Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Richard. #67533. hozzászólásáraOtt a pont. Ha nincs üzemi hiba a motorban akkor ott nem igen van korom lerakódás, még személyautóban sem ami azért élete során inkább csak töredék terhelésen megy, nagyon sok üzemi hő alatt jár mert anya csak az oviba, bo'tba ugrik le vele. Az újabb cr motorokról meg ne is beszéljünk. Na meg pl egr szelepen mit tisztít? Szerintem semmit.
Egy illúziót ad el azoknak akik még nem láttak sokat futott, bontott motort, vagy pusztán laikusok.
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraOk. Meggyőztél. Nem venném a szivemre'ha az illető többet ide nem irna. De mivel az Mtzn egyik fajta motor cullang sincs'mint a felsorolásban a kipufogo csonk utáni holmik'igy ezen tipuson sok minden nem változik . Az auton ott lehet 'gondolom eltávolitja a kokszot jobban mintha ugy taposnánk'hogy a kipufogo vége is izzik. Ezt nem vitatom ott lehet. A teljesitmény növekedést meg fogyasztást teszteljék le. Biztos mérhető.
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraValamelyik helyen százalékokat is írtak a várható javuláshoz, ilyen 15-20% fogyasztáscsökkentés, ugyanennyi telj.növekedés, sőt olyat is hogy akár 50%...
Válasz mtz1221 #67544. hozzászólásáraEbactam,csak ennyit akartam.
A motortisztítás után várható változások
Erősebb nyomatékosabb motor
Halkabb és egyenletesebben járó motor
Kevesebb kipufogógáz
Érzékenyebb gázreakció
Hidegen könnyebben indul
Emissziós értékek csökkenése
Befecskendező problémák javulása*
Válasz .Richard. #67542. hozzászólásáraMegszólod pedig lehet ő oldja meg 550-es problémáit majd.A tisztítás folyamata
Az eljárás megkezdése előtt a motor és visszajelző lámpák szemrevételezése történik. Minden esetben meg kell várni míg a motor eléri az üzemi hőfokot, majd ezután kezdődhet a tisztítás. A hidrogéngáz bevezetésre kerül a légszűrőházon keresztül és alapjáraton járatjuk a motort. A hidrogéngáz elkezdi átjárni a rendszert mint például EGR szelepet, motor égésterét, turbó geometriáját majd a kipufogórendszerbe érve katalizátort vagy DPF -t , részecskeszűrőket. Valamint olyan helyekre is bejut amit autószerelők is csak megbontással vagy még megbontással se tudnának kellőképpen kitakarítani. A hidrogéngáz bejuttatása utána 10 perc elteltével a fordulatszámot megemeljük aminek hatására apró molekuláris robbanásokkal reagál így elporlasztja/ szétrobbantja a szennyeződéseket vagyis szubmilálódnak majd gáz formájában távoznak kipufogórendszeren keresztül. Az eljárást 10 perces ciklusokkal a motor hengerűrtartalmának függvényében többször is megismételjük.
A motortisztítás után várható változások
Erősebb nyomatékosabb motor
Halkabb és egyenletesebben járó motor
Kevesebb kipufogógáz
Érzékenyebb gázreakció
Hidegen könnyebben indul
Emissziós értékek csökkenése
Befecskendező problémák javulása*
Katalizátor, részecskeszűrú hibák eltűnése*
*A hidrogénes tisztítás a hibás alkatrészeket nem javítja, a meghibásodott alkatrészt cserélni kell.
Bejelentkezés & információ
+36 70 2 70 40 70
HHO motortisztítás árak
1600ccm-ig
16.000 FT
2000ccm-ig
20.000 FT
3000ccm-ig
26.000 FT
A tisztítás időtartama 30-60 perc
Bejelentkezés & információ
+36 70 2 70 40 70
Egyedi árajánlatkéréshez hívjon minket a fenti számon vagy írjon nekünk az űrlap kitöltésével!
