Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.53 Ft USD 389.41 Ft CHF 429.55 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91618 hozzászólás
#2718 Balka Zoltán
2010-04-09 20:45:28

Válasz #2704. hozzászólásra

köszönöm a tegnapi segítséget! tényleg bevált . mihelyt megérezte a csavarlazító aromáját egyszerre könnyen járt a kar. ( meg is olajoztam egyszerre :) )

smile thumbup

Nincs profilkép
#2717 Maksanyi
2010-04-09 20:26:00

Válasz #2713. hozzászólásra
Kerékösszetertás 0-3 mm a hivatalos. A 0-1 mm összetartás az a legjobb

#2716 Mf-es
2010-04-09 20:16:24

Válasz #2706. hozzászólásra

Kerezsd a fogyasztáscsökkentős topikot,ott kitárgyaltuk,árral együtt.

#2715 Hartmy
2010-04-09 19:18:25

Válasz #2713. hozzászólásra

Elméletben minden járműnél összetartásnak kell lennie, így a gépeknél is. Széttartásra azért állítják, hogy hátha kevésbé eszi a gumit, de hivatalosan összetartásnak kell lennie. Én így tudom. smile cowboy

Nincs profilkép
#2714 trakis001
2010-04-09 17:02:08

énsem hiszek az ijen hüjeségekben,csak kiváncsi lennék hogy mit kérhetnek egy ijen szerkentyüért.smile cowboysmile cowboy

#2713 jasi
2010-04-09 17:00:35

Sziasztok! segítséget kérnék tőletek.
átalakítottam az MTZ 82 orbitosra, de viszont a kerekeknél összetartást vagy széttartást kell állítani? mert valaki ezt mondja valaki azt.... melyiket állítsam és mennyire??smile helpsmilie
előre is köszi!

#2712 FRANKENSTEIN
2010-04-09 16:23:18

Válasz #2708. hozzászólásra

Én neked szívesen ráolvasok a traktorodra 1 varázsigét, fele ennyi pénzért, és garantálok ugyan annyi fogyasztáscsökkenést smile biggrin
Akkora marhaság van oda írva, hogy szinte fáj.smile thumbdownsmile sweatdropsmile hammersmile censored

Nincs profilkép
#2711 trakis001
2010-04-09 14:40:30

Az én öreg mtz met 74 ben gyártották,nem nagyon van alatta reggel olaj 1 2 csepp de a hidrolikával bármit csinálok mindig szivárog.de ojan mtz t még énsem láttam amejikböl ne fojna az olaj.smile cowboysmile cowboysmile cowboy

#2710 Hartmy
2010-04-09 13:52:30

Válasz #2708. hozzászólásra

Vagy baromi sokat javít a fogyasztáson, vagy nagyon olcsó smile cowboy

#2709 Hartmy
2010-04-09 13:51:08

Válasz #2698. hozzászólásra

Amelyik MTZ-ből nem folyik az olaj annál valami gond van smile thumbupsmile thumbup Vagy sürgősen meg kell lazítani valamit, hogy follyon.

Egyik szolgáltatónak van itt 3 NH, egyikben sincs több 6ezer üzemóránál, úgy folyik belőlük az olaj mintha muszáj lenne. smile biggrin

Nincs profilkép
#2708 trakis001
2010-04-09 11:22:41

szerintemse éri meg.20 munkanap alatt nemtudunk vele szerintem annyit sporolni hogy visszajöjjön az ára.Bár nemlátom hogy mennyi lenne az ára.de mégegyszer elolvasom,lehet kihagytam.smile cowboy

Nincs profilkép
#2707 agrárgyerek
2010-04-09 11:07:43

Válasz #2706. hozzászólásra

Nekem volt ilyesmi ladában,sok mindent nem ért,de ha tényleg igaz akkor megérné,de szerintem nem.

