Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 393.86 Ft CHF 436.49 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90958 hozzászólás
#69258 mtz1221
2020-03-09 19:02:14

Válasz agrogal #69253. hozzászólásáraILYEN csatlakozó van rajta ???Ennek a bal oldalán lent az a dugalj szabványos valami 20A-ig terhelhető.Franciáktól behozott gépeken mind olyan kan van.

#69257 Tomi81
2020-03-09 19:01:42

Válasz agrogal #69255. hozzászólásáraHa szétszedhetős a lámpa akkor vezesd bele, ha nem akkor egy kis kötődoboz ahogy írtad.

Nincs profilkép
#69256 agrogal
2020-03-09 18:58:57

Válasz Tomi81 #69254. hozzászólásáraLinket a dugaljról légyszi.

Nincs profilkép
#69255 agrogal
2020-03-09 18:57:31

Ledes utánfutó lámpákból kijön 4 vekony vezeték.Hogy kössem a régi lámpa helyére?Kell neki külön kis dobozka amibe elfér a sorkapocs,vagy szét lehet szedni a ledest is?

#69254 Tomi81
2020-03-09 18:57:20

Válasz agrogal #69253. hozzászólásáraLegnagyobbat közvetelen az akksiról. De akksi-biztosíték-dugalj.

Nincs profilkép
#69253 agrogal
2020-03-09 18:51:44

Válasz Gumóka #69252. hozzászólásáraNekem kapcsoló nem kell .csak fix 12 volt.Vezérlés a szivargyújtóról megy de a motorhajtásnak a szivargyújtót gyengélem.Épitsek neki egy külön vezetéket?honnan kellene hogy birja a nagyobb watt számot?Milyen szerelvénnyel?

#69252 Gumóka
2020-03-09 18:24:14

Válasz agrogal #69251. hozzászólásáraCimbinek a hesston bálázóhoz nincs monitora, Ő vett egy sima világításdugaljat, arra kötötte rá belül a kapcsolót, kívül a bálázót.
Ha más megoldás nincs, kell feldobni még egy világítás csatlakozót, aztán annak valamelyik pólusára kötni.

Nincs profilkép
#69251 agrogal
2020-03-09 17:49:10

Sziasztok.Mtz vel üzemeltetnék 12 Voltos villanymotort.A hátsó 7 polusúval összeépitett 12 voltos csatlakozó lenne a legjobb,de nem találok belevalót Aki tud linkeljen,vagy ajáljatok másmilyet.KEllene a trakin egy kétpolusú dugajzat és egy lengőkábelen egy dugó.

#69250 Rózsa Zoltán :)
2020-03-09 13:29:41

Válasz Gepi #69244. hozzászólásáraNem.Az úgy tartósabb?

A villákat tudom lentröl cserélni viszont a kinyomót nem.
Lehet ha brutál kemény a villa akkor a kinyomó kopik.??

Nekem kicsit olyan elb@szottnak tűnik ez az mtz kuplung.....


Nincs profilkép
#69249 Lala5995
2020-03-09 13:18:59

Válasz T tomika #69245. hozzászólásáraMinden lehetséges! Ha lóg a tengely, akkor is kidobja.

Nincs profilkép
#69248 .Richard.
2020-03-09 13:03:15

Válasz mtz1221 #69247. hozzászólásáraNem csak akkor. Ha benyomod látod'hogy a villa ahogy billenik akkor a nyelestengely felé csuszik kb pár tizedet. Mivel billenik mikor kiemel ezért a vége is ivesen billenik. Mint a gémeskut hosszu oldala a forgocsaptol párhuzamban nézve távoldik . Talán érthető. De az auto lévő kuplung villa is. Igy megterhelve mindig csuszik rajt.

#69247 mtz1221
2020-03-09 12:31:18

Válasz Gumóka #69243. hozzászólásáraPontosan.smile thumbupA villa csak akkor kopik még a támcsapágy felveszi a fordulatot.A gyári méret is úgy van megadva mikor minden új,akkor teljes síkban érnek egymáshoz a benyomás pillanatában.

Nincs profilkép
#69245 T tomika
2020-03-09 11:55:48

Válasz Lala5995 #69232. hozzászólásáraLehetséges hogy az előtét tengely meg van hajolva?

#69244 Gepi
2020-03-09 11:46:25

Válasz Rózsa Zoltán :) #69237. hozzászólásáraNem próbáltad még felhegeszteni a régi villákat?

#69243 Gumóka
2020-03-09 11:38:01

Válasz mtz1221 #69239. hozzászólásáraIdősebb szerelők mondták egyébként.

