Gázolaj árak 637 Ft Benzin árak 617 Ft EUR 413.56 Ft USD 400.96 Ft CHF 441.31 Ft GBP 497.51 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91035 hozzászólás
#77285 Maszek Zs
2021-12-09 19:46:15

Lenne egy kérdésem.892-es Szántás közben olyan mint,ha le levegősödne. Forduláskor kis gázon nincs baj,csak amikor el megy 50m. Ilyekor olyan mintha levegős lenne. Most kipucolom az egész rendszert. De attól tartok nem lesz jó. Azt mondja Apám csak a bal tankból eszi a gázolajat. De bele fújtam a csőbe nem éreztem dugulást.
Járt már valaki hasonlóan??

Nincs profilkép
#77283 9020
2021-12-09 17:56:04

Télire ezt se kell kölcsön kérniMegszületett ????

#77281 Gumóka
2021-12-06 13:58:14

Válasz mtz1221 #77279. hozzászólásáraAz faxa...smile sweatdrop

Az átalakításos történet az mennyire necces?
Épp most jutott eszembe az Merci motoros volvo-mtz háziasítás, ha jól emlékszem, az is rendszámos volt.

Itthon nálunk egyébként nem fogkalkoznak ennyire vele. Gumit nem kell fényképezni. A bázison csak az a lényeg, ami a képen látszik.
Lámpák-tükrök, meg ne rozsda legyen.

#77280 mtz1221
2021-12-06 13:35:07

Válasz mtz1221 #77279. hozzászólásáraJobban belegondolva nem is tudom milyen kategória lehet felénk. Mezgépek (kombájn traktor pótkocsijuk rakodók) mind zöld táblával mennek, a többi minden fehérrel az utakon. De mindkettőre az évi műszaki ,és a kötelező biztosítás kell. nagyon is irigyellek beneteket az 5 éventei műszakiért.smile blushing

#77279 mtz1221
2021-12-06 13:22:10

Válasz vén cigány #77278. hozzászólásáraNincs de itt minden szart évente műszakiztatni kell, és a gumikat mindenen fényképezik.smile cursing

#77278 vén cigány
2021-12-06 13:03:09

Válasz mtz1221 #77277. hozzászólásáraSzerbiában is van lassú jármű kategória?

#77277 mtz1221
2021-12-06 11:33:21

Válasz vén cigány #77274. hozzászólásáraNem ötlet. Nálunk egy tengelyen egyformák kell hogy legyenek. Na én leszedtem mindkettőről a feliratot. Lefényképezte a 2FA-t ( vagy mifenét, de még abba is belekötött hogy egyiken dupla nagy betűkkel van írva) és a végén jó lett.smile sweatdrop

Nincs profilkép
#77276 dagmarherzel
2021-12-06 11:23:59

Válasz B.Bali #77275. hozzászólásáraA fekete festék szerintem is jó megoldás

Nincs profilkép
#77275 B.Bali
2021-12-06 11:06:02

Válasz vén cigány #77274. hozzászólásáraVagy fekete festékkel kipróbálni hogy takar,vagy nem-e üt el nagyon

Nincs profilkép
#77272 szinyor9
2021-12-05 18:13:36

Köszönöm a segítséget!

#77271 rigás
2021-12-05 14:29:04

Válasz vén cigány #77269. hozzászólásáraEz megint, olyan helye válogatja dolog lesz. Kérdezz rá ott ahova vinni fogod a traktort mert, ezt csak ők tudják biztosan.
Én pótkocsi rendszámmal jártam úgy, hogy egyik helyen ahova elsőnek vinni akartam azt mondták a festett rendszámot cserélni kell. De mivel át volt alakítva a pót felépítmény ezért tervezővel rajz stb. kálvária után központi vizsgahelyre kellett vinni ahol meg rendesek voltak, és szóltak fessem át a traktor fakó rendszámát is mert büntethet érte a rendőr. Na hát!smile blinksmile blink
Szóval, vannak érdekességek...smile wacko

Nincs profilkép
#77270 B.Bali
2021-12-05 11:54:47

Válasz szinyor9 #77268. hozzászólásáraSzia! 77109 hsz-t nézd meg. Rigás felrakott oda egy kezelési PDf- t . Nézz bele hátha jó lesz neked is!

