Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR412.03 FtUSD394.79 FtCHF445.04 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #57214. hozzászólásáraAkkor jo igazabol ha berakod uszoba ugy is jó csak az olaj gyorsan follyon ki a munkahengerből minnel elobb lenyiljon
Válasz Csabi 1988 #57203. hozzászólásáraDenaturalt szeszt szoktak a kutyafejbe önteni es végigfékeztetni többször.Bejarja alaposan.Persze a kondenzvizet nem art leengedni néha.Mtz tartalyaban a kis szelepet en bebe nyomtam havonta 1-2alkalommal.De van olyan aki esztergagép kenő sprayvel oldja meg.Nyomtam mar en is bele.Lassan feloldja a jeget.De szerintem ilyen hidegbe mind összefagy.Sokat kell fekezgetni kicsit hogy fel tudja oldani a szesz vagy a spray .Kérdés nem lehet e varni mig olvad.Rém bosszusagot tud csinalni ha karmanytut letépi szedd szet a köcsögöt ilyenkor .Normal idbe meg üzemel rendesen.Ebbe a hidegben 1oraval tovabb tart az állatok etetése is.Küzdelem az elemekkel indul nem indul olajat töretni .Egy kálvária reggel életre kelteni mindent.Alig várom a tavaszt!!!
Válasz Adamkah94 #57213. hozzászólásáraAtfolyas szabslyozóval tudja lassan nyitni.Van aki a vetőgép nyomjelzőjét is azzal engedi hogy ne csapodjon.Inkabb a leve el ne follyon.A szlősöket én mindig olyan teknős póttal vagy Ifaval lattam mint a kontenerszállitok
Válasz Adamkah94 #57213. hozzászólásáraHa az oldalt nyitod előre,akkor szinte 1mp!Annyira kevés olaj kell bele!A kombájnon fékezve van, úgy is gyors,és még a szivattyú is csak 4 literes!Az Mtz meg35-40 literes?
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraCsak kerdes hogy milyen gyorsan fog lenyilnyi igy es a le nem folyik a garat melle de igazabol en attol tartanak pl ha ponyva ugye be kell tuszkolni es ameddig beulsz a geppe a ponya addig meg veletlenul visszaugrik es te nem latod a traktorbol es maris kicsipi ( igaz van tukor de sose tudni)
Válasz amino #57210. hozzászólásáranekem 52-esen van de a vázon passzolnak a furatok
Bálát hordtam vele targonca tornyot is használok
http://indafoto.hu/nagytojas/mtz_fromthidraulika
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraFel tudja billenteni.2potkocsival hordtam trágyát Hw8 as es 6tonnassal némettel, amibe mindkettoben 3tagos munkahenger volt..A trágya szarvas kezdesekor még nem kellett ügyelni nagyon arra ,hogy elobb a hatsót,hogy ne huzzam rá az elsőről lebillentett anyagra.Ra is kaptam a kenyelemre mert lebillentettem az elsot,aztan kifordulas utan 1kerülés s jött a 2.pót.Viszont azon robotksr van és illett figyelni billentéskor fel ne boritsa a trágya.Igy a 8t felbillentve hagytam mert alatta jol lattam mintörténik.Siman felnyomta 2ptot.A hidraulika tartalyban legyen olaj a z előirt szintig. Szerintem inkabb esetleg azzal lehet gond hogy egyszerre mem fog működni a 2kör.Vagyis előbb oldalt nyitod billentel .Viszont ha közbe meggondolod es zarni akarod egyszerre nem igen fog mükodni csak mtz vezetömb az.Sima robotkaron a mechanika intéz mindent.Viszont ismerek olyat aki higtragyat hord mbp potkocsival és az oldalt ilyen munkahenger nyitja zarja.Nem kell a tragyaba belemászni.Olyan erős a munkahenger hogy kapcsot se mindig hasznalja mert kaparaszni kéne a ganajba.