Tehát akkor a megadott mm-re kell állítani a villákat és ehhez állítani a csapágyat a rudazaton keresztül, ha jól gondolom .
Tehát akkor a villa lapolt végének teljes síkjában kell a csapágy felületével érintkeznie.

Na ezt majd meglesem!
Köszi!

Nincs profilkép
#69242 Lala5995
2020-03-09 11:35:51

Válasz skodakocsis #69241. hozzászólásáraEURO1 38mm-es kamraméret. Euro 2 55mm-es a dugattyun a kamra átmérője. Utána kiszélesedik. Tehát a választás rajtad áll! 38mm-es csapszeg, hosszu hüvely. Van elérhető az országban jó minőségü. Az eredeti, komplett garnitura. Nem az összeszedegetett! Porlasztó is más kellene a két tipushoz!
Például: Belarus Traktor Kft. Zetor Vas, Nyirmtz, stb.https://www.belmtz.ru/nodesall/n000000381.html

Nincs profilkép
#69241 skodakocsis
2020-03-09 11:25:22

Válasz mtz1221 #69240. hozzászólásáraEzt a fajtát hol lehet megvásárolni ?? Mert nem találom sehol se :( A nagy örvénykamrásokat melyik motorokba rakják ?

#69239 mtz1221
2020-03-09 10:57:13

Válasz Gumóka #69234. hozzászólásáraEzzel csak az a gond hogy lefogja gömbölyíteni a békák végét.Úgy a jó bármelyik kuplungnál ha a békék egyenes része párhuzamosan találkozik a kinyomó csapággyal,mikor összeérnek.

Nincs profilkép
#69238 skodakocsis
2020-03-09 10:30:55

Üdv! Olyan kérdésem lenne ki milyen hüvely garnitúrát ajánl?? Utólag turbósított 82 az alany tkp-6 turbóval. A gyári megérett a cserére és mindenféleképp turbósat raknánk bele csak akkora a választék...

#69237 Rózsa Zoltán :)
2020-03-09 09:35:49

Válasz mtz579 #69226. hozzászólásáraAz a baj hogy nehéz jó minőségű kiemelő villákat kapni. Mindig szívás van vele.
Ha van egy kis plusz lé érdemes lamellás kuplung szetett venni.
Bár azt nem tudom 550 hez van e mert csak 82 re láttam..
Én még a horonycsavarokat szoktam cserélni sima hatlapfejűre csak be kell köszörülni a végét gömbölyűre
Könnyebb fixálni.
De 10.9 keménységű csavart tegyél be.A hatlapfej rész simán elforog a 82-esbe

#69236 medikus
2020-03-09 09:35:30

Válasz mtz579 #69226. hozzászólásáraNyomólaptól 38mm a béka csapággyal érintkező felülete!

#69234 Gumóka
2020-03-09 09:15:28

Válasz mtz579 #69226. hozzászólásáraÉn ezt úgy szoltam csinálni, hogy teljesen felhúzott pedálnál, tehát mikor a a kinyomócsapágy a legtávolabb van a villáktól, akkor állítom hozzá a villákat, egy fűrészlapnyi hézaggal.
Tehát a fémfűrészlapal hézagolom a távolságot.

Nekem eddig ez a módszer bevált, az ötletet én is úgy kaptam.

Nincs profilkép
#69233 Lala5995
2020-03-09 09:02:59

Válasz mtz579 #69226. hozzászólásáraA képeket nézd és jó lesz! A bordás agytól 13 mm a villa. Ez a pontos. Mások máshol mérik. De a lényeg ugyanaz! Az elsőn láthatod a hézagot és a kinyomócsapágy helyzetét a jól beállított villáknál!

Nincs profilkép
#69232 Lala5995
2020-03-09 08:58:19

Válasz T tomika #69229. hozzászólásáraFotó? Hol áll a hosszuban, amikor rajt a fedél? Látni kellene!

#69231 zt tomi
2020-03-09 08:57:23

Válasz Lala5995 #69220. hozzászólásáraKöszönöm a megtisztelést mister antitalentum.

