Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90901 hozzászólás
#71951 Nyomasek Bobo
2020-10-19 21:14:47

Válasz fexco #71942. hozzászólásáraHát...a tuti új kompresszorral en beszoptam. Gergő 80 mondta, hogy siman bekapcsolva lehet hagyni. No most úgy is van. 2x kapcsoltam ki. Másodjára alig akart visszakapcsolódni. A műanyag bizgentyű is majd megforgott, annyira szorult... Azóta nem basztatom...smile lol

#71950 medikus
2020-10-19 21:13:46

Válasz gazda001 #71947. hozzászólásáraÜtögesd a tengely tetejét,közben meg csavar!
smile sweatdrop

#71949 gazda001
2020-10-19 21:12:24

Válasz prütyi #71948. hozzászólásáraKapcsoló kar a helyén van, vinné a tengelye. Nem lesz más ki kell húzni a TLT-t.
Valaki olyat mondott, hogy ha alul sem 540-ben sem 1000-ben sincs, akkor sem lehet kapcsolni. Elmehet az ott lent egyáltalán ?

#71948 prütyi
2020-10-19 21:08:01

Válasz gazda001 #71937. hozzászólásáraA menetarányt sem hajlandó bevenni? Tuti hogy nem óriási baja van. Leggyorsabban hátulról tudod megközelíteni a kapcsoló részt a tlt-t kiszedve illetve a hajtó fogaskerekét tengelyestől kiszedve. Utána benyúlva ki tudod szedni a körmös kapcsolót amivel tudod kapcsolni a menetarányt meg a motorarányt. Szerintem így egyszerűbb mint a tankokat kiszedni a helyzet/erőszabályzóval és a munkahenger bakkal együtt. Első körben tényleg a kapcsoló kart nézd meg,nem-e kilazult a biztosító csavarja és bassza rendesen elfordítani a tengelyt.

#71947 gazda001
2020-10-19 21:07:30

Válasz fexco #71945. hozzászólásáraerre is gondoltam, de ha összetörök valamit akkor még vetni sem tudok majd vele, az lesz igazán gyöngyvirágos..... ezért nem baxtam neki oda, pedig 2 óra kínódás után igencsak le kellett fogni a kezeimet.

#71946 gazda001
2020-10-19 21:05:40

Válasz Magister #71943. hozzászólásáraOk, megnézem holnap, de a tavaszi szezonban még ment mint a vaj. 150 óra után cseréltem olajat a váltóban, 85w140 ment bele a csere alkalmával, most hogy vissza gondolok akkor kezdődött, hogy szorult. Arra gondoltam esetleg a sűrűbb olaj az ok, de azóta csak rosszabb lett.

#71945 fexco
2020-10-19 21:04:29

Válasz gazda001 #71940. hozzászólásáranem vicc:akkor nemmaradt más:alapjáraton kalapáccsal adni neki...

Nincs profilkép
#71944 .Richard.
2020-10-19 21:03:40

Válasz gazda001 #71940. hozzászólásárasmile hammera hid leeresztő csavaron endoszkopot bedug azt megleseget alulrol! Az van talán a leg közelebb. Addig ne bonts!!pár ezret megér egy olyan.

Nincs profilkép
#71943 Magister
2020-10-19 21:01:58

Válasz otis #71938. hozzászólásáraÉn is erre utaltam...a ruszki lazán kezeli a pontosságot, és az illesztéseket...

#71942 fexco
2020-10-19 21:00:34

Válasz gazda001 #71937. hozzászólásáraritkán kapcsolom ki-be,mert szinte mindig tlt-s gépet húz,de amikor bekapcsolom,akkor leállitott motornál:jobbkézzel inditok-balkéz nyomom a kart jobbra,amire beröffen,már bent is van a helyén.(kompresszor ugyanez...)

Nincs profilkép
#71941 .Richard.
2020-10-19 21:00:31

Válasz fexco #71939. hozzászólásáraVégülis koptathatja. De nem tudom sehova kapcsolni villáskulcsal. Aztán inkább nem basztattam. Ezek után nem is gondolok rá'hogy kikapcsoljam.

#71940 gazda001
2020-10-19 21:00:14

Válasz otis #71938. hozzászólásáraErre én is gondoltam, de ma körbetapogattam a tengely végét és nem találtam körülötte semmit, azon kívül akkor miért fokozatosan lett szorosabb? Tényleg nem jutok ezzel előrébb?? Mindenképpen bele kell nézni?

#71939 fexco
2020-10-19 20:54:52

Válasz .Richard. #71933. hozzászólásáraazért nemteljesen.nálam a 82esen a bolygóműbe a hajtó dobot rendesen bordásra koptatta a fékszalag.(kikapcsolva "lazán"csúszik a szalag a dobon.amikor meg beakartam kapcsolni csúszott-----csere lett a vége.