Gyors, tiszta és hatékony
A HHO technológia segítségével eltávolitható a szennyeződések akár 90% -a is egyszeri kezeléssel. A motor belsejét, kipufogórendszert valamint az összes kokszosodott alkatrészt már 20 perc kezelés után is hatékony eredményt tudunk elérni.
Egy kezeléssel is sokat tehet annak érdekében, hogy az autója hatékonyabban működjön, de ajánlott elvégezni 1-2 évente vagy 30.000 - 40.000 kilométerenként.
Válasz Misa63 #67539. hozzászólásáraJovanna csak huztalak! Nem kő komolyan venni mindent!ok'lehet eredményes a hideg a melegben gondolom lekapja a hőkülönbség a cullangot. Gondolom.
Ha egy mtz-ét akarok tisztábban járatni akkor elég neki egy kis víz,vagy víz-alkohol befecskendezés a szívó torokba.Az leszedi a kormot hűti a motort és még növeli is a lóerőt.
Válasz .Richard. #67535. hozzászólásáraÉn most hirtelen utánakerestem ennek a HHO motortisztításnak, felteszem a kolléga erről beszélt. Illetve van beépíthető HHO generátor is, ami folyamatosan fejleszti a HHO gázt és folyamatosan adagolja a motorba.
Nem győzött meg. Érdemi infot a honlapjuk sem ír le. Az oldalon egy youtube video 3/4-én égeti le egy pisztollyal a kokszot hengerfejről, szelepekről meg dugattyúról, de utána a hátralévő időben nem mutatja meg hogy ilyen lett a motor belseje a HHO tisztítás után. Pedig meg se kéne bontani, egy endoszkóp kép belülről előtte, majd utána. Azt hagyjuk hogy a videót is össze lehetne vágni úgy hogy nem a HHO-tól tisztult meg.
Én nem hiszek az ilyen dolgokban. Illetve nem is hit kérdése, ez műszaki dolog.
Hoztak anno a tszbe fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelőt. Egy mágneses valami volt, akkor amint egy 1,5 literes üdítős üveg. Azon ment át a gázolaj. Meg akarták magyarázni hogy erősebb lesz tőle, meg kevesebbet is fogyaszt. Semmit nem lehetett tapasztalni.
Válasz .Richard. #67535. hozzászólásáraazt hiszem, hogy fórumos pályafutásom dicstelen véget ért rendkivül rövid volt de bőven elég. nem értem, hogy miért utasitjátok el azt ami uj vagy szokatlan anélkül, hogy bármilyen tapasztalatot szereztetek volna. ugy gondolom hogy ezt a világot mindig a haladószellemüek vitték előre a többi maradt volna a barlangba
Válasz mtz1221 #67537. hozzászólásáraUgye te is tudod ugy pumpálni a pedált'hogy a hangja ugyan az'de a benyomott kaja kevesebb?mert ha sutty padlo gáz akko füstöl. De ha egy mássodperc alatt nyomod le padlora akko nem füstöl. Pedig a hang ugyan az. Ez nem bizonyiték erejű.
Válasz Mtz 550E #67522. hozzászólásáraHa síkolod a blokkot akkor kell illeszteni a hüvelyt is azaz süllyeszteni.Viszont így jobban ki állnak a dugók a kelleténél.Vagy leszedetsz a dugóból vagy vastagabb hengerfej tömítés kell.
Válasz Misa63 #67532. hozzászólásáraJa a youtubon a rárohadt kerékcsavart amit vagy elszabsz vagy lesarkazol'gyertyárol olvasztott faggyuval vagy mi a faxal lefolyatta azt kajakra megindult. Végülis valos csak kb 500 fokkal hidegebb volt mint a 3 perces láng melegités. Ez is akkora humbuk lehet. Látványos de bizonyithatatlan. Mert hülyeség. Persze valaki állo fx nélkül is elélvez .
Válasz Misa63 #67532. hozzászólásáraHol olvastál olyat, hogy én azt írtam, te át akarsz vetni valakit? Mert én ilyet nem írtam, ráadásul magyarul írtam. Azt írtam hogy szerintem átverés. A kettő között van különbség.
