Gázolaj árak 642 Ft Benzin árak 625 Ft EUR 403.39 Ft USD 389.11 Ft CHF 430.66 Ft GBP 489 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92040 hozzászólás
Nincs profilkép
#67840 .Richard.
2020-01-08 20:36:37

Válasz Rabó001 #67834. hozzászólásáraNa azt meg ne tegye mert lehet egyik sem egyforma. Nem értem.mit fakszulezen ennyit. Ja nem hugyozik az a csucs akkor az jo.

Nincs profilkép
#67839 B.Bali
2020-01-08 20:18:36

Válasz Rabó001 #67838. hozzászólásáraNem,de kíváncsi lennék hányan mérték meg, vagy tudták hogy ez is szàmít.Gondolom többen is vannak, de én nem tudtam.Persze csak nem fogott volna ki rajtam a mérés,de eddig nem csináltam,majd ha valamíért le kell venni hf-et

Nincs profilkép
#67838 Rabó001
2020-01-08 20:11:11

Válasz B.Bali #67837. hozzászólásáraMondtam én hogy mérd meg? Nem mondtam.

Nincs profilkép
#67837 B.Bali
2020-01-08 20:03:52

Válasz Rabó001 #67833. hozzászólásáraHallod mérje a tököm, eddig se mértem ezután se fogom, ha eddig jó volt azzal a csúcsai ami benne volt ezután is jólesz. Vinni a régi csúcsot a boltba,akárhova és ilyet kell venni. A többi alkatrésszel is így csinálom

Nincs profilkép
#67836 B.Bali
2020-01-08 19:57:24

Válasz Rabó001 #67834. hozzászólásáraHa tuti hogy ugyan olyan, mert ha már mondjuk utánzat,màr nem lesz egyforma

#67835 medikus
2020-01-08 19:54:41

Válasz Mtz 550E #67831. hozzászólásáraA tiédben volt már minden fajta!
smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#67834 Rabó001
2020-01-08 19:54:07

Válasz Mtz 550E #67831. hozzászólásáraLátod, le kell venned a hengerfejet, aztán megmérni a dugattyúkban a kamrákat. Hajrá! De ha elmész a boltba, és megkéred hogy had mérjél le egy olyan cikkszámúnak a kamráját, ami a tied, az is jó.

Nincs profilkép
#67833 Rabó001
2020-01-08 19:52:19

Válasz B.Bali #67832. hozzászólásáraMondjuk erre a mérésre bárki rájön, akinek van egy kis esze, ha ilyet akar mérni.

Nincs profilkép
#67832 B.Bali
2020-01-08 19:40:25

Válasz Mtz 550E #67831. hozzászólásáraAzt is elmondta hogy kell megmèrni a dugatyúkamràt. Csak ahoz le kéne venni a hengerfejet. Orvosi fecskendővel nyomod a vizet,gázolajat a kamrába míg tele nem megy, és persze számolod. Ha tudod milyen a furata tolatyúnak a rajzon, amit felraktam, porlasztótű felőli végébe a "furat", leméred ha nem tudod,és fog mondani neked valamilyet. Videót próbáltam, de nekem nem megy, mert fel kéne tölteni valahová onnan meg ide letölteni. De azért majd megpróbálom valahogy

Nincs profilkép
#67831 Mtz 550E
2020-01-08 19:23:18

Válasz B.Bali #67823. hozzászólásáraNekem ebböl az egészből az jön le hogy nem akarta elmondani a csúcs típusát! Honnan tudja kinek hányköbcentis a dugattyú? Videót felteszed majd? Köszönöm azért!

Nincs profilkép
#67829 B.Bali
2020-01-07 21:35:36

Válasz Maszek Zs #67828. hozzászólásáraKüldök emailt, majd írd már meg hogy megkaptad-e ha nem, akkor kell a szàmod

#67828 Maszek Zs
2020-01-07 21:21:24

Válasz B.Bali #67827. hozzászólásáraAdjam a számom vagy elküldöd emailba?smile flowers

Nincs profilkép
#67827 B.Bali
2020-01-07 19:21:38

Válasz Maszek Zs #67824. hozzászólásáraSzerintem az,nem akarom így nyilvànosan kiírni nehogy miattam kellemetlenségbe kerűljön, de a te szàmodra elküldöm szivesen.

#67825 gjoni
2020-01-07 19:09:57

Válasz B.Bali #67823. hozzászólásáraTegnap voltam Sipos Janinál ,te mikor?

