Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407 Ft USD 390.32 Ft CHF 429.55 Ft GBP 486.38 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91542 hozzászólás
Nincs profilkép
#2892 Zsolti20
2010-05-12 20:57:30

Akkor az a lényeg hogy 2-alá ne menjen? Akkor a 2.3-as elég?

Nem tudom hogyan kell új témát létre hozni! A kertitox Na 10-es permetezőhöz drágák a fúvókák?

#2891 FRANKENSTEIN
2010-05-12 20:56:24

Válasz #2890. hozzászólásra

Hehe! Azt hidegen kéne állítani, és attól nem lesz magasabb a nyomás, h a nyomáshatároló szelepet megspannolja, mikor a csapágy engedi el vagy a szivattyú a gyenge.

#2890 Farkas István
2010-05-12 20:53:03

Válasz #2888. hozzászólásra

elől felül menet közben befelé tekerve fordulaton ne legyen több 3-nál

#2889 FRANKENSTEIN
2010-05-12 20:48:09

Válasz #2888. hozzászólásra

Azon sehogy, csak felújítással, de ne aggódj az elég!

Nincs profilkép
#2888 Zsolti20
2010-05-12 20:42:59

Hali!
Az olajnyomáson hogyan lehet állítani? Mert nekem meleg motornál csak 2.3 körül van!

#2887 Lacus704
2010-05-11 22:05:06

És nem a vég sebességnél derül ki h hány Le rőssmile thumbup 50 es motorral is megy annyit ha jó mindene. Zsolti tegyél rá turbót én azt javaslom. Megéri én is tettem rá tapasztalatsmile thumbupcool

#2886 Lacus704
2010-05-11 22:02:57

Akkor igen 80assmile thumbupcool

Nincs profilkép
#2885 Zsolti20
2010-05-11 21:03:35

Az enyém 1996-os oldalváltós nagy műszerfalas és felezős akkor 80-as motor van benne! Mert jobb oldalt van az olaj beöntő rész!

#2884 Diesel Tibor
2010-05-10 22:56:35

Válasz #2883. hozzászólásra

Na Zsolti itt a válasz bármennyi lehet 50-80-ig,nézd meg a forgalmiját mennyi kw és számold ki lóerőbe,de ez csak akkor igaz ha még eredeti a motor.

#2883 Lacus704
2010-05-10 22:50:06

Nekem is 550 es van forgalmiba az szerepel de ezek között is van különbség. Az enyém 1990 es és 80 as motorral van szereleve nem oldal váltós de felezős és annyi különbséggel,hogy nincs rajta dekompresszor(pillangó szelep) láttam már olyat is amibe nincs felező 80as motorja van még is 550 van a papírban és persze vannak az oldalváltós középen 2lámpás 550ek 80as motorral dekompresszorral felezővel. Van olyan 550es amibe tényleg 50 es motor van az olaj beöntő a bal oldalt van a kompresszor helyén, nincs felező izzítógyertyás és persze LE-ben is gyengébb.

#2882 Diesel Tibor
2010-05-10 22:25:46

Válasz #2879. hozzászólásra

Beírtam a gogléba minden traktort kiír csak az 55-öst nem leli, de szerintem 55lo mert a nevében általában benne van pl 820.2 ez ugye 82lo.Amúgy a sima 80-as 38-at megy gyári beáálítással.

#2881 FRANKENSTEIN
2010-05-10 22:07:00

Válasz #2880. hozzászólásra

Neeem, az josey!
Én csak olyat keresek, ami engem érdekel.

#2880 Diesel Tibor
2010-05-10 21:57:01

Válasz #2879. hozzászólásra

Majd FRANKI mindjárt megírja azóta már beütötte a keresőbe,hogy MTZ 55.Ő nagy rá kereső.smile thumbup

Nincs profilkép
#2879 Zsolti20
2010-05-10 21:52:26

Válasz #2878. hozzászólásra

Akkor most valójában hány lóerős akkor 80-van? Mert ugyan úgy 33-t megy sebességre mint a 80-as!