Ugyhogy szerintem boldogulni fogsz ha megcsinalod és ügyes is ha te meg tudod csinálni!
szép estét!
Tapasztalata kinek van olyanról,hogy mtz fronthidraulika? 820.2 re akarok csináltatni bálát vagy bármit hordani tololap esetleg,de ha egy targonca tornyot megtartana az se lenne baj kivitelezhető ez? Valaki használ ilyet?
Válasz sonkabence #57208. hozzászólásáraJó ha nullás. Tavaly is az aszú dobott rajta de azt lassan nincs már kivel kiszedetni. Meg nem mindegy h 2ha szürete 2hétvége 15 emberrel vagy 2hét 25tel. Napi 5ezerért.
Mindenki abban bízik h jövőre talán jobb lesz. Meg ez nem olyan h szar volt a kukorica vetek mást. Ez van nem cserélgetheted. Meg azt mondják mifelénk h akit a tőke nyakába csináltak az nem szabadul tőle ☺
Válasz ND #57202. hozzászólásáraBeszéltem egy villányi termelővel, ott tavaly 90 forintért vették a kékszőlőt és max 80 mázsát lehet termelni. Az erős talaj miatt 4x csonkáznak, 2x zöldválogatnak..stb. Ráadásul hegyvidéken a növényvédelem is kész pokol. Nem tudom elképzelni, hogyan tudnak így bármi nyereséget kihozni... gazdasági csoda. Mi itt az Alföldön a kombájnos szürettel, rommá terhelt tőkékkel (160-180q/ha, 2300 tőkèvel) alig birunk valami nyereséget kihozni. Nem tudom elképzelni, hogyan lehet felétek ilyen feltételekkel termelni :(
Válasz Csabi 1988 #57203. hozzászólásáraA kompreszornál leveszed a csövet ami megy a tartályba aztán beleöntesz egy deci denaturált szeszt aztán meg a kutyafejbe is mehet.
Válasz sonkabence #57198. hozzászólásáraa szomorú h nálunk meg követelik a minőséget ugyan ezért az árért az Alföldön ennyiért veszem ha nem tetszik csinálj vele amit akarsz.
és a bekerülése messze nem annyi ill nuku terméskorlátozás.
Üdv Mindenkinek!
A segítségetek szeretném kérni!
892.2 motor felújításhoz D245.5 milyen típusú hüvely-dugó készletet érdemes venni?
Valamint azt szeretném még tudni hogy gyárilag milyen kormányszivattyú van rajta vagy milyet érdemes rá venni ami jól működik?
Válasz ND #57194. hozzászólásáraAlföldön senki nem szól ezért... 60-70 forintos szőlőárnál ez nem számít. Én 80%-ban kézzel szüretelek, de eddig soha senki nem adott egy fillér felárat a kézi szedésért. Idéntől én is áttérek a kombájnos szüretre, akármilyen okádék is. Egyébként szeretnék olyan kombájnt látni a valóságban is ami nem zúzza szét a bogyót.
Válasz kevesa #57184. hozzászólására Tuti hogy van annyi. A két kis munkahengerhez csak annyi olaj kell mint a munkahengerszár térfogata mert elmozduláskor a másik oldalról az olaj áramlik vissza a tartályba, ha kb 20cm hosszú a munkahengerszár és 20mm az átmérő akkor kb 0.63 liter / db , tehát bő másfél liter.A két billentőbe kb 5- 8 liter/2db
Válasz kevesa #57187. hozzászólására514 es motolla emelő munkahenger ezt megoldja!találsz könnyen bontottat!A tartályban 2 pótkocsi egyszerre billentésre is kell hogy legyen elég olaj!
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraSzia kevesa. Nálatok engedik ganalyos póton bevinni a rommátört szőlőt? Nem kis luxus. Hegyalján azért lelőnének h a ládák megnyomták egymást. Konténerezést sem tudom meddig engedik még meg.
