Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok Van egy 892.2 traktorom . A műúton 25km/h sebesség fölött úgy ugrál ,hogy alig lehet benne megülni . Hogyan lehetne orvosolni kinek mi a tapasztalata. Elsősorban építő jellegű kommenteket kérnék.
Válasz mtz1221 #82953. hozzászólásárano,azért a 6hengerrel csak ovatosan a fogyasztással....
nehogy meglepődj,pláne,hogy van az a kis török vasad!!!!
class arion430-al kaszálgattam,na az keveset eszik!
Itt kisebb gazda is vett '98 körüli évjáratot 100 le körülit mtz helyett, meg van vele elégedve.
Meg ahogy nézegetem 90-2000 közötti évjáratokra nem igen panaszkodnak.
Jó, ha bele kell túrni pénzes, de minden van hozzá, meg ezek még használatra lettek gyártva, nem szervízóradíjra.
Neked meg a javítás nem okozna gondot.
Ha nekem lenne annyi pénzem, meg háttér is hozzá, hogy szükséges legyen én 3350-et simán vennék. 105 le szívó, youtubeon van egy román srác, családilag csinálják ott van kettő is, mennek. Meg most vettek 7710-et asszem.
Válasz nemhektarharcos #82952. hozzászólásáraÉrted akkor a bánatom ??? Ez a 6hengerrel 4000 kilójával semmi fogyasztással elmenne kaszával vetőgéppel bálázóval mindenütt kis munkákban 1300 motorfordulattal. Ha meg pótkocsi vagy trágyaszóró kell akkor had szóljon nagy gázon. mindegy rávárunk, ha nem kell senkinek pofátlanul rákínálok vagy 15000. Meg a szívó motor bírná is.
Válasz mtz1221 #82947. hozzászólásáraMondjuk ez a tlt amelyikbe van 540 eco igazából majdnem mind tudja 1400-as fordulat körül, de a 6 henger miatt azért lehet kicsit combosabb az a történet
Válasz Gumóka #82948. hozzászólásáraAkartam én neked 1x is rosszat ??? Azoknak jobban örültek mikor elvitték, mint mikor az mtz-ből átültek beléjük. Van azok ban ilyen 2500 eurós feltöltő kis olajpumpa, meg 3000 eurós nagy pumpa, meg olyan hogy a végén kiderül az elosztó van menthetetlenül kikopva. stb-stb. Emberek is kihalnak lassan aki keveset is értett hozzájuk stb stb. Előbb a lambó mint azokból 1.
rharcos #82946. hozzászólására" style="color: #007e00;">Válasz nemhektarharcos #82946. hozzászólásáraEttől félek én is. De komolyan ebben van minden benne ami nekem kéne, meg árban is elfogadható. Nincs elektronika/20sebesség van, 6 hengeres szívó motor, mechanikus írányváltó 1300rpm-nél forog a tlt 540-et, mesés.
Válasz mtz1221 #82942. hozzászólásáraÉn nem vennék ilyen csúnyán mondva neve nincs traktort és tényleg nem bántásképp, de itt is próbálkoztak és aki használja az általában később egy ismertebb márkára váltott. Szervíz, alkatrész ellátás, típusismeret nem szokott a helyzet magaslatán lenni.
Válasz mtz1221 #82943. hozzászólásáranem tudom, de montha erről olvastam volna, mérget nem vennék rá, de 99%. pá rnapja, hete, fogalmam sincs hol. portfoli, hvg, lehet valami ilyesmin
Válasz mtz1221 #82940. hozzászólásáranem talajozni, hanem bálázni, kaszálni, vetni, ilyesmi. mondjuk az az 1500 kg, az nem túl sok... csak mérgembe írom, egyszerűen horror árak vannak, egy 140 lovas kis gép 40 millió... és az még hol van attól, hogy vetőgépet húzzon...
nézd meg, de... a 8000 óra nem sok, főleg ha olasz gélp volt, akkor ez csak gyümölcsösobe baszkurált, motorja nem lehet ki, bár ugye azt a legkönyebb tesztelni. hogy kapsz.e hozzá valamit is? hát baszki... de olvastam, hogy kínaiak megvették ezt a gyárat, és saját márkát gyártanak benne, nem? de mondjuk ha leállt évekkel ezelőtt a gyát, akkor valszeg ott alkatrész uténpótlás totál kuka lehet. mindenképp keress hozzá alakatrész katalógust, és szervíz utasítást, anélkül szerintem ne, nem tudsz vele mit csinálniu.
