Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90779 hozzászólás
#18579 dárk
2012-10-08 20:03:37

Válasz #18576. hozzászólásra

És?Talán mondta hogy milyen tuti adagolót küldtem neki?smile biggrin

#18578 ATIS78
2012-10-08 19:54:56

Válasz #18577. hozzászólásra

említette
..beszéltünk pont miután Te beszéltél Dezsőbátyám..Lacival

#18577 vénkabi
2012-10-08 19:47:20

Válasz #18576. hozzászólásra
Akkor majd te lesz az áldozat, ha szükségem lesz rá.Különben a múlt kedden majdnem meglátogattalak, de Kutyalaci mondta, hogy valószínűleg dolgozol.

#18576 ATIS78
2012-10-08 19:40:01

Válasz #18573. hozzászólásra

mi majdnem napi kapcsolatba vagyunk Józsikám...

#18575 dárk
2012-10-08 19:36:49

Válasz #18569. hozzászólásra

És egy picit kellett alréb tenni a csavarokat.smile lol

#18574 dárk
2012-10-08 19:33:38

Válasz #18569. hozzászólásra

Egy picit kellett a megfelelő irányba fordítani.smile biggrinsmile lol

#18573 dárk
2012-10-08 19:32:05

Válasz #18571. hozzászólásra

Tudok egy tisztességes jó adagolóst aki nagyon vágja a témát.Én is vele csináltattam.
Sokat volt a fórumon bár mostanában nem igen láttam itt.
De nem titok az enyémet Laci300 csinálta azt hiszem ez volt a neve.smile thumbup

#18572 PBandi
2012-10-08 19:14:49

Válasz #18551. hozzászólásra

Nálunk 1,4el dolgoznak

Nincs profilkép
#18571 Salas
2012-10-08 19:12:15

Válasz #18568. hozzászólásra

Már annyit hallom, hogy nem fogom kibírni én sem, mert kopog ez is rendesen. Szépen megy, harap is csak kemény a hangja egy kicsit.
Bár előbb az adagolót kellene felújítani, mert a gázolaj keni ott is ahol nem annak kellene lennie.

Nincs profilkép
#18570 Salas
2012-10-08 19:08:45

Tisztelkt Kollegák,

A kis 80-as hidraulikaolaj szűrőjében huszon sok korong van. Namost, annak a csőnek a végén amin ezek a korongok vannak van egy nagy golyó amit egy viszonylag erős rúgó nyom felfelé. Azt gondolom, hogy ez egy biztonsági szelep lehet arra az esetre ha a szűrő nem ereszt át akkor a folyadék a rugó ellenében lenyomja a golyót és szűrés nélkül visszaereszti a tartályba a lét.
Így van?

Ahogy kivettem a szűrőt, a pohárban találtam egy kisebb golyót és egy kicsi stiftet aminek a szélesebbik végébe beleül a golyó. Ez bele volt hullva a pohárba és nem tudom hogy hová való. A rajz alapján egy kisebb rúgónak is kellene lennie valahol.....
Hogy van ez?

#18569 ATIS78
2012-10-08 19:08:05

Válasz #18568. hozzászólásra

És a forgásirányhoz képest merre és mennyit kellett változtatni...
smile biggrin

#18568 dárk
2012-10-08 19:02:14

Válasz #18563. hozzászólásra

Na beállítottam az előtöltést,mintha más gép lenne,csendes menet közbeni kopogás röfögés megszűnt még akkor se röfög ha 9be megy alapjáraton,alig lehet hallani a gép hangját.
Komojan mint egy IH.smile biggrin

#18567 jano32
2012-10-08 18:31:12

Válasz #18534. hozzászólásra

Szia nekem azt mondták hogy 15/40 olaj valoszinűleg nagyon híg, sűrűbb olajat kell belerakni !

#18566 Gabesz2
2012-10-08 18:17:03

Válasz #18565. hozzászólásra
Szántásnál szerintem sok a 2 bar.

Nincs profilkép
#18565 VDénes
2012-10-08 17:14:38

Válasz #18551. hozzászólásra

Szevasz bacsi-bacsi

Erre felénk mindenki 2 bart tesz minden kerékbe.
Én 1.8-at szoktam, mert akkor nem pattog annyira az úton.

#18564 csoppika
2012-10-08 08:35:50

Válasz #18562. hozzászólásra
Nekem komplett hiányzik, mert a tsz-ben kilopták belőle...

#18563 PBandi
2012-10-08 07:25:00

Ladáből beteszel 1-et lentre úgy ahogy a vtz-ken van sztem tökéletes lesz.Vízmelegítőt tegyél ha kint áll a gép sokat számít a gépnek.

#18562 PBandi
2012-10-08 07:22:15

Válasz #18559. hozzászólásra

7500ft/db a radiátor a Habinál meg a Rahokernél néztem nekem autóé volt benne csak nem tudom tőle feltenni a fülkeszűrőt mert kilóg 1 kicsit.

