Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.88 Ft USD 404.37 Ft CHF 439.95 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91288 hozzászólás
Nincs profilkép
#72888 B.Bali
2020-12-14 22:09:42

Válasz Sanyee #72886. hozzászólásáraÍgy nehéz,de amikor nekem a kuplung morgott a pedál felengedésekor, a tárcsa volt szegecsig kopva

#72886 Sanyee
2020-12-14 22:00:24

Sziasztok!

Mtz 820 néha indulásnál morgó hangot ada a váltó vagy kuplung felől. Pedál felengedése közben csak.

Szerintetek mi lehet a baj?

#72885 csferri
2020-12-14 21:26:17

Válasz mtz1221 #72883. hozzászólásáraSzerintem bele, de végül az már nincs használva mert nem passzolt az elsőhajtáshoz szóval azzal csak hátsókerekesnek lehetett használni, közbe lett véve egy 2800 literes hardi permetező ahhoz meg kell az elsőhajtás ha süllyed a terep. Gyári elsőkerék lett szűkítve 9,5x24 gumihoz így jó.

#72884 Gumóka
2020-12-14 21:19:49

Olcsóbb kategóriában nézném az allianceot. Van itt egy pár 15,5-es 50-es felnin, ehhez vadászok most két jó 80-as felnit. Aztán lehet két új lesz a vége.

13,6-os taurussal vettem a trakit, az tényleg jó, öntisztulásból is, de ára van.

Az alliance futófelülete volt igazán meggyőző, de az idő sem látszik rajta. Meg ugye cserélném 15,5-re. Viszont a kettő között azonos felnin 5 centi külömbség van szélességben. A ruszki belhsina ránézésre szélesebb 80-as felnin.


De rábánál jártunk úgy, hogy méretazonos ruszki gumi került a taurus mellé, aztán ment is vissza, mert az orosz látványosan kisebb volt.


Esetleg még a bkt, sokan dícsérik.

Ezt a hármat venném, oroszt nem. Ha kifogod jó, de többnyire nem és két márkánál azonos méretfeliratnál van tényleges eltérés, ami a difinek sem tesz jót.

#72883 mtz1221
2020-12-14 21:16:25

Válasz csferri #72882. hozzászólásáraAz elsők olyanok nekem is mind az újak,meg a másik hátsó is.De a napokba ránézek mert most jutott eszembe hogy valamelyik gumi 2001-es volt a 2010-es traktoron.smile cursingHol a facba tudták addig tárolni,el nem tudom képzelni.Más.A 28-as elsőkerék amit csináltál sorközművelésre milyen nyomtávon megy ? 70 centisbe beleférne ?

#72882 csferri
2020-12-14 21:10:00

Válasz mtz1221 #72881. hozzászólásáraNekem a kombájnon 2 éves voltyre repedezik, úgy hogy már a belsőt is kicsípte 1x, szóval kukasmile cursingÍgy még nem jártam orosz gumival hogy ilyen hamar tönkremegy, ez most betalált rendesensmile sweatdrop

#72881 mtz1221
2020-12-14 21:04:17

Szerintem ezek a vacak orosz gumik 100000-sével jönnek le a gyártósorról és szerencse kell hozzá,nem kevés.Nálam nem rég az eggyik 18,4R38-as belshina elszólta magát 4000 munkaóránál (bordái nem voltak 0.5-1 centit megkopva)Pedig 2 bár alatt nem hajtottam soha.Van még egy 1221-es a faluban 2 évvel idősebb 6000 óránál kopottak,de repedés mentesek a belshina gumiai.smile cursing

Nincs profilkép
#72880 B.Bali
2020-12-14 21:00:23

Válasz juhaszsanyi #72879. hozzászólásáraLehet,az orosz két egyformát bármiből,nehezen hoz össze

Nincs profilkép
#72879 juhaszsanyi
2020-12-14 20:56:51

Válasz B.Bali #72878. hozzászólásáraLehet, hogy csak egy hibás sorozat, de oda a bizalom.