Válasz envagyok2 #82939. hozzászólásáraTiszta mechanikus mindene, mint egy 90-es évekbelieknek. Ezért is tetszik, a motor is sima 6 henger szívó adagolós. Nem is kéne mtz-n kívül semmi de sorban járni ekézni permetezni nem áll a kezemre, megbacom is. 1221-el meg nem nyúlsz mellé ha a fene megette akkor sem. Iker kerékkel meg 160-70 lóra felhúzott motorral bármelyik 180 lovas nyugati mellé oda rakhatod, csak a hidraulikáján ne legyen 1500 kilótól több.
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáranem nyitok meg olyan weboldalt, ahol a sütiket meg nyomkövetőket, meg ki tudja miket nem tudom egy kattintással kikapcsolni. elvből. ezen sem tudom ezt megtenni,í gy nem tdom megnyitni, csak azt létom, hogy laborgini használt gépnél egyetlen egy szempont van, van-e szerelő, aki napi szinten benne van. nem aki kimegy hozzád, és fél év alatt széttúrja, aki a te pénzeden tanulja neg, hanem aki ismeri a gépet. ha ninc silyen, akkor szerintem felejtős. nem tudom mennyi elektronika van ebben, nem tudom milyen a váltója, de ha nyakig van szenzprral meg ilyen.olyan tiltásokkal, mármint ha szenzor értéke nem a tartoményon belül van, akkor megáll, akkor megárölsz, se tudsz vele mit kezdeni, mert csak borzalamas kínlódások után jössz rá, hogy mi a gondja. másik, sok gépnek eléhető ilyen-olyan oldalakon a komplett szervíz utasítása, tehát nem a karbantatási könyve, hanem amit a szervizek használnak, amikből a szervizek dolgoznak, szerelési utasítások, hibakódok, stb st stb, ehhez megtalálod? ha nem, akkor se nyőlnélk hozzá, egyszerűen az első megállásnál kész, vége.
nekem most a fékpedál kapcsoló és a biztosíték tábla/relé láva között elveszik a delej a köteből, nem kapcsolja a féklámpa relét a szemét. 3 cm zsinóron, valahol. de nem testel le, nem megy ki biztosíték, nem ég le, nem füstöl, semmi, csak éppen nem kapcsolja a relét. öklömnyi vastag köteg, ezer aljzat, dugó. mit csinálsz vele? ember nincs, aki hozzányúljon, izé, nem ismrem, nincs kapcsolási (pedig nekem van komplett szervíz utasításom, de rá se néz senki), izé, hagyjábékén. kész, vége. gondolom valami cínbus van valahol, az mehetett szét, de hol keresed, mit bontasz meg, és mellette mi másik nyolc dolgot teszel tönkre?
szóval nem tudom... komolyan gondolkodom a 1221be, otromba, primitív vas, és ezt tudod üzemeltetni, 25 ezer + áfa szervízdíjjal, és akkor még könyörögsz, az rohadt nagy kapufa...
Köszönöm meglett a baj, úgy meghúztam a kar csavarját hogy megszorítottam vele együtt az egészet... Viszont tennék egykaros kart, jelenleg kétkaros van csak szerintem kicsit el van menve valami mert látom hogy az egész szerkentyű mozog össze vissza és kímélésképp feltenném az egykarost, csak cserélni kell vagy mást is alakítani?