Nincs profilkép
#2706 trakis001
2010-04-09 11:00:31

Válasz #2705. hozzászólásra

szeretném kérdezni,hogy vajon mennyibeis kerül ez a szerkentyü.smile biggrinsmile biggrin

#2705 Zoli29
2010-04-09 06:51:44

Üdvözlöm

Mint minden mezögazdászt Önt is érdekli gondolom hogyan lehet olcsóbbá tenni a földek megművelését ehhez kinál kitünő megoldást egy Magyar feltaláló BNV nagydíjas Géniusz dijas találmánya,
amely a traktorba szerelve 9-19 -% üzemanyag megtakaritást eredményez munka közben.

Az elsősorban személygépkocsikhoz ajánlott „BRUMI” és „MAXI” égésjavító egységek után itt van azok nagyobb testvére.

Az L 32-es típusú égésjavító egység elsősorban az MTZ80 ,-82-es traktorokhoz készült (76-110 LE), amelyek a mezőgazdaságban nagy számban használt erőgépek. Kis teljesítménye miatt gyakran csak lassú sebességfokozatokban képes a nehezebb munkák elvégzésére. Ilyenkor erősen füstöl, ezért túlfogyaszt. Az L 32 típusú égésjavító egység felszerelésével az erőgép nyomatéki rugalmassága jelentősen megnő.
Azonos munka végzésekor sebessége 1/2-1 fokozattal magasabb, így ugyanannyi idő alatt több munkát végez el, gyakran kevesebb üzemanyag felhasználásával. Nehéz munka végzése közben csökken a hűtővíz hőfoka, a motor füstölése és zajszintje.
Használatától csökken a kenőolaj fogyasztás, kitisztul az égőtérből a kokszlerakódás, és jelentősen csökken a kipufogógáz hőfoka. Használatától csökken a meghibásodások száma, nő a motor élettartama.
Még a téli időjárási viszonyok között is külön vízmelegítés és spray használata nélkül is könnyen beindul a normál alapbeállítással üzemeltetett motor.
A készülék üzemanyag megtakarítása 6 %, de a felhasználók gyakorlati mérése szerint jóval 10 % feletti érték is elérhető.
Beszerelésével és használatával jelentősen csökkentheti kiadásait hiszen a ráforditást a traktor 20 munkanap alatt kitermeli.
Természetesen nagyobb teljesítményű gépekhez is kapható LÓERŐ/ KW méretezetten.
Működési elve: A felfelé haladó üzemanyag egy pontosan méretezett és szabályozott mágneses labirintuson halad keresztül és a felsö részben elhelyezett unipoláris mágneses térben azonos töltésűvé válik. Az üzemanyag porlasztási finomága jelentösen megnő, a porlasztás után is megörzi azonos töltését, igy a cseppek az égőtérbe jutva taszitják egymást és a nagyobb oxigén felvételen alapuló tökéletesebb égés jön létre.

Számoljon Velem!
Keressen meg és 2-3 munkanapon belül már az Ön gépe is takarékosabban dolgozhat:

Szlávik Margit hivatalos forgalmazó
06-30/ 6073760

email, skype cim: margo.szlavik@gmail.com

Felszerelése és az üzemanyag rendszerbe való bekötése az egységcsomagban szállított tartó, cső, csavarok, alátétek (amelyeket a termék bevezetésének időszakában ként adunk) segítségével a szerelési útmutató alapján felhasználói szinten elvégezhető.




smile biggrin

#2704 Balka Zoltán
2010-04-08 21:31:57

igen ez az ülés alatt jobb kéznél van ez a kar . nem akartam elhinni hogy ennyire beáll. mondom szeptemberben meg kisujjal mozgattam. (igaz akkor mindent darabokra szedtem és kijavítottam mert aki elötte ült rajt az 1 állt volt) fát hordott vele 1 ablakokat gyártó üzemből . sokszor benn felejtette a hajtást. kéziféket szarráégette meg ilyenek. mióta rendbetettem tipp topp lett. köszönöm a segítségeteket! holnap reggel evvel kezdek (olajzással) aztán este beszámolok róla :) jóéjt

#2703 Diesel Tibor
2010-04-08 21:25:49

Válasz #2699. hozzászólásra

Üdv:Ha sokáig áll akkor minden MTZ-nél elő jön,az elsö kerék kapcsoló kar az ülés alatt jobb oldalt van, a trepp lemez alatt van egy golyóval megtámasztott kapcsoló szerkezet a trepp lemez alatt 5cm-re ,oda nyomjál egy kis olajat .Meglátod nagy lesz a változás.