#77269 vén cigány
2021-12-05 11:48:07

Válasz atisgyulai #77267. hozzászólásáraHát igen ezek lassú járművek...

Nincs profilkép
#77268 szinyor9
2021-12-05 11:13:41

Sziasztok! Segítséget kérnék tőletek! 1221.3 traktor műszerfalának a középső részén van egy állított téglalap amiben fel szoktak villanni sárga és piros jelzések! Azoknak a leírását, jelentését valaki nem tudja elküldeni! Esetleg interneten hol lehet ezt elérni?

#77267 atisgyulai
2021-12-05 09:10:28

Válasz vén cigány #77266. hozzászólásáraSzerintem észre sem veszik!
De az a biztos ha rákérdezel előtte.
Mindenhol más a "divat".
Pótkocsinál azt mondták, méret passzoljon, és szerkezetileg legyenek egyformák! ( Radial-diagonal)
Minta nem számít.

#77266 vén cigány
2021-12-05 07:38:53

Műszaki vizsgán szólnak érte, ha a hátsó gumik más márkájúak, de a mintázat ugyan az?
Belshina 15,5R38 F -2A
Kama 15,5R38 F-2A

#77265 atisgyulai
2021-12-04 23:05:49

Válasz .Richard. #77264. hozzászólásáraHa jól van beállítva, akkor segít az sokat!
Rakodóson lehet érezni, amikor a kuplungon van egész nap a lába az embernek.

Nincs profilkép
#77264 .Richard.
2021-12-04 21:20:41

Válasz atisgyulai #77262. hozzászólásáraIgy van. A pedál hosszu rudazatjára a fügőlegesen hegesztett laposvas szerintem gyárilag fele ekkora hosszra..na az lehet ami lerontja az erőkart. Azt sem tudni a féktegelytől mekkora távra van felhegesztve mert szerintem ha közelebb van akkor már könyebb benyomni. Ez a legnagyobb hiba. A rásegités nem mérvado. Elenyésző ereje van.

#77263 atisgyulai
2021-12-04 20:34:12

Válasz mtz1221 #77261. hozzászólásáraOtt az volt a baj, hogy a lehúzás pillanatában (még nem ért le alsó hekyzetbe a kar) a nyomó rész már nyitott, de a visszatápláló még nem.
Ott nem játszik a nyomástartó szelep.
Egy kalapács ütést hallottam a lábambál.
Ebben 68-as van. A rakodó miatt.
De semmi gond vele, azóta sem.
Kapott új szivattyút, új szelepet.
Hidegen annyi, hogy visszalöki a lehúzott kart, ha végállásba ér valamelyik munkahenger a rakodón.
(oldalsó kihelyezettre van kötve a rakodó joystik-os tömbje)

#77262 atisgyulai
2021-12-04 20:22:48

Válasz Bzsr #77254. hozzászólásáraEzen sehogy sem működik, mert ha jól látom pont az hiányzik róla.
Az a visszahúzó rugó biztosan kókányolás rajta!
Aki csinálta, azt hihette hogy az eredeti megoldás csak a pedál teljes visszahúzására való. Ezt akart helyettesíteni.

#77261 mtz1221
2021-12-04 20:17:27

Válasz atisgyulai #77259. hozzászólásáraSzét lökte volna az ha 150-et tudott volna nyomni, akkor is. Enyémbe 40-es olaj van, de 0 fok alatt, 10 perc járatás van, alapgázon.

#77260 mtz1221
2021-12-04 20:13:32

Válasz szgyuri82 #77258. hozzászólásáraPontosan. smile thumbup Új vásárlánál meg figyelni kell, hogy a régiben van e egy kis szelep vagy nincs. Mert nem működik a más fajtával.

#77259 atisgyulai
2021-12-04 20:13:10

Válasz mtz1221 #77257. hozzászólásáraCsak óvatosan a nyomás állítással!
Rakodós trakival hasonlóan voltam!
Próbálgattuk új szeleppel, de nem volt jó, majd a hasznàltat vissza (mondjuk én nem csiszolgattam) és ráállítottam. 170-et tudott nyomni nyáron hidegen. Ideiglenesen megfelelt.
Majd egy téli hideg indítás után, vonólapot akartam emelni. ( nem helyzetszabályzós, egyik körön van)
A kart húztam lefelé, de mire lent megakadt volna, akkora koppant a szivattyú, és dőlt az olaj.
Szét lökte a nyomás!

