Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 401.77 Ft USD 383.88 Ft CHF 424.27 Ft GBP 482.16 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91804 hozzászólás
#4104 ocsi
2010-09-06 09:10:41

ertem,de erolkodve megy a traki?fulladozik?

smile confused

#4103 ocsi
2010-09-06 09:08:47

mert mar mi is jartunk ugy,h szantasnal zabalta az olajat,kaszalasnal meg majdnem semmit nem fogyasztott,ujra gyuruztuk es most megy mint a gojo


smile tonguep

Nincs profilkép
#4102 peti kistraktoros
2010-09-06 09:07:05

hát miota megcsináltuk azota csak szántok vele..
csak eszi..
ugy tudom elmondani,h a nivo tetéig volt öntve megszántottam vele 3 hektárt hazajöttem,s a nivo ajjáig volt az olaj..am nem füstöl meg ilyenek szval nem látsziik a füstön h enné.nem füstöl csak ha inditva van..

#4101 ocsi
2010-09-06 09:03:25

nontstop eszi az oljat,vagy csak akkor mikor eros munkat vegzel[szantas meg ilyenek]

smile cowboy

Nincs profilkép
#4100 hinkel péter
2010-09-06 08:57:27

sziasztok.lenne kérdésem hozzátok tudnátok-e nekem segíteni.
mtz 50-esem van..
meg vettem nem volt vele semmi baj..1 évig dolgoztam vele szépen nem ette az olajat meg semmi ,egyszer viz összefolyt az olajjal,a hüvelynél a gumigyürü volt a hibás a fülke felüli,kicseréltük az összeset..,ujra szelephézagot állítottunk meg minden..
rendesen megcsiáltunk nálla mindent.mostmeg eszi az olajat..S
mitől lehet ez?

Nincs profilkép
#4098 geryke89
2010-09-06 06:16:46

Válasz #4088. hozzászólásra

Üdv! egyet kérdeznék.
80-as v.82 es?
Ha 80-as a pipába ne tegyél zsírt próbáld ki úgy is a kollegám járt így. Remek minden le zsírozza egyből tapsolt az eleje zsírt ki takarította és utána ment normálisan.
82 es nél lehet a hüvelyek kopottak és ott is tud lógni.
az is be szitálja valamilyen szinten a kereket.

#4097 csoppika
2010-09-06 00:26:18

Válasz #4096. hozzászólásra
Hordogorgos esetleg???

#4096 Vadmalac
2010-09-05 22:37:21

Válasz #4095. hozzászólásra

Én pont a belsőket szerettem volna hengeresre cserélni, mert a külsőkhöz könnyebben hozzá lehet férni.

#4095 Farkas István
2010-09-05 22:25:30

Válasz #4094. hozzászólásra

Darabonként 24,5. csak a külsőt cserélték.

#4094 Vadmalac
2010-09-05 22:20:50

Válasz #4091. hozzászólásra

24500/db? smile scared

Akinek hengergörgőssel megy, annál a külső és a belső is olyan?

#4093 Lacus704
2010-09-05 22:10:45

Válasz #4089. hozzászólásra

királycsap új perselyek is. azzal nem lehet gond..

#4092 Farkas István
2010-09-05 22:08:19

Válasz #4090. hozzászólásra

szerintem lehet oroszt rendelni az agrokeren keresztűl v.valamilyen komojabb MTZ forgalmazón keresztűl az Orosztól.Te mondtad h.az axiális erőt nem veszi fel a hengergörgős.De valakinek mégis fel kell venni.Ha más nem,akkor a belül maradt eredeti csapágy magában kénytelen felvanni amit eddig ketten vettek fel a külsővel együtt.Amúgy mifelénk is megy már vagy kettő hen.görg.csapággyal 1-2 éve,még bírja.

#4091 Farkas István
2010-09-05 22:01:30

Válasz #4090. hozzászólásra

A legolcsóbb helyen 24500-ért hozatták meg

#4090 Vadmalac
2010-09-05 21:58:57

Válasz #4084. hozzászólásra

Miért öli meg a hengergörgős?
Eredeti oroszt nem hinném hogy lehet kapni. Vagy márkás vagy kínai. Mennyi volt a FAG csapágy?

#4089 Balka Zoltán
2010-09-05 21:51:16

én még gyanakszok a királycsapokra vagy valami persely hiba vagy bevállasodott a csap. igaz a hid meg nem kotyorászik.