#69230 Rózsa Zoltán :)
2020-03-09 08:56:12

Válasz zt tomi #69228. hozzászólásáraAz fs 400 elképesztően jó gép

Köszönöm

Nincs profilkép
#69229 T tomika
2020-03-09 08:51:11

Válasz Lala5995 #69220. hozzászólásáraLevetem a feleződeklit betetűka a hűvely hosszúba megtartotuk stangával és úgy is letolta

#69228 zt tomi
2020-03-09 08:44:58

Válasz Rózsa Zoltán :) #69227. hozzászólásáraÉn már cseréltem nem egyszer csak gyűrűt.Stihl fs400,stihl 064.A 064 1500 köbméter döntés darabolást bírt ki azóta és semmi baja.Az fs 400 fűkaszát 6 éve gyűrűztem azóta sokat ment damillal és koronggal is és semmi baja.De ez az én véleményem meg a szervizes barátomé.

#69227 Rózsa Zoltán :)
2020-03-09 08:27:51

Válasz Nyomasek Bobo #69223. hozzászólására
Akkor mit érdemes még cserélni ?
Oleo mac fűkasza motor.
Vagy ilyenkor henger dugattyú csapszeg hajtókar csapágy
stb minden kuka?
Nem éreztem lógni a dugattyút
Bár a felső része elég retkes volt.
A henger falán nem látni mély karcokat sima egyenletes.
Köszönöm

Nincs profilkép
#69226 mtz579
2020-03-09 08:27:49

üdv. segitség kellenne, mtz 550-be cserélem a kinyomocsapágyat és a kuplungot. azt kérdezném hogy a három villát hogy kell beállitani? mitol kell mérni mennyit? írja le valaki pontosan. köszönöm

#69225 zt tomi
2020-03-09 08:26:18

Válasz Lala5995 #69222. hozzászólásáraNem keresek kákán is csomót,csak építő jellegű válaszokat vártam,de itt csak a f.sz méregetés megy hogy ki az okosabb ki a jobb.Én vagyok a jobb,nem én vagyok,nem én vagyok ........Kissé gyerekes a sztori.

#69223 Nyomasek Bobo
2020-03-09 08:00:15

Válasz Lala5995 #69222. hozzászólásáraNe szívd mellre...
Ja egy 2T motort csak gyűrűz, akkor számítson rá, hogy gebasz lehet vele... De ott néha bejön(nikasil henger)...4 ütemnél nem...

Nincs profilkép
#69222 Lala5995
2020-03-09 07:54:30

Válasz vén cigány #69219. hozzászólásáraEz igaz! De amikor gyűrűt cserélnek, nem minden esetben szedik szét teljesen a motort. Ahüvely levétele és visszarakása közben kerül oda sok kosz. Amit ugy lehet eltávolitani, hogy átöblitjük a forgattyusházat. A bejáratásnál irtaka nem csak egy adott tipusra vonatkozik! Aki érti-Ok. A többi meg keressse a Kákán is a csomót! A ZT-s pedig a siklócsapágyak rendellenességeit tanulmányozza!
Köszönöm!

#69221 zt tomi
2020-03-09 07:48:18

Válasz vén cigány #69219. hozzászólásáraÍgy igaz,de őt nem lehet meggyőzni.

Nincs profilkép
#69220 Lala5995
2020-03-09 07:25:54

Válasz T tomika #69210. hozzászólásáraA legtöbb felezőhüvelynek mindegy, hogy teszed. De azért van kivétel! Mérni és látni kelle, ahogy irtam. A felezőfedéllel sok gond lehet! Többet cseréltünk. Mert a furatok rossz helyen voltak. Azok a furatok, amelyekben a rugó van. Ha a rögzitéshez készült furat nem elég mély, a golyó sem rögzit rendesen. Ezen kívül még van pár hibalehetőség! A ZT-s majd leirja! Ő a Zseni...

#69219 vén cigány
2020-03-09 07:23:48

Válasz Lala5995 #69211. hozzászólásáraAz a leeresztő csavar azért van, hogy ha nem indul be a motor és sokat van rángatva, akkor ott lent a benzin-keverék összegyűlik, azt lehet leengedni. Viszont, amikor beindul a motor látsz egy kék füstöt és a forgattyús tengely teljesen száraz lesz.

Nincs profilkép
#69218 Lala5995
2020-03-09 07:18:29

Válasz Nyomasek Bobo #69216. hozzászólásáraA karburátorból a benzin, levegő és olaj keveréke a forgattyusházba kerül. Ott az irányváltoztatás hatására általában az olaj kicsapódik.( A többi elég a hengerben) Az keni a főtengelycsapágyakat és a henger- dugattyut. Ha sok az olaj a benzinben a gyertyánál is láthatod. De eltávolitani a forgattyusházból is lehet legtöbb motornál.