Válasz Misa63 #67530. hozzászólására4ezer orás muszka'nem az elektronyos mérős'mert ugye annál vagy 6ezer ora lenne'szelepeit háturol felöntöttem benzinnel leszedett fejnél és egy csepp sem jött át. Azon mit tisztitsak? Persze becsiszolva matt szürke lenne az ülés de azt csak hobbibol lemaszkirozni'hogy jobb legyen. Mi lesz rajt jobb? De attol még csinálni lehet. Aztán még a dugokon sincs koksz csak a fekete rongyal leszedhetőkorom. Ezt minek tökéletesiteni? Nem vitázni akarok'csináld.
Válasz Rabó001 #67531. hozzászólásáranézd meg a youtube a motortisztitás cimszó alatt, és kikérem magamnak, hogy azt feltételezd, hogy bárkit is át akarok verni. nekem aztán teljesen mindegy, hogy bárki is hogyan ápolja vagy tartsa karba a gépét én azt irtam le hogy én mit csinálok azzal a szándékkal,hogy talán hasznos dolog
Válasz Misa63 #67524. hozzászólásáraHogy kerül a hidrogén a motorban? Mert azt nem olyan egyszerű szállítani, mint a benzint meg a gázolajat. Ez szerintem akkora átverés, mint az összes ilyen hasonló cucc.
Válasz .Richard. #67527. hozzászólásáraez nem tuning egész egyszerüen élég a korom a hengerekben, amitöl jobban zárnak a szelepek ez által megnő a robbanás hatékonysága amivel nő a motor fordulatszáma is ne gondold, hogy ez egy motorfelujjitás ez csak egyfajta karbantartás, ami ráadásul még müködik is nekem nem kell a dolgot megvédeni pláne nem reklámozni de ami jó az jó
Válasz Paraszt2 #67519. hozzászólásáraEzen a képen semmi konkrétum nem látható. Élőben te lehet hogy látsz rajta jeleket a csatlakozóknál, de én ezen nem.
Amúgy a legtöbb elektromos vízóranak 3 csatlakozása van: pozitív, test (31), adó (szokták jelölni M-mel).
Válasz Misa63 #67520. hozzászólásáraAlapjáraton mit csinál a hengerben'hogy emelkedik a fordulat? Az adagolot is megöntöd? Egyszer megakasztod egy géppel kiég a korom azt kész. Ha olyan sok van benne akkor másrol kell beszélni. Ez valami uj tuning lesz.
Válasz mtz1221 #67525. hozzászólásárajól olvastad nézd meg a youtube-on ott láttam a módszert és vettem egy gépet. csak a légszüröbe kell betenni a csövet. alapjáraton járatod a motort az egész eljárás kb 1,5 óra
Válasz Gergő80 #67492. hozzászólásáraigazad van. 13éves a 920 mtzm a hengerfej még nem volt levéve. évente kitakaritom ezzel a hidrogénes módszerrel. nekem jó. 6000 óra van benne ha valami zörög, lóg érdemesebb azonnal kicserélni mert nincs annál bosszantóbb ha jön az esó én meg nézem, hogy megy tönkre a szénám mert hanyag voltam
Válasz Gergő80 #67517. hozzászólásáraMiért kellett volna kihúzni a dugókat nem èrtem? Blokk sikba lett húzva azèrt kellett a vastagabb tömités? Hüvelyt azt nem kell ilyenkor sülyeszteni? Olvastam te is generáloztad a motort neked nem volt még egyenletlen járás alacsony fordulaton vagy nem talàlkoztál még ilyennel?
Válasz Lala5995 #67509. hozzászólásárahidrogénnel kitisztitottam a 920- mtzt. a tiszta motor szerintem tovább is tart. fogyasztásom is csökkent az alapjáratom megemelkedett
Válasz Mtz 550E #67503. hozzászólásáraMaradt az izítás jólindul a vastagabb tömítésel nőtt a dugatyú felett a tér több levegőt tud a turbó bepréselni
A nyolcvanasba majd amit beletesz az adagolósom
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az mtz a harmadik szelepemelőszár-nál köpi fel a vizet (kis mennyiségben) mi lehet a baja hengerfej repedés? Ja és leállítva nem tűnik el a víz a hűtőből!