Válasz ..MZ/X.. #57185. hozzászólásáraEz csak természetes a felső nívóig szokott lenne amikor két kocsit viszek.
Annyira még nem néztem körbe nem tudom ezek mekkora munkahnegerek de akkor működne a dolog ez érdekelt csak.
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraEzek nem nagy munkahengerek. A 8-as HW-t lebillenti ami alatt azért nagyobb köcsögök vannak mint az MBP alatt, akkor ennyit el fog bírni. Persze nem árt ha szintre van töltve a tartály és nem csak félig van.
Véleményetekre lennék kíváncsi. Fel szeretném újítani az MBP kocsim felépítményét és hw stílusú oldalakat kapna egyik oldala alul-felül nyitható lenne és egy egyik oldalra szeretnék berakni a két végére egy kis munkahengert mint a képen is látható oldal lenyitása miatt úgy ahogy a képen van nem is kell jobban lenyitni, kombájnos szőlő megy majd bele.
A kérdésem az lenne az MTZ hidraulikájába van annyi olaj hogy ha tele kocsi akkor lebírom nyitni az oldalt és még fel is bírom borítani?
Vagy ne is gondolkozzak ilyenbe reményeim szerint két ilyen kocsi lenne szóval jó lenne tudni működne a dolog avagy sem.
Válasz lakatos gabesz #57182. hozzászólásáraA héten felhivom azt a tel szàmit amit berkó adott és gondolon ők elmondjáj hogy mit hova kell kötni és ez az erőszabàjzó ami benne van hogyan müködik vele.
Válasz mtz1221 #57181. hozzászólásáraUttána fogok ennek járni amit mondasz megnézem majd.nekem nem helyzet és erőszabájzásra van kapcsolva hanem középállásbab semlegesben.ìdàig még jól müködik.azt nem tudom hogy ezt az elektromos vezerlőt ha beépitik akkor a rudazatokat meg hagyják benne?meg helyzetszabájzásra billentik azt a kis kapcsolot szerintetek?
Válasz lakatos gabesz #57180. hozzászólásáraNem tudom,felénk senki sem bírja használni.600 literes permetezőt tartatva helyzetszabályozón,1 óra alatt forralja az olajat.De legegyszerűbb lenne ha bemennél egy kereskedésbe,és körbe néznél egy 1523-ast.Azon a gyári tömb van összekötve egy bosch elektronkával,ott mindent meglátsz.És azoknak is csak helyzet szabályozás van gyárilag,erő nincs.
Válasz mtz1221 #57173. hozzászólásáraEhez a részéhez még én se értek teljesen viszont èrdekel a dolog biztos hogy össze lehetne hozni.ha az erőszabályzóra rakom rá a rudazatra a motort gondolom úgy lehet ez is megoldva az ùgy jó lenne hosszú tàvon?mondjuk nekem csak simán van semleges helyzetben van a kis kar a rudazatoknál ùgy van használva viszont szerintem sokat számit hogy az olajszürés milyen preciz a hidraulikanál mert ha kosz jút be akkor szokot vele baj lenni megszorúl az előző két szabàlyzóval is ez volt a baj kitakaritottam a rendszert új olaj azóta tökéletes.viszont most rendelem meg hozzá a patronos szürőt át lesz alakitva a hidraulika olaj szürése is .
Válasz mtz1221 #57173. hozzászólásáraEhez a részéhez még én se értek teljesen viszont èrdekel a dolog biztos hogy össze lehetne hozni.ha az erőszabályzóra rakom rá a rudazatra a motort gondolom úgy lehet ez is megoldva az ùgy jó lenne hosszú tàvon?mondjuk nekem csak simán van semleges helyzetben van a kis kar a rudazatoknál ùgy van használva viszont szerintem sokat számit hogy az olajszürés milyen preciz a hidraulikanál mert ha kosz jút be akkor szokot vele baj lenni megszorúl az előző két szabàlyzóval is ez volt a baj kitakaritottam a rendszert új olaj azóta tökéletes.viszont most rendelem meg hozzá a patronos szürőt át lesz alakitva a hidraulika olaj szürése is .