#67824 Maszek Zs
2020-01-07 19:06:59

Válasz B.Bali #67823. hozzászólásáraHa segítőkész az ember akkor a telefonszáma engem is érdekelnesmile blink

Nincs profilkép
#67823 B.Bali
2020-01-07 18:20:21

Válasz Mtz 550E #67774. hozzászólásáraBeszéltem az adagolóssal,sok mindentől függ,milyen csúcs kell neked. Pl. Milyen a porlasztódba a 11-alkatrész a képen. Mondta a nevét de nem tudom pontosan. Mert abból is van vagy 4 fajta. És hiába vésszel akármilyen csúcsot ha a csúcs tűje nem passzol vele, sose lessz jó. Vagy hány köbcentis a dugatyúkamrád az se mindeggy. Azt mondta vagy elkűldöd postán,vagy elviszed. Most vittek oda neki négy vadi új turbós csúcsot és nem jó,mert rossz szögbe porlaszt. Ha kell a száma,címe szóljàl.

#67822 Gumóka
2020-01-06 19:43:04

Válasz Maszek Zs #67820. hozzászólásáraHát a "műhelyben" vagyis a garázsban minden volt, csak meleg nem.
Itt-ott még hiányoznak elemek, kicsit szellős, kár is lett volna fűteni.

A bújkálódásból meg már elég volt, inkább egy fiatal jókiállású menyecske, ez a hideg vas meg ott rohadjon megsmile lol

#67821 gjoni
2020-01-06 19:10:54

Ma defekt és műhely takarítássmile cowboy

#67820 Maszek Zs
2020-01-06 19:07:05

Válasz Gumóka #67819. hozzászólásáraBe vette a műhely szagot tetszett neki a melegen. Vagy beléd szeretett mikor többször oda bújtál hozzá!smile lolsmile lolsmile lolsmile sweatdrop

#67819 Gumóka
2020-01-06 17:29:30

Válasz Lala5995 #67818. hozzászólásáraA tlt hajtásról beszéltünk, azt pedig a hídházban kapcsolom, tehát ha az üres állásban van, a váltó végéig akkor is hajt, tehát ami olajszóró lemez a végén van, ellátja feladatát.

A gyorsító természetesen mindig sebességbe van.

Nincs profilkép
#67818 Lala5995
2020-01-06 17:16:47

Válasz Gumóka #67813. hozzászólásáraGyorsító sosem lehet üres állásba alló helyzetzetben sem! Akkor nem kap kenést a nyelestengely és a csapágy.

#67817 Gumóka
2020-01-06 15:35:49

Válasz medikus #67816. hozzászólásáraLáttam, olvastam smile wink

Csak még ötleteltünk egy sort

#67816 medikus
2020-01-06 13:47:46

Válasz Gumóka #67799. hozzászólásáraMondom a felező kapcsoló kereke zörög!!!!
smile sweatdrop

#67815 mtz1221
2020-01-06 13:31:04

Válasz Gumóka #67814. hozzászólásáraTérjünk vissza a témára egy nap tárcsázás vagy szántás után.smile cowboy

#67814 Gumóka
2020-01-06 13:17:36

Válasz mtz1221 #67811. hozzászólásáraSokat még igaz nem mentem vele, az egybe táv 4 km volt eddig, összesen 12 körül, de ebben voltak megállások.

Ez idő alatt csont hideg volt a ház, bár ebben felmelegedni sem volt ideje.

A héten még kimegyek tárcsázni, aztán majd meglátjuk.

#67813 Gumóka
2020-01-06 13:15:04

Válasz mtz1221 #67812. hozzászólásáraÜresbe van, úgy is lett összerakva szándékosan. Ha nem használom, ki szoktam alul is kapcsolni.
Az igaz, hogy a váltótól hátrafelé az egészet csapágyazni kellett, kellett bele egy új egybetengely is meg a tűgörgők lettek cserélve a bolygóművébe.

Piszkáltuk már, mert gyanakodtunk arra is, de nem változott a hangja.

#67812 mtz1221
2020-01-06 13:07:49

Válasz mtz1221 #67811. hozzászólásáraJut eszembe a tlt nem lett véletlenül kerékhajtásra kapcsolva és,az adja a hangot ??? Ülés alatt tedd üresbe,vagy motorarányosra.