Válasz weawerp #67510. hozzászólásáraHa minden igaz akkor igen,de nehogy egy ganajtúró bogár legyen kimosva a szarból. Ha van rendszám akkor kérdezd le. Ott rengeteg huncutságra fényderül,ha van!
Válasz oli003 #67489. hozzászólásáraNekem sikerült levadászni egy igazi faládás 50-es főtengelyt csapágyakkal,az oldalán még réztábla van a ládának.Szükség nincs rá és valószínűleg soha nem is lesz,de van.
Válasz medikus #67502. hozzászólásáraNem akarok vitatkozni! De a Zetor gyűrű az Orosz szintjén van! Semmivel sem jobb! A Goetze pedig Japánból is szállít speciális nyersvasat! A Lengyel is hasonló szint, minta az Orosz! Zetor keményebb, ridegebb!
Melyik is az eredeti Orosz? Amit a boltban annak mondanak? Baj csak az, hogy egy meg nem nevezett üzletben bele kellett rakni az Orosz hűvelybe a .... gyártmányu csapszeget, dugattyút, gyűrűket! Ezt aztán tényleg lehet Orosznak nevezni!
Zetorra visszatérve: már sok alkatrész Indiai és Kinai a Zetorhoz!
A Német márka, amely már egy Amerikai nagy cég tulajdona- magasan a legjobb! Európában használt motorok közel 80%-ában megtalálható egy alkatrésze.
Válasz Gergő80 #67496. hozzászólásáraIzzitás az megmaradt? Télen hogy indul? Vastagabb hengerfej tömités az miért kellett? A 80-asba milyen csúcsokat fogsz rakni?
Válasz oli003 #67499. hozzászólásárajobb az anyaga jobb az olajlehúzó kialakítása meg akitől tanultam 40 év tapasztalatával ezt mondta meg saját motorjaimon is ezt tapasztaltam a szalagfűrészes gépembe három négy évente gyűrüt kellett cserélni 93-ba gyűrűztünk rá zetor gyűrűvel azóta bontatlan
90900 hozzászólás
Válasz .Richard. #67533. hozzászólásáraOtt a pont. Ha nincs üzemi hiba a motorban akkor ott nem igen van korom lerakódás, még személyautóban sem ami azért élete során inkább csak töredék terhelésen megy, nagyon sok üzemi hő alatt jár mert anya csak az oviba, bo'tba ugrik le vele. Az újabb cr motorokról meg ne is beszéljünk. Na meg pl egr szelepen mit tisztít? Szerintem semmit.
Egy illúziót ad el azoknak akik még nem láttak sokat futott, bontott motort, vagy pusztán laikusok.
Válasz mtz1221 #67544. hozzászólására550!nem ugatna többet!
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraOk. Meggyőztél. Nem venném a szivemre'ha az illető többet ide nem irna. De mivel az Mtzn egyik fajta motor cullang sincs'mint a felsorolásban a kipufogo csonk utáni holmik'igy ezen tipuson sok minden nem változik . Az auton ott lehet 'gondolom eltávolitja a kokszot jobban mintha ugy taposnánk'hogy a kipufogo vége is izzik. Ezt nem vitatom ott lehet. A teljesitmény növekedést meg fogyasztást teszteljék le. Biztos mérhető.
Válasz Rabó001 #67546. hozzászólásáraLehet ebacták és az ő hasznukat írták ki %-ban a minden megtisztított gép után.
Válasz mtz1221 #67545. hozzászólásáraValamelyik helyen százalékokat is írtak a várható javuláshoz, ilyen 15-20% fogyasztáscsökkentés, ugyanennyi telj.növekedés, sőt olyat is hogy akár 50%...