#2702 apuci
2010-04-08 21:23:51

Válasz #2701. hozzászólásra
akkor a fülke alatt van egy kis reteszelö szerűség azt próbáld valahogy meg olajozni/kicsit rossz helyen van,de szerintem ez a baj/
smile thumbupcool

#2701 Balka Zoltán
2010-04-08 21:20:18

igen az
pronár 82 es tisztára mint a 820.2 es mtz

#2700 apuci
2010-04-08 21:11:30

Válasz #2699. hozzászólásra
egyenes hidas a traktor ?
smile ban

#2699 Balka Zoltán
2010-04-08 20:58:24

olyan kérdésem lenne hogy : tavaly szeptemberben volt megcsinálva és utoljára használva az elsökerék hajtás az mtz n .Akkor kisujjal betudtam és kitudtam kapcsolni most meg ... kivülről kalapáccsal kocogatva. (a gép szeptember óta ált( fönökömé) most hogy elövettük földet hordani jó lenne ha könnyen be és ki tudnám kapcsolni. valakinek volt már hasonló gondja? a belében minden új söt akkor mikor megcsináltam használtuk is .

#2698 BELARUS892
2010-04-06 19:07:24

Válasz #2694. hozzászólásra

ma láttam kb 3éves NH-t abból is dőlt az olaj akkor nincs miről beszélni.smile lol

#2697 mtz80fan
2010-04-06 15:19:58

Válasz #2692. hozzászólásra

köszi! igazad volt!

#2696 FRANKENSTEIN
2010-04-06 11:11:45

Válasz #2684. hozzászólásra

Nem fizika kell ide hanem lóógika.
Ha megkapar, ugye relatíve gyorsabban forog mint az első, ha meg kisebb is relatíve gyorsabban forog mint az első.

#2695 FRANKENSTEIN
2010-04-06 11:09:48

Válasz #2685. hozzászólásra

Nem igazán.
Milyen belső repedés? kép van?

#2694 pityu11
2010-04-06 11:00:07

Válasz #2690. hozzászólásra

Az olajfojás ami látszik az olajteknőn az olajszűrőház és a motorblokk közötti tömítés miatt van. Nem olyan vészesen ereszt mint ahogyan kinéz.
A múlthéten jól meg lett hajtva a gép, porba is meg sárba is járt ezért ilyen piszkos.

#2693 Tóth Ferenc
2010-04-06 10:44:23

Válasz #2689. hozzászólásra
Elhittük hogy nincs csak még nem láttunk olyat, kössz a képet.
smile thumbupsmile thumbupcool

#2692 dzozi
2010-04-06 10:24:27

Válasz #2691. hozzászólásra

Szia az egyik a gázolajszűrő tetején a másik pedig a adagoló oldalán van nyomóelemek környékén!

#2691 mtz80fan
2010-04-06 09:32:12

sziasztok! 80-as MTZ adagolóján most cseréltem le a csöveket, de nem tudom, hogy melyik a légtelenítő csavar.
A kézipumpát felpumpáltam, ott már jön a gázolaj, de ha ráindítok, látszik hogy a motorig nem jut el.

#2690 BELARUS892
2010-04-06 08:51:33

Válasz #2689. hozzászólásra

az olaj teknőn mi az a nagy olaj folyás?
kinyomta a főtengelyszimeringet vagy a teknő tömitést?

#2689 pityu11
2010-04-06 08:22:59

Válasz #2661. hozzászólásra
Mint igértem itt van a 1025-ös MTZ elsőmeghajtásról a kép, amin remélem látszik, hogy nincs középtartó.
orosz

Nincs profilkép
#2688 rsándor
2010-04-06 07:23:17

Válasz #2687. hozzászólásra Ezért kell fagyállót használni!!!!! kb 3 ezer ft 1 mtz-be

Nincs profilkép
#2687 Hugó
2010-04-06 04:02:57

ez sajnos fagyás, a büdös bunkója arra lusta volt hogy kinyissa a csapokat!

