Gázolaj árak 619 Ft Benzin árak 600 Ft EUR 396.98 Ft USD 365.9 Ft CHF 414.25 Ft GBP 473.71 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

92257 hozzászólás
#65907 broll79
2019-10-31 20:37:23

Válasz gatorhaz0101 #65899. hozzászólásáraAz irányítókar rudon az egyiket tekerd össze, a másikat ugyan annyit tekerd szét. Nekem ugyan ez volt és így jó lett

#65906 rigás
2019-10-31 20:37:18

Válasz gatorhaz0101 #65903. hozzászólásáraElejétől fogva rosszul működik, vagy volt jó is?
Kormány holtjáték rendben, kb ennyinek kell lennie.

#65905 medikus
2019-10-31 20:23:16

Válasz gatorhaz0101 #65904. hozzászólásáraAz csak azt mutatja hogy felül jól áll a csiga,és fogasív kapcsolata!

Nincs profilkép
#65904 gatorhaz0101
2019-10-31 20:03:43

Válasz rigás #65902. hozzászólására 1 és egy negyed fordulatot lehet a kormányt jobbra és balra is elfordítani.

Nincs profilkép
#65903 gatorhaz0101
2019-10-31 20:01:43

Válasz rigás #65902. hozzászólására az oszlop új, kb 150 üzemóra van benne.


#65902 rigás
2019-10-31 19:41:08

Válasz gatorhaz0101 #65899. hozzászólásáraElőzmények?
fokozatosan lett ilyen, vagy egyik pillanatról a másikra?
Volt megbontva az oszlop (gondolok szerelési hibára)?

#65901 medikus
2019-10-31 19:29:31

Válasz gatorhaz0101 #65899. hozzászólásáraIrányító kar pl nem jó helyen van alul a szervó tengelyen!

Nincs profilkép
#65899 gatorhaz0101
2019-10-31 17:30:16

Sziasztok!
82-es Mtz jobbra kormányzáskor majdnem derékszögbe kifordítja a kereket, balra pedig alig fordul. Mi lehet az oka?

Nincs profilkép
#65898 Lala5995
2019-10-31 09:36:52

Válasz egri.lajos2 #65897. hozzászólásáraNormális, ha a hátsó bak alatt ott a furat.Nézzél meg pár képet az MTZ hengerfejekről! Csak ird a keresőbe és képek.

Nincs profilkép
#65897 egri.lajos2
2019-10-31 08:32:40

Válasz .Richard. #65895. hozzászólásáraEgyebként a másik furat ledugózása normális?

Nincs profilkép
#65896 egri.lajos2
2019-10-31 08:30:47

Na az a baj , hogy nem emlékszem rá hogy van-e furat. Lehet elveszem a himbatengelyt.

Nincs profilkép
#65895 .Richard.
2019-10-31 07:45:25

Válasz egri.lajos2 #65892. hozzászólásáraKenést tudsz nèzni leszedett szelepdekninél. Alapon is dőlni kell az olajnak a himbàknàl.

Nincs profilkép
#65894 Lala5995
2019-10-31 07:04:34

Válasz egri.lajos2 #65892. hozzászólásáraValószinűleg a tartóbakon keresztül kap olajat. Amennyiben a hátsó bakon van olajfurat és a hengerfejen is , abban az esetben minden jó! Ellenben, ha nem így van, baj lesz!

#65893 Gumóka
2019-10-31 01:00:53

Válasz Rabó001 #65877. hozzászólásáraMintha nem írtuk volna, hogy a hüvelyt párban cseréljük, mert az is, meg a gyenge rugó miatt is beszitálhat.

Nem, akkor is csak a peremes lesz új, meg még mindig nincs meg, miért szitál...

Na mondjuk a reduktorházét szopós cserélni, ilyenbkérdések után meg nagyon smile lol

smile lol

Nincs profilkép
#65892 egri.lajos2
2019-10-30 21:47:30

Helló kedves hozzáértők!
Bízom benne talán itt megnyugtató választ kapok egy fusztráló kérdésemre. Nagypapám hagyatékát egy MTZ 82-est próbálok hamvaiból ujjá éleszteni, minden jól halad motor felújítva összerakva indításra kész. De a szelephimba tengely olajzása nem egészen tiszta számomra, az megvan hogy ellenben az 50.-esel itt a bakon keresztül kapja az olajat nem pedig csövön de a furat is megvan az olajazó cső számára amit nem tudom helyes-e de most le van zárva egy csavarral.
Indítás előtt jó lenne meggyőződni, hogy ez így rendben van-e.
Véleményeteket két előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#65891 Bobi82
2019-10-30 20:26:38

Válasz d-032a #65890. hozzászólásáraHello!
Ez a legújabb műszerfalas,itt a km órát mutató mutatja,az üzemóra digitális,meg méri még az időt és a napi üzemórát is,az időt nem tudom beállítani sajna,de lehet délben leszedem az akksisarukat és jó lesz az idő,mert 12 számjegyes az óra!de azért köszi!

