Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 399.2 Ft USD 366.97 Ft CHF 415.28 Ft GBP 474.61 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92197 hozzászólás
#20697 gazda001
2012-12-31 15:25:21

MTZ 80 -as hidr, vezérlőtömb kicserélve a donor MTZ könnyen adta a donorszervetsmile lol, most úgy megy a hidraulika mint a táviratsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupMindenkinek köszönöm aki segítettsmile flowers

#20696 MTZ1025.3
2012-12-30 22:14:38

Válasz #20695. hozzászólásra

Ugy tűnik annyi eltérést sikerűlt produkálni a gyártónak vagy azis lehet hogy ahány helyen gyártják annyi féle az eltérés köztük vagy egyiknél hosszabb a csap fül része.smile wacko

#20695 fexco
2012-12-30 21:35:29

Válasz #20694. hozzászólásra

hogy rohaggyon megsmile hammersmile hammersmile hammerde szerinted nálam ennél a hengercserénél ez hogy lehetett

#20694 MTZ1025.3
2012-12-30 21:27:57

Válasz #20693. hozzászólásra

megtudja hajlitani ha emel annyit.
mi ugy jártunk hogy a kampó ahova felmegy emeléskor ott befagyott a föld és felemeltük ekkor elhajlott a 2 rudazat és pár napig nem jöttünk rá miért nem zár le a biztositása.smile hammer

#20693 fexco
2012-12-30 20:54:01

Válasz #20692. hozzászólásra

oké köszi!csak azért kérdem,mert én kicseréltem a 110-est 100-asra(original)és azt vettem észre,mikor felemeltem maxra,az also hasi huzonak az emelő pálcái nagyon befeszültek,lehet egy picit meg is hajoltak.előtte jol bevolt állitva.ez mitől lehetett?megtudja hajlitani a szerkezetet a henger?vagy nem tud akkora nyomást?

#20691 fexco
2012-12-30 20:32:15

azazér nem semmi... a legfrisebb hirdetésekbe feldobtak egy szakadék mtz 52est"fergusson fülkével szerelt angol exportra"1450 000 huf.hát ez nem piskotázik.smile scaredsmile scaredsmile scaredsmile lolsmile lol

#20690 fexco
2012-12-30 20:22:10

az lenne a kérdésem,a C-100 és a C110-es munkahenger hosszusága megegyezik(összehuzva,kinyomva ugyan azok a hosszméretek?

#20689 Anonimus82
2012-12-29 20:08:48

Koszonom szepen mindenkinek a segitseget a tanacsokat es hozza szolasokat tovabbi szep estet mindenkinek Koszonom

Nincs profilkép
#20688 Kisslaci
2012-12-29 20:01:01

Válasz #20683. hozzászólásra
Szerintem az alátétek benne maradtak a házba én se szoktam kiszedni őket. meg kell próbálni rakni rá egy pár betétet,sőt én annyit szoktam rárakni,hogy a koronás anya épphogy rákapjon és utána tökig lehúzom

#20687 Anonimus82
2012-12-29 19:51:58

Válasz #20683. hozzászólásra
Miert egy uj malac menyi lehet?

#20686 Anonimus82
2012-12-29 19:48:43

Válasz #20682. hozzászólásra

oke lattom mar akkor most meg egy kerdes mit csereljek ki benne hogy jo legyen mitt vasaroljak hozza koszi a kepet

#20685 rigás
2012-12-29 19:48:29

Válasz #20677. hozzászólásra

Köszönöm! Ezt akartam még írni.smile cowboy

#20684 atti212.
2012-12-29 19:48:07

Sziasztok!

80-as motorban találtunk egy 4 furatú porlasztót, a többi az 5 furatos. Eleinte azt hittük, hogy egy lyuk csak el van tömődve, de nem.! Mielőtt szétszedtük a motort, olyan hangja volt mintha egy henger kopogósabban járna. Lehet e összefüggés a két dolog között ?

Az újak azok mind 5 lyukasak?