Nincs profilkép
#72878 B.Bali
2020-12-14 20:33:26

Válasz juhaszsanyi #72877. hozzászólására3 éve vannak meg eddig semmi baj, van olyan haver is aki 6 soros műtrágyaszórós monosem sorközművelőt is ezekkel a kis gumikkal használja.

Nincs profilkép
#72877 juhaszsanyi
2020-12-14 20:25:45

Válasz B.Bali #72874. hozzászólásáraEgy hónapot bírtak. Elkezdtek körbe a felni pereme mellett repedni. Új gumi, új felni. Mindig 2 Bar nyomáson és 450 liternél nem volt több a permetezőben.
Ki is cserélték zokszó nélkül.
Az újak teljesen más színűek és sokkal puhább az anyaguk, pedig ugyanaz a gyártmány.
Bár nagyon vékony repedések azokon is vannak.
Nem veszek többet Altajsinát, ha ezek lekerülnek.
Érdeklődtem pár kollégánál mielőtt vettem de nem mondták, hogy ennyire szarok.

1.2.

#72876 Gumóka
2020-12-14 19:35:19

Válasz B.Bali #72874. hozzászólásáraNekem mbp kocsin van, 14pr asszem' teljesen jó.

#72875 Jakabjóska
2020-12-14 19:14:51

Válasz mtz1221 #72866. hozzászólásáraKollégának az erdőjáró 50-es MTZ-n van hátul Nortec, kb 4 éve, semmi baja. Télen erdőzik, tavasztól őszig kaszál, sodor, báláz. Jó, kukoricában pont nem megy.

Nekem a 82-n elől Voltyre van, hátul Omskshina, de ezekkel se volt gondom idáig.
Itt több gépen egy bizonyos helyről vásárolt Voltyre hátsó gumikkal volt gond, a perem mellett széthasadtak a felni szélével egy vonalban.

Nincs profilkép
#72874 B.Bali
2020-12-14 17:14:11

Válasz zsozsi51 #72862. hozzászólásáraAltayshina-ból van hátúl, igaz művelőkerekek,nagyon jól bírja a súlyt,ismerősék 1000l-es függesztett permetezőt használnak vele minden gond nélkűl

#72872 mtz1221
2020-12-14 16:04:43

Válasz Praetor #72869. hozzászólásáraEz is első 13.6/20-as.Belshinák lekoptak simára 15év alatt,ebből meg darabokban hullanak ki a bordák csőtörőzés/trágya hordás közben.

#72871 gjoni
2020-12-14 16:03:56

Válasz mtz1221 #72870. hozzászólásáraJó nem ráz ,de 1.5 báron használom smile cowboy

#72870 mtz1221
2020-12-14 16:00:52

Válasz gjoni #72868. hozzászólásáraÉs milyen a seha,ráz nagyon,mekkora nyomáson használod ?

Nincs profilkép
#72869 Praetor
2020-12-14 15:50:38

Válasz mtz1221 #72866. hozzászólásáraNekünk nincs gondunk a nortec-el. Tény, hogy puha, de nem kopik vészesen, eddig meg vagyok vele elégedve. Nortecet konkrétan mtz-re vettük előre, hátulra valóval nincs tapasztalat. Az is igaz, hogy nálunk az mtz nem sokat találkozik kuki tarlóval.

#72868 gjoni
2020-12-14 15:32:36

Válasz mtz1221 #72867. hozzászólásáraElőre taurust, hátúl van seha 14 pr smile lolsmile laugh

#72867 mtz1221
2020-12-14 15:06:01

Válasz gjoni #72865. hozzászólásáraNem te vettél tavasszal 12 Pr-es diagonálokat ? Azokkal mi lett ?

#72866 mtz1221
2020-12-14 15:03:38

Válasz zsozsi51 #72862. hozzászólásáraNortec-ot ne,olyan puha hogy 2-3 év alatt megeszi a kukorica kutyú.Ha rendeset akarsz akkor petlas radiálba,és 2.5 bár alatt ne hajtani az elsőket.