Nincs profilkép
#65890 d-032a
2019-10-30 19:59:47

Válasz Bobi82 #65885. hozzászólásáraÁlló helyzetben az üzemórát mutatja.
Amikor megy a traki, forognak a kerekek akkor átvált a km/óra mutatására.
A gyujtáskapcsoló feletti téglalapot, ha kipattintod, alatta vannak az állítógombok a motortípus és a kerékátmérőhöz kalibráláshoz. De azokat beállították elvileg.
De persze lehet, hogy nem értem mi a kérdésed.

#65888 kovacslaszlo8
2019-10-30 19:18:42

Kedves Mindenki!
Köszönöm a hozzászólásokat és ötleteket a fülkecseréhez, most emésztjük aztán meglátjuk...smile thumbup

Nincs profilkép
#65887 Bobi82
2019-10-30 19:18:32

Válasz medikus #65886. hozzászólásáramert 400 km-re van sajna!

#65886 medikus
2019-10-30 19:16:55

Válasz Bobi82 #65885. hozzászólásáraHa új,miért nem a szervizessel csináltatod?smile confused

Nincs profilkép
#65885 Bobi82
2019-10-30 19:14:47

Válasz Tomi81 #65868. hozzászólásáraköszi!
A kilométeróra valójában napi üzemórát mér,összetévesztettem,bár furcsa is lett volna ,hogy van egy mechanikus sebességmérő meg egy digitális,az órát továbbra sem tudom beállítani sajnos,most járatás közben,az elaső lámpa nem világít és a távolsági fényt nem tudom levenni,majd holnap megnézem mi lehet vele!

#65884 medikus
2019-10-30 19:13:52

Válasz peti kistraktoros #65883. hozzászólásáraNem a motortartó bak ráz!Az elnyelné a vibrációt!A kuplung,vagy lendkerék miatt rázhat!Füstölni miért füstöl?Az az ő saruk!
smile confused

Nincs profilkép
#65883 peti kistraktoros
2019-10-30 19:09:37

persze hogy fizettem érte!ők arra hivatkoznak hogy a kuplungszerkezet ami nem ő általuk lett felcsavarozva,meg a motortartó bak...
motor tartó bak pár tizedet lóg

Nincs profilkép
#65881 peti kistraktoros
2019-10-30 18:55:05

Sziasztok mtz 50-es motorom visszajött a gépmühelyből,beleraktuk a motort a vázba...bizonyos fordult felett beremeg berázz a pedálokat,meg a kormáynyt is elég jelentősen..szerintetek mi lehet abaj?köszönettel előre is.már most 3 üzemóra van benne de még mindig kékesen füstöl ezt nemkelett vna már elhagynia?

#65880 medikus
2019-10-30 18:54:30

Válasz Rabó001 #65877. hozzászólásáraCsak témát generál!!Nem vettétek még észre?smile nonono

#65879 csoppika
2019-10-30 17:59:09

Válasz csoppika #65878. hozzászólásáraEzért én azt javaslom...külön külön egyenként hegessze le a részegységeket, oszt mindegyik után próba...Majdcsak meglesz, melyik a hunyósmile lolsmile lolsmile lol

#65878 csoppika
2019-10-30 17:57:39

Válasz Rabó001 #65877. hozzászólásáraHagyjad... Amíg ki nem próbalta...nem hiszi...

Nincs profilkép
#65877 Rabó001
2019-10-30 17:52:32

Válasz Mtz 550E #65876. hozzászólásáraEmber! Ennyire düddő nem lehetsz! Hatszor szétszedted már a traktorodat, aztán totál fogalmatlan vagy itt. Ja, és előtte itt kuncsorogsz folyton, hogy írják le neked ötször hogy mi a tuti. És mindig leírják!
A hab a tortán már csak az, hogy amikor meg esetleg nyilatkozni kéne az eredményről, mert akik vették a fáradtságot hogy szájbarágósan segítsenek neked, ők is kíváncsiak lennének az eredményre, akkor meg eltűnsz, mint szürke szamár a ködben.

Gondolkodj el a következőn! Lehegeszted a kormányművet, meg se tud moccanni alul a kormánykar, áll mint Katiban a gyermek. A kerékcsapágyad lityeg-letyeg, a gömfejeknél szintén. Akkor nem szitálhat be a kerék? Segítek. DE! Mindennek szerepe van, aminek köze van a kerékhez.

Nincs profilkép
#65876 Mtz 550E
2019-10-30 17:42:37

Válasz t-16m #65871. hozzászólásáraCsak a peremes hüvelytcserélem mert azon van repedés! Királycsap az be lett perselyezve az most nem lóg! Szitálás nem csak akkor jön létre ha a kormányműben valahol nagyobb a foghézag?

Mert ha máshol lóg de a kormányműben minden rendbe akkor nem tudna szitàlni mert nem engedi nem?