Válasz mtz1221 #82921. hozzászólásáraNem magasságilag gondoltam, hanem a váz és a fülke bak furatainak közzéppontjára, ott lehet majd némi eltolás, de remélem majd a fülke is nagyjából központos lesz a vázhoz képest, mert az még kérdéses
Válasz Róbert86 #82932. hozzászólásáraVan itt több darab, ezek tsz maradványból lettek beszámítva. Nem akartak bajlódni árveréssel, vagy eladással. kérdés hogy mennyi lehet még bennük fő darab bontás nélkül.
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáraSzia. Ez szerintem be lett szamolva ujert. A tulajnak nem volt arca eladni inkabb beszamoltatta kevesebbert. Gondolj bele.
Válasz Erdőjaro #82929. hozzászólásáraAmilyen szerencséd van hozzájuk, erre nem lehet választ adni. Én ahol állandóan kiment oda raktam legolcsóbb hengergörgőset, azóta váltó felbontva nem volt. Háború előtt harp csapágyakkal szerelték őket a gyárban, de hogy vannak e még. Lengyel Cseh Ukrán vagy Szlovák csapágyakat keress.
Válasz Erdőjaro #82929. hozzászólásáraAmit lehetett, én feltúrtam a netet, 30-40 éves radax, gpz, urb, de skf, fag is került be.
Olcsóbb is volt még postával is, meg akkor talán még minőségibbet gyártottak.
Válasz envagyok2 #82925. hozzászólásáraERRE nézz már rá. Mi lehetne elvárni 8000 óra után ??? Új mtz árra de minden benne van ami nekem kéne. 1300 motor rpmnél 540~et fordulna a tlt, 6 henger pótozhatna is, faca a sebesség tartománya, meg nem túlnehéz kis munkákra. +?faca a gumizása. Csak a kora meg a leendő alkatrészei.
Válasz mtz1221 #82916. hozzászólásáraa szlovéánoknál lehet venni kormény tartót, ami egyben az orbitzot is tartja, tehát ode be tudod tenni a kormányrúd végére az orbitot, és akkor oda teszed a kormányt, ahova akarod. ha egyszer lesz időm, így csinálom meg az egynees hiddal. ülést már beraktam középre, vettem ugyanorr ülést, kicsit keskenyebb, mint aeredeti tuszki, faszán be lehet tenni középre.
Két karos ablaktörlő helyére felmegy simán az egy karos? Próbaképp venném mert nem tudom hogy mi a franc van de kicsavarja a kezemet az ablaktörlő motor az ablaktörlőt meg még sem viszi, nem igazán szeretnék 40 ezerért újat venni. Ez a fajta motort meg nem is igazán lehet helyettesíteni
Válasz mtz1221 #82919. hozzászólásáraHa az idén télre nem köhinti meg a motort a turbó, a kihelyezett karokat kiteszem rudazattal oldalra a kézigáz fölé, a gázpedál még a legkevesebb talán, azt ki kell hozni a műszerfal alján, mint a nyugatiaknál van.
Csak szerintem a kuplung meg a fékpedál se lenne kényelmes, meg a ki-be szállás sem szerintem.
Az ötlet egyébként nem rossz, de szerintem ezt a fülkét nem középkormányosra tervezték, ergo' elbacott lett...
Apropó, ha a fülke bakokban van 3-8 mm közötti eltérés itt-ott, azt tolerálja a gumibak?
Eqrtam, mert az első bakokat lecsavaroztam, mielőtt kimértem, hátul ugye nem is volt, aztán kicsit nehezen jött össze a matek hozzá most, a traktorról mértem középpontokat, azok jók is lettek, a fülke-bak helyzetbe vannak mm-ek.
Meg hátul 1cm emelést kapott, elől is magasabb lett, de az szerintem kicsit több lett, ott nem mértem ki, a fülke vázához igazítottam.
De addig méricskéltem a két első bakot, hogy feltűnt, az első szélvédő, vagyis az első rész döntött lenne?
Ha a homlokvázhoz raktam derékszögbe, sehogy nem jött ki a küszöbhöz, meg a kétoldali taposólemezhez, szóval szerintem ja.