Válasz Tomi81 #57176. hozzászólásáraMost hogy mondod.De amelyik a kormány melletti karról nem működik (a régiek mindkét karról működtek)azok tisztára előre nyomva(ha jól áll a rudazat)nyomnak is lefelé.A traktort nem emelik fel,de hideg olajnál kibírod próbálni leeresztésnél.De szerintem is nekik a videón másképp van megoldva.
Válasz Tomi81 #57176. hozzászólásáraMost hogy mondod.De amelyik a kormány melletti karról nem működik (a régiek mindkét karról működtek)azok tisztára előre nyomva(ha jól áll a rudazat)nyomnak is lefelé.A traktort nem emelik fel,de hideg olajnál kibírod próbálni leeresztésnél.De szerintem is nekik a videón másképp van megoldva.
Válasz mtz1221 #57173. hozzászólásáraMondjuk a helyzet/erő szabályzást meg lehetne oldani, arra megvan a rudazat. Csak ezt összehozni...
Á tényleg könnyebb venni egy nyugatit
Válasz Tomi81 #57168. hozzászólásáraÉs miért ne vezethetné a szabályzón keresztül ?? Ha levették a munkahengerről a csöveket és rákötötték gyors csatlakozókra ?? Az ekének mindig egy irányból kell a nyomás,a fordításhoz.A másik csövön csak vissza folyik az olaj.
Válasz lakatos gabesz #57167. hozzászólásáraEgy ilyent keres.Én amúgy egy elektromos mesterrel beszélnék előbb.Az emelő tengelyre (vagy rudazatára) lehetne tenni szerintem valami adót-vevőt,amivel működne a helyzet szabályozás meg a max-min emelési magasság-süllyesztés is.Hiába okoskodunk itt amihez nem értünk,de az biztos hogy a gyári erőszabályzója a helyzet szabályozást nem sokáig bírja. http://www.bomas.hu/aruhaz/index.php?termek_azon=986
Válasz lakatos gabesz #57169. hozzászólásáraA gyári joystick nem ilyen. Valahogy mechanikusan. Mert ha elektromos lenne szerintem nem lenne ekkora útja.
Bowden vagy rudazat.
De jól kitalálta a csávó. Az a kettő amit leggyakrabban használsz kéz alatt van.
Válasz Tomi81 #57168. hozzászólásáraAzt tudom làtom a videon azert is irtam hogy furcsalom az a kar megmaradt de hogy oldották meg hogy a vezèrtömb egy körét vezérli.csak nem látni rendesen hogy az a kar e vagy már a joystickot élitették be a külön körnek.
90868 hozzászólás
Válasz medikus #57214. hozzászólásáraAkkor jo igazabol ha berakod uszoba ugy is jó csak az olaj gyorsan follyon ki a munkahengerből minnel elobb lenyiljon
Válasz szantofold22 #57215. hozzászólásáraEpp itt gyorsan kell
Válasz Csabi 1988 #57203. hozzászólásáraDenaturalt szeszt szoktak a kutyafejbe önteni es végigfékeztetni többször.Bejarja alaposan.Persze a kondenzvizet nem art leengedni néha.Mtz tartalyaban a kis szelepet en bebe nyomtam havonta 1-2alkalommal.De van olyan aki esztergagép kenő sprayvel oldja meg.Nyomtam mar en is bele.Lassan feloldja a jeget.De szerintem ilyen hidegbe mind összefagy.Sokat kell fekezgetni kicsit hogy fel tudja oldani a szesz vagy a spray .Kérdés nem lehet e varni mig olvad.Rém bosszusagot tud csinalni ha karmanytut letépi szedd szet a köcsögöt ilyenkor .Normal idbe meg üzemel rendesen.Ebbe a hidegben 1oraval tovabb tart az állatok etetése is.Küzdelem az elemekkel indul nem indul olajat töretni .Egy kálvária reggel életre kelteni mindent.Alig várom a tavaszt!!!