#72865 gjoni
2020-12-14 13:05:34

Válasz zsozsi51 #72862. hozzászólásáraEgyik sem csak ,bkt ,taurus radial gumik

Nincs profilkép
#72863 B.Bali
2020-12-14 11:10:09

Válasz gjoni #72844. hozzászólásáraMondjad havernak vegyen rá ilyet,évekre megoldódik a probléma.
Én a Kelet Agro-tól vettem

#72862 zsozsi51
2020-12-14 10:55:06

Sziasztok,

11,2-20 MTZ gumiabroncsot keresgélek előre.
Az új márkákkal (Nortec, Barnaul, Altayshina) milyen véleményetek, tapasztalatokat sikerült gyűjteni?

#72861 Nyomasek Bobo
2020-12-14 08:49:58

Válasz medikus #72859. hozzászólásáraUnokatesómnál turbózott 82esen működik.
Valami duplacsuklós szabályzót emlegetett amúgy.
Gondolom a befecskendezési pontot majd állítani kell.
A Golfokon dönteni kell, azt tudom...hogy itt melyik részen szoktak? A mart közdarabot meg nem láttam.

#72860 mtz1221
2020-12-14 08:29:57

Válasz máris szomszéd #72858. hozzászólásáraBowdent meg az oldalsó részét cserélni kell.

#72859 medikus
2020-12-14 08:27:55

Válasz Nyomasek Bobo #72841. hozzászólásáraKérünk videót!Mtz550-nek ez sem sikerült!El is tűnt!smile lol

#72858 máris szomszéd
2020-12-14 08:25:25

Válasz medikus #72854. hozzászólásáraAki egy köradagolóst el akar lopni akkor az ismeri a konkrét traktort.
Különben nem is gondolná,hogy fel kell készülni erre.
Egyébként tudtommal lehet mágnes szelep helyett betenni valami mechanikus megoldást,hogy mit azt nem tudom konkrétan.

#72857 mtz1221
2020-12-14 08:21:58

Válasz Nyomasek Bobo #72841. hozzászólásáraRégi 1-es golfoké meg az összes ford kisteheré ugyan az a menetű szűrőház mint a mostani új mtz-ké.hagyd rajta a mostani kettőt,meg + ba tegyél be egy 3.ik 5 micronos man/donaldsont.Kör adagoló egy kicsit érzékenyebb a szar naftára,de ha nem kap piszkot 7-8000 órát el tud menni.smile thumbup

#72856 máris szomszéd
2020-12-14 08:03:38

Válasz Nyomasek Bobo #72855. hozzászólásáraVolt olyan is,viszont általában aki beül egy mtz-be az nem is gondol erre.

#72855 Nyomasek Bobo
2020-12-14 07:56:44

Válasz máris szomszéd #72851. hozzászólásáraNeked is, ha valaki csak arrébb akar vele menni, oszt addig tekertet, míg lemerül...

#72854 medikus
2020-12-14 07:53:45

Válasz Gumóka #72850. hozzászólásáraAki el akarja vinni,el is viszi!Egy fél méteres vezetékkel az indítóról ad áramot ,sőt kívülről be is indítja!smile nonono

Nincs profilkép
#72853 Rabó001
2020-12-14 00:33:51

Válasz Tomi81 #72838. hozzászólásáraJó a centrifugális szűrő is. Mostani motorokon azért nem alkalmazzák, mert macerás a tisztítása. Sokkal egyszerűbb lecsavarni és fel az újat.

Nincs profilkép
#72852 Rabó001
2020-12-14 00:31:38

Válasz Nyomasek Bobo #72849. hozzászólásáraMiért ne maradhatna? Semmi köze hozzá.