Összességében egész gyárias lett, a többire meg ápol és eltakar a festék, meg a kasznitömítő
Válasz Gumóka #82917. hozzászólásáraKösz, de jobban nézve nem kivitelezhető. Szarul jönne ki a végén a gázpedál állása meg kéne mókolni a kihelyezett karoknál is az oldalát. Gondoltam neki esek és átrakjuk középre és ezzel vetek. most volt először ráakasztva a vetőgép, de ennél lehetetlen beállítani úgy hogy bárki beleül, annak jó legyen a nyomjelző jelölése. Töröknél kijött a gyerek még ebédeltem, és ment gond nélkül, de itt ha valaki másképp ül az ülésben, mindjárt elmegy 10-15 centi, ugyanazon nyomjelző állításnál.
Válasz mtz1221 #82916. hozzászólásáraPassz. De azért kéne rá 1 nap.
Az a 4 tőcsavar fogja, a 4 menetes furat meg a műszerfalkonzolé.
A 4 csavart még átteszed, másnem az is szegecsanyás menetes furatba lesz csavarozva tőcsavar helyett. Csak ugye át kell faragni a műszerfalat is, meg az ülést is eltolni, ott meg az ülés alatti trepni a bajos. Elvileg a szélvédőmosó furata a közepe, ahhoz képest a 4 csavar középpontja kb. 8 centi.
Válasz mtz1221 #82911. hozzászólásáraJa, hát azért készül ez is ilyen lassan, mert van, hogy hetek maradnak ki, hogy nem nyúlok hozzá.
Ha az új és bontott alkatrészárakat nézem, megérte, ha meg lenne rendesen időm, már kész is lenne.
Válasz Gumóka #82908. hozzászólásáraEnnek a Zentainak 25 éve van imt/Rakoviva alkatrész boltja, csak ahogy eladták itt a gyárakat indiából rendeli a tafe stb alkatrészeket hozzájuk. Addig bactatták hogy legyen normális mtz alkatrész is, hogy belevágott 5-6 éve.
Válasz Gumóka #82908. hozzászólásáraJobb lesz mint a gyári. Kérdés hogy megérte e, mert ez az idő helyett helyett körbe búghattad volna Magyarországot.
90910 hozzászólás
Válasz kisssteve #82957. hozzászólásáraakkor ájjál benne,vagy ugorj ki mongyuk 20nál.
Válasz kisssteve #82957. hozzászólásáraMindegyik ezt csinálja, valaki Taurus gumit vett rá, és állítása szerint megszünt a pattogás
Válasz Gumóka #82956. hozzászólásáraAlakul ez, van még sok meló vele?
Sziasztok Van egy 892.2 traktorom . A műúton 25km/h sebesség fölött úgy ugrál ,hogy alig lehet benne megülni . Hogyan lehetne orvosolni kinek mi a tapasztalata. Elsősorban építő jellegű kommenteket kérnék.
Egész jól haladtam ma, fél nap igaz, meg -1 sarokcsiszoló
Válasz mtz1221 #82953. hozzászólásárano,azért a 6hengerrel csak ovatosan a fogyasztással....
nehogy meglepődj,pláne,hogy van az a kis török vasad!!!!
class arion430-al kaszálgattam,na az keveset eszik!
Válasz mtz1221 #82949. hozzászólásáraDehogy
Itt kisebb gazda is vett '98 körüli évjáratot 100 le körülit mtz helyett, meg van vele elégedve.
Meg ahogy nézegetem 90-2000 közötti évjáratokra nem igen panaszkodnak.
Jó, ha bele kell túrni pénzes, de minden van hozzá, meg ezek még használatra lettek gyártva, nem szervízóradíjra.
Neked meg a javítás nem okozna gondot.
Ha nekem lenne annyi pénzem, meg háttér is hozzá, hogy szükséges legyen én 3350-et simán vennék. 105 le szívó, youtubeon van egy román srác, családilag csinálják ott van kettő is, mennek. Meg most vettek 7710-et asszem.