Válasz mtz1221 #67544. hozzászólásáraEbactam,csak ennyit akartam.
A motortisztítás után várható változások
Erősebb nyomatékosabb motor
Halkabb és egyenletesebben járó motor
Kevesebb kipufogógáz
Érzékenyebb gázreakció
Hidegen könnyebben indul
Emissziós értékek csökkenése
Befecskendező problémák javulása*
Válasz .Richard. #67542. hozzászólásáraMegszólod pedig lehet ő oldja meg 550-es problémáit majd.A tisztítás folyamata
Az eljárás megkezdése előtt a motor és visszajelző lámpák szemrevételezése történik. Minden esetben meg kell várni míg a motor eléri az üzemi hőfokot, majd ezután kezdődhet a tisztítás. A hidrogéngáz bevezetésre kerül a légszűrőházon keresztül és alapjáraton járatjuk a motort. A hidrogéngáz elkezdi átjárni a rendszert mint például EGR szelepet, motor égésterét, turbó geometriáját majd a kipufogórendszerbe érve katalizátort vagy DPF -t , részecskeszűrőket. Valamint olyan helyekre is bejut amit autószerelők is csak megbontással vagy még megbontással se tudnának kellőképpen kitakarítani. A hidrogéngáz bejuttatása utána 10 perc elteltével a fordulatszámot megemeljük aminek hatására apró molekuláris robbanásokkal reagál így elporlasztja/ szétrobbantja a szennyeződéseket vagyis szubmilálódnak majd gáz formájában távoznak kipufogórendszeren keresztül. Az eljárást 10 perces ciklusokkal a motor hengerűrtartalmának függvényében többször is megismételjük.
A motortisztítás után várható változások
Erősebb nyomatékosabb motor
Halkabb és egyenletesebben járó motor
Kevesebb kipufogógáz
Érzékenyebb gázreakció
Hidegen könnyebben indul
Emissziós értékek csökkenése
Befecskendező problémák javulása*
Katalizátor, részecskeszűrú hibák eltűnése*
*A hidrogénes tisztítás a hibás alkatrészeket nem javítja, a meghibásodott alkatrészt cserélni kell.
Bejelentkezés & információ
+36 70 2 70 40 70
HHO motortisztítás árak
1600ccm-ig
16.000 FT
2000ccm-ig
20.000 FT
3000ccm-ig
26.000 FT
A tisztítás időtartama 30-60 perc
Bejelentkezés & információ
+36 70 2 70 40 70
Egyedi árajánlatkéréshez hívjon minket a fenti számon vagy írjon nekünk az űrlap kitöltésével!
Gyors, tiszta és hatékony
A HHO technológia segítségével eltávolitható a szennyeződések akár 90% -a is egyszeri kezeléssel. A motor belsejét, kipufogórendszert valamint az összes kokszosodott alkatrészt már 20 perc kezelés után is hatékony eredményt tudunk elérni.
Egy kezeléssel is sokat tehet annak érdekében, hogy az autója hatékonyabban működjön, de ajánlott elvégezni 1-2 évente vagy 30.000 - 40.000 kilométerenként.
Kérje ajánlatunkat
Név...
Telefonszám...
E-mail...
Település...
Üzenet...
Elfogadom az adatkezelési nyilatkozatot
MOTORTISZTÍTÁS
ÁRAK
REFERENCIÁK
PARTNEREINK
GYAKORI KÉRDÉSEK
KAPCSOLAT
CIKKEK
2019 © HHO Motortisztítás - Engine Carbon Cleaning / Minden jog fenntartva
Impresszum / ÁSZF / Adatvédelem
Válasz Rabó001 #67540. hozzászólásáraAz üditős üveg olyan lehet mint a szivargyujtoba rakott fogyasztáscsökkentő 14 pengőért.
Válasz Misa63 #67539. hozzászólásáraJovanna csak huztalak! Nem kő komolyan venni mindent!ok'lehet eredményes a hideg a melegben gondolom lekapja a hőkülönbség a cullangot. Gondolom.