#2878 Diesel Tibor
2010-05-10 21:47:58

Válasz #2877. hozzászólásra

Ha minden igaz akkor 80-as motor van benne de levan csökkentve a fordulat és a főtengelyről hiányoznak a pótsúlyok. A lóerő 70-e??smile confused

Nincs profilkép
#2877 Zsolti20
2010-05-10 21:42:38

Jó estét!
Most vettünk egy MTZ 550EM-t igaz hogy ezeknek már 70 lóerős a motorjuk?

#2876 Diesel Tibor
2010-05-10 21:23:37

Válasz #2875. hozzászólásra

Lehet,hogy az irányjelző automatával keverismile scared,de a bekötési sorrend ott is ugyan az.

#2875 Farkas István
2010-05-10 21:15:06

Válasz #2870. hozzászólásra

Te meg ne próbáld csőbe húzni a gyanútlan fórumozókat.Mindenki tudja h.a fülkében nincs is fesszabályzó.Az a kormánymű elejére van felcsavarozva.

#2873 Farkas István
2010-05-10 21:10:30

Egyszer olvastam itt egy hozzászólást ami nagyon tetszett,és talán ide is beillene:"benneteket sem az eszetekért fognak elrabolni"smile smilesmile smilesmile smilesmile smile

#2872 Diesel Tibor
2010-05-10 20:55:57

Válasz #2870. hozzászólásra

A fesz szabályzót úgy szoktuk bekötni,hogy a régiről húzom le a vezetéket egyesével és dugom az újra rá szépen sorba.Ha ez így nem jött be akkor csatlakozom az előttem szólóhoz.smile thumbup

#2871 FRANKENSTEIN
2010-05-10 20:14:52

Válasz #2870. hozzászólásra

A sorrend az tökmindegy, csak jó helyre kösd!smile biggrin

Nincs profilkép
#2870 tsibike
2010-05-10 13:27:14

Sziasztok!
Az alábbihoz szeretnék segítséget kérni:
Az MTZ 50 es traktor fülkében lévő feszültségszabályozójának 4 vezetékének bekötési sorrendje az akkumulátorhoz és a generátorhoz.
Köszi!

Nincs profilkép
#2869 szoltán
2010-05-09 14:56:55

Válasz #2868. hozzászólásra

Létezett 50-es MTZ gyárilag is alacsonyabb,de szélesebb kerekekkel.Az ún.sivatagi változat.18,4x15-30 as gumikkal.Felénk elég sok futott belőlük.Ezek nem voltak gyorsabbak,mint a normál MTZ.

Nincs profilkép
#2868 agrárgyerek
2010-05-09 14:07:49

Ha akarod utána tudok nézni,a fősulinak van egy egész jó kis régi idők gépeiről való könyvtára,de szerintem is nagyobb,de az öreg ezt mondta,lehet lecserélték kisebbre ,mert vmi supre zetor kerekét is említette,majd rákérdek tőle is,de elég brutális lehetett az tény,mert a 920.3akba a 40 is elég kemény,hát akkor ebbe.

#2867 Tóth Ferenc
2010-05-09 14:03:32

Válasz #2866. hozzászólásra

A képenn szerintem nagyobb gumival van mint az eredeti ötvenes, alig fér el a sárvédő alatt. A szélessége nem határoz a sebességhez. smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2866 agrárgyerek
2010-05-09 13:55:46

Hát ja ja elméletileg,igazad van,de azért tettek rá szélesebb kereket hogy biztonságosabb legyen,és kényelmesebb az úton,és nehezebben pörög ki pl hóban,meg hamarabb eléri a végsebességét a gép,ezt hidd el nekem,talán 16.5r36os gumi volt alatta de erre nem vennék mérget,tahát nem számottevően kisebb.