Válasz Adamkah94 #57213. hozzászólásáraAtfolyas szabslyozóval tudja lassan nyitni.Van aki a vetőgép nyomjelzőjét is azzal engedi hogy ne csapodjon.Inkabb a leve el ne follyon.A szlősöket én mindig olyan teknős póttal vagy Ifaval lattam mint a kontenerszállitok
Válasz Adamkah94 #57213. hozzászólásáraHa az oldalt nyitod előre,akkor szinte 1mp!Annyira kevés olaj kell bele!A kombájnon fékezve van, úgy is gyors,és még a szivattyú is csak 4 literes!Az Mtz meg35-40 literes?
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraCsak kerdes hogy milyen gyorsan fog lenyilnyi igy es a le nem folyik a garat melle de igazabol en attol tartanak pl ha ponyva ugye be kell tuszkolni es ameddig beulsz a geppe a ponya addig meg veletlenul visszaugrik es te nem latod a traktorbol es maris kicsipi ( igaz van tukor de sose tudni)
Válasz amino #57210. hozzászólásáranekem 52-esen van de a vázon passzolnak a furatok
Bálát hordtam vele targonca tornyot is használok
http://indafoto.hu/nagytojas/mtz_fromthidraulika
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraFel tudja billenteni.2potkocsival hordtam trágyát Hw8 as es 6tonnassal némettel, amibe mindkettoben 3tagos munkahenger volt..A trágya szarvas kezdesekor még nem kellett ügyelni nagyon arra ,hogy elobb a hatsót,hogy ne huzzam rá az elsőről lebillentett anyagra.Ra is kaptam a kenyelemre mert lebillentettem az elsot,aztan kifordulas utan 1kerülés s jött a 2.pót.Viszont azon robotksr van és illett figyelni billentéskor fel ne boritsa a trágya.Igy a 8t felbillentve hagytam mert alatta jol lattam mintörténik.Siman felnyomta 2ptot.A hidraulika tartalyban legyen olaj a z előirt szintig. Szerintem inkabb esetleg azzal lehet gond hogy egyszerre mem fog működni a 2kör.Vagyis előbb oldalt nyitod billentel .Viszont ha közbe meggondolod es zarni akarod egyszerre nem igen fog mükodni csak mtz vezetömb az.Sima robotkaron a mechanika intéz mindent.Viszont ismerek olyat aki higtragyat hord mbp potkocsival és az oldalt ilyen munkahenger nyitja zarja.Nem kell a tragyaba belemászni.Olyan erős a munkahenger hogy kapcsot se mindig hasznalja mert kaparaszni kéne a ganajba.
Ugyhogy szerintem boldogulni fogsz ha megcsinalod és ügyes is ha te meg tudod csinálni!
szép estét!
Tapasztalata kinek van olyanról,hogy mtz fronthidraulika? 820.2 re akarok csináltatni bálát vagy bármit hordani tololap esetleg,de ha egy targonca tornyot megtartana az se lenne baj kivitelezhető ez? Valaki használ ilyet?
Válasz sonkabence #57208. hozzászólásáraJó ha nullás. Tavaly is az aszú dobott rajta de azt lassan nincs már kivel kiszedetni. Meg nem mindegy h 2ha szürete 2hétvége 15 emberrel vagy 2hét 25tel. Napi 5ezerért.