Nincs profilkép
#77258 szgyuri82
2021-12-04 20:03:21

Válasz mtz1221 #77257. hozzászólásáraÚgy gondolod fölcsiszolni, mint a szívó-kipufogó szelepet?

#77257 mtz1221
2021-12-04 18:59:23

Válasz szgyuri82 #77256. hozzászólásáraSzeleppasztát neki, 2 órát forgatni oda vissza a helyén, nyomást fel állítani 180 bárra meleg olajnál, és sokáig jó lesz az még a régi szeleppel.smile wink

Nincs profilkép
#77256 szgyuri82
2021-12-04 18:13:24

Üdv mindenkinek! A következőben kèrnèk szépen segítséget. MTZ hidraulika vezèrtömbnèl a nyakas szelep (itt nálunk bèkaszelepnek hívjuk) ülèkèt hogyan lehetne legkönnyebben kiszedni. Probléma az, hogy a szelep szívat. Szelepet raktam bele újat, de még rosszabb lett. Vissza raktam a régi szelepet azzal perpillanat tudok boldogulni. Arra jutottunk, hogy valószínűleg megkopott az ülèk is, össze kopott a szeleppel, azért jobb a régi szeleppel.
A vezèrtömböt nem szívesen szednèm le az ülèk csere miatt, ha nem muszáj. Valakinek jó ötlet?

Nincs profilkép
#77255 B.Bali
2021-12-04 18:03:43

Válasz mtz1221 #77252. hozzászólásáraNa akkor jó,smile thumbup néha megszivatja az embert a kis apró sz@rság is

Nincs profilkép
#77254 Bzsr
2021-12-04 17:53:04

Kérdésem az lenne hozzátok, hogy ennél a kuplung megoldásnál a rásegítés mennyire műkődik (elég nehéz a pedál lenyomása)? Jól gondolom hogy ez valami átalakított sz@r?

#77253 fexco
2021-12-04 17:25:28

Válasz mtz1221 #77252. hozzászólásáraSose raktunk bele tengelyt.

#77252 mtz1221
2021-12-04 17:09:22

Válasz B.Bali #77251. hozzászólásáraMeg, de gondolj bele fél napomba került.smile hammer Le kellett venni, ás rendesen kínálgatni 2 kilóssal. Összerakom, én hülye nem néztem meg mennyire megy be az új csonk. Az ó gyűrű előtti részből le kellett 2 mm-szedni. Esztergályos nem találtam, le köszörülgettem lassan. Mondanom sem kell, azért is szét kellett vennem a támaszt még egyszer. De jó lesz ez így. Meg nem kell ide tengely, alig van mozgása.smile thumbup

Nincs profilkép
#77251 B.Bali
2021-12-04 13:46:26

Válasz mtz1221 #77250. hozzászólásáraMegoldódott a támasz szerelés?

#77250 mtz1221
2021-12-04 08:56:32

Válasz B.Bali #77249. hozzászólásáraKöszsmile thumbup én is pont azon gondolkodtam hogy jobb lenne a közepén egy tengelydarab (ne lifegjen oda vissza), most látom más már megoldotta.

Nincs profilkép
#77248 jgábor
2021-12-03 17:49:26

Válasz Maszek Zs #77242. hozzászólásáraVan persze 540 1000.
Hanem az volna a lényeg hogy a 892 540 1000, hidraulika meghajtás fogaskerekei bepasszolnak-e, tengely ugyanaz-e, kapcsoló hüvelye?
Ugyebár azok kisebb fordulaton dolgoznak.