#2865 Tóth Ferenc
2010-05-09 13:20:11

Válasz #2862. hozzászólásra

meg állítólag a hátsó kerekük is szélesebb volt mint az eredi 50eseké,meg alacsonyabb,így plusz sebességet értek el vele
Ha a kerék alacsonyabb lett volna mint az eredeti, akkor lassabban ment volna. Minden esetre izgalmas lehetett 50 felett menni vele.smile thumbup

Nincs profilkép
#2864 agrárgyerek
2010-05-09 12:28:41

Válasz #2863. hozzászólásra

Jha még egy eszembe jutott, a tank alul volt méretezve ,mondta ilyenkor mikor napi 150-200 kmert is ment vele,napközbe tankolni kellett mert volt úgy hogy kitankolt,szóval nem volt gázoljabarát,mondta is hogy 2-3 évig voltak csak a tszbe,utána ifákra váltottak,de nem sok van belőlük mo-on,mert ekkor már sok gép közül lehetett választani ami lehet lasabb volt de többet bírt,mint pl zt,john deere 4630,illetve mesélt olyat is hogy t-150es is volt ami meg 70-80-al is tudodtt menni na,ezt már nem nagyon akarom elhinni ,de ki tudja ,ezt az 50est is soká nem akartam elhinni.

Nincs profilkép
#2863 agrárgyerek
2010-05-09 12:22:55

Válasz #2861. hozzászólásra

De állítólag ,nem nagyon bírta a váltó sokáig,ez az öreg aki mesélte boldogkői hunyadi tszből szállított terményt Miskolc mellé,az kb 40-50km,és mondta volt hogy naponta 4-5x is megjárta terményhordáskorepl,3.5tonnás pótkocsival ,amin legtöbbször 50-60 mázsa termény volt,azt mondta ezt vitte,de a váltó nem sokáig bírta általában egy évig ,a difire nem panaszkodott az öreg,annyit mondott még hogy a kipufogócső is egyenes volt ezzel is plusz lóerőket értek el,de télen teleesett vízzel ami nem igazán volt jó a motornak.

Nincs profilkép
#2862 agrárgyerek
2010-05-09 12:16:58

Válasz #2861. hozzászólásra

Helló!Igen 50es motor detto,de az adagoló nem az vmi más.Nekem ezt egy idős bácsi mesélte hogy anno a tsz be volt olyan 50es ami45-50et ment ,nem nagyon akartam elhinni,de utánnanéztem és igaz,a super 50esket cserélgették le,ezekre ,mert ezek gyorsabbak voltak még annál is és,jobb volt őket javítani ,illetve olcsóbb volt bele a cucc,mert terményért cserébe az oroszok elhalmozták alkatrészekkel a tszeket,meg állítólag a hátsó kerekük is szélesebb volt mint az eredi 50eseké,meg alacsonyabb,így plusz sebességet értek el vele ,tipikusan szállítótraktornak gyártották ,mert akkori gépek lassuak voltak ,mint pl dutra.Ezt mesélta az öreg,jah meg azt hogy fékeket,minden hónapba ellenőrizni kellett előírta a tszcsé.Majd még rákérdezek az öregtől tud-e vmi infót.

#2861 FRANKENSTEIN
2010-05-09 09:44:44

Válasz #2860. hozzászólásra

Kösz!
Ez 50es motor lehet benne?

Nincs profilkép
#2860 szoltán
2010-05-09 08:40:38

Válasz #2826. hozzászólásra

Üdv!Van róla képem,de nem túl jó minőség.Adatok:BELARUS640, Gyártási időszak:1958-1966, Teljesítmény:65Le,Lökettérfogat:4750ccm,Sebesség:55Km/ó,Megjelenésben teljesen a kerekorrú 50-es.

#2859 BELARUS892
2010-05-09 06:46:44

Válasz #2858. hozzászólásra

kisgázon van benne erő?