Köszönöm

#20683 rigás
2012-12-29 19:46:00

Válasz #20674. hozzászólásra

Azok az alátétek a rugók (ún. tányérrugó) Medikus feltöltötte alább a közbenső támasz (malacsmile rolleyes) metszeti ábráját (katt a képre aztán a kép alatt lévő piros nyílra és láthatóra nagyítja a rendszer)Az alapján Össze tudod rakni.

Az, hogy a lamellák láthatólag nincsenek megkopva még nem biztos, hogy jók. Hanem akarsz új "malacot" venni lehet hozzá kapni felújító készletet.

#20682 medikus
2012-12-29 19:42:02

Válasz #20678. hozzászólásra
A 16 számozású a képen!!! Azok tulajdon képen púpos alátétek,szembe forgatva egymásnak!!Láthatod hogy állnak!!

#20681 Tóth Ferenc
2012-12-29 19:40:40

Válasz #20674. hozzászólásra

Ha sokat ment úgy hogy csúsztak a lamellák(amit lehet hogy észre se vettél) hiába húzgálod meg fog csúszni ez után is. Vegyél bele egy új garnitúrát, időnként húzzál utána és jó lessz.

#20680 Anonimus82
2012-12-29 19:39:33

Ahogy lattom en akkor a lamelak elott kell legyen a rugo ha igen akkor ott nekem nem volt semi

#20679 Maszek Zs
2012-12-29 19:38:28

Válasz #20678. hozzászólásra A képet nyomtasd ki vidd a szerelés helyszínére ez alapján rakd össze.A 16-os számú alkatrész a (támaszték laprugó). Csak én simán rúgónak írtam.Bocs

#20678 Anonimus82
2012-12-29 19:33:24

Oke en is ezt akartam mondani lejebb par soral es meg mire figyeljek hetfon osszerakom talan de hol kell legyen az a bizonyos rugo

#20677 medikus
2012-12-29 19:32:22

Válasz #20676. hozzászólásra
Meghúzási nyomatéka 50-55mkp.

#20676 medikus
2012-12-29 19:30:17

Válasz #20674. hozzászólásra
Azok a rugók.De itt a képe!A 16-os számozású.

#20675 Maszek Zs
2012-12-29 19:23:31

Válasz #20672. hozzászólásra Az 6 db alátétnek nem sima alátétek,hanem kicsit homorúak és,ha egymással szembe fordítod akkor helyes.Ha nem homorú;vagy nem jól rakod össze;nem nyomja össze a lamellákat rendesen.és meg csúszik.

#20674 Anonimus82
2012-12-29 19:21:23

Válasz #20672. hozzászólásra

Az a 6 darab alatet domboru egy kicsit, domborut a domboruval forgatom az hiszem es a lamelek tokeletes alapodba vanak kiveve az utolsot ahova jon a 6 db alatet az teljesen le van nyalva

#20673 rigás
2012-12-29 19:20:46

Válasz #20658. hozzászólásra

Nem ismerem a 892-t nekem 820-asom van de gondolom a kormányrendszerük hasonló, ha nem ugyanaz.

Ha nekem ilyen problémám lenne elsőre kiszűrném a mechanikus problémákat, traki eleje megemel munkahenger le, így tudom-e könnyedén mozgatni a kerekeket nincs-e valami beszorulva. Amint olvastam ezen már te túlvagy.

Ezután jön a hidraulika, olaj le és átnézni mindent az utolsó csőig nincs-e szennyeződés dugulás a rendszerben.
(ahogy ezt előttem már írták)
Esetedben a munkahenger kipipálva maradt a szivattyú az orbit vezérlő, valamint az, hogy valami szennyeződés kiakasztott, felakasztott, eltömített, valamit valahol.

#20672 medikus
2012-12-29 19:16:01

Válasz #20668. hozzászólásra
Azt lehet hézagolni,valószínű az alátétek azért vannak benne.Kopottak azok a lamellák.Vagy cseréld ki,vagy tegyél még bele és úgy húzd meg!

#20671 Maszek Zs
2012-12-29 19:13:05

Válasz #20668. hozzászólásra Az a 6 db alátét az nem mindegy,hogy rakod össze!!!!

