Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91765 hozzászólás
Nincs profilkép
#8015 Lala5995
2011-04-03 07:12:44

Válasz #8012. hozzászólásra

(0 és a 82 kormánymünél az írányítókar nem egyezik meg. De ezt nem az öntvény vastagsága okozza.

#8013 Czanik Sanyi
2011-04-02 22:16:39

Válasz #8011. hozzászólásra

Miért nem teszel képet itt!EZAZsmile biggrinsmile lol

Nincs profilkép
#8012 Mezítlábas
2011-04-02 22:15:56

Válasz #8007. hozzászólásra

Igen, ha kiér a barda akkor annak támaszkodik fel az alátét és nem szorítja meg a kart az anya. Ez a veszély nem áll fenn, beljebb van a borda.
Ha tudsz valami jó ötletet az öntvénnyel kapcsolatban, akkor légyszives írd le vagy küld el mailbe. Akkor mintha azt írtad volna, van rá megoldás és alkatrész sem kell hozzá.

#8011 Atis78
2011-04-02 22:13:17

Válasz #8009. hozzászólásra

Ez számomra kicsit érdekes!!Mert ha jól emlékszem az mtz-trak kétéltű vagonvontató traktorokon ilyen lassító mű nincs És ezt azzal bizonyítom,hogy én ott dolgozom ahol ezeket a gépeket átalakítják!!!
smile lol

Nincs profilkép
#8010 Mezítlábas
2011-04-02 22:10:47

Válasz #8006. hozzászólásra

Akkor a régi öntvények szélesre vannak öntve?
Mi gépünk 91-es évjáratú.
Felhasználói visszajelzés kellett nekik a hiba feltárására, a mérnök eljött megnézte és onnantól kezdve "szűkebbre" öntötték? Na mindegy, jövőhéten veszek egy új kart és meglátjuk, de viszem a régit viszonyítási alapnak.

Nincs profilkép
#8009 Martin001
2011-04-02 22:09:38

Válasz #8008. hozzászólásra

hali igen tényleg van igy szerelve nem sok van belöle .

#8008 Atis78
2011-04-02 22:05:52

Válasz #8005. hozzászólásra

Szia !!Mtz szerelő kollega!!!

Szeretném megkérdezni a délutáni írásodból a mozdonyos dolgot komolyan írtad!!!!Tényleg így van szerelve!!!!

Nincs profilkép
#8007 Lala5995
2011-04-02 22:04:21

Válasz #8006. hozzászólásra

Az irányítókarnak a bordás tengelyen ugy kell lennie, hogy a helyén még a tengelyen lévő bordák nem nyulhatnak ki az irányítókar alsó éléig! Maradni kell egy-két milliméternek! Ha kiér, hamarosan lógni fog az irányítókar.

Nincs profilkép
#8006 Lala5995
2011-04-02 21:59:28

Válasz #8003. hozzászólásra
Ez az, ezt nem írtam le multkor. Ezért jött a gyárból egyszer egy mérnök!

Nincs profilkép
#8005 Lala5995
2011-04-02 21:58:10

Válasz #8004. hozzászólásra

Kevesebb a fajlagos fogyasztás! Majdnem teljesen megegyezik a 80-as motorral. néhány eltérés van csak. Igaz, hátránya is akad. De több az előnye! Hidegindítás nehezebb, ez hátrány.

#8004 kissanya
2011-04-02 21:51:18

Válasz #8001. hozzászólásra

A d50 akkor a régi bukócsöves 50es féle moci és miért jobb a közvetlen befecs?

Nincs profilkép
#8003 Mezítlábas
2011-04-02 21:50:30

Válasz #8002. hozzászólásra

Már csak mi is erre a hibára gondolunk, mert a többi kijavítva.
A kerék elfordulási szöget mi határolja be? mivel ütköző sehol nincs, viszont az öntvényen látszik, hogy eléri a kar. Az öntvény lenne az "ütköző"?