Nincs profilkép
#2858 t.peti
2010-05-08 22:55:11

Válasz #2857. hozzászólásra

a miénk 1800at forog kicsit állítva a gázkaron 1900, 892.1 2002es orosz adagoló

#2857 Diesel Tibor
2010-05-08 22:41:12

Válasz #2856. hozzászólásra

Gyári beállítás ,nem nyúltam hozzá 2200.

Nincs profilkép
#2856 t.peti
2010-05-08 22:36:16

Válasz #2855. hozzászólásra

ezek a turbós motorok elvileg 2000 et foroghatnak max, kezelésiben olvastam

#2855 Diesel Tibor
2010-05-08 22:29:03

Válasz #2854. hozzászólásra

Nem tudom milyen az orosz adagolós nekem semmi bajom ezzel cseh-vel .Viszont van egy 920-as is azon orosz van de meg sem közelíti semmilyen téren a 892-est.

#2854 BELARUS892
2010-05-08 22:19:22

Válasz #2851. hozzászólásra

most ha elakarsz indúlni mindig padlógázon teszed?
vagy ha lassitol teherrel és visszakéne gyorsúlni akkor jól megy kis fordulaton?
amugy az orosz adagolós turbós jobban harap.

#2852 Diesel Tibor
2010-05-08 22:16:49

Válasz #2850. hozzászólásra

Volt már erre is példa de még lehet,hogy az olaj teknőt is le kell venni.

#2851 Diesel Tibor
2010-05-08 22:14:42

Válasz #2849. hozzászólásra

Még nem volt hozzá nyúlva ,1300-al meg sosem megy mindíg 2200 kell neki a fordulat a turbó miatt .

Nincs profilkép
#2850 lator
2010-05-08 22:03:47

remélem nem kell lebontani a mellső öntvényt mert motorirányából elég nehéz megütni

#2849 BELARUS892
2010-05-08 22:00:53

Válasz #2847. hozzászólásra

a turbó is cseh?
az adagolóval megvagy elégedve?
mert mi egyeltalán nem.nagyon gyenge 1300as fordulat alatt az orosz adagoló többet tud.

#2848 FRANKENSTEIN
2010-05-08 22:00:52

Válasz #2847. hozzászólásra

Pont Cseszlovák? Nem lehet hogy keletnémet?smile biggrin

#2847 Diesel Tibor
2010-05-08 21:59:03

Válasz #2845. hozzászólásra

Az enyémen cseszlovák adagoló van.

#2846 Diesel Tibor
2010-05-08 21:57:53

Válasz #2844. hozzászólásra

Másodikra sikerülni fog,annyira be van kopva a csap,olyan nagy a válla és beakad a perselybe .Emelővel emelgesd és nagyobb kalapács,ha így sem akkor drasztikusabban kell fellépni,gáz+oxigén.

#2845 BELARUS892
2010-05-08 21:52:38

Válasz #2825. hozzászólásra

a 892 tietek is gyenge kis fordulaton?
az pedig orosz adagolós nem?

Nincs profilkép
#2844 lator
2010-05-08 21:51:31

szevasztok

Van egy öreg 50-esem és ki kell cserélnem a királycsapot elsőre nem sikerült mert a hídból nem akar kimozdulni van valami jó módszer előre is köszönöm

#2843 apuci
2010-05-08 21:50:53

Válasz #2842. hozzászólásra
akkor el buktam az esélylatolgatástsmile tonguesmile tonguesmile tongue

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
Német gyártmányú,  9 kapás 2m-es grúber eladó
Német gyártmányú, 9 kapás 2m-es grúber...

520.000 Ft

MTZ-82 traktor
MTZ-82 traktor

4.500.000 Ft

Piaci ponty, ponty
Piaci ponty, ponty

1.000 Ft

Massey Ferguson 6S155 - 0%Áfa-Leszállítva
Massey Ferguson 6S155 -...

39.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]