#2686 Gacsó Gyula
2010-04-05 21:15:29

Válasz #2685. hozzászólásra
Ha azt fagyás okozta nem elöregedés vagy öntéshiba vagy netán rezonanciából adódó repedés,ha tökéletes fémtiszta felületet tudsz a ragasztandó felület körül csinálni akár tökéletes is lehet.Az meg még jobb lenne ha előtte meghegesztenéd és ugy megragasztani.

Nincs profilkép
#2685 Hugó
2010-04-05 21:04:26

Üdv!Tényleg orvosolható a belső motortömb repedés kétkomponensü fényragasztóval?Egyik ismerösöm jumz traktorja állitólag évek óta igy megy szerintetek van ennek alapja?

#2684 Gacsó Gyula
2010-04-05 21:00:23

Válasz #2641. hozzászólásra

Mikor megkapar rendben, de nem tudlak megérteni korrepetállást veszek fizikábólsmile thumbupcool

#2682 Farkas István
2010-04-05 19:22:27

Válasz #2681. hozzászólásra

O.K. Majd írd meg hogy sikerült.

Nincs profilkép
#2681 Krisz_B
2010-04-05 18:55:25

Válasz #2679. hozzászólásra
Ezért nem mertem belefogni, mert én a kereket meg a fél tankot is ki akarom venni, hogy akkor már a munkahengert is megnézem, ha kell felújítom. Sokat segített, mert nekem találgatni kellett volna ezzel az erőszabályozóval kapcsolatban, de így már könnyebb lesz a dolog. Köszönöm a segítségét!

#2680 Farkas István
2010-04-05 18:49:31

Válasz #2677. hozzászólásra

Én még nem láttam olyan tömböt ami folyt a tengelynél,inkább a tömb tetjére befutó csövek valamelyikénél kell kicserélni a rézalátétet

#2679 Farkas István
2010-04-05 18:45:38

Válasz #2677. hozzászólásra
Igazából nagy szenvedéstől kíméled meg magad ha leveszed a kereket,de ez már rajtad áll.Én nem vettem le,de csuklottak is az Oroszok egy hétig rendesen

#2678 Farkas István
2010-04-05 18:41:29

Válasz #2676. hozzászólásra

A kar rudazatát úgy állítsd be,hogy a kar a mellette lévő lemezen felfestett 0-nál álljon üres helyzetben,és akkor van annyi hely neki hétrafelé,h. emeljen.Vedd fel az ülés alatt lévő kis ablakot és a tömb bal oldalán kimenő tengelyre fut be hátulról két rudazat(erő és helyzet),ezeket egy billenő kapcsolóval tudod rákapcsolni a szab.tengelyére.Ezt a kapcsolót állítsd közép(kikapcsolt)állásba,nehogy bezavarjanak később.Mikor leveszed a 8 centis kart a vékony rúd végéről,jelöld meg a rudat,nehogy véletlenül elforduljon és rosszul rakd össze.

Nincs profilkép
#2677 Krisz_B
2010-04-05 18:37:44

Válasz #2675. hozzászólásra

Könnyű hozzáférni ezekhez a csavarokhoz, vagy bontani kell valamit? Akkor ezek szerint az olajfolyás is innen jön, eddig nem láttam, hogy honnan

#2675 Farkas István
2010-04-05 18:29:10

Válasz #2673. hozzászólásra

Ha benézel a jobb oldali tank elé közvetlen,(tükörrel lehet h. jobban megy)akkor meglátod h.az erőszabályzó kar lemenő rudazata emeléskor hogy húzza felfelé az er.szab.tömb kb 6-8 centis karját amit a tömbből kijövő vékony rúd(tengely)végére szereltek.Ezen a 8 centis karon belül közvetlen a tengelynek van egy kis vacak perselye,ami ki szokott kopni.Ezt lehet kompenzálni egy darabig azzal h.rövidebbre állítod a rudazatot(ezt felül a kar tövénél lehet),de ha nár ez nem használ,akkor le kell venni a perselyt a tartóbakjával együtt( 3 anya a kézifék kar tengelye mögött)és esztergálni kell bele egy normális műanyag perselyt.