#18561 jano32
2012-10-08 07:08:10

Válasz #18550. hozzászólásra

Oké meg próbálom köszismile thumbupcool

#18560 dárk
2012-10-08 06:44:46

Válasz #18559. hozzászólásra
Én két lada radiátort szereztem be a bontóból és ezzel oldom majd meg úgy hogy az egyik lent a másik fentről nyom,de lehet nem lesz belőle semmi mert igazából télen nem igen kell a gép csak arra hogy ganét vigyen le meg szalmát szénát hozzon fel és ez idő alatt még a víz se tudna felmelegedni persze ha csak nem veszek egy vízmelegítőt,ebbe viszont beruházok szerintem.

#18559 csoppika
2012-10-08 00:44:35

Válasz #18557. hozzászólásra
Mivel 30 ropi a radiátor, már ha kapni, én inkább letakarom a motorháztetőt, így valami meleget nyom be... Amúgy is a gyári fűtésnél,ha lent szellős a fülke, akkor a fejed megfő, a lábad lefagy...

Nincs profilkép
#18558 dobó+
2012-10-07 23:33:53

Válasz #18556. hozzászólásra

Hengerfej tömítésnél jobb hátul ahol felmegy az olaj a hengerfejbe ott a tömítés át tud engedni mert az olaj ott 3-4 bár nyomással van.
Esetleg ha van nyomatékkulcsotok huzzátok után a hengerfejcsavarokat az hátha segít egy darabig .
Lehet nincs meghuzva rendesen gyárilag!
200-210Nm a gyári adat azt hiszem.

#18557 PBandi
2012-10-07 21:29:10

Üdv!

Panorámás mtz-be kell a 2db fűtőradiátor vagy 1 is kifűti?

Nincs profilkép
#18556 t.peti
2012-10-07 21:02:17

Üdv!
Mtz motorba elkezdett a víztérbe befolyni az olaj 3000 üzemóra után....szerelő azt mondta hogy amíg nem durva a belefolyás lehet használni, el kéne vetnie... elsősorban hol szokott befolyni az olaj a vízbe ?

#18555 rongyember
2012-10-07 20:50:08

Válasz #18549. hozzászólásra

előfordulhat kopogás

#18554 dárk
2012-10-07 20:32:53

Válasz #18553. hozzászólásra

Oké köszi holnap megpróbálom.

Nincs profilkép
#18553 dobó+
2012-10-07 20:26:47

Válasz #18548. hozzászólásra

Ha visszaolvasol 1-2 oldalt én a héten állítottam előtöltést életemben először.
Beékeled a főtengelyt a kitekerhető csappal ami a levegőszűrő alatt van .A lendkerékben van egy lyuk abba kell neki belemennie. Vigyázz mert a csavarokban is megakad akkor jó ha mélyebre megy .
Aztán leveszed az adagolómeghajtás fedlapját és leveszed a lyuktárcsa két csavarját.
Beledugsz egy műanyag csövet (én egy szpré-t vágtam szét érte) az 1-es henger -hez tartozó adagoló csatlakozóba.Az adagolót 27-es kulccsal forgatod közben a gázt huzva mert csak ugy nyom .
És azt figyeled mikor mozdul meg a csőben a gázolaj ha megrezdülazonnal megálsz és a lyuktárcsát visszteszed és rögzíted. Nekem sikerült neked is fogsmile thumbupcool

#18552 Tóth Ferenc
2012-10-07 20:23:42

Válasz #18549. hozzászólásra

Esetleg porlasztó csúcs lehet rossz attól hogy új, más ötletem nincs de majd jönnek a nagyobb tudásúak és megválaszolják.smile biggrin

Nincs profilkép
#18551 bacsi-bacsi
2012-10-07 20:23:15

Sziasztok!

90 lóerős mtz első és hátsó kerekeiben hány bárnak kell lennie?

#18550 csoppika
2012-10-07 20:19:49

Válasz #18536. hozzászólásra
Régebben az enyémen is elmállott az O gyűrű(azt hittem valami műanyag sz@r van ott). Nem tettem újat, és kb 1 barral csökkent az olajnyomásom. Mikor láttam a könyvben, hogy gumigyűrű van ott, beraktam, és lám, javult a dolog... Haver is panaszkodott, hogy alig van melegen alapjáraton nyomás, mikor beleerőltetett egy kicsivel kisebb gyűrűt, fél bárt javult...
Szerintem gyűrű hiányában az olaj egy része a forgó köcsögből simán visszamegy a karterba, a rendes út helyett...

#18549 dárk
2012-10-07 20:14:21

Válasz #18547. hozzászólásra

Nem nem olyan mint mikor nyomogatom a gázt,az adagoló felújítása előtt ezt alapjáraton csinálta álló helybe most meg menet közbe,kint műúton is csinálja csak ott nem veszem észre mert nyomom neki,mert ott nem esek ki a fülkéből menet közbe.