Válasz nemhektarharcos #82952. hozzászólásáraÉrted akkor a bánatom ??? Ez a 6hengerrel 4000 kilójával semmi fogyasztással elmenne kaszával vetőgéppel bálázóval mindenütt kis munkákban 1300 motorfordulattal. Ha meg pótkocsi vagy trágyaszóró kell akkor had szóljon nagy gázon. mindegy rávárunk, ha nem kell senkinek pofátlanul rákínálok vagy 15000. Meg a szívó motor bírná is.
Válasz mtz1221 #82951. hozzászólásáraIH-n 1550 az 540eco igazad volt
Válasz nemhektarharcos #82950. hozzászólására1700 körül van az 540e, 1000-es tltn tudja 1300 ön.
Válasz mtz1221 #82947. hozzászólásáraMondjuk ez a tlt amelyikbe van 540 eco igazából majdnem mind tudja 1400-as fordulat körül, de a 6 henger miatt azért lehet kicsit combosabb az a történet
Válasz Gumóka #82948. hozzászólásáraAkartam én neked 1x is rosszat ??? Azoknak jobban örültek mikor elvitték, mint mikor az mtz-ből átültek beléjük. Van azok ban ilyen 2500 eurós feltöltő kis olajpumpa, meg 3000 eurós nagy pumpa, meg olyan hogy a végén kiderül az elosztó van menthetetlenül kikopva. stb-stb. Emberek is kihalnak lassan aki keveset is értett hozzájuk stb stb. Előbb a lambó mint azokból 1.
Válasz mtz1221 #82947. hozzászólásáraInkább egy utolsó szériás körfülkés Jd, vagy az első kockafülkés.
rharcos #82946. hozzászólására" style="color: #007e00;">Válasz nemhektarharcos #82946. hozzászólásáraEttől félek én is. De komolyan ebben van minden benne ami nekem kéne, meg árban is elfogadható. Nincs elektronika/20sebesség van, 6 hengeres szívó motor, mechanikus írányváltó 1300rpm-nél forog a tlt 540-et, mesés.
Válasz mtz1221 #82942. hozzászólásáraÉn nem vennék ilyen csúnyán mondva neve nincs traktort és tényleg nem bántásképp, de itt is próbálkoztak és aki használja az általában később egy ismertebb márkára váltott. Szervíz, alkatrész ellátás, típusismeret nem szokott a helyzet magaslatán lenni.
Válasz Jakabjóska #82915. hozzászólásáraAkkor nem érdemes buherni. Igaz?
Üdv Zsolt.
Válasz mtz1221 #82943. hozzászólásáranem tudom, de montha erről olvastam volna, mérget nem vennék rá, de 99%. pá rnapja, hete, fogalmam sincs hol. portfoli, hvg, lehet valami ilyesmin
Válasz envagyok2 #82941. hozzászólásáraHol olvastad hogy kínaiak megvették ezt a gyárat, és saját márkát gyártanak benne, nem találom sehol ?
Válasz envagyok2 #82941. hozzászólásáraOk sikerült a kedvem elvenni tőle. Majd várunk kdvező alkalmat egy 105 lovas armára.
Válasz mtz1221 #82940. hozzászólásáranem talajozni, hanem bálázni, kaszálni, vetni, ilyesmi. mondjuk az az 1500 kg, az nem túl sok... csak mérgembe írom, egyszerűen horror árak vannak, egy 140 lovas kis gép 40 millió... és az még hol van attól, hogy vetőgépet húzzon...
nézd meg, de... a 8000 óra nem sok, főleg ha olasz gélp volt, akkor ez csak gyümölcsösobe baszkurált, motorja nem lehet ki, bár ugye azt a legkönyebb tesztelni. hogy kapsz.e hozzá valamit is? hát baszki... de olvastam, hogy kínaiak megvették ezt a gyárat, és saját márkát gyártanak benne, nem? de mondjuk ha leállt évekkel ezelőtt a gyát, akkor valszeg ott alkatrész uténpótlás totál kuka lehet. mindenképp keress hozzá alakatrész katalógust, és szervíz utasítást, anélkül szerintem ne, nem tudsz vele mit csinálniu.
