Gázolaj árak 644 Ft Benzin árak 625 Ft EUR 416.32 Ft USD 400.8 Ft CHF 443.07 Ft GBP 501.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91156 hozzászólás
#13656 fexco
2012-02-28 15:44:46

Válasz #13649. hozzászólásra
konsztár,4,95+áfa.itt alegolcsobb az mtz!!(mindent megnéztem)

Nincs profilkép
#13655 Lala5995
2012-02-28 14:45:58

Válasz #13654. hozzászólásra

Amennyiben a közcsavoknál lévő tömítés rossz- csere.
http://agrotechtorg.ru/ware/1523/1523-25.JPG

Nincs profilkép
#13654 Lala5995
2012-02-28 14:42:48

Válasz #13647. hozzászólásra

A vágógyűrűt rá kellene forrsztani a csőre. Esetleg másik vágógyűrű, vagy cső.

Nincs profilkép
#13653 Lala5995
2012-02-28 14:41:34

Válasz #13651. hozzászólásra
Ha hidraulika olajat összekeveri a motorolajjal, habosodni fog. Ami ömlik a tartályból. Van szellőző is a tartályon. A szürőt megtalálod a képen:

http://agrotechtorg.ru/ware/800/800-31.JPG

Nincs profilkép
#13652 Lala5995
2012-02-28 14:37:56

Válasz #13650. hozzászólásra

Milyen tömítéseknél? Öntött olajat a tartályba?

Nincs profilkép
#13651 Deki
2012-02-28 14:18:53

A hidraulakiaolaj tartály tetejét szedd le ott a szűrő benne.

Nincs profilkép
#13650 dobó+
2012-02-28 14:08:44

Sziasztok mesterek.
Van egy kis zűr az eggyik haver gépével .
A hidraulika tartályból ömlik az olaj a tömítéseknél.
Sajnos nyomás van a tartályban.
Mi a hidraulika szűrőre gyanakszunk .
Hogy kell azt cserélni?
Ja és ez egy mtz 820-as.
Sajnos sohasem volt még benne cserélve.
Esetleg rajzot hol lehet erről találni?

#13649 MTZ1025.3
2012-02-28 13:30:47

Válasz #13646. hozzászólásra

hol vetted végül? és mennyi volt?

#13648 Tomi.106
2012-02-28 13:06:42

Válasz #13647. hozzászólásra

Esztergáltass egyet.Vagy keress egy bontottat.

Nincs profilkép
#13647 dancsi011
2012-02-28 12:17:19

Szevsztok!!

Volna egy kérdésem megint nekünk a difizár levegős és ezért nagy szükség volna a levegőre. Csak ,hogy a kompresszor tetején lévő nagy méretű csavar és a abba benne levő mégegy amire a csövet rakják szoval itt ereszt de nem lehet kapni csak egyben hengerfejjel együtt. Mit lehetne ezzel csinálni hogy jo legyen??smile confusedsmile confused

#13646 fexco
2012-02-28 10:17:03

Válasz #13645. hozzászólásra
ruszki turbo van mindkettőn(az egyforma)az adagolokrol majd teszek fel képeket!nem tudok még semmit se hasonlitani,eddig 3ora van benne.majd a képeket rakom!

#13645 MTZ1025.3
2012-02-28 10:09:33

Válasz #13644. hozzászólásra

milyen turbó van rajtuk?
Az adagoló a régin jazda?és melyik pörgősebb?