#20670 Maszek Zs
2012-12-29 19:11:38

Válasz #20667. hozzászólásra Nem arról beszélek.Az orbitról mennek a csövek,1 kapja a nyomást,2vissza olaj tartályba,3 munka henger,4munkahenger másik.Ha 1-es van eldugulva nem kap olajat az orbit.A 2-es van eldugulva nem tud vissza folyni az olaj mert minden esetben ott folyik vissza az olaj a tartályba.3-as van eldugulva nem megy és nem jön vissza az olaj rendesen rajta.4-es olyan mint a3-as.Így van eddig jól mondom,érthetően írtam le?

#20669 Bacsó
2012-12-29 19:10:15

Kérdezném hogy mtz-952 turbós porlasztócsúcs .milyen típusú ,menyi a nyitó nyomása, milyen fajtájú érdemes bele tenni/orosz.cseh.ukrán./? Hány lukú fúvóka? Köszi a válaszokat.smile hammer

#20668 Anonimus82
2012-12-29 19:02:21

Válasz #20666. hozzászólásra

Oszinten en nem talaltam semilyen rugot az hol kene legyen a tengelyen?Volt benne 2 csapagy az oke volt egy tengely amin egyik vegen apro fogaskerekek sogasaga a sok apro fogas lemezkek utan 6 db alatet

#20667 pityu11
2012-12-29 18:54:42

Válasz #20659. hozzászólásra

A visszaáramlás csak akkor folytja a hidroszivattyút, ha a kormánykerék elmozdításával a munkahengerbe már nem tud a vezérelt olajmennyiség bejutni,mert a munkahenger dugattyúja a végére ért. Ilyenkor a biztonsági szelep engedi vissza az olajnyomást és ezt a motor észre is veszi ha jó a szivattyú.

#20666 Maszek Zs
2012-12-29 18:44:31

Válasz #20665. hozzászólásra Ha széljel szedted az anya alatt levő rugó nem volt el törve?

#20665 Anonimus82
2012-12-29 18:42:01

Csak 3 eve van Mtz es 4 eve gazdalkodom igy hat igen gyerek cipobe jarok

#20664 Anonimus82
2012-12-29 18:39:54

Válasz #20662. hozzászólásra Szeintem igen mert mikor szantotam akkor meg figyeltem vagyis hallatszot is es onan jott a hang azt hiszem

#20663 pityu11
2012-12-29 18:38:42

Válasz #20659. hozzászólásra

Szerintem épp az a baj, hogy a szemét miatt a kormány elfordításakor is szabadon visszafolyik az olaj,tehát a visszafolyás nem záródik el így nem képződik nyomás és nem sír a szivattyú.

#20662 Maszek Zs
2012-12-29 18:36:01

Válasz #20660. hozzászólásra A koronás anyán húzzál.De biztos,hogy a malac csúszik?

#20661 Maszek Zs
2012-12-29 18:34:23

Válasz #20658. hozzászólásra szivattyú mérete nem olyan érdekes attól annak jónak kéne lenni!Amit én szereltem át azon is kis szivattyú van és homlok rakó.A kis szivattyú max literre szállít kevesebbet de a nyomást meg kell csinálnia.

#20660 Anonimus82
2012-12-29 18:31:45

Legyetek szivesek segiteni miert csuszhat a malac?

#20659 Maszek Zs
2012-12-29 18:29:15

Válasz #20656. hozzászólásra De,ha szemét lenne akkor sírna a szivattyú kormányzáskor mikor nem fordítja a kereket és vissza áramlással mi van?Akkor nem folytja?

Nincs profilkép
#20658 tass ervin
2012-12-29 18:28:36

Válasz #20656. hozzászólásra

Nem egyik pillanatrol lett ilyen hanem mindig kicsit nehezebb lett.
Az igazsághoz hozzá tartozik az is, hogy ezen a kis szivattyú van, és a traktor 892 lux széles kerekekkel és és nagy faucheux p120 as homlokrakó van rajta.
De régen hibátlan volt 8-9 mázsa kukoricával a kanálban is.