Ha egy mtz-ét akarok tisztábban járatni akkor elég neki egy kis víz,vagy víz-alkohol befecskendezés a szívó torokba.Az leszedi a kormot hűti a motort és még növeli is a lóerőt.
Válasz .Richard. #67535. hozzászólásáraÉn most hirtelen utánakerestem ennek a HHO motortisztításnak, felteszem a kolléga erről beszélt. Illetve van beépíthető HHO generátor is, ami folyamatosan fejleszti a HHO gázt és folyamatosan adagolja a motorba.
Nem győzött meg. Érdemi infot a honlapjuk sem ír le. Az oldalon egy youtube video 3/4-én égeti le egy pisztollyal a kokszot hengerfejről, szelepekről meg dugattyúról, de utána a hátralévő időben nem mutatja meg hogy ilyen lett a motor belseje a HHO tisztítás után. Pedig meg se kéne bontani, egy endoszkóp kép belülről előtte, majd utána. Azt hagyjuk hogy a videót is össze lehetne vágni úgy hogy nem a HHO-tól tisztult meg.
Én nem hiszek az ilyen dolgokban. Illetve nem is hit kérdése, ez műszaki dolog.
Hoztak anno a tszbe fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelőt. Egy mágneses valami volt, akkor amint egy 1,5 literes üdítős üveg. Azon ment át a gázolaj. Meg akarták magyarázni hogy erősebb lesz tőle, meg kevesebbet is fogyaszt. Semmit nem lehetett tapasztalni.
Válasz .Richard. #67535. hozzászólásáraazt hiszem, hogy fórumos pályafutásom dicstelen véget ért rendkivül rövid volt de bőven elég. nem értem, hogy miért utasitjátok el azt ami uj vagy szokatlan anélkül, hogy bármilyen tapasztalatot szereztetek volna. ugy gondolom hogy ezt a világot mindig a haladószellemüek vitték előre a többi maradt volna a barlangba
Válasz mtz1221 #67537. hozzászólásáraUgye te is tudod ugy pumpálni a pedált'hogy a hangja ugyan az'de a benyomott kaja kevesebb?mert ha sutty padlo gáz akko füstöl. De ha egy mássodperc alatt nyomod le padlora akko nem füstöl. Pedig a hang ugyan az. Ez nem bizonyiték erejű.
Válasz mtz892mtz #67529. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=DSL+Engine+hidrog%C3%A9nes+Motortiszt%C3%ADt%C3%A1s&oq=DSL+Engine+hidrog%C3%A9nes+Motortiszt%C3%ADt%C3%A1s&aqs=chrome..69i57j69i61&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Válasz Mtz 550E #67522. hozzászólásáraHa síkolod a blokkot akkor kell illeszteni a hüvelyt is azaz süllyeszteni.Viszont így jobban ki állnak a dugók a kelleténél.Vagy leszedetsz a dugóból vagy vastagabb hengerfej tömítés kell.
Válasz Misa63 #67532. hozzászólásáraJa a youtubon a rárohadt kerékcsavart amit vagy elszabsz vagy lesarkazol'gyertyárol olvasztott faggyuval vagy mi a faxal lefolyatta azt kajakra megindult. Végülis valos csak kb 500 fokkal hidegebb volt mint a 3 perces láng melegités. Ez is akkora humbuk lehet. Látványos de bizonyithatatlan. Mert hülyeség. Persze valaki állo fx nélkül is elélvez .
Válasz Misa63 #67532. hozzászólásáraHol olvastál olyat, hogy én azt írtam, te át akarsz vetni valakit? Mert én ilyet nem írtam, ráadásul magyarul írtam. Azt írtam hogy szerintem átverés. A kettő között van különbség.
Válasz Misa63 #67530. hozzászólására4ezer orás muszka'nem az elektronyos mérős'mert ugye annál vagy 6ezer ora lenne'szelepeit háturol felöntöttem benzinnel leszedett fejnél és egy csepp sem jött át. Azon mit tisztitsak? Persze becsiszolva matt szürke lenne az ülés de azt csak hobbibol lemaszkirozni'hogy jobb legyen. Mi lesz rajt jobb? De attol még csinálni lehet. Aztán még a dugokon sincs koksz csak a fekete rongyal leszedhetőkorom. Ezt minek tökéletesiteni? Nem vitázni akarok'csináld.