Nincs profilkép
#8002 Lala5995
2011-04-02 21:44:18

Válasz #8000. hozzászólásra

A 80-asé más. Minden előfordulhat. Ha ez így van, a hiba valószínüleg megoldódik a cserével. Ezt a hibát sajnos a gyártó is elkövette már.

Nincs profilkép
#8001 Lala5995
2011-04-02 21:38:05

Válasz #7999. hozzászólásra

D-50 es lesz. Az előkamrás motor. Jobb a közvetlen befecskendezésü. Például a hengerfej ritka, drága hozzá. Előfordulhat, hogy a közvetlen befecskendezésüvel van szerelve, ami sokkal jobb.

Nincs profilkép
#8000 Mezítlábas
2011-04-02 21:35:32

Válasz #7996. hozzászólásra

Ezt elfelejtettem írni, a fedélen a csavart kézzel behajtottam ütközésig és egy picit ráhúztam kulccsal aztán lekontráztam. Kerékösszetartás még nem mértem, de holnap lemérem. A munkahenger volt szétszedve mert kicseréltem az összes gumigyűrűt. A fogasív és léc közti hézag 0,2 mm-nél kisebb, a fogasléc és a fogasív, hogy szinel-e (lóg-e) pontosan nem emlékszem, azthiszem egyszintbe van.
Valamire felfigyelt apám, megnéztünk egy másik 80-ast és az összekötő rudak párhuzamosak a híddal, mienken nem. Az lehetséges, hogy valamikor 82-esnek a karját tették fel? Ha jól emlékszem az hosszabb egy picit, javíts ki ha tévedek.

#7999 kissanya
2011-04-02 21:33:10

Válasz #7997. hozzászólásra

1986 os sajnos a motort nem tudom ezt elfeledtem megkérdeznismile crying

Nincs profilkép
#7998 Martin001
2011-04-02 21:32:08

az adagoló állásban tönkre tud meni ha üzem agyag van benee?

Nincs profilkép
#7997 Lala5995
2011-04-02 21:29:14

Válasz #7995. hozzászólásra
Ebben az esetben az olajnyomás fontos lehet. Alapjárat és a nagyobb fordulaton is. Füst, ha van, a színe.Kuplung és a gumik állapota.Ha sokat használták a vezetőülés sem a legjobb. A gyártási éve? Milyen motor van bent? D 50? Vagy a 80-as tipusunak mondott motor? Ami közvetlen befecskendezésü. Ha az utóbbi, jobb választás!

Nincs profilkép
#7996 Lala5995
2011-04-02 21:23:16

Válasz #7991. hozzászólásra

Itt egy kimaradt. A kormánytengely állítócsavarja a fedélen. A kerékösszetartás jól van beállítva? A munkahengert is érdemes szétszedni. A fogasív, fogasléc közti hézag ne legyen több 0,2 mm-nél. A fogasív helyzete a fogasléchez is árulkodó lehet. Ha a felső élük találkozásánűl a fogasív lejjebb van, mint a fogasléc,hézagolni (emelni) kell. Ha mind ez nem vezet eredményre, jó lenne látni képet!

#7995 kissanya
2011-04-02 21:22:02

Válasz #7990. hozzászólásra

köszönöm te is sokat segítettél! Nekem azt mondta az ember hogy nem rég lett hüvely+dugó cserélve benne,új kicsi tipusu önindító van rajta és új az adagoló(vagy felujitott ezt nem tudom pontosan)Ők földet hordtak vele pótkocsin nekem ezt mondta

Nincs profilkép
#7994 Martin001
2011-04-02 21:18:16

Válasz #7993. hozzászólásra

hát a folyto szelep biztos nem mert se szivocsonk se kipufogo nincs rajata de megnézm a szelepnél arugot mert a szelephézagot is meg akarom nézni

Nincs profilkép
#7993 Lala5995
2011-04-02 21:14:56

Válasz #7989. hozzászólásra

Mielőtt levennéd az adagolót, egyet megnézhetnél!
A szelepfedelet kellene levenni! Figyelmesen megnézni a rugókat. Előfordulhat, egy belső rugó eltört! Egyenletes járás, kék füst utal rá. Utána néha a hang is változik nagy fordulaton. Ha mégsem ez, jöhet le az adagoló. A szívócsőben levő fojtószelep is sok embert megviccelt már. De itt valószínüleg nem ez lesz!