#20657 Maszek Zs
2012-12-29 18:25:25

Válasz #20656. hozzászólásrasmile thumbup Lehet azért kéne rá mérni a szivattyúra,mert amikor elkezded szerelni csöveket kifolyik az olaj és lehet ki folyik vagy át lehet nézni.

#20656 pityu11
2012-12-29 18:22:00

Válasz #20654. hozzászólásra

Nem biztos,hogy az orbitot, (vagy bármit)kell cserélni, mert előfordulhat, hogy csak valami kis szemét(vas, vagy gumi forgács) miatt nem működik.

#20655 Maszek Zs
2012-12-29 18:20:03

Válasz #20654. hozzászólásra A szivattyú lenne akkor egyik irányba se menne könnyen.Mert ebbe az esetbe a szivattyú nyom vagy nem nyom!!

Nincs profilkép
#20654 tass ervin
2012-12-29 18:14:53

Válasz #20652. hozzászólásra

hát nem tudom. a szivattyú 9ezer az orbit pedig 54ezer.
szivattyút pár perc ledobni az orbitot meg azért nem hip-hop cserélni. hehe

#20653 pityu11
2012-12-29 18:14:00

Válasz #20650. hozzászólásra
Az orbit az egy hidraulikus szeleprendszer, amely a hidraulikus nyomást a kormányozható kerekeket irányító munkahengerbe irányítja a kormánykerék elforgatásakor. Vagy összehúzza vagy, széttolja azt, ha viszont a kormánykerék nyugvó helyzetben van a nyomást visszaengedi. A te esetedben szerintem az a baj, hogy a kormánykerék egyik irányba való elmozdításánál, az orbit nem vezérel nyomást, ezért nehéz elfordítani a kerekeket,tehát az orbitot kell javítani, vagy cserélni.

#20652 Maszek Zs
2012-12-29 18:11:25

Válasz #20650. hozzászólásra Vigyázz az orbit is lehet,nem?Én egyszer át szereltem egyet és a vadi új orbit már rossz volt.Menet közben olyat ütött vissza a kormányra majd el tört a kezem.Ki cseréltük az orbitot és jó lett.A szivattyúra mérjél rá milyen a nyomásra képes.

#20651 rigás
2012-12-29 18:04:35

Válasz #20650. hozzászólásra

Néha jár az ember így. smile sad
Akkor maradt a szivattyú.

Nincs profilkép
#20650 tass ervin
2012-12-29 17:39:20

Válasz #20639. hozzászólásra

Kicseréltem a munkahengert zsír új gyári oroszra +a felfogató csapokat és az összes gömbfej szetszedve kipucolva és zsírral összerakva.
A tünet ugyan az!
ha a munkahenger kifele megy akkor könnyű a kormány ha össze akkor nagyon nehéz, álló helyben nem is lehet tekerni a kormányt.

#20649 Anonimus82
2012-12-29 17:35:03

Válasz #20648. hozzászólásra

Ma szet szetem darabokra nem tudom miert csuszik minden fogaskerek ep megminden akkor mi lehet a gond

#20648 medikus
2012-12-29 15:25:04

Csúszik a kismalac! Próbálj meg állítani rajta! A koronás anyánál húzni kell összefelé,és utána lebiztosítani vissza.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Magyar méz hódíthatja meg a japán piacot
Magyar méz hódíthatja meg a japán piacot
Megnyílt a Foodex, a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer- és ital...
Hirdetés
OldatszezON a TIMAC AGRO biostimulátoros lombtrágyáival
OldatszezON a TIMAC AGRO biostimulátoros lombtrágyáival
Minden fontos dolog a talajban kezdődik.
Rabewerk gruber 2,8 m munkaszélességgel
Rabewerk gruber 2,8 m munkaszélességgel

1.250.000 Ft

Väderstad Nz Agressive 800 kombinátor Nza 800
Väderstad Nz Agressive 800 kombinátor...

6.900.000 Ft

Bednar Actros RO 4000R
Bednar Actros RO 4000R

16.950.000 Ft

Mbp 6,5 billenős pótkocsi
Mbp 6,5 billenős pótkocsi

1.950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]