Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.06 Ft USD 389.11 Ft CHF 426.08 Ft GBP 483.79 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91789 hozzászólás
#6189 Hús Futár
2011-02-14 21:30:25

Válasz #6188. hozzászólásra
az aprók között van egy Bajai hirdetés .

#6188 gergő07
2011-02-14 21:25:43

Válasz #6187. hozzászólásra

Köszi,ha tudsz írj.

#6187 Hús Futár
2011-02-14 21:22:55

Válasz #6185. hozzászólásra
Így nem tudok kapásból .

Nincs profilkép
#6186 h sanya08
2011-02-14 21:02:11

ilyen esetben elő veszem a mikrométert és ki mérem az mindent eldönt hogy érdemes e új csapággyal össze szerelni vagy nem

#6185 gergő07
2011-02-14 21:00:57

Válasz #6184. hozzászólásra

Van pót, vagy nincs pót?

#6183 Hús Futár
2011-02-14 20:55:36

Válasz #6181. hozzászólásra
Figyu eddig 3 zetor motornál bevált ennél nem úgy látszk nem de még nem tudni mi a baja pontosan .

#6182 atiss
2011-02-14 20:51:59

Válasz #6181. hozzászólásra


Szia biztos vagy ebben??????????????????????????????

Nincs profilkép
#6181 h sanya08
2011-02-14 20:49:44

a főtengely csapok kimérése nélkül kopott főtengelyt új csapággyal össze szerelni nagy hiba itt az eredménye

#6180 gergő07
2011-02-14 20:47:55

Válasz #6178. hozzászólásra

6,5-ös pótkocsit nem tudsz a közelbe eladót?

#6179 Lacus704
2011-02-14 20:43:31

Válasz #6178. hozzászólásra

Nekem 1x a nyomscsövön ami megy az órához a gumi szétvolt málva és elzárta az olaj útját. Ezért nem mutatta a valós értéket. A levegő nyomásmérőhöz is ugyan olyan cső megy cseréld át kipróbálásra próbát megér

#6177 gergő07
2011-02-14 20:32:41

Válasz #6175. hozzászólásra

Meleg motornál óvatosan lazítsd meg az órához vezető csövet,az megmutatja hogy van-e nyomás.

#6176 Hús Futár
2011-02-14 20:23:55

Válasz #6174. hozzászólásra
Még a számozásuk is passzolt .

#6175 Hús Futár
2011-02-14 20:23:09

Válasz #6171. hozzászólásra
nincs másikam az a baj így egyenlőre nem tudom azzal megnézni , de mikor utoljára ment a gép akkor még jó volt .

#6174 gergő07
2011-02-14 20:22:52

Válasz #6167. hozzászólásra

Csapágyak tuti bele valók!

#6173 Hús Futár
2011-02-14 20:22:04

Válasz #6169. hozzászólásra
A csapágyak nem lötyögnek mert az ellenőriztem összerakásnál .

#6172 Hús Futár
2011-02-14 20:21:00

Válasz #6170. hozzászólásra

Van benne vagy 14 liter olaj smile tongue

Amúgy állítólag előtte jó volt mert nem az enyém a gép én csak javítom .

#6171 gergő07
2011-02-14 20:18:51

Válasz #6167. hozzászólásra

Szűrő ház is lehet én jártam úgy ,hogy egyik pillanatról a másikra tönkre ment.Tegyél fel egy másik házat ha van,és kitudod zárni mint h....

#6170 Claastra
2011-02-14 20:15:44

Válasz #6168. hozzászólásra

tegyél bele olajatsmile lolsmile lolsmile lolamúgy elötte milyen volt

#6169 Camel Driver
2011-02-14 20:14:15

Válasz #6164. hozzászólásra

Az én motrom még ott van a gépi megmunkáláson ma beszéltem velük és valami gond volt a méretekkel az "új" főtengelycsapágyakkal állítólag nem a tengelyhez valók voltak LÖTYÖGTEK!!!!!!!!!!!

#6168 Hús Futár
2011-02-14 20:12:12

Válasz #6166. hozzászólásra
A szivattyú teljesen rendben van és a centrifugál szűrőnek sincs baja .