Válasz Rabó001 #67531. hozzászólásáranézd meg a youtube a motortisztitás cimszó alatt, és kikérem magamnak, hogy azt feltételezd, hogy bárkit is át akarok verni. nekem aztán teljesen mindegy, hogy bárki is hogyan ápolja vagy tartsa karba a gépét én azt irtam le hogy én mit csinálok azzal a szándékkal,hogy talán hasznos dolog
Válasz Misa63 #67524. hozzászólásáraHogy kerül a hidrogén a motorban? Mert azt nem olyan egyszerű szállítani, mint a benzint meg a gázolajat. Ez szerintem akkora átverés, mint az összes ilyen hasonló cucc.
Válasz .Richard. #67527. hozzászólásáraez nem tuning egész egyszerüen élég a korom a hengerekben, amitöl jobban zárnak a szelepek ez által megnő a robbanás hatékonysága amivel nő a motor fordulatszáma is ne gondold, hogy ez egy motorfelujjitás ez csak egyfajta karbantartás, ami ráadásul még müködik is nekem nem kell a dolgot megvédeni pláne nem reklámozni de ami jó az jó
Válasz Misa63 #67526. hozzászólására Nem linkelnéd be a videot ide? Erre én is kiváncsi lennék..
Válasz Paraszt2 #67519. hozzászólásáraEzen a képen semmi konkrétum nem látható. Élőben te lehet hogy látsz rajta jeleket a csatlakozóknál, de én ezen nem.
Amúgy a legtöbb elektromos vízóranak 3 csatlakozása van: pozitív, test (31), adó (szokták jelölni M-mel).
Válasz Misa63 #67520. hozzászólásáraAlapjáraton mit csinál a hengerben'hogy emelkedik a fordulat? Az adagolot is megöntöd? Egyszer megakasztod egy géppel kiég a korom azt kész. Ha olyan sok van benne akkor másrol kell beszélni. Ez valami uj tuning lesz.
Válasz mtz1221 #67525. hozzászólásárajól olvastad nézd meg a youtube-on ott láttam a módszert és vettem egy gépet. csak a légszüröbe kell betenni a csövet. alapjáraton járatod a motort az egész eljárás kb 1,5 óra
Válasz Misa63 #67524. hozzászólásáraHogy mivel takarítod ki ???
Válasz Gergő80 #67492. hozzászólásáraigazad van. 13éves a 920 mtzm a hengerfej még nem volt levéve. évente kitakaritom ezzel a hidrogénes módszerrel. nekem jó. 6000 óra van benne ha valami zörög, lóg érdemesebb azonnal kicserélni mert nincs annál bosszantóbb ha jön az esó én meg nézem, hogy megy tönkre a szénám mert hanyag voltam
Válasz .Richard. #67521. hozzászólására
Válasz Gergő80 #67517. hozzászólásáraMiért kellett volna kihúzni a dugókat nem èrtem? Blokk sikba lett húzva azèrt kellett a vastagabb tömités? Hüvelyt azt nem kell ilyenkor sülyeszteni? Olvastam te is generáloztad a motort neked nem volt még egyenletlen járás alacsony fordulaton vagy nem talàlkoztál még ilyennel?
Válasz Misa63 #67520. hozzászólására
Válasz Lala5995 #67509. hozzászólásárahidrogénnel kitisztitottam a 920- mtzt. a tiszta motor szerintem tovább is tart. fogyasztásom is csökkent az alapjáratom megemelkedett
Sziasztok!
Ezt a ujfajta vizorat hogyan kell bekotni?
Válasz Gergő80 #67517. hozzászólásáraMard be a szelepet.