#18548 dárk
2012-10-07 20:11:08

Mi legyen próbáljam állítani azt az előtöltést?
Van erre egy specko módszer vagy próbálgatni kell míg nem javul?smile confused

#18547 Tóth Ferenc
2012-10-07 20:08:59

Válasz #18542. hozzászólásra

Írtad hogy föld úton csinálja, esetleg lóghat a gáz rudazat és az miatt nem egyenletes a fordulat.

#18546 dárk
2012-10-07 20:08:02

Válasz #18543. hozzászólásra

A kompresszor felé könnyen ki jön,16db csavar + a csövek +az ékszíj.

Nincs profilkép
#18545 Márk_
2012-10-07 20:06:51

Válasz #18543. hozzászólásra

Nem kell a kompresszort levenni.

#18544 Tóth Ferenc
2012-10-07 20:04:15

Válasz #18543. hozzászólásra

Ki jön arra is, de szivattyú oldaláról könnyebb levenni a vastag vízcsövet, én a kompresszor fele szoktam ki venni.

Nincs profilkép
#18543 Roy 23
2012-10-07 19:51:58

a masik oldalt nem jon ki csak a kompresor oldalan

#18542 dárk
2012-10-07 19:48:41

Válasz #18539. hozzászólásra

Jelenleg nem tudom mert vagy az óra vagy a spirál szét ment és még nem volt időm rá.
Hát egészséges alapjárat felett egy kicsivel,negyed gáz talán,a sb fokozatnak megfelelően,ráadásul üresen,nem pótkocsival.

#18541 Tóth Ferenc
2012-10-07 19:39:51

Válasz #18540. hozzászólásra

Ékszíjat leveszed, vizet leengeded lekötöd a víz csöveket, leveszed a ventillátort,leveszed a kompresszort,arra fog majd kijönni a vízszivattyú kihajtod a három felfogató csavart és kész is vagy.

Nincs profilkép
#18540 Roy 23
2012-10-07 19:29:11

tudgya valaki hogyan kel kiszedni a viz pompat

#18539 Tóth Ferenc
2012-10-07 19:23:55

Válasz #18537. hozzászólásra
Mennyi az a kis fordulat?

Nincs profilkép
#18538 Roy 23
2012-10-07 19:23:33

szia dark volna egy kerdesem hogyan kel kiszedni a viz pompat

#18537 dárk
2012-10-07 18:56:22

Van egy kis gond az öreg harcosommal.
Új porlasztó csúcsok vannak benne,az adagoló is fel lett újítva füst egy száll se,de észre vettem hogy menet közbe 6 ba 9be teljesen mindegy kis fordulaton mikor föld úton megyek nem igen nyomom neki ilyenkor nem egyenletes a hangja hanem röfögősen kopog mikor nekinyomom (emelem a fordulatot)akkor ez megszűnik.Alapjáraton nagyon szépen börög se füst se dadogós hang csak menet közbe kis fordulaton bár így sincs füst csak az a csúnya hang.
Lehet hogy előtöltés?Én erre gondolok csak mert maga a motor állapota egy új gépével vetekszik.

#18536 jano32
2012-10-07 16:34:43

Válasz #18531. hozzászólásra

Üdv. igen cseréltem olajat de nem cseréltem ki a o gyűrűt mert annak lenne köze hogy alacsony az olajnyomás melegen ?smile confused

#18534 László
2012-10-07 14:42:22

Válasz #18531. hozzászólásra

Szia.
Én is cseréltem olajat és utána sokat eset az olajnyomásom (hidegen 3 ,melegen 1,5-2)centrifugálszüröben el volt előtte dugulva a két fuvoka és én sem cseréltem nagy gumigyürüt ! Lenne köze hozzá?
Fuvoka méretet nem tudsz véletlenül ? Ha nagy attol nem eshet sokat az olajnyomás???? Vagy érdemes lenne kicsit spanolni a szabályzo szelepen???

#18533 Szeni
2012-10-07 13:05:29

Válasz #18532. hozzászólásra

Ki lehet mosni gázolajjal,és egy fogkefével.Én kerestem egy beleillő krovát,h. a piszok ne menjen a belsejébe.Ha pénzt akarsz érte adni,akkor cseréld ki papírbetétesre,az jobb.

Nincs profilkép
#18532 Salas
2012-10-07 11:56:58

Tisztelt Kollegák,

A hidraulika szűrőjében lévő korongokat érdemes mosogatni, vagy csere?
Kb 6 darab ezresért láttam újat, de azon a szűrő "szövet" (apró lyukú drót háló) közel sem volt olyan sűrű mint ami nekem a gépben van. Viszont ez írtó retkes.

Nos?

#18531 csoppika
2012-10-07 01:27:12

Válasz #18530. hozzászólásra
Ha cseréltél olajat, akkor a centrifugál szűrő forgó részén cseréld ki a nagy O-gyűrűt.

#18530 jano32
2012-10-06 19:13:39

Üdv. mindenkinek valaki megtudja mondani hogy miért lett 1-1.5 az olajnyomásom a motornál ha felmelegszik de hidegen majdnem 3bár?smile confused

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]