Mindenki abban bízik h jövőre talán jobb lesz. Meg ez nem olyan h szar volt a kukorica vetek mást. Ez van nem cserélgetheted. Meg azt mondják mifelénk h akit a tőke nyakába csináltak az nem szabadul tőle ☺
Válasz ND #57202. hozzászólásáraBeszéltem egy villányi termelővel, ott tavaly 90 forintért vették a kékszőlőt és max 80 mázsát lehet termelni. Az erős talaj miatt 4x csonkáznak, 2x zöldválogatnak..stb. Ráadásul hegyvidéken a növényvédelem is kész pokol. Nem tudom elképzelni, hogyan tudnak így bármi nyereséget kihozni... gazdasági csoda. Mi itt az Alföldön a kombájnos szürettel, rommá terhelt tőkékkel (160-180q/ha, 2300 tőkèvel) alig birunk valami nyereséget kihozni. Nem tudom elképzelni, hogyan lehet felétek ilyen feltételekkel termelni :(
Válasz raba.steiger.320 #57206. hozzászólásáraAkkor erre a pár napra elég lesz nekem is. Köszönöm!
Válasz Csabi 1988 #57205. hozzászólásáraMI tél elött egyszer szoktuk használni
Válasz raba.steiger.320 #57204. hozzászólásáraKöszönöm! És ez kb mennyi ideig elég?
Válasz Csabi 1988 #57203. hozzászólásáraA kompreszornál leveszed a csövet ami megy a tartályba aztán beleöntesz egy deci denaturált szeszt aztán meg a kutyafejbe is mehet.
Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki,hogy hogyan fagymentesítsem a traktor és pótkocsi fékét?
Válasz sonkabence #57198. hozzászólásáraa szomorú h nálunk meg követelik a minőséget ugyan ezért az árért az Alföldön ennyiért veszem ha nem tetszik csinálj vele amit akarsz.
és a bekerülése messze nem annyi ill nuku terméskorlátozás.
ez a felháborító
Válasz medikus #57200. hozzászólásárade nem órákat áll úgy
Válasz ND #57194. hozzászólásáraA ládádból megy a bogyózóba,szerinted abból mi jön ki?
Üdv Mindenkinek!
A segítségetek szeretném kérni!
892.2 motor felújításhoz D245.5 milyen típusú hüvely-dugó készletet érdemes venni?
Valamint azt szeretném még tudni hogy gyárilag milyen kormányszivattyú van rajta vagy milyet érdemes rá venni ami jól működik?
Válasz ND #57194. hozzászólásáraAlföldön senki nem szól ezért... 60-70 forintos szőlőárnál ez nem számít. Én 80%-ban kézzel szüretelek, de eddig soha senki nem adott egy fillér felárat a kézi szedésért. Idéntől én is áttérek a kombájnos szüretre, akármilyen okádék is. Egyébként szeretnék olyan kombájnt látni a valóságban is ami nem zúzza szét a bogyót.
Válasz ...:::Pisti:::... #57196. hozzászólásáraHAHAHA
Üdv. Mivel kétirányú munkahenger van a képen, a gépben az olajszint nem változik
Válasz kevesa #57184. hozzászólására Tuti hogy van annyi. A két kis munkahengerhez csak annyi olaj kell mint a munkahengerszár térfogata mert elmozduláskor a másik oldalról az olaj áramlik vissza a tartályba, ha kb 20cm hosszú a munkahengerszár és 20mm az átmérő akkor kb 0.63 liter / db , tehát bő másfél liter.A két billentőbe kb 5- 8 liter/2db
Válasz kevesa #57191. hozzászólásáraa kombájnoltról, amiből már akkor ömlik a lé amikor a kombájn tartályából öntik ki.
Válasz medikus #57192. hozzászólásáraKoszonom
Válasz kevesa #57187. hozzászólására514 es motolla emelő munkahenger ezt megoldja!találsz könnyen bontottat!A tartályban 2 pótkocsi egyszerre billentésre is kell hogy legyen elég olaj!
Válasz ND #57188. hozzászólásáraKi beszelt itt ganalyos kocsirol? Meg milyen rommatort szolorol beszelsz?