Válasz Lala5995 #67516. hozzászólásáraLusta voltam kihúzni a dugókat tizen x év alatt kettőt cseréltem
Válasz Gergő80 #67515. hozzászólásáraVastag tömítéssel óvatosan bánj! Előbb átég. Lett volna más megoldás is!
Válasz Mtz 550E #67503. hozzászólásáraMaradt az izítás jólindul a vastagabb tömítésel nőtt a dugatyú felett a tér több levegőt tud a turbó bepréselni
A nyolcvanasba majd amit beletesz az adagolósom
Válasz musztacsgabor #67513. hozzászólásáraHa sokat használod javítás nélkül, majd eltűnik a víz! Repedés lehet. Érdemes tűzetesen megvizsgálni a hengerfejet.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az mtz a harmadik szelepemelőszár-nál köpi fel a vizet (kis mennyiségben) mi lehet a baja hengerfej repedés? Ja és leállítva nem tűnik el a víz a hűtőből!
Válasz weawerp #67510. hozzászólásáraHa minden igaz akkor igen,de nehogy egy ganajtúró bogár legyen kimosva a szarból. Ha van rendszám akkor kérdezd le. Ott rengeteg huncutságra fényderül,ha van!
Válasz weawerp #67510. hozzászólásáraAmennyiben egyben van- megéri!
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek egy 1994es MTZ 552 homlokrakodóval, első tulajtól 1600üó megér 1,7 milliót?
Köszönöm!
Válasz medikus #67508. hozzászólásárahttps://www.vezess.hu/magazin/2013/08/12/melyik-dizel-bir-ki-sokat/
https://www.youtube.com/watch?v=VJkGj1Rbdsc
https://pommz-by.all.biz/en/self-produced-piston-pins-g199837
Válasz Lala5995 #67506. hozzászólásáraÉn sem akarok,inkább rád hagyom!
Válasz oli003 #67489. hozzászólásáraNekem sikerült levadászni egy igazi faládás 50-es főtengelyt csapágyakkal,az oldalán még réztábla van a ládának.Szükség nincs rá és valószínűleg soha nem is lesz,de van.
Válasz medikus #67502. hozzászólásáraNem akarok vitatkozni! De a Zetor gyűrű az Orosz szintjén van! Semmivel sem jobb! A Goetze pedig Japánból is szállít speciális nyersvasat! A Lengyel is hasonló szint, minta az Orosz! Zetor keményebb, ridegebb!
Melyik is az eredeti Orosz? Amit a boltban annak mondanak? Baj csak az, hogy egy meg nem nevezett üzletben bele kellett rakni az Orosz hűvelybe a .... gyártmányu csapszeget, dugattyút, gyűrűket! Ezt aztán tényleg lehet Orosznak nevezni!
Zetorra visszatérve: már sok alkatrész Indiai és Kinai a Zetorhoz!
A Német márka, amely már egy Amerikai nagy cég tulajdona- magasan a legjobb! Európában használt motorok közel 80%-ában megtalálható egy alkatrésze.
Ezért kell olyan motort generálozni ami t3nyleg szar (erőtlen,eszi az olajat,nincs olaj nyomás),
mert akkor látszik ,hogy jobb lett.
Válasz Mtz 550E #67503. hozzászólásáraLátod, bonyolódik a helyzet.
Válasz Gergő80 #67496. hozzászólásáraIzzitás az megmaradt? Télen hogy indul? Vastagabb hengerfej tömités az miért kellett? A 80-asba milyen csúcsokat fogsz rakni?
Válasz Lala5995 #67500. hozzászólásáraAmiért a Götze jobb,azért a Zetor is jobb az Orosznál!(mert valaki kitalálta)
Válasz oli003 #67499. hozzászólásárajobb az anyaga jobb az olajlehúzó kialakítása meg akitől tanultam 40 év tapasztalatával ezt mondta meg saját motorjaimon is ezt tapasztaltam a szalagfűrészes gépembe három négy évente gyűrüt kellett cserélni 93-ba gyűrűztünk rá zetor gyűrűvel azóta bontatlan