#71938 otis
2020-10-19 20:53:15

Válasz gazda001 #71922. hozzászólásáraÉn először lehet az ülés alatti lemezt venném fel, hogy megnézzem, nem-e ott van valami oroszos stikli, és az miatt nem tudod bekapcsolni, mivel írod, hogy fémesen koppan, lehet ott akad valahol, amit nem látsz.
Egyébként egyáltalán nem butaság kikapcsolni, ha nincs használva!

#71937 gazda001
2020-10-19 20:45:05

Válasz Magister #71936. hozzászólásárapersze többször is, de ez koppan valamiben

Nincs profilkép
#71936 Magister
2020-10-19 20:43:46

Válasz gazda001 #71935. hozzászólásáraÚgy próbáltad, hogy éppen nem ált le a motor, és akkor kapcsoltad?? Egész kis fordulaton.

#71935 gazda001
2020-10-19 20:32:46

Válasz .Richard. #71933. hozzászólásáraBár bekapcsolva maradt volna smile rolleyes de én arra gondoltam, ha nem muszáj ne kopjon, erre baxtam rá

#71934 máris szomszéd
2020-10-19 20:31:29

Válasz t-16m #71918. hozzászólásáraMár miért nem lehetne?
Csak az ötvenes főtengelyét benne kell hagyni.
Prezentáljam?

Nincs profilkép
#71933 .Richard.
2020-10-19 20:30:53

Válasz gazda001 #71931. hozzászólásáraEgyébként én sem tudom sehova kapcsolni. Igy mindig megy. De az olajba forog üresen semmi baja nem lehet.

#71932 gazda001
2020-10-19 20:30:06

Válasz Magister #71930. hozzászólásáraMilyen lemez van a karnál ? Mi értesz alatta hogy faltól falig ? Ez nem mozdul 2 cm-t sem

#71931 gazda001
2020-10-19 20:28:41

Válasz .Richard. #71929. hozzászólásáraMegtörtént, nem segít, de azért köszi az ötletet.
Valami, akad, szorul, ékelődik, de mi és mennyire kellene megbontani miatta??? Hátha valaki már megjött ebből az utcából?

Nincs profilkép
#71930 Magister
2020-10-19 20:27:43

Válasz gazda001 #71927. hozzászólásáraNem lehetséges, hogy a karnál elszabadult a lemez, vagy valamelyik alkatrész? faltól-falig működik a rendszer?????

Nincs profilkép
#71929 .Richard.
2020-10-19 20:25:16

Válasz gazda001 #71927. hozzászólásáraLehet hülyén hangzik de állo motornál bekapcsolt tltnél a kardáncsonkot hátul megforgatni egy csőfogoval miközben belül a kar baszkodva van. Neme segit.smile cursing

Nincs profilkép
#71928 d-032a
2020-10-19 20:22:42

Válasz atis020 #71919. hozzászólásáraItt megtalálható a 900-952.3 széria angol nyelvű kezelési könyve is.
Benne vannak a kapcsolási rajzok is.

Nincs profilkép
#71926 Magister
2020-10-19 20:20:11

Válasz gazda001 #71922. hozzászólásáraLehet, hogy valami szemét ment bele, ha másképp nem megy akkor kapd szét.

#71925 gazda001
2020-10-19 20:19:28

Válasz ...:::Pisti:::... #71924. hozzászólásáraÚj a gép 270 órás. Akár jár a motor, akár nem , akár leállítás közben mindegy. Fémesen koppan, és nem fordul el. Hirtelen sem megy próbáltuk. Ha egyszer sikerül bekapcsolni, biztos hogy nem kapcsolom ki többé....Az zavar, hogy fémesen koppan, a recsegésig el sem jut. Úgy kezdte, hogy kicsit nehezebb, még nehezebb és már nem megy. A gari meg lejárt szept. 29-én qrván idegesít, nem szeretném most szét szedni, még 25 hekt. vetés van vissza...

#71924 ...:::Pisti:::...
2020-10-19 20:07:42

Válasz gazda001 #71922. hozzászólásáraBocsi, ha hülyén hangzik, de a motor jár?
Ott a reteszelés egy spirálrugó a tengelyen körbe(hasonló van a szimeringbe) . Az ugrik bele hornyokba. Hirtelen próbáld.
Új a gép?
Én soha nem kapcsolom ki

#71922 gazda001
2020-10-19 19:46:40

Válasz gazda001 #71921. hozzászólásáraBocs motorfordulat és menetsebesség arányos hajtás váltókarra gondoltam természetesen. Ezzel nem tudom bekapcsolni, még a repce alá szórtam augusztus végén és akkor kikapcsoltam középre ezt a kart, gondolván ne kopjon a bele..... Igaz már akkor is elég nehezen tudtam bekapcsolni, de végül sikerült és többszöri be-ki már könnyedén ment. Most kémény és mintha koppanna fémesen de nem fordul egyik irányba sem...smile helpsmilie

#71921 gazda001
2020-10-19 19:26:04

Üdv.