Nincs profilkép
#7992 oszi80
2011-04-02 21:11:51

Válasz #7988. hozzászólásra
Ha szól mint állat akkor biztos gond van vele. Amúgy hidegen inditsátok az is sokat elárul.

Nincs profilkép
#7991 Mezítlábas
2011-04-02 21:11:44

Válasz #7986. hozzászólásra
Irányító karok meghúzva, függőleges tengely alsó és felső anyája meghúzva, munkahengeré is. Fagasléc- fogasív kihézagolva, excenteres hüvely könyv szerint beállítva, gömbcsapok újak, sehol nincs lazulás.
Ezért is érdekes a jelenség.
Visszaolvastam és írtad, hogy tudod miért csinálja csak nem árultad el akkor valamiért.

Nincs profilkép
#7990 Lala5995
2011-04-02 21:10:09

Válasz #7981. hozzászólásra

Ha régebbi a gép, mit újítottak fel. Ez sokat elárul a használatról. Üzemóra, olajfolyások, hangok, kormány, fék, kuplung, kabin, gumik és a váltó. Ezenkívül a hidraulika rendszer, TLT.Elektromos rendszer is sokba kerülhet, ha olyan a hiba. Akkumulátor, generátor, önindító, ventillátorok. A többiek is jól leírták amire érdemes figyelni! Én az illesztéseknél is megnézném. Főképpen, ha azt mondják, minden eredeti. Hangok is utalnak a gép állapotára. Egy kivülálló szakember jól jönne! Aki tud segíteni az esetleges rejtett hibák feltárásában. Az adás- vételkor lehetőség van arra, hogy a gép rejtett hibáira garanciát vállaljon az eladó!

Nincs profilkép
#7989 Martin001
2011-04-02 21:06:22

Válasz #7988. hozzászólásra

halli vagy hézagolási gond vagy csapágy vagy már foghegyre megy és megkopt

#7988 kissanya
2011-04-02 21:04:51

Válasz #7983. hozzászólásra

köszi,amúgy ha motorfékkel búgg akkor az difi hézagolási gond???

Nincs profilkép
#7987 Martin001
2011-04-02 21:02:23

Válasz #7985. hozzászólásra

az jó akkor jó deregel azért megnézem a porlasztokat meg a szelephézagot ha akor se javul leveszem az adagolott és megnézetem avalaki szakival de nem értem mert akor könyen se indulna meg alapjáraton se lene egyenletes járás nem

Nincs profilkép
#7986 Lala5995
2011-04-02 20:58:10

Válasz #7955. hozzászólásra

A kormányműnél a lógások és a megnövekedett hézagok okozzák ezt a jelenséget. A lazulások legyenek megszüntetve! Irányítókar, gömbfejek ne lógjanak. Utána a kormányműnél kell a hézagokat beállítani a megadott értékre. Erről már írtam. Ha érdekel, keress meg! Egyszerűen kiküszöbölhető a hiba. De véletlenül sem úgy, hogy a vezérlőtolattyúnál rugót rövidítesz!

Nincs profilkép
#7985 oszi80
2011-04-02 20:58:04

Válasz #7984. hozzászólásra
Valószinü adagolos lesz.

Nincs profilkép
#7984 Martin001
2011-04-02 20:56:23

Válasz #7982. hozzászólásra

hirtelen géz adásra jól reagáll de utána mintah 3 hengeres lene

Nincs profilkép
#7983 oszi80
2011-04-02 20:56:00

Válasz #7981. hozzászólásra
Tekerd meg kilencbe és halgasd a váltót meg a hátulját, gyorsitáskor is és motorfékkel is.