#2674 Horák András
2010-04-05 18:21:18

Válasz #2672. hozzászólásra

köszönöm a segítséget, holnap megnézzük!

Nincs profilkép
#2673 Krisz_B
2010-04-05 18:14:01

Válasz #2672. hozzászólásra

MTZ 550 E ; 1993; 1328 üzemóra

#2672 Farkas István
2010-04-05 18:10:49

Válasz #2667. hozzászólásra

Milyen géped van?tipus ,évjárat üzemóra?

#2671 Farkas István
2010-04-05 18:09:19

Válasz #2670. hozzászólásra

Ettől többet most nem tudok segíteni,mert a haver belenyugodott h.nem hajt rendesen az eleje,én meg nem akartam erőszakoskodni h.megcsinálhassam a gépét,úgyhogy nem is nézte meg senki,h.mi hát a baja valójában.Nem muszáj bakra tenni a gépet,csak akkor több ember kell hozzáaki egyszerre figyeli a kereket és a kardán fordulatát.Csináld meg és írd meg h mire jutottál,mert tavaj már írt valaki,h. ugyanilyen gondja van

#2670 Farkas István
2010-04-05 18:03:24

Válasz #2669. hozzászólásra

A különbségből ki tudod számolni h. mennyivel kellene rá nagyobb gumi,v.mennyivel kellene hátra kisebb.Lehet h.valamelyik másik gépen lévő gumi variáció kellene rá.Ha már bakon van.számold meg hányat fordul az első hajtás kardánja 1 hátsókerék fordulatra,és hányat fordul az első kardán 1 elsőkerék fordulatra.Keress a környéken egy ugyanolyan gépet mint a Tied,és számold meg azoknak is az előbb leírt áttételeit.Ha áttételben nem különbözik,akkor a gumi (lehet a felnivel együtt)lesz a bűnös.

#2669 Farkas István
2010-04-05 17:54:37

Válasz #2668. hozzászólásra

Kivertem a balhét,mire kijött egy ember a gyárból.Egy kukkot nem tudott magyarul.Kiderült h.Magyarországra csak egy fajta hidat szállítanak,és így az enyémnek nem is kellene itt lenni.Kicsrélték kompletten.A szomszéd faluban van egy gép,ami tolja az orrát,de nem annyira mint az enyém(az enyém felásta az udvart 10 cm mélyen),de tárcsázásnál nem dolgozik az eleje,csak akkor ha nagyon kapar.Mondtam a fickónak h. számolja meg a hidat,de az jó volt neki.Valószínüleg,mivel több fajta gumi méret variációban jöttek ezek a gépek,lehet h.a gumi méret lett összekeverve.Tedd fel bakra az egyik oldalát elől-hátul ésforgatsd meg a hátsót 1-szer,mérd meg a kerületét,és mérd meg h. ezalatt az 1 körbefordulás alatt mennyit haladt az első kerék kerülete.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sokan még akkor is ekét használnak, amikor annak alkalmazása indokolatlan
Sokan még akkor is ekét használnak, amikor annak alkalmazása indokolatlan
Hogyan hozható összhangba a precíziós gazdálkodás és a talajmegújítás?
Hirdetés
A napraforgó vízfelhasználása és tápanyagigénye
A napraforgó vízfelhasználása és tápanyagigénye
Biostimulátor-tartalmú, komplex műtrágyázási technológiák.
KIADÁSRA KÍNÁLOK DABAS TERÜLETÉN ELHELYEZKEDŐ HÚSFELDOLGOZÓ ÜZEMET
KIADÁSRA KÍNÁLOK DABAS TERÜLETÉN...

800.000 Ft

Pronar MRW 1.300 lassújáratú aprítógép / 2020 / 2.415 üzemóra / Lízing 20%-tól
Pronar MRW 1.300 lassújáratú aprítógép /...

245.900 EUR

Rabawerk condor eke eladó
Rabawerk condor eke eladó

700.000 Ft

Rabawerk condor eke eladó
Rabawerk condor eke eladó

700.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]