#67811 mtz1221
2020-01-06 13:06:24

Válasz Gumóka #67802. hozzászólásáraMint már írtam Hajtsd meg hajtsd.Ha nem melegszik az olaj pár óra munka után akkor nem lesz ott gond,majd összekopik.bajt mit tudna csinálni ??? Csak akkor tud ha melegíti az olajat is 40 fok felé így télen.

Nincs profilkép
#67810 B.Bali
2020-01-06 13:03:17

Válasz atisgyulai #67806. hozzászólásáraKösz! Akkor ma nem valószínű hogy lessz belőle valami,soha nem csináltam még,kezdő vagyok ebben nagyon

Nincs profilkép
#67809 .Richard.
2020-01-06 13:00:26

Válasz Gumóka #67802. hozzászólásáraEz az. Szétszedéskor ha a kupcsapágy kicsit lafog akkor a kerék most nem ott megy a tányéron mint elötte az adhat hangot . fékezni nem a fék fog?nem melegszik? Mielőtt oda jutsz mint 550'rakj egy bödön zsirt olajjal keverve a váltoba. Sokan ezt nem szeretik'de nekem anno azt raktak bele olyan mint a grafitos méz. Alig folyik ki hidegen a likon.

#67808 Jakabjóska
2020-01-06 12:59:23

Válasz Gumóka #67780. hozzászólásáraEz a hang engem arra emlékeztet, amikor még a tsz-ben mentem olyan MTZ-vel, aminek meg volt szorítva a váltója, kb fél év után hagyta el. Gyorsan rakták össze, a kimenő tengely túl össze volt szorítva. Pótkocsiztam vele két napig, délutánra már nem hallottam tisztán....

#67807 Gumóka
2020-01-06 12:28:14

Válasz Sanyee #67805. hozzászólásáraHa jól halottam 2 lett a vége.
Azt nem tudom pontosan mi került bele, a híd is szerintem új, a 4 komplett kerék tuti, meg orbitozni is kellett.

#67806 atisgyulai
2020-01-06 12:21:54

Válasz B.Bali #67804. hozzászólásáraSaját videót közvetlenül ide nem tudsz.
A hirdetéseket + hozászólásokat sem győzik végignézni, és cenzúrázni!
Video megosztó portálokra bízzák a piszkos melót.
Ha oda felteszed, (pl. you tube) onnan be tudod linkelni, és itt is látható lesz.

#67805 Sanyee
2020-01-06 12:18:01

Válasz Gumóka #67798. hozzászólásáraPlusz 1,2 milliós tuning.

Nincs profilkép
#67804 B.Bali
2020-01-06 12:07:10

Válasz B.Bali #67803. hozzászólásáraVideot úgy kell felrakni mint a kèpet? Feltölt, beilleszt és kész? Nem akarja feltölteni.

Nincs profilkép
#67803 B.Bali
2020-01-06 12:01:44

Itt a video

#67802 Gumóka
2020-01-06 11:48:26

Válasz mtz1221 #67800. hozzászólásáraEgyébként tuti változott ott minden, mert szétdobáláskor nem mértünk semmit, az alkatrészek maradtak, a hézagolás meg ment ahogy írtátok is, meg néztük is, könyvből.

Igen, van, amit mi sem kalkuláltunk bele.

Azt meg sose tudni, főleg ennél az ipari remeknél, hogy az adott hiba később mit eredményez, meddig bírja.

De kb. Én is úgy vagyok vele, hogy menjen. Van 6ha tárcsázni és szántani, ez idegesít jobban, hogy még tarlón áll a föld.

Amit nem értek, hogy mi "fékezheti" a traktort, a nagy hézag is csinálhat ilyet?

A koronásanya a kúpkeréken meg lett ugyan húzva, koppra ütött csapágynál, de 1 kézzel forgatható volt, tehát nem szorongattuk meg. Elvileg.
Hézagolásnál ugyan puszta kézzel nem tudtuk a difit hajtani, de a fix dugókulcs szárat beledugva (30 centi kb) kényelmesen lehetett hajtani azt ia,féltengelyek nélkül. Viszont a hézagon a difit simán lehetett kézzel löködni.

Nem értem...smile surrender

#67801 Gumóka
2020-01-06 11:38:18

Válasz mtz1221 #67800. hozzászólásáraMondjuk ez jogos...smile laugh

Lassan már mindenkit körbeérdeklődök, mi a rosseb lehet, mit toltunk el...
Mondjuk legalább a saját káromon tanulok.
Érdekel egyébként, rengeteget megyek utána, csak ez az, mikor a tudatlanság a "majd mi is meg tudjuk csinálni" dologgal párosul.