#4088 Lacus704
2010-09-05 21:42:53

Válasz #4086. hozzászólásra

régebben is csinálta de megszünt magától. nem csinálta. most h kidobtam a régi hidat alá ment a másik lehúztam a nagy csavart is az irányító karon meg a rúdfejeken beállítottuk a kerékösszetartást és a próba úton már ezt csinálta. rendesen féltem vele mennismile biggrin nem kicsit hanem nagyon berángatott és egészen addig jobbra balra jártak a kerekek amig le nem lassítottam. idegesítő is meg balesetveszélyes is...úgyhogy a végére járok most már h mi okozza ezt

#4087 Balka Zoltán
2010-09-05 21:40:44

pedig már átnéztem elejétől a végéig és nem találtam semmiféle hibát . minden a helyén kellően szorossan . a koronás anya sem lazult le még soha

#4086 Balka Zoltán
2010-09-05 21:38:49

lacus

ez a jelenség eddig is volt vagy csak azóta mióta új didat tettél alá?

rokonságomban is van 1 ilyen 82 es ha belemegy valami kis hibába 9 be akkor elkezdi dobálni magát( összevissza rázza az elejét ) míg le nem lassítok . idegesítő ! jó lenne megfejteni mi okozza.

#4085 Lacus704
2010-09-05 20:41:14

Válasz #4083. hozzászólásra

1-új felnik vannak elől. 2 olyan rángatást az meg nem idéz elő mint amit ez produkál. Felni attól h sétálgat kicsit attól még nem kell olyan nagy mértékben rángatni a kerekeket elől döccenőnél! lehet még nem találkoztál ilyen esettel azért nem is tudod pontosan h mit akarok elmagyarázni

#4084 Farkas István
2010-09-05 20:25:10

Válasz #4081. hozzászólásra

Én nemrég cseréltem mind a négyet FAG-ra.A hengergörgős megöli a másik csapágyat(előbb v utóbb)én biztos nem tenném bele.De úgy gondolom h.az eredeti orosz se túl rossz,az is elmegy egy darabig,csak Kínait ne tegyél bele

#4083 Farkas István
2010-09-05 20:19:38

Válasz #4078. hozzászólásra

Honnan tudod h. nem üt,bemérted?

#4081 Vadmalac
2010-09-05 20:15:07

Új téma:
Féltengelycsapágyat kell cseréljek. Tudtok e a gyári méretű csapágy helyett erősebbet, amivel helyettesíteni lehet. Gondolok itt hengergörgős, vagy egyéb más típusra. A helyi traktoros boltban nemrég láttam hengergörgős féltengelycsapágyat, csak az olyan, hogy egyik irányba szétcsúsztatható a csapágy. A külseje a görgőkkel együtt lehúzható egyik irányban a belsejéről. Viszont itt oldaltartásnak is kell lennie, mert akkor kiesik a tengely. Esetleg a belsőket ilyenre cserélem, a külsők meg maradnak a simák. Kétsoros golyós nem fér el szerintem. Hátha valaki már átrágta ezt a témát előttem aki otthon van a csapágyak között!
Azért akarnám erősebbre cserélni, mert elég sokat ikerkerekezek, valószínű ezért is ment ki.
Ha esetleg van olyan webcím ahol fényképekkel együtt lehet csapágyat nézni azt is szívesen veszem.

#4080 Ricsi1994
2010-09-05 16:11:07

nyiregyházán van egy jó hütő javitó nagyon hamar megcsinálja az alma tárolónál

Nincs profilkép
#4079 szoltán
2010-09-05 11:56:22

Válasz #4078. hozzászólásra

Üdv!Nekünk annó ugyanezt csinálta egy vadonatúj MTZ.Ekkor jöttek be a ballonosabb kerékkel szerelt 82-esek.A garanciás szerelők mindent átnéztek ami csak létezett.Semmi javulás.A végén mi oldottuk,meg az összetartást 0-ra,vagy mínuszra állítottuk.Utána nem volt gond a kormánnyal.Egyébként ez akkoriban sok új gépen előforduló hiba volt.

#4078 Lacus704
2010-09-05 11:48:24

Nekem nem az a jelenség h út a felni vagy hajlott haenm mikor 9.be belemegy valameik kerék egy kátyúba be rángat a két első kerék mintha a kormányt k...a gyorsan rángatnád és szinte irányíthatatlan a gép. Nem a kerekekkel van baj h hajlott vagy rosszul van a kerékanya meghúzva stb. Holnap már lekapom az irányító kart és meglátom mivan a bordákkal..