#72851 máris szomszéd
2020-12-13 22:32:43

Válasz Nyomasek Bobo #72849. hozzászólásáraNekem pont úgy van,ráadásul fordítva van bekötve.Ha lefelé áll akkor indul. Nagy szívás aki nem tudja.

#72849 Nyomasek Bobo
2020-12-13 20:19:59

Válasz Nyomasek Bobo #72841. hozzászólásáraA mostani indító kapcsoló maradhat ugye? Csak kell mellé egy billenő kapcsoló, ami áramot ad a leállító mágnesszelepnek? (meg idegen ne akarjon vele arrébb mennismile laugh)

#72848 Nyomasek Bobo
2020-12-13 20:11:59

Válasz csferri #72843. hozzászólásáraAmi az első képen van, pont nincs raktáron:-(

#72846 csferri
2020-12-13 19:36:38

Válasz gjoni #72844. hozzászólásáraMert el van baszódva benne a szelep, vagy dugult a radiátor.

#72845 gjoni
2020-12-13 19:35:27

Válasz csferri #72843. hozzászólásáraIlyen van nekem mann filterrel ,jó nagyon

#72844 gjoni
2020-12-13 19:34:26

Válasz Dekalb #72835. hozzászólásáraMár próbálta mindenfajta csővel ,dupla bilincsel állandóan szottyos

#72843 csferri
2020-12-13 19:33:33

Válasz Nyomasek Bobo #72841. hozzászólásáraVegyél rá gyári szűrőtartót, arra pont jó a Mann WK 842/2 szűrő.

#72842 csferri
2020-12-13 19:22:15

Nekem is át lett alakítva patronosra, így az olajcsere 10 percsmile thumbup, centrifugás bő fél óra meg egy csomó dzsuvázássmile sweatdrop. olajcsere meg mindig akkor van mikor a legtöbb a meló, hogy melyik a jobb így nem is érdekel.

#72841 Nyomasek Bobo
2020-12-13 19:19:14

Srácok!
Pont időben elkészült a kb VW kisteher köradagolóból fabrikált naftapumpa az 550esemre. Legyártott közdarabbal, 16/14-es nyomócsövekkel. A gázrudazatot kell hozzá variálnom. Meg az indítást, gyújtas+indítást tudó kapcsolóval. Vagy a 820asé lesz, vagy valami általános.
Nos egyelőre nincs nálam. De kellene hozzá patronos nafta szűrő. Rokon javasolta a "gyári" kivitelt. Tartóstól. Abba állítólag jó pl a Golf 1 patronja.(neki kompletten van fent, de ugye ott a széles réz alátettel oldotta meg a 14es áteresszel a 16os mtz csövet)
Nem javasolja a rádugdosós kettesgolfos témát. Szerinte ha kikeményedik az üza cső, lehetnek gondok a cserénél...
Melyik a gyári kivitel pl habinal? Vagy mi a cikkszáma?

#72840 Nyomasek Bobo
2020-12-13 19:09:26

Válasz gjoni #72820. hozzászólásáraIgaz itt benyás motorról van szó:

Nincs profilkép
#72839 B.Bali
2020-12-13 19:04:29

Válasz Tomi81 #72838. hozzászólásáraNekem is van mind a kétfajta, egyforma fekete olaj jön le a turbósból is (ez a patronos ) meg a szívóból is

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milyen vis maior változások léptek életbe?
Milyen vis maior változások léptek életbe?
A szabályozás a folyamatban lévő ügyekre is alkalmazandó.
Hirdetés
Jelentősen csökkentek az inputköltségeim – a regeneratív gazdaságról egy gazda szemével
Tűzifa daraboló körfűrész fűrészgép
Tűzifa daraboló körfűrész fűrészgép

155.000 Ft

Spc kukorica vetőgép 6 soros műtrágyaszóróval
Spc kukorica vetőgép 6 soros...

400.000 Ft

McCormick MTX 200
McCormick MTX 200

8.900.000 Ft

Eladó jerkék
Eladó jerkék

125.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]