Csak már engem idegesít, mert szeretek precíz lenni, aztán lassan már ott tartok, mint Mtz550 kolléga...smile lol

#67800 mtz1221
2020-01-06 10:58:09

Válasz Gumóka #67799. hozzászólásáraGondolod szerelőnél jobb lett volna.smile lolsmile lolsmile lol Dolgozz vele és kész.Lehet a kúpkerék távolsága változott a csapágycserével a háztól,és ott ha volt pár tized nem feltükrösödött rész,attól is lehet hangja.

#67799 Gumóka
2020-01-06 10:18:01

Válasz Lala5995 #67797. hozzászólásáraMár csak ez hiányzott...
Hézagolni nem nagy munka, az a legkevesebb.
A gyorsítófedél sem nagy dolog, csak ha az elejét ki kell húzni emiatt, az megint egy fájó pont, mert semmilyen taljmunkám nincs meg.

Csak arra még mindig nem jöttem rá, de szerintem senki se fog, ha a váltótól előre semmihez nem lett nyúlva és hídházcsere előtt nem volt kopogása, az utána hogy lett?
Hozzáteszem az első tesztkörön már hozta, tehát éppen csak össze lett rakva, használva még nem volt.

Kezd az idegeimre menni, vittem volna inkább szerelőhöz, bár akkor még ennyire se lenne kész.. smile whistlingsmile wacko

#67798 Gumóka
2020-01-06 10:12:28

Válasz Sanyee #67796. hozzászólásáraLétezik, Madocsán van egy, a tulaja építette át. Azt láttam előtte, utána is.
Működik neki.
Újat vett alá.

Nincs profilkép
#67797 Lala5995
2020-01-06 09:43:59

Válasz Gumóka #67795. hozzászólásáraDiffi hézag miatt még használható! Bár jobb lenne javítani! A gyorsitó fedelet hamar le lehet venni! Oda érdemes benézni! Tengelyek, fogaskerekek, csapágyházak rendellenességeit keresni.

#67796 Sanyee
2020-01-06 09:36:34

Egyenes híd régi MTZ-n?
Egy hirdetésből ollóztam.

Mtz 82 egyenes hidas

#67795 Gumóka
2020-01-06 09:11:14

Válasz csoppika #67792. hozzászólásáraItt már lassan én unom meg, aztán felgyújtom a csábasmile laugh

#67794 Gumóka
2020-01-06 08:56:48

Válasz Lala5995 #67790. hozzászólásáraA hézagot 0,4-re mértük, azon még lehet csalni, bár mi kevés hézagra gondoltunk.
Olaj friss van benne, 45 liter.
Az a kopogás szétszedés előtt nem volt, a váltóhoz nem lett nyúlva, csak a kúpkerék mögötti csapágy lett cserélve és hézagolva.
A tányér-kúpkerékpár az van benne, ami eredetileg is volt.

Maga a kopogás kinyomott kuplungnál elhallgat, mi nyelestengelyre tippelünk így, csak az a furcsa, hogy a hátsóhídon kívül nem lett babrálva.
A kardánhajtás hídfelöli része lett újracsapágyazva, azt is kapcsolgattuk, hátha, de semmi változás.

#67793 medikus
2020-01-06 08:48:06

Válasz Gumóka #67791. hozzászólásáraA felező kapcsoló kereke csörömpöl a nyeles tengely végén!Lehet fordítva raktátok vissza!

#67792 csoppika
2020-01-06 08:45:17

Válasz Gumóka #67791. hozzászólásáraA kúpkerék mögötti csapágy az kúpcsapágy? Lehet a párja unta meg a dolgot...

#67791 Gumóka
2020-01-06 08:42:26

Válasz Lala5995 #67790. hozzászólásáraA hézagot 0,4-re mértük, azon még lehet csalni, bár mi kevés hézagra gondoltunk.
Olaj friss van benne, 45 liter.
Az a kopogás szétszedés előtt nem volt, a váltóhoz nem lett nyúlva, csak a kúpkerék mögötti csapágy lett cserélve és hézagolva.
A tányér-kúpkerékpár az van benne, ami eredetileg is volt.

Maga a kopogás kinyomott kuplungnál elhallgat, mi nyelestengelyre tippelünk így, csak az a furcsa, hogy a hátsóhídon kívül nem lett babrálva.
A kardánhajtás hídfelöli része lett újracsapágyazva, azt is kapcsolgattuk, hátha, de semmi változás.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]