#13644 fexco
2012-02-28 09:13:49

hali mindenkinek!megvan az uj892-es.ebbe D245-C motor van,a jobboldaliszélvédőn levő sebesség skáláján a max sebesség 38,4 max fordulat2100.na énezt végképp nemértem!!a2006-os kiadásu 892.2-esem D245S-motor,max sebesség40,5 max ford1850.erről mi a véleményetek???ez annyival különbözik még:vastagabb az elsöhajtás kardánjai,nem lehet kézzel ki-be kapcsolni a hidr.szivattyut,(smile cursingsmile cursing)ja és az adagoloja MOTORPAL alatta meg ruszki szöveg(agyerek azt mondta:a ruszkik csinálják,állitolag a cseh és a utn adagolonak a jo tulajdonságai vannak benne összevonva)azt mondta ezzel kevesebbet eszik,de erősebb!!!erről mi a véleményetek????ujj még nekem:a fütéscsap fent van a baloldali fűtőtest helyén.

#13643 Szeni
2012-02-27 23:22:07

Válasz #13642. hozzászólásra

Azzal a szűrővel nekünk is meggyűlt a bajunk valamikor a Tsz-ben.Jó éjt mindenkinek!

Nincs profilkép
#13642 öcsisajt
2012-02-27 23:18:20

Válasz #13641. hozzászólásra

Az olajhűtő ellőtt volt egy szűrő, amit én ki is mostam úgy, hogy át lehetett rajta látni. Még a hűtőt is leszereltem hátha elvan dugulva, de nemvolt. Az olaj mégse ment át. Akkor szedtem szét a szűrőt, de azon sem láttam semmi rendelleneset.
Végül mégis az kis szűrő lett a ludas, mert utána szét vágtam és úgy be volt rakodva kosszal, hogy csak a közepén tudott picit átfolyni ami kevés volt neki és az áteresztő szelepen keresztül ment az olaj.

#13641 Szeni
2012-02-27 23:01:56

Válasz #13640. hozzászólásra

És mi lett a baja? A hűt megkerülő szelep?

Nincs profilkép
#13640 öcsisajt
2012-02-27 22:59:26

Válasz #13637. hozzászólásra
Régebben volt egy olyan gondom, hogy hüvelyezés után bejáratáskor vettem észre, hogy a motorolaj nagyon melegszik és nem folyik el az olajhűtő felé, no akkor ástam bele magamat ebbe a szűrő témába mert az istennek nem akart az olajhőtő felé menni az olaj.

#13639 Szeni
2012-02-27 22:58:45

Válasz #13638. hozzászólásra

Lehet h. igazad lesz,mert arra emlékszem,h. a 2-es cső végéhez csatlakozik alul az olajhűtő bemenő csöve,és a két cső közül ez a melegebb,tehát ez lesz a centrifugál szűrő kilépője,mert a hűtő előtt van a szűrő.Meg fogom nézni,hogy tudtam ennyire elnavigálni magamat.Én a szelepektől indultam,de valahol elnéztem.Úgy is tömítést kell cserélnem a 1025-ösön,ha leveszem az egészet,újra végig nézem.

Nincs profilkép
#13638 öcsisajt
2012-02-27 22:49:15

Válasz #13632. hozzászólásra

Szerintem alulról felfelé folyik az olaj.
Ugyanis a fúvóka amin az olaj kiáramlik az a szűrő tengelyén van amihez csak úgy lehet hozzáférni, ha teljesen szétszeded.
Az 1-es nyílnál megy be az olaj
A 3-as a fúvóka amin kiáramlik és megforgatja a forgórészt
A 4-es nyílnál lévő furaton megy vissza a tengelybe és a 2-esnél távozik.

#13637 Szeni
2012-02-27 22:36:01

Válasz #13636. hozzászólásra

Jó régen volt már,mikor néztem a centrifugál szűrőben az olaj útját,és úgy emlékeztem,h. a felső furatok a belépő,de mikor mondtad,h.az a kilépő,azóta gondolkodok,h. a szűrőn a réz szita betét is befelé hajlik,és ha a felső lenne a belépő,akkor ha elérné az olajszint az alsó nyílást,akkor bent rekedne a levegő.....szóvak minden logika arra mutat,h. neked van igazad. Ezt biztosan tudod?

Nincs profilkép
#13636 öcsisajt
2012-02-27 22:21:53

Válasz #13626. hozzászólásra

Itt vagyok, csak most jutottam a géphez.
Mi a gond?