#6167 Hús Futár
2011-02-14 20:11:01

Válasz #6165. hozzászólásra
Igen mechanikus az óra

Nincs profilkép
#6166 alesi1982
2011-02-14 20:07:53

Válasz #6164. hozzászólásra

Ha nézd meg olajszivattyú fogaskerekek lóg-e. Vagy centrifuga hibái.

#6165 gergő07
2011-02-14 20:06:58

Válasz #6164. hozzászólásra

Mehanikús óra van rajta?

#6164 Hús Futár
2011-02-14 20:00:01

Felénk állítólag 30 ezer az után gyártott és 60 az eredeti . Olyan 45 lenne a köszörülés .


Ezen az MTZ-n most cseréltem motorblokkot és hengerfejet összerakáskor megcsapágyaztam a főtengelyt és azóta nincs olajnyomás a motorban ha kb 1 órát dolgozok vele addigra lassan 0-ra csökken az olajnyomása . A szivatyúja és csövek jók az olajszűrőn a szelepek átnézve kipucolva és semmi változás .

Szerintetek mi lehet a baja

#6163 Camel Driver
2011-02-14 19:54:33

Válasz #6161. hozzászólásra

Még nincs semmi konkrét csak ma tisztítottam az alkatrészeket és azon agyaltam hogy most biztos majd nagy lesz az olajnyomás vagy legalábbis remélem hogy nagyobb lesz, és nem vagyok benne tuti biztos hogy a belső dugónál kell-e majd csökkenteni!

#6161 atiss
2011-02-14 19:47:39

Válasz #6160. hozzászólásra

szia!Ha igy kérdezed,akkor szerintem ez a fötengelyes téma nem valami szuper cucc!! befelé tekerve nö!!

#6160 Camel Driver
2011-02-14 19:42:11

Hogy megy a nyomásállítás az olajszűrőnél lévő állítócsavaroknál? megtudná nekem valaki mondanismile confused

#6159 atiss
2011-02-14 18:47:24

Válasz #6158. hozzászólásra

Szia lehet tákolni a bizgentyűt ,de nem érdemes!!A tlt koronát(felénk igy nevezik)hátso állásba leheggesztik! a bizgentyu ezt a koronát tolja előre akkor a váltorol van a hajtás ha hátra van tolva akkor(direkt motorrol megy amig heggesztés birja és el nem mozdul a poziciojábol! Nem tartos az vele a gond!!rem segítettem valamitsmile rolleyes

Nincs profilkép
#6158 kolok0520
2011-02-14 18:38:07

Szia!köszi a válasz ha a kapcsoló bizgentyüt nem tudom berakni nem lehet direkte kapcsolni,ugy hogy mindig be legyen kapcsolva?a kézi fék melet ugyis tudom még kapcsoni elvileg!

#6157 Camel Driver
2011-02-14 17:35:37

Válasz #6154. hozzászólásra

Az originál MTZ 300EUR. az Ukrán 175EUR. Ja az adagolóban ezeket cserélték:

#6156 atiss
2011-02-14 17:25:25

Szia!barátkozz meg a gondolattal,hogy leengeded az olajat,szétszeded a traki belét széthuzod,mert a kapcsolo bizgentyüt másképp nem tod beszerelni!!smile whistling

Nincs profilkép
#6155 kolok0520
2011-02-14 17:09:11

Hali!segiteni kellene kicsit!Mtz 50 es em van és a váltó mögöt van egy gardán kapcsolom ami eltört!fel vetem a difit és a vas treplit kivettem a kapcsolo darabját és vettem hozá egy uly kapcsoló tengelyt!Hogyan tudom visza teni egyszerüben mert nem nagyon van ott hely!??elöre is köszi a válaszokat

Nincs profilkép
#6154 krile
2011-02-13 23:45:02

Válasz #6153. hozzászólásra

mennyie vetted az utangyartott fotengejt? nem talaltal original MTZ et?smile whistling

#6153 Camel Driver
2011-02-13 22:02:07

Válasz #6150. hozzászólásra

Az enyémben nem tudom hogy utángyártott volt-e a főtengely ami eltört mert így vettem majd most lesz utángyártott benne majd értesítelek benneteket ha nem válik be smile wacko smile hammer

Nincs profilkép
#6152 zsotyo
2011-02-13 20:35:07

Üdvözlet! Segítség kellene, MTZ 50-hez keresnék 50-es kereket. Heves - Borsod megye.