#4077 jd /4650
2010-09-05 11:40:54

Válasz #4075. hozzászólásra

csepentö lajos
06303589775
betegsége mienk is ilyen volt kapott másik hütöt
én a rezonanciára gyanakodom savazva nem volt a régi soha.....
ja és jó a JD smile tonguepsmile pimp

Nincs profilkép
#4076 Jakab Zsolt
2010-09-05 11:40:49

Szervó oszlopos mtzn reggel induláskor tökéletesen működik a kormány, kb 1 óra munka után állóhelyzetben alapjáraton lehetetlen forgatni. Ebben az esetben mit érdemes cserélni?

#4075 Farkas István
2010-09-05 11:35:08

Válasz #4074. hozzászólásra

Jól meg szívtam vele.(mindíg is mondtam h. nem jó gép a JD)Öntöttem a hűtőjébe ecetet 2 napra,majd visszatettem,és 10 percig járattam trisóval.Jó sok szemetet kihozott,és utána kimostam 3-szor vízzel.Másnap észrevattem h.a cellák alsó beforrasztásánál vagy 4 helyen szivárog.Túl jól sikerült a savazás.Nem tudsz egy jó hűtőst,aki látott már JD hűtőt

#4074 jd /4650
2010-09-05 11:02:12

Válasz #4067. hozzászólásra

mi fene csak nem boldogulsz a johnival,???smile pinchsmile unsuresmile confused

#4073 Farkas István
2010-09-05 11:00:43

Amúgy ezt a témát már kitárgyaltuk az MTZ kormánymű hibák című topikban.Érdemes elolvasni

#4072 Farkas István
2010-09-05 10:58:44

Válasz #4070. hozzászólásra

Az első kerék akkor szitál,ha üt a felni.Láttam már olyan kereket egyenesen menni,ami oldalra úgy ütött,h.öröm volt nézni.A szitálást első sorban az excentricitásból kitérő ütés okozza.Magyarul,ha icsit megemeled a kereket,és forgatva azt,hol éri a földet hol nem.Ennek a hibának a hatását csökkenthetjük az összetartás 0-ra állításával,illetve az ütés következményeként fellépő kotyogások(gömbtámasz,irányítókar a tengelyen,kormányműholtjátékok)megszüntetésével,de az eredmény csak időszakos lesz,mivel az okot nem szüntettük meg:a kerék ütést.Ha csavaros a felni,esetleg megpróbálhatjuk faékekkel visszahuzatni és úgy meghúzni a csavarokat,de ha a ráf van elhajolva(nálam ez a hiba volt)akkor csak a csere segít.

#4071 csoppika
2010-09-05 10:21:19

Válasz #4070. hozzászólásra

Szerintem vedd le a nagy anyat, es nezd meg, hogy a borda nem kopott-e el... A haver 82-ese produkalta rendszeresen a szitalast...nem is lehetett vele 9. padlon menni. Ott is mindig az anya lazult le. Aztan kiszopta a bordat...tengely csere lett a vege. Ha meghuzod, szervoval huzd meg, nekunk bevalt.

#4070 Lacus704
2010-09-05 00:28:23

Válasz #4052. hozzászólásra

De a régi híddal is művelte ezt még régebben párszor. Akkor sem tudtam mi a baj de aztán elmúlt pedig nem nyúltam semmihez. Most mikor kicseréltem a hidat meghúztam azt a nagy csavart is rendesen ami van az irányító karon meg a rúdfejeket is meghúztam mert eléggé fel lazultak.. És erre ezt csinálja...nem értem rá még szét szedni de lehet megpróbálom vissza lazítom azt a nagy anyát mert lehet ott lesz a bajsmile biggrin de nagyon beszitál szinte ijesztő

#4069 Bankós István
2010-09-04 22:01:32

Válasz #4068. hozzászólásra
Kiskőrösön van egy idös úr, Ki hűtő specialista.

#4068 Farkas István
2010-09-04 21:19:11

Válasz #4067. hozzászólásra

Tudna valaki segíteni???

#4067 Farkas István
2010-09-04 21:18:35

Szükségem lenne Szabolcsban egy igazán profi hűtősre.Kinyírtam a JD hűtőjét,meg kellene forrasztani

#4066 Tóth Ferenc
2010-09-04 20:35:53

Válasz #4065. hozzászólásra

Mi történik ha nyitva van a jobb csap?

#4065 Kiss Attila
2010-09-04 18:31:59

Nah elkészült a mű! Annyi szépséghibával h a rendszer úgy működik tökéletesen ha a jobb tank csapja zárva van. Így a balt használja, mível úgy is ebbe folyik vissza a kiszipantott gázolaj fel nem használt része kb 95%a. Az új vastag csövön a két tank között csak kiegyenlítődik "közlekedő edény" elven.10 liter(5-5) gázolajjal kísérleteztem és működik, korábban 20 liternél már levegősödött a rendszer. De csak elzárt jobb csappal működik!!!!
Köszi az tanácsot!!!