#13635 ATIS78
2012-02-27 21:33:26

Válasz #13634. hozzászólásra

és a könyv a negatív nyomásról ír e valamit?????
Mer ha nyom akkor szív is???smile biggrin

#13634 Szeni
2012-02-27 21:31:01

Válasz #13629. hozzászólásra

Először azt hittem,a turbó nyomásra mondod.Volt már olyan hozzászóló,aki 1,2 bart mondott.Ezt kicsit (nagyon) sokallottam, de nem tudtam pontos adatot.

#13633 Szeni
2012-02-27 21:27:47

Válasz #13629. hozzászólásra

Jaaaa,az adagolóról beszélsz? Hát igen,kb.arányos a lóerővel.

#13632 Szeni
2012-02-27 21:25:50

Merre folyik az olaj a centrifugál szűrőben?felfelé,v. lefelé??????????

#13631 ATIS78
2012-02-27 21:25:45

Válasz #13630. hozzászólásra

már mint a hagyományos adagoló sima szopó motoré....

#13630 Szeni
2012-02-27 21:24:18

Válasz #13629. hozzászólásra

Nem tudom, mi a régi,mi nem, ez a gépkönyv 2003-as

#13629 ATIS78
2012-02-27 21:22:10

Válasz #13628. hozzászólásra

a réginek meg 7,8 nem sokkal több az új...fajta

#13628 Szeni
2012-02-27 21:19:16

Közben olvasgatom itt a 1025-ös könyvét.Sok jó dolog van benne. Pl: A 6-os turbó max nyomása 0,65 bar. az adagolón lévő membrán 0,1 barnál kezdi ráadni a motorra a kakaót.Az adagoló névleges szállítása 8,6-8,9 cm2 .

#13627 Szeni
2012-02-27 20:36:24

A multkor kérdezte valaki,h. miért indul az önindító az izzitáskapcsolóról.Kell még az infó ez ügyben?

#13626 Szeni
2012-02-27 20:19:44

Öcsisajt,itt vagy valahol???????????????????????????????????????????????????????

Nincs profilkép
#13624 jambo
2012-02-27 19:45:36

Gondoltam csak lehet.De ha nem hát nem.Munkahengert megcsináltam de attól nem lett jobb.Akkor marad a szivattyu.Danke

#13623 Maszek Zs
2012-02-27 19:40:25

Válasz #13622. hozzászólásra Ugye orbitos azon nincs mit állítani!!!!!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#13622 rsándor
2012-02-27 19:38:41

Válasz #13619. hozzászólásra Miért állítanál, vagy szar a szivattyu vagy át van szakadva a munkahenger.

#13621 Maszek Zs
2012-02-27 19:35:32

Válasz #13620. hozzászólásra Akkor az a rövid tömzsi porlasztó csúcs van benne és ezeket 145-150-bara kell állítani.Legalább is az én könyvem azt írja.

Nincs profilkép
#13620 Kovács Gábor
2012-02-27 19:31:50

Válasz #13616. hozzászólásra

igen hengerenkénti izzítás van

Nincs profilkép
#13619 jambo
2012-02-27 19:30:43

De orbitos , gondolom attól még lehet.Csak nem tudom hol.Nem látok semmit,hacsak nem a difizár kapcsolónál.

Nincs profilkép
#13617 jambo
2012-02-27 19:12:56

Üdv hozzáértők.Tudja valaki hogy mtz952.2-ön hol lehet szervónyomást állitani?smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#13616 Maszek Zs
2012-02-27 18:47:06

Hengerenként van izzítása???

Nincs profilkép
#13615 Kovács Gábor
2012-02-27 15:35:10

hello!
mtz 550 porlasztócsúcsot mennyire kell beállítani?