Válasz ND #57188. hozzászólásáraKi beszelt itt ganalyos kocsirol? Meg milyen rommatort szolorol beszelsz?
Válasz ND #57188. hozzászólásáraKi beszelt itt ganalyos kocsirol? Meg milyen rommatort szolorol beszelsz?
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraSzia kevesa. Nálatok engedik ganalyos póton bevinni a rommátört szőlőt? Nem kis luxus. Hegyalján azért lelőnének h a ládák megnyomták egymást. Konténerezést sem tudom meddig engedik még meg.
Válasz ..MZ/X.. #57185. hozzászólásáraEz csak természetes a felső nívóig szokott lenne amikor két kocsit viszek.
Annyira még nem néztem körbe nem tudom ezek mekkora munkahnegerek de akkor működne a dolog ez érdekelt csak.
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraAnnyi biztos van benne!
Válasz kevesa #57184. hozzászólásáraEzek nem nagy munkahengerek. A 8-as HW-t lebillenti ami alatt azért nagyobb köcsögök vannak mint az MBP alatt, akkor ennyit el fog bírni. Persze nem árt ha szintre van töltve a tartály és nem csak félig van.
Véleményetekre lennék kíváncsi. Fel szeretném újítani az MBP kocsim felépítményét és hw stílusú oldalakat kapna egyik oldala alul-felül nyitható lenne és egy egyik oldalra szeretnék berakni a két végére egy kis munkahengert mint a képen is látható oldal lenyitása miatt úgy ahogy a képen van nem is kell jobban lenyitni, kombájnos szőlő megy majd bele.
A kérdésem az lenne az MTZ hidraulikájába van annyi olaj hogy ha tele kocsi akkor lebírom nyitni az oldalt és még fel is bírom borítani?
Vagy ne is gondolkozzak ilyenbe reményeim szerint két ilyen kocsi lenne szóval jó lenne tudni működne a dolog avagy sem.
Válasz lakatos gabesz #57182. hozzászólásáraA héten felhivom azt a tel szàmit amit berkó adott és gondolon ők elmondjáj hogy mit hova kell kötni és ez az erőszabàjzó ami benne van hogyan müködik vele.
Válasz mtz1221 #57181. hozzászólásáraUttána fogok ennek járni amit mondasz megnézem majd.nekem nem helyzet és erőszabájzásra van kapcsolva hanem középállásbab semlegesben.ìdàig még jól müködik.azt nem tudom hogy ezt az elektromos vezerlőt ha beépitik akkor a rudazatokat meg hagyják benne?meg helyzetszabájzásra billentik azt a kis kapcsolot szerintetek?
Válasz lakatos gabesz #57180. hozzászólásáraNem tudom,felénk senki sem bírja használni.600 literes permetezőt tartatva helyzetszabályozón,1 óra alatt forralja az olajat.De legegyszerűbb lenne ha bemennél egy kereskedésbe,és körbe néznél egy 1523-ast.Azon a gyári tömb van összekötve egy bosch elektronkával,ott mindent meglátsz.És azoknak is csak helyzet szabályozás van gyárilag,erő nincs.
Válasz mtz1221 #57173. hozzászólásáraEhez a részéhez még én se értek teljesen viszont èrdekel a dolog biztos hogy össze lehetne hozni.ha az erőszabályzóra rakom rá a rudazatra a motort gondolom úgy lehet ez is megoldva az ùgy jó lenne hosszú tàvon?mondjuk nekem csak simán van semleges helyzetben van a kis kar a rudazatoknál ùgy van használva viszont szerintem sokat számit hogy az olajszürés milyen preciz a hidraulikanál mert ha kosz jút be akkor szokot vele baj lenni megszorúl az előző két szabàlyzóval is ez volt a baj kitakaritottam a rendszert új olaj azóta tökéletes.viszont most rendelem meg hozzá a patronos szürőt át lesz alakitva a hidraulika olaj szürése is .