Találkozott-e már valaki olyannal hogy a 892.2 -traktoron nem tudom a kardánt bekapcsolni az ülés előtt lévő motorfordulat ill. útirány váltó karral. Egyik irányban sem mozdul, fémesen koppan, 14-es kulcsot rátéve a kapcsoló szárra sem lehet mozdítani rajta. Mi lehet az oka? találkozott már valaki ilyennel?smile sweatdropsmile helpsmilie

#71920 csferri
2020-10-19 19:14:30

Válasz atis020 #71919. hozzászólásáraÉn a műszerfali kapcsolónál kezdeném.

Nincs profilkép
#71919 atis020
2020-10-19 17:30:41

Sziasztok!
Tudnátok e segíteni?
Egy 952.3 as trakeszról lenne szó.
Van egy áramtalanító kapcsoló az orrában az akumlátoroknál. Meg van egy billenőkapcsoló a műszerfalon amivel elvileg lehetne kapcaolni az áramtalanítót. Viszont az nem csinál semmit hiába kapcsolgatom. Hol keressem a hibát?
Van esetleg valakinek kapcsolási rajza vagy valami tippje a hibára?

#71918 t-16m
2020-10-19 08:28:48

Válasz agromen #71915. hozzászólásáraAblakos motorra nem lehet, de bordás motorra rá lehet építeni. Csak akkor cserélni kell dugattyúkat (meg hüvelyt is illene) meg akkor minden a 80-as hengerfejhez való cullang kell, azaz porlasztók,szívótorok,szelepmagasító,szelepfedél. Ha ezek használtba rendelkezésedre állnak és beépíthető állapotban van akkor nem nagy dolog de ha ezt újba akarod megvenni elég húzós.

#71917 Maszek Zs
2020-10-19 07:08:21

Válasz csferri #71916. hozzászólásáraRa lehet tenni,ha nincs máshol hej!smile oops

#71916 csferri
2020-10-18 22:06:21

Válasz agromen #71915. hozzászólásáraPont ezt írtad előzőleg is smile sweatdropMindegy,a régi 4 izzítós 50-re nem lehet csak úgy rátenni,, más az égéstér ,szelepfedél szívócső,stb.az újabb 550E-re aminek D242 a motorja arra rá lehet úgy ahogy van.

Nincs profilkép
#71915 agromen
2020-10-18 21:45:02

Válasz csferri #71914. hozzászólására50mtz blokkra rátenni a 80mtz hengerfejet mert az 50mtz hengerfej kuka

#71914 csferri
2020-10-18 21:33:14

Válasz agromen #71913. hozzászólásáraÍrd már le hogy pontosan mit akarsz, meg milyen 50-esre ?

Nincs profilkép
#71913 agromen
2020-10-18 21:15:24

ÜDV.
Azt szeretném kérdezni hogy 50es blokkra a 80 hengerfejét fel lehet e rakni??

#71912 kevesa
2020-10-18 20:38:17

Válasz ...:::Pisti:::... #71900. hozzászólásáraNem tudom hol tud átengedni. Gondolom a javítókészlet is első osztalyú.
Most azt csinaltam felemelve levettem az emelo agat gyorscsatlalkozot raktam oda. Es reggelre varjuk a fejlemenyt csak elfelejtettem a segedemeloket leszedni igy szerintem azok most ra fognak tartani.

Nincs profilkép
#71911 agroinformz
2020-10-18 20:20:29

Válasz medikus #71909. hozzászólására1988 évjárat mtz 550. köszi a választ.

#71909 medikus
2020-10-18 20:16:12

Válasz agroinformz #71907. hozzászólásáraKék=távfény,piros= töltés,Zöld villogó,Szélén piros,évjárat függő lehet,kézifék,vagy olajnyomás lámpa,az olajhűtő körből!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#71908 B.Bali
2020-10-18 20:11:56

Válasz Dave #71903. hozzászólásáraIskra,vagy cseh magneton

#71906 medikus
2020-10-18 20:07:58

Válasz agroinformz #71905. hozzászólásáraMelyikre gondolsz?Nem látok egyet sem,de benézek mindjárt a kombájn műszerfalra!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#71905 agroinformz
2020-10-18 19:59:39

sziasztok. mit jelentenek ezek a kontroll lámpák? ha tudja valaki irja le legyen szíves.

Nincs profilkép
#71904 agroinformz
2020-10-18 19:58:06

sziasztok. mit jelentenek ezek a kontroll lámpák? ha tudja valaki irja le legyen szíves.

Nincs profilkép
#71903 Dave
2020-10-18 19:49:34

80asra önindítóból milyet érdemes nézegetni? Mert a nagy 2-3 évente felújítást igényel, az alkatrészek minőségét hagyjuk.. és ha hidegebb van Paks is kevés, hogy megforgassa..

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]