Nincs profilkép
#77247 B.Bali
2021-12-03 17:44:35

Válasz mtz1221 #77246. hozzászólásáraLevéve szoktuk csinálni,értem hogy nehéz hozzáférni .A helyén nem tudom ki fog- e jönni

#77246 mtz1221
2021-12-03 17:35:32

Válasz B.Bali #77245. hozzászólásáraPüföltem 2 kilóssal fent a helyén, meg se mozdul.smile cursing Attól félek szétverem a csapágyakat is. Levenni meg nincs kedvem, mert a rakodó összekötője miatt, nagyon szar hozzá férni.smile hammer

Nincs profilkép
#77245 B.Bali
2021-12-03 17:33:02

Válasz mtz1221 #77244. hozzászólásáraEgy jó félkéz kalapáccsal ki kell ütni. Érdekes amúgy mert egyik tartalékból nekem se akart kifelé jönni. Mondjuk túlságosan nem erőltettem, a többitt sokkal hamarabb kibeleztem.

#77244 mtz1221
2021-12-03 17:19:44

Válasz B.Bali #77232. hozzászólásáraNem csuklottál ma este ??? smile devil Hogy a fenébe jön ki a 15-ös számú alkatrész, hogy megbírjam fixre csinálni ??? Elkezdett ma csúszni, mondom le fixelem az helyett hogy húztam volna az anyán, és kitartott volna még két nap ganézást.smile cursing
TÁMASZ.

#77243 Gumóka
2021-12-03 16:55:48

Válasz Maszek Zs #77242. hozzászólásáraKell, hogy legyen, az enyémen is van. Csak itt még nem a váltócsonk lóg ki, van egy háza.
Vagy hogy is mondjam...smile laugh

#77242 Maszek Zs
2021-12-03 16:31:18

Válasz jgábor #77241. hozzászólásáraHa 80-as akkor lehet,hogy van is rajta 1000 fordulat!

Nincs profilkép
#77241 jgábor
2021-12-03 16:07:17

Sziasztok!

Régi darázsderékban (kisfülkés 80) át lehet cserélni a fogaskerekeket a turbóséra? TLT-t szeretném "gyorsítani".
Előre is köszönöm!

#77240 Gumóka
2021-12-03 08:52:57

Válasz .Richard. #77238. hozzászólásáraMeg ember legyen, aki szereli. Vagy a fél falusmile laugh

#77239 rigás
2021-12-03 07:51:41

Válasz .Richard. #77238. hozzászólásáraMtz bírja.smile biggrin
A főd szakad le alatta!smile lol

Nincs profilkép
#77238 .Richard.
2021-12-02 21:51:16

Válasz Gumóka #77231. hozzászólásáraFektetett hátso felnibe védve a fontos likakat szerintem vasalva fél köbméter beton belemegy. Ha orrsulynak lehet akkor keréksulynak is. smile lol. Gyári csak kb az ablaktörlő lapáttal egyenértékű. Ha nagyot akarsz mindenáron,prbálj dgni kerékpáron. smile lol szerintem meg lehetne igy rogyasztani a gumit tapadással . Persze a traki nem örülne. smile wacko

#77237 atisgyulai
2021-12-02 21:02:12

Válasz B.Bali #77230. hozzászólásáraNekem is van az egyiken 3 garnitúra/ oldal.
Hosszú csavar kell hozzá, meg 3 ember a felrakáshoz! smile whistling
2éve így gurul. Talajon észre lehet venni a különbséget.
Szállításkor azért figyelgettem a csavarokat, nehogy közúton 40-nél elrepüljenek a súlyok.
Még egy dolog. Külsőre minden súly egyforma. Egy frászt! Egymás mellé téve nem is hasonlítanak.
Felrakás előtt festettem mindet szürkére. Legalább 4 fajta volt.
Még a furatok sem egyeztek.

Nincs profilkép
#77236 B.Bali
2021-12-02 20:16:23

Válasz fexco #77234. hozzászólásáraAz biztos, ott aztán vannak tuning MTZ!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Már csak két heted maradt ennek a támogatási kérelemnek a benyújtására
Már csak két heted maradt ennek a támogatási kérelemnek a benyújtására
Eddig közel 21 ezer háztartás támogatásáról született döntés.
Az új év elkezdődött: Inflációkövető adók, dráguló üzemanyagok és új támogatások
Szántóföldet bérelnék
Szántóföldet bérelnék

150.000 Ft

Steyr CVT 6160
Steyr CVT 6160

13.500.000 Ft

Krone diszkés kasza
Krone diszkés kasza

2.000.000 Ft

Pöttinger körbálázó,  Rollprofi 3120
Pöttinger körbálázó, Rollprofi 3120

3.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]