Válasz envagyok2 #82939. hozzászólásáraTiszta mechanikus mindene, mint egy 90-es évekbelieknek. Ezért is tetszik, a motor is sima 6 henger szívó adagolós. Nem is kéne mtz-n kívül semmi de sorban járni ekézni permetezni nem áll a kezemre, megbacom is. 1221-el meg nem nyúlsz mellé ha a fene megette akkor sem. Iker kerékkel meg 160-70 lóra felhúzott motorral bármelyik 180 lovas nyugati mellé oda rakhatod, csak a hidraulikáján ne legyen 1500 kilótól több.
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáranem nyitok meg olyan weboldalt, ahol a sütiket meg nyomkövetőket, meg ki tudja miket nem tudom egy kattintással kikapcsolni. elvből. ezen sem tudom ezt megtenni,í gy nem tdom megnyitni, csak azt létom, hogy laborgini használt gépnél egyetlen egy szempont van, van-e szerelő, aki napi szinten benne van. nem aki kimegy hozzád, és fél év alatt széttúrja, aki a te pénzeden tanulja neg, hanem aki ismeri a gépet. ha ninc silyen, akkor szerintem felejtős. nem tudom mennyi elektronika van ebben, nem tudom milyen a váltója, de ha nyakig van szenzprral meg ilyen.olyan tiltásokkal, mármint ha szenzor értéke nem a tartoményon belül van, akkor megáll, akkor megárölsz, se tudsz vele mit kezdeni, mert csak borzalamas kínlódások után jössz rá, hogy mi a gondja. másik, sok gépnek eléhető ilyen-olyan oldalakon a komplett szervíz utasítása, tehát nem a karbantatási könyve, hanem amit a szervizek használnak, amikből a szervizek dolgoznak, szerelési utasítások, hibakódok, stb st stb, ehhez megtalálod? ha nem, akkor se nyőlnélk hozzá, egyszerűen az első megállásnál kész, vége.
nekem most a fékpedál kapcsoló és a biztosíték tábla/relé láva között elveszik a delej a köteből, nem kapcsolja a féklámpa relét a szemét. 3 cm zsinóron, valahol. de nem testel le, nem megy ki biztosíték, nem ég le, nem füstöl, semmi, csak éppen nem kapcsolja a relét. öklömnyi vastag köteg, ezer aljzat, dugó. mit csinálsz vele? ember nincs, aki hozzányúljon, izé, nem ismrem, nincs kapcsolási (pedig nekem van komplett szervíz utasításom, de rá se néz senki), izé, hagyjábékén. kész, vége. gondolom valami cínbus van valahol, az mehetett szét, de hol keresed, mit bontasz meg, és mellette mi másik nyolc dolgot teszel tönkre?
szóval nem tudom... komolyan gondolkodom a 1221be, otromba, primitív vas, és ezt tudod üzemeltetni, 25 ezer + áfa szervízdíjjal, és akkor még könyörögsz, az rohadt nagy kapufa...
Köszönöm meglett a baj, úgy meghúztam a kar csavarját hogy megszorítottam vele együtt az egészet... Viszont tennék egykaros kart, jelenleg kétkaros van csak szerintem kicsit el van menve valami mert látom hogy az egész szerkentyű mozog össze vissza és kímélésképp feltenném az egykarost, csak cserélni kell vagy mást is alakítani?
Válasz mtz1221 #82921. hozzászólásáraNem magasságilag gondoltam, hanem a váz és a fülke bak furatainak közzéppontjára, ott lehet majd némi eltolás, de remélem majd a fülke is nagyjából központos lesz a vázhoz képest, mert az még kérdéses
Válasz mtz1221 #82931. hozzászólásáraEz a kínai vacak pl
anyít bír mint egy márkás.