#6151 Isti20
2011-02-13 19:40:16

Válasz #6142. hozzászólásra
Szia!Milyen rendszerü a diffizárad?

#6150 Hartmy
2011-02-13 18:55:07

Válasz #6147. hozzászólásra

Camel Driver esetleg tudna nyilatkozni, neki azt hiszem utángyártott tört most ketté. Pár hozzászólással lejebb látod. Egy 50-es homlokosunkban köszörült van, az 3 éve nálunk van és még azelőtt rakták bele. Sokat megy magasabb fordulaton és nincs gond vele. Utángyártottból ha jót fogsz ki akkor az is jó, de szerintem az nagyobb lutri.

#6149 Gacsó Gyula
2011-02-13 18:50:51

Válasz #6147. hozzászólásra

Én jobban biznék a köszörült fötengelyben, természetesen csak akkor ha elszineződés melegedés miatt nem látható egy csapján sem ,és persze repedésvizsgálat után.Eggyik gépemben köszörült főtengely van három éve, mintha uj lenne, az utángyártottról nem hallottam se jót se rosszat.smile thumbupcool

#6148 Vadmalac
2011-02-13 18:23:50

Válasz #6142. hozzászólásra

Vagy összetört a féltengelycsapágy. Nézd meg hátulról, hogy az egyik kerék nincs e jobban bebukva, mint a másik. Ha igen, akkor smile crying!

#6147 Hús Futár
2011-02-13 16:46:33

Az lenne a kérdésem hogy az MTZ után gyártott főtengely milyen tartós vagy inkább köszörültessem meg az eredetit .

Nincs profilkép
#6146 vagnerdenes
2011-02-13 16:32:06

Válasz #6141. hozzászólásra

Egy 10 ezres a különbség. Ha egyáltalán különbözik e valamibe, mármint úgy, hogy én nem akarok rá turbót se meg semmit, csak a gyárira. De ha tovább bírná akkor megvenném.

#6145 Szeni
2011-02-13 16:15:47

Válasz #6142. hozzászólásra

Megcsúszik a féltengely a csapágyban.Már megtárgyaltuk párszor,olvass vissza.

#6144 Szeni
2011-02-13 16:14:17

Válasz #6137. hozzászólásra

Igaza van Lacinak!A fűtő rendszerben a levegőt nem a nyomás nyomja ki, hanem a vízszivattyú szívó részére van rákötve a visszatérő ág,és az szívja ki.Ezt a leggyorsabban úgy csinálja, ha meggurítod az utcán teljes gázzal folyamatosan néhány percig.Arra kell még vigyázni, h.ha a radiátorod csatlakozói alul és felül van, akkor az alsóra kösd a bejövő csövet,azaz a hengerfejből jövőt.

#6143 csoppika
2011-02-13 12:50:09

Válasz #6142. hozzászólásra
Feltengely csapagy...esetleg bolygomu kezdodo szeteses... Probald ki csuszos, suppedos placcon...ha nem akar kanyarodni, akkor bolygomu.

Nincs profilkép
#6142 rába15
2011-02-13 10:51:14

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy egy MTZ-80 traktor.
Olyat csinál hogyha fordul jobbra roppan egy nagyot a fél tengelytól jón a hang mi lehet ez?

#6141 Claastra
2011-02-13 10:14:11

Válasz #6139. hozzászólásra

Mennyi az árkülömbség?

#6140 kutyalaci
2011-02-13 09:54:35

Válasz #6137. hozzászólásra
Próbáld infuzióval!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol
A fütésnél nem nyom,hanem vákuum v a vizpumpához.smile rolleyes

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]