Nincs profilkép
#13614 Tanulócska
2012-02-26 21:00:32

Válasz #13610. hozzászólásra

úgy hogy kuplungolva is volt kb 230000 be fát a gazdának de ebbe nincs benne az a drága 140-es hajtómű olaj az is+1000 ft/liter csak annyi hogy a 230ba benne van a csapágy ami magába 42e volt

Nincs profilkép
#13613 Salas
2012-02-26 20:50:25

Válasz #13601. hozzászólásra
Nem állt szándékomban. Én csupán (így hogy megenyhűlt és nincs még sok meló) gondoltam kitakarítom a szűrőket. Negy erőkkel szét is szedtem és ki is takarítottam volna ha lett volna benne (így vettem). A többi meg már ismert.

Nincs profilkép
#13612 rsándor
2012-02-26 20:49:47

Válasz #13611. hozzászólásra Mint mondtam az enyém jó csak nincs hangja de igy a legegyszerűbb megtudni hogy megy vagy sem.

#13611 gaben69
2012-02-26 20:41:39

Válasz #13603. hozzászólásra

T. Sanyi!
Szerintem azért nem hallod a surrogó hangot, mert a centrifugál szűrő belsejében ugye van egy kúpos szürő, s annak a tetejében meg van egy záró fedél. Én mint szerelő találkoztam ilyen problémával, azaz valaki valamiért kivette a fedelet s úgy hagyta. / azért veszik ki mert ha sűrű, koszos trutyi az olaj akkor képes a szűrőt összeroppantani a nyomás/ . Vagy még van egy másik, a szürö kilyukadt vagy repedt, nem látja el a feladatát, s átengedi a koszt a furatokba. De akkor már nagyobb baj lehet..... besül a motor vagy miegymás az eltömített furat miatt.

#13610 ATIS78
2012-02-26 20:41:03

Válasz #13608. hozzászólásra

mennyibe került az alkatrész...csak tájékozódás képen érdekel...smile rolleyes

#13609 atti212.
2012-02-26 20:37:36

Válasz #13607. hozzászólásra

Az azért van, mert oda előre a dekni helyére (amit a 4 csavar fog) fel lehet tenni egy kormánytengelyt, aminek a végén egy olyan kupfogaskerék van. Az ülést pedig a motortetőre lehet szerelni így fordított üzzemódban is lehet használni a gépet. (hasonlóan mint a kombájn)
Legalábbis az oroszok így gondolták, a valóságban elég érdekes lenne, mert barkácsolni kéne hozzá elég rendesen.

Nincs profilkép
#13608 Tanulócska
2012-02-26 20:36:36

Válasz #13606. hozzászólásra
1db fogaskerék kivételével mindent+difi fogaskerék párt a derekát csak átcsapágyaztam mert a kb a 48liter hajtómű olajból nem volt benne csak 28 fekete olajnak nem mondható folyadék nagyjából ennyi

#13607 Pöcök2
2012-02-26 20:25:37

Szeretném tudni T25A kománymű szétszerelésekor a kormánykerék alatt van egy csapágy és az alatt retesz rögzitéssel egy kúpfogaskerék mi célt szolgál?Tud valaki segiteni mert magamtol nem jövök rá.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtótájékoztatót tartott az Agrárminisztérium – minden termelőt érintenek az elhangzottak
Sajtótájékoztatót tartott az Agrárminisztérium – minden termelőt érintenek az elhangzottak
Sokmilliós támogatást kaphatnak a legkisebb gazdaságok és a fiatal gazdák.
Rengeteg új szabály jelent meg az év végén – érdemes képbe kerülni a változásokkal
Használt MTZ gumi eladó
Használt MTZ gumi eladó

160.000 Ft

Vogel Noot Gruber
Vogel Noot Gruber

800.000 Ft

10 darab 7 hónapos Gyöngyös eladó
10 darab 7 hónapos Gyöngyös eladó

2.500 Ft

Gruber 11 kapás
Gruber 11 kapás

2.930.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]