Válasz Róbert86 #82932. hozzászólásáraVan itt több darab, ezek tsz maradványból lettek beszámítva. Nem akartak bajlódni árveréssel, vagy eladással. kérdés hogy mennyi lehet még bennük fő darab bontás nélkül.
Válasz Balázs. #82933. hozzászólásáraJa,írtad hogy kétkaros
Válasz nemhektarharcos #82923. hozzászólására. Melyik van neked? Lehet megúszod ablaktörlő kar cserével is
Válasz mtz1221 #82926. hozzászólásáraSzia. Ez szerintem be lett szamolva ujert. A tulajnak nem volt arca eladni inkabb beszamoltatta kevesebbert. Gondolj bele.
Válasz Erdőjaro #82929. hozzászólásáraAmilyen szerencséd van hozzájuk, erre nem lehet választ adni. Én ahol állandóan kiment oda raktam legolcsóbb hengergörgőset, azóta váltó felbontva nem volt. Háború előtt harp csapágyakkal szerelték őket a gyárban, de hogy vannak e még. Lengyel Cseh Ukrán vagy Szlovák csapágyakat keress.
Válasz Erdőjaro #82929. hozzászólásáraAmit lehetett, én feltúrtam a netet, 30-40 éves radax, gpz, urb, de skf, fag is került be.
Olcsóbb is volt még postával is, meg akkor talán még minőségibbet gyártottak.
Sziasztok!
Mtz váltóba milyen márkájú csapágyakat ajánlotok,ami nem SKF és nem Fag,mert azokkal tudom,hogy jó,csak horror lett az áruk.
Zkl van most benne, ami kiment egy alul is meg egy felül is.
Válasz nemhektarharcos #82923. hozzászólásáraÚgy emlékszem, hogy a motor tengelyvégén bordás "ricsnyi" van,és vagy az, vagy pedig ablaktörlő kar végében kopott ki a borda
Válasz nemhektarharcos #82923. hozzászólásáraNem e az ablaktörlő kar szorul?
Válasz envagyok2 #82925. hozzászólásáraERRE nézz már rá. Mi lehetne elvárni 8000 óra után ??? Új mtz árra de minden benne van ami nekem kéne. 1300 motor rpmnél 540~et fordulna a tlt, 6 henger pótozhatna is, faca a sebesség tartománya, meg nem túlnehéz kis munkákra. +?faca a gumizása. Csak a kora meg a leendő alkatrészei.
Válasz mtz1221 #82916. hozzászólásáraa szlovéánoknál lehet venni kormény tartót, ami egyben az orbitzot is tartja, tehát ode be tudod tenni a kormányrúd végére az orbitot, és akkor oda teszed a kormányt, ahova akarod. ha egyszer lesz időm, így csinálom meg az egynees hiddal. ülést már beraktam középre, vettem ugyanorr ülést, kicsit keskenyebb, mint aeredeti tuszki, faszán be lehet tenni középre.
Válasz mtz1221 #82916. hozzászólásáraMűszerfal nem engedi!!!!!!!!!!!!!
Két karos ablaktörlő helyére felmegy simán az egy karos? Próbaképp venném mert nem tudom hogy mi a franc van de kicsavarja a kezemet az ablaktörlő motor az ablaktörlőt meg még sem viszi, nem igazán szeretnék 40 ezerért újat venni. Ez a fajta motort meg nem is igazán lehet helyettesíteni
Válasz Gumóka #82920. hozzászólásáraBírja az annyi nem számít, szerintem sok szétrohadt fülke már nem mm-eket van odébb
Válasz Gumóka #82920. hozzászólásáraA 3-at elviszi a 8-hoz meg vágsz alá egy alátétet.
Válasz mtz1221 #82919. hozzászólásáraHa az idén télre nem köhinti meg a motort a turbó, a kihelyezett karokat kiteszem rudazattal oldalra a kézigáz fölé, a gázpedál még a legkevesebb talán, azt ki kell hozni a műszerfal alján, mint a nyugatiaknál van.