Meg bal oldalt nem igazán rugózik ahogy látom!

Nincs profilkép
#65875 .Richard.
2019-10-30 15:57:19

Válasz mtz1221 #65873. hozzászólásáraSimàn lehet. Beberregteti a holmikat.smile lol

#65874 Jakabjóska
2019-10-30 11:09:56

Válasz Mtz 550E #65869. hozzászólásáraA rúdfej javítás nulla, ezekből a javítókészletekből lehetetlen megcsinálni. Már leírta a kolléga előttem a lehetséges okokat.

Én tavasszal cseréltem reduktor hüvelyt a peremes hüvellyel együtt, valamint új lengőcsapokat persellyel. Azelőtt ha rosszabb aszfalton mentem vele, nekem is beszitált, a csere után ég és föld a különbség ( a kormányműben belül még minden az eredeti gyári, csak irányítókar volt cserélve). Igaz 33 év alatt volt ideje elkopni. Én összetartásra állítom mindet, 4mm.

#65873 mtz1221
2019-10-30 10:40:41

Válasz .Richard. #65866. hozzászólásáraNa most telibe találtad.smile lolsmile lolsmile lolBiztos azért dadog is mert görbe a tányérkerék,és vissza dolgozik az adagoló szabályzójáig.smile wink

#65872 Matyi67
2019-10-30 09:09:06

Tisztelt kollégák! Tanácsot szeretnék kérni. Mtz helyzet erőszabàlyozó emelés helyzetbe állítva csak 10-15 s idő után emel. Mi lehet az oka?

#65871 t-16m
2019-10-30 08:51:32

Válasz Mtz 550E #65869. hozzászólásáraSok összetevője van a szitálásnak. Elvileg te most cseréled a reduktor és a felső hüvelyt akkor az kilőve. A hídon ez után már csak a királycsap furatai szoktak kikopni, így lóg a híd és ez is be tud segíteni a tapsikolásba. Utána kormányösszekötők is általába szarok. A kormányoszlop alján az irányító kar anyája is fellazulhat így lögyöghet is. Bent a kormányoszlopba is lehet kopás bőven mint például a csiga és fogasív találkozásánál és a munkahenger fogasléce és annak fogasíve között. Az utóbbinál lehet játszadozni a hézagolással, de az se mindíg segít. Egy szó mint száz, ellehet vele szórakozni egy ideig.

Nincs profilkép
#65869 Mtz 550E
2019-10-30 06:53:27

Válasz Jakabjóska #65861. hozzászólásáraÜdv!
Nekem 0.5cm széttartásra vannak allítva a kerekek de így is van hogy beszitál! Rúdfejek javítva! Főleg ha barázdán megyek keresztül fele vagy ha függesztett gépet viszek és 9.be beszitál néha! Mit kellene még megnéznem?

#65868 Tomi81
2019-10-30 06:25:48

Válasz Bobi82 #65859. hozzászólásáraItt keresgess, angolul van, de szerintem ki tudod belőle silabizálni.

Belarus kezelési utasítások

#65867 ÁdámZoltán
2019-10-30 06:24:48

Egy gyors kérdésem lenne : MTZ 80 melyik hüvely-dugót válasszam a Habi-nál : ukrán, teflonos, orosz 5 gyűrű, orosz 4 gyűrű?

Nincs profilkép
#65866 .Richard.
2019-10-29 20:27:20

Válasz csoppika #65863. hozzászólásáraSzerintem a difiben kéne a tányérat meg a kupot cserèlni'hogy jobban átadja a loerőt. A hàtsoban. Az uj azé jobb.

#65864 Gepi
2019-10-29 19:59:13

Válasz csoppika #65863. hozzászólásáraÉs ami a legfontosabb fedett zárt helyen az se baj ha fűtve vansmile loveye és nem csillaggarázsbansmile laugh

#65863 csoppika
2019-10-29 19:56:11

Válasz Mtz 550E #65860. hozzászólásáraSzerintem december és február között valamikor....smile lol

#65862 Gumóka
2019-10-29 19:45:32

Válasz Mtz 550E #65860. hozzászólásáraVagy ha gyengül, a szitálást gyenge, vagy törött rugó is okozhatja.

Nincs 4000 1 darab, ha már szét van szedve, nem tétel a csere.

Nincs profilkép
#65860 Mtz 550E
2019-10-29 19:06:06

Válasz Jakabjóska #65847. hozzászólásáraÜdv!
Az elsőhajtásba a rúgót mikor szoktad cserélni vagy szoktàtok?

Nincs profilkép
#65859 Bobi82
2019-10-29 18:04:37

Üdv új mtz műszerfalán az órát hol lehet beállítani,és a sebességet nem méri mi lehet a gond mtz 952.3 ról van szó!

Nincs profilkép
#65858 gibigabi01
2019-10-29 17:25:36

Válasz Gergely Péter #65853. hozzászólásáraFH-túr klimatechnika Kft
06 30 591 6665
06 56 352 948

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]