezdi emelgetni.
de ha teljesen előre tolom akkor semmi rángatás.
az ülés alatti kart állítsam vmerre vagy így normális?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
Hatályba lépett egy fontos jogszabály! Egyetlen szerződéssel átadható a teljes gazdaság!
A gazdaság valamennyi vagyoneleme egyszerre, egy időpontban száll át a...
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Mutatjuk, hogyan drágulnak csütörtökön az üzemanyagok
Jelentősebben drágul a gázolaj, de többet kell majd fizetni a benzinért is.
MTZ 50 traktor motor üzemképes
MTZ 50 traktor motor üzemképes

200.000 Ft

Napraforgóhéj-brikett eladó
Napraforgóhéj-brikett eladó

130 Ft

12:00 R18 erdészeti gumik GAZ 66
12:00 R18 erdészeti gumik GAZ 66

65.000 Ft

Akciósan 700 ft/ kg Eladó 2 db  130 kg hízó.
Akciósan 700 ft/ kg Eladó 2 db 130 kg...

700 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]