Válasz mtz1221 #57173. hozzászólásáraEhez a részéhez még én se értek teljesen viszont èrdekel a dolog biztos hogy össze lehetne hozni.ha az erőszabályzóra rakom rá a rudazatra a motort gondolom úgy lehet ez is megoldva az ùgy jó lenne hosszú tàvon?mondjuk nekem csak simán van semleges helyzetben van a kis kar a rudazatoknál ùgy van használva viszont szerintem sokat számit hogy az olajszürés milyen preciz a hidraulikanál mert ha kosz jút be akkor szokot vele baj lenni megszorúl az előző két szabàlyzóval is ez volt a baj kitakaritottam a rendszert új olaj azóta tökéletes.viszont most rendelem meg hozzá a patronos szürőt át lesz alakitva a hidraulika olaj szürése is .
Válasz Tomi81 #57176. hozzászólásáraMost hogy mondod.De amelyik a kormány melletti karról nem működik (a régiek mindkét karról működtek)azok tisztára előre nyomva(ha jól áll a rudazat)nyomnak is lefelé.A traktort nem emelik fel,de hideg olajnál kibírod próbálni leeresztésnél.De szerintem is nekik a videón másképp van megoldva.
Válasz Tomi81 #57176. hozzászólásáraMost hogy mondod.De amelyik a kormány melletti karról nem működik (a régiek mindkét karról működtek)azok tisztára előre nyomva(ha jól áll a rudazat)nyomnak is lefelé.A traktort nem emelik fel,de hideg olajnál kibírod próbálni leeresztésnél.De szerintem is nekik a videón másképp van megoldva.
Válasz mtz1221 #57174. hozzászólásáraMert pont előrefelé csak nyit, nincs nyomás.
Ha hátrafelé húzná a kart, neked lenne igazad
Válasz mtz1221 #57173. hozzászólásáraMondjuk a helyzet/erő szabályzást meg lehetne oldani, arra megvan a rudazat. Csak ezt összehozni...
Á tényleg könnyebb venni egy nyugatit
Válasz Tomi81 #57168. hozzászólásáraÉs miért ne vezethetné a szabályzón keresztül ?? Ha levették a munkahengerről a csöveket és rákötötték gyors csatlakozókra ?? Az ekének mindig egy irányból kell a nyomás,a fordításhoz.A másik csövön csak vissza folyik az olaj.
Válasz lakatos gabesz #57167. hozzászólásáraEgy ilyent keres.Én amúgy egy elektromos mesterrel beszélnék előbb.Az emelő tengelyre (vagy rudazatára) lehetne tenni szerintem valami adót-vevőt,amivel működne a helyzet szabályozás meg a max-min emelési magasság-süllyesztés is.Hiába okoskodunk itt amihez nem értünk,de az biztos hogy a gyári erőszabályzója a helyzet szabályozást nem sokáig bírja.
http://www.bomas.hu/aruhaz/index.php?termek_azon=986
Válasz Tomi81 #57171. hozzászólásáraMeg figyeld meg az áramtalító alatt van egy pár dolog.
Válasz lakatos gabesz #57169. hozzászólásáraA gyári joystick nem ilyen. Valahogy mechanikusan. Mert ha elektromos lenne szerintem nem lenne ekkora útja.
Bowden vagy rudazat.
De jól kitalálta a csávó. Az a kettő amit leggyakrabban használsz kéz alatt van.
Válasz Tomi81 #57168. hozzászólásáraSzerinted az erőszabályzó az ülés alatt bent maradt és arra kötötték a 3 pont elektromos vezèrlőjét?
Válasz Tomi81 #57168. hozzászólásáraAzt tudom làtom a videon azert is irtam hogy furcsalom az a kar megmaradt de hogy oldották meg hogy a vezèrtömb egy körét vezérli.csak nem látni rendesen hogy az a kar e vagy már a joystickot élitették be a külön körnek.