Nincs profilkép
#4064 szoltán
2010-09-03 22:39:50

Válasz #4063. hozzászólásra

Végülis az elv ugyanaz mint amit Diese is írt csak itt úgy oldották meg,hogy a leeresztő helyére becsavartak egy csődarabot,és rábilincseltek egy összekötő tömlőt.

Nincs profilkép
#4063 szoltán
2010-09-03 22:34:06

Válasz #4060. hozzászólásra

A csapot nem kell kicserélni,nert a leeresztő csonkoknál kötötték össze őket.

#4062 Diesel Tibor
2010-09-03 20:59:42

Válasz #4061. hozzászólásra

Ez tökéletes és egyszerű.smile thumbup

#4061 Kiss Attila
2010-09-03 20:56:58

Válasz #4059. hozzászólásra

köszönöm a segítséget tényleg nagyon jól jőtt, ezt holnap meg is próbálom. Szerintem ez lesz a nyerő megoldás.smile thumbupcoolsmile thumbupcool

#4060 Kiss Attila
2010-09-03 20:53:24

Válasz #4057. hozzászólásra

Ez 1 nagyon jó ötlet, de akkor a csapot is nagyobbra kell cserélni, mert azt a keresztmetszetet is növelni kell!

#4059 Diesel Tibor
2010-09-03 20:53:12

Válasz #4054. hozzászólásra

Nálam is előjött ez a probléma, az Amobil traktoron Pörkinsz motor van benne és elektromos a tápszivattyú és jóval több anyagot nyom, és így átrakja a gázolajat a bal tankba.A megoldás, és nekem bevált,tök egyszerű:Mind a két tanknak van gyári leeresztője két vak csap benne egy egy acél golyóval ezeket eltávolítod,veszel két db közcsavart most nem emlékszek hanyast talán 16-18-as és egy 80cm-es hidralika csövet.Össze kötöd a két tankot és így lesz egy új kiegyenlítő csöved.smile cowboy

#4058 Gacsó Gyula
2010-09-03 20:48:04

Válasz #4056. hozzászólásra

Vedd ki mindkét csapot nézd meg az összekötő csövet is szerintem nem voltál elég alapos , volt mikor én is azt hittem hogy kipucoltamsmile cool

Nincs profilkép
#4057 szoltán
2010-09-03 20:45:45

Válasz #4055. hozzászólásra

Üdv!Itt nem a résolajról van szó,hanem, a nyomástartó szelep által átengedett üzemanyagról.A tápszivattyú,a 2 csapról szív egyszerre,de a fel nem használt üzemanyagot csak az egyik tankba vezették vissza.Már én is találkoztam ilyen hibával.Ha megáll a géppel néhány percre akkor kiegyenlítődik a szint a két tartályban,tehát nincs eldugulva a csap.Olyan megoldást is láttam,hogy alul összekötötték a két tankot egy vastagabb tömlővel.

#4056 Kiss Attila
2010-09-03 20:39:28

Válasz #4055. hozzászólásra

Sajnos nincs mert már pucoltam , teljesen tiszta.
smile confused

#4055 Tóth Ferenc
2010-09-03 20:32:52

Válasz #4054. hozzászólásra

Az hogy melyik tankba megy a rés olaj teljesen mindegy mert a táp szivattyú egyszerre szívja mind a két tankot.Inkább az lehet a baj hogy amelyik tank tele marad annak a csapja elvan dugulva.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Ilyen támogatás igényelhető méhészeti járművekre
Ilyen támogatás igényelhető méhészeti járművekre
Holnaptól be lehet nyújtani a támogatási kérelmet.
Ne kockáztasd a bírságot! Március végéig le kell adni ezt a jelentést!
Ne kockáztasd a bírságot! Március végéig le kell adni ezt a jelentést!
A bírság mértéke 10 000–100 000 forint közötti összeg lehet.
Amazon 6 Méteres rezgőborona tarajos hengerrel eladó
Amazon 6 Méteres rezgőborona tarajos...

750.000 Ft

Szállítókocsival eladó gyűrűshenger garnitúra
Szállítókocsival eladó gyűrűshenger...

380.000 Ft

Claas Scorpion 746 Varipower eladó
Claas Scorpion 746 Varipower eladó

19.850.000 Ft

Vogel Noot Dobkasza
Vogel Noot Dobkasza

450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]