Nincs profilkép
#69217 Lala5995
2020-03-09 07:14:41

Válasz zt tomi #69215. hozzászólásáraIsmételten köszönöm a kioktatást! A kétütemü motorban nem keletkezik fémreszelék? A forgattyusház szerepe? Talán ott megy végbe a sürités? Ne nevttes! Oda nem kerül fémreszelék? Még néha dugattyugyürüdarab is! Bár általában a kipufogó oldalra kerül. Itt veled befejeztem! Olvasgas még picit!

#69216 Nyomasek Bobo
2020-03-09 07:04:37

Válasz Lala5995 #69214. hozzászólásáraNem vagyok szerelő, de szerintem a forgattyús házban az elősürítés alatt nem hinném, hogy értékelhető mennyiségű keverék lenne...
Ennyi erővel pl a négyütemű 1 hengeres motorból is le lehetne engedni értékelhető mennyiségű benzint szívó ütem végén a gyertyát kitekerve.. Ami 4000 f/p esetén 0.02083333ml lehet kb, 5 literes fogyasztásnál(Rigasmile laugh)
Persze azért a kenőolaj ott marad kicsapódva, de nem hinném, hogy 1-2ml össze akarna folyni, hogy megvizsgáljuk...

#69215 zt tomi
2020-03-09 06:40:44

Válasz Lala5995 #69214. hozzászólásáraMost őszintén kérdezem.A szakmát te neten tanulód?A kétütemű motor működési elvével sem vagy tisztában.A keverék benzinből hogy engeded le az olajat????Azt írtad abban van fém reszelék!!!Mi a forgattyúsház szerepe 2 ütemű motoroknál?

Nincs profilkép
#69214 Lala5995
2020-03-09 06:31:37

Válasz zt tomi #69212. hozzászólásáraJa, abban nincs? Azt a Jóisten keni? A benzinhez sem kevernek?

Nincs profilkép
#69213 Lala5995
2020-03-09 06:30:31

Válasz T tomika #69210. hozzászólásáraA felezőfedél rosszul lehet fenn. Vagy rossz. De a hézagolás is rossz lehet.A kapcsolóhüvely forditva lehet. Ilyen hibák előfordulhatnak. A megoldás: Tedd hosszuba! Vedd le óvatosan a fedlet! Nézd meg, hol és meddig kapcsolódik a kapcsolóhüvely! Tedd mellé a fedelet! Ha pontosan kapcsolódna, akkor nem kell szétszedni. Maradni kell a fogaskerék és a hüvely közt hézagnak! Jó lenne képen látni!

#69212 zt tomi
2020-03-09 06:30:00

Válasz Lala5995 #69211. hozzászólásáraKettő ütemű motorban hol van olaj?????

Nincs profilkép
#69211 Lala5995
2020-03-09 06:23:58

Válasz Celtises #69207. hozzászólásáraLegtöbbön van már leeresztő. Ha nincs- nem engedi le. Van olyan kezelési utasitás, amelyben erre felhivják a figyelmet bejáratáskor.

Nincs profilkép
#69210 T tomika
2020-03-09 04:44:21

Válasz Celtises #69207. hozzászólásáraOt is ki van cserélve a fogaskerék levetűk a feleződeklit visszastangásztuk hosszúba és eltolta a stangát is terhelés hatására pedig szépen fut minden, a felezőhűvelyt lehet fordítva rakni??

#69209 csferri
2020-03-08 22:12:38

Válasz Celtises #69208. hozzászólásáraA váltón a fölső fogaskerék előtt vagy mögött kb 10-15mm es, de neki nem az lesz szerintem csak hirtelen eszembe jutott.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Terménypiaci tendenciák, jogszabályváltozások, vetőmagárak, AKG-tudnivalók
Terménypiaci tendenciák, jogszabályváltozások, vetőmagárak, AKG-tudnivalók
Az Agroinform.hu decemberi szakcikkeinek és szakmai híreinek összefoglalója.
Forradalmi szimulációs rendszer segítheti az árvízvédelmet
Forradalmi szimulációs rendszer segítheti az árvízvédelmet
Az árvízi védekezés új szintje – egy új rendszer valós idejű forgatókönyvekkel.
KVERNELAND 2 vasúti eke 50-80 LE traktor után Kühne,  IH,  Lajta
KVERNELAND 2 vasúti eke 50-80 LE traktor...

170.000 Ft

Vízágyú,  szórókocsi
Vízágyú, szórókocsi

350.000 Ft

Kubota V1100 diesel motor blokk 27Le
Kubota V1100 diesel motor blokk 27Le

300.000 Ft

Kiskocka bálázó
Kiskocka bálázó

350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]