Nincs profilkép
#7982 oszi80
2011-04-02 20:53:45

Válasz #7980. hozzászólásra
Nagyon dadog gáz adásra?

#7981 kissanya
2011-04-02 20:49:49

sziasztok! holnap szeretnék venni egy 550 es mtz-t. Nem vagyok műszaki analfabéta de mondjatok 1-2 dolgot amire mindenképp figyeljek!
Köszönöm!

Nincs profilkép
#7980 Martin001
2011-04-02 20:48:43

Válasz #7978. hozzászólásra

hangja jó nak tünik csak kéken füstöl kópógni nem kópóg kipufogo csonkon lááng nincs.

Nincs profilkép
#7979 oszi80
2011-04-02 20:47:21

Válasz #7977. hozzászólásra

Ha nagy az előtöltés, melegszik a gép. Amúgy az nem szokott magától elállítódni.

Nincs profilkép
#7978 oszi80
2011-04-02 20:45:20

Válasz #7976. hozzászólásra

Az eléggé észre vehető lenne, ha annyira kitámasztana valamelyik szelep. A gond az, hogy a traktor hangját kellene hallani, úgy sokkal könnyebb lenne.

Nincs profilkép
#7977 Martin001
2011-04-02 20:42:13

Válasz #7975. hozzászólásra

esetleg még ara gondolok hogy elö vagy utotöltés nagy lehet?

Nincs profilkép
#7976 Martin001
2011-04-02 20:40:55

Válasz #7975. hozzászólásra

még nem de holnap regel azt is meg szeretném nézni de szerinted az nem lehet

Nincs profilkép
#7975 oszi80
2011-04-02 20:38:33

Válasz #7974. hozzászólásra
Akkor az a henger nem menne egyáltalán. néztél hézagot?

Nincs profilkép
#7974 Martin001
2011-04-02 20:36:30

Válasz #7973. hozzászólásra

szivo vagy kipufogo szelep kitámasztana,

Nincs profilkép
#7972 Martin001
2011-04-02 20:33:16

eset leg az nem lehet valamei szelep kitámaszt?

Nincs profilkép
#7971 oszi80
2011-04-02 20:32:36

Válasz #7968. hozzászólásra

A porlasztókkal kezdeném. Mindenképpen én.

Nincs profilkép
#7970 Martin001
2011-04-02 20:32:27

Válasz #7969. hozzászólásra

de szerintem a porlasztok kal lesz a baj de nem biztos

Nincs profilkép
#7969 oszi80
2011-04-02 20:30:24

Válasz #7967. hozzászólásra

Azért kérdeztem a gyűrűket.

Nincs profilkép
#7968 Martin001
2011-04-02 20:30:22

Válasz #7967. hozzászólásra

hát de szerintem a füst szagárol itélve el nem égett üzem agyag

#7967 Czanik Sanyi
2011-04-02 20:28:12

Válasz #7960. hozzászólásra
Kéken akkor is szokott füstölni, ha eszi az olajat.

Nincs profilkép
#7966 Martin001
2011-04-02 20:27:38

Válasz #7965. hozzászólásra

az nincs mert 3vagy 4 honapal ezelött lett teljesen felujitva utána ment 30 üorát azt le let rakva most kéne de nem vasza

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Holnap a benzin nagykereskedelmi ára nem fog változni.
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi csupán fenyegetés és mi a bejelentett intézkedés?
Mtz 82
Mtz 82

3.000.000 Ft

Hardi permetező eladó
Hardi permetező eladó

5.200.000 Ft

Landini Landpower 135 T3
Landini Landpower 135 T3

9.990.000 Ft

Claas Lexion 650 - kombájn
Claas Lexion 650 - kombájn

46.950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]