Csak szerintem a kuplung meg a fékpedál se lenne kényelmes, meg a ki-be szállás sem szerintem.
Az ötlet egyébként nem rossz, de szerintem ezt a fülkét nem középkormányosra tervezték, ergo' elbacott lett...
Apropó, ha a fülke bakokban van 3-8 mm közötti eltérés itt-ott, azt tolerálja a gumibak?
Eqrtam, mert az első bakokat lecsavaroztam, mielőtt kimértem, hátul ugye nem is volt, aztán kicsit nehezen jött össze a matek hozzá most, a traktorról mértem középpontokat, azok jók is lettek, a fülke-bak helyzetbe vannak mm-ek.
Meg hátul 1cm emelést kapott, elől is magasabb lett, de az szerintem kicsit több lett, ott nem mértem ki, a fülke vázához igazítottam.
De addig méricskéltem a két első bakot, hogy feltűnt, az első szélvédő, vagyis az első rész döntött lenne?
Ha a homlokvázhoz raktam derékszögbe, sehogy nem jött ki a küszöbhöz, meg a kétoldali taposólemezhez, szóval szerintem ja.
Összességében egész gyárias lett, a többire meg ápol és eltakar a festék, meg a kasznitömítő
Válasz Gumóka #82917. hozzászólásáraKösz, de jobban nézve nem kivitelezhető. Szarul jönne ki a végén a gázpedál állása meg kéne mókolni a kihelyezett karoknál is az oldalát. Gondoltam neki esek és átrakjuk középre és ezzel vetek. most volt először ráakasztva a vetőgép, de ennél lehetetlen beállítani úgy hogy bárki beleül, annak jó legyen a nyomjelző jelölése. Töröknél kijött a gyerek még ebédeltem, és ment gond nélkül, de itt ha valaki másképp ül az ülésben, mindjárt elmegy 10-15 centi, ugyanazon nyomjelző állításnál.
https://csoroszlya.hu/2023/05/15/cummins-motort-kapott-az-mtz-belarus-uj-taltosa/?
Válasz mtz1221 #82916. hozzászólásáraPassz. De azért kéne rá 1 nap.
Az a 4 tőcsavar fogja, a 4 menetes furat meg a műszerfalkonzolé.
A 4 csavart még átteszed, másnem az is szegecsanyás menetes furatba lesz csavarozva tőcsavar helyett. Csak ugye át kell faragni a műszerfalat is, meg az ülést is eltolni, ott meg az ülés alatti trepni a bajos. Elvileg a szélvédőmosó furata a közepe, ahhoz képest a 4 csavar középpontja kb. 8 centi.
Válasz Gumóka #82913. hozzászólásáraKormányt ha így szét van dobva, mennyi munka lenne berakni a közepére ???
Válasz bodazsolt67 #82914. hozzászólásáraMűszerfalat kell kissé megvágni, meg a kézigázt átalakítani
Segítséget kérnék! Mtz 50-be be tudom e építeni a 80-as felhajtható kormányszerkezetét? Kell- e hozzá valamit átalakítani? Zsolt
Válasz mtz1221 #82911. hozzászólásáraJa, hát azért készül ez is ilyen lassan, mert van, hogy hetek maradnak ki, hogy nem nyúlok hozzá.
Ha az új és bontott alkatrészárakat nézem, megérte, ha meg lenne rendesen időm, már kész is lenne.
Ha a Te álláspontodat nézzük, qrvára nem éri meg
Válasz Gumóka #82908. hozzászólásáraEnnek a Zentainak 25 éve van imt/Rakoviva alkatrész boltja, csak ahogy eladták itt a gyárakat indiából rendeli a tafe stb alkatrészeket hozzájuk. Addig bactatták hogy legyen normális mtz alkatrész is, hogy belevágott 5-6 éve.
Válasz Gumóka #82908. hozzászólásáraJobb lesz mint a gyári. Kérdés hogy megérte e, mert ez az idő helyett helyett körbe búghattad volna Magyarországot.